شک به همسر و چگونگی پرینت مکالمات همسر

بسیاری از افراد به دنبال پرینت مکالمات همسرشان هستند و به کرات در رابطه با این موضوع سوالاتی را از ما می پرسند. ما نیز به علت طرح سوال از طرف مخاطبان که به وفور صورت گرفته است لازم دیدیم در باب آن مطالبی را به اطلاع تان برسانیم.

ابتدا چند نکته را به عنوان شخصی که در زمینه حقوق خانواده تجربیاتی اندک دارد باید ذکر کرد: اعتماد کردن و اعتماد داشتن در زندگی مشترک یک اصل اساسی است و اگر شما نمی توانید به کسی اعتماد کنید و یا سوظن دارید بهتر است ازدواج نکنید و یا اگر در مورد مسئله ای با همسرتان مشکل دارید با صحبت کردن آن را حل کنید و سعی کنید مهارت های اجتماعی تان را افزایش دهید تا از خیانت همسرتان در امان بمانید.

برای دریافت مشاوره با وکیل به صورت تخصصی و آنلاین در زمینه های حقوقی می توانید با مجموعه مجرب وکیل تاپ در ارتباط باشید.

 ۰۰۲۱۹۱۰۰۲۰۹

گرفتن پرینت مکالمات گوشی همسر نشان می دهد شما رابطه امن و سالمی ندارید و یا یکی از شما به زندگی مشترک وفادار نیست و یا بین شما بی اعتمادی وجود دارد.

گرفتن پرینت موبایل همسر چگونه و از کجا پرینت تماس ها و پیام های همسرم را بگیرم؟

مشاوره حقوقی فوری

مشاوره تخصصی تلفنی و متنی آنلاین با وکلای سراسر کشور

ضبط و شنود مکالمات تلفنی افراد

طبق اصل ۲۲ قانون اساسی، حیثیت، جان، مال، حقوق، مسکن و شغل اشخاص از تعرض مصون است. مگر در مواردی که قانون مجاز دانسته است. مانند اجازه ای که قضات برای کشف جرم برای شنود و یا ورود پنهانی می دهند و نیز طبق اصل ۲۵ قانون اساسی، بازرسی و نرساندن نامه ها، ضبط و فاش کردن مکالمات تلفنی، افشای مخابرات تلگرافی و تلکس، سانسور، عدم مخابره و نرساندن آن ها، استراق سمع و هر گونه تجسس ممنوع است مگر به حکم قانون.

طبق ماده ۵۸۲ قانون مجازات اسلامی بخش تعزیرات که اجرا کننده اصل ۲۵ قانون اساسی نیز محسوب می شود، شنود پنهانی و کنترل مکالمات تلفنی اشخاص در غیر مواردی که قانون اجازه داده است، جرم محسوب می شود و مرتکب به حبس یا جزای نقدی محکوم خواهد شد.

مطابق قانون جرایم رایانه ای مصوب خرداد ماه ۱۳۸۸ سه عنوان مجرمانه وجود دارد در این باب که عبارتند از: دسترسی غیر مجاز، شنود غیر مجاز و بازرسی رایانه ای که مجازات زندان یا جریمه نقدی یا هر دو مجازات، برای مرتکبین مقرر شده است.

همچنین با مصداقی جزئی تر در ماده ۳ همان قانون، شنود داده های (اطلاعات) سری در حال انتقال یا دسترسی به داده های سری در حال انتقال یا ذخیره شده در سامانه های رایانه ای یا مخابراتی یا حامل های داده را در ردیف جاسوسی رایانه ای قلمداد کرده است و مجازات حبس یا جزای نقدی یا هر دو را مقرر نموده است.

پرینت مکالمات همسر را چگونه و از کجا بگیریم؟

اگر خط به نام همسرتان باشد شما به خودی خود نمی توانید پرینت مکالمات را بگیرید و الزاما باید شکایت رابطه نامشروع نمایید و از طریق دادگاه درخواست پرینت مکالمات را بدهید. طبق قانون جرائم رایانه ای اپراتورهای تلفن همراه مکلفند که اطلاعات تماس و پیامک را تا شش ماه ذخیره کنند و صرفا پرینت مکالمات شش ماه اخیر آن هم با طرح شکایت مثل رابطه نامشروع با دستور مقام قضایی برای مرجع رسیدگی کننده ارسال می شود.


بیشتر بخوانید: نحوه ورود به سایت تامین اجتماعی


آیا پرینت مکالمات تلگرام که حذف شده اند را می توان گرفت؟

خیر، گرفتن پرینت مکالمات صرفا در مورد اس ام اس و تماس ممکن است و درمورد برنامه هایی مانند تلگرام و واتسآپ به دلیل اینکه اطلاعات این نرم افزارها در ایران نیست قابل پرینت گرفتن و استناد در محاکم نیست.

حکم پرینت پیامک زن شوهر دار

در صوررت شک کردن به همسر و طبق صلاح دید قاضی مربوطه برای گرفتن پرینت مکالمات و پیامک آن، با توجه به حکم صادر شده می توانید به مراکز مخابراتی مراجعه کرده و درخواست گزارش و پرینت مکالمات را داشته باشید، فقط باید به این موضوع توجه کنید که بدون مجوز و حکم دادگاه نمی توانید اقدام رسمی کنید.

برای دریافت مشاوره حقوقی آنلاین به صورت تخصصی می توانید با وکلای مجرب مجموعه وکیل تاپ در ارتباط باشید.

 ۰۰۲۱۹۱۰۰۲۰۹

یکی از موضوعاتی که برای آن حکم پرینت مکالمات داده می شود، رابطه نامشروع است. فرد متاهل درصورت داشتن رابطه پیامکی با فرد دیگر مجرم محسوب می‌شود. درصورتی که شوهر به دادگاه شکایت کرده و ادعای رابطه‌ی نامشروع همسرش را مطرح نماید، دادگاه مجوز دریافت پرینت پیامک‌ های وی را صادر می‌نماید.

گرفتن پرینت موبایل همسر چگونه و از کجا پرینت تماس ها و پیام های همسرم را بگیرم؟

شوهر با چه مدرکی می تواند پرینت بگیرد؟

در صورت اختلاف و شک به همسر، با مراجعه حضوری به دادگاه و همچنین مشورت با یک وکیل مجرب می توانید دلایل خود اعم از خیانت و… را  برای گرفتن پرینت مکالمات به دادگاه ارائه داده و در صورت صدور حکم، می توانید به مراکز مخابراتی مربوطه مراجعه کرده و پرینت را دریافت کنید.

دسترسی غیر مجاز به اطلاعات مکالمات، چه مجازاتی دارد؟

برای پرسنل شاغل در مراکز مخابراتی و افرادی که دسترسی به اطلاعات دیگران دارند، نیز قوانینی وجود دارند. در ماده ۵۸۲ بیان کرده که کلیه افرادی که به چنین اطلاعاتی دسترسی دارند مانند افراد شاغل در شرکت‌های مخابراتی درصورت دسترسی غیر مجاز به اطلاعات مکالمات و پیام‌ها و یا شنود بدون مجوز و اجازه‌ی صاحب آن، به یک تا سه سال حبس و جزای نقدی از شش تا هیجده میلیون ریال جزای نقدی محکوم خواهند شد.

باید به این نکته توجه داشته باشید شنود مکالمات تلفنی و دریافت اطلاعات پیامکی بدون اجازه‌ ی مالک یا دریافت مجوز از نهاد صلاحیت‌ دار ممنوع است و همسر نیز از این قانون مستثنی نیست و درصورت اقدام به دستیابی غیر مجاز به این اطلاعات می‌توان علیه او اعلام جرم نمود.

برای دریافت مشاوره با وکیل آنلاین به صورت تخصصی در زمینه های حقوقی می توانید با مجموعه مجرب وکیل تاپ در ارتباط باشید.

 ۰۰۲۱۹۱۰۰۲۰۹

نتیجه گیری 

در این مطلب به نحوه پرینت مکالمات همسر و حکم های قضایی آن پرداختیم ولی با این حال به شما توصیه می کنیم اگر نگران رابطه خود با همسرتان هستید و نیاز به مشاوره یا راهنمایی دارید، بهترین راهکار این است که به شخصی که متخصص در این زمینه است مراجعه کنید. به یک مشاور خانواده یا وکیل که ممکن است به شما کمک کند تا بهترین راه برای حل مسائل رابطه خود را پیدا کنید، مراجعه کنید.

سوالات متداول

۱- آیا شوهر می‌تواند پرینت خط زنش را بگیرد؟

اگر شوهر مالک خط تلفن نباشد امکان دریافت چنین اطلاعاتی صرفا با دریافت مجوز از دادگاه ممکن است. برای این مسئله نیز وی باید دلیل قانع کننده‌ ای مانند احتمال رابطه نامشروع را برای قاضی بیان کند.

۲- درصورت اشتغال آشنایان در شرکت‌های مخابراتی، آیا امکان دریافت پرینت تماس‌ها وجود دارد؟

خیر، استفاده از چنین اطلاعاتی توسط شاغلین در این مراکز جرم است و مجازات دارد.

۳- آیا دسترسی به اطلاعات تماس و پیام‌های افراد برای دیگران امکان پذیر است؟

دسترسی به اطلاعات مکالمات و پیام‌ های خطوط تلفن صرفا با اجازه‌ ی مالک خط یا مجوز دادگاه ممکن است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳.۹ از ۵
از مجموع ۲۹ رای
244 نظرات
  1. مرضیه راستگو می گوید

    باعرض سلام چند وقته حس میکنم شوهرم یک تلفن همراه دیگ دارد آیا مکان شکایت وجود دارد یا خیر؟

    1. محدثه لواسانی می گوید

      سلام خیر

  2. فلطکء0گ0چ می گوید

    سلام من یه خانم ۲۸ ساله هستم دوتا دختر دارم تقریبا چندماه میشه متوجه شدم شوهرم با دختری که قبلا به علاقه داشت رابطه دارد طرف مقابلش هم متاهل و یه پسر داره فقط دوبار ازشون صدا ضبط کردم شوهرم از نظر مالی وضع خوبی داره ماشین خونه شغل خوب به نظر شما من با این چندتا مدرک میتونم به راحتی اموالش رو به عنوان مهریه درخواست کنم

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام دادخواست نفقه و مهریه طرح کنید بله در صورت داشتن مال همه ی مهریه ازش گرفته میشه

  3. رضا می گوید

    سلام، آیا اگر شکایت رابطه غیر مشروع از همسرم کنم همسرم مطلع میشود ؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام بله

  4. arteshetaknafareh می گوید

    سلام من از همسرم خیانت دیدمو با کلی زحمت و تلاش و بی خوابی تونستم یه تماس و پیام ازش و از طرف مقابل گیر بیارم و شاکی شدم اما همسر با کمال چررویی با اینکه اعتراف کرده برام اما ازم شاکی شده و شکایات متعدد آیاچطور درخواست بدم که همه ی پرونده ها ادغام شن؟ تا رسیدگی بهتری انجام شه؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام باید بیشتر توضیح بدید با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۲۰۹۰ تماس بگیرید

  5. مرضیه می گوید

    سلام من چند بار از گوشی شوهرم شماره پیدا کردم و هر بار به یه بهانه ای منو میپچونه گوشیش دوتا خط داره که به نام منه میشه من برم پرینت مکالمه ای بگیرم بهم میدن امور مشترکین

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام خیر پرینت مکالمات رو فقط به صاحب خط میدن

  6. تیا می گوید

    سلام همسرم بهم خیانت میکنه وبا زن شوهردار رابطه داره ولی همه مکالمات رو پاک میکنه میتونم تلفنش رو شنود کنم و ثابت کنم و ایا از این برای گرفتن حضانت بچه میشه استفاده کرد

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام خیر امکان شنود مکالمات صرفا در موارد مصرح قانونی است در خصوص سلب حضانت نیز بستگی به تشخیص دادگاه داره که ایا برای تربیت طفل خطر افرین هست یا نه

  7. سینا می گوید

    سلام، من همسرم خط گوشی همراه اولش، به نام مادرشه
    و اون خط و استفاده میکنه، آیا میتونم شکایت رابطه نامشروع کنم و خطی که به نام مادرش هست رو پرینتش رو بگیرم؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام با توجه به نوع جرم و اصرار محاکم بر بزه پوشی در خصوص روابط نامشروع شما نیاز به دلیل هستید وپرینت مکالمات و اس ام اس به تشخیص مقام قضایی است

  8. Naz gol می گوید

    باسلام من ب شوهرم شک کردم یعنی چندین بار چیزی دیدم نتونستم عکس بگیرم از روی چت هاش حالا میخام پرینت بگیرم از مکالماتش نمیشه با کارت ملی خودش برم پرینت بگیرم خط ب نام خودش هم هست

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام خیر نمیشه

  9. نوری می گوید

    سلام . به روابط همسرم شک کردم با توجه به اینکه شما میفرمایید پرینت مکالمات رو به صاحب خط میدهند و با توجه به اینکه گذاشتن شنود اجازه دادگاه میخواد شما بفرمایید چطور میتونم از این رابطه مطمعن شوم ؟

  10. نوری می گوید

    سلام من به شوهرم شک کردم با توجه به اینکه شما میفرمایید که پرینت مکالمات فقط به صاحب خط داده میشود و شنود هم غیر قانونیه شما بفرمایید من چه کار میتونم بکنم که مطمعن بشم

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام اصل بر برائت هست و به صرف شک نمی شود کسی را متهم کرد مگر مدارک داشته باشید مانند چت و اسکرین شات ان که در این صورت قاضی با شرایطی امکان پرینت مکالمات را خواهد داد

  11. نرگس می گوید

    سلام،همسرم ادعا دارد که تمام مکالمات تلفنی من با خانواده ام را شنود کرده،البته به اینوسیله که نظامی هست وآشنا داره که براش غیرقانونی این کارو کرده،حالا میخوام بدونم آیا همچین موضوعی قابل پیگیری هست؟البته این مطلبو پیش چند نفر هم گفته یعنی میشه به عنوان شاهد در دادگاه استفاده کرد؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      شنود غیر مجاز جرم هست و مجازات حبس یا جزای نقدی داره

  12. محمود می گوید

    سلام وقت بخیر
    اگه همسر من بخاطر رابطه ی نا مشروع شکایت و پرینت مکالمه و پیامک من هم دریافت کرده باشه
    چطوری از این موضوع باید آگاه بشم؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام با صرف شکایت که پرینت مکالمه نمیدن پرینت فقط با دستور مرجع قضاییه مگر اینکه خط به نام همسرتون باشه که در این صورت براتون اس ام اس میاد که پرینت خط شما گرفته شده

  13. آر می گوید

    سلام
    شوهر من منو تهدید میکنه که به زودی آماده شو نشونت میدم میخواد بر علیه من مدرک جمع کنه که منو راحت طلاق بده و من اصلا پیام و تماسی با خطی که به نام او هست انجام ندادم فقط با واتس آپ صوتی صحبت کردم و یه بار تلفنم رو به قصد شاهد برای دوستش که گفت باید تو استعلام خطم به نامم باشه تو دادگاه برد میترسم شنود بزاره و مکالمه هامو گوش بده با واتس آپ آیا امکان داره؟خواهش میکنم راهنماییم کنید

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام شوهر شما برای طلاق دادنتون نیاز به دلیل نداره . خیر امکان نداره

  14. آر می گوید

    میخواد مدرک جمع کنه منو پرت کنه از خونه بیرون و پسرمو اسلحه خودش کرده که تو از لحاظ اخلاقی مشکل داری بچه هم روانی کردی

  15. آر می گوید

    میخواد با مدرک خیانت طلاقم بده مهریه تعلق نگیره

    1. بهزاد زینالی می گوید

      زن اگر خیانت هم کند باز مهریه به ایشان تعلق خواهد گرفت

  16. پیام می گوید

    سلام وقت بخیر از کجا بفهمیم که همسرم شکایت داده و از طریق دادگاه گوشیم که خط به نامشه شنود میشه ،و اینکه اگر در وزارت اطلاعات آشنایی داشته باشد میتواند شنود کند گوشیمو ،و در داخل شنود واتس آپ رو هم میتواند شنود کند
    خواهش میکنم جدا جواب بدید
    ممنون

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام شنود مکالمات واتساپ ممکن نیست .در غیر واتساپ هم شنود صرفا در جرائم امنیتی قبول میشه

  17. مینا می گوید

    یعنی چی که نوشتید مهارت اجتماعیمان افزایش بدیم تا از خیانت در امان بمانیم!!وقتی طرف یاد عشق سابقش که شوهر داره میفته بعد بهت کلی دروغ میگه این ربطی به مهارت اجتماعی نداره این همه ادم موفق و تحصیل کرده و همه چی تموم بهشون خیانت میشه!

  18. @gmail.comFatemehismaeilzadeh57 می گوید

    سلام . آیا امکانش هست از روی چتهای تلگرام پرینت گرفته شود ؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام خیر ولی اسکرین شات ممکنه

  19. گلی می گوید

    سلام وقت بخیر
    سیمکارتهای بنده به نام همسرم هستند،آیا برای گرفتن پرینت پیامک باید قاضی حکم صدر کند یا خودش چون به نامشه میتونه پرینت پیامک بگیره
    و اگر خودش نمیتونه چه درخواستی به قاضی میده که پرینت بگیره؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام خیر امکان پذیر نیست. باید شکایت کنه و قاضی پرینت را برای اقناع خود لازم بداند

  20. زهره می گوید

    سلام آیا میتوان مکالمه های چند ماه پیش رو شنود کرد سیم کارت به اسم خواهرمه

  21. نگار می گوید

    سلام خسته نباشین میخاستم بپرسم من یه خاستگار نظامی دارم بعد قبلا دوس پسر داشتم فقط درحد تلفنی باهاش صحبت کردم وخاستگار من تو اطلاعت کار میکنع میشه پرینت خط منو بگیره

  22. ارام می گوید

    شوهرم چند بار با زن شوهر دار و افراد مختلف ارتباط داشته.حالابرا بار چندم این اتفاق افتاده خودش هم قبول کرده..میخوام شکایت کنم ولی نمیدونم چطور؟نیاز به چه مدارکی دارم؟اگر پیرینت مکالمه و پیامک هاش را باشکایت بگیرم میتونم شکایت کنم؟لطفا راهنماییم کنید.مچکرم

    1. وکیل تاپ می گوید

      ببینید امکان اینکه صیغه این اقا باشند هست قبلش باید از وکیل مشاوره تلفنی بگیرید میتوانید با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۲۰۹۰ تماس بگیرید

  23. حسین .ج می گوید

    احساس میکنم زنم با موبایل با کسی در ارتباطات است چگونه میتوانم پرینت مکالمات بگیرم سیم کارت اعتباری داره

    1. وکیل تاپ می گوید

      سلام شورا تا مبلغ بیست ملیون صلاحیت رسیدگی دارد البته بستگی دارد بهای خواسته را به چه قیمت تنظیم کرده باشند

  24. علی‌رجبی می گوید

    با‌سلام‌من‌میخواهم‌پرینت‌تلفن‌‌عروسم‌اعم‌از‌پیامها‌ومکالماتهایش‌را‌بگیرم‌چکار‌باید‌بکنم‌ممنون.علی‌رجبی

  25. مسعود می گوید

    چند وقته به زن خودم شک کردم خیلی سرش تو گوشی وزنگ های نصف شب

  26. ایدا شجاعی‌ می گوید

    من به همسرم شک کرده ام و نمیتونم شکایت کنم میتوانم جز شکایت به نوعی دیگه پرینت بگیرم

    1. محدثه لواسانی می گوید

      سلام خیر

  27. حامد می گوید

    سلام آیافقط بایک اسکرین شات از روی چت واتساپ میشود ثابت کنم همسرم باشخصی رابطه نامشروع دارد؟

    1. محدثه لواسانی می گوید

      سلام. اسکرین شات دلیل محسوب نمیشه صرفا کمک کندده است اما در هر حال علم قاضی تعیین کننده است

  28. سحر می گوید

    سلام شوهر من باخانمی رابطه داره و مسیج هاشو دیدم و عکس گرفتم اما حدس میزنم صیغه کرده البته مطمئن نیستم برای صیغه می‌خوام حق طلاق رو بگیرم مراحل قانونیش چیه ؟ و برای اثباتش باید پرینت از مکالمه هاش و مسیج هاشو بگیرم ؟

    1. وکیل تاپ می گوید

      امکان طلاق وجود دارد لکن با استناد به عسر و حرج ولی نیاز به مشاوره با وکیل دارید . میتوانید با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۲۰۹۰ تماس بگیرید

  29. فرزاد محمد علی پور می گوید

    من از زنم شکایت کردم بخاطر صحبت کردن با یک مرد دیگه تو واتساپ الان دوباره فهمیدم با یک شماره دیگه اون اقا بازنم صحبت میکنه یک بار شکایت کردم حالا دوباره باهم در تماسن حالا باید چیکار کنم زنم فرار کرده رفته خانه خواهر زنم منم دستم به جایی بند نیست الان امروز پسرم پیشش هست دوباره فهمید با اون اقا در تماسه با شماره جدید چه کاری باید بکنم

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام میتوان از بابت اثبات رابطه نامشروع شکایت کرد

  30. ناشناس می گوید

    من به زن شک دارم اگه بامکالمه تلفنی سابت کنم با اقای دیگرقول ازدواج می ده اما خط تلفن به نام حکم این خیانت چیست

  31. ناشناس می گوید

    سلام خیانت زن به مرد با مدرک خط تلفن خودام چیست

    1. وکیل تاپ می گوید

      سلام . به لحاظ قانونی صرف صحبت خیانت و رابطه نامشروع نیست ولی میتونه با سایر مدارک موجب اقناع قاضی باشه

  32. ناشناس می گوید

    جواب سوال منو ندادید

  33. پروین می گوید

    سلام چندبار شوهرم خیانت کرده قبول داره وقول میده به قولش عمل نمیکمه دوباره ادامه میده مچش میگیرم امروز فهمیدم به اسم مردی اسمش نوشته بود فهمیدم سریع دوتا پیام و اسمش حذف کرد حالا میگه میرم پرینت گوشیم میگیرم امکان داره اسم و پیامها که پاک کرده باشن ممنونم راهنمایی کنید

  34. مرجان می گوید

    سلام چندبار شوهرم خیانت کرده قبول داره وقول میده به قولش عمل نمیکمه دوباره ادامه میده مچش میگیرم امروز فهمیدم به اسم مردی اسمش نوشته بود فهمیدم سریع دوتا پیام و اسمش حذف کرد حالا میگه میرم پرینت گوشیم میگیرم امکان داره اسم و پیامها که پاک کرده باشن ممنونم راهنمایی کنید

    1. وکیل تاپ می گوید

      سلام خیر در صورت پرینت اطلاعات کامل است

  35. ندا می گوید

    سلام به بخشید پرینت گوشی رو از چه مکانهای باید گرفت

    1. وکیل تاپ می گوید

      سلام اگر سیم کارت خودنون باشه دفاتر پیشخوان دولتی تشریف ببرید .اگر سیم کارت کس دیگر باشد فقط توسط حکم دادگاه صورت میپذیرد.

  36. محمدپور می گوید

    من در حال طلاق گرفتنم ولی چند وقت پیش با یکی از فامیلمون چت کردم درمورد ازدواج آیا همسر من میتواند از خطم ک بنام خودمه شکایت کنه در ضمن جدا ازهم زندگی میکنیم

    1. وکیل تاپ می گوید

      سلام شما همچنان همسر اقا هستید و موظف به ادای وظایف همسری از خط شکایت نمیکنند از شما شکایت میکنند که پرینت مکالمه بسته به نظر قاضی دارد

  37. یداله محمودی می گوید

    باسلام چنانچه از طریق دادگاه اقدام به گرفتن پرینت تماس وپیامهای زوجه بنماییم دادگاه پرینت ولیست پیامها رو در اختیار من میگذارد یانه لطفا پاسخ دهید

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام خیر ارایه اطلاعات متهم ممنوع است

  38. مریم می گوید

    سلام من چگونه شوهر پیدا کنم ۱۵ سالمه

  39. مریم می گوید

    سلام از. بسکه تو خونه موندم دارم دیوانه می‌شوم من شوهر می‌خوام چگونه پیدا کنم میشه کمکم کنید

  40. گیتی می گوید

    سلام خسته نباشید من تازه فهمیدم گوشیم داره شنود میشه پیامای واتساپ با عکس هم شنود میشه یا خیر

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام میتوانید شکایت استراق سمع نمایید از دادسرا

  41. ناشناس می گوید

    سلام اگه پرینت خط که به نام خودمونه از دفاترپیشخوان بگیریم .پرینت چند وقتو بهمون میدن؟؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام اصولا تا یکسال رو میدن

  42. ناشناس می گوید

    پرینت خط از دفاتر پیشخوان تا چه مدت امکان دارد؟

  43. ناشناس می گوید

    سلام یه اقایی به جرمی بازداشت است و دیروز حکم پرینت مکالماتشونو دادن وفرستادن براتهران ما خودمون کرمان هستیم میخاستم بدونم چندروز طول میکشه تا جوابش ازتهران بیاد

  44. معصومه سواري می گوید

    با سلام در پرینت سیمکارت که از طرف دادگاه داده میشه ایا اسم و فامیل افرادی که تماس گرفتن هم مشخص است؟؟؟؟؟

  45. معصومه سواري می گوید

    با سلام در پرینت سیمکارت که از طرف دادگاه داده میشه ایا اسم و فامیل افرادی که تماس گرفتن هم مشخص است؟؟؟

    1. وکیل تاپ می گوید

      سلام خیر

  46. سرائی می گوید

    سلام پرینت ای گپ رو هم میشه گرفت ؟ و پرینت تماس ریز شماره هاست یا هرچی ک حرف زده باشیم ؟و اینک پیامک ها تا چ وقتی و زمانی میشه گرفت؟

    1. وکیل تاپ می گوید

      سلام خیر

  47. زهرا احمدی می گوید

    سلام پرینت ای گپ رو هم میشه گرفت ؟ و پرینت تماس ریز شماره هاست یا هرچی ک حرف زده باشیم ؟و اینک پیامک ها تا چ وقتی و زمانی میشه گرفت؟

  48. مجید می گوید

    من سیم کارتی به همسرم داده بودم حدود ده سال قبل وسیم کارت همراه. اول بوده وبه نام خودم بوده مدتی قبل با همسرم. مشکل. پیدا کردم ورفتم که پرینت مکالمات رو بگیرم فهمیدم همسرم بدون این که من خبر داشته باشم سیم کارتت رو به نام خودش کزده ومراجعه کردم به دفتر خدمات به ممن گفتند جون همراه اول بوده وسیم ککارت هم دست همسرتون بوده .ما میتونیم بدون حصور شما سیم کارت رو به نام خانمتو ن کنیم واین کار رو کردند ومن نتونستم پرینت بگیرم

    1. وکیل تاپ می گوید

      سلام چون مدتش زیاد بود برای همین

  49. شهرام می گوید

    باسلام.بنده زنم بهم خیانت کرده وسه تابچه کوچولوازش دارم بخاطربچهابخشیدمش ولی درعوضش گفتم بایدمهریت ببخشی که اگه تکرارکندطلاقش بدم..راه اداری وقانونی بخشیدن مهریع برام عرض کنید.وبفرماییدکه اگه اینکاروبکنم اگه یه وقتی طلاقش بدم امکان داره مهریه بهش تعلق بگیره یاخیر

    1. وکیل تاپ می گوید

      سلام بایستی شمارو ابرا کنه تامهریه تعلق نگیره وگرنه صرف گفتگوی ساده چیزی ثابت نمیکنه

  50. محمدجواد حسینی می گوید

    ۲سال۵ماه خانم بچه پسرم برو خونه پدرش میگه من نمیتونم پدرم و ولش کنم تمکین دادم عدم تمکین دارم درخواست ازدواج مجدد دارم ولی موقع اقدام قضای دادگاه خانواده با من کنار آمد تامدت۲۵روز بقیه درخواست همین جوری دادگاه هردو تعهد دادیم ولی ۱ماه نمودن که خونه داری کنه یا شوهر داری وبیخبر ازمنزل ترک کرد تعهد که به دادگاهدابودیم۲۰۰۰مترزمین نوشتیم که بیادخونه وبه تعهدادش پابند نبودوبااون چیزتعهد داده بودایم زمین بدون اجازه من فرخت به کسی دیگه شکایت مال غیر کردم ومدارک به دادگاه ارائه دادم وبخاطر وضع مالیم چند جلسه نرفتم دادگاه به خاطر وضع مالیم شماپرونده منو قبول میکنید

  51. جواد می گوید

    باسلام خانوم من حدود چهار ماه میشه با یکی از همسایه های محل مون رابطه داره هم پیامکی هم تلفنی چند بار هم از طرف مقابل تحدید شده چه کاری باید انجام داد

  52. علی می گوید

    سلام دوستان پرینت تماس یا پیام راحت از ایرانسل من یا همراه من ب راحتی میتونید بگیرید

  53. زهرا می گوید

    اگه شوهرم با کسی توواتساپ چت کنه میتونم با شکایت ب دادگاه حداقل شماره طرفو گیر بیارم ؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام اثباتش خیلی سخته

  54. محمد می گوید

    سلام میشه متن اسمس و مکالمه رو‌ پرینت گرفت برای قضیه ناموسی یا فقط تاریخ تماس میشه گرفت و قانون برای چه جرم هایی اجازه خواندن متن و مکالمه میده

  55. محمد می گوید

    سلام میشه متن اسمس و مکالمه رو‌ پرینت گرفت برای قضیه ناموسی یا فقط تاریخ تماس میشه گرفت و قانون برای چه جرم هایی اجازه خواندن متن و مکالمه میده و اگه ثابت شه مجازات رابطه با زن شوهر دار چیه

    1. بهزاد زینالی می گوید

      با دستور دادگاه ممکن است. اگر مردمجرد باشد ۱۰۰ ضربقه شلاق در صورت تاهل اعدام . زن نیز اعدام دارد

  56. مارال می گوید

    سلام من مادرم به پدرم خیانت کرده و ما اس ام اس هاشا دیدیم الان پدرم میخواد شکایت کنه تا درخواست پیرینت مکالمه و پیامک را بده ولی مشکل اینجاس من با گوشی مادرم با دوست پسرم چند بار تماس گرفتم و اس ام اس عاشقانه دادم الان برای اون اقا مشکل پیش میاد و دوست پسرم با من رابطه داشتن و بعد من فهمیدم که زن دارن الان من باید چیکار کنم اگه فک کنن مادرم با ایشون بوده و اگر ثابت بشه من بودم برای من دردسر درست میشه

  57. هوشنگ می گوید

    همسرم گوشی خودشوازمن قایم میکنه میگم بده نگاش کنم پوزشومیکنه توهم همشم سرش توگوشیه تکلیف من باای چیه

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام بایستی دید دلیل شک شما چی بوده

  58. هوشنگ می گوید

    من به گوشی همسرم شک دارم

  59. میلاد محمدی می گوید

    سلام وقت بخیر
    پرینت تماس وپیامک به گفته مخابرات تا ۶ ماه رو بیشتر نمیدن آیا راهی هست که تا یک سال گذشته رو بگیرم

  60. ممم می گوید

    سلام آیا میشه پرینت روبیکا روگرفت

  61. ناشناس می گوید

    سلام آیا ممکن از ار برنامه روبیکا پرینت گرفت

  62. هاکان می گوید

    سلام سالها قبل من با فردی درارتباط بودم درحد پیامک، الان شوهرم بارها خیانت کرده و بخشیدم دیگه اینبار نبخشیدم درخواست مهریه وطلاق دادم حالا اون با همون پیامکها واسکرین شات هاویه دستخط ازاون آقایی که من باهاش درارتباط بودم داره، و میخواد پرینت بگیره آیا امکان شکایت وپرینت و اثباتش هست؟ تو رو خدا جواب بدید،

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام بعید به نظر میرسه

  63. ناشناس می گوید

    باسلام جاساز کردن دستگاه شنود و چی پی اس در ماشین جرم محسوب میشه؟؟و آیا با صدای ضبط شده از همسر با مردی دیگر امکان اثبات رابطه نا مشروع وجود داره؟؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام دادگاه ضبط مکالمه را فقط اماراه قضایی میداند و برای اثبات رابطه نامشروع حتما باید دلیل بیارین .

  64. ناشناس می گوید

    ببخشید
    اگه یکی تک زنگ بزنگه یا مزاحم بشه
    اونم معلوم میشه یا نه
    لطفا زوود جواب بدین

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام بله

  65. الیا می گوید

    سلام خسته نباشید من ۳۰ سالمه ودوتا بچه دارم که ۱۵ ساله ازدواج کردم شوهرم از هر ننظری خوبه ولی شکاک هستش خسته شدم از این اخلاقش هر بار که میرم خونه پدرم که مشکلمو نو حل کنن میگن برو سر خونه زندگیت بابام راضی به طلاق نیست شوهرم همش گوشیمو چک میکنه با اینکه چیزی تو گوشی ندارم چون اجازه نمیداه چیزی نصب کنم فقط وات ساپ دارم ولی همش شک میکنه البته من مخاطب خاصی ندارم چون نمیزاره بنظرتون چیکار کنم میخوام طلاق بگیرم ولی به فکر بچه ها هستم نمیتونم بزارمشون برم

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام میتوانید در خواست طلاق نمایید اگر نمیتوانید تحمل نمایید

  66. بهنام می گوید

    سلام میشه مکالمه صحبت کردن سه ماه پیش روگرفت صوتی صحبت کردن

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام مکالمه جز ادله نیست قبولش توسط مقام قضایی است

  67. مهناز می گوید

    سلام خسته نباشین من چند ماه پیش با خط خودم باشخصی صحبت کردم وهمسرم از این موضوع باخبر شدن ولی الان خودم درخواست طلاق دادم از طرفی شوهرم از قاضی میخواد حکم بده که پرینت خط من رو که ب اسم من هست رو بهش بدن میخواستم بدونم که بهش میدن یا ن در ضمن من شاغل هستم و فروشندگی میکنم ممنون میشم جوابمو بدین و این که بچه ی منورو یاد داده که در خونه پدرم که هستم صدای من رو که با تلفن صحبت میکنم رو ضبط کرده میتونم از این نظر ازش شکایت کنم ؟؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام اگرتنها ادله پرینت شماره موبایل باشد میتواند درخواست پرینت نماید

  68. فریما می گوید

    سلام شوهرم بیماری خاص داره قبلاتالاسمی مینوربوده والان بعداز۲۰سال بیماری تالاسمی ماژورشده وماه به ماه خون میزنه واینکه بددهنی وفحاشی سرکارنمیره اگرهم بره پول به من نمیده وازبرج ۱۱صبح ازخونه میرفت وشب آخرشب میومدم متوجه خیانت شدم به خانوادش گفتم میگن تهمت میزنی من چکارکنم تاثابت کنم وآیاباطرح شکایت خیانت همسرامکان پرینت مکالمات واس ام اسهاروچطوربگیرم چکارکنم قاضی دستورصادرکنه که پرینت مکالماتشوبگیرم وطرح درخواست نفقه ومهریه چطورهست من توی اصفهان عقدکردم وشیراززندگی کنم برای مهریه توشهرشیرازمیتونم درخواست مهریه بدم

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام میتوانید در محل اقامت خود اقدام نمایید ومیتوانید نسبت به شرایط عسرو حرج تقاضای طلاق نمایید

  69. یاسمن می گوید

    سلام وقت بخیر
    من با مشکلات زیادی در زندگیم با همسرم روبرو بودم، و در نهایت پس از مشاوره با روانشناس و مشاور حقوقی تصمیم به جدایی گرفتم، چندماهی هست که با آقایی تماس تلفنی دارم، آیا همسر بنده اگر اقدام کنن برای دریافت پرینت مکالمات، وویس مکالمات رو هم بهشون میدن؟؟
    و اینکه شماره ها مشخص هست که به نام چه کسی است؟؟ مالک شماره ها قابل تشخیص هست؟؟
    ممنون میشم راهنماییم کنین

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام:بله درصورت درخواست متقاضی ممکن میباشد.

  70. محمد می گوید

    سلام خداقوت اگر همسرم پرینت مکالمات وتماسهای من را بگیره، خط به اسم خودشه، برای من پیام دریافت پرینت حتما میاد؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام:خیر

  71. فرزانه می گوید

    سلام وقت بخیر پرینت تماس ها و پیام ها واتساپ و تلگرام قابل دریافت هست از طریق شکایت بخاطر رابطه نامشروع . البته هیچ سندی ندارم .

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: خیر قابل پرینت نیست.

  72. .... می گوید

    سلام
    پدر من میخواهد اخر ماه از پیام هایه پاک شده واتساپم پرینت بگیرد ، ایا این چیز ممکن است ؟ ایا او می تواند از پیام های پاک شده واتساپ پرینت بگیرد؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: خیر ممکن نمی باشد.

  73. فریدی می گوید

    با سلام، شماره ایی که همسرم استفاده میکنه به اسم خودم هست، ایا امکان دارد که شکایت رابطه نامشروع من بتوانم پرینت مکالمات واتساپ این شماره را بگیرم
    ممنون و متشکر

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: فقط می توان پرینت خط مخابرات را گرفت واتساپ ممکن نمی باشد.

  74. الهه می گوید

    سلام.
    من از ضیط مکالمات همسرم متوجه شدم با خانم شوهردار رابطه داره و این صداها رو فرستادم گوشی خودم
    ایا با این مدرک میتونم شکایت کنم علیه اون خانم و اینکه ایا میتونم پرینت مکالمات و پیامکهاشو از دادگاه بگیرم

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: بله می توانید با توسل به این مدارک شکایت خیانت یا رابطه نامشروع را طرح نمایید.

  75. maryam می گوید

    سلام همسر بنده توانایی جنسی اصلا ندارن و فقط با داروتونستن بکارتمو ازم بگیرن الان یکماهه بای اقایی صحبت میکنم تلفنی ودرخاست طلاق دادم ایاهمسرم میتونه پرینت خطمو بگیره؟وخیانت حساب میشع این تلفن ها؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: بله می تواند با پرینت خط شکایت نماید ولی اگر صحبت شما با اپ های خرجی مثل واتساپ یا تلگرام باشد امکان پرینت وجود ندارد.

  76. مظلوم می گوید

    سلام وقت بخیر،همسرمن بایک زن رابطه جنسی داشته وایشون ازشون فیلم برداری کرده وازش قصد اخاذی داره خالا من موضوع رو فهمیدم ومیخوام بخاطر بچه ی شیرخواره ام همچنان باهاش زندگی کنم ولی میخوام حق حضانت بچه ها و حق طلاق رو از ایشون بگیریم،باید به کجا مراجعه کنم وچطور این حقو ازشون بگیرم،باتوجه به اینکه اون خانم خودشم توفیلم هست فیلم رو به من نمیدن،وعلنا در داداگاه دستم خالیه ممنون میشم راهنمایی بفرمایید تا چطور حقم رو بگیرم

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: می توانید از طریق دفاتر ازدواج یا از طریق دادگاه اقدام نمایید.

  77. ناشناس می گوید

    سلام من چندسال پیش عکس یه خانوم راداخل گوشی شوهرم دیدم بهش گفتم باهاش رابطه داری انکارکردگفتم پاک کنه اماپاک نکرددوباره دیروزاتفاقی برداشتم گوشی اش راچک کردم البته توتلگرام دیدم به اسم یک مردشماره راسیو کرده شماره راداخل گوشی خودم زدم پروفایل همون زنه بودکه عکسش توگوشی شوهرم بود درضمن یه پیام هم شوهرم بهش داده بود بچه‌ها م هم دیدن وشوهرم سریع پیام راپاک کردحالامن شماره ی زنه رادارم وکلی عکس ازپروفایل توتلگرام باخانواده اش من بایدچجوری ثابت کنم که این داره سواستفاده می کنه واینکه بنده دانشجو بودم وباهمکلاسیهایم درحد درس تحقیق توگوشیم پیامک داریم هم خانم وهم آقابهم میگه تواوناروپاک کن منم اینوپاک کنم دیروزم تمامی همکلاسی های آقاراپاک کردم اونم عکسای زنه راپاک کردم چطوری می تونم بدون شکایت پرینت بگیرم

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: می توانید در صورت اثبات به جرم داشتن رابطه ی نامشروع شکایت نمایید.

  78. محمد می گوید

    سلام وقت بخیر من میتونم از سیمکارتی که به اسم خودم هست ولی همسرم استفاده میکنه ازطریق مخابرات پرینت مکالمه وپیامک بگیرم؟؟؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: بله

  79. رضا می گوید

    سلام خسته نباشید من تو کوچمون با ماشین رد میشدم یه پسر از خودم بزگتر عمدا با متور پیچید جلوم بعد من اس مس دادم چرا این کار کردی اونم گف میتونم بیا از التم بخور بعدس تماس گرفتم پشت گوشی هم. گفتش دلم خاسته میتونم و فحاشی من هم مکالمت ظبط کردم ایا میشه شکایت کنم

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: بله می توانید شکایت نمایید.

  80. نگین می گوید

    سلام با یه مردی حرف میزدم و الان فهمیدم زن داشته و زنش شک کرده بهش و آبروی من در خطره چکار میتونه بکنه؟؟پیام داشتیم و توی واتساپ حرف زده بودیم

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: هیچ کاری نمی تواند انجام دهد .

  81. عسل می گوید

    سلام من دوسالع و نیم نامزاد بودم و الان شش ماهه عروسی کردم طی ای دوسال منو کتک میزد و‌اذیتم میکرد حتی بعد از عروسی هم و همیشه منو محدود میکرد الانشم میگه بهت اعتماد دارم و‌همیشه میگه طلاقت نمیدم به چند ماهی هست ک فهمیدم خیانت بهم میکه و نمیدونه ک خبر دارم و حتی یکی از نزدیکانم هستن او فرد
    میخوام بگم من میتونم با این شرایط طلاق بگیرم حق با منه؟؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: بله می توانید بااثبات شرایط موجود درخواست طلاق نمایید.

  82. وجیهه می گوید

    من یکسال خونه شوهرم رو ترک کردم و منزل پدرم هستم در روال پرونده جدایی تو این مدت با یه نفر رابطه داشتم و باهم پیامک و تماس داشتیم الان همسرم اطهار داره ک پرینت دراورده امکان داره برام پیامک بیاد بخاطر کنترل؟
    و اگ ثابت شه جرم این چی میتونه باشه

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: بله می تواند.

  83. حسین می گوید

    سلام
    عذرمیخوام
    پرینت پیامکهای همراه اول و ایرانسل رو تا چند وقت قبل بهمون میدن؟
    من از همسرم شکایت دارم باید چکار کنم

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: باید با دستور دادگاه صورت بگیرد واین یک موعد قضایی است.

  84. علی رضا می گوید

    سلام من میتونم بدونی که زنم بفهمه توسط مرجع قضایی تقاضا دریافت پرینت و مکالماتشو کنم چون شک دارم و به یقین نمیتونم بگم که خیانت میکنه خط زنم به نام خودشونه

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: باید بابت رابطه نامشروع شکایت کرده و درخواست پرینت نمایید.

  85. Fariba می گوید

    سلام من از گوشی نامزدم یه شماره برداشتم و بهش پیام دادم بعد شب بعدش نامزدم پیام داده چرا از گوشیم شماره برداشتی شغل نامزدم راننده اتوبوس است میگه اون از مسافرامون بوده چرا شماره برداشتی. نامزدم از کجا فهمیده لطفاً بگید

  86. Saba می گوید

    سلام من از شوهرم مدرک فیلم و عکس خیانت هیلی دارم حتی فیلم رابطع هم باهاشون دارم دقیقا فیلم سکس ازشون دارم حای زنه رو میشناسم اسم و فامیل و نطمئنم ک هنوزم تلفنی در ارتباطن ب من بگید دقیقا چیکار کتم چع شکایتی کنم ک پرینت خط شوهرم با اس ام اساش هم گرفته شه بعد ک ب دادگاه هم ثابت شد میخوام بدونم چ بلایی سره شوهرم میارن مهریه ی منو میدن؟راحت طلاق میتونم بگیرم آیا شوهرم بعدش میفته زندان؟
    چون باید تقاص کاراشو پس بدع

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: می توانید شکایت بابت زنای محصنه طرح نمایید و متعاقب ان درخواست طلاق طرح نمایید.

  87. ح می گوید

    سلام.کسی میتونه با گوشی پرینت خط کسی دیگر رو بگیره و اگه کسی قرار کرده باشه که با کسی در رابطه بوده وبه خاطر این که خانواده همسرش ببخشن گفتن باید مهریه رو ببخشی وطرف هم امضا کرده باشه چیکار باید کنه ومیگن باید بریم محضر .محضری نوشته بشه

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: باید در دفتر تنظیم کننده سند نکاحیه اقدام نمایید.

  88. ح می گوید

    سلام من قرار کردم که با کسی در ارتباط بودم ودر قرار نامه نوشتم که مهریه م رو بخشیدم الان چی کار کنم راهنمایی کنید لطفا

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: اگر موقت بود مدت سپری شده کار لازم نیست انجام دهید.

  89. راشد می گوید

    آیا شماره هایی خارجی هم تویی پرینت فهمیده یا تنها داخلی فهمیده میشع

  90. نسرین می گوید

    سلام
    من شوهرم عقیم هست ودادخواست طلاق دادم الان فقط منو تهدید میکنه که تو با کسی هستی
    یکسال پیش یه نفر پیام میداد بهم میتونه پرینت یکسال پیش رو بگیره

    1. بهزاد زینالی می گوید

      باسلام
      با حکم دادگاه امکانپذیر است.

  91. سارا می گوید

    سلام
    من پدرم با خانومی در ارتباط بودن دو سال و پدرم مطرح کردن ک میخان ازدواج کنن الان ابراز پشیمونی می‌کنه و میگ در ارتباط نیسم ولی من چن روز پیش پیامشونو با اون خانوم دیدم الان مادرم میخاد ک پرینت خط رو بگیره امکانش هس ک پرینت خط رو ب مادرم بدن اگر نیس ممنون میشم راه حل بدید

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: مادرتان به جرم داشتن رابطه نامشروع پدرتان باید شکایت کیفری نماید و درخواست پرینت پیامک کرده و به استناد به ان از شکایت خودش دفاع نماید و اگر خودشان نتوانند این تشریفات را انجام دهند با توسل به وکیل اقدام نمایند برای این کار می توانید با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۲۰۹۰تماس بگیرید.

  92. شقایق می گوید

    سلام و خسته نباشید یه اقایی چند مدت توی اینستا به بنده گیر داده بودن و چندین بار تماس گرفتن و گرفتم صحبت کردیم و پیام دادیم ایشون جدا شده بودن از همسرشون و من حتی یکبارم ایشونو ندیدم اگه همسرشون شکایت کنن پرینت بگیرن از تماسهاشون بگن ک ایشون با دختر در ارتباطه و بچه رو نمیشه ببینه ایا دادگاه منم میخواد و پای منم گیره؟ چون من اصلا رابطه خاصی نداشتم با این اقا

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: تماس اینستاگرام را نمی توان پرینت گرفت ولی اگر از اپراتورهای ایرانی باشد می تواند به جرم داشتن رابطه نامشروع درخواست پرینت تماس یا پیام نماید.

  93. ماتان می گوید

    سلام خسته نباشین من ازهمسرم دارم جدا میشم چهار ماهه با یکی از اقوام حرف میزنم در واتساپ ولی نزدیک بیست تا پیام به شیمکارتم دادن و ده دوازده بار تماس گرفتن ممکنه همسرم ب دادگاه بگه پرینت بگیرن؟سیمکارت به اسم خودمه با این تعداد پیام وتماس متهم میشم؟متن پیامارارو میتونن ببینن

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: بله ممکن می باشداگر درخواست نماید به حکم دادگاه می تواند پرینت را بگیرد.

  94. فرهاد می گوید

    سلام كسي كه خط خانمش به اسمش هست ولي سيمكارت دست خانمش هست ميتونه از طرف خودش بره پرينت تماس بگيره از محابرات؟؟؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: بله می توانید پرینت بگیرید.

  95. ناشناس می گوید

    سلام وقت بخیر ببخشید شوهرم یه چندوقتی هست بهم میگه پیرینت گوشیتو میگیرم ولی سیمکارت به اسمش نیست به اسمه دوستشه اتباه هم هستیم یعنی ممکن هست که پیرینت بگیره از تماسا پیامکام خواهش میکنم که زود جوابمو بدین

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: درخواست پرینت خط تماس را فقط به صاحب خط می دهند مگر به دستور دادگاه صورت بگیرد.

  96. محمدی می گوید

    سلام من ۲۰ روز پیش در گوشی شوهرم دیدم که یک خانم بهش پیا داده که کسی خونشونه و امشب نمیشه من بعد از چند روز دیگر که بهش مشکوک بودم از پشت پنجره باز صدای خانم از پشت گوشی شنیدم کهداره با خودش سکس میکنه تا شوهرم ببینه من ازشون فیلم گرفتم ولی فقط شوهرم مشخصه و تو گوشی صدا حرفاشون واضح نیست خودم به وضوح صداشونو شنیدم بعد فهمیدم چون پیام هایی روز هایی بعدی رو دیدم که با یک کارمند نماینده بیمه داشت پیام هایی عاشقانه میفرستاد

    1. زینالی می گوید

      سلام: شما می توانید بابت داشتن رابطه نامشروع از همسر خودتان شکایت نمایید و برای این موضوع هر مستند و مدرکی در اختیار دارید ضمیمه شکایت خودتان نمایید برای کمک بهتر می توانید به وکلای سامانه وکیل تاپ انلاین مشاوره نمایید.

  97. حسن می گوید

    برای خانمی که کارمند من هست آیا همسرم به استناد به پرینت موبایل میتواند اثبات رابطه نامشروع بکند؟

    1. زینالی می گوید

      سلام: اگر رابطه نامشروعی وجود داشته باشد می تواند از طریق دستور مقام قضایی درخواست پرینت خط را بگیرد و از شما شکایت کرده و مجازات نمایدولی اگر ارتباط براساس واتساپ یا تلگرام و اینستاگرام باشد اگر اسکرین شاتی نداشته باشد قابل پرینت نیست برای راهنمایی بیشتر می توانید از طریق وکلای انلاین سامانه وکیل تاپ مشاوره نمایید.

  98. سارا می گوید

    شوهرم مرا در خانه حبس می‌کند و می گوید که اجازه ی بیرون رفتن رو هم ندارم.در خانه بیشتر با مادرم تماس میگیرم وحرف میزنم ویا پیامک میفرستم وهمسرش از تمامی این مکالمات وپیام ها باخبر می شود میخوام بدونم چطور کاری کنم که نتونه مکالمات رو شنود کنه .

    1. زینالی می گوید

      سلام: همسر شما نمی تواند صدای شما را شنود کند برای این مورد شما می توانید از همسرتان شکایت کنید بخاطر استراق سمع و اینکه بخاطر حبسی که شما درخانه متحمل می شوید بخاطر وجود شرایط موجود از همسر خودتان نیز در خواست طلاق نمایید.

  99. مبینا می گوید

    سلام من خطم ب اسم خودمه و میخوام طلاق بگیرم شوهرم تهدید ک تو باکسی رابطه داری میتونه پیرینت منو بگیره

    1. زینالی می گوید

      سلام: اگر از طریق دستور دادگاه باشد می توانند با توجه به دستور دادگاه درخواست اخذ پرینت نماید.

  100. امید می گوید

    سلام سیم کارت به اسم خودم است از کجا پرینت مکالمه بگیرم

    1. زینالی می گوید

      سلام: باید از نمایندگی اپراتوری که متعلق به خط شماست درخواست پرینتی را بخواهید تا برای شما پرینت بدهند.

  101. ناشناس می گوید

    سلام
    میشه از روبیکا و ایتا پرینت گرفت؟
    اگ میشه از چند ماه قبل میشه پرینت گرفت؟
    حتی اگ ایتا حذف حساب کاربری بزنیم هم میشه پرینت گرفت ؟
    یا روبیکایی ک فیلتر شده رو میشه پرینت گرفت؟
    یا الان من اینجا پیام میدم هم تو پرینت مشخص میشه؟؟؟
    تورو خدا جواب بدین خیلی واجبهههه 🙏🙏

    1. زینالی می گوید

      سلام: امکان اخذ پرینت از این اپلیکیشن ها با دستور مقام قضایی ممکن می باشد.

  102. lost می گوید

    سلام یه ماه پیش تو خونه ی بابام پیش خونواده من نزدیک دامادمون نشسته بودم ک یهو شوهرم امد توخونه و نمیدونم چه فکرایی با خودش کرد و موقع رفتن خونمون وسط راه پیادم کردگفت برگرد برو همونجا ک بودی و نصف شبی خودش گزاشت رفت و منم برگشتم خونه ی بابام ازونموقع یبار اومد دنبالم ک ب همه گفت این دوتا نزدیک هم نشسته بودن من غیرتیم و فلان و دیدم اعتماد نداره و حرف حودشو میزنه نرفتم
    ازون روز به بعد چند بار اس داده یا زنگ زد ک همش بددهنی کرده
    و یبارم به هم خرجی نداده تو این مدت
    میخام طلاق بگیرم و مهریم رو هم بگیرم
    الان من باید چیکار کنم کجا برم و چی بگم
    مهریه مو چجوری بگیرم.

    1. زینالی می گوید

      سلام: شما باید یک دادخواستی برای درخواست طلاق اقدام کرده و توسط یک یک وکیل دادخواست طلاق را تنظیم کرده و در دفاتر خدمات قضایی ثبتش نمایید برای راهنمایی بیشتر از وکلای انلاین وکیل تاپ مشاوره نمایید.

  103. محمد می گوید

    سلام چن ساله به خانمم مشکوکم تو را خدا کمکم کنیدعذاب وژدان بدطوری می‌کشم فشار روحی روانیم کرده

    1. زینالی می گوید

      سلام: اگر مستنداتی داشته باشید می توانید بعلت داشتن رابطه نامشروع از این فرد شکایت نمایید.

  104. ناشناس می گوید

    سلام
    قاضی در چه مواقعی میخاد ک از گوشیه طرف پرینت بگیرن
    ایا بدون مدرک میشه یا
    باید چه مدرکی ارئه کنن ک قاضی حکم بده تا پرینت بگیرن
    و قاضی باید خودش بگه ک از برنامه های مجازی هم پرینت بگیرن یا فقط اس ام اس و تماسا پرینت گرفته میشه؟
    لطفا کامل توضییح بدین
    ممنونتونم

  105. ناشناس می گوید

    سلام
    قاضی در چه مواقعی میخاد ک از گوشیه طرف پرینت بگیرن
    ایا بدون مدرک میشه یا
    باید چه مدرکی ارئه کنن ک قاضی حکم بده تا پرینت بگیرن
    و قاضی باید خودش بگه ک از برنامه های مجازی هم پرینت بگیرن یا فقط اس ام اس و تماسا پرینت گرفته میشه؟
    لطفا کامل توضییح بدین
    ممنون میشم

    1. زینالی می گوید

      سلام: باید از طریق دستور مقام قضایی درخواست پرینت مکالمات و پیامک را بخواهید برای راهنمایی بیشتر از طریق وکلای انلاین وکیل تاپ مشاوره نمایید

  106. پوریا می گوید

    سلام. من به بابام شک دارم من ۱۳ سالمه چند ماه قبل ی سره به گوشیه بابا پیام می یومد واتساپ تو پیام ها همه جا
    بعد من رفتم یه نگاه انداختم دیدم عشقمو شب بخیرو اینا 😥😥😥بعد می رفتیم مهمونی اینا ی سره می رفت تو گوشی بعد می گفتیم تو گوشی چیکار می کنی می گفت
    مشتریه من واقعا نمی دونم چی کار کنم مامانم هم سواد نداره بعد از سرکار دیر میاد قبلا ساعت ۸ خونه بود الان ها
    ساعت ۱۰تا ۱۲ اینا میاد بعد من نرفتم شناسنامه شو نگاه کردم دیدم زده المثنی دیگه واقعا نمی دونم چی کار کنم می ترسم برم به مامانم به بگم چند بار تو گالری عکس ی دختر ۲۰تا ۳۰ ساله رو هم دیم اصلا فامیلم نیست شما کمکم کنید
    لطفا😓🙏🙏

  107. کوروش می گوید

    سلام خانوم من بدون اطلاع من مخفیانه الان چندسالی میشه که یه خط به نام خودش ویه گوشی دارن که من نمیدونستم خونه خواهرش قایم کرده باخواهرش کارخلاف انجام میدادن من تازیگافهمیدم ۳بارسقط جنینم داشته من چکارکنم

  108. . می گوید

    با سلام و خسته نباشید
    خواهرم به همسرش از قبل شک به خیانت داشت الان با دیدن واتساپ کامپیوتر بطور اتفاقی متوجه پیام های همسرش با خانمی که مجرد است و ظاهرا رابطه نامشروع دارد شد علاوه بر این جهت اینکه خواهرم خودش از او طلاق بگیرد به او فحاشی میکند و دست هم رویش دراز میکند طبق گفته خودش کاری میکنم تا خودت بروی ، چه مدارکی برای دادگاه نیاز است تا اثبات کند همسرش خیانت میکند ؟ آیا عکس از صفحه کامپیوتر از واتساپ کفایت میکند ؟ واینکه با دو فرزند قصد دارد عید نوروز به بهانه مهمونی برود خونه پدرو مادرم که در شهر دیگری هستند و دیگر بر نگردد ، آیا این کار از نظر قانونی درست است ؟ بعدا بخاطر ترک منزل از سمت خودش مشکلی برایش پیش نمی آید که همسرش شاکی شود ؟ ممنون میشوم راهنمایی بفرمایید

    1. زینالی می گوید

      سلام: باید تمامی مدارکی که برای اثبات خیانت همسرش دارد به همراه داشته باشد و بتواند بر اساس ان اقدام به درخواست طلاق نماید و دو نفر را نیز به عنوان شاهد به دادگاه معرفی نمایند.

  109. امیر حسین می گوید

    سلام ببخشید چیکار میتونیم بکنیم تا از گوشی پرینت گرفتن هیچی معلوم نشه نتونن بگیرن

  110. ناشناس می گوید

    سلام همسرم میخواد پرینت مکالماتم را بگیره خط به اسم پدرمه میخواد با من وپدرم بریم که پرینت بگیره امکانش هست واینکه دوماه پیش سیم کارتمو عوض کردم اونو شکوندم انداختم رفت بازم میشه پرینت گرفت؟

  111. ناشناس می گوید

    سلام همسرم میخواد پرینت مکالماتم رو بگیره خط به اسم پدرمه میخواد که با من وپدرم بريم پرینت بگیریم و اینکه سیم کارتم حدودا دوماه پیش شکوندم انداختم رفت بازم امکان پرینتش هست

    1. زینالی می گوید

      سلام: از تاریخ ارسال و دریافت پیامک تا مدت شش ماه در اداره مخابرات ان پیامک ها سیو می باشند و کسی که بنامش هست باید پرینتی را درخواست نماید به شخص غیر مالک پرینتی نمی دهد.

  112. محمد می گوید

    سلام با توجه به این که فرمودین که فقط با دستور مقام قضایی میشود پرینت سیمکارت همسر خود را گرفت.ایا با سوزاندن سیمکارت از طریق خود شخص بازهم میشود مکالمات رو پیگیری کرد و ثابت کرد؟

    1. زینالی می گوید

      سلام: بله سیمکارت سوخته ولی در سیستم مخابرات سیو شده است و می توانید از این طریق اقدام به دریافت پیامک نمایید.

  113. محمد می گوید

    سلام ببخشید همسرم چند وقتیه که کاراش مشکوک شده و الان دو هفته هست که من و بچه رو ول کرده رفته ومنم بهش شک دارم آیا میتونم از دادگاه درخواست پرینت خط بکنم وتو این چند ماه اخیر چند تا خط عوض کرده که دویا سه تاش به اسم خودش نیست به اسم خواهر یا پدرشه ویک خط بنام خودشه که آخرین خطیه که دستشه وهنوز فعاله میشه کاری کرد

    1. زینالی می گوید

      سلام: باید بخاطر داشتن رابطه نامشروع ازش شکایت نمایید و از دادگاه درخواست پرینت پیامک را نمایید تا مشخص بشه با چه کسی در ارتباط هست

  114. ریحانه می گوید

    سلام از کجا میتونم بفهمم شوهرم با یک شماره تماس گرفته قبلا یا نه؟

  115. مهدی می گوید

    سلام
    ببخشید موقع گرفتن پرینت تمامی خطوط، از پیامک ها شماره و متن پیامک هر دو طرف مشخص میشه یعنی ماله طرف مقابل یا هرکسی که به فرد مورد نظر پیام داده اطلاعاتش مشخص میشه؟!

    1. زینالی می گوید

      سلام: خیر تمامی خطوط را نمی دهند با هر خطی که تماس بر قرار شده است با همان خط این پرینت را به طرف می دهند.

  116. محمد امین می گوید

    سلام خواهرم میخواد طلاق بگیره شوهرش طلاق نمی‌ده میگه پرینت میگیرم تا نتونی خواهرم میگه باید چکار کنم تا نتونه پرینت بگیره از تماس پیام ها من طلاق بگیرم مشکلش پرینت هست نتونه شوهرش بگیره سیم کارت ها به نامش نیستن حتی باشه چ نباشه میشه پرینت بگیره مثلا باید چکار کنه نتونع شوهرش پرینت بگیره طلاقش بگیره از شوهرش

    1. زینالی می گوید

      سلام: نمی تونه مانع از این بشه که پرینت نشود

  117. محمد امین می گوید

    سلام خانومم چند وقته مشکوک میزنه تلفن نگاه کردم پیامک بازی کرده تازه فهمیدم بعد تماس گرفته تو مجازی آشنا شدن گروها
    بعد من شکایت کنم پرینت بگیرم از پیامک ها چی نوشتن و تماس ها از اون پسره شکایت کنم جرمی برای پسره داره با زنم تلفنی پیامک بازی کرده ؟؟

    1. زینالی می گوید

      سلام: باید از طریق تنظیم شکوائیه بخاطر داشتن رابطه نامشروع از همسرتان و طرف مقابل شکایت نمایید مجازاتش برای دو نفر از ۳۱ تا ۹۹ ضربه شلاق تعزیری هست

  118. ناشناس می گوید

    من مرینت میتونم بگیرم.. هر خطی باشه.. فقط هزینه داره وات پیام بدین.. ۰۹۳۹۹۲۰۰۹۷۲

    1. زینالی می گوید

      سلام: اگر بنام شما نباشد باید از طریق دادگاه پرینتی را مطالبه نمایید

  119. مریم می گوید

    خط وگوشی دارم که همسرم از آن بی اطلاع است ، درصورت شکایت از خط اصلی من این خط هم لو می رود

    1. زینالی می گوید

      سلام: خیر مگر از وجود این خط مطلع باشد

  120. علی می گوید

    من میخوام تمام تماس و پیام خانومم پرینت بگیرم خط ب اسم خودشه برم اپراتور ایرانسل میدن بهم

    1. زینالی می گوید

      سلام: از طریق دادگاه باید اقدام به اخذ پرینت نمایید.

  121. صغری می گوید

    سلام چند ماهی است که شوهرم بازن برادرم در ارتباط هست خبرهای خانه پدرم رو به زن برادرم میرساند وزن برادرم هم هست ماهی هست رفته خونه مادرش
    واصلا خونه خودش نمیاد در این میان برادرم میگه می‌کشمش در ثانی شوهرم بهشون چک داده به مبلغ پنج میلیون الان من میان این منجلایچب گیر کردم پدرم فوت کرده برادر بزرگم میگه تو باید چند روزی نیومدی خونه پدرت تا اون به دامون بیفته با اون غلطی که کرده منم یه دختر ده ساله دارم نرفتم گفتم اونو نمیزارم خونه بره هر غلطی میخواد بکنه لطفا راهنماییم کنید

  122. فاطیماه می گوید

    سلام بنده ده سال پیش با حکم رشد مهریمو بخشیدم وحالا شوهرم درخواست طلاق داده آیا من میتونم به مهریم رجوع کنم؟

    1. زینالی می گوید

      سلام: خیر نمی توانید رجوع نمایید و قابل برگشت نمی باشد

  123. حامد می گوید

    سلام من ریزمکالمات میتونم دربیارم… واتس اپ پیام بدین ۰۹۳۸۶۹۳۴۶۲۳

  124. فاطمه می گوید

    سلام من همسرم چند وقته تو اینستا با چند نفر درارتباطه واز پیامکها وعکس هایی که فرستاده اسکرین شات گرفتم میتونم ازش شکایت کنم

    1. زینالی می گوید

      سلام: می توانید از طریق این مدارک بابت داشتن رابطه نامشروع اقدام به شکایت نمایید

  125. مريم می گوید

    سلام خانم هستم و قصد اقدام به طلاق دارم چند سوال داشتم ممنون ميشم پاسخ بدين ١- درصورت اعلام مرد در دادگاه به اينكه به همسر خودم شك دارم دادگاه براي اثبات اين حرف چه اقداماتي انجام ميده؟ ٢- در صورت در خواست مرد براي دريافت پرينت خط همسر دادگاه بدون مدرك اقدام ب گرفتن پرينت ميكنه!؟ ٣- در صورت اقدام به مسدود و سوزاندن خط و خارج كردن خط در اپراتور ايرانسل تاريخچه تماس و پيام تا چه زماني باقي مي ماند و قابل گرفتن است ؟ ٤- پرينت نرم افزار هاي مجازي مثل واتساپ اينستاگرام و تلگرام هم قابل دريافت هست؟ ٥- در صورت اقدام به دريافت پرينت دادگاه تا چه بازه زماني را دستور ميدهد مثلا شش ماه قبل يا بيشتر ؟ ٦- در صورت دريافت پرينت ، به دادگاه مستقيم داده ميشود؟ و پاسخ ب اينكه همسر مرتكب خيانت شده يا نه علني اعلام ميشود؟

    1. زینالی می گوید

      سلام: پرینت خط تلفن تا مدت شش ماه قابل دریافت می باشد آن هم با اجازه دادگاه قابل دریافت می باشد.

  126. حسین می گوید

    سلام خسته نباشید آیا من میتوانم بدون حکم قاضی از خط خودم که بنام خودم هست پرینت متن اس ام اس بگیرم؟

  127. حسین می گوید

    سلام آیا من میتونم بدون گرفتن حکم قاضی از خط خودم که به نام خودم هست پرینت اس ام اس بگیرم؟

    1. زینالی می گوید

      سلام: بله به مدت شش ماه قابل دریافت است

  128. ناشناس می گوید

    سلام. خسته نباشین.
    قاضی حکم پرینت تماس و پیامک میده. برای همه شماره ها رو میدن یا فقط شماره مخصوص که از قبل مشخص شده باشه رو میدن.

    1. زینالی می گوید

      سلام: هر شماره ای که ارائه نمایید و درخواست نمایید و قاضی بر اساس دستور صادره از مخابرات پرینتی دریافت میکند.

  129. جواد می گوید

    سلام من با خانومم یه دوماهی قهربودیم والان آشتی کردیم وازگوشیش چندتا فیلمهایی درآوردم که تو خونمون صدای مرد میومد واین داستانا خودش اعتراف کرد که صدای مردها دوست پسرهای دوستاشن وچندتا عکس باغ واینا که لباسهای ناجور پوشیده وولی عکسی از مردها نیست زبونی خودش اقرار کرده . خطشو عوض کردم وشکوندم دو روز بعد پوکه بسته باز گشت خط شکسته هارو پیدا کردم. میتونم پرینت خطشو بگیرم؟؟؟

    1. زینالی می گوید

      سلام: خط بنام خودتان باشد بله

  130. Alibebak می گوید

    سلام از خط ب نام خودم باشه میتونم پرینت پیام هارو بگیرم
    اگه میشه بگین چجوری کجا باید برم ممنون میشم

    1. زینالی می گوید

      سلام: باید از طریق اپراتور مربوط به خط خودتان اقدام نمایید.

  131. پرهام می گوید

    سلام من شماره کسی که با همسرم رابطه داره رو دارم میتونم به دادگاه بگم همسرم بااین شماره درارتباط و پرینت بهم بده وبیشتراز۶ماه باشه

    1. زینالی می گوید

      سلام: بله می توانید از دادگاه بخواهید تا دستور پرینت پیامک را بدهد.

  132. هستی می گوید

    سلام.خسته نباشید…خط همراه شوهرم به نام من هستش ومن یک مدتی هست که متوجه شدم شوهرم داره به من خیانت می‌کنه آیا من میتونم درخواست پرینت پیامک ها رو بدم واگر میشه لطفاً راهنمایی بفرمایید که چه طوری وبه کجا باید مراجعه کنم باتشکر

    1. زینالی می گوید

      سلام: بله باید از طریق اپراتور خط خود اقدام نمایید.

  133. فاطمه می گوید

    من پدرم فهمیده دوست پسر دارم خط ب اسم مامانمه میتونه با مامانم بره و پرینت خط و اس‌ام اسو بگیره

    1. زینالی می گوید

      سلام: بله

  134. علی می گوید

    سلا م زن من بامردی زنا کرده ومن اطلاع دار م آنقدر مدر کدارم که اثبات کنم من اگر آن مرد را کتک بزنم ایا میتواند از من شکایت کند وبرایم سو سابقه درست کند

  135. علی می گوید

    با عرض سلام من متوجه خیا نت زنم شده ام واز تمام پیامک هایی که فرستاده کپی گرفتم دکارشان به زنا هن کشیده مناگر آن مرد را کتک بزنم میتواند شکایت کند وآیا برای من سو سابقه درست می شود من دانشجو هستم ونگران آینده ام

  136. علی می گوید

    سلام اگر من کسیرا که باهمسرم زنا کرده کتک بزنم میتواند از من شکا یت کند من آنقدر مدرک دارم که ثابتش کنم

  137. محمدی می گوید

    سلام آیا میشه غیر قانونی و صرفا با پرداخت پول از پیامک و تماس دیگران پرینت گرفت؟؟؟

  138. ماریا می گوید

    سلام یه سوال داشتم ممنون میشم جواب بدین
    من حدود یک سال و نیم با یه آقا در ارتباط بودم هم از طریق روبیکا و هم واتساپ مکالمه تلفنی هم داشتیم دو ماه بعد از جدایی از این شخص من با یه آقا نامزد کردم و الانم نامزدیم ولی ایشون به من شک دارن و سر هر مسئله ای پای پرینت رو میکشن وسط اون خطمم به اسم خواهرمه میخواستم بدونم میتونن پرینت یک سال پیش رو با خواهرم برن بگیرن؟ یا فقط مال شش ماهه؟

  139. محسن می گوید

    سلام.ازتاریخ ۱۵تیر ۱۴۰۱ بهمدت ۶مه همسرمن بامردی رابطه نامشروع داشته.الان میتوانم طرح شکایت کنم؟تمام جزئیات درپیامکهای این خانم گفته شده.پرینت پیامک چطوربگیرم؟

  140. ایل نگ می گوید

    سلام من حس میکنم شوهرم با یکی در ارتباطه ولی نمیتونم ثابت کنم خیلی با سیاست رفتار میکنه نه رمز گوشیشو میدونم نه میتونم مچشو بگیرم چکار کنم بنظر شما

  141. امین می گوید

    سلام خسته نباشید من چندماه به خانومم شک دارم خط که دستشه به اسم من هست ریز مکالمه هاشو گرفتم دیدم چندماه به یک مرد اس ام اس میده الان میخوام پرینت متن اس ام اس هاشو بگیرم ممنون میشم کامل راهنماهی کنید

    1. زینالی می گوید

      سلام باید شکایت کیفری ارتباط نامشروع کنید و دستور استعلام ریز مکالمات را از قاضی بگیرین چون مخابرات بدون دستور قضایی استعلام نمی دهد

  142. نامیک می گوید

    سلام خسته نباشید.
    آیا میتونم پرینت صوتی مکالمات خط خودم رو بگیرم؟یکماه گذشته.

    1. زینالی می گوید

      سلام
      بله پرینت مکالمات تلفنی ۶ ماه اخیر رو میتونین بگبربن

  143. ناشناس می گوید

    سلام من یک سیم کارت داشتم ک به نام یکی دیگ هست ولی همسرم نمی‌دونست ولی الان اون سیم کارتو دیده ببره مخابرات میتونه بفهمه ب نام چه کسی هست

    1. زینالی می گوید

      با سلام
      اپراتور ها و مخابرات نیز اطلاعات سیم کارت را بدون حکم قضایی به کسی نمی دهند

  144. زینالی می گوید

    با سلام
    خیر چون خط به نام خودشان هست شما اجازه پرینت از مکالمات و پیامک های ایشون را ندارید

زمان پاسخ به دیدگاه شما از طرف وکلای سایت وکیل تاپ ۴۸ ساعت می باشد. درصورت نیاز به مشاوره فوری حقوقی میتوانید از این لینک نسبت به پرسش سوال خود اقدام کنید.



سوالات خود را از ما بپرسید

وکلای پایه یک ما اماده پاسخ به سوالات شما هستند