شکایت از شرکت تیپاکس

تیپاکس یک شرکت غیر دولتی و خصوصی مخصوص پست کالا است که حمل و نقل و خدمات پستی را بر عهده می گیرد این شرکت این کار را به صورت بین المللی نیز انجام می دهد. یکی از تعهدات شرکت تیپاکس این است که کالاهای ارسال شده را بیمه کند و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل فرد بدهد.

برای اینکه این شرکت ارسال بسته های شما را انجام دهد یا بایست به نمایندگی های آنان مراجعه کرد یا اینکه با آنان تماس بگیرید من باب حضور و مراجعه درب منزل شما و تحویل گرفتن بسته پستی.

فرق بین شرکت تیپاکس با شرکت پست

اگر دقت کنید در شرکت پست شما وسایل را می توانید در قالب های مختلف و کارتن های مختلف نیز در این زمینه وجود دارد اما در شرکت تیپاکس بسته بندی مخصوص نباید از حداقلی کمتر بشود لذا حداقل بسته شما برای این که از این شرکت ارسال شود اندازه یک جعبه کفش است.

تفاوت دیگر این که شرکت ملی پست دولتی اما این شرکت خصوصی است‌.

مورد دیگر اینکه شرکت پست بسته ها را در تمام نقاط ایران ارسال میکند اما شرکت تیپاکس صرف در جاهایی که نمایندگی دارد این عمل را انجام می دهد.

در هنگام ارسال بسته از طریق شرکت تیپاکس لازم است که قبل از اینکه بسته را ارسال کنید مطمئن شوید که این شرکت در مقصد مورد نظر دارای نمایندگی باشد در غیر این صورت فرد گیرنده مخاطب شما یا باید به شعبه تیپاکس در شهر خود مراجعه کند یا اینکه هزینه بدهد و با آژانس یا پیک برایش فرستاده شود.


بیشتر بخوانید: چگونه از شرکت سایپا شکایت کنیم؟


فرق بین شرکت تیپاکس با شرکت پست

تخلفات تیپاکس

تخلفات تیپاکستخلف های یک شرکتی حمل و نقل مثل تیپاکس بیشتر ممکن است ناشی از دیر رسیدن یا تاخیر کالا باشد یا اینکه ناشی از عیبی باشد که در کالا به وجود آمده است.

 در سایت خود تیپاکس محلی برای شکایت در نظر گرفته شده است.

  1. اگر مشکل شما در بسته دیر رسیدن کالا است می توانید از طرق مختلفی گه پیش بینی شده است آن را پیگیری کنید در سایت تیپاکس یا اینکه با تلفن های مربوطه تماس بگیرید و از جریان ارسال مرسوله خود با خبر بشوید.
  2. اگر مشکل شما دیر رسیدن نیست اما در شکل بیرونی بسته آسیبی دیده می شود ابتدا و قبل از اینکه امضا کنید بسته را باز کنید تا از سلامت آن باخبر بشوید حال اگر درون بسته کالا هم آسیب دیده بود آن را تحویل نگیرید و بعد می توانید از طرق تماس با نمایندگی شهر خود خسارت را پیگیری کنید.

مشاوره حقوقی فوری

مشاوره تخصصی تلفنی و متنی آنلاین با وکلای سراسر کشور

شکایت در دادگاه از شرکت تیپاکس

ممکن است شکایت و درخواست شما از طریق محل هایی که خود شرکت در نظر گرفته شده به سرانجام نرسد که این نیز امری محتمل است.

زیرا آنچه ظاهر است خود شرکت در مقام داوری بر می آید اما از طرفی که خود او نیز یکی از طرفین است جانبداری رعایت نخواهد شد لذا می توان از دادگاه یا شورای حل اختلاف شکایت کرد به این ترتیب که اگر کالای شما تا ۲۰ میلیون تومان قیمت دارد می توانید از شورای حل اختلاف شهری که نمایندگی آن شرکت در شهر شماست پیگیری کنید.

و خسارات عیب و تلف شدن آن را مطالبه کنید و اگر آن کالا بیش از ۲۰ میلیون تومان است باید از طریق دادخواست آن را از دادگاه مطالبه کنید.


بیشتر بخوانید: دادسرای انتظامی قضات چیست؟ و چگونگی طرح شکایت در آن


شکایت در دادگاه از شرکت تیپاکس

تامین دلیل از تخلف شرکت تیپاکس

به نظر می رسد که قبل از شکایت از دادگاه یا شورا بسته معیوب را اگر تحویل گرفته اید تامین دلیل کنید که تامین دلیل در هر حال در صلاحیت شورای حل اختلاف است خود تامین دلیل یعنی صورت برداری از ادله به این معنا که برای مثال شما لب تاپی ناقص و معیوب را تحویل گرفته اید آن را تامین دلیل می کنید که اگر بعد آن را تعمیر کردید این شرکت در مقام دفاع نگوید لب تاپ سالم است زیرا لب تاپ از ابتدا معیوب بوده و شما آن را تعمیر کرده اید.

در نظر داشته باشیم که شرکت تیپاکس دولتی محسوب نمی شود که بگوییم در صلاحیت شورا یا دادگاه نخواهد بود. زیرا این شرکت، شرکتی خصوصی به حساب می آید.


بیشتر بخوانید: آیا میتوان از شرکت های هواپیمایی شکایت کرد


شکایت از توهین کارمند شرکت تیپاکس

 ممکن است از بابت تاخیر در دریافت کالا کارمند را سرزنش کرده و با توهین از جانب این شخص مواجه شوید باید گفت توهین این شخص جرم محسوب می شود و شما می توانید از طریق دادگاه کیفری آن را پیگیری کنید و با مراجعه ب دادسرای آن محل روال کار را پیگیری کنید اگر توهین آنجا شده مشمول قذف نباشد ذیل ماده ۶۰۸ قانون تعزیرات خلاصه می شود.

مجازات جرم توهین در قانون جدید

قبل از سال ۹۹ جرم توهین هم مجازات شلاق را داشت و هم مجازات جزای نقدی را اما با تصویب قانون کلاهش مجازات حبس تعزیری این ماده م اصلاح شد و قانون گذار به جزای نقدی بسنده کرده است آن هم به میزان ۲ میلیون تا ۸ میلیون تومان‌.

طبق این ماده:

ماده ۶۰۸ (اصلاحی سال ۱۳۹۹) – توهین به افراد از قبیل فحاشی و استعمال الفاظ رکیک چنانچه موجب حد قذف نباشد، به مجازات جزای نقدی درجه شش (بیست میلیون ریال تا هشتاد میلیون ریال) خواهد بود.


بیشتر بخوانید: چگونگی شکایت از کارگزاران بورس


توهین کارمند شرکت تیپاکس

شکایت از ضرب و جرح کارمند شرکت تیپاکس

ممکن است در اثر مجادله با کارمند شرکت این مجادله منجر به عصبانیت زیاد و ضرب و جرح شود در این خصوص این امر هم جنبه کیفری دارد و کسی که از این طریق آسیب دیده می تواند با شکایت به دادسرا از آن فرد شکایت کند و در صورت درخواست وی دیه هم برای او تعلق می گیرد.

ماده ۶۱۴ قانون تعزیرات مواردی را در این زمینه پیش بینی کرده است:

ماده ۶۱۴ (اصلاحی سال ۱۳۹۹) – هر کس عمداً به دیگری جرح یا ضربی وارد آورد که موجب نقصان یا شکستن یا از کار افتادن عضوی از اعضا یا منتهی به مرض دایمی ‌یا فقدان یا نقص یکی از حواس یا منافع یا زوال عقل مجنی علیه گردد در مواردی که قصاص امکان نداشته باشد چنانچه اقدام وی موجب اخلال در نظم ‌و صیانت و امنیت جامعه یا بیم تجری مرتکب یا دیگران گردد به حبس تعزیری درجه شش (شش ماه تا دو سال) محکوم خواهد شد و در صورت درخواست مجنی علیه مرتکب ‌به پرداخت دیه نیز محکوم می شود.

تبصره – در صورتی که جرح وارده منتهی به ضایعات فوق نشود و آلت جرح اسلحه یا چاقو و امثال آن باشد مرتکب به سه ماه تا یک سال حبس ‌محکوم خواهد شد.


بیشتر بخوانید: چگونه از صرافی شکایت کنیم؟


شکایت از ضرب و جرح کارمند شرکت تیپاکس

شکایت خیانت در امانت از شرکت تیپاکس

شکایت خیانت در امانت مکن است علیه شخص حقیقی طرح شود یا علیه شخص حقوقی فرض کنید بسته ارسالی شما چیزی کسر شده است یا اصلا ان را به شما تحویل نمی دهند در این صورت شما می توانید علیه این شرکت در دادگاه کیفی طرح دعوای خیانت در امانت مطرح کنید.

مجازات جرم خیانت در امانت در قانون جدید

ماده ۶۷۴: هر گاه اموال منقول یا غیر منقول یا نوشته ‌هایی از قبیل سفته و چک و قبض و نظایر آن به عنوان اجاره یا امانت یا رهن یا برای وکالت یا‌ هر کار با اجرت ‌یا بی اجرت به کسی داده شده و بنا بر این بوده است که اشیاء مذکور مسترد شود یا به مصرف معینی برسد و شخصی که آن اشیاء نزد او ‌بوده آنها را به ضرر مالکین یا متصرفین آنها استعمال یا تصاحب یا تلف یا مفقود نماید به حبس از شش ماه تا سه سال محکوم خواهد شد.

طبق تبصره ماده ۱۰۴ قانون مجازات اسلامی اصلاحی سال ۱۳۹۹، مجازات حبس ماده فوق به نصف تقلیل می‌یابد.


بیشتر بخوانید: شکایت از سایت های شرط بندی و قمار


شکایت خیانت در امانت از شرکت تیپاکس

نتیجه گیری

تخلفات شرکتی مثل تیپاکس ممکن است بیشتر ناظر به معیوب بودن و یا تاخیر در تسلیم کالا باشد این شرکت خود راه های ارتباطی برای طرح این شکایت در نظر گرفته است در سایت مخصوص خود اما اگر شما احساس می کنید از این طبق به نتیجه ای نمی رسید می توانید در شورای حل اختلاف یا دادگاه طرح دعوا کنید که تفصیل ین امر در بالا گذشت.

سوالات متداول

بله به این علت که شخص حقوقی خصوصی می باشد نه دولتی لذا می توان علیه وی در شورای حل اختلاف یا دادگاه شکایت کرد.

این شرکت شرکتی برای حمل و نقل و پست محسوب می شود اما با شرکت ملی پست متفاوت است که تفاوت های آن در بالا گفته شد.

بله این شکایت قابل طرح در دادسرا است و می توان فرد را از طریق قانونی مجازات کرد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای
41 نظرات
  1. عبداله هادیان می گوید

    برد الکترونیکی داشتم ولی هنگام تحویل از تیپاکس دراثر بسته بندی نامرتب شکسته شده و. خسارت وارد شده رو قبول نمیکنن. چکار کنم . به حقم برسم

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام میتوانید از تیپاکس شکایت نمایید

  2. بابک شهرابی می گوید

    سلام شعبه میرزای شیرازی بابت دو جفت جوراب ۱۰ هزار تومن بابت بسته بندی گرفت واقعا هزینه آنقدر میشه

  3. خانم سکینه اخوندی می گوید

    سلام خسته نباشید امروز کد رهگیری زدم گفت در حال توزیع در مقصد. ولی خبری نشد. بخاطر اینکه عجله داشتم تیپاکس کردن فردا روز تعطیله. لطفا پیگیری نمایید

  4. سکینه اخوندی می گوید

    سلام وقت بخیر امروز باید بسته ام میرسید خبری نشدعجله دارم فردام تعطیله

  5. فاطمه می گوید

    واقعاچراانقدتاخیرمیکنن توتحویل بسته پستی بنده بستم از۲/۱۲ارسال شده انروز۱۰/۱۲هستش هنوزخبری نشده ننیدونم ازکجابایداطلاع بگیرم

  6. بهروزی می گوید

    سلام، یکدستگاه آبمیوه گیری با تیپاکس برای مشتری ارسال کردم متاسفاته آبمیوه گیری توسط تیپاکس شکسته و با اینکه بیمه بوده ،هر چه با تیپاکس تماس میگیریم رسیدگی نمیکنن و بار مجددا به تیپاکس مبدا مرجوع شده و به ما میگن کرایه رفت و برگشت را بده تا آبمیوه گیری شکسته شده را به شما تحویل بدیم ،خواهشا راهنمایی کنید من چطوری میتوانم درب این شرکت را گل بگیرم.

    1. وکیل تاپ می گوید

      سلام اگر تیپاکس شکسته باشد مسوول هست

  7. کسایی می گوید

    سلام من یک بسته داشتم که در تاریخ ۹۹/۱۲/۹ از تهران به کرج برام ارسال شده. بعد از کلی پیگیری و شکایت روز ۹۹/۱۲/۲۳ به من اطلاع دادن که بسته مفقود شده ولی تا سال آینده هیچ خسارتی بابت این دیرکرد پرداخت نمیشه. من بابت این تاخیر این قطعات الکترونیکی به ارزش حدود ۴۰۰ هزار تومان، ۱۵میلیون خسارت تاخیر در تحویل پروژه رو متحمل شدم. برای پیگیری قانونی و شکایت از این شرکت باید چه کاری انجام بدم و هزینه های شکایت و وکیل و … چقدر میشه؟ خیلی ممنون میشم اگر با من در این رابطه تماس بگیرین

  8. زینب می گوید

    سلام خسته نباشیدمن یک بسته سفارش دادم طلابودولی وقتی بسته رسیدخالی بودطلاداخلش نبود.حالامابسته رومرجوع کردیم ایابیمه پول مارومیده.بیمه پول رابه کی پرداخت میکنه

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام اثبات کنید داخلش طلا بوده بله

  9. کنعانی می گوید

    سلام؛ آیا امکان دارد از شرکت تیپاکس به عنوان “خیانت در امانت” طرح دعوی کیفری کرد؟ به جهت تأخیر بیش از حد در توزیع کالا. مرسوله به نمایندگی مقصد، تحویل داده شده است. اما خلاف مقررات، نمایندگی آن را توزیع نمی کند تا بعد از تعطیلات چند هفته ای… در حالی که پیش از تعطیلات چند روز زمان برای توزیع داشته است.
    آیا می توان به جهت خیانت در امانت از او طرح دعوی کیفری کرد؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام اگر تصاحب استعمال تخریب باشد بله میشود

  10. کبیر می گوید

    سلام .وقت به خیر من سه بسته داشتم که مدت یکماهه تیپاکس به دستم نرسونده .همش امروز فردا میککن ..امروز گفتن یکیش گم شده ..دو تای دیگه تو انباره باید پیدا کنند .. راهنمایی کنید چطکر پیگیری کنم

  11. امینی می گوید

    سلام وقت بخیر
    من یک داشبورد و دوتا ایربک را برج ۱۲ ارسال کردم برای بندر لنگه که بعد از ۷روز از تیپاکس بندر لنگه تماس گرفتن و گفتن بسته که فرستادید داشبورد شکسته و ایربک وجود ندارد حالا تکلیف من چی هست که هرچقدر تماس میگیرم که وصل نمیشه و فقط یکبار به من گفتن واحد جبران خسارت هزینه را بهتون بر میگردونه اخه اینجوری درسته یک شرکت با بسته های مردم را مفقود کنه
    حالا من ۷میلیون و۵۰۰که شب عید دادم را چقدر باید زنگ بزنم تا پولم را بگیرم از شرکت
    خواهشا یک جواب درست بدید

  12. فاطمع می گوید

    بستم ده روز منتظرم از تیپاکس برام بیارنش ولی متاسفانه خبری نیست زنگ میزنم جواب نمیدن

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام:میتوانید از شرکت تیپاکس شکایت نمایید.

  13. مجید می گوید

    سلام.واقعا تیپاکس کلاه بردار هستش یا نه قضاوت با خودتون.اما اینو باید بگم ۱۰ روز هستش که باری از تهران به قم فرستادم به مقصد نرسیده نمایندگی قم تعطیل کرده بسته بنده هم گم شده دفتر مرکزی هم خیلی راحت میگن پیگیر هستیم تا مشکل برطرف بشه اما کدوم پیگیری و تا چه زمانی . . .
    حالا میخوام شکایت کنم در دادگاه از دست خود شرکت تیپاکس یا مدیریت تیپاکس شکایت کنم کارسازتر هستش لطفا راهنمایی کنید تا با این کارها شاید بتونیم مسئولیت پذیری رو به اینجور شرکتها و مدیرانشون گوش زد کنیم

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: می توانید اقدام به شکایت نموده و مطالبه خسارت نمایید.

  14. حسین می گوید

    تیپاکس واقعا کلاهبرداره…..بسته من نیاورده ولی ثبت کرده ۲بار آوردیم ولی تحویل نگرفته…..شکایت هم میکنیم طرف نملیندگی میگیره…..

  15. ن .ن می گوید

    سلام واقعا چرا شعارالکی میدین که تیپاکس ۲دوروزه میرسه من تاکی توخونه بمونمو صبرکنم تابسته منو بیارید وقتی بسته من رسیده چرا پستچی اونو تحویل نمیده یه هفته اس منتظرم چن هفته دیگه منتظربمونم تا هرموقع عشقتون کشید بفرستید

  16. سوها منصوری می گوید

    بسته من حدود ۸ روز پیش از تهران ارسال شده هنوز به دست من نرسیده تماس میگیرم با تیپاکس و پخش کننده جواب نمیدن و یکی از پخش کنندها که جواب دادن میگن آمدیم ادرستون ولی شما نیمدید تحویل بگیرید در صورتی که اصلا تماسی با من گرفته نشده و هیچ پیامی روی خط من نیمده که بسته من رسیده

  17. ندا می گوید

    متاسفانه بسته من ۱۰ روزه تحویل تیپاکس شده و علی رغم پیگیری های متعدد به دستم نرسید و بسته ای که باید قبل از سال ۱۴۰۱ به دستم می رسید با اینکه قول داده بودن ولی به دستم نرسید. امور مشتریان هم پاسخگو نیست و با کمال پررویی میگن که بسته بعد از سال به دستتون میرسه و با اینکه بارها گفتم که من مسافرتم و نیستم ولی متاسفانه هیچ کمکی نکردن. فقط اپراتوری نشستن و تلفن جواب میدن.همین

    1. زینالی می گوید

      سلام: باید از طریق شکایت علیه تیپاکس اقدام نمایید و یک شکواییه تنظیم نمایید و در دفاتر خدمات قضایی اقدام به ثبت شکایت نمایید.

  18. Mahdiyeh می گوید

    سلام من میخوام ازشرکت تیپاکس شکایت کنم .یه دونه بسته داشتم از۲۹اسفندتا۱۷فروردین به دستم نرسید هرجوری ام پیگیری میکردم هیچکی جواب درستی بهم نمی داد…تادیروزکه به دستم رسیدکرایه بسته منو۲۶۶هزارتومان گرفتن .اخه چرابایداین همه هزینه بدم من که بارم یه دونه پلاستیک بوده .چرامدیریتی براین شرکت بی دروپیکرنیست

    1. زینالی می گوید

      سلام: می توانید بابت مطالبه هزینه اضافی از این شرکت شکایت نمایید و درخواست رسیدگی نمایید.

  19. عبدالرضا می گوید

    سلام.مسولیت محترم تیپاکس،میشه بگیدبه مردم،شمابعدازعیدچنددرصداضاف کردیدبه کرایهاتون؟۲فقره بسته داشتم،قبل عید۱۵۰میخورده،الان۶۰۰هزارکرایه خورده!این یعنیچه؟بیصاحاب شده؟اینطوری باشه ماکاسبادیگه کارنمیکنیم باهاتون

  20. انصاری می گوید

    به اداره بسته فرستادم، شب ساعت ۱۰ به کارمند اداره زنگ زدن که بیا از فلان جا بسته رو بگیر!!!!!
    برا شرکتمون بسته اومده، روز تعطیل آورده، دیده بسته ایم، عودت داده!!!!

  21. رضا می گوید

    سلام ببخشید بسته من یک متر در یک متر بود و وزن اون نزدیکه ۳۰ کیلو یک عدد باند بود که میگن گم شده یک ماه پیگیری میکنم به نتیجه نرسیدم و بابت هر یک روز هم من ۳۰۰ هزار تومن به گیرنده دارم اجاره میدم مگه بسته به این بزرگی و سنگینی گم میشه

    1. زینالی می گوید

      سلام: می توانید علیه پست شکایت نمایید و درخواست استرداد بسته ای که داشته اید را بخواهید

  22. میثم می گوید

    سلام وقت بخیر خسته نباشید من تاریخ ۱۹/۳/۱۴۰۱یک بسته از کرمان به تهران فرستادم
    الان ۲۴/۰۴/۱۴۰۱هست هنوز خبری نیست ۳۰ روز میشه میگن پیگیری میشه در تاریخ ۸/۰۴/۱۴۰۱که با پشتیبانی تماس گرفتم گفتند که ما پیگیری کردیم بسته شما مفقود شده واز واحد جبران خسارت با شما تماس میگیرن برای گرفتن شماره حساب چون بسته رو من بیمه کردم امروز من زنگ زدم تیپاکس پشتیبانی میگن بسته رو تاریخ ۴/۰۴/۱۴۰۱تحویل گیرنده شده میگم مگه میشه مگه داریم لطفا راهنمایی کنید چی کار کنم ممنون میشم ؟

  23. رافائل همتی می گوید

    با عرض سلام و ادب خدمت وکلای عزیز و دیگر دوستان پاسخگو
    بنده حدودا پانزده روز پیش بسته ای بمقصد کرج حاوی یک دستگاه کوادکوپتر از نوع اسباب بازی از تهران ارسال نمودم و بعد از ۷ روز متوجه شدم بدست فرد دریافت کننده نرسیده،پیگیری های قانونی خود تیپاکس رو انجام دادم و ثبت شکایت نمودم و نه تنها پاسخ داده نشد بلکه امروز فرد گیرنده تماس گرفت که برای پیگیری به شعبه نزدیک سکونتش مراجعه نموده و با ادعای مضحک کالا مغایر با قوانین است و جرم تلقی میشود و در قسمت حراست تیپاکس است و منتظرندکه برای پیگیری مراجعه نماییم و تحویل مقامات قضایی بدهند مارو،حال این پرسش را از مظهر گرامیتون دارم ایا کوادکوپتری که حکما اسباب بازی است و حتی نه تصویربرداری انجام شده و نه در حال پرواز بوده و در هیچ کجا و بندها و اساسنامه های تیپاکس بر ممنوعیت ان اشاره ای نگردیده ایا خلاف مقررات است؟اگر خلاف است چرا متصدی آنرا از من تحویل گرفت؟
    ایا من در این مورد میتوانم وکیل بگیرم یا با راهنمایی کوچکی به بنده یاری ام کنید جهت احقاق حقم.باتشکر

    1. زینالی می گوید

      سلام: بله برای رفع اتهام باید حتما با وکیل مشاوره نمایید ممکن است با یک لایحه مشکل حل شود برای راهنمایی با پشتیبانی تماس بگیرید.

  24. امین می گوید

    با سلام
    وقتی که ما یک وسیله ای را بصورت غیرحضوری خریداری کنیم و شخص فروشنده با این ادعا ک وسیله ما را به تیپاکس تحویل داده و تیپاکس هم اون وسیله رو چک کرده و تحویل گرفته و بسته بندی بکنه میفرسته برای خریدار
    خب وقتی ک بسته میرسه به مقصد و خریدار میخواد نگاه بسته کنه و از سالم بودن بسته خبر دار بشه این حق را دارد ک پیش مامورتیپاکس بگویید باید درحضور شما بسته خودم رو اول چک کنم ک سالم است هر چند بسته بندی تیپاکس هیچ گونه مشکلی نداشته باید ؟
    برای من اتفاق افتاده و بسته را تا چک نکردیم تحویل هم نگرفتیم
    مشخص شد ک بسته بندی تیپاکس شکل ظاهری سالم است ولی وقتی ک باز شد جلوی مامور تیپاکس تا وسیله ما شکسته و پاکتش باز بوده
    من هم به مامور گفتم تحویل نمیگیرم بسته من سالم نیست و امضا نکردم
    چگونه میتوانم از حق خودم دفاع کنم خواهشا راهنمایی کنید
    مامور تیپاکس هم وقتی ک ما به داخل خانه رفتیم و درب خانه بسته بود بسته رو جلوی خونه میذاره و میره حدودا دو ساعت بعد هم پیامک تحویل بسته برایم آمد
    بسته ای ک جلو درب گذاشته بود رو ی عده میان و جلو در برمیدارن و میبرن
    تمامی اتفاقات توسط دوربین مداربسته ضبط شده و فیلم ها را هم دارم
    شکایات تیپاکس الان ۱۴ روزه ک جواب درست خسابی بهم نداده
    لطفا راهنمایی کنید

    1. زینالی می گوید

      سلام: می توانید از شرکت تیپاکس شکایت کرده و مطالبه خسارت نمایید

  25. پیمان می گوید

    دو بار ارسال داشتم یه بار گم شد یه بار هم واسه مریض یه جعبه قرص از شهرستان بعد ده روز دستمون رسید مریض فوت کرد هرچی من پیگیری کردم واسه مریضه براشون مهم نبود

  26. پیمان می گوید

    یه جعبه قرص ارسال شهرستان ده روز طول کشید مریض فوت کرد براشون هم مهم نبود

  27. سعید می گوید

    با سلام
    دو جفت بلندگوی خودرو برای من از تهران ارسال شده به یکی از شهرهای بوشهر ، پنج شنبه تحویل راننده بوشهر شده که برای شهر مقصد ارسال بشه و قرار بوده شنبه تحویل بشه ، بسته دیگه ای هم با این مرسوله داشتم از جای دیگه که پنج شنبه تحویل شده بوده و من تحویل گرفتم ولی بسته بلندگوها یکشنبه تحویل شده ، منشی هم تعجب کرده بود چرا یکی از بسته ها نیست ، وقتی کارتن رو باز کردم متوجه شدم اون رو باز کردند و یکی از بلندگوها رو برداشتن و مجدد بسته بندی کردن . دفترچه باندی که برداشتن هم تو کارتن جا گذاشته بودن . بسته زمانی که تهران تحویل شده ۵ کیلو وزن داشته و کارتنی که من تحویل گرفتم حدود دو و نیم کیلو وزنش بود . من میتونم به جرم سرقت و خیانت در امانت از شرکت تیپاکس بوشهر به دادگاه شکایت کنم ؟!
    با تشکر

  28. محمد می گوید

    همه میگن شکایت کن.
    اولا مگه همه بیکار هستن که از این دفتر به اون دادگاه برن،دوما با شکایت اخدش میخواد نهایت ۱۰ درصد ارزش بسته به شما برگردونه.نمیدونم چرا با این همه نارضایتی در این شرکت گِل گرفته نمیشه

  29. سیروس می گوید

    عزیزان رسماً مال مردم میخورن و هیچ کاری نمیشه کرد درگاه شکایت خود تیپاکس اصلا بسته است تلفنی ام یه کد بهت میدن بعد انقدر باید زنگ بزنی اونا دست به سرت انقدر میکنن تا قیدشو بزنید

  30. رسول رشیدی راد می گوید

    با سلام
    تیپاکس تقریبا دو تا سه برابر اداره پست هزینه ارسال مس گیره که هم زودتر از پست بسته رو به دست مشتری برسونه و هم در صورت آسیب دیدگی خسارت پرداخت کنه، بسته از شهر های جنوبی زیاد برای من میاد، وقتی با پست برای من ارسال می کنند بین ۵ تا ۶ روز طول میکشه به دستم برسه اما وقتی با تیپاکس ارسال میکنند حداقل زمان رسیدن بسته به دستم ۶ روز و ۷ روز هست و یک مورد خاص هم داشتم که بسته بعد ۲۳ روز به دستم رسید و وقتی با تیپاکس تماس می گرفتم هیچ جوابی نداشتن که بدن فقط می گفتن بسته تون تو راه هست، یک مورد هم کالای ارسالی از بین رفته بود که علی رغم گرفتن هزینه بیمه توسط تیپاکس برای جبران خسارت کامل فقط ۳۰ درصد خسارت را قبول دار شدن و وقتی اعتراض کردم گفتند اگر اعتراض کنی و خسارت قبول نکنی همین ۳۰ درصد هم بهت تعلق نمی گیره، یعنی قانون جنگل بر تیپاکس حکم فرماست هیچ مسئولیتی به عهده نمی گیرند به هیچ تعهدی پایبند نیستند، پرسنل شون رفتاری به شدت بی ادبانه دارند و متاسفانه هیچ نظارتی روی کارشون نیست

زمان پاسخ به دیدگاه شما از طرف وکلای سایت وکیل تاپ ۴۸ ساعت می باشد. درصورت نیاز به مشاوره فوری حقوقی میتوانید از این لینک نسبت به پرسش سوال خود اقدام کنید.



سوالات خود را از ما بپرسید

وکلای پایه یک ما اماده پاسخ به سوالات شما هستند