وکیل تخلیه فوری ملک۱۰۰٪ تضمین بازگشت وجه

تخلیه ملک یکی از مشکلاتی است که اغلب افراد زیادی با آن روبرو هستند. به این ترتیب بهتر است بدانید که این کار نیازمند دریافت یک حکم می باشد که تنها توسط یک وکیل خبره قابل انجام است. از انجایی که دادگاه ها به دلیل بالا رفتن میزان کرایه و مبالغ رهن با کاهش قدرت مالی افراد روبرو شده اند، بهتر است که یک وکیل به این پرونده ها رسیدگی کند. پس با وظایف بهترین وکیل حکم تخلیه آشنا شوید.

وکیل فوری تخلیه

وکیل تخلیه ملک کیست؟

این که در زمان تخلیه ملک افراد دچار مشکل شده باشند، امروزه اتفاقی است که افراد زیادی با آن روبرو هستند. به این منظور مستاجر ملک را تخلیه نکرده و یا زمان تخلیه آن را به تعویق می اندازد. در چنین شرایطی راه چاره مراجعه به یک وکیل خبره است که بتواند به این مسائل رسیدگی کند. همیشه بین مستاجر و موجر چنین مشکلاتی وجود دارد و دعواهایی در این زمان ایجاد می شود که باید بتوان از وکیل حکم تخلیه کمک گرفت. این وکیل در حوزه وکیل ملکی فعالیت می کند و می تواند در تمامی امور دخالت کند و به آن ها رسیدگی نماید.

این وکیل برای جلوگیری از دعاوی تخلیه و یا حل و فصل کردن مشکلات، به طرفین دعاوی کمک می کند و در ابتدا سعی می کند با مصالحه و سپس قانون به حق و حقوق موکل رسیدگی کند. این وکیل در حوزه های متفاوتی می تواند فعالیت کند که شامل گرفتن حکم تخلیه برای انواع ملک ها، تخلیه ید، رفع تصرف و خلع ید می باشد. رسیدگی به دادخواست و دعاوی در تمام امور نیز از جمله مهمترین فعالیت هایی است که وکیل باید انجام دهد. از مهمترین اقدامات، برای تخلیه ملک، دریافت حکم تخلیه ملک است که اگر طرفین قادر نباشند به توافق برسند، وکیل برای دریافت آن اقدام می کند.

وکلای تخلیه وکیل تاپ قادرند در فرصت پانزده روزه با فراهم آوردن شرایط و با استفاده از دادخواست درست و شرایط تخلیه از طریق شورا، حکم تخلیه مستاجر را بگیرند و اگر شرایط گرفتن تخلیه فوری ممکن نبود موضوع را با طرح دادخواست درست و در صورت نیاز درخواست تامین خواسته برای جبران خسارت تاخیر پیگیری کنند.

مشاوره حقوقی فوری

مشاوره تخصصی تلفنی و متنی آنلاین با وکلای سراسر کشور

شرایط دریافت حکم تخلیه چیست؟

زمانی که موجر قصد دارد برای مستاجر خود به کمک وکیل حکم تخلیه دریافت کند، باید از شرایط لازم در این زمینه بهره مند باشد. بنابراین موجر در سه صورت می تواند برای دریافت کردن این حکم به دادگاه مراجعه کند. اول اینکه مدت زمان قرارداد به پایان رسیده باشد و مستاجر نیز به مدت سه ماه هیچ گونه مبلغی را به عنوان اجاره پرداخت نکرده باشد. در نهایت اگر مستاجر در ملک مورد رهن، دست به اقدامات نا مشروع بزند و یا ملک را به شخص دیگری اجاره و تحویل دهد، موجر می تواند برای دریافت حکم تخلیه وی از یک وکیل حکم تخلیه کمک بخواهد و به دادگاه مراجعه می کند.

در هر یک از موارد ذکر شده، موجر می تواند با ارائه دادن سند مالکیت ملک و قرارداد اجاره نامه به شورای حل اختلاف یا دادگاه مراجعه کند و با ارائه دادن طرح دعوا، برای دریافت حکم تخلیه درخواست دهد. در این زمان وکیل وظیفه دارد تا به کمک وظایفی که به عهده دارد، به موجر کمک کند. این وکیل با بررسی کردن مدارک ارائه شده، به رفع مشکل بین موجر و مستاجر می پردازد. وکیلی که در این زمینه خبره می باشد، می تواند در اسرع وقت و به صورت قانونی به این مسائل رسیدگی کند و حکم تخلیه را به نفع موجر دریافت نماید.

وکیل خوب تخلیه ملک

مشاوره با وکیل تخلیه ملک

زمانی که برای مشکل خود به یک وکیل تخلیه مراجعه می کنید، این وکیل باید از دانش و تجربه بالایی بهره مند باشد. پس مشاوره با یک وکیل خبره می تواند در این زمینه به شما کمک شایانی کند. اگر شما به مشاوره با این وکیل نیاز داشته باشید، وی می تواند برای شما بسیار کارگشا باشد و می توانید از مهارت های وی استفاده کنید. در واقع راهنمایی های سودمند که وکیل به شما می کند، می تواند شما را از ضرر و زیان هایی که ممکن است در این راه در سر راهتان قرار داشته باشد دور کند. پس قبل از هر کاری در زمان مشکلات تخلیه، بهتر است که به بهترین وکیل مراجعه کنید و از مشاوره های او استفاده نمایید.

طرح پرونده در شورای حل اختلاف بسیار بهتر و سهل الوصول تر از دادگاه است. مزایای گرفتن رای از شورا فوری بودن دستور تخلیه ایست که شورا صادر می کند با هزینه ای به مراتب کمتر از دادگاه و با امکان گرفتن خسارت احتمالی از مبلغ ودیعه ای که باید به مستاجر برگردانده شود؛ لذا وکلای وکیل تاپ صدها دستور تخلیه موفق حتی در زمان اوج کرونا گرفته اند و توانسته اند ملک را به مالک برگردانند.

چرا باید به وکیل تخلیه مراجعه کنیم؟

شاید برایتان جای سوال باشد که چرا باید در رابطه با مسائل تخلیه ملک، به وکیل ملکی مراجعه کنیم. بنابراین بهتر است بدانید که دعاوی مربوط به تخلیه ملک، شاید ساده به نظر برسند، ولی اینطور نیست و دارای نکات و قوانین مهمی می باشند که رسیدگی به آن ها تنها توسط یک وکیل قابل انجام است. تمام این مسائل باید بتوانند به وسیله یک وکیل مجرب حل و فصل شوند. در بعضی مواقع ممکن است یک شخص بخواهد با یک کلاهبرداری ملکی، ملکی را که از آن او نیست به شخص دیگری اجاره دهد و مستاجر از این موضوع بی خبر باشد. شاید فکر کنید که در این زمان تکلیف چیست؟ ولی وکیل ملکی می تواند به شما در این زمینه کمک کند تا به نتیجه درستی دست پیدا کنید.

بهترین وکیل برای تخلیه ملک کسی است که رای مثبت دادگاه را به همراه داشته باشد و پرونده های موفق این چنینی زیادی را پشت سر گذاشته باشد. همچنین این وکیل باید بتواند با تکیه بر آگاهی و دانش خود بهترین راه حل را به موکل خود ارائه دهد. بنابراین باید سعی کنید به یک وکیل تخلیه مجرب مراجعه کنید که به روی قوانین روز تسلط کافی داشته باشد. وکیل تخلیه بهترین راه حل را به شما ارائه می دهد. بهترین وکیل کسی است که حق الوکاله مناسبی برای موکل خود در نظر بگیرد و از وظایفی که به عهده او گذاشته شده است، فراتر نرود.

کلام آخر

رسیدگی به مسائل تخلیه ملک، از پیچیده ترین مشکلاتی می باشند که تنها یک وکیل خبره از عهده آن بر می اید. ینابراین باید سعی کنید برای جلوگیری از ضرر و زیان ها در این مشکلات ملکی بین موجر و مستاجر، با یک وکیل در ارتباط باشید و از دانش و آگاهی های او استفاده کنید. وکیل به شما کمک می کند تا بتوانید از طریق مصالحه یا قانون، به خواسته خود دست پیدا کنید. از همه مهمتر، وکیل شما را با شرایط تخلیه ملک و دریافت حکم آشنا می کند و می توانید در کوتاه ترین زمان پرونده خود را با موفقیت پشت سر بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
4 نظرات
  1. صیادی ویدا می گوید

    با سلام و عرض ادب ..ملکی اجاره کردیم با مبلغ ۱۰ میلیون ماهی ۱میلیون ۳۰۰…موجر بعد از پایان قرارداد گفت راضی هست بمونیم ولی بعد از گذشت سه ماه(( برج ۳قرار داد ما تمام شدو تمامی اجاره ها بدون هیچ وقفه ای برای مالک واریز شده ))و موجر با اینکه ۳ماه از قرارداد ما که شفاها تمدید کرده بود و اجاره ها هم تمام و کمال به حساب مالک واریز کردیم رفت و شکابت کرد)) چون پول واریز دلدگستری رو نداشت واریز کنه با فریب ما اومد بنگاه و صحبت کردیم که ۱۲ میلیون بهش بدیم بابت تمدید قرار داد.ماهم سه روز فرصت گرفتیم بابت تهیه پول…پول به حساب موجر واریز کردیم و املاک وقت گذاشتیم برای تمدید.ولی موجر وقتی پول به حسابش واریز شد اومد املاک زد زیر حرفش و قبول نکرد تمدید کنه در صورتی که پول و گرفته بود.‌‌الان پول مارو واریز کرده به حساب دادکستری و دستور تخلیه گرفته..یک هفته کلانتری مهلت تخلیه داده.لطفا بفرمایید سریع ترین راه برای توقف دستور تخلیه

    1. زینالی می گوید

      سلام: باید تمدید شفاهی را اثبات نمایید

  2. مهدی می گوید

    باسلام عرض ادب .پدرم یکسال پیش زمین کشاورزی به متراژ ۷۰۰متر فروخته با توجه به شرایط ورشکستگی ان موقع متوجه نبوده الان متوجه شدیم ان زمین ۸۹۰ متر میباشد ایا الان ۱۹۰متر اضافی زمین به پدرم میرسد لازم به ذکر ک در قولنامه هم موقع فروش هفتصد متر مربع نوشته شده ….ممنون

  3. احمد واعظی می گوید

    درقولنامه اجاره مغازه شرطی نوشته درمدت اجاره که از سه سال نیمی مانده هرکدام از طرفین که بخواهند تخلیه کند مثلاً. مالک . مستاجر را بخواهد تخلیه کند باید یه اخطار یک‌ماهه وبعد از آن سه ماه اجاره خسارت به او بدهد . اخطار دادم دادخواست دادم دادرس شعبه رد کرد به نفع مستاجر و قولنامه را کاغذ باطله ای خواند .امکان درخواست تخلیه مجدد با همان شرایط داد ممنون

زمان پاسخ به دیدگاه شما از طرف وکلای سایت وکیل تاپ ۴۸ ساعت می باشد. درصورت نیاز به مشاوره فوری حقوقی میتوانید از این لینک نسبت به پرسش سوال خود اقدام کنید.



سوالات خود را از ما بپرسید

وکلای پایه یک ما اماده پاسخ به سوالات شما هستند