دانلود نمونه شکوائیه تلف نمودن حیوانات

هر کس به عمد و بدون ضرورت حیوان حلال گوشت متعلق به دیگری یا حیواناتی که شکار آنها توسط دولت ممنوع اعلام شده است ‌را بکشد یا مسموم یا تلف یا ناقص کند به حبس از نود و یک روز تا شش ماه یا جزای نقدی از یک میلیون و پانصد هزار ریال تا سه میلیون ریال محکوم‌ خواهد شد. کشتن حیوانات ممکن است یا به مباشرت باشد یا به تسبیب. تلف کردن با ترک فعل نیز قابلیت تحقق دارد.این جرم بر خلاف جرم شکار حیوانات وحشی حفاظت شده قابل گذشت است و اگر شاکی در هر مرحله گذشت کند قرار موقوفی تعقیب یا اجرا صادر میکند.

مشاوره حقوقی فوری

مشاوره تخصصی تلفنی و متنی آنلاین با وکلای سراسر کشور

نمونه شکوائیه تلف نمودن حیوانات (مرغ)

بسمه‌تعالی

شاکی/ شاکیه /شکات …فرزند/ فرزندان … به آدرس …

مشتکی‌عنه/ متشاکی/ مشتکی‌عنهم … فرزند/ فرزندان … به آدرس …

موضوع: تلف نمودن حیوانات (مرغ)

ریاست محترم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان …

با سلام

 احتراماً به استحضار عالی می‌رساند؛ مشتکی‌عنه که یکی از کارگران مرغداری اینجانب می‌باشد به جهت اختلافاتی که فی‌مابین نامبرده و اینجانب به وجود آمده بود مشارالیه عالماً عامداً با دادن دانه‌های آلوده به سم موجبات تلف تعداد زیادی از مرغ‌ها را فراهم ساخته است. استشهادیه سایر کارگران به پیوست تقدیم حضور عالی می‌گردد. حال با عنایت به مطالب معنونه و با استناد به ماده ۶۷۹ قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده) تقاضای رسیدگی و تعقیب کیفری نامبرده را از محضر عالی مستدعی می‌باشد.

با تجدید احترام

امضاء شاکی

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
زمان پاسخ به دیدگاه شما از طرف وکلای سایت وکیل تاپ ۴۸ ساعت می باشد. درصورت نیاز به مشاوره فوری حقوقی میتوانید از این لینک نسبت به پرسش سوال خود اقدام کنید.



سوالات خود را از ما بپرسید

وکلای پایه یک ما اماده پاسخ به سوالات شما هستند