۴ راه‌ برای شکایت از شرکت سایپا

شرکت سایپا یکی از بزرگترین شرکت‌ های خودروسازی در ایران است و ممکن است در برخی مواقع، با مشکلاتی در رابطه با محصولات یا خدمات آن، رو به رو شده و به دنبال روش های شکایت از سایپا باشید.

امروزه با توجه به افزایش تولیدات شرکت های خودرو ساز و نیز مشکلاتی که بر سر تحویل این خودرو ها به وجود آمده و از طرف دیگر تحریم های بین المللی علیه صنعت خودرو سازی کشور، باعث مطرح شدن شکایت های بسیاری علیه این شرکت ها شده است.

در ادامه به بررسی روش های مختلف شکایت از سایپا می پردازیم، پس در صورتی که قصد دارید از شرکت سایپا شکایت کنید، با ما همراه باشید.

تخلفات سایپا

از عمده تخلفات این شرکت ها می تواند موارد زیر باشد:

  1. عدم تحویل به موقع خودرو
  2. افزایش قیمت خودرو در هنگام تحویل
  3. عدم تحویل خودرو خریداری شده (به عنوان مثال به جای تندر ۹۰، پراید تحویل خریداران دادند.)

اکنون سوالی که پیش می آید این است که چگونه می توان از شرکت های خودروساز شکایت به عمل آورد؟


بیشتر بخوانید: لیست پیش شماره تلفن در کشورهای جهان به ترتیب حروف الفبا


4 راه‌ برای شکایت از شرکت سایپا

مشاوره حقوقی فوری

مشاوره تخصصی تلفنی و متنی آنلاین با وکلای سراسر کشور

۱- طرح شکایت از طریق سامانه رسمی شرکت سایپا

در این روش شکایت از سایپا، می بایست موضوع شکایت مدنظر خود را از طریق یکی روش های زیر مطرح کنیم.

بدین منظور پس از طرح شکایت از سایپا، کمیته عالی رسیدگی به شکایات شرکت سایپا، موضوع را تا رسیدن به نتیجه پیگیری خواهد کرد.

  • شکایت مشتریان تهرانی با شماره تلفن ۶۱۶۱۱۸۱۷
  • شکایت مشتریان خارج از تهران با شماره تلفن ۰۹۶۷۷۰
  • ارسال پیامک به سامانه پیامکی به شماره ۱۰۰۰۱۸۱۷
  • شکایت از طریق مکاتبه به صندوق پستی ۱۴۱۴-۳۷۵۱
  • شکایت از طریق ارسال ایمیل به آدرس customer@saipayadak.org

4 راه‌ برای شکایت از شرکت سایپا

۲- طرح شکایت از سایپا از طریق وزارت صنعت (صنعت، معدن، تجارت)

شما می توانید برای شکایت از سایپا، با شماره گیری شماره ۱۲۴ تخلفات مربوط به عدم تحویل خودرو را اطلاع دهید.

به منظور رسیدگی به شکایات و درخواست های مرتبط با شرکت های عرضه کننده خودرو، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ها تعیین گردیده برای همین برای تسریع روند شکایات و جلوگیری از اتلاف وقت، لازم است متقاضیان و شاکیان ضمن مراجعه به سازمان استان مربوط شکایات، انتقادات، درخواست ها و … خود را طرح و پیگیری نمایند.

۳- طرح شکایت از طریق سازمان تعزیرات

در صورت به نتیجه نرسیدن طرح شکایت در وزارت سمت می توان به سازمان تعزیرات مراجعه کرد و شکایت خود را با عنوان شکابت از سایپا در این سازمان پیگیری کرد.


بیشتر بخوانید: شک به همسر و چگونگی پرینت مکالمات همسری شکایت کنیم؟


4 راه‌ برای شکایت از شرکت سایپا

۴- شکایت از طریق سازمان بازرسی کل کشور

طرح شکایت از شرکت سایپابر اساس ماده ۲ قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور، اعلانات و شکایاتی در این سازمان قابل رسیدگی است که در خصوص عملکرد شرکت ها، موسسات، ارگان های دولتی، موسسات و شرکتهای عام المنفعه و سازمان هایی که تمام یا قسمتی از سرمایه یا سهام آنها متعلق به دولت است یا دولت به نحوی از انحاء بر آن ها نظارت یا کمک می نماید، باشد.

در تصادف به دلیل نقص فنی چه کسی مسئول است؟ خودروساز یا راننده

شکایت از سایپااگر به واسطه نقص فنی خودرو (در صورت اثبات) صدمه ای جانی یا مالی به افراد وارد شود و این نقص فنی ناشی از عملکرد اشتباه شرکت خودرو ساز باشد می توان از شرکت متخلف شکایت کیفری کرد؟

به عنوان مثال شخص الف که مشغول رانندگی با یکی از خودرو  های تولیدی شرکت سایپا است به سبب نقص فنی ماشین تصادف کرده و جان خود را از دست می دهند. آیا اولیا دم می توانند علیه شرکت خودرو ساز طرح شکایت کنند؟

در پاسخ باید گفت بله امکان طرح این شکایت در دادسرا وجود دارد.

  • مطابق مواد ۷۱۴، ۷۱۵، ۷۱۶ ، ۷۱۷ قانون مجازات اسلامي هرگاه بی احتياطي يا بی مبالاتی يا عدم رعايت نظامات دولتی منتهی به قتل غير عمد يا موجب صدمات بدنی شود، مرتكب به حبس و پرداخت ديه محكوم می شود.

همچنین بر اساس مواد ۳۶۳ و ۳۶۵ قانون مجازات اسلامی می توان از باب تسبيب شركت‌های خودروسازی را مقصر شمرده و مسئوليت كيفری مذكور در قانون مجازات اسلامی را متوجه آنان دانست.

در همین خصوص علی دایی، کاپیتان سابق تیم ملی و آقای گل جهان، پس از تصادفی شدیدی  که در سال ۱۳۹۱ داشت  تصمیم گرفت به سبب باز نشدن ایربگ خودرو اش از شرکت خودروساز ژاپنی (تویوتا) شکایت کند. البته تعهدات و خدمات شرکت سایپا با تویوتا قابل قیاس نیست !!!


بیشتر بخوانید: نحوه ورود به سایت تامین اجتماعی


4 راه‌ برای شکایت از شرکت سایپا

نتیجه گیری

با توجه به وضعیت امروزه جامعه و کارشکنی شرکت های ایرانی تولید خودرو، راهکار ها و روش های شکایت از سایپا و اعلام تخلف از آن، در این مطلب بررسی شد. لازم به ذکر است که شکایات گفته شده مانع انجام شکایت کیفری در صورت وقوع جرم مانند توهین و تخریب و .. نمی باشد.

برای مشاوره حقوقی و تخصصی به صورت تلفنی و آنلاین، می توانید با وکلای مجرب و حرفه ای مجموعه وکیل تاپ در ارتباط باشید. تمامی خدمات ارائه شده از سوی وکیل تاپ زیر نظر متخصصین مورد بررسی و نظارت قرار می گیرند و تمامی خدمات حقوقی با کم ترین هزینه و با بهترین کیفیت ارائه می شود.

سوالات متداول

بله، هم از لحاظ کیفری هم از طریق بخش تعزیرات و سازمان بازرسی کل کشور قابل پیگیری است.

بله، با طرح دادخواست درست می توان ضرر و زیان و خسارت های وارده را نیز خواستار شد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳.۲ از ۵
از مجموع ۱۷ رای
406 نظرات
  1. محمد میرزایی می گوید

    باسلام بنده یه کارگرم. درسایپا ۸ماه پیش کوییک اس ثبت نام کردم چهل میلیون پرداخت کردم الان اصلا این ماشین وجود خارجی ندارد حالا دعوتنامه کوییک معمولی اومده چهارده روز وقت واریز دادن وگرنه قرارداد فسخ میشه تقریبا هشتادو هشت میلیون دیگه واریز کنم من ندارم واریز کنم بااین تورمی که درست کردن خواهش میکنم راهنمایی کنید چکار کنیم بااین کلک وحقه ای که سایپا به مردم زد من هجده ساله با موتور میرم سرکار ودلال نیستم واقعا می خواستم مصرف کننده باشم. ممنون

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام متاسفانه ماشینای ثبت نامی به قیمت روز محاسبه میشه

  2. سمیه درفشی می گوید

    لطفا” کمک کنید پویش و مطالبه همگانی برای ریشه کن کردن غده های سرطانی ایران خودرو و سایپا

  3. رحیم نصیریان می گوید

    با سلام بنده در مشارکت ساخت برج ۹اسمم در اومده بود ولی به دلیل کرونا و تعطیلی اکثر مشاغل بنده نتونستم پول واریز کنم و قائم مقام سایپا در تاریخ۹/۲۳اعلام کرد یک هفته تمدید شده است ولی برای من رو شب۹/۲۶فعال کردند و اعلام نکردند تا کی وقت دارد و یک روز جمعه بود تا بنده اومده سهامم رو بفروشم بسته شد در واقع به من دو روز کاری وقت دادند بهم بگید آلام من چکار بکنم کجا شکایت بکنم

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام از وکلای ما در قسمت مشاوره تلفنی یا متنی بپرسید
      https://vakiltop.com/

  4. داود می گوید

    سلام بابت تاخیر در تحویل خودرو از شرکت سایپا درسامانه ۱۲۴ و ۱۳۵ شکایت کردم وبعد از چند روز از شرکت تماس گرفتن و ارجاع دادن به واحد فروش والان حدود ۲۰ روز میگذرد وخبری نشده ایا میشود شکایت قضایی کرد واگر من که از شهرستان شکایت میخوام بکنم برای ادامه روند شکایت باید به تهران بیایم یا از همون شهرستانم قابل پیگیری هست

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام امکان دادخواست حقوقی هست برای چگونگی در قسمت مشاوره های سایت زیر وارد شوید واز وکلا بپرسید
      https://vakiltop.com/

  5. میثم می گوید

    این قیمت هارو از کجاشون درمیارن میذارن.
    توی ۶ ماه قیمت کوئیک دوبرابر شد.
    لعنت به شورای رقابت و سایپا

  6. ناصر می گوید

    سلام و عرض ادب حدود ۳۰ روزه ماشین اینجانب که ساینا هست تحویل باربری یا همان پیمانکاری حمل دادن متاسفانه خبری از خودرو نیست کسی هم جوابگو نیست لطفاً راهنمایی بفرمایید

  7. مهدی می گوید

    با عرض سلام بنده حدود ۸ماه پیش در قرعه کشی شرکت سایپا اسممون دراومد و مبلغ ۵۷میلیون واریز کردم و بعد ۴ماه تکمیل وجه کردم و مبلغ ۱۵۷میلیون واریز کردم و پول نیسان وانت اپشنال با لاستیک رادیال را واریز کردیم و قرار شد ۳ماه بعد تکمیل وجه ماشین را تحویل بدن که متاسفانه الان زنگ زدن از شرکت سایپا که ما ماشین مدل ۹۹نداریم و باید بیاید امضا کنید و مدل ۹۸تحویل بگیرید بدون هیچ مبلغ مابه التفاوتی و خنده دارتر از این اینه که ۲ماه دیگه سال تموم میشه و ما باید ماشین ۲مدل پایین تر بگیریم هیچ ارگان و هیچ کسی هم پاسخگو نیست و هیچ نهاد نظارتی پیگیری نمیکند حالا شما هم شرف داشته باشید رسانه ای کنید این جریان رو اینم شماره همراه من ۰۹۱۲۰۸۶۰۹۰۵منتظرم

  8. احسان می گوید

    سلام
    وقت بخیر، بنده خودرو کویک آر ثبت نام کرده بودم در شهرستان محل سکونت نبوده در یکی دیگه از شهرستان های استان بوده، موقع تکمیل وجه حواله پرداخت الکترونیکی سایپا بسته بوده، و ب دلیل محدودیتهای کرونایی امکان حضور فیزیکی در محل برای پرداخت حواله محیا نبوده برای من، حالا بعد از گذشت۶ماه ن حواله جدیدی برای من صادر شده، ن سودی ب مبلغ پیش پرداخت من نزد سایپا تعلق میگیره،تماس هم گرفتم گفتن حواله جدید با قیمت جدید اونم شاید سال آینده برات صادر بشه
    میخواستم ازتون راهنمایی بگیرم راجب این موضوع، تشکر

  9. ادریس از ارومیه می گوید

    سلام حدود چهار ماه از تحویل خودروی من گذشته هنوز حبری نیست و تازه تماس گرفتن باید تعهد بدهید که مدل۹۸ بیاد

  10. آزاده می گوید

    با عرض سلام و ادب شما میگین متخصصین ما به شکایتها و نظرات شما جامع عمل میپوشانند تورو خدا بنده بیچاره بدبخت در تاریخ ۸/۱۱/۹۸ درسایپاخودروی ساینا ثبت نام کردم تحویلی مهر۹۹ هستم از ماشین که خبری نیست هنوز فاکتور هم نشدم نزدیک به سه ماه میشه تکمیل وجه کردم عاجزانه خواهش میکنم پیگیری کنید این شکایت من و هزاران نفر مثل من میباشد باسپاس فراوان از شما.

  11. آزاده می گوید

    با عرض سلام و ادب شما میگین متخصصین ما به شکایتها و نظرات شما جامع عمل میپوشانند تورو خدا بنده بیچاره بدبخت در تاریخ ۸/۱۱/۹۸ درسایپاخودروی ساینا ثبت نام کردم تحویلی مهر۹۹ هستم از ماشین که خبری نیست هنوز فاکتور هم نشدم نزدیک به سه ماه میشه تکمیل وجه کردم عاجزانه خواهش میکنم پیگیری کنید این شکایت من و هزاران نفر مثل من میباشد باسپاس فراوان از شما….

  12. دلاور می گوید

    سلام چرا كسي جلوي زورگويي خودروسازان را نمي گيرد؟ اگر شوراي رقابت امسال قيمت گذاري بيرحمانه فصلي را انجام نمي داد خودرو سازان اينقدر طمع نمي كردند و به مردم بيچاره ستم وارد نمي شد . با وجود اينكه بطور چشمگير قيمت كارخانه خودرو بالا رفته و در صورتيكه با توجه به كاهش دلار قيمت زمستان بايد كاهش مي يافت هم ثابت ماند. باز خودرو سازها اعتراض دارند كه چرا قيمت بالا نرفته واقعاً متاسفيم براي خودمون كه ايراني هستيم.

  13. سهراب دلاوری می گوید

    سلام بنده دلاوری هستم
    اسفند ۹۸ پیش فروش ساینا آپشنال ثبت نام کرده ام وتحویل هفته آخر آبانماه
    اما ۱۳آذرماه تکمیل وجه کرده ام ساینا معمولی
    الان ۳بهمن زنگ می زنم اصلا فاکتور صادر نشده
    یعنی این مملکت صاحب نداره چه کسی جواب ماها را باید بده
    نمایندگی درخشی تبریز

  14. علیرضا موسی زاده می گوید

    لطفن بگیدبه جای کوییک ار ماشین دیگری بدهن چرا که توان تکمیل وجه کوییک را نداریم

  15. علیرضا موسی زاده می گوید

    باسلام وعرض ادب ما در بهمن ۹۸ تمام طلاهیمان را فروختیم وبه کوییک آر یکساله ثبت نام کردیم وزمان تحویل آن دی ۹۹ بودولی چون قیمت آن ۴برابر شده توان تکمیل وجه آن رانداریم واگر انصراف بدیم کلی به ماضررمیکند آخه در این مملکت کسی نیست به دادمان برسدازشما خواهش میکنم به جای کوییک ،ساینا،یا ،تیبا بدهند.

  16. علیرضا مهدوی پور قراجه داغی می گوید

    باسلام
    بنده از شرکت سایپا در قرعه کشی فروش فوق العاده ۲۶خزداد۹۹سایپا نیسان دیزل برنده شدم و مبلغ ۷۸میلیون رو پرداخت نمودم اما الان شرکت قراردادفروش بنده رو عوض نموده واسم فروش یکساله گذاشته وازبنده مبلغ قیمت روز کارخانه رومیخوادباید چیکار کنیم چرا اگر قیمت فروش روز کارخانه هست سند قطعی خودرو به مدت۱سال در رهن شرکت سایپا بایدباشدبه چه دلیل؟
    اون زمان طلا رو گرمی ۵۰۰هزار فروختم الان گرمی بالای۱میلیون عست؟

  17. علیرضا مهدوی پور قراجه داغی می گوید

    باسلام
    بنده پیرو سوال قبلی مدارک خرید فروش قطعی روهم دارم .
    چرا دزدی میکنید برادر ما که مسلمانیم نباید کلاهبرداری کنیم

  18. وحید روشن ضمیر می گوید

    سلام من یکسال پول ریختم اول برج ۹ ،۹۹ بهم زنگ زدن که تکمیل وجه کن الان دوماهه رد شده هیچ خبری نیست و زنگ میزنم نمایندگی میگه داریم برج ۷ میدیم دست ما نیست خواهش میکنم جواب بنده رو بدید …نمایندگی نیر آبادی نیشابور

  19. ناهید قیاسی می گوید

    اینجانب ناهید قیاسی در خرداد ۹۹ در طرح پیش فروش شاهین سایپا در قرعه کشی برنده شدم و با توجه به توضیحات اقای باقری در مراسم قرعه کشی که فرمودند برندگان ۵۰ درصد قیمت خودرو را واریز خواهند کرد اقدام به واریز مبلغ ۸۰ میلیون از بابت نصف قیمت خودرو کردیم که الا دعونتامه بنده در تاریخ ۲۵/۱۰/۹۹ برام ارسال و صادر شده و طبق دعوتنامه بایستی مبلغ ۱۸۷ میلیون بایستی واریز کنم که خودروی تحویلی ایشان ۱۰۷ میلیون با گفته هایشان بیشتر میشود که ۱۰۷میلیون برای منه خانواده کارمند پول خیلی بیشتری است که توان پرداخت ان را ندارم واز طرفی ماشینی که سایپا تبلغ کرده بود و ماشین که قرار است تحویل بدهند کلی از ابشن هایش ناقص است و موتور و گیربکس ضعیفی دارد لذا بنده شکایت خود را از گروه خودرو سازی سایپا اعلام میدارم و با توجه به دستور شورای رقابت به شرکت سایپا در خصوص عدم ارسال دعوتنامه و تخلف شرکت از این موضوع ومحدودیت زمانی تا روشن شدن قیمت واقعی و امکانات خودرو تکمیل وجه وجود نداشته لذا خواهشمند است نسبت به عقب نیفتادن نوبت تحویل خودرو اقدام نمایید

  20. بهزادی می گوید

    دزدترین و خیانت کار ترین شرکت در دنیا شرکت خودرو سازی سایپا ست و مطمئن باشید به واسطه یک پشتوانه خیلی قوی دارد به دزدی خود ادامه میدهد که هر چقدر مشتریان داد میزنند کسی عین خیالش نیست.
    خودمانیم یعنی قوه قضاییه از کارهای این شرکت خبر ندارد!
    علت عدم رسیدگی به این همه نارضایتی چیست؟

  21. فرامرزی می گوید

    من در بهمن ۹۸یک خودرو کوییک ثبت نام کردم در ان زمان ازانترین ماشین بود قیمت آن ۶۸.۲۰۰.۰۰۰بود ومن نصف مبلغ را پرداخت کردم به مبلغ ۳۴.۷۰۰.۰۰۰تومان متاسفانه هنوز به یکسال نرسیده قیمت آن بیش از دوبرابر شده آخه به استناد کدام برنامه ومنطقی چنین افزایشی داده اد به حق عدالت علی (ع ) به زمین گرم بخورید شورای رقابت برای چه بوجود آمده ارزانترین ماشین یکدفه شده گرانترین اگر داشتیم که پژو ثبت نام میکردیم واقعا حیران وسرگردان مانده ایم که چطوری تکمیل وجه کنیم

  22. حسینی می گوید

    باسلام بنده ۱۰ ماه پیش یک عددخودروی تیبا دو ثبت نامی با حدودا یک سال ونیم تاخیر ازشرکت سایپا تحویل گرفتم به تازگی ماشین را برای کار شناسی نزد کار شناس بردم که طبق نظر کارشناس ماشین رنگ شده است لطفا راهنمایی بفر مایید من میتوانم افت قیمت ویا ضرر وزیانم را از شرکت سایپا بگیرم من کا گر ساختمان هستم پول این ماشین پس انداز عمر ۴۰ ساله ام بوده است هرکسی میتونه راهنمایی بکنه محض رضای خدا راهی جلو پام بزاره

  23. غارت سایپا می گوید

    امام زمان کجایی توبه دادمون برس تو این مملکت به ظاهر اسلامی خونمونو کردن تو شیشه شرکت سایپا الهی هرچی پول حروم میگیرید خرج دوا و درمونتون بشه الهی درمونم نشیدبه حق پنج تن چرا سرمون کلاه گذاشتید الان از کجا بیارم برای کوییک آر بدرد نخورت تکمیل وجه کنم آهای دزدهای سر گردنه خدا توجای حق نشستی خودت حقمون بگیر وگرنه کسی نیست به دادما بیچاره ها برسه

  24. کرمی می گوید

    سلام من اردیبهشت ثبتنام کردم ‌ ساینا اس
    اونموقع ۷۰ تومن بود الان شده ۱۴۰ . والله ما نداریم وگرنه مگه احمق بودم که ثبتنام کنم و ۸ماه ماشین نداشته باشم .میرفتم ازاد میخریدم . نهایت ده بیست تومن بالاتر بود . این چه کلاهیه که سرملت میزارید؟ توروخدا به داد مابرسید .

  25. اصغری می گوید

    سلام من طرح سه ماه نیسان ابشنال با لاستیک رادیال برنده شده و۱۷۰ تومن ریختم به حساب الان لاستیکاشو تغیر دادن اریاس از مدل ۹۹ هم به مدل ۹۸ تبدیلش کردن چیکار کنم چه خاکی سرم کنم

  26. محسن می گوید

    باسلام..مدت نزدیک به یک سال هست که فقط مینویسیم…چقدر انسانهای بی گناه که در دام سایپا افتادن…
    قانون بلد اینو میخوام بدونم ماشینو شیش ماه نمیدن تاخییر دارن..سود پولم میگن برو یک سال دیگه ..بعداونا برامون تعیین تکلیف میکنن.این قانون باغ وحشه.اینا درده شب عیدی میخواستم بااین ماشین کار کنیم.به خدا اگه بچه نداشتم خودمو جلو کارخونه آتیش میزدم تادرسی بشه براشون دنیا ببینه اینا چیکار میکنن.بابا ملت دارن داغون میشن…خودرو ساینا پلاس مشکل تولید داره تا تهش بخون🤣🤣🤣

  27. سجاد رحیمی می گوید

    اقا دوماه از تحویل ماشینمون رد شده پس کی قراره بدین ؟

  28. گل آرا می گوید

    سلام اسم من در رزرو تیبا در آمده به سختی پولش را جور کردم امروز که رفتم در سایت واریز کنم، گفته ماشین تمام شده در صورتی که تا سه شنبه مهلت داشته .
    چرا اینطوری؟
    من طلا فروختم و وام با سود بالا گرفتم از چهارشنبه دنبال کارهای پول جور کردن هستم .
    یعنی نمی تونن در پیامکی که میدهند بگویند هر کسی زودتر پول ریخت و رزرو چندبرابر اعلام میشود که من تکلیف خودم را بدانم .
    واقعا متاسفم برای این سر کار گذاشتن🥺
    کسی هست پیگیری کند .

  29. اکبر می گوید

    با سلام
    اینجانب یکدستگاه زامیاد تحویل گرفته ام سند کارخانه ۹۹ بیمه ۹۹ سند ۹۸ شرکت میگم برای هماهنگ کردن مدارک با فرم عدم شکایت پر کنم ولی اینجانب رفتم وزارت صمت و شکایت کردم شاید دستم به جایی نرسید ولی سعی خودم را میکنم درخواستم مدل ۹۸ به قیمت ۹۸ یا مدل ۹۹

  30. اصغر می گوید

    با سلام
    حدود ۸ پیش در قرعه‌کشی نیسان ابشنال برنده شدم بیش ازمبلغ ۴۷ میلیون بابت نصف خودرو به حساب ریختم ،۳ ماه بعد بجای ۴۷ بیش از ۹۰ واریز کردم ، بعد از گذشت ۴ماه ماشین فرستادن مدل ۹۸ ، منم اصلا تحویل نگرفتم ، حسابی عصبانی شدم ،شما هم ۹۸خواهشن تحویل نگیرید ، مملکت که صاحب ندارن ، برای شکایت چکار کنم، باتشکر

  31. حیدری می گوید

    سلام . وقتتون بخیر . ببخشید من خرداد ماه ماشین کوئیک sثبت نام کردم الان بعده ۷_۸ ماه که زمان تحویل ماشین رسیده زنگ زدن که کوییک sتولید نشده و دعوتنامه صادر کردن که یا کوئیک معمولی بردارین یا تیبا خو اگه من تیبا یا کوئیک معمولی میخواستم که کوئیک اس ثبت نام نمیکردم . الان تکلیف من چیه . شکایت کنم فایده ای داره؟

  32. قاسم الهام برزگر می گوید

    واقعا لعنت به شرکت سایپا آخه پارس دوگانه کارخانه ۱۴۰ کوئیک هم ۱۴۰کجای انصاف هست بعد یکسال انصراف زدم لعنتا کی پول من میدین

  33. عبدالنبی‌مرادی می گوید

    سلام‌برج‌۵‌ثبت‌نام‌کردم‌برای‌کوییک‌‌دنده‌ای‌‌قیمت‌۹۴‌میلیون‌بوده‌اماالان‌شده‌۱۳۰‌میلیون‌من‌باید‌از‌روستا‌رفت‌و‌امد‌کنم‌ماشین‌ندارم‌خاهش‌میکنم‌اگر‌امکان‌دا ره‌دعوت‌نامه‌بدیدماشینمو‌تحویل‌بدید‌کی‌میاد‌پول‌پژو‌پارس‌بده‌کوییک‌سوار‌شه‌خیلی‌گرونه

  34. Yass می گوید

    با سلام و عرض ادب
    سایپا روز اول اعلام کرد که پنجاه درصد پول خودروی ماشین را واریز کنید که تقریباً ۸۰ میلیون شد واریز کردیم ، قرار بود موتور خودروی شاهین را موتور برلیانس بزار اینم ۱۶ سوپاپ بعد اومد موتور هشت سوپاپ تیبا گذاشت و قیمت را یکباره ۲۶۷۴۰۰۰۰۰ اعلام کرد ، خداوکیل تکلیف ما با این آقایون چیه ، من نمیدانم کلاهبرداری به چی میگن ، دزدی یعنی چی ، حق بیت المال پایمال کردن یعنی چی ، فقط مسئولین تسبیح به دست ما شعار میدن ، باید این کلاهبرداران خائن را از کشور مثل یک یابو بیرون کرد یا که شاید….

  35. جابری می گوید

    با سلام و احترام بنده یه خودرو کوییک آر تحویل اسفند ۹۹ سال پیش ثبت نام کردم قیمت رو به یکباره بالا برد شرکت بدون هیچ حساب و کتاب و قانون موجهی و قیمت کارخانه با قیمت روز برابری میکرد من برج ۹ بلافاصله نمایندگی رفتم و فرم انصراف تکمیل کردم در فرم قرارداد ما زده طبق بند ۴ ماده اختصاصی قرارداد که ۲۰ روزه مبلغ رو واریز میکنند ولی متاسفانه بیش از ۲ ماه خبری نشده چندین بار با شرکت تماس گرفتم و پیگیری کردم و با پر رویی اعلام میکنند اگه تا ۳ ماه واریز نشد ما میتونیم پیگیری کنیم لطفا من رو راهنمایی کنید از چه طریقی باید پیگیری کنم که به حق و اصل پولم برسم واقعا جای تأسف داره که به این صورت با مردم و سرمایه هاشون شرکت های فاسد و ورشکسته سایپا و ایران خودرو بازی می‌کنند و برای اصل پولت هم باید کلی بجنگی.خواهشا کمک کنید باید چه کنم .با تشکر

  36. غلامعباس عباسی می گوید

    باسلام و عرض ادب من کارمند بازنشسته دولت با۶۹سال سن هدفمم درسه سال پیش خرید ماشینی بود که برای خود وخانواده بااستفاده مطمن ازآن باقیمانده عمررابسلامتی بگذارنیم و الا نه برای خرید و فروش وسودنبود و دالال هم نیستم ونمیتوانم ماشینهای پیش نهادی رابفروشم و تبدیل به ماشین مورد تقاضا نمایم لذاعاجزانه ازمسولین محترم تقاضا مندم یک ماشین درحد ماشین مورد نظریاچانگان به اینجانب تحویل نمایند تا باقی مانده عمرم را بگذرانم. ممنون

  37. بی کَس می گوید

    دی ماه ۹۸ خودرو ثبت نام کردم ۶ماهه ، تحویل خرداد ۹۹ بود الان بهمن ۹۹ هست سال تمام شد و خبری از خودرو نیست.

  38. طالبی می گوید

    سلام در خصوص شکایت از نمایندگی شماره ۲۴۱۲ -بیگلری ، همدان
    مبنی بر فروش یک دستگاه خودرو تیبا به اینجانب فاطمه طالبی چرمچی در تاریخ ۹۹/۹/۱۸ و اینکه کل مبلغ ماشین را از من دریافت کردند
    و قرار بر این شد که مدارک را برای تنظیم سند به دفترخانه ببرند و به این ترتیب هیچ مدرکی را به اینجانب تحویل ندادند
    از آن تاریخ تا کنون با وجود مراجعه های بسیار اینجانب به نمایندگی با اینکه من از سایپا پرسیدم و گفتند که مدارک ماشین به نمایندگی تحویل شده است .از زدن سند ماشین به نام من سر باز میزنند
    لطفا در این خصوص مرا راهنمایی بفرمایید

  39. ناشناس می گوید

    سلام شرکت سایپابدترین وحقه بازترین خودروسازدردنیا

  40. ناشناس می گوید

    سلام دوستان من ۱۵۷ ملیون بابت وانت زامیاد دوگانه ابشنال با ااستیک رادیال ریختم حساب شرکت سایپا یک ماه پیش فاکتور شده هنوز خبری از خودرو نیست واین ۴ ماه دیرکرد داره فعلا باید به کجا مراجعه کنیم

    1. محدثه لواسانی می گوید

      سلام شما میتوانید از دادگاه به طرفیت خود شرکت ایران خودرو طرح دعوا کنید و خواستار الزام یه تحویل خودرو باشید

  41. لیلا می گوید

    سلام من تیبا۲ پلاس ثبت نام کرده ام الان در دعوتنامه تیبا ۲ اومده و پلاس نمیدن میتونم از شرکت سایپا شکایت کنم

  42. سعید می گوید

    سلام.من برج ۲بود که ۲میلیون دادم تیبا صندوق دار ابشنال ثبت نام کردم.الان که دعوت نامش اومده میگه تیبا ابشنال نیست.ومیتونین یه سری ابشن ها از جمله شیشه برقی وکفی چرمی جدا گونه پولشو بدید.من میدونم من مقصر بودم که گول خوردم.ولی به همه میگم جاپ وقتی این شرکت ها دولتی بوده،وقتی دزد ،کلاهبردار،مفسد فی الرض خود دولته،شکایتتون رو پیش کی میخواین ببرین.این اقا. و هم گذاشتن یه سری جواب بشنوین و بیخیال بشین.چوب خدا صدا نداره.ارزوی مرگ میکنم واستون.ارزوی بی ابرویی زنو بچتون رو میکنم.من یه کارگر ساده بودم.منو بدبخت کردین.

  43. سعید می گوید

    سلام.من برج ۲بود که۲۹میلیون دادم تیبا صندوق دار ابشنال ثبت نام کردم.الان که دعوت نامش اومده میگه تیبا ابشنال نیست.ومیتونین یه سری ابشن ها از جمله شیشه برقی وکفی چرمی جدا گونه پولشو بدید.من میدونم من مقصر بودم که گول خوردم.ولی به همه میگم جاپ وقتی این شرکت ها دولتی بوده،وقتی دزد ،کلاهبردار،مفسد فی الرض خود دولته،شکایتتون رو پیش کی میخواین ببرین.این اقا. و هم گذاشتن یه سری جواب بشنوین و بیخیال بشین.چوب خدا صدا نداره.ارزوی مرگ میکنم واستون.ارزوی بی ابرویی زنو بچتون رو میکنم.من یه کارگر ساده بودم.منو بدبخت کردین.

  44. مهدی می گوید

    ۳ روز ماشین من خوابید نمایندگی بجای اینک درستش کنن ریدن ت ماشین خودروسازای ما اصلن فکر مردم نیستن فقط فکر منفعت خودشون بیخود میکنن بلد نیستن گیریبکس تعمیر کنن دستت میزنن دندهام اصن جا نمیرن اینقد بیشعوره با خانواده ت جاده گیر کردم بخاطر چی فقط بخاطر اینکه اینقد پلشتن پیج دینام نبستن باتری خالی کرد واقعا متاسفم برا این مملکت ک خودروهای تخمی میدن دست مردم بعد میگن خدمات پس از فروش جم کنید این کاسبی و مسخره بازیاتونو.. من شکایت میکنم خسارت دقیقه ب دقیقه ایی ک الاف شدم و ت جاده موندم و میگیرم…

  45. فرهادقویدل می گوید

    با سلام.بنده مرداد ماه خنگ شدم برا ساینا اس پول واریز کردم برای مهرماه ۱۴۰۰ الان که قیمتش اعلام کردن دارم میمیرم ایا ساینااس جایگزین داره مثلا تیبا یاساینا معمولی.یابرم انصراف بدم خدایی جواب بدین ممنونم.

  46. یاسین ذبیحی می گوید

    سلام بنده برج ۶ حواله ساینا پلاس رو گرفتم که طرف برج ۱۴/۵/۹۹تکمیل وجه کرده منم از برج ۶مبلغ ۱۴۰/۵۰۰/۰۰۰واریز کردم الان هم که داره ۹۹تموم میشه هیچ خبری از تحویل خودرو نیست بنده مجبورم از طریق شکایات از شرکت سایپا از طریق دادسرا تعزیرات سازمان بازرسی برم از طرف قانونی پیگیر بشم اینا ماشین تحویل نمیدن من اون پولو باهزار بدبختی جورکردم خودم ساینا معمولی داشتم بخاطر پلاس فروختمش ممنون

  47. محسن می گوید

    باسلام ..بنده۹۸ماشین ساینا آپشنال ثبت نام کردم.بعد برج پنج برام دعوت نامه باافزایش قیمت اومد تکمیل وجه کردم ..امروزم کسی پاسخگو نیست بعد شیش ماه میگن ماشین برو تبدیل به ساده کن بقیه پولتو تا شیش ماه بعد میدن…اصلا سدر گمم از هر کدوم میپرسم یه جواب متفاوت میدن ..گیج شدیم به خدا این یه جور زور گیری نیست …با این تخلفا اونا براما وقت ..خسارتو همرو تعیین میکنند.
    به خدا بعضی وقتا دیگه نمیکشه مغزم این چه بی عدالتی هست ..بعد وزیر صنعت با چه رویی میا جلو دوربین حرف میزنه از سایپا ..ما چی ما کسیو نداریم باید بمیریم .افزایش قیمتو به جون خریدیم ..اینو کجا دلم بزارم

  48. مصطفی نقدعلی می گوید

    با سلام حدود هفت ماه پیش سایپاثبت نام کردم و ماشین انتخابی شاهین بودباگذشت یکماه سازمان تحویل خودرو متوجه شدم سایپاپیامکی زده وتاریخی محدودی رابرای تحویل وجه مقررکرده و هنگام مراجعه به نمایندگی متوجه شدم فقط یکروزبرای واریز۱۸۷میلیون که دویست
    خورده ای درصدازپیش بینی بالاتراست .و سایپامستندبه یک پیامک .قراردادرافسخ کرده وبا دادن وقت یک هفته ای مخالفت کرده مخالفتش راباتلفن اطلاع دادند.سوال اینجاست نمیشد اطلاعیه تکمیل وجه هم تلفنی باشد نه پیامای که ممکن است دلایلی دیده نشده باشد چطور میشه ازاین مافیا شکایت کرد.جالب است هنوزنسبت به داری وجه بعدازدوهفته خبری نیست .

  49. حامد می گوید

    سلام من خودرو کوئیک ثبت‌نام کردم الان تحویل گرفتم البتّه با۲ماه تاخیر حالا چند مورد مشکل داره میرم نمایندگی میگن این مشکلات طبیعیه مثلا دنده عقب بد جامیره یا دنده‌ها بعضی موقع ها اصلا جا نمیرن یا فرمون خودکار موقع خاموش کردن خودرو قفل نمیشه خیلی ازاین قبیل مشکلات راهنماییم کنید به چه طریق پیگیر بشم ممنوم میشم

  50. مصطفی می گوید

    من راننده ماشین سنگین هستم برای شرکت کار میکنم با خون دل بعد از ۴۲سال خواستم یه ماشین برای بچه هام بخرم ولی حالااز شرکت سایپا دعوت نامه اومده میکه ۱۳۰ میلیون بریز ۱۱ماه هست ۳۹۸۰۰هزار تومن پول ریختم هیچ کسی هم جوای گوی من امسال من نیست چون هیچ کس سرمای دار ول نمکنه منو بگیره بخدا شرمنده بچه هام شدم اگر واقعا کسی می تونه به داد این مردم برسه گوتای نکنه

  51. نصرالله می گوید

    خدا لعنت کنه شرکت سایپا دزد

  52. کوییک می گوید

    چرا کسی پاسخگو نیس
    قیمت کوییک اصلاح میشه یانه؟
    بخدا ننیتونم هضم کنم ۱۳۰تومنو
    آخه بهتر از پرشیا تی فایو شد یا سمند یا پژو؟
    لطفا پاسخگو باشین حداقل زود انصراف بدیم پولمونم ب وقتش بگیریم.بااینکه دیگه این پول ارزشی هم نداره واسمون

  53. محمد می گوید

    باسلام
    بنده تیرماه کوییک اس مبلغ ۴۰میلیون تومن واریز کردم .اون موقع قیمتش ۹۰تومن بود الان شده ۱۴۳میلیون من از کجا بیارم تکمیل وجه کنم.تو خدا یا قیمتش رو بیارید پایین یا طرح تبدیل بزنید به تیبا و ساینا

  54. محمد علی می گوید

    با سلام
    ماشین من پنچ سال کارت طلایی و گارانتی روی خرید از سایپا داشت. سایپا می گه چون تا دوسال سرویس ۱۵ هزار کیلومتر نیاوردید گارانتی کنسل شده. در حالیکه ماشین در دوسال ۱۱ هزار شده و نمایندگی گفته برای سرویس باید ۱۵ هزار کیلومتر بشه

  55. محسن می گوید

    آهای آقایان مسوول قوه قضائیه که یک مدتی هست بخاطر انتخابات ۱۴۰۰ پیش رو خودتون رو نشون میدید، چرا در این باره سکوت اختیار کردید و پیگیر حق و حقوق مردم از این شرکت حروم خور سایپا نیستید؟ مگر خبر ندارید که این شرکت سایپا در حق تک تک مشتریانش ظلم میکند؟
    اگر واقعأ به فکر اجرای عدالت هستید جلوی این شرکت سایپارو بگیرید و مطالبات و حق و حقوقی را که در عرض این چند ماه سایپا از مردم غارت کرده به مردم برگردانید.
    سایپا دزد و غارت گر بزرگ سرمایه های مردم در کشور هست.

  56. ناشناس می گوید

    سلام
    ما یک ساینا s نوشتیم قبلا گفتن امکانتش اینه که دنده اتوماتیک دوربین عقب صفحه نمایش
    الان میگن مثل ساینا معمولی
    بعد قیمتش ۴۰ میلیون فرق داره
    حتی امکانات یک پژو پارسم نداره
    بعد قیمتش بیشتر از پژو پارسه
    تحویلشم که دیر تر از ایران خودرو
    یعنی شرکت سایپا به هیچ دردی نمخوره
    کلاهبردارن

  57. ناشناس می گوید

    اصلا نه شکایت بکنید و نه جوش بزنید و غصه بخورید این اشیه که برای ما پختن به کی میخوای شکایت کنین از دو لت به دولت

  58. علی حیدری می گوید

    سلام بنده برج بهمن ۹۸به نیسان آبشنال شرکت کرد مردادماه هم تکمیل وجه نمود در آذرماه هم فاکتورشده امصااقرارنامه کردم هنوزهم خبری از تحول نیست الان بایدچکارکنم یک وانت پیکان داشتم درزمان تکمیل وجه فروخته ام ۷ماه بیکارشدم هیچ منبع درآمدندارم لطفا راهنمایی کنید

  59. حجت رضایی می گوید

    با سلام اینجانب در آبان ماه سال جاری درطرح فروش فوق العاده خودرو نیسان تک سوز شرکت سایپا شرکت کردم وبرنده شدم وکل هزینه خودرو مبلغ ۱۷۷میلیون تومان بابت خریداین خودروبامدل ۹۹پرداخت نمودم اخیرا بدون موافقت وهماهنگی بااینجانب خودرو نیسان تک سوز مدل ۹۸برای اینجانب ارسال نمودندبازور بالای سرمن گرفتن میگن اقرار کن بجای خودرو ۹۹خودرو ۹۸میخواهم وگرنه خودرویی بهت نمیدیم ویا بنویس انصراف دادم امضا بزن .ان وقت ۴سال حق شرکت در ثبت نام خودرو نداری
    به نظر شما به این چه میگویند به نظر من به این قانون جنگل میگویند

  60. مازیار می گوید

    باسلام واحترام خدمت دوستان زیان دیده
    درمورد شورای رقابت وشرکت های خودروساز وقوه قضاییه و…فقط یک جمله به ذهنم میرسه
    سگ وگرگ وچوپان به هم ساخته اند….

  61. ایزانلو می گوید

    باسلام بنده از استان خراسان شمالی
    بهمن۹۸یکدستگاه ساینا اپشنال با مبلغ ۳۴رو خورده ای ثبت نام کردم با صدور دعوت نامه هفته چهارم مرداد۹۹باقی پول تکمیل وجه به مبلغ ۹۴میلیون تکمیل وجه کردم بعدش خبری نشد تا اینکه برج ۱۰پیامکی اومد که ساینا پلاس نداریم اگه میخوایین معمولی تحویل میدیم منم قبول کردم حالا ۲۰روزه خودرو اومده ساینا معمولی با قیمت ۹۴میلیون متفاوت خورد هم یک میلیون و پانصد واریز کردن آخه خدا اینارو به زمین گرم بزنه مگه میشه به تعهدات پابند نباشی و خودروی زمان تکمیل وجه به قیمت ۶۵میلیونو بیایی یا ۹۴میلیون بهم بدین محض رضای خدا پیگیری کنین این پولا میشه سرطان اگه عرضه ندارین خودرو بدین چرا مارو بدبخت میکنن پول امثال من زیاد خوردن بفرمایید چکار کنم

  62. خانم صفری مودب می گوید

    سلام
    بنده در قرعه کشی خودرو شاهین برنده شدم و قرار شده در بهمن ماه برای من دعوت نامه تکمیل وجه بیاد اما تا حالا اصلا خبری از دعوت نامه نشده

  63. عیسی رجبی می گوید

    سلام
    بنده در برج ۶ جهت پیش خرید تیبا SX مبلغ ۳۵.۶ میلیون تومان واریز کردم و به دلایل مختلف در تاریخ ۹۹/۱۱/۰۱ درخواست انصراف دادم که نمایندگی بعد از ۱۲ روز درخواست بنده را به شرکت سایپا ارسال کرد. الان بعد از یک ماه میگویند بین یک تا سه ماه جهت باز گرداندن پول باید صبر کنیم در صورتی که نهایتا دو هفته بعد از انصراف باید پول را واریز کنند. لطفا در مورد نحوه شکایتی که به جایی برسد و مردم سه ماه معطل این شرکت بد نام نشوند

    1. وکیل تاپ می گوید

      سلام میتوانید دادخواست الزام به تعهدات و خسارت تاخیر تادیه تنظیم کنید و اگر بعد از سه ماه پرداخت کردند هم می توانید دادخواست خسارت تاخیر تادیه از تاریخ ذکر شده در قرارداد تا پرداخت تنظیم کنید

  64. محمد می گوید

    شرکت رنو داره ورشکسته میشه.ولی شرکت سایپای لاشخور ۱مشت آفتابه لگن رو ظرف مدت ۵ ۶ ماه ۷۰ ۸۰ درصد افزایش میده میکنه تو پاچه ملت روز به روز گردنش کلفت تر میشه واسه مردم.خدا لعنتتون کنه

  65. صابر می گوید

    باسلام خسته نباشید
    بنده کوییک R پول واریز کردم،،الان ۱۴۰میلیون درمیآد،،اخه بابا من این مبلغ رو از کجا بیارم،،قبل واریز من مبلغ پارسال او حساب کتاب کردم اخه من الان از کجا بیارم این مبلغ او

  66. جهانگیری می گوید

    قرعه کشی با موعد تحویل آبان ۹۹ خودروی ساینا s و پرداخت قیمت کامل خودرو به اضافه ۲۵درصد افزایش قیمت (البته ساینا معمولی) چون موقع تکمیل وجه گفتند s موجود نیست .هنوز ۹۹/۱۲/۳ از تحویل خبری نیست .به بازرسی کل کشور شکایت کردم گفتند چون سایپا جریمه تاخیر در تحویل می دهد شکایت شما بایگانی شد…

  67. امیرحساوی می گوید

    سلام..آقای امیر مهرعلی مامور فروش نمایندگی عبدلی مهریز استان یزد
    مبلغ ۱۰میلیارد از مشتریان پول دریافت کرده و از شهریورماه ۹۹ تا امروز که ۴ اسفندماه ۹۹ است خودرو تحویل مشتریان نداده است..خواهشمندیم پیگیری نمایید

  68. مریم می گوید

    سلام من شوهرم ی امداد خودرو داره اومدم خرداد ثبت نام کردم واسه نیسان دیزل که ماشین قراضه خودمون رو تعویض کنیم سایپا توی ی ماه قیمت نسان دیزل رو ۱۰۰ میلیون افزایش داد ما نتونستیم تکمیل وجه کنیم چون واقعا پولش رو نداشتیم ۲۱.۹.۹۹انصراف دادیم الان دو ماه بیشتر شده هنوز با انصرافمون موافقت نکردن و هیچ خبری از ۷۸ میلیون پولمون نیس

  69. زهرا ندرلو می گوید

    با سلام منو پدرم و برادرم هرسه تیبای صندوق دار ثبت نام کرده بودیم همچنین مبلغی به عنوان سود به ما واریز شد.برای برادرم ۶میلیون واریز شد ولی برای من و پدرم هر کدام ۳میلیون واریز شد.خواستم دلیل این اختلاف مبلغ را بدونم.البته پیمان کار برادرم آقای برکابی بود و برای منو پدرم آقای اسکندری لطفا رسیدگی کنین.

  70. یونس رحیم زاده می گوید

    این افزایش قیمت سایپا ازکجا آب میخورد ساینا تحویل ابانما به۹۱میلیون۸۰۰۰۰۰ شود اگر سایپا عرضه کاری ندارد مردم سر کار نذارد درحالی که با ۶۲میلیون می توانستم ماشین بخریم نه با ۹ماه انتظار وچشم براه چه کسی جواب گو می باشد

  71. جاسم می گوید

    سلام خسته نباشید من ۴یا ۵ سال پیش بود یه رنو داشتم که طرح جایگزینی خودروهای فرسوده در اومد منم رفتم ثبت نام کردم گفتند ماشینت را دو ونیم میلیون بر میداریم ۱۲مبلیون وام میدیم بقیش تا مبلغ کل ماشین نقدا باید بدی یعنی حدود۶ونیم دیگه که اونم آماده بود گفتند زنگ میزنیم رنو هم بردیم تحویل دادیم هنوز که هنوزه زنگ نزدند کمک کنید باید چکار کنم

  72. حسین چهارمحالی می گوید

    سلام من یک کارگر هستم بعد از ۱۰سال کار و پس انداز توانستم تیر ماه سال ۹۹ در قرعه کشی برای پیش خرید سایناs ۳۹۸۰۰۰۰۰ تومان پرداخت کنم و گفته شد قیمت نهایی موقع تحویل و حداکثر دوبرابر مبلغ پیش می باشد ولی بعد از ۶ماه که با پول ما کار کردند قیمت را ۱۳۰ میلیون یعنی نزدیک به چهار برابر پول پیش اعلام کردند لذا درخواست دارم قیمت اعلامی متعادل گردد.
    با تشکر
    حسین از اهواز

  73. ناشناس می گوید

    تو این مملکت فقط دارن خون مردم رو تو شیشه میکنن چه انگیزه ای وجود داره معلوم نیست اقای سایپای بی شرف با خودت چی فکر کردی قیمت ساینا اس ۱۳۰م اقای رئیسی که فقط حرف حرف حرف میزنی کو عمل مردم خسته ان خیلی خسته ان حالشون بهم خورده روشون نمیشه واگزار کردیم به همون خدایی که نمی پرستینش

  74. حسن حریزاوی می گوید

    باسلام
    بنده حسن حریزاوی ازسال ۹۷ماشین تیبا ۲ ثبت نام کردم وپول با قیمت روز پرداخت کامل کردم ۹۹/۹/۱۴ و هیچ امتیازی از سایپا نگرفتم نه بهری نه مشارکتی نه سودی و تا الان ما شینم را تحویل نگرفتم

  75. وطندار می گوید

    با سلام .جناب چرا قیمت کوییک r بله قیمت روز بازار حساب شده ولی تمام خودروهای تولید داخل مثل سایپا و ایران خودرو از سی درصد تا صددرصد با بازار اختلاف قیمت دارند مثلا دنا وکوئیک قیمت کارخانه ای آنها یکی است ولی دنا در بازار بیش ازاین قیمت حدودا ۲۰۰درصد گرانتر قیمت دارد ویا مثلا ۲۰۷ با قیمت بازار ۱۹۰ میلیون تومان اختلاف قیمت دارد واقعا این عدالت این چه شورای رقابت هستش.به عده ظلم میشه واقعا ما اگر همین پول را که یکسال قبل به حساب سایپا ریختیم سهام فولاد ویا هر سهمی خریده بودیم درهمین آشفته بازار بورس حداقل دوبرابر می فروختیم صددرصد سود می گرفتیم نه ۱۵٪

  76. بی گناه می گوید

    من نمیدونم چرا ماشینهای ثبت نامی پارسال نمیدن و هر هفته ثبت نامی ۹۰ روزه میزنن خدا خیرتون نده آه یک ملت دنبالتون خدا لعنتتون کنه یکسال صبر کردیم تا دعوتنامه بیاد حالا ک اومده ب قیمت گزاف تکمیل وجه کردم الان دو ماه و خورده ای ماشینم نمیدن حرومتون بشه هرچی از ملت میخورید

  77. حدیث می گوید

    من سایناپلاس ثبتنام کردم پارسال ۷۶تومان قراربوددربیاد الان شده ۱۳۰میلیون ملت متحدباشید وانصراف بدید عین المان که تورمش صفره ،بمونید توخونه تواین کرونا جایی نرید همه انصراف بدین من حاضرم توماری به مجلس و قوه قصاییه بنویسیم وامصاکنیم حداقل آبروشون بره چ گناهی کردیم عاشق ایرانیم وموندیم ۰۹۳۷۴۰۳۸۵۸۰

  78. مهدی می گوید

    خدالعنتتون کنه بدبختمون کردین دزد و خیانت کار ترین شرکت در دنیا شرکت خودرو لگن سازی سایپا ست که هر چقدر مشتریان داد میزنند کسی عین خیالش نیست.
    خودمانیم یعنی قوه قضاییه از کارهای این شرکت خبر ندارد!
    خواهش میکنم آقای ریسی به دادمون برسید کوییک اس ثبت نام کردم الان کوییک معمولیش فرستادن اونم ۱۳۰میلیون ازکجابیاریم دردمونو به کی بگیم

  79. رسول نجفی می گوید

    سلام بالای سه ماه است که تکمیل وجه کرده ام ولی هیچ خبری از ماشین نیست هر موقع که زنگ می زنم می گویند معلوم نیست(ماشین ساینا)

  80. امیر می گوید

    چرا کسی نیست اساسی با این سایپا برخورد کنه
    اعصاب برا مردم نزاشته

  81. علی می گوید

    باسلام بنده ماشین رو بردم نمایندگی بخاری ماشین مشکل داشته اول بهم گفتن بخاری شامل گارانتی نمیشه بعد که تماس گرفتم به شماره ۰۹۶۵۵۰ اونا تماس گرفتن نمایندگی نمایندگی گفت ماشین رو بیار بعد من ماشین رو بردم ولی از سر لج بازی گفت ماشین باید بخوابد تا قطعه بیاد ماشین رو ۱۲روز خوابوندن اونجا منم اسنپ خیلی خسارت دیدم الان میگم باید پول خواب بدین میگن نمیدیم هر جا دوست داری شکایت کن

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام میتوانید شکایتی بابت خسارت وضرروزیان طرح نمایید

  82. خسرو می گوید

    سلام چرا سایپا قیمت ساینا اس رو این همه زیاد زده اخه مگه نسبت به ساینا معمولی چه امکاناتی داره اخه من الان دعوت نامم او ده زده۱۳۰تومن .چه خبره تو رو خدا بداد مردم برسید .

  83. ایرج می گوید

    سلام چرا سایپا قیمت ساینا اس رو این همه زیاد زده اخه مگه نسبت به ساینا معمولی چه امکاناتی داره اخه من الان دعوت نامم او ده زده۱۳۰تومن .چه خبره تو رو خدا بداد مردم برسید .

  84. ایرج می گوید

    سلام چرا سایپا قیمت ساینا اس رو اینقدر زیاد زده .تورو خدا بذار مردم برسید

  85. امیر می گوید

    چرا سایپا قیمت ساینا اس رو اینقدر زیاد زده .این همه اختلاف به چه قیمتی .تورو خدا به دار مردم برسید .اخه دعوت نامه اومده برام اصلا نمی ارزه

  86. امیر می گوید

    سلام چرا سایپا قیمت ساینا اس رو اینقدر زیاد زده .تورو خدا بداد مردم برسید

  87. علی می گوید

    با سلام برا من سواله چرا ایران خودرو محصولاتش از سایپا ارزون تره کیفیتش عالیه این شورای رقابت از کجا مشخص میکنه خدا به حسابشون برسه یک سایناsچرا باید ۱۳۰باشه مگه چی داره نه کیفیت نه قیافه کسی تکمیل وجه نمیکنه

  88. علیرضا تفرشی شما ره موبایل ۰۹۱۲۴۱۸۹۱۷۲ می گوید

    خودرو سازی سایپا با مدت ۷ماه تاخیر خودرو ساینا اینجانب را تحویل داد که طی شکایت از طریق صنعت ومعدن وگذشت سه ماه وارسال پرونده به شعبه ۳۵ تعزیرات در انقلاب درمراجعه اعلام نموده شکایت به دستور دیوان عدالت قابل رسیدگی نیست واز دفتر قضایی از نوع شکایت صورت گیرد لطفا راهنمایی بفرمایید

  89. زهرا می گوید

    سلام من بابت قیمت کوییک آر شکایت دارم به دیوان عدالت اداری هم شکایت کرده ام
    حمایت از مصرف کنندگان چی میشه
    خودتون هم نمی توانید قیمت بی ضابطه این ماشین را هضم کنید
    این دیگه چیه ه کلاهبرداری بود

  90. زهرا می گوید

    سلام چرا به داد ما ثبت نام کنندگان کوییک آر کسی نمی رسه

  91. لطفی می گوید

    سلام بنده برای کوییک sثبت نام کردم و پول کوییک sازمن گرفتن الان کوییک عادی یا سینا میخوان تحویل بدن کسی میدون کجا باید پیگیری کنم؟

    1. وکیل تاپ می گوید

      سلام شما میتونین الزام به تحویل همان مدل خدتون را درخواست کنین

  92. قاسم کیاستی می گوید

    سلام
    من بهمن ۹۸ یک دستگاه کوئیک ثبت نام کردم و قرار بود تکمیل وجه برج۶ سال۹۹باشد ولی دعوتنامه را برج ۸فرستادن که افزایش قیمت سه ماهه لحاظ بشه و ۳۵میلیون بیشتر از من پول گرفتند
    با این شرایط آیا میتوان شکایت کرد که ماشین را به قیمت برج ۶ حساب کنند و چون کل پول را واریز کرده ام پول قابل برگشت هست یا خیر
    ممنون

  93. محمد می گوید

    من ماشین صفر گرفتم از در نمایندگی گیربکس ماشین شکسته حالا نمایندگی میگه تعمیر ولی من میگم ماشین سه روز گرفتم تعویض کنید قبول نمی کنند حالا من چکار کنم

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام میتوانید علیه شرکت سایپا طرح شکایت کنید.

  94. محمد می گوید

    سلام من نیسان زامیاد سه روزه از نمایندگی گرفتم از روز اول گیربکس آن خراب بود الان رفتم نمایندگی میگه بیا تعمیر کنیم ولی من میگم ماشین صفر ه باید عوض کنید قبول نمی کنند حالا چکار کنم

  95. حاج محمدلو می گوید

    سلام کوئیک s تو اون حواله سایپا زده الان دعوت نامه اومده که به شما کوئیک معمولی و ساینا s میدیم الان مگه همون که تو حواله زده را نباید به دهند بعد میگن هر موقعه ماشین داشتیم میدیم شاید تحویل باشه اسفند ۱۴۰۰ یعنی تا اون موقعه باید ۱۳۰ ملیون دست سایپا باشه به خدا که این انصاف نیست ما را که قول زدن جهنم حداقل اون ماشین که به اسمم درومده و تو زمان خوب تحویل بدن . رنگ اش رو که گفتن هرچی داشتیم میدیم اما دیگه نگفتن هر ماشینی که داشتیم میدیم اگر که اینطوری باشه که میگن من از سایپا شکایت میکنم .

  96. علی می گوید

    سلام من حواله کوییک اس داشتمالان تبدیلی کوییک معمولی وساینا اس اومده من این ماشینارو نمیخام تازه میگن غیراز این نداریم حداقل یک ماشین دیگه تبدیل لنن مثلا تیبا یا ساینا معمولی ولی درپاسخ می گن نداریم همین که هست

  97. سجاد محمدی می گوید

    سلام ماشین صفر خریدم که هم مشکل گیربکس داره و هم گاز می خوره

  98. محمدرضا می گوید

    با سلام من دو ماه پیش تیبا پلاس گرفتم بعد تازه فهمیدم که زاپاسی که شرکت سایپا گذاشته ۱۳ هستش ولی چهار لاستیک و رینگ روی ماشین ۱۴ هستش من چیکار کنم به نظرتون

  99. محمدرضا می گوید

    با سلام من دو ماه پیش تیبا پلاس گرفتم بعد تازه فهمیدم که زاپاسی که شرکت سایپا گذاشته ۱۳ هستش ولی چهار لاستیک و رینگ روی ماشین ۱۴ هستش من چیکار کنم به نظرتون رفتم نمایندگی میگه به ما مربوط نمیشه .

  100. سمیه می گوید

    سلام .پارسال برای خودروی تیبا ثبت نام کردم در نمایندگی سایپا شهری که ساکن هستم اما خودرو مال شهر دیگه ای بود مبلغ ۵۰۰ هزارتومان کارت به کارت کردم بابت هزینه باربری تا خودرو را برام بیاورند اما الان میگن امکان کد به کد کردن وجود ندارد و مبلغ ۵۰۰ هزارتومان هم به عنوان شیرینی نزد ما میمونه پس نمی‌دهیم باید چه کنم تا بتونم پول اضافه ای را که پارسال پرداخت کرده ام بگیرم

  101. رضا می گوید

    سلام .
    بنده یک ساله یک پراید خریدم هروقت روغن عوض میکنم میبینم یک لیتر کم کرده. آیا واقعا این درسته؟؟؟
    بردم نمایندگی میگه میاری ما تعمیر میکنیم. خوب ماشین صفر خریدم که راحت باشم باز چرا تعمیر اینجوری بعد ماشین رو بفروشم موتور تعمیر حساب میشه از قیمت ماشین میاد پایین.
    تو اینجوری مشکلات نباید کلا موتورشو عوض کنن؟؟
    من به کجا باید برم شکایت کنم الان؟
    راهنمایی کنید ممنون

  102. جواد می گوید

    سلام پارسال ۳۴۷۰۰دادم برای پیش پرداخت کوییکr
    ,الان پیام دادن ۱۰۰ میلیون تا هفته دیگه واریز بشه. ۳۰میلیون ندارم بدم. (۱۴۰ اخه حروم زاده، باز دم ایران خودرو گرم)
    ضنن اینکه اون ۳۴۷۰۰ اگه ادامس بادکنکی میگرفتم الان با قیمت کمتر ۱۳۵میلیون از بازار آزاد صفرش خریده بودم.

    قطعا شکایت میکنم، لطفا بقیه ام طرح شکایتهاش از این دزدها بی پدر ومادر، یاقی بگیرند.

    از هر درگاهی بشه شکایت مینویسم، تعذیرات هر جایی که بشه. حقشونه یه مدت این عوضیها تحریم نخریدن بودن.

    اشتباه گزافی کردم. حروم زاده ها!! ایناهمه اش حق الناسه!، شک نکنید.

  103. مجید می گوید

    من بهمن ۹۸ ساینا پلاس ثبت نام کردم و شهریور هم تکمیل وجه کردم ولی هنوز خبری از ماشین نیست ازشون هم می پرسم میگن معلوم نیست الان هم اسفند ۹۹ داره تموم میشه باز نمیدن تازه میگن بیا ساده کن ولی سود پولت بهت تعلق نمی گیره
    تکلیف چیه چرا باید از ما مردم بد بخت اینقدر دزدی بشه

  104. مصطفی می گوید

    سلام پارسال بهمن ماه وانت نیسان ثبت نام کردم اول شهریورتکمیل وجه کردم که موعدتحویلش یک ماه بعدبود ولی آخرای برج ده ماشین روبامدل۹۸ تحویل دادن الان هم برای دادن سود تاخیرمیگن ماشین برج ۶ فاکتورشده وسودتعلق نمیگیره لطفا راهنمایی کنید چکارکنم؟

  105. احمدی می گوید

    سلام من یک ساندرو معمولی سال ۹۶ خریداری کردم
    چند وقت پیش تصادف کردم ولی ایربگ ماشین باز نشد چطور میتونم شکایت کنن؟

  106. احمدی. می گوید

    سلام من یک ساندرو معمولی سال ۹۶ خریداری کردم
    چند وقت پیش تصادف کردم ولی ایربگ ماشین باز نشد چطور میتونم شکایت کنن؟

  107. بدشانس،😶😶 می گوید

    باسلام من خرداد ۹۹ثبت نام یکساله کوییک کردم باهزار بدبختی ۵۰درصد پولو واریز کردیم الن با این تورم افتضاح هم پولمون ارزشش رفته هم با این قیمت نمیدونم چه جور ما بقیشوپرداخت کنیم این نامردا واقعا حروم خورها چه به روز مردم بدبخت بیچاره هایی مثل ما میارن من الان چیکار کنم از کجا بیارم ۹ ماه پولوخوابوندم اونجا الانم بیام انصراف بدم هیچ سودی دست من نمیرسه به وقتش تو یه چیز دیگه ای سرمایه کذاری کرده بودم الان تموم پول کوییک نقدا خاظر بود بااین شرایط که قیمت بازارو کارخانه هم هبچ تفاوتی تدارد بدبختی وبدشانسی دیگه از این بدتر تورو به امام زمان تورو جون عزیزانتون کاری بکنین جواب مردم بدبخترو بدین

  108. بدشانس،😶😶 می گوید

    من خرداد۹۹ ثبت نام کردم هیچ مدرکی به جز کپیه واریز قبض درکافینترو ندارم باید مدرکی داشته باشیم

  109. سعیدی می گوید

    با سلام
    آقا ما مبلغ ۱۳۰ میلیون بابت ساینا اس واریز کردیم …. (با بدبختی جورش کردیم)
    بعد الان خیلی از کسایی که بعد از من تکمیل وجه کردن تحویل گرفتن ولی برای بعضی ها مثل من حتی فاکتور هم نمیشه
    کممممممممک کنین خواهشا

  110. محمد جواد می گوید

    سلام ما پنج ماه پیش ۱۶۸ ملیون برای خودروی سایپا نیسان تکسوز ابشنال دادیم که سه ماهه برنده شده بودیم
    متاسفانه با دو ماه دیر کرد دادن و الان میگن مدل ۹۸ خورده خوب مابه التفاوت این خودرو با دوماه تاخیر چی میشه ها خودرو سال ۹۸ کلا ۹۰ ملیون هم نبوده الان هم چند روز دیگه یه مدلش پایین میاد ما باید چ خاکی سرمون بریزیم

  111. جواد می گوید

    من اسفند ۹۸ پولم دادم به این لعنتیا – و الان با قیمت چندبرابر باید تحویل بگیرم.
    درحالیکه پول پیش اگر طلا یا دلار گرفته بودم – با پول کمتری که گذاشته بودم، خودرو ۲۰ الی ۳۰ میلیون کمتر از بازار خرید کرده بودم. لعنت بهشون.

    متاسفانه نابخردی خودم و مشورت اشتباه بود والی زیربار این قرارداد ترکمانچای نمیفرتم. تا الانم حداقل به ۴۰ نفر توصیح کردم هرگز وارد چنین دامی نوشند. (فحش تمام عالم نثار این خودروساز و مسئولین و حمایت از مصرف کننده و وزارت صنعت و معدن… تف بر ذاتشون)

    از الان به بعد هرکس پیش خرید کند با این تجربه امسال-احمق به تمام معناست. و به نظر من از سایپا و ایران خودرو مجدد خرید نفرمایید. خودم من ترجیح به فروش دارم حتی با ضرر با اینکه پول ندارم اما ترجیح میدم خودرو دست چندم بگیرم. تا از این حرام زاده ها خرید مستقیم داشته باشم.

    امیدوارم مجدد کمپین نخریدن خودرو کلید بخوره! تنها چیزی که بهم آرامش میده ورشکستگی این دو خودرو سازه، باید جوابگوی بی ارزش کردن پول ما باشند.

    وزارت صنعت حمایت از مصرف کننده ام برند به جهنم. امیدوارم این حقوق در این دنیا که امکانش از ما گرفتن اما از اون دنیا طالب حقم هستم و ازش نخواهم گذشت.

  112. علی مصفا می گوید

    سلام .یکی از نمایندگی های سایپا سال ۹۰ با استفاده از مدارک شناسایی من بدون اطلاع من ماشین لیزینگی ثبت نام کرده و اقساطش پرداخت نکرده .من زمانی که ۴ سال بعد حسابم از طرف شرکت لیزینگ مسدود شد متوجه جریان شدم .الان چند ساله هر چی پیگیری میکنم از طریق نمایندگی کسی جواب گو نیست و میگن کاری از دستت بر نمیاد .در ضمن ماشینم وجود خارجی نداره .ممنون میشم بگین چطور باید شکایت کنم .

  113. سارا عدالت پرور می گوید

    قیمت کوئیک آر ثبت نامی برای من بیشتر از بازاره تکلیف بی ماشینی یکسال ما چه میشه الان ۱۳۹ میشه توبازار خرید به راحتی کسی حق مارو میگیره ؟

    1. وکیل تاپ می گوید

      سلام خیر

  114. امیر می گوید

    سلام بنده ساینا ابشنال نوشتم که بجاش معمولی دادن که رینگ و لاستیک تیبا انداختن، سانسور دما هم نداره چه کار باید کرد از دست دزدای سر گردنه لطفا کسی میتونه راهنمایی کنه؟

    1. وکیل تاپ می گوید

      سلام اگه در قرار توافق کرده باشین امکان فسخ قرار داد هست

  115. رحمان ایمانی می گوید

    باسلام وقت بخیر
    من در ۱۸خرداد ۱۳۹۹ خودروی تیبا از نمایندگی تحویل گرفتم بعد از گذشت حدودا ۱۴۰۰ کیلومتر به نمایندگی سایپا برکابی زنجان مراجعه کردم سرویس اولیه را انجام دادند وگفتن بروبعد ۶۰۰۰تا جهت سرویس بعدی مراجعه کن من بعد۶۰۰۰تا مراجعه کردم تونمایندگی گفتن گارانتی شما چند روزه باطل شده خودروی من هم نقص فنی داره من باکارکرد کیلومتر۶۰۵۰تابه نمایندگی مراجعه کردم ودر حال حاضر ۸۰۰۰تا کارکرد داره به به مشاورین سایپا زنگ زدم گفتن نمایندگ نامه بنویسه قبول میکنیم نمایندگی گفت من نامه میدم بعد چند روز مراجعه کردم دوباره گفتن قبول نکردن خودروی من هم نقص فنی داره الان من چکار کنم

  116. ناشناس می گوید

    سلام
    دعوت نامه خودروی شاهین برام باید هفته چهارم اسفند ۹۹ صادر می شد که چند با هم تماس گرفتم جواب درستی به من ندادند بلا تکلیف موندیم پولمون هم دست شرکت سایپا مونده نه سود مشارکت نه چیز دیکه

  117. سعید شکری می گوید

    سلام من در تاریخ ۹۹/۰۵/۱۵ساینا پلاس تکمیل وجه کردم ولی تا امروز که ۱۴۰۰/۱/۲ هنوز خبری از فاکتور شدن نیست ضمنا من طرح اتو خدمت سال ۹۶ هستم الان نزدیک ۳ سال هست بابا شما دیگه کی میخواید ماشین ما رو تحویل بدید شما شرکت سایپا چطور کمبود قطعه دارید که ایران خودرو این مشکل رو نداره و سریع ماشین هاشو تحویل مشتری میده

  118. اسداله محمدی می گوید

    سلام بنده ماشین کوییک آر ثبت نام کردم بعداز تکمیل وجه کامل ماشین در ۱۰ آبان ماه ۱۳۹۹ . در ۲۴اسفند ۱۳۹۹ ماشین را تحویل گرفتم . برای محاسبه سود تاخیر در ارسال ماشین کوییک آر بنده تاالان هیچ اقدامی انجام نداده اند.

  119. احمد می گوید

    سلام
    تا حالا شرکت سایپا برای خودروهای تحویلی فروردین ۱۴۰۰ دعوتنامه صادر کرده یا خیر ؟

  120. احمد می گوید

    خواهشا مردم دیگه تو پیش فروش ها ثبت نام نکنند از بازار ماشین بخرند بجای اینکه یک سال منتظر یک قوطی باشی وآخرش قیمت بروز برات محاسبه بشه

  121. محسن شیخ سلیمانی می گوید

    سلام روز بخیر
    بنده یک ساینا برنده شدم با تحویل قیمت روز ولی بعد از سه ماه انصراف دادم ولی نمایندگی انصراف بنده ارجاع نداد به سایپا و ماشین بنده تحویل گرفت و مبلغ اولیه بنده بعداز چهارماه پرداخت کرد الان چجوری شکایتی میتونم بکنم با سپاس از راهنمایی های شما باتشکر

  122. بی بی عزت ضرابی می گوید

    سلام تورو خدا ماشین منو تحویل بدید تیبا یک ،من کارم باماشینه فکرمیکردم ۴۰روزه تحویل میدن ماشین مدل پایین داشتم فروختم بابدبختی پولشو جورکردم که خرج زندگیمو دربیارم اجاره خونه وکلی قسطدارم که عقب افتاده ۱۳ بهمن ۹۹ پذیرش شدم. توفامیلمون ۴۵ روزه بهش دادین رواین حساب بودکه ماشینوفروختم تورو خدا کمک کنین تاعمردارم این بزرگواریتونوفراموش نمیکنم ودعاتون میکنم

  123. نبی می گوید

    با سلام خدمت شما وکلای عزیز
    درسته تو قرارداد اولیه گفتند تحویل به قیمت روز محاسبه میشه اما بنده اردیبهشت ۹۹ کوئیک آر ثبت نام کردم اون موقع هنوز قانون افزایش قیمت فصلی اعلام نشده بود و معمولا هر سالی یکبار افزایش قیمت بود و یه درصد خاصی بود نه اینکه کوئیک ۶۹ تومنی بشه ۱۴۰ تومن
    الان این مشکل امثال من چطور قابل پیگیری هست همه ما بشدت متضرر شدیم

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام از شرکت سایپا بایستی شکایت نمایید

  124. قدرت الله می گوید

    باسلام‌ بند یکدستگاه خودرو کوییک‌ معمولی آبان ١٢٩٨وجه دادم دعوت نامه تکمیل اول آذر ١٣٩٩بهقیمت روزمبلغ کل ١٢٦میلیون تومان یکسال پول قبل دادم این عدالت افزایش مرحله سوم شامل حال بند شد دزد سایپا از جیب بند و دیگر درست با خیر خواهشمند است تعطیل کنید دیگر کسی اعتمادی ندارد. چه خبر . کوییک دنده ای یکساله پیش فروش بدهد. مبلغ کل ۱۲۶میلیون تومان ظلم . ایران طرح فروردین پژوه پارس نود روز قیمت کل ١٢٦میلیون تومان‌ کدام با ارزش خجالت بکشید

  125. قدرت الله می گوید

    باسلام‌ بند یکدستگاه خودرو کوییک‌ معمولی آبان ١٢٩٨وجه دادم دعوت نامه تکمیل اول آذر ١٣٩٩قیمت روزمبلغ کل ١٢٦میلیون تومان یکسال پول قبل دادم این عدالت نیستند افزایش مرحله سوم شامل حال بند شد نمایندگان ملت وظیفه شان نظارت نه سکوت افزایش قیمت نجومی ظلم و ظلم یکساله قبل وجه گرفتید ای کاشی کمی وجدان داشتید حرام ریش خانواده تان نابوده می کن تصمیم گیران خودرو ساز داخلی

  126. قدرت الله می گوید

    باسلام‌ بند خودرو کوییک‌ معمولی آبان ١٢٩٨وجه دادم دعوت نامه تکمیل اول آذر ١٣٩٩قیمت روزمبلغ کل ١٢٦میلیون تومان یکسال پول قبل دادم این عدالت نیستند افزایش مرحله سوم شامل حال بند شد نمایندگان ملت وظیفه شان نظارت نه سکوت افزایش قیمت نجومی ظلم یکساله قبل وجه گرفتید ای کاشی کمی وجدان داشتید تصمیم گیران خودرو ساز داخلی از خدا بترسید

  127. قدرت الله می گوید

    باسلام‌ بند خودرو کوییک‌ معمولی آبان ١٢٩٨وجه دادم دعوت نامه تکمیل اول آذر ١٣٩٩قیمت روزمبلغ کل ١٢٦میلیون تومان یکسال پول قبل دادم این عدالت نیستند افزایش مرحله سوم شامل حال بند شد نمایندگان ملت وظیفه شان نظارت نه سکوت افزایش قیمت نجومی ظلم یکساله قبل وجه گرفتید ای کاشی کمی وجدان داشتید تصمیم گیران خودرو ساز داخلی از خدا بترسید تخلف کرد. وقتکه در مورد افزایش مرحله سوم دیماه ٩٩ دستور العمل صادر شده چرا آبان ماه ٩٩افزایش قیمت نجومی شامل حال بند تخلف قابل پی گیری

  128. قدرت الله می گوید

    باسلام‌ بند خودرو کوییک‌ معمولی آبان ١٢٩٨وجه دادم دعوت نامه تکمیل اول آذر ١٣٩٩قیمت روزمبلغ کل ١٢٦میلیون تومان یکسال پول قبل دادم این عدالت نیستند افزایش مرحله سوم شامل حال بند شد نمایندگان ملت وظیفه شان نظارت نه سکوت افزایش قیمت نجومی ظلم یکساله قبل وجه گرفتید ای کاشی کمی وجدان داشتید تصمیم گیران خودرو ساز داخلی از خدا بترسید تخلف کرد. وقتکه در مورد افزایش مرحله سوم دیماه ٩٩ دستور العمل صادر شده چرا آبان ماه ٩٩افزایش قیمت نجومی شامل حال بند نمی شود. تخلف قابل پی گیری

  129. محسن اسدی می گوید

    سلام‌من کییک اس ثبت نام کردم زمان تسویه حساب دعوت نامه کوییک معمولی رادادن من تسویه کردم یک ماه رعد قرارشد ماشین دوتحوبل بدن حال بعدازیکماه دوباره دعوت نامه تسویه حساب فرستادن که دوباره بایدتفاوت قیمت دابدهیدبه جای تحویل ماشین بایدتفاوت قیمت چب روبدیم؟؟؟؟؟

  130. محسن اسدی می گوید

    سلام‌من کییک اس ثبت نام کردم زمان تسویه حساب دعوت نامه کوییک معمولی رادادن من تسویه کردم یک ماه رعد قرارشد ماشین دوتحوبل بدن حال بعدازیکماه دوباره دعوت نامه تسویه حساب فرستادن که دوباره بایدتفاوت قیمت بدهیدبه جای تحویل ماشین بایدتفاوت قیمت چی روبدیم؟؟؟؟؟

  131. امین شکر خدا می گوید

    سلام
    من کوییک ثبت نام کردم بعد از یکسال که نوبت تحویل ماشین شده بعلت گرانی بیش از حد امکان تکمیل وجه را ندارم حالا که انصراف دادم پولم را پس نمی‌دهند و می‌گویدند سه ماهه دیگر اونهم بدون سود

  132. مجید علیزاده می گوید

    اگر قبل از واریز وجه اولیه قیمت کارخانه کوییک به ما می گفتن که هر۳ماه افزایش خواهند کرد ما هیچ وقت ثبت نام نمی کردیم پس درنتیجه این یک کلاه برداری و خیانت خیانت خیانت خیانت خیانت خیانت هست سایپا مارا به اسم برنده شدن در قرعه کشی پیش فروش یکساله پول ملت را گرفته و به دام خود انداختن وحالا هر۳ماه۳۰درصد ۴۰درصدافزایش میدن

  133. بهزاد می گوید

    سلام،،من یه تیبا۲ از شرکت سایپا تحویل گرفتم ..بعد شش ماه بردمش نمایندگی میگن گارانتیش باطله ..چرا باید اینطور باشه بر اساس چه قانونی من ماشین خودمه دوست دارم تکانش ندم الان دو هزار کار کرده ..گارانتیش باطله

  134. حسین می گوید

    سلام
    ۱۲۵ روز هست که یه ساینا رو تکمیل وجه کردم .

    چرا تحویل نمیدن ؟
    مگه وجدان ندارن؟
    چه گناهی کردیم که از سایپا خرید میکنیم.

    من چه کار کنم ؟

  135. محسن می گوید

    بعد از یک سال انتظار و بی ماشینی قیمت کوییک چندین برابر شده و به قیمت روز محاسبه میشود.این چه قانونیه آخه به کی بری بگی واقعا با ما مثل… رفتار میکنند لعنت به این شرکت دزد و مافیاهای بی وجدان لعنت خدا بر همه شما که روزگار ما مردم رو سیاه کردید بسه دیگه بسه بی شرف ها،دلم میخواد فحش بدم ولی حیف با فحش چیزی درست نمیشه فقط خدا جوابتان را بدهد.

  136. اسکندری می گوید

    سلام من یک سال پیش ۴۰ میلیون واریز کردم بابت کوییکR به امید اینکه بتونم یه ماشینی یکم ارزان تراز قیمت ازاد بتونم خریداری کنم حالا بعداز یکسال میگن باید ۱۰۲ میلیون دیگه واریز کنم تا تحویل کنم در حالی که قیمت ازاد نیز همینه خواهشها قیمت هارو پایین بیارین

  137. دورقی می گوید

    سلام اینجانب یک سال قبل نیمی از قیمت آن زمان کوییک آر را پرداخت کردم لذا در خواست دارم الان فقط نیمی از پول باقی مانده را دریافت کنید چرا که به مدت یکسال در ساخت خودرو نیمی از قیمت ماشین در آن زمان را به ودیعه گذاشتم

  138. تیموری می گوید

    سلام -بنده ساینا S باتاریخ تحویل بهمن ۹۹ ثبت نام کردم – الان توفروردین ۱۴۰۰ گفتن اختلاف قیمت بیمه ۹۹و۱۴۰۰ رو باید پرداخت کنیدتا خودرو به شما تعلق بگیره-چرا من باید تاوان تاخییر سایپا رو بدم -لطفا راهنمایی کنید

  139. مهرابی مهراب می گوید

    اینجانب برج ۳سال گذشته ساینا s به مبلغ حدودی ۸۰؛میلیون من ۴۰؛میلیون واریز کردم تحویل ماشین نیمه ۴ابانماه سال گذشته بود ابان ماه گفتن ساینا معمولیه باید مبلغ ۵۲میلیون دیگه برای تکمیل وجه واریز کنی مبلغ واریز کردم الان ۵ماه از تکمیل وجه گذشته زنگ زدن ۸۸۰هزار برای مابه التفاوت بیمه واریز کن اخه مگه ماشینی تحویل دادن که مابه التفاوت بیمه میخان بعد چرا ماشینو تحویل نمیدن من که ماشینم شد ساینا معمولی ؟

  140. مهراب مهرابی می گوید

    اینجانب برج ۳سال گذشته ساینا s به مبلغ حدودی ۸۰؛میلیون من ۴۰؛میلیون واریز کردم تحویل ماشین نیمه ۴ابانماه سال گذشته بود ابان ماه گفتن ساینا معمولیه باید مبلغ ۵۲میلیون دیگه برای تکمیل وجه واریز کنی مبلغ واریز کردم الان ۵ماه از تکمیل وجه گذشته زنگ زدن ۸۸۰هزار برای مابه التفاوت بیمه واریز کن اخه مگه ماشینی تحویل دادن که مابه التفاوت بیمه میخان بعد چرا ماشینو تحویل نمیدن من که ماشینم شد ساینا معمولی ؟

  141. مسعود می گوید

    با سلام ،، اسفندماه ۹۹ مبلغ ۳۴۷۰۰پرداخت کردم برای کوییک آر الان با افزایش قیمت بی رویه و بی قانون این مدل واقعا پول ندارم که ۱۰۰میلیون واریز کنم برای تکمیل وجه ! یکی به داد ما برسه باید چیکار کنم !

  142. مسعود می گوید

    با سلام ،، اسفندماه ۹۹ مبلغ ۳۴۷۰۰پرداخت کردم برای کوییک آر الان با افزایش قیمت بی رویه و بی قانون این مدل واقعا پول ندارم که ۱۰۰میلیون واریز کنم برای تکمیل وجه ! یکی به داد ما برسه باید چیکار کنم ! یکی جوابگو هست توی این کشور یا نه

  143. میلاد می گوید

    باسلام فقط یک سوال دارم چرااین دوشرکت خودروساز اینقدر دروغ میگن وبه تعهداتشون عمل نمیکنن..من شرکت سایپا ۲اسفند ۹۹تکمیل وجه کردم الان دوباره میگن ۸۶۳هزاربده بابت الحاقیه بیمه ایا مگرمجلس تصویب نکردسه سال پیش الحاقیه رایگان ایا پولش به جیب کی میره یعنی یکی نیست پیگیری کنه حالا همه چیز به کنارقراتحویل ۳۰روزشون بعدتکمیل وجه هم دروغ ه توراخدا حرفای مارابه گوش مسعولین ناظربرسونید یه وقت فکرنکنن مردم نادونن

  144. علیرضا می گوید

    سلام دیگه برای هیچ محصولی از سایپا ثبت نام نکنید و برای قرعه کشی هرگز

  145. سجاد می گوید

    سلام
    آذر ۹۸ پیش فروش پراید ثبت نام کرده ام وتحویل ۳ماهه در اسفند ۹۸
    اما ۱۴ تیر ۹۹ تکمیل وجه کرده ام و گفتن تا یک ماه میدیم
    الان ۲۲ فروردین اصلا فاکتور صادر نشده
    یعنی این مملکت صاحب نداره چه کسی جواب ماها را باید بده
    نمایندگی درخشی تبریز/ که ظاهرا امروز موقتا لغو امتیاز شده

  146. وحید می گوید

    سلام نمایندگی سایپا در شهرستان کارت ملی وخانوم من رو گرفتن وگفتن در موقع تحویل ۲دستگاه پراید سود رو نصف نصف تقسیم میکنیم ولی الان ماشین‌ها رو فروخته وبه ما هم چیزی نداده چیکار میشه کرد ممنون

  147. میرزایی می گوید

    باسلام
    اردیبهشت ماه ۱۳۹۹برای تیبا آبشنال ثبت نام کردم امروز دعوت نامه اومده زنگ زدم شرکت میگه تیبا معمولی من اگه میخواستم تیبا معمولی ثبت نام کنم اون موقع تیبا معمولی میزدم لطفاً راهنمایی کنید چکار کنم

  148. حسن نیای دیلمی می گوید

    با عرض سلام ،بنده در خرداد ماه سال ۱۳۹۹ در طرح پیش فروش خودرو شاهین سایپا ثبت نام نموده و مبلغ ۸۰ میلیون به ازاء ۵۰ درصد مبلغ ماشین واریز نموده و طبق قراداد می بایستی خودرو در بهمن ماه همان سال تحویل بنده گردد ،متاسفانه از آنجائیکه دست شورای رقابت و شرکت سایپا در دست هم می باشد فارغ از اینکه مبلغ پرداختی ما برای خرید مواد اولیه در خردادماه بوده ،قیمت این لگن را که حتی موتور آن را هم تغییر داده اند مبلغی در حدود ۲۶۷ میلیون مشخص نمودند از آنجائیکه امکان تامین این مبلغ برایم میسر نبود در تاریخ ۱۳۹۹.۱۲.۰۶ اقدام به انصراف از خرید دادم ولی متاسفانه هیچ گونه مبلغی حتی پول واریزی خودم را نیز هنوز به من مسترد ننموده اند و به هر ارگان یا سازمانی هم شکایت کرده ام چیزی عایدم نشده است ،می خواستم حقیقتا” بدانم چه اقدامی باید انجام دهم که حداقل به پول خود برسم از این شرکت دزد تر توی کل دنیا وجود ندارد که مطمئنا” این دزدیها بدون پشتوانه نبوده و قوه قضائیه ،سازمان بازرسی ،تعزیرات حکومتی ،شورای رقابت و…در این دزدیها شریک بوده و اینجور مردم را می چاپند

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام شما میتوانید از طریق دادگاه عمومی دادخواست مبنی بر الزام شرکت به تحویل ثمن و فسخ قرارداد اقدام کنید .

  149. تاش می گوید

    باسلام مجدد
    چندین بارشکایت کردم اما تاثیری نداشت ازسایپایکدستگاه تیباپلاس۲دردی ماه۹۸باقیمت ۵۰میلیون ثبت نام اینترنتی کردم حالب اگر دراینترنت تیک نزنی به صفحه بعدی هدایت نمیشوی همه چیزبرمبنای خواسته خودشان است حال دربهمن۹۹ازپلاس خبرنیست وقیمت ۹۶میلیون ذکرشده حال موافق نیستی اما حتماتیک باید زده شود درغیراین هیچ کاری صورت نمیگیرد باقی پول گرفته شده درست ۲۱فروردبن ۱۴۰۰بدون پخش وزخم روی در تحویل شد که زخم راگزارش کردیم مامور رسیدگی درپاسخ گفت به این رسیدگی نمیکنند.حال حقوق شهروندی ومصرف کننده وتکریم امثال ماراچه کسی باید پاسخگو باشد.

  150. اسد می گوید

    سلام
    تیبا۲ پلاس ثبت نام کردم یکساله .امروز دعوتنامه اومده ولی خودرو تحویلی تیبا ۲معمولی نوشته من چیکار باید بکنم هیشکی هم پاسخگو نیست

  151. سید رضا علایی می گوید

    سلام
    سال۹۶ ساندرو با تحویل مهر۹۷ ثبت نام کردم که تحویل ندادند به وزارت صنعت شکایت و ارجاع به تعزیرات دادند دادگاه سال۹۹ سایپا را محکوم به تحویل خودرو نمود ولی تاکنون هیچ خبری نیست آیا میتوان شکایت حقوقی یا کیفری جهت خسارت و تحویل خودرو کرد
    ممنون

  152. رضا بهرامی می گوید

    سلام من نیسان زامیاد تو شرکت سایپا ثبت نام کردم تحویل نمیدن و مجوز پلاک شدن نداره میخوام از سایپا شکایت کنم چطور و به کجا باید شکایت کنم ؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام میتوانید دعوای الزام به تسلیم مبیع به دادگاه ارایه کنید

  153. حسین جوکار شهرستانی می گوید

    سلام.بنده یک دستکاه اتومبیل پراید۱۵۱ از نمایندگی شیراز بلوار امیر کبیر نمایندگی احمدی شولی ثبت نام کردیم و زمان تحویل خودرو به من تماس گرفتن که باید خودرو در تهران شرکت پارس خودرو تحویل بگیرید دروجودی که ازمن یک میلیون تومان بابت کد به کد گرفتن والان بهمون میگویند که درخواست تحویل حضوری بوده باید برید تهران این هزینه که از ما گرفتن بابت چه بوده؟ از شما خواهشمندیم پیگیری بفرمایید به امید حکم الهی

  154. رویا خواجه دهی می گوید

    با سلام و احترام، ضمن عرض تشکر، حدود دو هفته قبل از عید جهت خرید وانت پراید به یکی از این شرکت های خرید خودرو در ستارخان مراجعه نمودم شرکت ۳ میلیون به عنوان پیش پرداخت از اینجانب تحویل گرفته و به هنگام معامله، خورو هیچ مدرک معتبری جهت تحویل نداشت لذا از خرید آن امتناع نمودم، اما با گذشت تقریبا یک ماه و خورده ای پول اینجانب استرداد نشده خواهشمندم بنده را راهنمایی بفرمایید

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام اگه رسیدی نداشته باشین استردادش خیلی دشوار است

  155. سعید می گوید

    سلام از شرکت سایپا شکایت دارم من دوماه تکمیل وجح کردم دوماهو پنج روز قبل عید تخصیص شده خودرو الان معلوو نیس کجا حظوری زدم میگه تحویل پیمانکار دادیم خودشون میگن به حوزه فروش پروندت دادیم ون ۱۴۰ملیون پول دادم که دارم برجی ۴ملیون برای صدملیون وام میدم خواهشا اسم ون سعید بردبار با کد ملی ۲۵۷۲۵۰۴۷۳۱…..شماره همراه ۰۹۱۷۹۷۷۷۰۱۸…..این خودرو چرا بعد یک ماهونیم تخصیص هنوز مدارک اومده ولی خودرو خبری نیس چون میخوام بفهمم بعه دلاعلی خودرو درشرکت سایپا فرستاده شهر خودمون نمیگن یا چرا پیمونکار خودرو من سال ۹۸بهمن ثبت نام کردم کویک ار دو رنگ سفید و مشکی وبهمن ۹۹۲۱تکمیل وجح کردم الان مدارک اومده خودرو نیس و جواب درسیم به من نمیدن من دوباره باید سر برج ۴ملیون وام بدم ممنون لطفاً رسیدگی کنید مردم امیدشون به شماست؟

  156. سعید می گوید

    سلام از شرکت سایپا شکایت دارم من دوماه تکمیل وجح کردم دوماهو پنج روز قبل عید تخصیص شده خودرو الان معلوو نیس کجا حظوری زدم میگه تحویل پیمانکار دادیم خودشون میگن به حوزه فروش پروندت دادیم ون ۱۴۰ملیون پول دادم که دارم برجی ۴ملیون برای صدملیون وام میدم خواهشا اسم ون سعید بردبار با کد ملی ۲۵۷۲۵۰۴۷۳۱…..شماره همراه ۰۹۱۷۹۷۷۷۰۱۸…..این خودرو چرا بعد یک ماهونیم تخصیص هنوز مدارک اومده ولی خودرو خبری نیس چون میخوام بفهمم بعه دلاعلی خودرو درشرکت سایپا فرستاده شهر خودمون نمیگن یا چرا پیمونکار خودرو من سال ۹۸بهمن ثبت نام کردم کویک ار دو رنگ سفید و مشکی وبهمن ۹۹۲۱تکمیل وجح کردم الان مدارک اومده خودرو نیس و جواب درسیم به من نمیدن من دوباره باید سر برج ۴ملیون وام بدم ممنون لطفاً رسیدگی کنید مردم امیدشون به شماست؟ولی میگن دادیم پیمونکار من مشکلاتی دارم میخوام بفهمم چرا خودرو سایپا بعداز تخصیص الان کدود یک ماه بیشتر مدارک اومده خودرو خبری نیس وبه من گفتن حداقل تا۲۵ خودشون زدن۷۲ساعت شهرستان میخوام بفهمم خودرو کجاست چرا تحویل حضوری میگه تحویل پیمونکار برای ارسال داده شده خودرو نیومده ممنون از شما

  157. آتشبگ می گوید

    باسلام
    بنده یکسال پیش کوییک ار ثبتنام کردم حالا دعوتنامه اومده میگه ۱۰۱وخورده ای باید پرداخت کنم آخه این چه قیمتیه نامردا گذاشتن یعنی از پژو پارس تیوفای گرونتر گفتن درصورتی که توبازار ارزونترن بکی باید شکایت کنیم یکسال پولمون خوابیده الان باید این مبلغو پرداخت کنم از کجا بیارم تواین اوضاع واقعا خیلی خیلی مسخره بازی کردن
    لطفا راهی اگه هست بگین حقمون بگیریم

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام از جمله مهم ترین حقوق کارگر، حق بیمه او است. طبق ماده ۱۴۸ قانون کار، هر کار فرمایی موظف است که کارگران خود را بیمه کند. بر اساس این قانون بیمه کارگران تکلیفی بر گردن کارفرما است. هر کارفرما مکلف است با شروع کار کارگر، در پایان هر ماه لیست بیمه را منطبق با حقوق تعیین شده به سازمان تامین اجتماعی ارسال و همینطور به دارایی مالیات پرداخت کند. ارسال مجموع حق بیمه کارگر و کارفرما فقط بر عهده کارفرما می باشد و کارگر هیچ مسئولیتی در قبال پرداخت آن ندارد.در صورت عدم پرداخت حق بیمه کارفرما،بیمه شده می‌تواند با مراجعه به نزدیک ترین شعبه، نسبت به شکایت از کارفرما اقدام و بازرسی شعبه را تقاضا نماید.در این صورت کارفرما مجبور به پرداخت جریمه نقدی برابر با دو تا ده برابر حق بیمه مربوطه می شود.علاوه بر این تحت تعقیب کیفری نیز قرار می‌گیرد.

  158. احسان می گوید

    من برای تکمیل وجه وسیله کارمو فروختم که بعد یه هفته ماشین تحویل بگیرم باهاش کار کنم
    ولی الان دو ماه که هیچ خبری نیست تو مرحله تخصیص مونده پیگیری کردم دیدم سایپا یه طرح داده که باید بری تهران یه فرم تسریع در فاکتور کردن پرکنی تا اگه تحویل دادن در اولویت باشی.
    فقط میخوان به یه بهونه گوش مشتریا رو ببرن

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام بدین منظور پس از طرح شکایت، کمیته عالی رسیدگی به شکایات شرکت سایپا موضوع را تا رسیدن به نتیجه پیگیری خواهد کرد.

      شکایت مشتریان تهرانی با شماره تلفن ۶۱۶۱۱۸۱۷
      شکایت مشتریان خارج از تهران با شماره تلفن ۰۹۶۷۷۰
      ارسال پیامک به سامانه پیامکی به شماره ۱۰۰۰۱۸۱۷
      شکایت از طریق مکاتبه به صندوق پستی ۱۴۱۴-۳۷۵۱
      شکایت از طریق ارسال ایمیل به آدرس customer@saipayadak.org

  159. سعید می گوید

    سلام اینجاقشنگ سال ۹۸بهمن کویک ار ثبت نام کردم گرون شد وام گرفتم صدملیون بعمن ۹۹پرداخت کردم همه مدارکم درست بوده صند وهمه ماشین اومده حدود یک ماه هر چه زنگ میزنی میگه دست پیمونکار زنگ‌به کارشناسا میزنی دس به سر ادم میکنن مدارک ماشین اومده خبری از ماشین نیست نه معلوم تهران نه معلوم نمایندگی شهر فقط میگن پیمونکار دیگه موندم داره از بیمشم یک ماه میگذره ژکی راهنمایی کنید شماره پیمونکار از کجا گیر بیاریم ممنون

  160. صادقی می گوید

    سلام در قرعه کشی شرکت کردم وماشین شاهین برنده شدم مبلغ۸۰ میلیون هم پرداخت کردم طبق قول خودشان قرارشده اسفند ۹۹ ماشین را تحول دهند متاسفانه تا کنون به وعده خودشان هم عمل نکردند از نمایندگی سایپا در خیابان طالغانی مکرر پیگیری میکنم.ولی متاسفانه جواب درستی نمیدهند/؟

  161. تارک دنیا می گوید

    چقدر آه و ناله و بدبختی توی پیام‌ها نوشتین. من هم مثل شما ۱۴۰میلیون دادم واسه کوییکR. خودم کرمانشاه و نمایندگی دهلران. یه شماره ثابت دارن که ۱۴ماهه جواب نمیده بابدبختی یه شماره پیدا کردم هرچی زنگ میزنم واسه تحویل خودرو جواب نمیدن یا میگن معلوم نیست. یادتون باشه اکثرن مثل من اولین باره واسه ماشین ثبت نام کردین. تجربه بشه واسه بقیه. اسکرین بگیرین نمایندگی دهلران اگه بااین بدبختی برم و ماشینم رو ندن باهم یه کمپین میزنیم ول کن قضیه نباشیم. حق ما رو خوردن وبه ما می‌خندن. یا با قانون یا با زور حقمونومیگیرم

  162. شهریار می گوید

    سلام.من.از.نمایندکی.خانجانی.تیبا۲.تحویل.کرفتم.چراخ.ابی.اس.روشن.بود.کفتن.خودش.خاموش.میشه.الان.دوماه.خاموش.نشده.الان.هم.میبرم.میکن.جز.کارانتی.حساب.نمیشه.چیکار.کنم.الان.سایپا.افتضاحه.

  163. احمد می گوید

    اگر سازمان ها و نهادی مسعول کارشان را درست انجام می دادن خالو روز مملکت ما این نبود .. یک شرکت خودرو ساز دست به هر گران‌فروشی یا کم فروشی . احتکار . بی کیفیتی . باند بازی و هزار کثافتکاری دیگه بزنه ولی یک سازمان یا نهاد پیدا نمیشه به این شرکت های خودرو ساز و دیگر شرکتها بگه شما چیکار دارید انجام میدید .. من برای شکایت از سایپا به سازمان بازرسی کل کشور .. وزارت صنعت معدن . سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده ووو حتی خود سایپا ده ها بار تماس گرفتم …… آخرش بجز اتلاف وقت و کلی هزینه ی تلفن جیز دیگری دستمو نگرفت و بطور.کل پشیمان شدم از اون همه زنگ و شکایت .. آدمو مثل توپ فوتبال پاس میدن به همدیگه …همشون دستشون با همدیگه توی یک کاسه است .. مردم هیج اهمیت و هیج حقی ندارن

  164. چن چوآن می گوید

    باسلام،مادرتاریخ۹۹/۴/۲۹ساینااس اسممون دراومد،مبلغ۳۹۸۰۰نصف پول ماشینوریختیم،بعدافزایش قیمت گذاشتن گفتن ساینااس تولیدنشده!وبرای ساینامعمولی بایدمبلغ بریزی بحساب که۵۴تومن دیگه ریختیم که بابیمه شد۹۴کلا،یه نکته،ماکه درواریزمبلغ اولیه پول خودروروبه قیمت روز۳۹۸۰۰ریختیم یعنی نصف ماشینوازسایپابه قیمت روزش ازش خریدیم وفقط سایپاصاحب نصف ماشینه مثل ما…چطورمیتونه یهوافزایش قیمت یکطرفه بزنه به خودرویی که منم صاحب نصف ماشینم وبازم ازخودمن پول افزایش قیمت کل ماشینوبگیره؟!!فکراینوکنیدیکی ازآشناهاتون میادیه زمینی روپولشوشریکی بگیریددرست مبلغ زمینونصف نصف میذارید،بعداون دوستت میگه نه توبایدپول بمن بدی چون زمین فقط مال منه واسم توفقط توکاغذالکی نوشته…وفقط هم چندروزمهلت داری وگرنه پول نصف زمینت روبعدشش ماه همون که داده بودی میدم وبکش کناااار…!!!همیشه حق بادروغگوهاوحرامخورهابوده توواقعیت وفقط خدااون دنیاجواب ظلم رومیده حتما…

  165. سعید می گوید

    من کارت وصنددارم ماشینم معلوم نیس کجاست الان میفهمم بعد چند ماه کارشناسای خودرو به من دروغ میگفتن علت نفرستادن ماشین چی منم نمیدونم فقط یکی کارشناسا جواب داد حرف مردی زدم گفتم راست بگو الان ماشین کجاست گفت ماشین پارکینک شهرستان در تهران اسم پارکینگ شهرستان خودشونم موندن میگن علت این همه تاخیر چی من سال ۹۸ثبت نام کردم من سال ۹۹بهمن تکمیل وجح کرم الان یکماه دروغ میگن قبل عید ماشین تخصیص خورد من فقط میخوام ماشینم خودم تحویل بگیرم کارت وصند دس خودم هر جا برم باید ماشین بهم بدن حالا چکار کنم موند

  166. داریوش می گوید

    سلام ،ما یک نیسان آپشنال تحویل حداکثر یک ماهه در تاریخ ۲۱ بهمن ۹۹ ثبت نام کردیم ،کل پولو هم یکجا ازمون گرفتن ،ماشینمو فروختم پول سودی گرفتم ،به امید اینکه ماشین نو گیرم بیاد ،امروز که اول اردیبهشته میرم نمایندگی بهم میگن نیسان هنوز مشکل پلاک گذاری داره،آخه چرا دروغ میگید،مرد باشید

  167. صادق کدوری می گوید

    سلام،صادق کدوری هستم تو پیش فروش شرکت خوش نام!!!سایپا کوییک آر ثبت نام کردم تحویا بهمن ۹۹ ابتدای اسفندماه ۹۹ دعوتنامه اومد تکمیل وجه کردم.الان حدود یک ماه هست که ماشین پلاک شده مدارکشم دستم رسیده ولی خبری از ماشین نیست میگن تحویل پیمانکار حمل هست.به کجا شکایت کنم؟آیا میشه به غیر از جریمه تاخیر،درخواست خسارت از شرکت کرد؟اگه میشه راه و روش آن چیه؟
    ممنون

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام میتوانید از شرکت سایپا برای الزام به تحویل مبیع اقدام نمایید

  168. سیامک سفرچی می گوید

    با سلام و عرض ارادت بنده یکدستگاه کوئیک آر ثبت نمام نموده و پس از هفت ماه تأخیر در تاریخ ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ از نمایندگی تحویل گرفتیم که مقداری خط و خش روی درب موتور آن بود و صدای جیرجیر ضعیفی هم از داخل اتومبیل میامد که مدیر فروش محترم نمایندگی فرمودند موقع سرویس اولیه خط وخش رفع میشود و این صدا هم احتمالأ تسمه خودرو هست و کمی کار کند درست میشود و بعد از چند ساعت با امداد خودرو تماس گرفتیم که رفع ایراد شود و امدادگر محترم که تشریف آورد چندین گاز محکم به خودرو داد و به یکباره صدای بسیار زیادی از موتور در آمد و چراغهای خطر پشت آمپر روشن شد و گفتند رینگ موتور شکسته و خودرو را تکان ندهید تا فردا صبح جرثقیل اعزام شود، لذا ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ جرثقیل اعزام و خودرو را به نمایندگی انتقال داد، آیا امکان این هست که اتومبیل صفر کیلومتر ظرف چند ساعت، موتور ایرادی به این بزرگی کند، واقعأ شوک شدم و باورم نمیشود که یعنی بدنه و فنی خودرو کنترل نهائی نمیشود که اینگونه مال و وقت مردم را تضییع نموده و حالیه از لحاظ قانونی و شرعی از شرکت محترم سایپا بلحاظ این تخلف بزرگ و آشکار و عدم رسیدگی بموقع و لازم و درخور جبران ضرر مشتری را انجام نداده شکایت دارم و خواستار رسیدگی عاجل؛لطفأ راهنمائی و مساعدت بفرمائید؛ با تشکر و سپاس.

  169. صادق کدوری می گوید

    سلام
    برای شکایت از شرکت سایپا برای الزام به تحویل مبیع باید به دادگستری مراجعه کنم؟ (به کجا مراجعه کنم)

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام تقدیم داداخواست الزام به تسلیم مبیع به طرفیت شرکت سایپا

  170. حسین رهیولی می گوید

    سلام برج ۱۰ تکمیل وجه انجام دادم ولی تاحالا خبری از ماشین نشد ممنون میشم پیگیری کنید

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام میتوانید الزام به تسلیم مبیع به طرفیت شرکت سایپا اقدام نمایید

  171. نجمه بلاغی اینالو می گوید

    سلام بنده تیبا ۲ ۴/۲/۱۴۰۰ از نمایندگی تحویل گرفتم درب عقب و گلگیر عقب خط داره بیارید چطور خسارت خودرو خودم بگیرم؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام میتوانید شرکت سایپا را به دادن مصداق سالم الزام نمایید وبراین اساس باید از طریق مراجع قضایی اقدام نمایید

  172. جلیل پشتیبان می گوید

    من برج ۸برای کوییک معمولی تکمیل وجه کردم بعد شش ماه فاکتور شد واکنون بیست روز از زمان فاکتور شدن خودرو می گدرد ولی شرکت سایپا ماشین راتحویل نمی دهد این درحالی است که مدارک ماشین حدود ده روز پیش بدستم رسیده است چرا سایپا اینقدر مردم آزاری میکند وبه موقع وسیله مردم راتحویل نمی دهد

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام میتوانید دادخواست الزام به تسلیم مبیع به طرفیت شرکت سایپا در دادگاه اقدام نمایید

  173. قباد می گوید

    سلام.اقا.الله اکبر چراکسی جوابگو ملت نیست.من ساینا ثبت نام کردم تکمیل وجع قراربوددی ۹۹ ماشینم بیاد.هنوزنیامده کسی پاسخ گونیست شرکت سایپامیرم میگه هنوزسه ماه قبل تو سندنشده..چه وضعیه دروغگوها.اقا حکومت مگه صاحب نداره..چرا الان ثبت نام دارن درصورتی که هنوز ماشینهای تحویلی چهار ماه ازشان گذشته..به کجادیگه شکایت کنیم.همه هم دستن.اقایان مسول چرادرست بازرسی نمیکنی..

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام :میتوانیدازدادگاه الزام به تحویل ماشین به طرفیت شرکت سایپا دادخواست طرح نمایید.

  174. امین رضایی می گوید

    سلام من الان ۱۸سال هیچ ماشینی نداشتم من مراد ۹۹
    ۳۹۸۰۰۰۰۰واریز کردم اون موقع همین ساینا همون پراید حساب میشه بود ۷۶۰۰۰۰۰۰میلیون ولی الان نزدیک به ۱۴۰۰۰۰۰۰۰میلیون رسیده به نظرتون یه گارگر باید از کجا بیاره پول زحمت کشیده رو از جیره ی بچه هاش بده به اونا ما که نداریم تحویل بگیریم توروخدا التماس میکنیم فقط راهنمایی کنیید
    چیکار کنیم؟؟؟؟؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام:به طرفیت شرکت سایپا شکایت نمایید.

  175. سجاد می گوید

    سلام به چه صورت میتوانیم از شرکت سایپا شکایت کنیم

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام :می توانید باتقدیم دادخواست به دادگاه شکایت نمایید.

  176. اسما الله وردی می گوید

    سلام وقت بخیر.من اردیبهشت ۹۹ خودرو کوئیک معمولی ثبت نام کردم تحویل فروردین.اواخر فروردین پیامک تکمیل وجه برای من اومد و من تکمیل وجه کردم گفتن بعد از یک ماه به دستت می رسه.الان یک ماه و نیم شده خبری از خودرو نیست. به نمایندگی رفتم گفتن هنوز فاکتور نشده به کارشناسان سایپا زنگ زدم اصلن طرز صحبت کردنشون مشخص نبود اون چیزیم ک از حرفاشون فهمیدم گفتن از حالا تا یک ماه دیگه صبر کن تا فاکتور بشه.الان تکلیف ما چیه چرا شرکت سایپا اینجوریه…ای کاش مسئولین رسیدگی میکردن.

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام:می توانید علیه شرکت سایپا شکایت کنید وا لزام به تحویل مبیع را بخواهید.

  177. رضا می گوید

    سلام من مهر ۹۹ تیبا صندوق دار ثبت نام کردم زمان ارسال دعوتنامه زده هفته آخر مرداد ۱۴۰۰ . شورای رقابت گفته که تمامی خودروهای پیش فروش شده سال ۹۹که شامل سود مشارکت نیستند با قیمت ۹۹تحویل میشند . رفتم نمایندگی سایپا سوال کردم گفتند با قیمت جدید تحویل میدیم

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام:نمی تواند این کار را انجام دهد شما بایستی به دادگاه حقوقی دادخواست الزام به تحویل مبیع وخسارات تاخیر در اجرای تعهد داده وبه طرفیت شرکت سایپا اقدام نمایید.

  178. ناشناس می گوید

    سلام ۸ ماهه ماشینو گرفتیم اما سود تاخیر ندادن. چیکار باید بکنیم؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: باید به طرفیت شرکت سایپا شکایت نمایید.

  179. ایمان می گوید

    سلام خداقوت یه ماشین کوییک از شخص الف که سال ۹۷ثبت نام کرده بود سال ۹۸خریدم و دی ماه ۹۸خودم تکمیل وجه کردم و وکالت از فرد الف گرفتم خودرو مرداد ماه ۹۹تحویل شد قبل از تحویل چون تاخیر داشت از طریق صنعت و معدن طرح شکایت کردیم و معاونت بازرسی ارزش خودرو رو ۱۰میلیون کمتر از قیمت تکمیلی که پرداخت شده بود محاسبه کرد در حال حاضر خودرو خرابی های متعددی دارد که نمایندگی ها جوابگو نیستن .چگونه می تونم هم برای اون مبلغ اضافه و هم برای خرابی های خودرو طرح شکایت کنم و از چه مرجعی ممنون

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: باید به طرفیت شرکت سایپا شکایت طرح نمایید.

  180. علی می گوید

    سلام.دو سه ماه پیش کوییک مارو تحویل دادند ولی شیشه بالابرش خراب شده و هر نمایندگی رفتم یا زنگ زدم گفته نداریم و ظاهراً مشکل خیلی از کوییک ها همینه! چه کار میشود کرد؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      باسلام
      شکایت خود را در وزارتخانه صنعت و معدن ثبت نمایید؛ همراه داشتن اصل قرارداد فی مابین شما و خودروساز و مدارک شناسایی معتبر، الزامی است. البته برای طرح شکایات روش های دیگری نیز وجود دارد با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۲۰۹۰ تماس بگیرید تا وکلای متخصص وکیل تاپ برای طرح دعوا شما را راهنمایی نمایند. موفق باشید.

  181. حمیده مزرعه ملایی می گوید

    سلام.۳/۵/۱۴۰۰ثبت نام کردم ولی چون زمان تحویل ده ماهه بود در تاریخ ۱۹/۵/۱۴۰۰ انصراف دادم تا در یکی دیگر از طرح های یک ماه ثبت نام کنم ولی تاکنون شرکت سایپا پول به ما پس نداده ومی گوید باید حد اقل سه ماه صبر کنی .آیا این حق الماس نیست که پول مردم را پس نمی دهند من دیگه اعتمادم به شرکت سایپا عوض شده.سوال آیا شرکت سایپا حق داده چنین کاری را انجام دهد.

    1. بهزاد زینالی می گوید

      باسلام
      سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ها برای رسیدگی به شکایات مرتبط با شرکت های عرضه کننده خودرو تعیین شده اند برای همین جهت تسریع روند شکایات و جلوگیری از اتلاف وقت، شاکیان می توانند ضمن مراجعه به سازمان استان مربوط شکایات، انتقادات، درخواست ها و … خود را طرح و پیگیری نمایند.

  182. داداش نژاد می گوید

    ایا مصوبه شورای رقابت برای من که تابستان سال ۹۹ به حالت پیش خرید کوییک اس مبلغ۴۰۸۰۰۰۰۰هزار تومان واریز کردم تورم به من تعلق میگیره.

  183. محمد خادمی می گوید

    با سلام
    ما ی ماشین ثبت نام کردیم ک تحویلش برج ۴ بوده از برج ۴ ب ما زنگ زدن گفتن تصویه کنید ماشین آماده است اول برج ۵ کارت ماشین و کل مدارک اومدن ولی تا ۲۸ برج ماشین آماده شد و زنگ زدن بیاید ببرید حالا رفتیم آوردیم اولا ماشین ک زدگی داره دوما دوماه الکی از بیمش گذشته و چن تا مشکل دیگه حالا ما چیکار کنیم؟؟ب کی شکایت کنیم؟؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام
      بله امکان پیگیری برای شما از طریق مراجعی مانند وزارت صنعت و معدن وجود دارد، شما می توانید جهت کسب جزئیات دقیق تر از وکلای متخصص ما در این زمینه راهنمایی بگیرید. موفق و موید باشید.

  184. موسی حسرتی می گوید

    شرکت سایپا بعد ۸ ماه تاخیر تحویل خودرو شاهین و کلی اپشن دزدی و موتور دزدی حالا دعوت نامه دادن رنگ خودرو رو هم دیکتاتور وار خودش عوض کرده هر جا زنگ میزنیم میگه همین که هست

    1. بهزاد زینالی می گوید

      باسلام
      تخلفات شرکت سایپا هم از لحاظ کیفری هم از طریق بخش تعزیرات و سازمان بازرسی کل کشور قابل پیگیری است.

  185. ناصر می گوید

    سلام پیش فروش ابان۹۹ ساینا ثبت نام کردم در قرارداد نوشته بود تحویل هفته اخر تیرماه ۱۴۰۰ تازه اخر تیر دعوتنامه امد که ۳۱ تیر واریز کردم ۲۳ مرداد فاکتور شد و ۴ شهریور پلاک کردن یک ماه از تاریخ پلاک گذشته خودرو رو ارسال نمیکنن در ضمن میگن هیچ سودی هم بهت تعلق نمیگیره و پاسخگو هم نیستن بیمه خودرو هم همین طور داره میگذره خواهشا راهنمایی کنید چکار کنم

    1. بهزاد زینالی می گوید

      باسلام
      از طریق بخش تعزیرات و سازمان بازرسی کل کشور قابل پیگیری می باشد.

  186. علمی می گوید

    سلام وقتتون بخیر .من شهریور ۱۴۰۰تیبا ۲ تحویل گرفتم.
    بردم کارشناس رنگ ۳وجب سقف ماشین رنگ داره.زیر درب عقب سمت شاگرد رنگ نشده اصلا.
    تو نمایندگی ثبت کردن اما خبری نشد.میگن کارشناس از تهران میاد.
    می خواستم ببینم می تونم از شرکت بخاطر تحویل دادن ماشین رنگ دار توی مراجع قضایی شکایت کنم؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام
      با طرح دادخواست درست می توانید ضرر و زیان و خسارت های وارده را مطالبه نمایید. جهت کسب اطلاعات حقوقی دقیق تر از وکلای متخصص ما در این زمینه با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۲۰۹۰ تماس حاصل فرمائید. موفق و موید باشید.

  187. آکوا می گوید

    از نمایندگی شکایت دارم چون ماشین منو گارانتی نمیکنه بعد دوماه.اخه تا کجا دیگه…….

    1. بهزاد زینالی می گوید

      باسلام
      طبق قانون فقط نمایندگی رسمی خودروسازان مرجع رسیدگی به شرایط گارانتی شما است.

  188. فاطمه می گوید

    سلام من کوئیک اس ثبت نام کردم واز شرکت سایپا وتکمیل وجه هم انجام دادم وسه ماه از تاریخ تحویل گذشته هنوز خودرو رو تحویل نداده و من هرروز روزی چهل هزار تومن پول تپسی کرایه میدم آیا اینها رو سایپا به من میده به قرآن من کم آوردم ازپس که کرایه دادم

    1. بهزاد زینالی می گوید

      باسلام
      به منظور رسیدگی به شکایات و درخواست های مرتبط با شرکت های عرضه کننده خودرو سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ها تعیین گردیده برای همین برای تسریع روند شکایات و جلوگیری از اتلاف وقت، لازم است متقاضیان و شاکیان ضمن مراجعه به سازمان استان مربوط شکایات، انتقادات، درخواست ها و … خود را طرح و پیگیری نمایند. جهت اطلاع از چگونگی طرح شکایت با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۲۰۹۰ تماس حاصل فرمائید. موفق باشید.

  189. محبوبه می گوید

    سلام وقتتون بخیر
    ببخشید ما یک کوییک از سایپا گرفتیم که بعد از تحویل و کارکرد حدود ۴۸۰ تا (طی حدود سه هفته) چراغ آب رادیاتورش روشن شد و جوش اورد و بردیم نمایندگی گفتن رادیاتور ماشین سوراخ شده باید سفارش بدیم که خودش ۱۰ روز طول میکشه —یا باید ماشین ده روز بخوابه یا با هزینه خودتون همین الان رادیاتورو تعویض کنیم!! میخواستم ازتون بپرسم آیا توی قانون برای ما حقی هست که بعد از سه ماه و خورده ای که ماشین بهمون دادن حالا باید درگیر خرابی قطعات باشیم -هست؟
    پیشاویش از وقتی که برای پاسخگویی که میگزارید سپاسگزارم

    1. بهزاد زینالی می گوید

      باسلام
      با طرح دادخواست درست می توان ضرر و زیان و خسارت های وارده را مطالبه نمایید. با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۲۰۹۰ تماس حاصل فرمائید تا وکلای متخصص وکیل تاپ جهت طرح دعوا شما را راهنمایی نمایند. موفق باشید.

  190. مسعود اکبری می گوید

    سلام من در سال ۹۹ مبلغ ۳۹/۵ میلیون تومان بابت پیش خرید کوییک ار واریز کردم که در سال ۱۴۰۰ گفتند باید ۱۱۰ میلیون واریز کنی تا کوییک ار را تحویل من ندونستم پول را جور کنم مجبور شدم انصراف بدم الان می خوام بدونم چرا که هیچ ماشینی به نامم نیست چرا سایپا و یا ایران خودرو اجازه شرکت در قرعه کشی را به من نمی دهد چگونه میتونم پیگیر این قضیه باشم لطفا راهنمایی ام کنید

    1. بهزاد زینالی می گوید

      باسلام
      تخلفات شرکت سایپا هم از لحاظ کیفری هم از طریق بخش تعزیرات و سازمان بازرسی کل کشور قابل پیگیری است. با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۲۰۹۰ تماس حاصل فرمائید تا وکلای متخصص وکیل تاپ شما را راهنمایی نمایند. موفق باشید.

  191. ناشناس می گوید

    ما ۶/۵ پول رو ریختیم چرا قراره ۷/۶ماشینون رو بدن چرا نمیدن

  192. محمد رضا حمیدی می گوید

    سلام من بیش از دوسال پیش یه برلیانس کراس از سایپا خرید کردم که در طول گارنتی ۴ عیب فنی پیش اومد که اونها به بهانه نداشتن قطعه از رفع ایراد خودداری کردند و الان که گارانتی تموم شده و من یک چک سایپا رو پاس نکرده ام الان چکار باید بکنم

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: از شرکت سایپا شکایت نمایید.

  193. حامد می گوید

    سلام من تیر ۱۴۰۰برای خودرو پادرا پلاس ثبت نام کردم و مبلغ ۱۳۳۰۰۰۰۰۰میلیون پول پرداخت کردم در برگه قرارداد زمان دعوتنامه هفته چهارم آبان و موعد تحویل آذر بود قیمت خودرو هم درآن زمان ۲۶۶میلیون بود من میخواستم با وانت کار کنم برای همین رفتم دنبال وام تا آواخر آبان وقتی دعوتنامه صادر شد بقیه پول واریز کنم ولی متأسفانه ۲۰ مهر دعوتنامه صادر شد قیمت ماشین هم ۲۰ میلیون گرون شد و من هر کار کردم نتونستم پولو جور کنم برای همین انصراف دادم الان ۳، ۴ ماهه پولم دست سایپا ست تازه گفتن سه ماه دیگر باید صبر کنم الان دیگه نه میتونم ثبت نام کنم نه سایپا نه ایران خودرو ونه پولمو میدن در صورتی خودشون مقصر بودن آیا میتونم جایی شکایت کنم و پیگیر حقم باشم ممنون میشم کمکم کنید

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: شما باید با وکیل متخصص مشاوره نمایید.۰۲۱۹۱۰۰۲۰۹۰

  194. محمد می گوید

    سلام اوایل سال ۴۰۰یه کوییک اتومات خریدم وگارانتیشو فعال کردم حدودهریه ماه یکبار چراغ چک روشن میشه وماشین اصلاگازنمیخوره نمایندگی یه کاری انجام میده میگه درسته ولی بعد همون یه ماه دوباره همون مشکل پیش میاد خیلی هم خطرناکه کجا می تونم طرح شکایت کنم وچطوری ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: باید علیه نمایندگی شکایت نمایید.

  195. محمد سجاد کردپنجکی می گوید

    سلام و خسته نباشید بنده تصادف کردم و شدت تصادف زیاد بوده از جلو و از بغل متاسفانه ایربگ ماشین باز نشده میخواستم بپرسم میتونی از پارس خودرو شکایت کنم

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: بله می توانید شکایت و مطالبه خسارت نمایید.

  196. حمید می گوید

    سلام بنده مرداد ماه در قرعه کشی سایپا برنده شدم ساینا اس تحویل یک ساله الان بنده ۴۰ روزه تکمیل وجه کردم هیچ خبری از سایپا نیست لعنت بر سایپا یه مشت کلا بردار کثیف الان تماس گرفتم با ۱۲۴ ولی فایده نداره به نظر شما چگونه میشه شکایت کرد؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: از طریق سامانه وکیل تاپ با وکیل متخصص کیفری مشاورت نمایید.

  197. بهبود می گوید

    با سلام و خسته نباشین ،بنده مبلغ ۴۰میلیون در چهارم شهریور ۱۳۹۹برای ساینا اس در شرکت سایپا واریز کردم و امسال هم در ۲۲مهر مبلغ ۹۹میلیون دیگر واریز کردم بعد از گذشت دوماه هنوز هیچ خبری نیست ،راهکار چی میتونه باشه ؟ آیا میشه از نمایندگی شکایت کرد یا از شرکت سایپا ؟ با تشکر

  198. حسینی می گوید

    سلام من پارسال برای کوییک ثبت نام کردم و حدود ۵۱ میلیون پرداخت کردم اونموقع کوییک ۹۵ میلیون قیمت کارخونه بود امسال برام گفتن ۹۴میلیون باید تا ۹ آبان واریز کنم که تازه بعد از یکماه تحویل میدن تا یکسال هم خبری از سند نیست که نتونستم جور کنم از نمایندگی پرسیدم اگه نتونم جور کنم چی میشه گفت تمدید میزنیم تا دوباره برات دعوتنامه بیاد که البته معلوم نیست کی باشه ممکنه یکسال هم طول بکشه برا همین انصراف دادم بهم گفتن یک ماه دیگه پولت رو برمیگردونیم که الان از یکماه بیشتره خبری نشده زنگ میزنم نمایندگی میگن نه ما گفتیم دوسه ماه به خود شرکت هم زنگ میزنم کسی جواب نمیده گوشی رو برمیدارن قطع میکنن به نمایندگی هم زنگ میزنم جواب نمیدن خدا لعنتشون کنه که اینقدر مردم رو سرکیسه میکنن الهی آب خوش از گلوشون پایین نره

  199. بهمن می گوید

    سلام من یک سال خودرو برند شدم تکمیل وج کردم اما خودرو نمیدن الان نزدیک سه ماه از قرارداد گزشت چکار کنم

    1. زینالی می گوید

      سلام: می توانید از طریق دادگاه به انضمام قراردادی که به عنوان جایزه بوده درخواست و الزام به تحویل خودرو مورد نظر نمایید برای راهنمایی بیشتر می توانید از طریق وکلای انلاین سامانه وکیل تاپ مشاوره نمایید.

  200. عباس می گوید

    من برای پیش فروش تیبا۲آذر۱۳۹۹مبلغ۴۷میلیون و۷۰۰که۵۰درصدماشین میشد پرداخت کردم الان نگه داشتن
    افزایش قیمت که دادن برام دعوت نامه پرداخت اومده به جای۴۷۷۰۰گفتن باید۷۴میلیون پرداخت کنم بااینکه مدیرعامل سایپا گفتن افزایش قیمتها شامل پیش پرداختی۹۹ نمیشود. بنده یک کارگر از کجا بیارم ۲۶ میلیو عرض۲۰ روزآیا راهی داره ممنون میشم راهنمایی کنید

  201. عباس می گوید

    باسلام من برای پیش فروش تیبا۲آذر۱۳۹۹مبلغ۴۷میلیون و۷۰۰که۵۰درصدماشین میشد پرداخت کردم الان نگه داشتن افزایش قیمت که دادن برام دعوت نامه پرداخت اومده به جای۴۷۷۰۰گفتن باید۷۴میلیون پرداخت کنم فقط اسم اسلام رایدک میکشیم بانک هامون که نزول میخورن شرکت خودروسازیمونم که هرجور میتونن فشارمیارن کسیم نیست پیگیری کنه خدابه داد مردم برسه

  202. میلاد می گوید

    سلام بنده سوال دارم بدونم که زمانی که شخصی برنده قرعه کشی میشه
    مگر مجبور نیست متن های ارائه شده را زوری انتخاب کن تا بره مرحله بعدی به عبارتی تاییدیه و امضاء زوری میگیرن این خود تخلف هست و بعد پول پیش میگیرن و بعد حواله صادر میکنن که اون هم با گرفتن امضاء زوری محترمانه انجام میشه که اگر امضاءنکنی ثبت نام انجام نمیشه خود مردم با این شرکت باید چه بکنه کی جواب گوی من و امثال من هست

  203. مسعود قنبر می گوید

    سلام.بنده سال قبل ابانماه با قرعه کشی برنده شاهین شدم ۱۳۳۷۰۰۰۰۰تومان واریز کردم با موعد تحویل یکساله.امسال شهریور ماه برای تکمیل وجه به ما پیام دادند که تا اخر شهریور تکمیل وجه کنیم.بنده و خانواده بدلیل مشکل درگیری کرونا و بستری در بیمارستان که مدارک هم موجوده تونستم ۳۱ شهریور به نمایندگی مراجعه کنم.متاسفانه مسول نمایندگی اعلام کرد چرا ۳۱ شهریور مراجعه کردی و دعوتنامه شما باطل شده.بنده رو به مرکزی سایپا فرستاد.اداره مرکزی هم در بدو ورود بدلیل سابقه کرونا که در سیستم داشتم از ورود بنده ممانعت کردند.و اجازه ورود ندادند .مسول نگهبانی اعلام کرد براتون مجدد پیام میفرستند ولی با نرخ جدید و ۱۴۰۰.با تفاوت قیمتی ۲۴ میلیون
    بعد از ۴۰ روز بجای شاهین دعوتنامه تیبا ۲ فرستادند.بعد از تحویل خودرو ۴۰ روز بعد خودرو نه ضبط داشت و مقدار پولی که به بنده بعد از تحویل خودرو پرداخت کردند خیلی کمتر از پول خودم بود.مراجعه کردم گفتند بابت بیمه ماشین است .مگر ماشین صفر که تحویل مشتری میگردد بدون بیمه است که پولش را از مشتری میگیرید.در ضمن بابت ۱۴ ماه پولم یک ریال سود هم محاسبه نکردند.ممنون میشم راهنمایی کنید.بنده بازنشسته یکی از ارگانهای دولتی هستم

  204. عباس می گوید

    سلام کسی میدونه قیمت اصلی خودرو روازکجابایدبگیرم ممنون

  205. احمدرحمانی می گوید

    سلام بنده یه سال که منتظربودم بابت ماشین ساینا sبرج هفت امسال که سال ۱۴۰۰ هست تکمیل وجه کردم الان برج ۱۰ هنوز خبری ازماشین نیست چطور توبازارازاد ماشین ساینا s هست منکه الان ۱۵ ماه تونوبتم ماشین من حاظر نیست مگه میشه من اگه احتیاج نداشتم چرابخوام یه سال صبرکنم این چه قانونیه اخه

  206. احمدرحمانی می گوید

    من نمیدونم چکارکنم دستم به هیجا بندنیست ماشین مو سه ماه تکمیل وجه کردم اما ماشین روبهم تحویل نمیدن یعنی چی اخه این چطور توبازارهست امابرامانیست

    1. زینالی می گوید

      سلام: شما باید بر اساس مستندات و مدارکی که اقدام به خرید ماشین کرده اید دادخواستی بر این مضمون مبنی بر الزام شخص خوانده به تحویل مورد معامله را از دادگاه درخواست نمایید برای راهنمایی بیشتر از طریق وکلای انلاین سامانه وکیل تاپ مشاوره متنی یا تلفنی بگیرید.

  207. داریوش می گوید

    ماشین کوئیک معمولی ثبت نامی ۴/۷/۱۴۰۰هستم وکل پول رایکجاریختم انهم فقط بخاطراینکه تحویل خودرو ۹۰ روزه بودش ولی متاسفانه الان ۹۸ روزشده ازتحویل ماشین خبری نیست برای من جالبه که سایپاداره سرکارمیگذاره مارایاازماهاداره سو،استفاده میکنه وسراخرهیچکس بالاسراینهانیست که دارندسرمردم اینهمه دروغ وشیره میمالندوواقعاچه جوری میشه ازاینهاشکایت کردوپیش کی میشه شکایت برد

  208. محمود لطیفی می گوید

    باسلام وخسته نباشید بنده تمام دارایی رو جمع کردم برای شاهین که ابان ۹۹برنده شده بودم و۱۳۴میلیون واریز کردم که الان قیمت جدید اعلام کردند ۳۴۳میلیون اولش این مابالتفاوت رو چطور باید جورکنیم فرض جور کرده قیمت شاهین الان توبازار ارزانتر هست تکلیف ما چیه یکسال پول مارو گرفتند الان تازه ضرر هم باید بدیم به کدوم شخص وارگانی باید مراجعه کنیم به داد مابرسند محمود لطیفی

  209. پوریا می گوید

    سلام من ثبت نام فروش فوق العاده سه ماه آبان ماه ۱۴۰۰ برای ساینا s کردم ولی تا حالا فاکتور نکردن رفتم نمایندگی میگن معلوم نیست که فاکتور کنن ما اطلاعی نداریم آیا میشه راهنمایی کنید؟

  210. نظری می گوید

    سلام تکمیل وجه اذر ننمودم با توجه به این که در روز اخر نسبت به پرداخت اقدام کردم که هم نمایندگی مرا به فردا موکول و فردا به اتمام مهلت اشاره کردند و از ان روز یکماه و نیم گذشته هنوز هیچ خبرینیست چه کنم خواهش دارم کمک کنید من این پول رو با مثیبت و یا سود ۴ قرضکردم و تو حساب خوابیده معطل

  211. محمدرضا کرمی می گوید

    سلام خسته نباشین بنده یه تیبا ۲ گرفتم ۷ ماه ۲۹۶۰۰باهاش کارکرده بودم سیلندر ترکونده گفتن اویر پمپش خراب بوده حالا الانم ماشینم۲۰ روز نمایندگیه چجوری باید شکایت کنم ایا به نتیجه میرسم

    1. زینالی می گوید

      سلام: باید به طرفیت نمایندگی سایپا در دادگاه حقوقی طرح دعواکرده و مطالبه خسارت نمایید برای راهنمایی بیشتر از طریق وکلای انلاین وکیل تاپ مشاوره نمایید.

  212. محمد می گوید

    بس کنید همه این شکایت بازی‌ها مسخره بازی است هر چه عوامل دزد دولت جمع شدند تو سایپا

  213. حسنوند می گوید

    سلام ما یه ساله پول واریز کردیم نیسان دوگانه بعد الان میگن دوگانه نداریم بیا نیسان پادرا ببر خدا وکیل این درسته اخه کی پادرا سوار میشه؟ به کجا شکایت این بی شرفارو کنیم؟

    1. زینالی می گوید

      سلام: باید به طرفیت شرکت سایپا دعوای الزام به انجام تعهد طرح نمایید.

  214. مژگان می گوید

    سلام. برای ماشین صفر اینجانب پلاک اشتباهی صادر کردن کجا بایدپیگیر شم؟

    1. زینالی می گوید

      سلام: شما باید از طریق اداره راهنمایی و رانندگی نسبت به اصلاح و تعویض پلاک اقدام نمایید برای راهنمایی بیشتر از طریق وکلای انلاین سامانه وکیل تاپ مشاوره نمایید.

  215. مجتبی می گوید

    سلام
    خودرو انحصاری و اشغال کویین رو با ۵ ماه تاخیر دادن. حالا تازه فهمیدیم رنگ در عقب راننده فرق داره و خوردگی هم داره کاری میشه کرد!؟. مافرم تحویلی رو امضا کردیم در نمایندگی

  216. کوئیک اس می گوید

    به حال این مردم بیچاره یه فکر ی کنید واقعا مردم گرفتار ن پول قرض گرفتن خدا رو خوش نمیاد شرکت سایپا اینجور ظلم میکنه منم خودم کوئیک اس با هزار بدبختی جور کردم تکمیل وجه کردم حالا پول دست سایپا هست ماشین تحویل نمیدن میگن قطعه ندارم آخه تا کی سر این مردم بیچاره شیره میزنن

  217. سیروس می گوید

    سلام
    متاسفانه نمایندگی های سایپا اصلا پاسخگو نیستن و خودروهایی که گارانتی دارن را وقتی برای تعمیر می بریم چون باید رایگان انجام بدن اصلا انجام نمیدن

    کجا میتونم شکایت کنم؟؟

  218. حامد می گوید

    سلام . علاوه بر نوبت انتظار یکساله برای تحویل خودرو کوییک بودم در زمان مقرر نسبت مابقی پول اعلامی از سوی شرکت به حساب واریز نمودم علی ایحال با گذ شت سه ماه که جمعا ۱۵ ماه در لیست انتظار تحویل خودرو خود می باشم .. کجای کارمون .. قولمون .. عقایدمون.. درست بوده که این شرکت به تعداتش پایند باشه حال در ناامیدی پیام میدم شاید پاسخی هم به مادادید

  219. علی میرعرب می گوید

    سلام. من ۱۴۰۰/۷/۱۴ خودرو کوییک برنده شدم و وجه رو کامل پرداخت کردم. الان سه ماه و نیم ‌گذشته هنوز خودرو فاکتور نشده و هردفه هم تماس میگیرم ۲۰ دقیقه باید منتظر باشم تاجواب بدن آخرش هم هربار میگن ۱۰ روز دیگه باید صبر کنیین . اگه میدونستم سایپا به تعهداتش پایبند نیست اصلا تو قرعه کشی شرکت نمیکردم . پدر مردم رو درآوردن . با اینهمه مشکل و بدبختی و گرفتاری این چه ظلمی بود .

  220. هاشم مطلبی می گوید

    سلام وقت بخیر
    خودرو کوییک Rپارسال ثبت نام کردیم مهر۱۴۰۰ قرار تحویل بود اخر ابان اعلام کردن برای تکمیل وجه که۱۴۰۰/۰۹/۰۳ قبل اتمام وقت ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ انجام دادیم و قرار شد بعد تکمیل وجه۳۰ روز کاری موعد تحویل باشه. وسود تاخیر در اعلام صفر ذکر کردن الان ۱۴۰۰/۰۹/۲۷شده طی پیگیری از نمایندگی میگن هنوز فاکتور نشده به قراردادخودشون هم پایوند نیستن

  221. Jamalkhalili می گوید

    سلام وقت بخیر
    پارسال شرکت سایپا قرار شد با همکاریه کمیته امداد به مدجویان کمیته نیسان بده که ۳۰۰۰نفر قرار شده ماشین بگیرن از ما مدارک گرفتن ولی الان یک ساله خبری نیس .ماهم بعد خدا امیدمون به این ماشینه کسی هم پاسخگو نیست .لطفا رسیدگی کنید

  222. رضاشاکر می گوید

    سلام..پارسال شهریور پیش فروش ساینا اس کردیم ۲۵ آبان هم تکمیل وجه کردم گفتن یه ماهه تحویل میدن که الان ۳ ماه میگذره هیچ خبری نشده ..الان نزدیک یک سال ونیم هست که منتظریم کسی هم نیست پاسخگوباشه توروخدا پیگیری کنید..خدا شاهده با هزاربدبختی پول رو جور کردم آخه این انصاف هست

  223. علی پنو می گوید

    سلام
    دعوتنامه دی ماه چرا نیامدن

  224. فرشادمحمودی می گوید

    سلام ۲۴شهریور۹۹مبلغ چهل میلیون پیش پرداخت کردم یکساله ساینا اس تاتاریخ ۳۰/۸/۱۴۰۰ تکمیل وجه وتشکیل پرونده دادم نمایندگی اهواز کجور گفتن حداکثریمکاهه تحویل میدن بعداز دوماه تحویل ندادن وجوابگو هم نیستن

  225. مرتضی می گوید

    سلام خدا قوت
    من حدود یکسال و نیم گذشته پیش‌فروش شرکت کردم و در تاریخ چهارم مهرماه ۱۴۰۰تکمیل وجه کردم و در تاریخ دوازدهم دی ماه سند زدن ولی هنوز کسری قطعه دارند پلاک نکردن و خودرو معلوم نیست کی تحویل بدن و این کارو کردن که دیگه از دوازدهم دی ماه هزینه تاخیر ندن آیا من میتونم شکایت کنم و پیگیر بابت تاخیر و دریافت هزینه تاخیر بعد دوازدهم دی ماه بشم یا نه چه شکایت هوایی میتونم مطرح کنم تشکر

    1. زینالی می گوید

      سلام: می توانید دادخواست الزام به تحویل مبیع به دادگاه ارائه نمایید برای راهنمایی بیشتر از طریق وکلای وکیل تاپ مشاوره نمایید.

  226. فاکر می گوید

    کیر خر تو کون خواهر مادر شرکت سایپا

  227. ناشناس می گوید

    با سلام من نزدیک دو ماه است که یک کوئیک نزدیک ۲۰۰ میلیون تومان خریدم بگذریم که با شرایط کارمندی و قرض و وام به چه سختی پول شو جور کردم هنوز هم کارت ماشین به دستم نرسیده ولی بعد از دو بار سوار شدن هر دو تا دستگیره جلو چپ و راست خیلی راحت شکست و بعد از اینکه به چند تا نمایندگی سایپا مراجعه کردم گفتن نداریم سه ماهه که جنس برامون نیامده خلاصه رفتم نمایندگی شماره یک(بعد از سه راه تهرانپارس) اونجا هم سمت راست(سمت شاگرد) تعویض کردند ولی سمت چپ(سمت راننده) که از همه مهم تر بود را گفتند نداریم …. برو ده روز دیگه بهت پیام میدیم بیا برات بندازیم ولی تا امروز که یک ماه و خرده ای گذشته هیچ پیامی دریافت نکردم…. واقعا متاسفم برای شرکت سایپا با این تولیدات مسخره اش و با این قیمت گرونی که ماشین به دست مردم میدهند مطمئن باشید این نارضایتی و انرژی منفی از طرف مردم برمیگرده به خود کارخانه و هر روز کارشون خرابتر میشه ….. کسی نیست جوابگو باشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  228. مجتبی می گوید

    با سلام، من دی ماه ۹۹ خودروی کوییک ثبتنام کردم و ۵۰ درصد مبلغ رو پرداخت کردم، موعد تحویل یکساله بود، یعنی دی ماه ۱۴۰۰،الان نماینگی سایپا میگه باید مبلغ ۱۰۷ میلیون واسه تکمیل وجه پرداخت کنم، درصورتی طبق مصوبه شورای رقابت افزایش قیمت فقط شامل الباقی مباغ پرداختی میشه نه کل مبلغ، با این مصوبه ینی من باید چیزی حدود ۹۰ میلیون دیگه پرداخت کنم، از طرفی عنوان شده ک اگه تکمیل وجه نکنم ممکنه باز هم مشمول افزایش قیمت بشم.
    جدیدا هم شورای رقابت اعلام کرده دستوالعمل قیمت ازین ب بعد برعهده وزارت صنعت و معدن هست.
    آیا راهی هست ک من مبلغ مصوب شورای رقابت رو پرداخت کنم و نه ۱۰۷ میلیون؟

    سایپا تا ۱۴/۱۱/۱۴۰۰ مهلت تکمیل وجه بهم داده، ممنون اگر میشم سریعتر منو راهنمایی کنید
    ضمنا از موعد تحویل ک قرار بود دیماه ۱۴۰۰ باشه هم گذشته
    تشکر

  229. هادی می گوید

    سلام الان یکسال و شیش ماهه ک ساینا اس ثبت نام کردم هی امروز و فردا میکنن از کجا باید پیگیری کنم آیا شرکت میتونه در تاخیر مقصر باشه

  230. محمود لطیفی می گوید

    سوال که ندارم درد دارم کدوم ادم عاقلی میاد ۱۵ ماه پیش ۱۲۴میلیون بده برای شاهین وموقع تحویل بگن ۳۴۳میلیون ۱۵ ماه پیش با۱۳۴ میلیون ۲۰۶ صفر میشد خرید الان چه کسی جوابگوی این خیانت سایپا میشه این چه بلایی بود سرما اوردند واقعا دارم سکته میکنم روز روشن دست کردن تو جیب منو امثال من

  231. بهزاد امامی ،تورج پاشایی می گوید

    باسلام من مدت دو سال است مبلغ ۲۷ میلیون تومان پول بابت کویکrپرداخت کردم یه بار دعوت نامه امد پول نداشتم پرداخت کنم گفتند بهت تیبا دو۲ میدیم بعد از گذشت دو سال دوباره دعوت نامه کویک آمده ولی سود مشارکت سال دوم را حساب نکرده اند در جواب میگن سال دوم در تهدات ما نیست چرا مگر پول در سال آخر کجا بوده

  232. رامین می گوید

    سلام ببخشید بنده برج ۱۴۰۰/۸/۴ماشینم را براثر تصادف به سایپا مشایخ در شاهین شهر بردم برای تعمیر با اذیت فراوانی که کردن و فاکتورهای نا متعارفی متعددی که به بنده دادند بلاخره ۱۴۰۰/۱۰/۲۰فاکتور نهای را به بنده دادند که به اسم خود بنوه نیست که اعلام کرد گفتند همین که هست
    وبا فحاشی وضرب شتم قرار گفتم حالاهم که ماشین تحویل گرفتم مشکل پیدا کرده زیار بار مسئولیتشون نمی رند بنده باید چکارکنم

  233. خانم لطفی می گوید

    سلام،خودرو تيبا۲ پيش فروش ثبت نام کردم،قرار بود هفته آخر مرداد تحويل بگيرم ولی هفته آخر مهر تحويل گرفتم يعنی با دو ماه تاخير در تحويل،با اينکه موقع واريز وجه گفته شد در صورت تاخير،جريمه تاخير پرداخت ميشود ولی الان گفته ميشه پولی به شما تعلق نميگيرد،نمايندگی هم ميگه کاری نميتونی بکنی،خواهشا راهنمايی بفرماييد چکار کنم

  234. سید جعفر زمانی نزاد می گوید

    با سلام خودرو ۹۹ خریدم گارانتی داره بردم گذاشتم نمایندگی یه چهار روز است موتور مشگل داره نمایندگی میگه قطعه میخواد زنگ میزنم امور نمایندگی تهران جواب درست نمیده میگن مشخص نیست شاید دور روز شاید دو هفته اونم طلاب کارانه میدانم قانون هم طرف آنها است هیچ هم پاسخگو نیست چگونه با بقیه شاکی ها میتوانم ارتباط برقرار کنم تصمیم گرفتم کلیپ بسازم در مورد مدیران صاحبان سایپا و ذینع آن و تو تمامی شبکه های دنیا پخش کنم اگر کسی هست همراهی کنه در خدمتم همراهی کنید تا ابرو برای این شرکت دزد کلاه بردار نزاریم این ها از همه طرف دروغ کلاه بردارند

  235. ناشناس می گوید

    سلام
    شمار ۹۶۷۷۰ که همش مشغوله

  236. مهدی کشاورز می گوید

    سلام من ماشین ساینا اس یک ساله تحویل بدن که شده یک سالونیم بعدم پیام اومده اگر میخوای بیا بکن تیبا ۲ رفتیم کردیم تیبا ۲ که نه دیر کرد پولمو دادن نه اضافش با ساینا حالا هم ۸ روز هست برگه سبزش اومده ولی از ماشین خبری نیست

  237. شهاب می گوید

    سلام شهریور۹۹پیش فروش یکساله ساینااس هستم ۲۸شهریور۱۴۰۰تکمیل وجه کردم ۱۲دی ماه فاکتورشدی ۲۳دی ماه پلاک شدم ۱۲۰۰۰۰۰هزارتومان بابت تاخیربهم دادن که اصلا منصفانه نیست درضمن خبری از ماشین هم نیست به کجابایدشکایت بکنم خواهشاجواب بدید

  238. محمد جلالی می گوید

    با سلام
    در تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ به کد نمایندگی ۱۱۳۴ مراجعه کردم و کلی عیب و ایراد دارد ماشین به هیچکدومشون رسیدگی نکردن … در تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۲۴ به تعویض روغنی مراجعه کردم داخل موتور نیم لیتر روغن با پلیسه بود …روغن ترمز مخزن خشک بود …روغن هیدرولیک خالی بود … عیب دیگه ماشین بالانس نبودن ماشینه که نمایندگی ۱۱۳۴ گفتن دستگاهش موجود نیست … عیب دیگه ماشین کله کردن ترمزه که اینم حتی درست نکردن … فقط درب صندوق عقب ریگلاژ شدن با ۴ درب خودور … ممنون میشم رسیدگی کنید با تشکر

  239. فرهاد رحمانی می گوید

    ماشینم پراید مدل ۱۳۸۶ هست من حدود ۲۰ روز پیش تصادف کردم و مراجعه کردم به سایپا شهرستان نطنز، مبلغ اجرتی که فقط برای صافکاری بمن گفت ۱۳/۰۰۰/۰۰۰ تومان است،خواستم بدونم بر چه مبنا این مقدار اجرت رودر نظر میگیرن،کلا برای من محاسبه کردن با لوازم وقطعه چیزی حدود ۳۰ الی ۳۲ میلیون هزینه اماده شدن ماشین من میشه،من این ماشین.سال ۸۶ از سایپا به مبلغ ۷/۵ شرایطی خریدم.خواستم بدونم طبق چه تعرفه ای این پولارو از مردم میگیرن؟؟؟

  240. محمد می گوید

    ماشین را هنوز تحویل ندادن ولی مبلغ ۸۹۰ بابت تاخیر دادند اونم بعد ۴ ماه تاخیر معلوم نیست کی تحویل میدن

  241. مهدی کشاورز می گوید

    سلام شما را به قرآن ای چه وضعیه من کارت سبرم یماه هست اومده ولی ماشین نمیاد ی رسیدگی کنید به ی بدبختی پول قرض کردم

  242. بهنام می گوید

    سلام حواله ساندرو اتومات تحویل شهریور۹۷ دارم هنوز خبری نیست باید چکار کنم ؟

  243. محمد علی دهقانپورفراشاه می گوید

    سلام
    از سال ۱۳۹۷ به نمایندگی سایپا جم تندر یزد مراجعه کردم و اسم نویسی ماشین آریو اتومات کردم
    سال ۱۳۹۸ هم تکمیل وجه کردم
    متاسفانه هنوز ماشینی به من تحویل ندادن چه کار باید انجام بدم ممنون

  244. شاهین می گوید

    سلام و عرض ادب..
    خودرو کوییک آر صفر خشک تحویل از همون موقع صدای غیر عادی پیمود از موتورش با سختی آوردم گارانتی تا فهماندم که حرف من درسته حالا خوابیده تو نمایندگی میگن خیلی زمان برایت باید شرکت تصمیم بگیره حالا همینطور موندم جوابم نمیدن واقعا دیگه خسته شدم لطف کنید راهنمایی کنید باید چجوری پیگیر باشم…

  245. داود می گوید

    سایپا واقعا دزد است خودش می‌گویید کسانی که پارسال اسم خودرو نوشته آنند تا پایان سال افزایش قیمت ندارد حالا حواله برایم آمده قیمت روز

  246. فرزاد پیرایش فرجی می گوید

    باسلام بنده نیسان دوگانه اپشنال دارم آمدم سرویس۱۰۰۰۰انجام بدم نمایندگی پرویز بختیاری به آدرس اصفهان خیابان کهندژ میگه۵۰۰هزارتومن هزینه وازاین به بعدهرکاری ماشینت داشته باشه هزینشابایدبدی این چه گارانتی هست خداوکیلی درستش نیست اینجوری

  247. امید می گوید

    سلام
    من ۱ اسفند از سایناs انصراف دادم چند روزه شرکت سایپا پول ما رو برگشت میده!؟؟؟!؟؟
    ممنون میشم اگه کسی اطلاع داره در این مورد بگه

  248. داودی می گوید

    سلام ما خرداد ۱۴۰۰ در قرعه کشی کوییک s
    و مبلغ ۷۱۴۰۰۰۰۰ ریال واریز کردیم ثبت نام کردیم موعد تحویل خودرو آبان بود متاسفانه دعوت نامه صادر شده بود و ما متوجه پیامک نشده بودیم و تکمیل وجه نکردیم الان بعد از گذشت ۴ ماه نه دعوت نامه جدید صادر میشه و نه کسی پاسخگو است لطفا راهنمایی کنید ما چه کار کنیم؟ ۰۹۱۴۳۹۱۹۲۰۷

  249. شبان می گوید

    سلام خدمت مشاوران عزیز
    به بنده یه کوییک دادن که روغن سوزی داشته بعد از روغن اول بردم گفتن روغن اول نمیشه نتیجه گیری کرد که کم میکنه گفتن باید روغن دوم رو بریزیم اگه کم کرد اونموقع تعمیر میکنم حالا بعد روغن دوم حدودا یک لیترونیم کم میکنه بردم نمایندگی تعمیر کردم.حالا سوال من اینه آیا میشه شکایت کرد بابت این قضیه که ماشین صفر رو چرا باید تعمیر کرد؟؟

    1. زینالی می گوید

      سلام: می توانید بابت معیوب بودن ماشین اقدام به فسخ قرارداد نمایید و یا اینکه می توانید با دریافت خسارت اقدام به تعمیر ماشین نمایید.

  250. ابراهیم رجبی گنبری می گوید

    باعرض سلام من ۶ماه پیش یه نیسان دیزلی سفارش دادم و نصف پولشم ریختم و قرار بود سه ماهه تحویل بدن الان شیش ماهه خبری نیست و منم کارگرم الان بیکارم منتظرم ماشینم دربیاید هر وقتم میرم نمایندگی میگن پیام میاد الان من باید چیکار کنم

    1. زینالی می گوید

      سلام: می توانید بر اساس نقض تعهد باید دادخواستی الزام به انجام تعهد به طرفیت شرکت سایپا طرح کرده و به دادگاه تقدیم نمایید تا دادگاه شرکت مذکوره را ملزم به انجام تعهد نماید.

  251. باور می گوید

    سلام من برج مهر۱۳۹۹بعد از برنده شدن پیش فروش شاهین مبلغ ۱۳۴ میلیون دادم و یکساله بعد مراجعه کردم گفتن ۱۲ماه کاری خلاصه در برج اسفند ۱۴۰۰ بهم گفتن ماشین ۱۸ درصد گرام شد و مبلغ ۲۷۰ میلیون قیمت شاهین یکشبه شد ۳۴۵ با توجه به اینکه الان در بازار قیمت این خودرو همین است پس برای این۱۸ ماهی که پول ما در اختیار سایپا بود تکلیف ما چی میشه این افزایش قیمت یکشبه راکجا میتونم پیگیری کنم خیلی ناراحتم اون موقع با این پول راحت می‌تونستم سورنتو بخرم

  252. مجید می گوید

    سلام من ساینا اپشنال نوشتم ولی ساینا معمولی تحویل دادن
    دوما ۷ مهر تحویل ماشین بود.بخاطر کرونا که داشتم نرفتم بگیرم برا ۴اسفند رفتیم نمایندگی ماشین رو تحویل گرفتیم
    حالا گارانتی رو فعال نمیکنن برام
    چکار باید کرد

  253. امید می گوید

    سلام
    من ۲ اسفند ۱۴۰۰ از خرید سایناs انصراف دادم لطفاً کسی اطلاع داره کی پول و برگشت میدن!؟؟؟؟؟؟؟؟
    ممنون میشم یکی پاسخ بده

  254. پریسا می گوید

    تور خدا یک راهی را به ما بگید تا از این سایپا بابت گران نمودن خودروی بی کیفیت شاهین که یک شبه از ۲۶۰ به ۳۴۰ میلیون رسوندند شکایت نماییم -کمک کنید تا به حقمون برسیم تور بخدا ……نگذارید اینها با این رفتارشون به تولید ملی و اعتماد ملی ضربه وارد نمایند .دیگه اعتمادی والله به تولید ملی ندارم نگذارید خودخواهی برخی از افراد خدشه وارد نماید به تولید و اعتماد ملی

  255. امیر می گوید

    با سلام
    خودرو مدل ۱۴۰۰ رو میخواد سایپای دزد، در فروردین ۱۴۰۱ تحویل بده

  256. حسین می گوید

    بنده فروش یک ساله سایپا هستم.یک ماه پیش پلاک شدم الان یک ماهه ماشینم داره تو باربری کاشان خاک میخوره زنگ زدم میگن پیمانکار بارگیری نمیکنه .ب همین راحتی گفتم افتاده بیستم الی ۲۵فروردین سال بعد.خدا لعنتشون کنه چرا با آدم بازی میکنن.من مازندران هستم میگن باربری برای مازندران خیلی کم هست درحالی ک بهشهر ب تنهایی ۳۰نفر درخواست ماشین داره از کاشان.پیمانکارشو خدالعنت کنه ک ب سادگی گفته پیمانکار بارگیری نمیکنه خواهشاً پیگیری کنید.چرا مدل ماشینم باشه ۱۴۰۰اما تحویلش ۱۴۰۱؟؟؟؟؟؟چرا بازرسی مدیریت نمیکنه ادمو روانی کردن اَه

  257. ناشناس می گوید

    با سلام
    من یه ماشین کوئیک آر خریدم که مثلا خیر سرم عید باهاش مسافرت برم ماشین از روزی که خریدیم علامت چکش روشنه تو نمایندگی هس درستم نمیشه چند بارم تو کوچه خیابون گیر افتادم ماشین راه نیومده الانم گفتن پمپ بنزینش خرابه سفارش دادیم از سایپا بیاد تا بعد عید میکشه تا بیاد آخه لعنتی ها من دویست تومن پول ماشین صفر دادم که عید با آژانس بگردم واقعا واسه خودم متاسفم که اونهمه پول بی زبون به سایپا دادم و اشغال شو تحویل گرفتم من الان چطوری میتونم پیگیر بشم که پمپ بنزین زودتر بیاد تا عید؟؟

  258. انسان می گوید

    موقع پول گرفتن موقع گرون شدن موقع تکمیل وجه کلا موقع منافع خودشون همه چیزشون سر وقت و حساب کتاب داره.
    ولی موقع تحویل ماشین تاخیر داره و بهونه های مختلف و بی حساب کتاب. به هرکی هم میگی میگن دست ما نیست سیستمیه! کلا یه ذره واسه مردم ارزش و اهمیت قائل نیستن.دست هیچ کس هم به هیجا بند نیست! نمیدونم چی بگم فقط دلم واسه خودمو این مردم میسوزه

  259. اقدس می گوید

    تف به شرف تمام مسئولین خودرو سازی سایپا بی شرفای بی ناموس خودرو ثبت نام کردم ۲ماه از موعد تحویل میگذره هنوز خبری از تحویل نیست .مملکتم که بی صاحبه افتاده دست ی عده دزد بی همه چیز از خدا بی خبر

  260. حمید اعلمی می گوید

    من الان یکساله ۱۳۵ میلیون پول ریختم برای شاهین الان زنگ زدن که ۲۰۹ ملیون دیگه بریز بیا ماشین و بگیر درحالی که قیمت ماشین بیرون نقدی ۳۳۰ تومانه . آخه این کلاهبرداری رو در کجا باید پیگیری کنم . یکسال پول من دست سایپای کلاهبردار بوده الان ماشین و گرون تر از بازار ازاد میخوات بهم بده. مثل زالو دارن خون مردم و میمکن خدا جوابشون رو بده جمهوری اسلامی که احقاق حق نمیکنه

  261. میثم می گوید

    سلام دعوتنامه هفته چهارم بهمن را برای ما صادر نکردن میسان دوگانه اپشنال چیکار کنیم

  262. میثم می گوید

    برای ما دعوتنامه هفته اخر بهمن صادر نشد نیسان دوگانه اپشنال ،دستمونم ب جایی بند نیست چیکار کنیم

  263. ابوالفضل می گوید

    خدا لعنت کنه شرکت سایپا رو پول شاهین برج۳ و ۱۴۰۰ پولش کلا ۱۶۰ تومن بود یدفعه تو ۶ ماه پولش شد ۳۵۰ میلیون آخه چرا نمایندگی ۳۵۰ میلیون اونوقت بازارش ۳۲۰ تومن تازه کیفیت درست و حسابی هم که نمیزنن خدا لعنتشون کنه الان پولمو به خاطر این که توان تکمیل وجه نداشتم بعد از یکسال کشیدم بیرون تازه سهمیم هم سوخت شد رفت خدا لعنتت کنه سایپا و ایران خودرو شیر مادرتون حرومتون باشه کثافتا تازه خودرو جایگیزین هم ندادن حروم لقمه ها
    خدا کنه سال جدید یه کاری کنن قرعه کشی کوفتی برداشته بشه قیمت های بازار هم شکسته بشه دست این دلال های کثافت بریده بشه

  264. مجید صیدمحمدی می گوید

    درود
    بنده درتاریخ۱۸/۱۲/۱۴۰۰یکدستگاه کوئیک ساده با وکالت ازدیگر خریدم واز پارکینگ درجاده قدیم خ ۵۲ تحویل گرفتم متاسفانه گیربگسش خودرو دارای ایراد بود صدا میداد به مسئولین و کارمندان اونجا شکایت کردم متاسفانه با بی احترامی کامل و اهانت و ناسزا منو جواب کردن حال خودرو آوردم کرمانشاه تو نمایندگی احمدی که درهمین نمایندگی ثبت نام شده اعلام کردن بعد ازیک هفته تقاضای قطعه کردیم و تهران جواب نمیده من ماندم با این خودرو پراز غصه برای عیدنوروز برگزارنماید که خودرو فضا خریدم ایا کسی هست جوابگو این همه رنج بد بختی باشه

  265. رضا می گوید

    ماجرای برنده شدن من در فروش فوق العاده سایپا _بنده برنده رزرو فوق العاده ساینا s آخر شهریور ۴۰۰ _ واریز وجه ۸مهر _ پذیرش ۱۰ مهر و تحویل همزمان مدارک احراز محل سکونت کپی سند خونه و قبض آب و برق اخذ شده از پیشخوان دولت بعلاوه ۳۵۰۰۰ تومن وجه نقد به نمایندگی ۸ مهر- ثبت تاریخ احراز محل سکونت ۱۴ آذرماه یعنی با دو ماه ونیم تاخیر از طرف شرکت جهت فرار از پرداخت جریمه دیرکرد این بازی کثیف را با خیلی از مشتریها کرده اند – هفته اول بهمن ماه شرکت دروغگو ضمن عذر خواهی از تاخیر بوجود آمده در تحویل خودرو ثبت نامی با ارسال پیامک خواهان تبدیل به ساینا پلاس جهت تسریع!!! در فرآیند تخصیص خودرو را کرد و من ساده دل با اعتماد به حرف این دروغگوها تبدیل به ساینا پلاس زدم – ۲۰ روز بعد خودسرانه برگرداندند به سایناs – نهایتا برای اینکه جریمه دیرکرد پرداخت نکنند ۳۰ اسفند ماه بعداز ۵ ماه تاخیر خودرو را فاکتور کردندو سند خودرو اومد و هنوز از تحویل خودرو خبری نشد ناچارا با خانمم که خودرو بنام ایشان بود با زحمت فراوان بصورت حضوری به کاشان رفتیم و با کلی عذاب و شکنجه و تحقیر مشتری از طرف کارکنان مجموعه یه خودرو معیوب (فرمان کج و بالانس چرخها نامیزان و کشیدن خودرو به یطرف و لرزش شدید فرمان و ریگلاژ نبودن کلاچ و پاره بودن چرم دور دنده و … ) زوری تحویلمان دادن و هزار کیلومتر رانندگی دلهره آور و بیاد ماندنی تا مقصد با خودرو معیوب تف به شرفتان بی شرمهای دزد این است مشتری مداری در قاموس این شرکت دزد و بی مسئولیت . تازه لاستیکهای بارز و کیلومتر شمار اصلی خودرو سایناs (که در نمایندگی هنگام ثبت نام رویت کرده بودیم ) را دزده بودند و لاستیک گلدستون و کیلومتر شمار ساینا معمولی را بجاش نصب کرده بودند توجهی به اعتراض مشتریها نکردند و گفتند همینه که هست نمیخوای تحویل نگیر میفرستیم نمایندگی .در صورتحساب نهایی هم جریمه دیر کرد را هم صفر زده اند وقاحت و دزدی شرکت سایپا بی پایان است خدا هیچ بنی بشری را گرفتار این حقه بازهای دزد نکند.
    با چندین بار مراجعه به نمایندگی هنوز ایرادهای خودرو برطرف نشده فقط اخاذی پول نقد از مشتری و فاکتورسازی جهت گرفتن پول از گارانتی بدون اینکه ایرادات خودرو را برطرف کنند.

  266. محسن میرمحمدی می گوید

    ماماشین ساینااس ثبت نام کردیم قیمت روبالابردین ،پیامک درخواست تیبا۲روفرستادین باهزینه ی ساینااس ،حالاهم یک ماه پیش ماشین پلاک ۱۴۰۰شده دوروزمانده به ۱۴۰۱هنوزخودروتحویل ندادن

  267. محمدجواد می گوید

    سلام نیسان پارسال ثبت نام کردم ۹۰ میلیون دادم یکساله الان پولمو میخوام چون سرموعد الباقیشو بردم باتخلف نمایندگی قبول نکردن منم اظهارنامه انصراف دادم میشه کیفری شکایت کنم

  268. حمید می گوید

    سلام و درود
    بنده در آخر دی ماه ۱۴۰۰ تیبای پیش فروش یک ساله رو که نصف پولش رو ریخته بودم رو تکمیل وجه کردم ۱۲ اسفند فاکتور شده و ۲۱ اسفند هم میکن تحویل پیمانکار حمل دادن ، حالا هر موقع هم زنگ می زنی جواب سر بالا میدن که دست ما نیست بستگی به پیمانکار داره مدل ماشین که ۱۴۰۰ خورده هنوز دستمون نرسیده یه مدل پایین اومده هیشکی هم تو این مملکت بی صاحب جواب گوی مردم نیست حداقل این نامردا مدل ماشین رو ۱۴۰۱ نزدن ، از بس که بی شعورن حالا من چطور می تونم از سایپا شکایت کنم؟

  269. ناشناس می گوید

    با سلام، من کوییک اس ثبتنام کردم در تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ پذیرش شده با موعد تحویل ۹۰ روزه و زیان تاخیر ۳۶ درصد طبق قرارداد.الان ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ پلاک شده تو کارت سبز مدلش شده ۱۴۰۰، هنوز که تو ۱۴۰۱ هستیم خودرو رو تحویل ندادن.بابت اینکه خودرو مدل یک سال قبل رو تحویل میدن و همچنین با حساب ۳۶ درصد زیان که باید ماهی۴.۵ میلیون زیان بدن بهم، ممنون میشم راهنمایی فرمایید کجا و چگونه از این دزدای بی شرف شکایت کنم که به نتیجه برسه؟ فکرکنم سوال خیلی از دوستان باشه

  270. علوی می گوید

    سلام
    وقتتون به خیر
    متاسفانه بنده پس از ثبت نام کوییک ار وافزایش قیمت بیش از حد نتونستم پولش روبدم وانصراف دادم
    قرار بود سه ماهه پول مارو برگشت بدن
    الان ۱۰ماه شده وهنوز پول ما رو ندادن
    واقعا کلی طلا فروختم و‌ وام گرفتم اخرشم بی ماشینم
    باید برای پس گرفتن پولم چی کار کنم؟

  271. ناشناس می گوید

    آیا میتوان از شرکت سایپا به دلیل تحویل خودرو سال ۱۴۰۰ در سال ۱۴۰۱ شکایت نمود؟

  272. ناشناس می گوید

    باسلام
    خودرو من تحویل اسفند بوده در حالی که سایپا داره سال ۱۴۰۱ با مدل ۱۴۰۰ تحویل میده
    آیا میشه شکایت کرد؟

    1. زینالی می گوید

      سلام: بله می توانید از شرکت سایپا شکایت نمایید و بابت عدم انجام تعهد خسارت مطالبه نمایید.

  273. حمید می گوید

    سلام.من.۱۴۰۰/۱۱/۲.دعوتنامه رو پرداخت کردم.هنوز ماشین به دستم نرسیده.کارشناسان هم جواب درستی نمیدن باید چ کار کنم

  274. عبدالباسط دامنی می گوید

    ماشین رو برج سه ۱۴۰۰ گرفتم سرویس اولیه انجام دادن ولی نمایندگی دهانی (واقع در سیستان وبلوچستان.شهرستان ایرانشهر هست ) ثبت نکردن .بعد چندماه سرویس دوم روانجام دادم که ثبت شده.حالا که برای سرویس سوم رفتم نمایندگی دهانی میگن سرویس شماباطل شده و مقصر هم نمایندگی دومی هست که سرویس روبراتون انجام داده درصورتی که درسیستم هم مشخص هست سرویس اول ایراد داشته است ودرتماس با ۰۹۶۵۵۰ که اعلام کردم گفتن که سرویس اول ونمایندگی دهانی مقصر هست..حالا باید چکارکرد

  275. فضیله می گوید

    باسلام بنده ازبرج ۹. ۱۴۰۰ تکمیل وجه کردم وتا الان ماشین بهم ندادن لطفن مرا راهنمایی کنید

  276. فضیله می گوید

    بنده ازماه۹/۱۴۰۰ تکمیل وجه کردم ولی تا الان ماشین بهم ندادن لطفا من راهنمایی کنید

  277. نیره عباسی می گوید

    با سلام
    ماشین تحویل سه ماهه ما با گذشت شش ماه هنوز تحویل نشده! هیچ شماره و ایمیلی هم از سایپا جوابگو نیست
    چکار باید کرد؟!!!!!

  278. زهرا می گوید

    سلام من کوییک ساده ثبت نام کردم برای واریز بهم گفتن اگر قبض دارید که آدرس داره بیارید برای کار احراز سکونت بعد از دوماه با سایپا که تماس گرفتیم گفتن احراز سکونت از سخا انجام بدید و ما انجام دادیم در حالی که نمایندگی میگفت مهم نیست الان که زمان تحویل خودرو منه ۱۴فرودین که زنگ زدم گفتن چند هفته دیگه فاکتور میشه اما امروز که تماس گرفتم گفتن که به خاطر این که احراز سکونتتون اسفند بوده خرداد فاکتور میشه می‌خوام بدونم چیکار کنم من ؟میتونم شکایت کنم کاری به جای می‌بره

  279. صنبر فتاحی می گوید

    با سلام اینجانب صنبر فتاحی یک ماشین کوییک R در سال ۹۸ ثبت نموده ام و برج۱۲ / ۹۹ پس از صدور دعوتنامه نامه باقی مبلغ را واریز نموده ام ، و برج ۳ /۹۹ ماشین را تحویل گرفتم . و پس از مرجع متعدد به نمایندگی هنوز مبلغ دیر کرد را واریز ننموده اند و می گویند . نمیندگی مرکز برای شما دیر را محاسبه ننموده است در اینجانب ۳ ماده پس از تکمیل واجع ماشین را تحویل گرفته ام .

  280. خیراله میرزایی می گوید

    سلام ، بنده ۹ ماه پیش در فروش فوری نقدی سایپا نیسان دیزل با اتاقبار ثبت نام کردم که تکمیل وجه نیز شده ، اکنون پس از ۹ ماه شرکت دزد و کلاهبردار و حروم اده های سایپا اعلام می‌کنند که فاکتور شده ولی باید منتظر مجوز برای پلاک از راهور باشی و در سال ۱۴۰۱ میخان مدل ۱۴۰۰ تحویل بدن . انشالله هر چی درد و بلا نصیب شرکت دزد و کلاهبردار سایپا بشه

  281. خسین معصومی می گوید

    توف تو شرف تون چرا پول مردمو‌نگه میدارین‌توکه ماشین‌نداری تحویل بدی گوه میخوری با تک تک‌مرده هات ثبت نام میزاری حروم‌زاده

  282. فتحيان می گوید

    سلام وقت بخير بنده يه ماشين تيبا ٢ گرفتم حالا كه موقع تعويض روغنشه ميگن روغن نداريم مكه ميشه ك يه شركت سايپا روغن نداشته باشه غير از اينكه ميخوان گرون بدن ب مردم
    بدنه ماشين صدا ميده امدم ميگم بهشون ميگن اين عاديه در ماشين سمت شاگرد قفل نميشه اينم عاديه اين چ وضعيه مگه كم پول ميگيريد برا يه قوطي

  283. حسین می گوید

    سلام خسته نباشید من برج ۱۴۰۰.۹ماشین از سایپا تحویل گرفتم ماشینم ساینا معمولی هست ماشینو از نمایندگی تحویل گرفتم بعد مسافت ۲۰کیلومتر خاموش شد و بعد چند دقیقه روش میشد مشکل کامپیوتری داشت بردم نمایندگی چون روشن بود میگفتن اینکه مشکلی نداره که منم مجبور شدم تا عید با همین مشکل استفاده کنم ولی بعد عید یه دفعه تو مسیر خاموش شد و دیگه روشن نشد الان ۲۰روز نمایندگی میگن کامپیوترش خرابه درخواست دادیم جوابه مارو نمیدن نمیدنم باید چیکار کنم خستم کردن بخدا

  284. سعید می گوید

    سلام بنده یه خودروساینا ۴ماه پیش خریدم بالای ۱۲بار به خاطر ایرادهای ماشین به نمایندگی مراجعه کردم که ۲بار اخذش بخاطر دریچه گاز بود هفته پیش ماشین درحال حرکت خاموش شد بعداز انتقال به نمایندگی مشخص شد یک پیچ دوسر رزه که برای دریچه گاز هستش باعث خرابی موتور شده الانم گارانتی قبول نمیکنه من چطوری میتونم پیگیری کنم با تشکر

    1. زینالی می گوید

      سلام: می توانید با توجه به معیوب بودن وسیله نقلیه اقدام به فسخ قرارداد نماییدو باعث معیوب بودن خسارت وارده به اتومیبل را از سایپا مطالبه نمایید برای راهنمایی بیشتر از طریق وکلای انلاین سامانه وکیل تاپ مشاوره متنی یا تلفنی است چون موضوع شما تخصصی است و نیاز به مشاوره تخصصی می باشد.

  285. باقری می گوید

    سلام ی کوییک گرفتیم با ۶هزار کارکرد از اولش هم تو دنده یک لرزش داشت ب هرجایی نشون دادم گفتن از صفحه کلاجشه بردم نمایندگی گفتن شامل گارانتی نیس

  286. مریم می گوید

    سلام دوستانی که ماشینشون رو هنوز تحویل نگرفتن چی کار کردن لطفا راهنمایی کنید
    از آذر ۱۴۰۰ همه ی پول رو دادیم و. تحویل ندادن

  287. سمیه شیخی می گوید

    با سلام بنده از شرکت سایپادرسال ۹۹.۶.۲۷ماشین ساینا شرکت کردیم و مبلغ اولیه آن سی و نو ملیون واریز کردیم و مابقی و۱۴۰۰۰.۹.۷مبلغ نود ونه ملیون هم پول ریختم والان پنج ماه ازموعدآن میگذرد وهنوزتحویل ندادن وما خودمون پنجاه و پنج میلیون قرض کرده بودیم که متاسفانه نمیتوانیم آن را پرداخت کنیم وازما پول دیرگردمیخواهندخواهشا رسیدگی کنین و مشکلات ما رو وامثال ماروحل کنین ازتون عاجزانه تقاضا داریم

  288. مرتضی می گوید

    سلام وقت بخیر، همسر بنده سال ۹۹ برای پیش فروش یکساله کوییک اس ثبت نام کرد و پس از تکمیل وجه پیامکی مبنی بر عدم موجود بودن کوییک اس و جایگزین کوییک معمولی براش اومد که اصلا مشخص نشد که چطور کوییک معمولی جایگزین کوییک اس شد به هر حال ما کوییک معمولی رو تحویل گرفتیم و نمایندگی به ما اعلام کرد که برای دریافت ماوالتفاوت وجه پرداختی ما که حدود ۱۵ میلیون هستش از سایپا پیامک میاد. متاسفانه الان نزدیک ۴ ماه گذشته و خبری از پرداخت پول نیست، چند بار به امور مشترکین سایپا مراجعه کردیم نتیجه نگرفتیم.
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید چیکار باید بکنیم آیا امکان شکایت داریم برای دریافت اصل پول و خسارت دیر کرد در پرداخت پول از طرف شرکت سایپا ؟؟؟

  289. هاشم جبلی می گوید

    سلام من یه کویک اررابرای سرویس اولیه به نمایندگی قاسمیان اصفهان بردم دنده دووسه ماشین ریپ میزده اصلادرست نشده بودبعدخودم تعمیرگاه خصوصی بردم‌مشکلش حل شدماشین پرازعیب فنی هست برای سرویس دوم بردم یه عیب دیگه داشت آب که روی شیشه جلو می‌ریزی ازطرف شاگرد میادتواتاق نمایندگی میگه هزینه داره بایدبدی ماشین صفرکیلومتر
    بعدش هم توبرگه گارانتی دوم شماره موبایل دیگری ثبت شده که ازخودکارکنان همان شرکته
    ماشین هم با۳ماه تاخیرتحویل دادن میگن یه کدشناسه براتون اومده میتونیدبرید بانک وتاخییریتونو بگیریداماتاامروزکه یک سال میگذره هیچ کدی نیومده

  290. امید رحمان نیا می گوید

    سلام از سرزمینم ایران کالای تولد ملی خریدیم ماشین کویک سفید ۵هزارتا کار کرده چرا پس گارانتی گذاشتین به چه درد میخوره ۴۵۰تومن مگیران فقط روغن تعویض میکنن پس گارانتی برای چی هست ی جا میگه ۴۰۰تومن مگیریم ی جا میگه ۴۵۰تومن خدایش تو کدوم کشور همچین قانونی گذاشتن شما که میزنی گارانتی باید تاموقع که تاریخ داره چیزی های که به شرکت سایپا مربوط هست نمایندگیش خدمات بزاره ممنون

  291. موری می گوید

    سلام ،من دیروز تو سایت برنده اصلی بودم امروز رزروی شدم .و من بدبخت ماشینو ی مقدار طلا فروختم حالا منه کارگر بیس ت من ضرر کردم یقه کیرو بگیرم

  292. کریم نعمت‌زاده می گوید

    سلام خسته نباشید
    چند بار رفتم نمایندگی سایپا برای رفع مشکل
    خودرو سه بار هست که کارم انجام نمیشه
    وخودرو هم نقص داره. متاسفانه جوابگو نیستن
    من چطور میتونم از نمایندگی سایپا شکایت کنم
    ماشین صفر هست

  293. علی می گوید

    ماشین کوییک دارم بردم نمایندگ شربیانی تبریز گفتند دست اهنگرمون شکسته گفتم حداقل کارمکانیکیش وبنویسین انجام بدن گفتند ببرید نمایندگی همکا
    رفت منمایندگی ارومچیان تو کوره باشی تبریز آقای دهقان با بی احترامی و طوری که بگن رییس منم دست بسر کردند وبعد ازبحث و این که فهمیدند ماشینم خاموش میشه وحرکت نمیکنه شفاها فرمودند برویکم تیرماه یعنی سیزده روزدیگه بیا
    .سوالم اینه که واقعا کسی نیست رسیدگی کنه به این تخلفات و بی حرمتی ها؟

  294. رسول قلی‌زاده می گوید

    سلام برای ما ماشین کویک در اومده بود حالا نوشته رزرو هستی بعد از این که گفتند به رزروها هم میدند
    و همه رسانه ها اعلام کردند من به نمایندگی سایپا هم رفتم گفتند به همه ندادند به اندکی از آنها دادند . چرا که دروغ از اول میگفتند نمی‌دهیم

  295. محمود می گوید

    سلام من ماشین شاهین خریدم تو جاده میرفتم وقتی خواستم دنده رو عوض کنم ماشین ی صدای داد ودیکه هیچ دنده ای جا نخورد.به نزدیکترین.تعمیرگاه رسیدم گفتم که چه کاری شده.وقتی تعمیر کار آمد کاپوت رو باز کنه در کاپوت باز نشد.اخرم دستگیره شکسته ولی باز نشد.ب.چند روز بد بردم نمایندگی حالا میکن گیر بکس مشکل پیدا کرده ماشینم۳۰۰۰کیلومتر کار کرده.میتونم ازشون شکایت کنم.ممنون میشم راهنمای کنین

  296. ایرج خلیلی می گوید

    سلام بنده ماشین نیسان برج ۸تحویل گرفتم بد ۱۰۰۰کیلومتر کارکرد رفتم نمایندگی برای سرویس اولیه بد دوباره برج یک رفتم کاتالیز درست کردم داخل نمایندگی الان که برج سه رفتم برای درست کردن ماشین میگه گارانتی تمام شد برای چی چون قبل از برج سه باید نیومدی واسه سرویس ثانویه میگم برج یک آمد میگن برای تون ثبت نکردن برای سرویس ثانویه به خاطر همین گارانتی باطل شد لطفاً راهنمای بفرماید چیکار کنم

  297. شریفی می گوید

    با سلام لطفا راهنمایی کنید
    اردیبهشت سال ۱۴۰۰ماشین کوئیک sثبت نام کردم و متاسفانه اسفند ۱۴۰۰تکمیل وجه کردم که میگن ۲ماده دیگه و قابلیت تبدیل فعلا نداره واقعا جای تاسف است.

  298. شریفی می گوید

    با سلام راهنمایی کنید
    اینجانب متاسفانه اردیبهشت سال ۱۴۰۰طرح پیش فروش شرکت کردم و اسفندماه تکمیل وجه کردم بعد ازیک سال و سه ماه میگن هنوز طول میکشه واقعا جای تاسف داره

  299. پرهیزكار می گوید

    با سلام برای تاخیر در تحویل خودرو میشه ازشون شكایت كرد ؟؟

    1. زینالی می گوید

      سلام: بله می توانید بابت تاخیر در تحویل خسارت بگیرید

  300. محسن می گوید

    سلام بنده خودرو ساینا رو بردم برای سرویس ۱۰هزار… متاسفانه نمایندگی مبلغ ۶۴۲ هزار تومان از بنده پول دریافت کردن… وقتی اعتراض کردم گفتن گرون شده و اجرت شده ۳۰۰هزار تومان… چند روز بعد بابت خرابی ساعت خود و مراجعه کردم.. دیدم برای سرویس ۱۰هزا.ساینا ۵۰۰هزار تومان کارت می کشن.. به اپراتور اونجا گفتم بنده ۶۰۰دادم چرا الان ۵۰۰هست.. گفتن اون روز سیستم اینجوری بوده و گرون الان اصلاح شده و اینقدر شده مبلغ… من الان شکایت دارم.. راهنمایی می کنید به کجا و آدرس شکایت کنم

  301. شاکر می گوید

    بنده اردیبهشت ۱۴۰۰ کوییک اس ثبت نام و در اسفند تکمیل وجه کردم، الان با گذشت ۴ ماه هنوز تحویل ندادند… تماس گرفتم سایپا میگن حداقل ۲ ماه دیگه صبر کنید.
    آخه اگر قطعات خودرو رو ندارند چرا ثبت نام می کنند و چرا پول های مردم رو جمع می کنن…
    می خوام بدونم آیا کسی جریمه تاخیر را گرفته یا همان هم صرفا برای ساکت نگه داشتن مشتریانشان هست؟

  302. باقری می گوید

    باسلام خسته نباشید کارگری کردم یدونه کوییک گرفتم از وقتی گرفتم از ۱کیلومتر تا الان ک شده ۸۰۰۰هزارتا توحرکت اول ماشین لغزش داره ب هر نمایندگی ک تو استان اشرقی میبرم میگن قطعه نداریم پول بده تعویض کنیم صفحشو، بقران انصاف نیس واسه چی نمایندگی زدن دردمو ب کی بگم ب امام حسین پول ندارم بدم صفحه تعویض کنن

  303. علی می گوید

    سلام ۲۶اسفند۱۴۰۰تکمیل وجه کردم هنوزماشین پلاک نشده تماس میگیرم میگن پلاک دست مانیست با راهوره ولی پول رو که سایپاگرفته چیکارباید کرد؟

  304. اکبر می گوید

    سلام
    ماشینمو برای جلو بندی بردم پول وسایلش هفتصد و خوردن ای شد در کنارش پول نالیات ازم هفتاد تومن گرفتن و پول دستمزدشون شد یک و دویست و صد و خورده ای ازم پول مالیات گرفتن. ایا پول مالیات رو من باید پرداخت کنم

    1. زینالی می گوید

      سلام: خیر مالیات نباید از شما دریافت شود می تواند این مبلغی که به ناروا دریافت شده را پس بگیرید

  305. احسان می گوید

    شماره بازرسی شرکت سایپا چنده من هرچی تو گوگل میکردم پیدانمیکنم

  306. یونس می گوید

    با سلام و احترام، به استحضار میرساند اینجانب ،در طرح فوق العاده فروش یک دستگاه خودروی تیبا ۲ را از نمایندگی سایپا تحویل که با مراجعه به یک مرکز تست رنگ و همچنین کارشناس ارشد اتحادیه رنگ خودرو مشخص گردیدکه خودرو در کاپوت دوباره رنگی و فاقد کیفیت رنگ میباشد، بلافاصله به نمایندگی مراجعه و در این خصوص با تهران مذاکره و پس از چند روز اعلام نتیجه شد که خودرو جهت رفع عیب به تهران برگردد، لذا با توجه به این مهم که رفع عیب رنگ خودرو منوط به دو حالت تعویض کاپوت و یا پالیش و سمباده زدن میباشد مشکل اصلی دو رنگه بودن خودرو مرتفع نمیشود و بنده متضرر این مساله در فروش خودرو میشوم.لذا تقاضای راهنمایی دارم

  307. محسن امینی می گوید

    سلام من سرباز بودم کوئیک برنده شدم ندیدم الان که گوشی را روشن کردن دیدم برنده شدم خواهشا امکان دارد پول واریز کنم یا نه ؟

  308. راهنمای سایپا می گوید

    اگر سندی در دست دارید با شمارهه ۰۹۶۵۵۰ تماس بگیرید

  309. حسن جهانی می گوید

    مدیر عامل محترم شرکت سایپا
    باسلام احتراما
    اینجانب حسن جهانی مورخه ۱۴۰۰/۳/۵یک دستگاه خودرو کوییک sخریداری نمودم مقرر گردید طبق قرارداد مورخه ۱۴۰۰/۱۱/۳۰خودرو اینجانب را تحویل بنماید ولی متاسفانه پس از گذشت ۵ ماه هنوز خودرو فوق را تحویل نداده اند
    که این مسأله باعث ضرر مادی و معنوی فراوان گشته اینجانب مراتب شکایت خود را از این طریق اعلام و خواستار پرداخت خسارت قانونی اینجانب بابت تاخیر تحویل ماشین وفق قانون و مقررات خواستارم
    با تشکر حسن جهانی

  310. بهروز می گوید

    سپرماشین ساینا زیر گلگیر پوست پوست شده یکباررنگ زدنددوباره جای دیگرسپر ماشین پوست پوست شده کسی ازنمایندگیها جواب گو۱ نیست.
    چکارکنم؟

  311. بهروز می گوید

    این وکلا بابت چه کاری پول میگیرند؟کاری که انجام نمیشه؟شرکت سازنده تولیدبی کیفیت میکنه،سرمایه دار میباشد.وکیل میخواد چکار کنه؟از مشتری که با ضرب و زور پولش رو جورمیکنه،ازاین اقا دفاع کنه؟

  312. اصغر پناهی می گوید

    باسلام و عرض ادب خدمت وکلای عزیز
    بن ۱۰ در تاریخ ۲ اسفند ۱۴۰۰ با پرداخت مبلغ ۱۲۶ میلیون تومان نیسان بنزینی آپشنال و رادیال تحویل پایان خرداد ماه ثبت نام کردم و با آمدن دعوتنامه جهت تکمیل وجه به مبلغ ۱۳۶ میلیون تومان زمانی که باید اینترنتی پرداخت میکردم با مشکل خطای سرور و بانک مواجه شدم که مدارک و عکس شات آن را دارم و یک روز پس از پایان مهلت دعوت نامه با تماس به سایپا و نمایندگی مربوطه در حدود یک ماه بعد یعنی ۲۹ تیر ماه متاسفانه با دعوتنامه تکمیل وجه که مبلغ ۶۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده رو به رو شدم و توانایی پرداخت آن را ندارم خواهشمند است راهنمایی بفرمایید که چگونه می توانم حق خودرو اثبات کرده و از پرداخت بیش از عرف دعوت نامه دوم خودداری کنم با کمال تشکر
    ضمنا تاکید می کنم که مهلت واریز این دعوتنامه هم تا ۱۱ اردیبهشت می باشد آیا به نظرتان این دعوتنامه را (با افزایش +۶۰/۰۰۰/۰۰۰) تکمیل وجه نمایند یا خیر خواهشاً راهنمایی فرمایید.

  313. حامد می گوید

    سلام و درود من یه تیبا مدل ۹۹ دارم و از روزی که خریدم کلاچ آن صدا می‌دهد و بردم نمایندگی یه بار گفتن سیم کلاچ مشکل داره تعویض کردن درست نشد بعد گفتن دیسک مشکل داره عوض کردن درست نشد گفتن کار کن درست میشه بعد از چند مدت رفتم الان میگن همینه جنس سایپا بدرد نمیخوره چطور میتونم از اینا شکایت کنم و حق خودم را بگیرم

  314. ناشناس می گوید

    با سلام
    اینجانب یک خودرو کوییک تحویل گرفتم با چند ماه تاخیر که قرار بود سه ماهه تحویل بدن ولی بعد شش ماه تحویل دادن بدون پرداخت هیچ دیر کردی و با مشکلات زیادی از جمله صدای غیر عادی موتور بد بسته شدن صندوق عقب سوخته بودن موتور برف پاک کن خراب بودن سوییچ یدک صوت کشیدن لعنت ترمز و کشیدن فرمان که چندین بار به نمایندگی سایپا در شهر دامغان مراجعه کردیم و گفتن طبیعیه.در ۸۰۰ تا گارانتی بردیم فقط اب و روغن ماشین را نگاه کردن و گفتن عادیه و در ۱۲۰۰ تا بردیم گفتن صدای تسمه هست و متاسفانه کارشناس قادر به تشخیص نبوده و در ۱۵۰۰ کیلومتر بردیم گفتن موتور یاتاقان زده و برای تشخیص نماینده سه هفته ماشین در نمایندگی خوابیده و بعد گفتن موتور باید تعمیر بشه
    چرا باید ماشینی که فقط دو باک بنزین خورده تعمیر بشه و چه کسی پاسخگو افت قیمت ماشین من هست
    ما در خواست تعویض موتور را داریم نه تعمیر.چرا باید با هزارتا کارکرد ما ماشین تعمیری سوار بشیم.اگه قرار بود ماشین تعمیری سوار بشم نصف پول این ماشین را هزینه میکردم.الان من باید از کجا شکایت کنم هیچ شماره ای پاسخگو نیستن

  315. کمیل اسدیان می گوید

    شماره تماس بازرسی کل کشور میخوام

  316. رحیمی می گوید

    سلام آیا میتوانم از سایپا بعلت صفر درصد برگردان ودیعه یکساله طرح شاهین سایپا شکایت کنم؟ بنده در قرعه کشی فروش یکساله خودرو شرکت کردم ولی موقع تحویل در سال بعد قیمت روز و صفر درصد اعلام شد که بنده توان پرداخت نداشتم وانصراف دادم و متاسفانه پول بی ارزش بنده بعداز یکسال ودوماه عودت شد آیا توان شکایت دارم؟

  317. ناشناس می گوید

    اگه جون تونو دوست دارین محصولات سایپا رو نخرین، کوییک آر من با ۲۵۰۰ کارکرد کلاجش وسط جاده مرخص شد. امداد خودرو هم چرته
    خودروهاش فقط برای درون شهری اونم تایم روز خوبه

  318. صابر باقری می گوید

    سلام بزرگوا جانباز ۳۰درصدم  انگشتان دست راست ندارم سه فرزند دختر دارم بیارتی هم بهم زده و چند جراحی دیگه کردم  همسرم ارثی پدریش یک ماشین رسیده پژو ۸۳هست خیلی خرابه منم مریضم لطفا کمکم کنید عوض کنم تلفن۰۹۳۸۴۶۵۰۲۱۲

  319. Mika می گوید

    با سلام خدمت عزیزان بنده در فروردین ماه سال جاری برنده کوییکs شدم و نصف مبلغ حدودا ۹۴تومن واریزی داشتم امروز پیامک اومد وارد سایت شدم میبینم نوشته خودروی ثبت نام شده کوییکs و خودرویی که میتونن تحویل بدن کوییک پلاس اتومات هست قرار بود خیرسرشون فقط رنگ خودرو مشخص نباشه نه اینکه مدلش تغییر کنه و دو برابر هزینه گفته شده پرداخت کنم.هنوز تکمیل وجه نکردم توی سایت هم قسمت تغییر خودرو رو بالا نمیاره میخواستم بدونم میشه همون کوییکs رو بگیرم یا اجبارا باید پلاس رو بگیرم چون اتومات به کار من نمیاد و ارزش خریدم نداره.ممنون میشم راهنماییم کنید چیکار کنم

  320. اقبالی می گوید

    سلام قرعه کشی ۴ماه پیش به اسمم در اومده گفتن سه ماه میدن الان ۴ماه شده ندادن چرا پلاک نمیشه…؟

  321. میرنژاد می گوید

    سلام من در تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۵کل مبلغ را ب شرکت سایپا واریز کردم قرار شد سه ماه خودرو تیبا ۲را تحویل دهند الان ۸ماه گذشته و هیچ خبری نیست هرچی پیگیری تماس میگیرم فقط میگن منتظر باشد

  322. اسماعیل می گوید

    احتراما اینجانب —- با کد ملی ۰۰۵—– مالک خودروی —ب۱۳ ایران ۵۰ دارای شکایت و اعتراض از نمایندگی سایپا کامبیز باقری با کد ۵۸۸۱ زیر می باشم .
    با توجه به فاکتور دریافتی از نمایندگی باقری و با عنایت به اینکه در مورخه ۲/۰۷/۱۴۰۱ خودروی شاهین را معیوب از نمایندگی تحویل گرفتم و جهت رفع ایران به همان نمایندگی مراجعه نمودم ولی کارشناس مسئول نمایندگی ( آقای مهندس بیده ) گفت یک شمع مشکل دارد و جزء گارانتی نمی باشد و تائید آن در حدود اختیارات بنده نمی باشد می بایستی هزینه پرداخت گردد ( راحتترین راه ) ، و آقای باقری مسئول نمایندگی نیز حرف ایشان را تائید نمود بنده که از خودرو استفاده نکردم و خودرو هم دارای گارانتی می باشد چرا می بایستی ایراد و نقص کارخانه را بنده متحمل شوم و هزینه چهار عدد شمع را پرداخت نمایم
    خواهشمند است اطلاع رسانی نمائید .

  323. غلامرضا می گوید

    سلام یه وانت پرایدبدون قرعه کشی آزادتوبرج ۶ثبت نام کردیم گفتن ۲۰روزه میدن تحویل الان ۲۰روزه همه کاراش شده تاحتی پلاک هم شده هرچه میریم شرکت سایپابراتحویل همش میکن صبرکنین همش میکن آخرهفته میادولی همش سرکاریه ماهم ماشین لازم هستیم خواهش میکنم یه راهنمایی کنین

  324. فاطمه می گوید

    سلام بنده خودرو کوئیک رادر سال ۹۸ ثبت نام کردم ۳۵ تومن . اون موقع گفتن ۳۵ تومن دیگه بدین سال اینده ماشین را تحویل میدیم یه سال بعد پیام زدن ۱۰۰ تومن دیگه بدین تا ماشین را تحویل بدیم در صورت یکه من اصلا این مبلغ را نداشتن بدم .تاتیر ماه ۱۴۰۱ که مبلغ شده بود ۱۳۸ میلیون باید پرداخت میکردم و با وام قرض مجبور شدم کوییک را تحویل بگیرم و متاسفانه باطرش مشکل دار و معلوم نیست خرابه یا فاسد شده و اصلا روشن نمیشه باید باطری کمکی ببندم تا روشن بشه و اصلا هم باهاش جایی نرفتم هر چی هم به نمایندگی میگم جواب درستی نمیده با شماره ۰۹۶۵۵۰هم تماس گرفتم ولی مشکل حل نشده و هر دفه یه چیزی میگه لطف کنید بگید چی کار کنم بعد از سه ماه تحویل ماشین ؟ اخه این انصافه این همه پول بدیم و ندونیم سوار بشیم تازه جواب درست هم بمون ندن

  325. فاطمه می گوید

    سلام بنده خودرو کوئیک رادر سال ۹۸ ثبت نام کردم ۳۵ تومن . اون موقع گفتن ۳۵ تومن دیگه بدین سال اینده ماشین را تحویل میدیم یه سال بعد پیام زدن ۱۰۰ تومن دیگه بدین تا ماشین را تحویل بدیم در صورت یکه من اصلا این مبلغ را نداشتن بدم .تاتیر ماه ۱۴۰۱ که مبلغ شده بود ۱۳۸ میلیون باید پرداخت میکردم و با وام قرض مجبور شدم کوییک را تحویل بگیرم و متاسفانه باطرش مشکل دار و معلوم نیست خرابه یا فاسد شده و اصلا روشن نمیشه باید باطری کمکی ببندم تا روشن بشه و اصلا هم باهاش جایی نرفتم هر چی هم به نمایندگی میگم جواب درستی نمیده با شماره ۰۹۶۵۵۰هم تماس گرفتم ولی مشکل حل نشده و هر دفه یه چیزی میگه لطف کنید بگید چی کار کنم بعد از سه ماه تحویل ماشین ؟ اخه این انصافه این همه پول بدیم و ندونیم سوار بشیم تازه جواب درست هم بمون ندن تا حتی هنوز کارت سوخت هم صادر نشده

  326. اسماعیل حیدری می گوید

    باسلام،بنده بیست روز پیش وانت پرایدصفر ثبتنامی از سایپا تحویل گرفتم،دوروز بعد متوجه دود ابی شدم،بامراجعه به نمایندگی کارشناس بازدیدکننده اعلام کرد که موتور روغن سوزی دارد وباید طبق گارانتی، موتور باید تعویض گردد،ولی متاسفانه هیچ نمایندگی در سطح شهر قبول نمیکرد،که نهایتا بعد از۱۰روزنمایندکی شهر قدس پذیرش کرد به شرط اینکه دوماه برای تعمیرویا تعویض موتور زمان نیاز است.حال این چه خدمات پس از فروش کمپانی هست؟چه کسی خسارت این دوماه خواب راتقبل میکند؟

  327. حسین آذرپور. می گوید

    سلام من ماشین ساینا گرفتم تحویل حضوری ولی نقص فنی داشت گفتن تا ۳۰۰۰کیلومتر باهاش کار کن اگه درست نشود متور باز میکنیم ،آلان حدود ۲ماهه تو سایپا خوابیده میگن وسایل نداریم ،از جیب خودم ۲/۵میلون خرج کردم گفتن وسایل نداریم ،اما هنوز تحویل ندادن ،من میتونم شکایت کنم و ماشین رو برگشت بزنم لطفاً راهنمایی کنید ممنون

  328. علی می گوید

    سلام
    آینه بغل ساینا اس تیبایی نصب کردن هیچکی پاسخگو نیست.

  329. صابر باقری می گوید

    سلام بزرگوا جانباز ۳۰درصدم  انگشتان دست راست ندارم سه فرزند دختر دارم بیارتی هم بهم زده و چند جراحی دیگه کردم  همسرم ارثی پدریش یک ماشین رسیده پژو ۸۳هست خیلی خرابه منم مریضم لطفا کمکم کنید عوض کنم

  330. ناشناس می گوید

    سلام و عرض ادب
    اقا بنده دهم مهرماه تکمیل وجه کردم .تماس گرفتم با سایپا کاشان گفتن ماشین رو دهم آبان تحویل بار بری یا همون پیمانکاری دادن. هرروز که تماس میگریم یا جواب نمیدن یا میگن دو روز دیگه ماشین میرسه دستت‌. الان ۴۱ روز گذشته امروز یکم آذر ماهه گفتن هفته بعد ماشینت میاد نمایندگی من به کجا شکایت کنم؟
    ماشین که آمادس چرا نمیفرستن

  331. زینب زمانزاده می گوید

    من ۲۸ برج ۷ ۴۰۱ کویک آر گرفتم از نمایندگی الان چند وقته سرویس اولیش تموم شده… از روزی که گرفتم موتورش صدا میداد الان بردم میگه یاتاقان زده بایدم تور تعمیر بشه… من دیگه نمیخوام این ماشین و که موتورش تعمیر بشه… مگه دیونه بودم این همه پول بدم و صبر کنم بعد ماشین خراب بمن بدن… من یعنی صفر گرفتم از نمایندگی که دیگه بساطتعمیر نباشه… الان باید چطور شکایت کنم

    1. زینالی می گوید

      سلام: باید از نمایندگی شکایت و مطالبه خسارت نمایید

  332. رحمانی می گوید

    سلام وقت بخیر بنده مراجعه کردم به نمایندگی ۲۰۵۷علی اکبرکرمانی واقع در استان قزوین یه خودروی شاهین دارم که دوروزه خریدم مشکل فنی داشت هم دیروز هم امروز مراجعه کردم وکاربنده را راه انداختند و بالنده درگیری ایجاد کردند وفحش های رکیک دادند و دوربین هاثبت کردند ودرب ورودی را بستند و نگذاشتند بنده خودرو را خارج کنم وفحاشی کردند لطفا رسیدگی کنید ممنونم

  333. زایر می گوید

    سلام وقت بخیر
    امروز رفتم نمایندگی ماشین صفر رو تحویل بگیرم دیدم تایر رینکش داغونه وسپرش رنگش ساییده میگن اینا عیب نیست ببرخونه
    الان من چیکار کنم

  334. حمید کلاته می گوید

    چرا ماشین منو نمیدن

  335. امین می گوید

    با سلام من یک ماه تکمیل وجه کردم اما خبری نیست اصلا جواب درست نمیدن چیکار باید بکنم

  336. هادی می گوید

    سلام،بنده چند روز پیش ی پیش ثبت نام،برای ساینا اس دوگانه درخواست دادم،ولی به دلیل نبود زمان وکم بود موجودی نتونستم حساب وکالتی رو فعال کنم،بعد ی فته ی فروش فوقالعاده اعلام شد برا شاهین جی که من هم مبلغ و هم حساب وکالتی رو در زمان مشخص شده بود رو انجام دادم،که روز بعد بتونم شاهین جی رو ثبت نام کنم ولی سایت مشکل داشت که بعد ظهر چهارشنبه مبلغ ۱۱۴۲۵۰۰۰۰ بابت ساینااز حسابم برداشت شد ،حالا بنده باید چکار کنم

  337. حسین می گوید

    سلام .بنده یه خودرو کوییک بی کیفت اشغال سال ۱۴۰۰ صفر گرفتم که الان تو این یکسال چند ماه ده بار بابت مشکلاتش به نمایندگی ها مراجعه کردم هر سری دو تا ۵ روز هم ماشین نگهداشتن بابت ایرادها انقدر زیاده تعویض شیشه بابت .کوبش کمک . جلوبندی . لرزش فرمان . صداهای لق لق از موتور . تو شش ماه دو بار دیسک صفحه عوض کردم به خدا خسته شدم دوهفته پیش بردم دیسک صفحه عوض کردم مبلغ ۳۵۰۰۰۰۰از من پول گرفتن میگن گارانتی نداره چون سرویس روغن ۲۰ هزار تا رو نیاوردی من تاالن که ۳۰ هزار تا رفته سه بار بیرون بهترین روغن ریختم بعد از دوهفته تعویض دیسک صفحه امروز ۸ /۱۱ /۱۴۰۱ هم دوباره ماشین بردم نمایندگی رباط کریم میگم دیسک صفحه که واسه من تازه عوض کردین الان دوباره موقع گرفتن کلاج صدای لق لق میاد میگن از صفحه کلاج نیست برای چیز.دیگه اس من چکار باید بکنم کجا باید شکایت کنم به کی باید بگم یک ساله ماشینو تو این نمایندگی ها میبرم کی از حق من دفاع میکنه خدا لعنتون کنه

  338. محمد می گوید

    سلام. من برج ۸ یه پراید ۱۵۱ پیش فروش ثبت نام کردم ۸۰ ملیون واریز کردم العان دعوتنامه اومده ۱۱۹ملیون واریز کن تو این سه ماه ۲ بار این ماشین را افزایش قیمت داشته. در صورتی که طبق قانون شورای نگهبان هر سه ماه یکبار میتونن افزایش قیمت داشته باشند. چطور میتونم شکایت کنم

  339. فردین می گوید

    سلام ببخشید من در طرح پیش فروش سایپا شرکت کردم واسه خودرو ساینا دوگانه پول رو از حسابم برداشتن و پیام اینکه شما در طرح پیش فروش موفق شدید رو دارم الان یک ماه که اصلاً کد پذیرش برام نیومده هرچی زنگ میزنم به شماره ۰۹۶۵۵۰اصلا کسی جوابگو نیست لطفاً میشه راهنماییم کنید ممنون

  340. محمد می گوید

    سلام.وقت بخیر.من اشتباهی.حساب وکالتی را بجای طرح حمایت از تولید کالای ایرانی بنام شرکت سایپا زدم. حالا باید چکار کنم.

  341. محمد می گوید

    https://farsnews.ir/my/c/191329
    با سلام
    ما و کسانی که در طرح پیش فروش خودروهای شرکت سایپا و ایرانخودرو شرکت کرده‌ایم از شورای رقابت و وزارت صنعت و معدن درخواست داریم تا مصوبه ۴۷۳ شورای رقابت موضوع پنجم را اجرایی کرده و مبلغی که در مرحله اول پرداخت شده است را شامل افزایش قیمت نکنند. و صرفا درصد افزایش قیمت به باقی مانده مبلغ خودرو در زمان ثبت نام تعلق بگیرد. بدیهی است مبلغ پرداختی در زمان ثبت نام ارزش خود را داشته و در صورت اجرا نشدن قانون مصرف کننده متضرر می‌شود ، البته که بسیاری از ثبت نام کنندگان و حواله داران بدون مشارکت و بدون سود انصرافی در این طرح ها شرکت کرده اند. فلذا درخواست داریم قوه قضاییه و سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و وزارت صنعت از مصرف کنندگان حمایت کرده و نیز قانون را اجرا کرده و حسن نیت خود را به مردم محترم ایران نشان دهند.

  342. محمدرضا اسکندری می گوید

    باسلام خدمت شما …بنده دی ماه سال ۱۴۰۰ برنده تیبا ۲ شدم که قرار بود سه ماهه تحویل بدند که برج ۹ سال ۱۴۰۱ تحویل گرفتم ….حالا که ۵ماه از زمان تحویل میگذره سود تاخیر در تحویل بنده رو شرکت سایپا پرداخت نکرده…..میخواستم کمکم کنین

  343. امید می گوید

    باسلام…من کوئیک r با رینگ آلمینیومی تکمیل وجه کردم الان بهم پیام دادن رینگ شما فولادی میباشد میخای بخواه نمیخوای نخواه همین فقط موجود هست..من باید چیکار کنم…ممنون میشم جواب بدید

  344. محمدرضا اسکندری می گوید

    باسلام ….دوستان بنده دیماه سال۱۴۰۰ برنده قرعه کشی تیبا فروش فوری تحویل سه ماهه شدم …..ومثل اون ۱۳۰۰۰ هزار نفر هموطن عزیز بعد از ۹ ماه یعنی برج ۹سال۱۴۰۱ خودرو پر از نواقص رو تحویل گرفتم…مشکل اینجاست که در قرار داد فی‌مابین ذکر شده که خودرو به هر دلیلی دیر تحویل مشتری بشه جریمه در تاخیر باید به مشتری پرداخت بشه…..امروز ۳۰/۱/۱۴۰۲. رفتم اداره فروش سایپا گفتند که ماشین شما آماده بوده چون استاندارد و نیروی انتظامی جلوی پلاک گذاری رو گرفته بودند میتونین برید پولتون رو از آن دو ارگان بگیریم

    لطفا لطفا لطفا لطفا خواهشاً کمکمون کنین
    دادمون رو به کجا ببریم

  345. مجتبی می گوید

    سلام ما نتونستم تو طرح مادران خودرو شاهین بعلت مشکل سایت وجه رو واریز کنیم آیا راهی وجود داره که بتونیم دوباره واریزی داشت

  346. مجتبی می گوید

    سلام طرح مادران خودرو شاهین تحویل زمستان ۱۴۰۲تمدی میشه یا نه

  347. یونس داور می گوید

    پسرم از پارس خورو کوییک گرفتیم تهران داخل پارس خودرو بودیم یکی از کارکنان پارس خودرو دفتر داشت بیمه اقساطی هر دوماه ۸۰۰ هزارتومان بیمه کردم گفت سایپا اگر خدای ناکرده هر اتفاقی برای ماشینت بیوفته تمام کمال درست میکنند الان دوهفته است آوردم ماشین بغلش به دیوار خورده بردم به سایپا میگه بیمه شما اقساطی است باید تمام و کمال بیمه را بپردازی کار ماشین تون را حل کنیم آیا این انصاف است چرا به ما نگفتن بیمه بدنه بکنیم الان پنچ میلیون ماشین خرچ دارد باید بیمه سایپا را تمام کمال تسویه کنم از کجا پول در بیاورم پس این نشد اقساطی لطفا اطلارسانی کنید من از بیمه گذار چگونه شکایت کنم

  348. عادل می گوید

    سلام ۸ ماه پیش خودرو شاهین ثبتنام کردم و ۱۷۳ میلیون دادم به عبارتی ۵۰ درصد مبلغ.
    موعد تحویلش اردیبهشت ماه بود و در اواخر اردیبهشت ماه دعوت نامه تکمیل وجه اومد و جالبتر اینکه مبلغ ۵۰ میلیون اضافه شد و بجای ۱۷۲ میلیون ۲۲۵ میلیون واریز کردیم و به هر حال در اواخر اردیبهشت ۱۴۰۲ تکمیل وجه کردیم
    ولی تا به این تاریخ ۱۷/ ۰۵ /۱۴۰۲ خودرورو فاکتور و تحویل ندادند
    مشکلمونو دردمونو به کی بگبم خدایا ….؟؟؟؟؟؟؟؟

  349. نادر می گوید

    چرانمایندگی های مربوطه زیربارنمی رن میگن ما تحویل گیرنده هستیم بما ربطی ندارند مشکلات ماشین ؟؟؟؟؟؟یعنی چی جوری که می گن برات هرچی بیاد دیگه شانسته دیگه زیربارمسولیتش نمی رن چون پشتوانه دارند جواب سربالا.

    1. زینالی می گوید

      با سلام هم شرکت مربوطه هم نمایندگی هر دو مسول اند

زمان پاسخ به دیدگاه شما از طرف وکلای سایت وکیل تاپ ۴۸ ساعت می باشد. درصورت نیاز به مشاوره فوری حقوقی میتوانید از این لینک نسبت به پرسش سوال خود اقدام کنید.



سوالات خود را از ما بپرسید

وکلای پایه یک ما اماده پاسخ به سوالات شما هستند