در چه شرایطی باید از وکلای خانواده استفاده کنیم؟

در یک اختلاف خانوادگی مانند مسائل طلاق یا حضانت، آینده شما بستگی به نتیجه دادگاه خانواده خواهد داشت. این مسائل پیچیده نیازمند وکلای خانواده است که با تجربیات خود می توانند رای دادگاه را به سمت شما برگردانند.

بسیاری از وکلای خانواده، در این زمینه از حقوق، بسیار باتجربه هستند. آن ها در یافتن راه حل های مناسب برای مشکلات دشوار آموزش دیده و در راستای محافظت از مشتریان خود، از مذاکره و توافق گرفته تا دعوا، راهکارهای منطقی را دنبال می کنند.

برای دریافت مشاوره با وکیل به صورت تخصصی و آنلاین در زمینه های حقوقی می توانید با مجموعه مجرب وکیل تاپ در ارتباط باشید.

 ۰۰۲۱۹۱۰۰۲۰۹

اگر نمی توانید در کشمکش های احساسی، از پس روند پرونده خود در دادگاه خانواده بر آیید، از وکلای خانواده مجرب مشاوره بگیرید.

در چه شرایطی باید از وکیل خانواده استفاده کنیم؟

مسائل حقوقی در قانون خانواده

به طور معمول، وکلای خانواده با شما همکاری می کنند تا رویکردی متناسب با نیازهای منحصر به فرد خانواده شما ایجاد کنند. رویکردی که شما را در طول روند ایجاد شده در خانواده تان یاری کند. می توانید به آن ها اعتماد کرده و دفاع از منافع و خواسته های خود را در دادگاه خانواده، به یک وکیل مجرب بسپارید.

قانون خانواده یک حوزه عملی است و به مسائل حقوقی مربوط به روابط خانوادگی مانند طلاق و حضانت فرزند مربوط می شود. وکلای خانواده از این قانون پیروی می کنند و معمولا در روند طلاق، حضانت فرزند، حمایت از کودک و سایر موارد قانونی فعالیت می کنند.

حقوق خانواده یا حقوق زوجیت، در رابطه با مسائل حقوقی و روابط داخلی بین اعضای خانواده بیان می شود. بسیاری از قوانین خانواده به شراکت های زناشویی، حقوق مدنی و و همچنین خاتمه روابط مربوط خواهد شد.

برای دریافت  مشاوره حقوقی به صورت تخصصی و آنلاین در زمینه های حقوقی می توانید با مجموعه مجرب وکیل تاپ در ارتباط باشید.

 ۰۰۲۱۹۱۰۰۲۰۹

این بخش از حقوق خانواده مواردی مانند حق حضانت، حمایت و ملاقات کودک را شامل می شود.

وکیل خانواده کیست؟

وکلای خانواده مسئول رسیدگی به مسائل حقوقی بین اعضای یک خانواده هستند. آنها نماینده یکی از طرفین در دادگاه برای پرونده های بحث برانگیزی هستند که در مورد طلاق و خشونت خانگی تشکیل شده اند. همچنین، بر املاک و دارایی زوجین نظارت کرده و در زمینه هایی مانند حضانت فرزندان مشاوره می دهند.

در چه شرایطی باید از وکیل خانواده استفاده کنیم؟

وکیل خانوده چه ویژگی های دارد؟

از جمله ویژگی های وکلای خانواده می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

مشاوره حقوقی فوری

مشاوره تخصصی تلفنی و متنی آنلاین با وکلای سراسر کشور

صداقت وکیل خانواده

صداقت یک ارزش بزرگ بوده و بخشی ضروری از شخصیت وکیل خانواده به شمار می آید. یک وکیل خانواده باید در مورد نقاط قوت و ضعف پرونده طلاق با شما صادق باشد. برخی از وکلای خانواده تنها کاری که انجام می دهند، تشویق کردن شما به انجام طلاق است. فقط برای اینکه شما را وادار به حفظ قراردادشان کنند.

مهارت های ارتباطی وکیل

وکلا به عنوان یک حرفه، به دلیل مهارت های ارتباطی خود شهرت دارند. وکیل خانواده شما باید همواره در دسترس باشد. وقتی تماس می گیرید، او باید تماس را بپذیرد. شما نباید بیشتر از وکیل با منشی صحبت کنید. مشاوره حقوقی باید از وکیل باشد.

وکیل باید به طور منظم در مورد وضعیت پرونده با شما در تماس باشد.

بررسی منطقی پرونده شما

وکیل خانواده، باید بیش از این که نقاط قوت و ضعف پرونده را در اختیار شما قرار دهد، با شما صادق باشد و شرایط عینی را برای شما بازگو کند. همچنین تجزیه و تحلیل پرونده برای شما به صورت شفاف بیان شود تا وضعیت خود را در دادگاه بدانید.

 بهترین وکلا به پرونده طلاق و مسائل آن در واقعیت نگاه می کنند. آنها می دانند دادگاه در مورد برخی مسائل اختیار دارد و به ندرت یک موضوع سیاه یا سفید مطلق، در قانون خانواده وجود دارد. این اختیار به معنای گزینه های متعددی است که وکیل باید آن ها را به شما بدهد.

صبر وکیل خانواده

در مسیر پرونده طلاق، شما دوران سختی را پشت سر می گذارید. احتمال دارد احساساتی باشید، وکیل شما باید آرام و صبور باشد. این بدان معنا نیست که کنترل احساسات شما را در دست بگیرند. بهترین وکلای خانواده به شما کمک می کنند تا احساسات خود را مدیریت کنید.

مهارت های تهیه اسناد

پیش از زمان وارد شدن به دادگاه، وکیل باید تمام مدارک را آماده کرده باشد. آیا می دانستید خیلی از مواقع قاضی خانواده قبل از ورود شما تصمیم خود را در مورد پرونده گرفته است؟ آیا می دانستید که تصمیم اغلب بر اساس مدارک ارسالی گرفته می شود؟ این نقش یک وکیل خانواده مجرب را در پرونده روشن می کند.

در چه شرایطی باید از وکیل خانواده استفاده کنیم؟

مزایایی استفاده از وکیل خانواده

گذر از طلاق، جدایی قانونی، پرونده حضانت یا سایر موارد مربوط به قانون خانواده می تواند طاقت فرسا باشد. احتمال دارد با استرس مالی و عاطفی زیادی مواجه شوید. کار با یک وکیل خانواده که می تواند مشاوره حقوقی حرفه ای را به شما ارائه دهد، باعث پیشرفت شما در پرونده می شود.

وکلا با قانون خانواده از شما حمایت می کنند و آرامش خاطر بیشتری را در شرایط سخت ارائه می دهند. همچنین می توانند منجر به نتیجه کلی بهتری در پرونده شوند به خصوص زمانی که شما چیزهای زیادی را برای از دست دادن دارید.

برای دریافت وکیل آنلاین به صورت تخصصی و آنلاین در زمینه های حقوقی می توانید با مجموعه مجرب وکیل تاپ در ارتباط باشید.

 ۰۰۲۱۹۱۰۰۲۰۹

موقعیت بی طرف وکیل

در حالت کلی، احساسات در طول یک پرونده حقوقی خانواده بالا می رود. شما نمی توانید به طرف مقابل اعتماد کنید که صادقانه با شما ارتباط برقرار کند یا از منافع شما محافظت نماید. با این حال، می توانید به یک وکیل اعتماد کنید که برای وکالت از شما قرارداد دارد.

یک وکیل حس شفافیت، حرفه ای و عینی بودن را در یک موضوع ظریف حقوقی خانواده فراهم می کند. با یک دیدگاه بی طرفانه از یک موقعیت، یک وکیل می تواند به شما کمک کند راه حلی مناسب پیدا کنید که ممکن است به تنهایی به آن فکر نکرده باشید.

دانش حقوق خانواده وکلای خانواده

حتی اگر پیشینه ای در زمینه حقوق خانواده داشته باشید، شاید در طول پرونده خود و در اجرای قوانین دچار مشکل شوید. قوانین حقوقی گیج کننده زیادی وجود دارد که شما باید از آنها پیروی کنید. توصیه می شود در این زمینه با وکلای خانواده مشورت نمایید.

در چه شرایطی باید از وکیل خانواده استفاده کنیم؟

جمع بندی

وکلای خانواده با طیف وسیعی از مشتریان از جمله افراد آسیب پذیر، کار می کنند و به آنها در مورد و حقوق خود مشاوره می دهند. وظایف یک کارشناس حقوق خانواده می تواند از موردی به مورد دیگر بسیار متفاوت باشد. اما در شرایطی که خودتان از پس پرونده مطرح شده در دادگاه خانواده بر نمی آیید، صحبت با یک وکیل مجرب می تواند راهگشا باشد.

برای مشاوره حقوقی و تخصصی به صورت تلفنی و آنلاین، می توانید با وکلای مجرب و حرفه ای مجموعه وکیل تاپ در ارتباط باشید. تمامی خدمات ارائه شده از سوی وکیل تاپ زیر نظر متخصصین مورد بررسی و نظارت قرار می گیرند و تمامی خدمات حقوقی با کم ترین هزینه و با بهترین کیفیت ارائه می شود.

بیشتر بخوانید: لیست شعب بیمه تامین اجتماعی در مشهد

سوالات متداول

۱- تفاوت مهریه عندالمطالبه با عنداستطاعه؟

مهریه عندالمطالبه به مهریه ای گفته می شود که خانم هر وقت بخواهد از آقا بتواند دریافت کند اما مهریه عنداستطاعه زمانی که مرد از نظر مالی قادر به پرداخت آن باشد، آن را پرداخت می کند.

۲- در صورت عدم تمکین زن، مهریه از او ساقط می شود یا نفقه؟

در صورت عدم تمکین زن، دادخواست از طرف زوج در دادگاه مطرح می گردد بنابراین در صورت ثابت شدن، نفقه به زوجه تعلق نمی گیرد ولی مهریه به وی اعلق می گیرد.

۳- برای مشاوره با وکلای خانواده به کجا مراجعه کنیم؟

برای مشاوره با وکلای خانواده می توانید ضمن تحقیق خود در انتخاب وکیل، با وکلای مجرب مجموعه ما نیز، به صورت آنلاین و تلفنی ارتباط برقرار کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
زمان پاسخ به دیدگاه شما از طرف وکلای سایت وکیل تاپ ۴۸ ساعت می باشد. درصورت نیاز به مشاوره فوری حقوقی میتوانید از این لینک نسبت به پرسش سوال خود اقدام کنید.



سوالات خود را از ما بپرسید

وکلای پایه یک ما اماده پاسخ به سوالات شما هستند