چگونه وکیل دعاوی پیمانکاری می‌تواند به شما کمک کند؟

یک وکیل دعاوی پیمانکاری می تواند برای اکثر کار های حقوقی به شما کمک کند. شما می توانید هنگام کار، یک قرارداد پیمانکاری عقد کنید که در آن به وضوح از همه حقوق پیمانکار و کارفرما صحبت شود.

برخی اوقات ممکن است در روند عقد قرارداد یا وصول مطالبات دو طرف، مشکلی به وجود بیاید و به طور مثال کارفرما حقوق عقب افتاده پیمانکار را پرداخت نکند. این دغدغه ها همیشه وجود دارند و افراد بر سر آن ها به اختلافات جدی برخواهند خورد.

اکثر اوقات کسانی که در این نوع قرارداد ها ضرر می کنند، پیمانکار ها هستند. آن ها به وضوح در قرارداد مبلغ مورد نظر را اعلام می کنند، اما پس از انجام کار با شرایطی که ذکر شده، با بدقولی کارفرما مواجه می شوند. کارفرما ممکن است مبلغ مورد نظر را پرداخت نکند یا این که مقداری از آن را پس از مدتی پرداخت کند.

همین امر باعث بروز اختلاف های جدی خواهد شد که می تواند به ضرر هر دو طرف تمام شود.

برای دریافت مشاوره با وکیل به صورت تخصصی و آنلاین در زمینه های حقوقی می توانید با مجموعه مجرب وکیل تاپ در ارتباط باشید.

 ۰۰۲۱۹۱۰۰۲۰۹

برای جلوگیری از این مشکلات، کمک گرفتن از یک وکیل دعاوی پیمانکاری می تواند کمک بسیار زیادی به طرفین بکند. اگر شما هم در این مسائل دچار مشکل شده اید، ما به شما یک راهنمایی کامل در مورد این مسئله ارائه خواهیم کرد.

چگونه وکیل دعاوی پیمانکاری می‌تواند به شما کمک کند؟

وکیل دعاوی پیمانکاری کیست؟

وکیل دعاوی پیمانکاری، یک مشاور حقوقی است که به طرفین در تهیه پیش نویس، بررسی یا مذاکره درباره قرارداد کاری کمک می کند. هنگامی که یک پیشنهاد شغلی دریافت می کنید، ممکن است نیاز به امضای قرارداد کاری داشته باشید.

قرارداد های استخدامی معمولا موارد زیر را پوشش می دهند:

  • مزایا
  • دستمزد
  • زمان مرخصی

 برخی از کارفرمایان معمولا برای جذب کارکنان و پیمانکاران از بند هایی در قرارداد استفاده می کنند که کاملا فریبنده هستند. پس از عقد قرارداد و انجام کارها و پروژه های مربوطه، این افراد به هیچ کدام از بند های قرارداد عمل نکرده و کاملا آن ها زیر پا می گذارند.

برای دریافت  مشاوره حقوقی به صورت تخصصی و آنلاین در زمینه های حقوقی می توانید با مجموعه مجرب وکیل تاپ در ارتباط باشید.

 ۰۰۲۱۹۱۰۰۲۰۹

در این زمان شما به یک وکیل دعاوی پیمانکاری نیاز خواهید داشت تا بتواند به شکایت شما در این زمینه و احقاق حقتان کمک کند. وکلای پیمانکاری می توانند قرارداد را تعدیل کنند، تعهدات پیمانکار را تضمین کنند یا حتی در صورت لزوم، قرارداد را فسخ نمایند.

این وکیل، حرفه ای ترین شخصی است که می تواند در روند دعاوی پیمانکاری به شما کمک کند. اگر پیمانکار و کارفرما هر دو شخص باشند، پس وکیل باید به شکایت اشخاص حقوقی رسیدگی کند. اگر طرف حساب یک شرکت باشد،باید گفت که یکی از طرفین شخصیت حقوقی خواهد بود.

چگونه وکیل دعاوی پیمانکاری می‌تواند به شما کمک کند؟

چرا پیمانکاران با کارفرمایان دچار مشکل می شوند؟

هر قراردادی که بین دو نفر بسته می شود، ممکن است به دلایلی به مشکل بخورد. این دلایل می توانند موارد زیر باشند:

  • امکان دارد پیمانکار در موعد مقرر مشخص شده یا کل پروژه تاخیر داشته باشد؛ یا این که اصول فنی و لازم را در پروژه رعایت نکرده باشد. در این زمان پیمانکار یا جریمه می شود یا مبلغی از حقوق توافق شده آن کسر خواهد شد. مشکلی که به وجود می آید این است که پیمانکار این شرایط را نخواهد پذیرفت.
  • برخی از کارفرمایان نسبت به موضوع پروژه اطلاعات کاملی ندارند و ایراد هایی می گیرند که به هیچ عنوان صحیح نیستند و نه تنها باعث اخلال در عملکرد پیمانکار می شوند، بلکه حقوق معوقه و مطالبات او را هم پرداخت نمی کنند.
  • مهم ترین علتی که می تواند باعث ایجاد اختلاف شود، عدم تامین منابع مالی از سوی کارفرما است که موجب پرداخت نشدن مبلغ مورد توافق خواهد شد.

چگونه وکیل دعاوی پیمانکاری می‌تواند به شما کمک کند؟

چه زمانی باید به وکیل دعاوی پیمانکاری مراجعه کنیم؟

اگر هر یک از مواردی که در بالا به آن ها اشاره شد را تجربه کردید، می توانید فورا نسبت به طرح دعاوی پیمانکاری اقدام کنید. در مورد ضرورت وجود داشتن یک وکیل، می توان گفت که وکیل دعاوی پیمانکاری می تواند در ابتدای یک پروژه حضور داشته باشد و نسبت به فرآیند نوشتن قرارداد نظارت کند.

در این مواقع، دیگر هیچ مشکلی بین کارفرما و پیمانکار وجود نخواهد آمد. در صورتی که نتوانید کارفرما را مجاب به پرداخت حقوق معوقه خود کنید، باید از یک وکیل دعاوی پیمانکاری کمک بگیرید. این وکیل به دلیل اشراف بر موضوع پیمانکاری و تخصص در این زمینه می تواند شما را به بهترین صورت یاری رسانده و دفاع کند.

برای دریافت وکیل آنلاین به صورت تخصصی و آنلاین در زمینه های حقوقی می توانید با مجموعه مجرب وکیل تاپ در ارتباط باشید.

 ۰۰۲۱۹۱۰۰۲۰۹

مواردی که یک وکیل می تواند در آن ها دخیل باشد

ممکن است برای شما هم سوال باشد که اگر برای کمک گرفتن از یک وکیل اقدام کنید، او قادر به انجام چه کارهایی خواهد بود؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که یک وکیل متخصص در همه زمینه هایی که مربوط به دعاوی پیمانکاری باشد می تواند به شما کمک کند. تاخیر در تحویل پروژه یکی از مواردی است که کارفرما می تواند نسبت به آن معترض باشد.

همینطور، دریافت مطالبات پیمانکار، فسخ و واگذاری قرارداد به غیر، نیز می تواند از محدوده اختیارات وکیل دعاوی پیمانکاری باشد.

چگونه وکیل دعاوی پیمانکاری می‌تواند به شما کمک کند؟

مشاوره حقوقی فوری

مشاوره تخصصی تلفنی و متنی آنلاین با وکلای سراسر کشور

نتیجه گیری و استفاده از مشاوره حقوقی وکیل تاپ

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید در جایی مشغول به کار شوید یا این که از شخصی پروژه ای دریافت کرده و آن را انجام دهید، اما ندانید که برای شروع باید چه کاری را انجام داد؟ طبیعتا قبل از شروع کار باید یک قرارداد ببندید تا هر دو طرف بتوانند از خواسته های خود اطلاع پیدا کنند. اکثر افراد با ناآگاهی در این مورد تصمیم می گیرند که می تواند موجب شود در آینده با کارفرما به مشکل بخورند.

در این زمان، باید طرح دعوا کنید یا از حقوق خود بگذرید. اگر بخواهید این کار را انجام دهید، یک وکیل دعاوی پیمانکاری می تواند حقوق از دست رفته شما را احقاق کند. این قرارداد ها به دلیل داشتن جزئیات بالا، تقریبا خاص هستند. در نتیجه وکلای زیادی در این زمینه فعالیت نمی کنند. اما نگران نباشید! ما در وکیل تاپ، به شما کمک می کنیم تا همه خواسته های خود را انجام دهید.

بهترین وکلا را در اختیار شما قرار می دهیم تا بتوانید یک قرارداد کاری استاندارد عقد کنید. همچنین اگر در روند این قرارداد ها دچار مشکل شدید، ما به شما کمک خواهیم کرد تا دعوای خود را به بهترین نحو به اتمام برسانید.

برای مشاوره حقوقی و تخصصی به صورت تلفنی و آنلاین، می توانید با وکلای مجرب و حرفه ای مجموعه وکیل تاپ در ارتباط باشید. تمامی خدمات ارائه شده از سوی وکیل تاپ زیر نظر متخصصین مورد بررسی و نظارت قرار می گیرند و تمامی خدمات حقوقی با کم ترین هزینه و با بهترین کیفیت ارائه می شود.

بیشتر بخوانید: در چه شرایطی باید از وکلای خانواده استفاده کنیم؟

سوالات متداول

۱- انواع دعاوی پیمانکاری چیست؟

دعاوی مربوط به مطالبه خسارت، دعاوی مربوط به مطالبه وجه، الزام به اجرای تعهد( از طرف کارفرما و پیمانکار) و پیمانکاری از نمونه های این دعاوی هستند.

۲- دلایل شکایت کارفرما از پیمانکار چیست؟

یکی از دلایل شکایت کارفرما از پیمانکار، در واقع زمانی مطرح می شود که پیمانکار کل یا بخشی از تعهدات قراردادی خود را انجام ندهد.

۳- از شرکت یا پیمانکار کجا شکایت کنم؟

برای ثبت شکایت باید به دفتر خدمات قضایی مراجعه کنید. برای مشاوره با وکیل پیمانکاری با ما تماس بگیرید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
زمان پاسخ به دیدگاه شما از طرف وکلای سایت وکیل تاپ ۴۸ ساعت می باشد. درصورت نیاز به مشاوره فوری حقوقی میتوانید از این لینک نسبت به پرسش سوال خود اقدام کنید.



سوالات خود را از ما بپرسید

وکلای پایه یک ما اماده پاسخ به سوالات شما هستند