آشنایی با مشاوره ملکی آنلاین

امروزه انواع مشکلات حقوقی بین تمامی اقشار جامعه رایج شده است. باتوجه‌به اینکه اغلب موضوعات حقوقی از پیچیدگی خاصی برخوردارند، اصل بر این است که برای کسب راهنمایی صحیح در این موارد از یک مشاور حقوقی باتجربه کمک گرفته شود. در بین مسائل حقوقی، مشکلات مرتبط با امور ملکی بسیار مرسوم هستند و همین مسئله در کنار مشغولیت‌های زندگی مدرن ممکن است شما را به دریافت مشاوره ملکی آنلاین سوق بدهد.

اما به‌راستی ویژگی‌های یک مشاور حقوقی خوب چیست و مشورت با این نوع مشاور چه مقدار هزینه خواهد داشت؟ اگر به یک مشاور حقوقی ملکی نیاز دارید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا در مورد جزئیات این نوع مشاوره و شرایط آن اطلاعات بیشتری کسب کنید.

فواید مشورت با یک مشاور حقوقی آنلاین

مشاوره حقوقی

به‌منظور صحبت درباره مشاوره حقوقی آنلاین، ابتدا باید با مفهوم مشاوره حقوقی آشنا شوید. مشاور حقوقی کسی است که در امور حقوقی تحصیلات و اطلاعات کافی دارد و می‌تواند شما را برای رسیدن به هدفتان راهنمایی کند. مشاوره حقوقی به سه روش زیر انجام می‌گیرد:

  • مشاوره حقوقی با استفاده از تلفن
  • مشاوره حقوقی حضوری (مراجعه به دفتر مؤسسه حقوقی)
  • مشاوره حقوقی با استفاده از سرویس‌های اینترنتی (آنلاین)

مشاوره حقوقی فوری

مشاوره تخصصی تلفنی و متنی آنلاین با وکلای سراسر کشور

مقدمه‌ای بر مشاوره حقوقی آنلاین

امروزه مباحث مربوط به امور ملکی از رایج‌ترین مشکلات حقوقی است. باتوجه‌به اهمیت این‌گونه مسائل، باید از وکلای معتبر و معتمد در این زمینه کمک گرفت. یک وکیل معتبر و توانا می‌تواند در سریع‌ترین زمان شما را هدفتان برساند، اما گاهی شما فرصت مشورت با یک وکیل خوب را ندارید یا موقعیت جغرافیایی محدودتان کرده است. در چنین موردی مشاوره آنلاین یکی از بهترین گزینه‌ها است.

اینترنت در سال‌های اخیر تقریباً در تمامی بخش‌های زندگی ما ورود پیدا کرده است. از اینترنت می‌توان برای پاسخ‌گویی به تمامی سؤالات در زمینه‌های مختلف بهره برد. یکی از این زمینه‌ها استفاده از مشاوره‌‌های حقوقی به‌صورت آنلاین است.

به علت ویژگی‌های این نوع مشاوره می‌توان در هر زمان و هر مکانی از این خدمت استفاده کرد. همچنین امکان ارسال فیلم، عکس، صدا و… به‌صورت آنلاین وجود دارد؛ به‌این‌ترتیب کاربر و مشاور می‌توانند در هزینه و زمان صرفه‌جویی کنند و در سریع‌ترین زمان به راه‌حل مناسب برسند.

امروزه بسیاری از مؤسسات مشاوره از وکیل‌های مجرب و قابل‌اعتماد استفاده می‌کنند. این مؤسسات در زمینه‌های حقوقی مختلفی از جمله موارد حقوقی خانوادگی، موارد حقوقی کیفری و مشاوره ملکی آنلاین به کاربران خدمت‌رسانی می‌کنند.

شماره تماس با وکیل

فواید استفاده از مشاور حقوقی به شکل آنلاین

همان‌طور که گفته شد استفاده از خدمات مشاور حقوقی به شکل آنلاین موجب شده تا همه کاربران صرف از نظر مکان و زمان بتوانند اطلاعات مدنظر را در اختیار مشاور قرار داده و پس از بررسی این اطلاعات به‌وسیله مشاور حقوقی، به یک راهکار مناسب دست پیدا کنند. به‌طورکلی می‌توان گفت که فواید استفاده از مشاور ملکی آنلاین عبارت‌اند از:

  • کاهش نیاز به حمل‌ونقل (چه برای کاربر و چه برای مشاور حقوقی)
  • کمتر بودن میزان هزینه‌ها نسبت به مشاوره حضوری
  • راحت‌تر شدن ارسال و دریافت مواردی همچون فیلم و عکس
  • عدم وجود هرگونه محدودیت از نظر زمان و یا مکان (چه برای مشاور و چه برای کاربر)
  • جلوگیری از انتقال بیماری‌ در شرایط قرنطینه (مانند قرنطینه بیماری کرونا)

مشاوره های حقوقی تلفنی و آنلاین سامانه وکیل تاپ دارای ضمانت استرداد وجه در صورت نارضایتی کاربران می باشد به این صورت که اگر کاربری از خدمات مشاوره ای سامانه ناراضی باشد امکان استرداد کامل وجه یا ارجاع به وکیل حاذق تری برای ایشان فراهم است.

هزینه مشاور ملکی به‌صورت آنلاین

در قسمت قبلی گفتیم که یکی از مهم‌ترین مزایای مشاوره ملکی آنلاین این است که هزینه کمتری برای کاربر خواهد داشت. در بسیاری از موارد هزینه مشورت با مشاور ملکی به‌صورت آنلاین بسیار کمتر از هزینه مراجعه حضوری به دفاتر مشاور حقوقی است.

با بهره‌گیری از راهنمایی‌های یک مشاور ملکی مجرب، می‌توانید در سریع‌ترین زمان و با صرف کم‌ترین هزینه نسبت به حل مشکل حقوقی خود اقدام نمایید. به‌طورکلی هزینه این نوع مراجعه وابسته به مدت‌زمان ارائه خدمات توسط مشاور حقوقی است. هرچه زمان مشاوره بیشتر باشد، مبلغ مربوط به مشاوره نیز بالاتر خواهد رفت. البته همان‌طور که گفته شد، این مبلغ در مقابل مبلغ مربوط به مشاوره حضوری واقعاً به‌صرفه‌تر است.

روش‌های استفاده از مشاوره آنلاین

هر مؤسسه حقوقی که امکان مشاوره ملکی آنلاین را برای کاربران فراهم کرده، ممکن است از کانال‌های ارتباطی مخصوص به خود استفاده کند. باتوجه‌به این که امروزه این روش مشاوره طرف‌داران بسیاری پیدا کرده است، در بسیاری از موارد می‌توان از چندین روش مختلف برای دریافت مشاوره آنلاین استفاده کرد.

یکی از مهم‌ترین روش‌های ارائه خدمات مشاوره به‌صورت آنلاین، کمک گرفتن از شبکه‌های اجتماعی است. در خیلی از موارد لازم است کاربر فیلم، عکس برخی مدارک و… را خیلی سریع برای مشاور بفرستد تا او بتواند بهترین تصمیم را در زمان مناسب بگیرد. در این حالت استفاده از شبکه‌های اجتماعی را می‌توان بهترین گزینه برای این کار دانست. مهم‌ترین شبکه‌های اجتماعی جهت بهره‌ بردن از خدمات مشاوره آنلاین عبارت‌اند از:

  • What’s app
  • Telegram
  • Skype
  • SMS
  • وب‌سایت مؤسسه

امروزه بیشتر افراد به یکی از این شبکه‌های اجتماعی دسترسی دارند؛ اگرچه حتی می‌توان از طریق وب‌سایت مؤسسه حقوقی نیز از خدمات مشاوره ملکی آنلاین استفاده کرد. انتخاب هر یک از این پلتفرم‌ها بستگی به نیاز کاربر و همچنین مؤسسه حقوقی خواهد داشت، هرچند تقریباً در تمامی این موارد می‌توان نسبت به ارسال اطلاعات مختلف اقدام کرد.

سامانه حقوقی وکیل تاپ که از وکلای مجرب، متعهد و حرفه ای تشکیل شده که موظفند فقط وفقط در زمینه تخصصی و حرفه ای خود فعالیت کنند و وکلا در سامانه به ارائه انواع خدمات حقوقی آنلاین، تلفنی و حضوری می پردازند. مشاوره انلاین وکیل تاپ به شکل متنی در سایت وکیل تاپ با کمترین هزینه تعبیه شده است.

دسترسی سریع، مهم‌ترین مزیت مشاوره آنلاین

دلیل اصلی استفاده از خدمات مشاوره ملک به‌صورت آنلاین

در قسمت مزایای مربوط به مشاوره حقوقی آنلاین گفتیم که یکی از مهم‌ترین مزایای این نوع مشاوره امکان استفاده از خدمات حقوقی بدون توجه به زمان و مکان است. در بسیاری از موارد مشکلات حقوقی درست در زمانی اتفاق می‌افتند که امکان دسترسی حضوری به مشاوران وجود ندارد.

فرض کنید در سال ۱۱ شب یک مسئله حقوقی ملکی رخ دهد، امکان استفاده از مشاوره مؤسسات حضوری حقوقی در این ساعت از شبانه‌روز تقریباً غیرممکن است. مشاوره ملکی آنلاین به شما این امکان را می‌دهد تا بدون توجه به محدودیت‌های زمانی و یا مکانی نسبت به دریافت مشورت‌های حقوقی لازم اقدام کنید.

مشکلات ملکی از جمله مسائلی هستند که می‌توان با استفاده از راهکارهای پیشنهادی یک مشاور حقوقی نسبت به حل آن‌ها در سریع‌ترین زمان اقدام کرد. اگر در این زمینه نیاز به دریافت هرگونه مشاوره حقوقی دارید، کارشناسان زبده ما در بنیاد بین‌المللی حقوقی سنا مفتخر هستند در این زمینه همراه شما باشند و دانش خود را به شما عرضه کنند.

سخن پایانی

رویارویی با مشکلات حقوقی امری اجتناب‌ناپذیر است. امروزه باتوجه‌به وضعیت اقتصادی این مشکلات روزبه‌روز بیشتر خواهند شد. مهم‌ترین روش پیروز شدن در این‌گونه مشاجرات، کمک گرفتن از یک مشاور حقوقی مجرب است.

همان گونه که در ابتدای متن نیز گفته شد، امروزه برخی مؤسسات حقوقی اقدام به ارائه مشاوره ملکی آنلاین کرده‌اند. این نوع مشاوره علاوه بر مزایای گفته شده هزینه کمتری را به کاربر تحمیل خواهد کرد و علاوه‌برآن شما می‌توانید تقریباً بدون هیچ‌گونه محدودیت مکانی و زمانی از این خدمات بهره‌مند شوید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
2 نظرات
  1. علی می گوید

    سلام من پدرم یه ملک قدیمی قولنامه ای دارد الان میخواهد این ملک در بنگاه با کد رهگیری به عنوان فروشنده به من بدهد از نظر اعتبار قولنامه با کد رهگیری بهتر است یا صلح عمری کردن

    1. زینالی می گوید

      سلام: صلح عمری توسط دفتر اسناد و انملاک رسمی صورت میگیرد اعتبارش بیشتر از قولنامه است.

زمان پاسخ به دیدگاه شما از طرف وکلای سایت وکیل تاپ ۴۸ ساعت می باشد. درصورت نیاز به مشاوره فوری حقوقی میتوانید از این لینک نسبت به پرسش سوال خود اقدام کنید.



سوالات خود را از ما بپرسید

وکلای پایه یک ما اماده پاسخ به سوالات شما هستند