مشاوره حقوقی تلفنی (رایگان و ۲۴ ساعته)

به دلیل آنکه بسیاری از مسائل روزمره انسان ممکن است جنبه حقوقی داشته باشد، فوریت امر اقتضا می کند که در طول شب و یا روز در ایام تعطیل نیازمند اخذ مشاوره حقوقی باشد.

بسیاری مسائل ممکن است برای فرد اتفاق بیفتد که به مشاوره فوری حتی در ساعات غیر معمول نیاز پیدا کند. مثل تصادف کردن، کلانتری رفتن به هر دلیلی، دعوا و اختلاف خانوادگی بین زوجین یا بحث و ابهام و سوالاتی در این باره که فرد در لحظه نیازمند مشاوره با یک وکیل حقوقی یا مشاور حقوقی است.

تبادل نظر با مشاور و وکیل می تواند در نحوه تصمیم گیری و بار شدن اثر حقوقی بسیار موثر باشد؛ به همین دلیل اهمیت مشورت کردن در اینجا مشخص می شود.

اما این که ما به کدام مشاور حقوقی اعتماد کنیم و از کدام موسسه حقوقی مشاوره بگیریم در اسرع وقت پاسخگو باشند و به درستی راهنمایی کنند، موضوعی است که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت؛ پس همراه ما باشید.

مشاوره حقوقی تلفنی رایگان و شبانه روزی

آنچنان که فردی اگر در احکام شرعی به دنبال فتوای مرجع خود است و سامانه های آنلاینی به صورت شبانه روزی مشغول این کار هستند در امور حقوقی نیز این امر ممکن است برای افراد رخ بدهد که در ساعات معمول یا غیر معمول بخواهند با مشاور و وکیل صحبت کنند.

برای تصمیم گیری در زمینه های مختلف لازم است از مشاوره شبانه روزی و تلفنی کمک بگیرید؛ در سامانه وکیل تاپ می توان به صورت تلفنی و در هر ساعت از شبانه روز از مشاوران حقوقی مزبور بهره مند شد.

همچنان که گفتیم مشاور حقوقی می تواند با ارائه راهکار در تصمیم گیری فرد نقش موثری داشته باشد و همین امر مستلزم این است که با فردی متخصص در حوزه حقوقی مدنظر مشورت شود.

مجموعه حقوقی وکیل تاپ از مجموعه هایی است که وکلا و مشاورات متخصصی بهره مند است و می تواند در تمام حوزه ها از قبیل حقوقی، خانواده، کیفری و… فرد را راهنمایی و کمک کنند.

مشاوره حقوقی فوری

مشاوره تخصصی تلفنی و متنی آنلاین با وکلای سراسر کشور

شماره تماس با وکیل

مشاوره بگیرید تا هزینه گزاف پرداخت نکنید

بسیاری از مسائل حقوقی، موضوعات تخصصی ای هستند که حتما نیاز به مشاوره دارند.

هیچ اجباری مبنی بر اینکه از وکیل مشاوره بگیرید وجود ندارد اما تجربه سالیانه ما می گوید قبل از هر اقدام حقوقی با وکیل مشورت کنید بسیاری از مسائل با گرفتن یک مشاوره حقوقی ده دقیقه حل شدنی است. قبل از هر اقدامی اول با وکیل مشورت کنید زیرا اقدام خودسرانه در حوزه موضوعات حقوقی در بسیاری از مواردی که ما به عینه شاهدش بوده ایم فقط هزینه و زمان تلف کردن است.

مشاوره حقوقی رایگان تلفنی با وکیل

مشاوره حقوقی ۲۴ ساعته شامل موارد محدودی نمی شود و هر مسئله حقوقی در هر زمینه ای را شامل می شود.

از جمله اموری مانند:

قضایی

کیفری

خانوادهمشاوره رایگان تلفنی با وکیل در شهرستان

 مهریه

 نفقه

 طلاق

 تمکین

اختلافات مالی

موارد دیگر.

با وجود مسائل حقوقی مختلف در زندگی افراد برای تصمیم گیری مناسب و پیشبرد صحیح امور لازم است که از یک وکیل سوالاتی در آن زمینه پرسیده شود.

پاسخ به چند سوال مراجعه کننده شاید برای یک وکیل یا مشاور کار دشوار نباشد اما برای افراد دیگر که ممکن است گره کارشان با دانستن آن باز بشود یا اینکه تصمیم درست تری اتخاذ کنند بسیار اهمیت خواهد داشت. از این رو مجموعه ما یعنی «وکیل تاپ» با فراهم کردن فرصت مشاوره ۲۴ ساعته و رایگان حق استفاده و دسترسی از وکیل را برای عموم آماده کرده است.

مزایای مشاوره با وکیل

همیشه گفته شده که حقوق و علم قانون نیز نوعی رشته تخصصی به حساب می آید و دانشی است که به فراخور جامعه افرادی در پی آن تحصیل می کنند و همینطور زبان حق خواهی و زبان دادگاه با علم حقوق لازمه یک دیگر هستند.

قطعا کسی که دانش حقوقی ندارد و طرح و اقامه دعوا می کند هزینه زمانی زیادی را اقلا متحمل خواهد شد؛ زیرا بدون داشتن علم نسبت به آن اقدام کرده است. در حالی که با یک مشاوره کوتاه  که در مفاهیم دینی نیز به اخذ مشورت بسیار سفارش شده است، می توان بهترین تصمیم را اتخاذ کرد و از بسیاری اختلافات جلوگیری کرد.

اینجاست که اهمیت مشاوره حقوقی پیدا می شود که در بسیاری از موارد می توان با اخذ مشورت کوتاه از مشکل پیش رو رهایی یافت آن هم از طریق مشورت با وکلای با تجربه و متخصص که بستر این کار توسط مجموعه وکیل تاپ فراهم گردیده است.

مهم ترین ویژگی وکلای آنلاین شبانه روزی وکیل تاپ

سامانه حقوقی وکیل تاپ از سراسر کشور وکلای متخصص را در پلت فورم وکیل تاپ گرد هم آورده و همه ملزم هستند که با تعرفه ی سامانه که از همه ی موسسات حقوقی پایینتر است فعالیت کنند.

البته که لازم به ذکر است مشاوره حقوقی به شکل پرسش و پاسخ از  وکلای ما رایگان است و بدون هیچ هزینه ای وکلا به فکر آگاهی بخشیدن به شما گرامیان هستند.

مزایای مشاوره با وکیل

مشاوره حقوقی ۲۴ ساعته

از مواردی که ممکن است در هر ساعت به خصوص در طول روز برای فرد پیش بیاید مسائل مربوط به انعقاد قرارداد است که فرد مصلحت را در این میبیند با وکیل در حوزه قرارداد. ها مشورت کند. تا از راهکار های لازم برای مسئله مورد نظر آگاه شود.

همچنین مسائل خانوادگی طلاق، مهریه، نفقه، ضرب و جرح چه بین زن و شوهر یا افراد دیگر، تصادفات، کیف قاپی و بسیاری موارد دیگر از جمله اموری هستند که فرد در آن باره قصد گرفتن مشاوره و مشورت کردن با وکیل متخصص را دارد.

وکلا و مشاوران مجموعه وکیل تاپ در کنار مشخصات، حوزه تخصصی ایشان نیز درج شده است که می توان متناسب با مسئله پیش آمده با متخصص زمینه مورد نظر ارتباط گرفت و به صورت تلفنی از ایشان راهکار مناسب خواست.

در بسیاری از موارد بعد ها مشخص می شود که اگر قبل از انجام عمل با فردی مشورت می شد، بسیاری از اختلافات و هزینه ها ایجاد نمی شد! برای مثال در زمینه خرید و فروش ملک یا انعقاد قرارداد وکلا نقش موثری می توانند ایفا کنند که اختلافات آینده را به حداقل برسانند. همچنین است در نحوه طرح دعوا، شرایط اقامه دعوا، دادگاه صالح برای اقامه دعوا و…

در مقابل اگر وضعیت فرد به گونه ای باشد که در حالت فوری قرار ندارد بهتر است بدون عجله و شتاب با وکیل و مشاور صحبت بشود تا با  مطالعه پرونده یا موارد دیگر به نتیجه مورد نظر برسند.

زیرا برخی موارد مانند قرارداد هایی که در گذشته بسته شده اند نیازمند مطالعه است و در قالب مشاوره فوری موضوعیت ندارد.

پیگیری حداکثری توسط تیم پشتیبانی

برای اینکه هدف نهایی سامانه وکیل تاپ  که رضایت صد در صدی همه ی کاربران است فراهم شود، تیم پشتیبانی وکیل تاپ همه روزه بر درخواست های شما عزیزان نظارت کرده و کیفیت پاسخ دهی همه روزه ارزیابی می شود و سعی می شود که رضایت اکثریت قریب به اتفاق کاربران سامانه وکیل تاپ تضمین شود.

مشاوره حقوقی تلفنی رایگان خانواده

مشاوره حقوقی تلفنی رایگان خانواده

موارد و دعاوی مرتبط با خانواده مانند نفقه، حضانت، جهیزیه، ازدواج مجدد، طلاق به درخواست زوجه یا توافقی و… دارای احکام و آثاری ست که بهتر است با وکیل دادگستری در خصوص اقدامات لازمه مشورت اخذ شود؛ زیرا دعاوی خانوادگی تنها به مواد حقوق خانواده محدود نیستند که افراد فهم کلی از آن داشته باشند و برخی قوانین آن شکلی هستند مانند دادخواست اعسار و تقسیط مهریه، تامین و توقیف خواسته و…

در خصوص این امور می توان با وکلا و مشاوران مجموعه وکیل تاپ به‌ صورت تلفنی ارتباط گرفت و اخذ مشاوره کرد.

مشاوره حقوقی رایگان کیفری

در خصوص امور و اختلافات کیفری مثل کلاهبرداری، ضرب و شتم، توهین، افترا، چک، خیانت در امانت، سرقت و قتل، قاچاق کالا و ارز، تصرف عدوانی و… می توان از طریق سامانه و مجموعه وکیل تاپ مشاوره اخذ کرد و سوالات و ابهامات لازم را از ایشان جویا شد.

همانطور که گفته شد در تمامی امور مربوط به دعاوی حقوقی و کیفری و خانواده توسط وکلا و مشاوران متخصص مجموعه وکیل تاپ‌ آماده ارائه خدمات حقوقی مانند مشاوره و انجام وکالت هستند.

مشاوره حقوقی ملکی ۲۴ ساعته

مشاوره حقوقی ملکی از طریق سامانه وکیل تاپ به صورت ۲۴ ساعته انجام می پذیرد و افرادی که در مسائل ثبتی و امور ملکی دچار مشکل شده اند، می توانند در این زمینه به صورت رایگان و تلفنی مشاوره بگیرند یا انجام وکالت را از وکلای متخصص وکیل تام درخواست کنند همچنین ارائه خدمات حقوقی به صورت آنلاین امکان پذیر است.

وکلای ملکی موسسه وکیل تاپ با داشتن پرونده های گوناگون و مطالعات مستمر در این زمینه تخصص و تجربه کافی برای پیشبرد پرونده ها را دارند.

شماره تماس با وکیل

مشاوره حقوقی رایگان و ۲۴ ساعته با وکیل در تهران

همچنان که گفتیم یک وکیل با داشتن پروانه وکالت در حوزه هایی تخصصی که گاها ممکن است عام نیز باشد فعالیت می کند و می تواند در بسیاری ار امور حقوقی به مسائل پیش روی افراد و پیشبرد صحیح آن ها کمک کنند.

از طرفی به این دلیل که وکلا در دادگاه ها دائما مشغول هستند، از رویه قضایی و قوانین موضوعه و… آگاهی دارند و می توانند همیار خوبی برای اخذ مشاوره باشند.

مشاوره حقوقی به جز موارد گفته شده در بالا ممکن است در زمینه ثبت طرح صنعتی، ثبت شرکت ها و فعالیت شرکت ها نیز باشد همچنین شایع ترین اختلافات در حول موضوعات قراردادی می چرخد که افراد می توانند با مشاوره از وکیل دادگستری راهکار لازم را بیابند.

به همین دلیل می توان از مجموعه وکیل تاپ و سامانه آن برای اخذ مشاوره تلفنی رایگان و سایر خدمات حقوقی استفاده کرد.

موسسه وکیل تاپ با گرد آوری بهترین وکلای در سراسر کشور در پی ارائه بهترین خدمات حقوقی به افراد جامعه است.

مشاوره رایگان تلفنی با وکیل در شهرستان

همانطور که گفته شد موسسه وکیل تاپ با گردآوری وکلا و مشاوران از سراسر کشور امکان این امر را فراهم کرده است که هر کسی در هر شهری به جز اخذ مشاوره با وکیل مزبور همان شهر در صورت لزوم امکان وکالت مزبور را نیز از ایشان درخواست کند.

برای دریافت مشاوره حقوقی با بهترین وکلای پایه یک دادگستری می توان به صورت تلفنی و آنلاین می توان از طریق سامانه وکیل تاپ اقدام کرد‌.

مشاوره رایگان تلفنی با وکیل در شهرستان

جمع بندی

موسسه وکیل تاپ با توجه به حداکثر رساندن حق و اصل حق دسترسی به وکیل با وجود وکلایی از سراسر کشور در تمام زمینه های حقوقی و کیفری آماده ارائه خدمات حقوقی است تا افراد در هر کجای ایران بتوانند با دسترسی ارزان و سریع به وکیل بتوانند در تصمیمات خود احکام قانون را مد نظر قرار دهند و بدون علم و آگاهی اقدامی را انجام ندهند.

ارائه خدمات مزبور به صورت تلفنی رایگان و ۲۴ ساعته و همچنین به صورت آنلاین و در صورتی که لازم باشد انجام وکالت توسط وکلای همین مجموعه انجام خواهد گرفت.

سوالات متداول

در این زمینه موسسه وکیل تاپ با بهره مندی از مشاوران و حقوق دانان متخصص در ۲۴ ساعته شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات و مسائل حقوقی شما است.

همچنان که گفته شد مشاوره حقوقی از جهتی پیشگیری از ایجاد اختلافات است و از طرف دیگر اگر هم اختلافی ایجاد شده به تصمیم گیری بهتر کمک می کند.

در تمام مسائل قضایی شامل مسائل کیفری، حقوقی مانند خانواده، بیمه، قراردادها و… میتوان از مزیت مشاوره حقوقی تلفنی بهره برد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
69 نظرات
  1. F taghzade می گوید

    سلام وقت بخیر من یک خانم هستم که نزدیک به ۱۳ ساله که دارم با همسرم زندگی میکنم دو تا بچه ۵ و ۱۰ ساله دارم ایشون از اول کمی خسیس بود و به هیچ عنوان به من پولی به عنوان خرجی نمی‌داد ولی هیچ کس نمی‌دونست و همه زندگی ما رو خوب و خوش می دونستن همیشه سر پول دعوا داریم ولی امروز که قرار بود از خونه بریم بیرون ایشون گفت که من نمیام منم گفتم باشه ایرادی نداری ولی خرجی منو بچه ها رو بده ایشون گفت به هیچ عنوان پول نمیدم… سر همین قضیه کار به بگو مگو رسید و ایشون با عصبانیت به سمت من اومد و برای اولین بار شروع به کتک زدن من کرد… ولی من می خوام از یک راه قانونی اقدام کنم که هم ایشون دیگه نتونه به من آسیبی برسونه هم اینکه برای نفقه و خرجی یک راه حل مناسبی پیدا کنم… راستی بگم که امروز صورتم کمی قرمز شد و الان به شدت می سوزه…… لطفا راهنماییم کنین ممنون میشم

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: باید به پزشکی قانونی مراجعت نموده و با استناد به ان شکایت نمایید و باید به یک وکیل وکالت دهید تا کارهای شما را انجام دهد.

  2. مسلم ارمونتن می گوید

    سلام من قطعه زمینی به مساحت ۵۰۰ متر درطرح هادی توی یکی ازروستاهای شهرستان لاهیجان دارم که قبلا خانه اجدادی ما داخلش بود هنوزهم بقایای اون خونه مونده ولی موقعی که رفتم ازبنیاد نقشه گرفتم زده کاربری باغی ایا میشه کاربری مسکونی گرفت براش وایا اون هشتاد درصد قیمت زمین که میگن باید مالیت بدی شامل این زمین هم میشه ممنون میشم راهنماییم کنید

  3. سامان یزدانی می گوید

    سلام بعد از طرح طلاق و درخواست مهریه از طرف زنم، دادگاه حکم به تمکین و پرداخت نیم عشر دولتی داده است. الان من باید چکار کنم؟ آیا من را مجبور به پرداخت مهریه میکنند؟ در صورتی که اصلا توان مالی ندارم

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: باید دادخواست اعسار تقدیم نمایید که مالی برای پرداخت ندارید.

  4. سعید می گوید

    آیا می توان تقسیم ترکه را بدون ارجاع به دادگاه از طریق داوری انجام داد

    1. بهزاد زینالی می گوید

      باسلام
      دعاوی راجع به ترکه متوفی اگرچه خواسته دین و یا مربوط به وصایای متوفی باشد تا زمانی که ترکه تقسیم نشده، در دادگاه محلی اقامه می شود که آخرین اقامتگاه متوفی در ایران، آن محل بوده. جهت اطلاع از شرایط و نحوه تقسیم ترکه با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۲۰۹۰ تماس حاصل فرمائید تا وکلای متخصص وکیل تاپ شما را راهنمایی نمایند.

  5. خانم محمدی می گوید

    سلام/ وقت بخیر
    درمورد شرایط طلاق توافقی میخاستم بدونم واینکه براطلاق راهی است که فقط در محضر انجام بشه ودادگاه نره/ باتوجه به اینکه الان دادخواست ها ابتدا به شورا ارسال میشه وبعد دادگاه/ میخاستم بدونم فقط دادگاه بره و مدت زمان کمتری داشته باشه

    1. بهزاد زینالی می گوید

      باسلام
      در طلاق توافقی، توافقی که میان زوجین انجام می گیرد، ممکن است در دفتر اسناد رسمی و یا تنظیم یک سند عادی میان خود زوجین و تایید بعدی آن در جلسه رسیدگی محقق شود. با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۲۰۹۰ تماس حاصل فرمائید تا وکلای متخصص خانواده وکیل تاپ شما را راهنمایی نمایند. موفق باشید.

  6. سیدمحمد موسوی می گوید

    با عرض احترام سلام بنده سید محمد موسوی هستم یک سول داشتم اگرد محبت کنید کمکم کنید ممنون میشم پسر خواهر بنده که ساکن حسن آباد تهران هست ۱۶ سالش هست در یک کارخانه سفره سازی کارگری میکند یک سال ونیم هست هفته پیش در کارخانه بخاطر جابجائی محصولات کارخانه از روی آسانسور شرکت به زمین افتاده دوچار شکستگی هر دو ساق دست شوده بیمارستان بردند دست ها را پلاتین کرده بعد یک هفته از بیمارستان به منزل آورده به ساحب کارش تماس گرفته بچه دستش شکسته من که توانایی درمان ندارم شما اگرد کمک کنید وگرنه کاری از دست من بر نمیاد ساحب کارش جواب داده من بابد پلاتین دستش هشت میلیون دادم دیکه من کار ندارم این بچه مدارک ندارد اتباع هست فقط برکه سر شماری دارد ایشان جواب سر بالا داده لطفا رهنمایی کنید باید چکار کند این خانواده واقعن وضعیت مالی بدی دارد وگرنه بچه ۱۶ سال به کار نمی رفت ممنون میشم یک راه دورست نشان بدید تشکر از شما خداوند متعال خیر دنیا و اخرت برایتان بدهد انشاالله

    1. بهزاد زینالی می گوید

      باسلام
      جهت مطالبه دیه نیاز به تشخیص پزشکی قانونی و رأی دادگاه است.

  7. فاطمه محمدی می گوید

    سلام شخصی گروه بورسی زده. سبد گردانی میکنه من با او توسط گروه آشنا شدم و چند تا صفحه یا همان پرتفوی دستش دادم کهه کا. کنه وده درصد ازسود را هم بگیرد یک نوبت پول بهش پرداخت کردم. چند مدتی که فقط ضرر میکنه نصف مایه پول که دستش دادم از ست داده همش میگفت صبر کن تا جبران کنم ولی همش پولو ازدست میداد آیا میتوانم از اوشکایت کنم. پولم وخسارتم رابگیرم ممنون راهنمایی کنید

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: بله می توانید مطالبه خسارت نمایید از این شخص.

  8. مهدی عبازاده می گوید

    سلام خسته نباشید. ۳ سال پیش همسرم رو طلاق دادم ۷سکه ۲۵ملیون اجرت و نفقه با کمک برادرم از لحاظ مالی خیلی کمک کرد و خونه داد تا دوباره ازدواج کنم و پسرم رو هم خودم نگهداری میکنم که حالا ۱۴ سالشه.و در آخرین حکم ۱۱ ماه یک سکه پرداخت میکنم. ۲۰ روز پیش پدرم فوت کردند بعد از ۷ روز پیام اومد که تامین خواسته دادخواست کردند.منم به برادم گفتم چون مابینمون حساب کتاب داشتیم گفت پس حساب من چی میشه منم گفتم نمیدونم. بعد از ۸روز پیام ابلاغ اومد که استرداد کردند و پرونده باطل شده و ۲۰ روز تجدید نظر رای دادند. در این بین داداشم با یک وکیل صحبت کرد و گفته بود که اگه در حال حاضر شکایتی نداره میتونه طلبشو از ارث پدرم بگیره بعد از حساب کتاب ۱۸۵ ملیون برام بدهی تنظیم کرد و ۱۵ ملیون هم نقد که بهم گفت یک مبایعه نامه بنویسیم و خواهر و برادرام امضا کردن چون در جریان بودن اونا هم اعتراض نکردند.بعد از چند روز گفت که بریم محضر وکالت بده که ارثیه پدریمون رو بهم دادی و من کاراشو بکنم حصروراثت و غیره منم گفتم اگه همسر قبلیم بفهمه باز شکایت کنه چیکار کنم گفت تو بدهی داشتی به من بگو دادم به برادرم. حالا من برم امضا کنم مشکلی واسم درس نکنه همسر اولم.

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: می تواند درخواست تعدیل مهریه بخواهد و تعداد سکه را بیشتر درخواست نماید.

  9. جواد می گوید

    سلام وققتون بخیر.
    سوال داشتم، حدود دو ماه پیش دیوار ما نم می ده و مشکل از همسایه بود ما بهشون اطلاع دادیم اما قبول نکردن کار به شکایت کشید و الان هم که دادگاه زمان جلسه تعیین می کند همسایه دادگاه حضور پیدا نمی کنه، می خواستم بدونم که در این شرایط دادگاه چیکار می کنه؟ و با این شریط که فرد اصلا حضور پیدا نکنه دادگاه چقدر زمان می بره ؟ دادگاه چه حکمی برای طرف مقابل می ده.
    البته اینم بگم که کارشناس اومده و تایید کرده که مشکل از طرف مقابل و باعث نم دهی شده

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: دادگاه بدون حضور طرف رسیدگی را انجام می دهد و به این صورت که بصورت غیابی و بدون حضور طرف رسیدگی کرده و همچنین حکم را نیز صادر کرده و در صورت محکومیت طرف شما با درخواست شما حکم صادر شده نیز اجرا خواهد شد.

  10. فرزاد از کرمانشاه می گوید

    باسلام ما حدود پنجاه هکتار زمین کشاورزی داریم و ۶ برادرهستیم ک میشه ۶سهم حصر وراثت هم انجام دادیم کامل ولی بعضی از برادرهام بیشتراز سهم خود بردن بعضی کم نر همینطور بین خودشان تقسیم کردن هرکس دلش هرطور خواسته برداشته. بعلاوه یک ملک هزا. متری پدری ک در تصرف برادرم ب مدت ۲۰سال میباشد و حق هیج کس رو از ملک نداده سعوالم اینه بنده ب عنوان وارث بعدحصر وراثت باید چیکار کنم ک همه مساوی ببرن و خانه رو از تصرفش دربیاریم یا حداقل بزاریمش قمتی سهم ماروبده براخودش برش داره. باید چه نوع درخواستی به دادگاه تقدیم کنیم ممنون راهنمای کنید جون اگه درست نشه دشمنی بزرگی درست میشه

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: شما باید ابتدا از طریق مشاوره با یک وکیل اقدام نموده تا از بروز مشکلات بعدی جلوگیری شود.۰۲۱۹۱۰۰۲۰۹۰ شماره تماس برای مشاوره با وکیل می باشد.

  11. وحید می گوید

    سلام بنده یه برادرداشتم بازنشسته ارتش فوت شدن فرم ذینفع پرنکرده بودگفتن بایدحصروراثت انجام بدین ماحصروراثت انجام داد۱/۸زن داداشم ۱/۶پدرم ۱/۶مادرم وبقیه ارث متعلق به دخترداداشم بودن وگفتن برای اینکه حقوق دخترداداشم وصل بشه بایدپدرومادرم به زن داداشم وکالت بدن پدرومادرم رفتن دفتراسنادرسمی یه وکالت به زن داداشم دادن واسه کارت حقوق دخترداداشم ولی زن داداشم وکالت تام الختیارنوشتن پدرومادرم سوادنداشتن وحق وکالت راازپدرومادرسلب کردن تا۱۴۱۰ووکالت رابلاعزل کردن وازبیمه داداشم ۸۰میلیون بوده واریزشدبحساب زن داداشم ۵۰میلیون هم پول رن خونه داداشم بود هم واریزشدبحساب زن دادشم وداداشم یه ماشین داره خلاصه دیگه اومیدم باکدخداوریش سفید ارث راتقسیم کردیم طبق حصروراثت ۱۲۰میلیون سهم دخترداداشم شده ۷۴میلیون سهم پدرومادرم ۳۰میلیون سهم زن داداشم ومااومدیم ۳۰میلیون دیگه گذاشتیم روسهم پدرومادرم دادیم به زن داداشم ودخترداداشم ماشین داداشما خودمون برداشتیم ویه استشهادمحلی بین خانواده خودم وزن داداشم گرفتیم ک حق برداشت ازپولای دخترداداشما نداره تاب سن قانونی یابلوغ یاتصمیم گیری برسه ولی زن داداشم پولای دخترداداشما دادن به زمین بنام خودش وبنام دخترداداشم نگرفته واینکه بش میگیم کجازمین گرفتی میگه ب شماربطی نداره واینکه خواستیم ببینیم ایااین وکالت باطل نمیشه وایاازحقوق داداشم به پدرومادرم نمیرسه باتشکر

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: برای اینکار باید با وکیل مشاوره نمایید۰۲۱۹۱۰۰۲۰۹۰

  12. وحید می گوید

    سلام وکالت بلاعزل راچطورمیشودباطل کرد

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: با ضم امین وکالت حالت اجتماع انجام مورد وکالت .

  13. حمید رضا تیموری می گوید

    avataravataravatar

    سلام
    آپارتمانی خریداری شده سند شش دونگ به نام بنده ثبت شده ۱۶۰ میلیون هم از بانک مسکن وام گرفتم( در رهن بانک )
    الان شخصی مدعی شده که با فروشنده یک سوم از این آپارتمان را سهم دارد و شریک هست
    تنها مدرک آن یک برگه دست نویس هست که بین آنها امضا شده است
    در وکالت نامه ها و مبابع نامه ها اصلا اسم شریک فروشنده نیست
    آیا می تواند دو دونگ را بر گرداند یا خیر؟؟
    ۲ ساعت پیش
    پیامی بنویسید…
    ۱۸:۰۱

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: صرف ادعا باعث مالک بودن نمی شود و باید اثبات نماید که این سندی که ارائه داده سندیتش را باید ثابت نماید.

  14. مجید می گوید

    سلام
    من چندروز پیش تصادف کردم از پشت به ی ۲۰۷ زدم و ۱۷ میلیون خسارت دادم و ماشینش و درست کردم الان از من افت قیمت میخاد رفته شکایت کرده آیا می‌تونه دارایی من ک همین ماشین پراید هست رو بگیره یا منو مجبور ب فروش کنه از راه قانونی؟!!؟؟!

  15. مجید می گوید

    سلام من چند روز پیش تصادف کردم از پشت ب یک ۲۰۷ زدم و ۱۷ میلیون دادم درستش کردم دادم تحویل الان از من افت قیمت میخاد توان مالی ندارم رفته شکایت کرده آیا می‌تونه دارایی من ک همین پراید هست رو بگیره یا منو مجبور ب فروشش کنه از راه قانونی؟!!؟؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: بله شکایت نماید می تواند خسارت افت قیمت را بگیرد.

  16. سامان رفاهی می گوید

    سلام
    یک ابلاغیه حضور در دادگاه بهم رسیده که اخطاریه هست
    سوال
    اگر در دادگاه حاضر نشم چه اتفاقی میوفته؟
    سوال دوم
    موضوع دادخواست تعیین تکلیف یک زمین ملکی از ۸۳ نفر وراث قانونی مالکین آن میباشد
    اگر حتی یکی از وراث حاضر نشود دادگاه کنسل میشود؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: حکم غیابی صادر می شود.

  17. یزدانی می گوید

    سلام من حدود ۱۴ماه پیش پسر عموم به خاطر محکومیت مالی در زندان بود وبا اعلام مرخصی من رفتم پدر شورای حل اختلاف ضمانت ایشان کردم و به مرخصی آمدن و در طول مدتی که در حبس بودن برای بدهی اعسار دادن که بعد از مدتی اعسار ایشان قبول شد وبدهی اقساط شد و پرونده به اجرای احکام رفت وایشان تا کنون اقساط پرداخت نکرده و به زندان هم بر نگشته وهم اکنون از اجرای احکام شورا برای من ابلاغ آمده که ایشان را به شعبه معرفی کن من میخاستم ببینم اگر خودم برم تمام اقساط عقب مانده رو پرداخت کنم آیا آزادی ایشان میدن و تعهد هم بدم که مابقی اقساط را هم خودم پراختکنم و دیگه اگه الان من برم به دلیل اینکه ضامن هستم جلب نمیشم

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: باید از طریق سامانه وکیل تاپ با وکیل متخصص مشاوره نمایید.

  18. میلادقربانی می گوید

    سلام ایا از طریق دادگاه میشود برای اضافه کردن پسوند نام خانوادگی اقدام کرد فقط بااستشهادیه محلی

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: بله ممکن می باشد ولی باید دادخواست اصلاح شناسنامه تقدیم نمایید.

  19. عباس می گوید

    سلام وقت بخیر حدود ۱۸ماه پیش تصادف کردم طرفم ۱۰۰در۱۰۰مقصرشناخته شد اعتراض زد من هم فرستادم هییت ۵نفره از من رد شد طرفم مدرک جعلی از پزشکی قانونی گرفت ۲۵ درصد مقصرم کرد قاضی هم رای راتهاترزده ۷۵ درصد دیه به من ندادن بعداز گذشت این مدت میخوام پروندم رو بفرستم دیوان چون روی کل پرونده اعتراض دارم آیا بفرستم اثری داره میتونم به حقم برسم ؟؟؟

    1. زینالی می گوید

      سلام: می توانید اعتراض بزنید در دیوان و برای اینکار حتما باید برای شما لایحه ای تنظیم شود تا بتوان حکم دادگاه را شکست برای راهنمایی و کمک بیشتر از وکلای انلاین وکیل تاپ مشاوره نمایید.

  20. علی می گوید

    سلام وقتتون بخیر یک شخص دیگه که تو بانک آشنا داشته رفته و پرینت حساب بنده رو گرفته میخواستم بدونم برای پیگیری این مسئله چجوری باید اقدام کنم و آیا امکان شکایت وجود داره

    1. زینالی می گوید

      سلام: باید از بانک شکایت کنید تا متصدی بانک که تخلف کرده توبیخ شود.

  21. علیرضا می گوید

    سلام ماشینی را خریداری کردم و مبلغ کامل معامله را طی دو فقره فیش واریزی به فروشنده ک صاحب اصلی ماشین نبود و اون هم ب حساب کسی دیگر از آشنا هایش واریز کرد اما من پشت اون فیش ها امضا و اثر انگشت از او گرفتم و نوشتم بابت ماشین ب شماره پلاک فلان.و در قولنامه بابت انتقال سند یک چک ب قیمت ماشین بابت تضمین از او گرفتم و شماره چک را در قولنامه قید کردم اما اکنون چند روز است ک مبادرت ب انتقال سند انجام نشده گویا یکی از برگه های تاییده ی نقل وانتقال خودرو در دست کسی است ک برگه سبز ب نام اون هست و من ماشین و از کسی خریدم ک اسمش تو اون برگه ی نقل وانتقال خدرو بود و حق انتقال توکیل ب غیر را داشت.الان باید چیکار کنم؟ضمنا چکی ک دارم هیچ سابقه ی برگشتی هم نداره حساب فروشنده.مدارک ماشین کامل کامل بود از برگه سبز تا برگه کارخانه و بقیه ی برگه های نقل‌و انتقال خودرو ب جز اون یک برگی ک دسته کسی هس ک برگه سبز ب نامش هست.ممنون میشم راهنمایی کنید.شماره ی کسی ک برگ سبز ب نامش هست ودارم و هی امروز وفردا میکند

  22. حسن بخشی می گوید

    سلام با عرض درود و احترام فراوان
    بنده ملکی که پدرم به خواهرم داده است را خریدم و پس از چند این زمین را به شخص دیگری فروخته ام حال که خرید قصد دیوار کشی دور این زمین را دارد یکی از شرکاء بدون دادخواست و طی مراحل قانونی شروع به مزاحمت و ممانعت از ساخت و ساز می کند و مدعی از این زمین های مورد نظر سهم ما را کم داده اند بنده دوبار به کلانتری زنگ زدم و هربار صورت جلسه تنظیم کردند و شاکی در خواست کردند که با مراجعه به دادگاه حکم قانونی توقیف زمین و ساخت و ساز را بیاورد اما نامبرده با قلدری کارگران را تهدید می کند و به آنها توهین می کند حال ما باید چه راهی پیش بگیرم که وی مزاحمت ایجاد نکند ؟آیا او می تواند بدون حکم قاضی از ساخت و ساز ممانعت به عمل آورد؟آیا ما می توانیم ادعای خسارت کنیم ؟
    از لطف و راهنمایی شما سپاسگزارم

  23. حسین می گوید

    سلام یه مغازه اجاره دادیم در متراژ ان نوشتیم ۲۰ متر اما در واقع ۱۹.۶۵ سانتی متره ایا دلیل بر فسق اجاره از سوی مستاجر میشه ممنون

    1. زینالی می گوید

      سلام: بله می توانید بابت کمتر بودن متراژ اقدام به فسخ نمایید و یا این میزان را به نرخ روز محاسبه کرده و صلاح سند بزنید.

  24. محمد می گوید

    سلام توعقد هستم ونامزد دارم اما نامزدم نمیخاد منو و نمیادسرزندگیش ومهریش میخاد ولی اجرانذاشته میخام بدونم الان ۳ماهه بلاتکلیفم ونمیخاد ومهرشم نمیبخشه جای ما مولوی عقد میکنن محضر نمیریم دیگه میخام بدونم دوباره نامزد کنم وعقدکنمش اما ثبت محضری نکنم مشکلی برام پیش نمیاد نمیتونه نامزدم پیگیری کنه یامدرکی بدست بیاره دردسربشه برام ثبت نمیکنم فقط مولوی عقدمون میکنن یه برگس فقط میشه واقعا اینجور راهنماییم کنید ممنون

  25. محمد می گوید

    سلام توعقد هستم نامزد دارم یمشکلانی داریم نامزدم منو نمیخاد خونم نمیاد ۳ماهه بلاتکلیفم میخام بدونم نامزد دارم ولی میخام دوباره نامزداربشم جای ما مولوی عقد میکنن مارو میخام بدونم نامزدکنم دوباره اما ثبت محضری نکنم یعنی ثبت نکنم ازدواجم مشکلی برام پیش نمیاد نامزدم نمیتونه دردسربشه برام یامدرکی پیداکنه وقتی ثبت نکنم مشکلی پیش میاد اگیانه واینکه اینکارمیشه بکنم ثبت نکنم میشه

  26. علی می گوید

    سلام توعقد هستم نامزد دارم یمشکلانی داریم نامزدم منو نمیخاد خونم نمیاد ۳ماهه بلاتکلیفم میخام بدونم نامزد دارم ولی میخام دوباره نامزداربشم جای ما مولوی عقد میکنن مارو میخام بدونم نامزدکنم دوباره اما ثبت محضری نکنم یعنی ثبت نکنم ازدواجم مشکلی برام پیش نمیاد نامزدم نمیتونه دردسربشه برام یامدرکی پیداکنه وقتی ثبت نکنم مشکلی پیش میاد اگیانه واینکه اینکارمیشه بکنم ثبت نکنم میشه

    1. زینالی می گوید

      سلام:نمی توانید بدون اجازه همسر سابق ازدواج نمایید مگر زن سابق خودتان را طلاق دهید یا اینکه ازدواج موقت بخاطر عدم تمکین مجوزش را از دادگاه خانواده بگیرید

  27. زهرا محمدی می گوید

    سلام بنده ب مدت یکسال ملکی رو رهن و اجاره کردم پول پیش ازمن بود کرایه از همسرم اما بعد از گذشت چندماه همسرم بنده و دختر دوساله م رو ترک کرد ، من موندم و اقساط وام و خرج و مخارج و کرایه خانه بارها ب صاحبخانه گفتم ک قسط فسخ قرارداد دارم نپذیرفت دوتا جایگزین ازسمت خودم و بنگاه ب ایشان معرفی کردم باز نپذیرفت اخرسر مجبور شدم قسمتی از جهاز و وسایلم رو بار بزنم ک متوجه شدم صاحبخانه مشغول فیلمبرداری از بنده و داخل حیات و اثاث و کارگران شده ب ایشان اعتراض کردم گفت ملک خودمه اختیارشو دارم بهشون گفتم این کار شما جرم محسوب میشه همون لحظه ماشین گشت درحال رد شدن بود بهشون گفتم ک صاحبخونه داره از بنده فیلم میگیره بهش تذکر دادن ک فیلمو پاک کنه بعد از رفتن ماشین گشت ایشون همچنان مشغول فیلمبرداری بود بحثمون شد شروع ب توهین کرد ایل میتونم از ایشون شکایت کنم

    1. زینالی می گوید

      سلام: میتوانید با توجه به اینک این فرد از شما فیلمبرداری کرده شکایت کیفری نمایید

  28. مهدی می گوید

    با سلام
    بنده در شرکتی از تاریخ ۹۰/۱۱/۱ تا اکنون مشغول به کار هستم تا الان سنوات را تسویه نکرده بودند اما در حال حاضر میخواهند سنوات را تا سال ۱۴۰۰ به اجبار بدهند میخواستم ببینم آیا من میتوانم سنوات را با پایه حقوق سال ۱۴۰۱ دریافت کنم ؟ و چنانچه اخراج کردند بیمه بیکاری بگیرم ؟

  29. مهدی می گوید

    با سلام
    بنده در شرکتی از تاریخ ۹۰/۱۱/۱ تا اکنون مشغول به کار هستم و تا الان سنوات را تسویه نکرده بودند اما در حال حاضر میخواهند سنوات را تا سال ۱۴۰۰ به اجبار تسویه کنند . میخواستم بدونم آیا من میتوانم سنوات را با پایه حقوق ۱۴۰۱ دریافت کنم ؟ و چنانچه اخراج کردند بیمه بیکاری بگیرم ؟

    1. زینالی می گوید

      سلام: سنوات باید تا اخر سال محاسبه نمایید و باید بر اساس ۱۴۰۰ حساب شود چون سنوات طبق تسویه در اواخر سال می باشد

  30. شریفی می گوید

    سلام ببخشید یه سوال داشتم آیا وکیل از ایران میتواند از کشور کانادا استعلام و گواهی فوت شده را بگیرید و گواهی اموالی که در کانادا هست را بگیرد ؟

    1. زینالی می گوید

      سلام: خیر ایران با این کشور تعاون قضایی ندارد و وکالت ایران در کشور مورد نظر قابل پذیرش نیست مگر وکیل از ایران مجوزی برای اعطای اختیارات بهش دریافت نماید تا وکیل شخصا اقدام به استعلامات نماید.

  31. طهماسبی می گوید

    سلام خسته نباشید من یک خانه را از پدرم به صورت مبایعه‌نامه خریدم ک بعد مدتی پدرم فوت کرد ک کار ب ثبت خانه نرسید الان بقیه برادرا درخواست انحصار وراثت دارن خواستم بدونم مشکلی برا من پیش نمیاد نمیتونن خونه رو ازم بگیرن درضمن چکار برای ثبت سند باید انجام دهم ک بقیه برام امضا کنن ممنونم ازتون

    1. زینالی می گوید

      سلام: باید بقیه ورثه بیایند نسبت به انتقال سند امضا نماینددر غیر این صورت باید بهمراه برگه انحصار وراثت به طرفیت تمامی ورثه دادخواست الزام به تنظیم مطرح نمایید

  32. مهران می گوید

    با سلام
    خانم بنده ۴ سال پیش مهریه شکایت کرده و قسط بندی پرداخت میکنم ،مادر بنده به تازگی فوت کرده و در زمان حیات خود دست نوشته ای به امضای کل وراث که تمام خانه را به پدرم داده و نوشته به دلیل رفتن به عمل تمام خانه را به پدرتان واگذار نمودم و ایشان مالک کل ساختمان هستند اولا وصیت بعد از مرگ هست ولی ایشان همان لحظه مالکیت را به پدرم داده ولی اگر وصیت تلقی کنیم وقتی تمام وراث امضا کردند آیا میتواند سهم الارث بنده را توقیف کند وقتی من ارثی ندارم و امضا کردم

    1. زینالی می گوید

      سلام: وصیت بابت یک سوم میزان اموال صحیح است بیش از ان میزان باید به تایید ورثه برسد

  33. رستگار می گوید

    سلام ماشین تو دفتر واگذار کردم ۱۵ روزه قرار بود بره سند بزنه آمروز رفته بهش گفتن پلاک دستکاری شده باید بری کلانتری و قوه قضائیه
    من چکار کنم من دست نزدم به پلاک

  34. مهرداد آرام می گوید

    وقت شما بخیر بنده معلول حرکتی هستم واز دوپا فلجم موتوری دارم که قصد فروشش داشتم آشنایی آظهار داشت یکی از دوستانش خریدار موتورم است وبه همین بهانه موتور را برد تا به دوستش نشان دهد که تا چند روز مراجعت نکرد پس از چندروز که تماس گرفتم هربار بهانه ای میاوردکه دوستم مسافرته یا فعلا مریضه وبیمارستانه ویا درمغازه گرفتاره تا بعداز گذشت مدت زیادی تماس گرفتم گفت موتور را نخواسته گفتم پس بیارش آدرسی را به من داد با شماره تلفن که مربوط به یکی از دوستاش بود.به این موضوع مشکوک شدم که چرا به خودم تحویل نداده به شماره ای که داده بود زنگ زدم از او خواستم از موتورم عکس بفرسته وقتی فرستاد متوجه شدم کلیه وسایل وبدنه موتورم را تعویض کرده وکهنه بجایشان گداشته است به طرف گفتم اگه شما عوض نکرده ای موتور را ببر بده به اون کسی که اورده اینجا گداشته وایشان موتور را به اونی که از من گرفته بود داد وبهش گفتم چرا وسایلای موتور را عوض کردی بار اول گفت من خونه نبودم پسر عموم کرده ولی چشم من مثل روز اولش میکنم میدم بهت باربعد گفت یکی بجاش میگیرم برات یه بار میگه عوض نشده داری دروغ میگی بار آخر هم گفت توکه معلولی دنبال این کارا نمیتونی بری اصلا میگم چه موتوری موتوری به من ندادی میخواستم بدونم من باید چکار کنم واگه تقاضای وکیل معاضدتی کنم میتونه برام کاری کنه ممنون میشم باخبرم کنید متشکرم

  35. محسن محمدی می گوید

    سلام از رهنمایی که میکنید
    بند ملکی پنچاه متر اجاره دادم حالا موعت سالش شده تخیله نمیکند مساجر میگه طبق دستور ریس جمهوری مرا بیرون کنی درضمن مقدر پول گرفته از پول پیش خانه وپشت نویسی کرده وتعهد داده سر مقرر تخلیه کند وامضا کرده حالا تخلیه نمی کند باید چکار کمم

  36. م.ر.سلطانیان می گوید

    سلام.روزتون بخیر من میخواستم موتورم رو بفروشم یکنفر به من گفت بزارش تعمیرگاه من اشنا دارم درست کنه بعد به قیمت ازت میخرم اسنپ بار گرفت و با وانت موتور رو برد خونش وچند وقت بعد پسرای این آقا مدارک موتور رو از تو ماشینم دزدیدن حالا نه موتور دستمه نه مدارکش رو دارم و نه قولنامه دارم .قولنامه دست صاحب موتور هست که رفتم پیشش سند به نام بزنم از اونجا رفته و شماره ای که ازش دارم واگذار شده .فقط ی رسید دارم که این اقا توی رسید کدملی وامضا داده که موتور ازم گرفته و پیامک هایی که فرستاده که مشخص میکنه موتور برای من هست .شما بفرمائید من چکار کنم .ممنونم

  37. سعيد می گوید

    سلام برادر من يك واحد آپارتمان بصورت پيش فروش خريد در قبال آن يك واحد ۷۰متري ساختمان ويكدستگاه خودرو پرايد ۸۹ داد فروشنده واحدي كه قرار بود به برادرم بده به يكنفر ديگر فروخته ، قولنامه او زودتر از برادرم بود بردارم يك وكيل هم گرفت طرف قولنامه اش بصورت كپي بوده فروشنده به برادرم گفته كه ما قرارداد مان با او فسخ كرديم در حالي وكيل براردم گفته نه خود فروشنده اومده دادگاه گفته معامله ما صحيح مي باشد خونه به او دادن آيا ما مي توانيم شكايت كنيم
    ۱- اولا قولنامه اصلي بخوايم
    ۲ – خود فروشنده گفته حاضرم شهادت بدم حتي صداي او را ضبط هم كرديم
    ۳- شكايت ما نتيجه مدهد يا خير
    ۴- تاريخ تجد نظر هم گذشته
    ۵- وكيل ما گفته كارم درست انجام دادم در حالي مي توانست قولنامه اصلي توي دادگاه بخواهد
    با تشكر

  38. قربانعلی یونسی می گوید

    سلام وقت بخیر
    ملک کنلگی داشتم در سال ۹۸به شهرداری مراجعه وپروانه ساخت گرفتم در سال ۹۹ ساختمان را احداث ودر سمت کوچه حدود یک متر پیشروی دارم . در همان سال (۹۹)به شهردا ی منطقه مراجعه نموده وموضوع پیشروی به شهردار ی اعلام نموده وکارسناسان شهرداری از محل بازدیدوضمن اعلام گزارش ، وموضوع در کمسیون ماده صد مطرح شده علاوه بر پرداخت عوارض شهرداری کل جریمه اضافه بنا(پیشروی) از بنده نقدا”اخذ شده الان همسایه مجاور که از ساختمان اینجانب جلوتر است مبنی بر ایجاد مزاحمت از بابت پیشروی اعلام شکایت نموده .آیا ایشان میتواند نسبت به ابطال ماده صد شهرداری نماید ؟ ضمنا”تکلیف اینجانب در این خصوص چیست و در صورت امکان در این خصوص بنده راهنمایی فرمایید .باتشکر

  39. قربانعلی یونسی می گوید

    سلام وقت بخیر
    ملک کنلگی داشتم در سال ۹۸به شهرداری مراجعه وپروانه ساخت گرفتم در سال ۹۹ ساختمان را احداث ودر سمت کوچه حدود یک متر پیشروی دارم . در همان سال (۹۹)به شهردا ی منطقه مراجعه نموده وموضوع پیشروی به شهردار ی اعلام نموده وکارسناسان شهرداری از محل بازدیدوضمن اعلام گزارش ، وموضوع در کمسیون ماده صد مطرح شده علاوه بر پرداخت عوارض شهرداری کل جریمه اضافه بنا(پیشروی) از بنده نقدا”اخذ شده الان همسایه مجاور که از ساختمان اینجانب جلوتر است مبنی بر ایجاد مزاحمت از بابت پیشروی اعلام شکایت نموده .آیا ایشان میتواند نسبت به ابطال ماده صد شهرداری نماید ؟ ضمنا”تکلیف اینجانب در این خصوص چیست و در صورت امکان در این خصوص بنده راهنمایی فرمایید .ضمنا”پاسخ کارشناسان را از چه طریقی می توانم دریافت نمانیم . با تشکر

  40. علیرضا حدادی می گوید

    سلام من سال گذشته باموتور با شخص دیگری که اوهم موتوری بود تصادف کردم در خیابان یکطرف ای که هیچ کس اصلا حضور نداشت طرف مقابل من چون خلاف میومد مقصر بود که طبق کروکی افسر بعد از روند شکایت و درمان متوجه شدم طرف مقصر اظهار کرده که اصلا تصادفی نبوده و همه چیز ساختگی بوده برای همین قاضی گفته باید من یکی دوتا شاهد به دادگاه ببرم برای شهادت که تصادف را دیده اند.من هم از یکی دونفر از دوستانم خاهش کردم که بیایند و شهادت بدهند و انها هم امادند در جلسه شهادت مقصر تصادف علارقم حکم جلب قاضی اصلا نیامده بود.شاهدین شهادت دادند اما بعد از شهادت انها مقصر با من تماس گرفت و گفت با دلیل و سند و مدرک میتواند اثبات کند که شاهدین دروغ گفته اند و از دوستان من هستند حتا به خود شاهدان هم زنگ زده و انهارا ترسانده از مجازات شهادت دروغ .مقصر از من خاسته که بیخیال شکایت و دیه بشوم وگرنه ابروی شاهدان را میبرت و رسوایشان میکند مدرک حضور نداشتن ان دوشاهد راهم واقعا دارد.الان مانده ام چکار کنم مبلغ دیه که برایم تعین شده حدود ۴۰ ملیون است،ایا اگر اثبات کند شاهدین در حادثه حضور نداشته اند برای انها بد میشود و مجازات میشوند یا نه ؟
    در انتها بگویم طبق پرونده پزشکی و گزارش ماموران و حتا اورژانس مشخص هست که تصادف وجود داشته اما خب شاهدی چون حضور نداشت مجبور بودم از دوستانم بخاهم شهادت بدهند که. حالا هم میترسم برای شاهدینم مشکل بدی پیش بیاید.بنظرتان چکار کنم.

  41. Elyas می گوید

    با سلام
    شش ماه حبس تعزیری و۷۴ شلاق و دیه برای جرم تعرض به شاکیه در مکان عمومی ومعبر .ایا راهی برای ازبین ربردن زندان دارد بهترین راه چیست؟

    1. زینالی می گوید

      سلام: باید به حکم صادره اعتراض نمایید

  42. خانی می گوید

    با سلام ،من در سال ۹۳ یک فقره چکم به مبلغ ۵۸۰۰ برگشت خورد،شخصی که چک رو برگشت زد نه گواهی عدم پرداخت از بانک گرفت نه شکایت کرد،سال ۹۹ به بانک رفتم واقدام به رفع سوء اثر کردم و مشخص شد هیچ شکایتی از چک برگشتی ندارم ،در بهمن همین سال ۱۴۰۱ ،شخصی به من زنگ زد که چک دستشه و تقاضای ۴۰ میلیون کرد، سوال من اینه که این فرد تو این مدت که حساب من به اندازه مبلغ چک موجودی داشته میتونسته اقدام کنه و نکرده،تقاضای دیر کرد از کی محاسبه میشه و اینکه من یکساله بیکارم و مالی هم ندارم ،میتونم تقاضای اعسار بدم

  43. علی می گوید

    باسلام و احترام،پدربزرگم طبقه اول ملک خود را ۱۱سال پیش به بنده هبه نموده است لاکن من به دلیل مسائل عرفی و اخلاقی از تفکیک و تنظیم سند رسمی خودداری نمودم ولی متاسفانه جدیدا باخبر شدم که ۳سال بعد از هبه ایشان با سند کل ملک راهن تسهیلات شخص ثالثی شده و ۴سال بعد بانک کل ملک را تملک نموده است به این منظور در اولین قدم قرارداد هبه ۱۱سال پیش را که شفاهی بود کتبی و رسمی نیز کردم و شاهدین ۱۱سال پیش شهادت داده و پدربزرگم نیز اقرار کرده است اکنون برای تملک طبقه خودم و تفکیک و تنظیم سند آن باید چکار کنم؟بانک با اخذ اجراییه به منظور خلع ید مهلت یکماهه داده و پدربزرگم به ملک دیگیری انتقال یافته ولی بنده توانایی تهیه ملک دیگر را ندارم.با تشکر

زمان پاسخ به دیدگاه شما از طرف وکلای سایت وکیل تاپ ۴۸ ساعت می باشد. درصورت نیاز به مشاوره فوری حقوقی میتوانید از این لینک نسبت به پرسش سوال خود اقدام کنید.



سوالات خود را از ما بپرسید

وکلای پایه یک ما اماده پاسخ به سوالات شما هستند