انواع پرونده های وکالت

هنگامی که ما با مشکلی مواجه می شویم که توانایی لازم و تخصصی در حل آن نداریم از افراد با تجربه و متخصص در آن زمینه کمک و مشورت می گیریم. در خصوص پرونده های حقوقی نیز به همین صورت است و به دنبال مشاوره با وکیل  می رویم.

پرونده های حقوقی تنوع زیادی دارند، هر یک در موضوع و حوزه ای خاص تشکیل شده اند. در هر حوزه ای وکلایی وجود دارند که شما می توانید با خیال راحت، انواع پرونده های وکالت را به آن ها بسپارید. این مطمئن ترین راه استیفای حق در مراجع قضایی است. وکیل مهاجرت، وکیل ملکی، وکیل مالیاتی از انواع وکالت در پرونده هاست که در این مطلب به آن می پردازیم.

انواع پرونده های وکالت

وکالت در پرونده های حقوقی

اگر شما پرونده حقوقی دارید مطمئن ترین و تضمینی ترین راه به نتیجه رسیدن آن، داشتن یک وکیل مجرب و حرفه ای است. وکلا به واسطه علم، آگاهی و تجربه در حوزه پرونده های حقوقی می توانند انواع پرونده های وکالت را به نتیجه مطلوب برسانند.

اگر در دادگاه و مراجع قضایی پرونده باز و جاری دارید، برای استیفای حقوق خود از یک وکیل مورد اعتماد کمک بگیرید شما با مراجعه به سایت وکیل تاپ می توانید وکیل یا مشاور حقوقی خبره بیابید و پیش از هر چیز از خدمات مشاوره آنلاین حقوقی بهره ببرید.

در ادامه با انواع تخصص وکلا در حوزه پرونده های حقوقی مختلف آشنا می شویم.

مشاوره حقوقی فوری

مشاوره تخصصی تلفنی و متنی آنلاین با وکلای سراسر کشور

وکیل مهاجرت

بسیاری از افراد در طول زندگی خود به مهاجرت فکر کرده اند. مهاجرت کردن فرآیند ساده ای نیست که هر کس خود بتواند مراحل آن را طی کند و بدون مشکل مهاجرت کند. این مسئله تصمیم مهمی است، دلیل مهاجرت هر فرد بسته به شرایط زندگی اش متفاوت است.

برخی به دلایل اقتصادی و برخی برای تحصیل اقدام به مهاجرت می کنند. آن چه در این مسیر اهمیت دارد، همراهی یک وکیل مهاجرتی مجرب است. در این مسیر چالش هایی وجود دارد که بدون مشورت و صلاح دید یک وکیل حرفه ای احتمال موفقیت شما کاهش می یابد.

در انتخاب وکیل مهاجرتی باید دقت ویژه ای داشته باشید. چرا که سرنوشت مهاجرت و زندگی خود را می خواهید به او بسپارید. وکیل مهاجرتی باید قابل اعتماد، با تجربه کاری موفق و آشنا به قانون باشد. سوال اینجاست که وکیل مهاجرت چه کارهایی انجام می دهد؟

  • بر اساس شرایط شما راه مناسب برای مهاجرت را انتخاب می کند.
  • پرونده مهاجرتی شما را بررسی و تکمیل می کند.
  • به شما در کسب امتیاز اخذ ویزا مشاوره و راهنمایی می دهد.
  • شما را برای جلسه مصاحبه سفارت آماده می کند.
  • برای اخذ اقامت دائمی شما تلاش می کند.
  • کمک در معادل سازی و ترجمه مدارک و تقویت رزومه
  • و …

انواع وکیل

وکیل مالیاتی

وکیل مالیاتی جزء وکلایی است که نقش مهمی در اجتماع دارند.  در زمینه های حقوقی و کیفری وارد می شوند. آن ها با یکی از مهم ترین مفاهیم اقتصادی، یعنی مالیات درگیرهستند.

امروزه موضوع مالیات در ایران در حال گسترش است، بدیهی است که چالش ها و مشکلات متعددی برای افراد به دلیل عدم آگاهی آن ها از قوانین مربوطه پیش می آید. وکیل های مالیاتی از این قوانین کاملا آگاه اند و توانایی حل مشکلات و تعارضات مختلف را دارند.

این وکیل باید تجربه مناسبی در انجام انواع پرونده های وکالت مالیاتی داشته باشد. همچنین باید توانایی درک مسائل و گفته های موکل را دارا باشد و به خوبی تجزیه و تحلیل نماید. وکیل مالیاتی باید مهارت بالایی در تنظیم و نوشتن لایحه و درخواست های قانونی داشته باشد.

این پرونده ها معمولا پیچیده هستند، وکیل های مالیاتی باید بسیار خبره و با تجربه باشد تا از پس حل مشکلات آن ها بربیاید. وکیل های مالیاتی نقش مهمی در به سرانجام رساندن پرونده های مربوط به حوزه مالیات دارند. در انتخاب وکیل مالیاتی باید دقت کافی داشته باشید.

برای دریافت مشاوره با وکیل آنلاین به صورت تخصصی در زمینه های حقوقی می توانید با مجموعه مجرب وکیل تاپ در ارتباط باشید.

 ۰۰۲۱۹۱۰۰۲۰۹

وکیل ثبت احوال

وکیل ثبت احوال از وکلای متخصص و دارای مهارت بالاست که در پرونده های وکالت مرتبط با ثبت احوال فعالیت دارد. این وکیل پرونده های ارجاع شده به ثبت احوال را بررسی و پیگیری می کند و به موکل خود کمک می کند تا پرونده ها و مسائل خود را به نتیجه برساند.

ثبت احوال مرجع مهمی است که همه اطلاعات افراد از بدو تولد، ازدواج، طلاق و فوت در آن ثبت می شود. اگر در این مسائل فردی به مشکل و چالش برخورد کند، وکیل ثبت احوال به عنوان کسی که آگاهی کامل و تخصص در این زمینه دارد به مشکل آن ها رسیدگی می کند.

وکیل ثبت احوال با تجربیاتی که در این مسیر بدست آورده است می تواند تصمیمات و فعالیت های کارسازی در جهت پیشبرد وضعیت پرونده انجام دهد و بهترین نتیجه را بدست آورد. وکیل ثبت احوال باید دارای ویژگی هایی باشد تا بتوان پرونده های خود را با اطمینان به او سپرد.

او باید به تمام قوانین مربوط به ثبت احوال تسلط داشته باشد. تخصص و مهارت وکیل است که باعث به نتیجه رسیدن پرونده ها خواهد شد. وکیل ثبت احوال قوانین دادرسی را نیز باید به خوبی بداند تا بتواند مراحل پرونده را پشت سر بگذارد. وکیل باید تجربه کافی داشته باشد و راه های ممکن برای به نتیجه رساندن پرونده را بشناسد.

انواع وکالت در قانون

وکالت در پرونده های حقوقی به معنی سپردن یا واگذاری پرونده به وکیل و نایب قرار دادن او در پیشبرد و پیگیری پرونده است. انواع پرونده های وکالت به یکی از شکل های زیر است.

  • وکالت تعیینی
  • وکالت اتفاقی
  • معاضدتی
  • وکیل تسخیری

جلسه وکلا

سخن آخر

شاید خیلی از ما در مسیر اجرای پرونده های حقوقی خود بر سر این دوراهی قرار گرفته ایم که آیا برای پرونده خود وکیل بگیریم یا خیر؟ شاید بنظر برسد که خودمان می توانیم از پس پرونده بر بیاییم، اما مسلم است که سپردن پرونده به یک وکیل متخصص، ماهر و با تجربه راهی مطمئن تر برای به نتیجه رساندن پرونده است.

علم، تجربه و تسلط وکیل بر قوانین تضمین این مطلب است. اما انتخاب وکیل مناسب تصمیم مهمی است که باید با دقت انجام شود. وکیل تاپ امکان سپردن انواع پرونده های وکالت به بهترین وکلای ایران را فراهم آورده است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
زمان پاسخ به دیدگاه شما از طرف وکلای سایت وکیل تاپ ۴۸ ساعت می باشد. درصورت نیاز به مشاوره فوری حقوقی میتوانید از این لینک نسبت به پرسش سوال خود اقدام کنید.



سوالات خود را از ما بپرسید

وکلای پایه یک ما اماده پاسخ به سوالات شما هستند