وکیل املاک و مستغلات

شما برای بدست آوردن سرمایه خود در زندگی بسیار تلاش کرده اید، اما با یک اتفاق ممکن است سرنوشت تمام یا بخشی از این سرمایه در دست تغییر قرار بگیرد.

امروزه اکثر ما بخشی اعظمی از در آمد خود را بر املاک سرمایه گذاری می کنیم، چون احساس امنیت بیشتری داریم.

اما گاهی اوقات دچار مشکلات حقوقی می شویم و این وضع نگران کننده می شود. اما این نگرانی یک راه حل دارد و آن مشاوره با یک وکیل متخصص در حوزه ی املاک است تا از این طریق علاوه بر اطلاعاتی که در خصوص خرید و فروش به شما می دهد، بخشی از نگرانی شما را نیز بسیار کم می کند.

موسسه ی وکیل تاپ می تواند در این خصوص به شما کمک های مهمی از زمان خرید ملک و انعقاد قرارداد تا مراحل بعدی ارائه دهد.

مشاوره حقوقی فوری

مشاوره تخصصی تلفنی و متنی آنلاین با وکلای سراسر کشور

مشکلات حقوقی درباره املاک

مشکلات حقوقی درباره ی املاک ممکن است از از زمان خرید تا فروش، اجاره و … شما را درگیر بحث های حقوقی پیچیده ای کند.

دعاوی ملکی بسیار متنوع و گسترده است و بسیاری از پرونده های حال حاضر در دادگاه ها درباره ی این دعاوی است.

به دلیل پیچیدگی که این گونه پرونده ها دارند؛ اصولا در دادگاه ها روند طولانی تری را تا صدور رای طی می کند. یکی از علت های اصلی این تراکم پرونده، عدم استفاده از وکیل در حوزه ی دعاوی ملکی است.

به همین دلیل مردم چون آگاهی کاملی نسبت به این دعاوی ندارند، دچار مشکلات فراوانی می شوند و در نتیجه پرونده های آن ها بسیار زمان بر شده و نتیجه ی مطلوبی هم حاصل نمی شود.

ما به شما توصیه می کنیم در این را حتما از وکلای متخصص در امور ملکی مشاوره دریافت کنید و پرونده خود را به دست وکلای باتجربه بسپارید تا درگیر این راه سخت نشده و با آرامش بیشتری این دعاوی راه خود را پیش بگیرند.

مشکلات حقوقی درباره املاک

دعاوی ملکی

دعاوی ملکی بسیار گسترده و متنوع است که شایع ترین آن ها عبارتند از:

  • دعاوی ثبتی: ابطال سند رسمی، افراز ملک، ابطال معامله معارض، ابطال نظریه حل اختلاف اداره ثبت، اجرای ثبت، توقیف عملیات اجرایی و ابطال عملیات اجرایی ثبت و….
  • دعاوی حقوقی ملک: الزام به تنظیم سند رسمی، الزام به فک رهن، الزام به اخذ پایان کار، ابطال قرارداد، فسخ قرارداد، کلیه دعاوی مربوط به سرقفلی، تخلیه اماکن تجاری و مسکونی، کلیه دعاوی موقوفات عام و خاص حق کسب و پیشه و تجارت، خلع ید، الزام به اخذ صورت مجلس تفکیکی و ….
  • دعاوی کیفری: دعوی تصرف عدوانی، فروش مال غیر، انتفال مال غیر، معامله معارض، کلاهبرداری، دعوای مربوط به تخریب املاک، دعوای جعل اسناد ملکی یا استفاده از سند مجعول.

نقش وکیل در دعاوی ملکی

همانطور که مشاهده کردید، دعاوی ملکی بسیار متنوع و پیچیده است. بنابراین ضروری است که در دعاوی ملکی به سبب نزدیک بودن دعاوی به هم و حساسیت آن، از یک وکیل ملکی متخصص و با تجربه استفاده کنید.

در واقع وکیل شما با توجه به تسلطی که به قوانین و فرایند دادگاه ها دارد می داند که چه اسناد و مدارکی را برای دادگاه جمع آوری کنید و از چه راهی طرح دعوا کند که نتیجه ی مطلوبی حاصل شود.

همچنین وکیل ملکی به دلیل سواد و مهارتی که دارد بهترین لایحه را برای دفاع از شما در دادگاه تنظیم می کند.

در ادامه ممکن است پرونده شما وارد مراحل ارجاع به کارشناس یا تجدید نظر خواهی شود که در این صورت وکیل ملکی می تواند به خوبی دادخواست لازم و لوایح مرتبط را تنظیم نماید.

موسسه وکیل تاپ به جهت همکاری با بهترین وکلای ملکی می تواند گزینه ای بسیار مناسب برای دعاوی ملکی شما باشد.

برای کسب اطلاعات کامل تر می توانید به سایت https://vakiltop.com/ مراجعه فرمایید.

نقش وکیل در دعاوی ملکی

نحوه مشاوره وکلای ملکی

موسسه ی وکیل تاپ به جهت آسایش موکلین خود، این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا به صورت غیر حضوری مشاوره ی لازم را با وکلای ملکی داشته باشید.

شما می توانید به صورت متنی، تلفنی و حتی پرسش و پاسخ که به طور رایگان است، سوالات خود را از وکلای ما بپرسید.

همچنین اگر احساس می کنید مشاوره ی حضوری برای شما بهتر است می توانید با وقت حضوری را از طریق سایت دریافت کنید.

برای دریافت اطلاعات کامل تر می توانید با شماره ۹۱۰۰۲۰۹۰_۰۲۱ تماس بگیرید.

نتیجه گیری

با توجه به اینکه امروزه دعاوی ملکی حجم بسیار بالایی را در دادگاه دارد لازم است بدانید که علت این تراکم عدم استفاده از وکیل، در دعاوی ملکی است.

مردم به سبب آگاهی کمتر و پیچیدگی دعاوی ملکی باعث طولانی تر شدن فرایند رسیدگی می شوند و در نهایت ممکن است به دلیل عدم تسلط به قوانین بخش عظیمی از سرمایه خود را از دست بدهند.

با توجه به تنوع دعاوی ملکی ما به شما توصیه می کنیم با وکلای متخصص ما در موسسه وکیل تاپ در حوزه ی دعاوی ملکی مشاوره دریافت کنید.

برای برقراری ارتباط با شماره ۹۱۰۰۲۰۹۰_۰۲۱ تماس بگیرید یا به سایت ما به نشانی https://vakiltop.com/ مراجعه نمایید.

سوالات متداول

در این صورت طرح دعاوی خلع ید امکان پذیر است و این در صورتی است که خواهان سند رسمی مالکیت داشته باشد یا اگر ندارد مالکیت خود را ثابت کند.

در این حالت می توانید دعاوی رفع مزاحمت و ممانعت از حق را مطرح کنید که برای اینکار لازم است مالکیت خود را ثابت نمایید.

این دعوا جز دعاوی کیفری است که بهتر است به سبب پیچیدگی موضوع از یک وکیل مشاوره دریافت کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
زمان پاسخ به دیدگاه شما از طرف وکلای سایت وکیل تاپ ۴۸ ساعت می باشد. درصورت نیاز به مشاوره فوری حقوقی میتوانید از این لینک نسبت به پرسش سوال خود اقدام کنید.



سوالات خود را از ما بپرسید

وکلای پایه یک ما اماده پاسخ به سوالات شما هستند