آزمایش بکارت و مسائل حقوقی مرتبط با آن

آزمایش بکارت نوعی گواهی است که در آن در مورد اینکه معاینه شونده، باکره است یا نه و همچنین نوع پرده بکارت و میزان آسیب آن در صورت آسیب به پرده بکارت، مورد بررسی قرار می گیرد. این آزمایش فقط با رضایت شخص معاینه شونده صورت می گیرد.

بکارت در اصطلاح پزشکی به انواع پرده ها گفته می شود مانند پرده ای که محیط قلب را احاطه کرده است. اما به دلیل کاربرد بیشتر آن در مبحث زنان به معنای پرده ی بکارت بانوان استعمال می‌ گردد. باکره در مقابل کلمه ثیب است. کلمه ثیب به معنای کسی است که پرده بکارتش را در اثر رابطه جنسی از دست داده باشد. باکره کسی است که بکارتش با نزدیکی از بین نرفته است.

آزمایش بکارت و انواع از بین رفتن پرده بکارت

مشاوره حقوقی فوری

مشاوره تخصصی تلفنی و متنی آنلاین با وکلای سراسر کشور

آزمایش بکارت قبل از ازدواج

در بسیاری از موارد اتفاق افتاده است که خانواده داماد دختر را برای آزمایش بکارت پیش پزشک و متخصص زنان می‌ برند. اینکه این عمل مخالف شئون و حیثیت دختر و و مقام و منزلت خانوادگی او می باشد و با توجه به عرف محل ممکن است توهین نیز قلمداد گردد زیرا هیچکس مجبور نیست در مورد وضعیت جسمی خود به دیگری جواب بدهد یا حتی به خواسته دیگری در این خصوص تن بدهد و این موضوع فقط به خود شخص بستگی دارد بحثی جدا می باشد.

مطلب اصلی این است که آزمایش بکارت چیست؟

برای دریافت مشاوره با وکیل به صورت تخصصی و آنلاین در زمینه های حقوقی می توانید با مجموعه مجرب وکیل تاپ در ارتباط باشید.

 ۰۰۲۱۹۱۰۰۲۰۹

تست باکرگی و آزمایش بکارت قبل از ازدواج مجموعه از شیوه ها و روش های علمی برای تشخیص باکره بودن و عدم وجود رابطه جنسی قبل از ازدواج است. انجام این کار فقط با رضایت خود فرد صورت می‌گیرد. حتی با درخواست مراجع قضایی نیز رضایت فرد برای انجام عمل ضروریست.

برای مواردی که فرد صرفا می خواهد از وضعیت خود با خبر شود نیاز به احراز هویت نمی باشد و مطلب شفاهی به او گفته می شود اما برای صدور گواهی سلامت احراز هویت لازم است.

گواهی بکارت صرفا به درخواست شخص باید انجام گیرد و در خواست شوهر، مادر شوهر و…  به هیچ عنوان به این کار مشروعیت نمی دهد. و اگر پزشکان محتوی این گواهی را به شخصی غیر از معاینه شونده بازگو کنند به مجازات افشای اسرار محکوم می‌ گردند.

طبق ماده ۶۴۸ کتاب پنجم تعزیرات قابل مجازات می باشد :اطباء و جراحان و ماماها و دارو فروشان و کلیه کسانی که به مناسبت شغل یا حرفه خود محرم اسرار می‌شوند هر گاه در غیر از موارد‌ قانونی، اسرار مردم را افشا کنند به سه ماه و یک روز تا یک سال حبس و یا به یک میلیون و پانصد هزار تا شش میلیون ریال جزای نقدی محکوم‌ می‌ شوند.

گواهی سلامت بکارت در دو نسخه تهیه می گردد که یکی تحویل معاینه شده می‌ گردد و دیگری نزد متخصص زنان باقی می‌ ماند.

متن گواهی سلامت بکارت بعد از آزمایش بکارت به این شکل است که: گواهی می شود در تاریخ…ساعت..بعد از اخذ رضایت کتبی و احراز هویت و تطبیق عکس با مدارک شناسایی معاینه به عمل آمد و نتیجه …. می باشد.

آزمایش بکارت و انواع از بین رفتن پرده بکارت

بکارت و فسخ قرارداد

قبل از اینکه به این موضوع بپردازیم لازم است توضیح مختصری درباره شرط بنایی و ابتدایی بدهیم

شرط بنایی: در بسیاری از قرارداد ها شروط به طور صریح در عقد ذکر می گردند اما بعضی شرط هایی وجود دارد که در عقد اسمی از آنها برده نمی شود اما طرفین عقد را بر مبنی آن بسته باشند به این معنی که انقدر واضحند که عدم ذکر آنها به منزله بی اعتنایی به آنها نیست، مانند شرط باکره بودن زن.

برای دریافت  مشاوره حقوقی به صورت تخصصی و آنلاین در زمینه های حقوقی می توانید با مجموعه مجرب وکیل تاپ در ارتباط باشید.

 ۰۰۲۱۹۱۰۰۲۰۹

شرط باکره بودن جز شرط های اصلی و بنایی عقد نکاح می باشد که در قرارداد ذکر نمی گردد اما اصولا مردان به اعتبار وجود این شرط حاضر به ازدواج می گردند. اگر مردی بعد از ازدواج با همسر خود متوجه عدم باکرگی او شود به استناد خیار تخلف از شرط صفت حق فسخ قرارداد را دارد.

خیار تخلف از شرط صفت: هرگاه در یکی از طرفین صفت خاصی شرط شده و بعد از عقد معلوم شود که طرف مذکور فاقد وصف مقصود بود برای طرف مقابل حق فسخ خواهد بود خواه وصف مذکور در عقد تصریح شده یا عقد متبانیا بر آن واقع شده باشد.


بیشتر بخوانید: باکرگی چیست؟


فسخ نکاح به علت عدم باکره بودن زن و تکلیف مهریه

عقد نکاح در صورتی که منعقد گردد تمام شرایط یک عقد صحیح و تمام لوازم آن را داراست. مهریه و نفقه نیز از توابع این عقد می باشد. در مورد فسخ شدن نکاح به علت تخلف از شرط صفت باکره بودن زن، اگر بین زن و شوهر رابطه جنسی برقرار شده باشد زن آن مهریه که در عقدنامه ذکر شده است را محق نمی باشد بلکه زن مستحق مهرالمثل می باشد ولی در صورت عدم رابطه جنسی زن مستحق چیزی نیست.

آزمایش بکارت و انواع از بین رفتن پرده بکارت

دیه از بین بردن بکارت توسط دوست پسر

  • هرگاه ازاله بکارت غیر همسر با مقاربت یا به هر وسیله دیگری و بدون رضایت صورت گرفته باشد موجب ضمان مهرالمثل است.
  • هرگاه ازاله بکارت با مقاربت و با رضایت انجام گرفته باشد چیزی ثابت نیست.
  • رضایت دختر نابالغ یا مجنون یا مکرَهی که رضایت واقعی به زنا نداشته در حکم عدم رضایت است.

از بین رفتن بکارت در حوادث ورزشی

از نظر پزشکی کسی باکره است که بکارتش آسیب دیده باشد فرقی نمی‌کند در اثر حوادث غیر مترقبه باشد یا رابطه جنسی دخول اما از نظر فقهی باکره کسی است که دخول نداشته است.

برای دریافت مشاوره با وکیل آنلاین به صورت تخصصی در زمینه های حقوقی می توانید با مجموعه مجرب وکیل تاپ در ارتباط باشید.

 ۰۰۲۱۹۱۰۰۲۰۹

طبق فتوا رهبر نیز کسی که بکارتش را در اثر حوادث ورزشی از دست داده باشد باکره محسوب و نیاز به اذن پدر برای ازدواج دارد. لکن در گواهی پزشکی قانونی این نکته ذکر می‌ گردد که بکارت شخص در اثر رابطه نبوده است.

آزمایش بکارت و انواع از بین رفتن پرده بکارت

سخن آخر

گواهی پرده بکارت گواهی است که در آن در مورد اینکه معاینه شونده پرده بکارت داشته یا نه و همچنین نوع پرده بکارت و میزان آسیب آن در صورت آسیب به پرده بکارت اظهار نظر می شود.

باید به این نکته توجه داشت که امروزه با پیشرفت علم پزشکی، آزمایش بکارت دیگر ثابت کننده ی باکره بودن یا نبودن افراد نیست و در رابطه با صحت این آزمایش  بین پزشکان و متخصصان اختلاف نظرهای زیادی وجود دارد. در خیلی از کشورهای جهان انجام این آزمایش ممنوع اعلام شده و نتیجه آن قابل استناد نیست.

برای مشاوره حقوقی و تخصصی به صورت تلفنی و آنلاین، می توانید با وکلای مجرب و حرفه ای مجموعه وکیل تاپ در ارتباط باشید. تمامی خدمات ارائه شده از سوی وکیل تاپ زیر نظر متخصصین مورد بررسی و نظارت قرار می گیرند و تمامی خدمات حقوقی با کم ترین هزینه و با بهترین کیفیت ارائه می شود.

سوالات متداول

۱- آیا گواهی بکارت برای ازدواج ضروری است؟

خیر، این گواهی برای ازدواج ضروری نیست و گرفتن این گواهی تنها با رضایت فرد امکان پذیر است.

۲- گواهی بکارت را از کجا بگیریم؟

به پزشک متخصص یا پزشکی قانونی مراجعه کنید.

۳- شرایط دریافت گواهی بکارت چیست؟

از جمله شرایط دریافت گواهی بکارت می توان به رضایت فرد برای معاینه و لزوم احراز هویت وی اشاره نمود برای دریافت اطلاعات بیشتر به متن مقاله مراجعه نمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۵ از ۵
از مجموع ۱۵ رای
468 نظرات
  1. مهدیه می گوید

    سلام.اصلا نباید چیزی به عنوان گواهی سلامت بکارت برای دختران مجرد قبل از ازدواج وجودداشته باشه.چه فایده ای داره،،این حرفهای شما.تا زمانیکه این رسوم مسخره توسط خانواده های بی فرهنگ انجام میشه در اصل قضیه هیچ تغییری ایجاد نمیشه.میگین میدیم دست دختر.به نظرتون میشه نشون نداد؟خانواده با دختر مراجعه میکنه که خودش ببینه چه خبره.وگرنه کدوم دختری دوست داره همچین کاری روش انجام بشه.بیچاره اون دختری که بدون اینکه دست نامحرمی بهش خورده و به هزارو یک دلیل ناخواسته وندانسته دچار آسیب شده باشه، قراره براش بنویسن تو سالم نیستی.با همه ی این اوضاع پزشکهای عزیز دارن با این کارشون اصل راز داری رو زیر پا میذارن.تنها مرجع و مهمترین افراد در ازبین بردن این رسومات مسخره پزشکان زنان هستند که متاسفانه قبول میکنند.یک دختر جوان از ترس همین برگه جرات نمیکنه بره پیش پزشک.در حالیکه اگه این قضیه ممنوع بشه با خیال راحت بر ای مشاوره و گرفتن اطلاعات وحتی معاینه به پزشک مراجعه میکنه.ای کاش این معاینات فقط برای موارد حقوقی وقضایی انجام بشه،،نه برای دختران مجرد ودر شرف ازدواج.واقعا زشت ووقیحانه است و بی فرهنگی و بی علمی و جهالت رو نشون میده و با احساسات یک دختر داره بازی میشه.بی عدالتی و تبعیض دیگه از این بالاتر هم هست؟؟

    1. مریم می گوید

      سلام میخاستم بدونم اگ با کسی رابطه داشته باشیم و بکارت نداشته باشیم در پزشک قانونی متوجه میشن که چ زمانی پرده رو از دست داده یا میفهمن چ کسی این کارو کرده ممنون میشم جواب بدین

      1. حسین حبیبی می گوید

        بله اگر بکارت طی مدت یک ماه گذشته به پزشک قانونی مراجعه کنید تا حدودی زمان دقیق از بین رفتن پرده بکارت رو تشخیص میدن اما بعد از سه ماه دیگه زمان دقیقش مشخص نیست و میگن بیشتر از سه ماه است که دیگه اگر طرف رابطه ی جنسی زیادی داشته باشه هم میتونن بگن دخول زیاد انجام گرفته و به صورت ساده بگم تا زمانی که اثار پارگی پرده برجای مونده باشه میتونن تایم دقیق نزدیک به زمان از بین رفتن پرده رو بگن که این چکاب نیاز به دستور قاضی داره موفق و پیروز باشید حسین حبیبی

    2. محمد می گوید

      سلام خسته نباشید
      ببخشید این حرفی که شما میزنیدیعنی طرف رفته هرکاری که دوست داشته کرده الان یکی اومده سمتش برای ازدواج خب ایشون تا قبلش باخیلی ها بوده یعنی تجربه کرده هرچیزی رو پس چه فایده داره که الان میخواد با یه شخص باشه؟
      چراهمون خطودنبال نمیکنه برای چی ازدواج کنه؟

    3. mohammad می گوید

      چرا گواهی بکارت نباید باشه؟
      پس فرق دختری که سالمه با یه بقیه چیه ؟ 🧐😒

  2. raha می گوید

    ممنون مطلب خوبی بود.
    آیا میشه فرق از بین رفتن پرده در اثر حادثه و رابطه جنسی را فهمید؟

    1. محدثه لواسانی می گوید

      بله پزشکی قانونی متوجه این امر میشه

      1. صبا می گوید

        هیچکس حتی دکتر زنان و پزشکی قانونی هم نمیتونن بفهمن هایمن سالم هست یا نه
        یکم اطلاعاتتون رو افزایش بدین و انقد خرافات رو ادامه ندین

        1. محدثه لواسانی می گوید

          دوست عزیز ممنون از دعوتتون به مطالعه ولی لازمه بهتون اطلاع بدم تشخیص این کار در رویه پزشکی قانونی بسیار مرسوم هست 🙂

  3. پویا می گوید

    عالی کسی که ادب و فرنگ داشته باشه و درست بزرگ بشه هیشوقت از همسر خود درخواست انجام ازمایش بکارت نمیکنه و اینو به دختران در شرف ازدواج میگم اگر همسرتان از شما درخواست ازمایش بکارت کرد اینو بدونین که فرد مناسبی نیست چون رسما داره شخصیت شمارو میاره پایین و نشون میده که واقعا عاشقتون نیست که بخاطر یه پرده ممکنه بیخیال ازدواج شه

  4. محسن می گوید

    پرده بکارت نشانه حفظ شرافت هر دختر قبل از ازدواج مقدس است اگر ۲ نفر بالغ و آزاده قصد شروع ازدواج و نکاح داشته باشند و طرف مرد به هر علت به عروس و عدم وجود بکارت وی قبل از ازدواج مشکوک شود حق دارد سلامت فیزیکی عروس و معاینه ی وی را درخواست کندرو این از مبانی عدم شعور و عدم علاقه به زندگی مشترک نیست و اتفاقا برعکس دلیل

    1. محدثه لواسانی می گوید

      فرمایش شما درصورتیه که این حق برای دو طرف وجود داشته باشد.

    2. هیچ می گوید

      سلام، اقای محترم ، اینکه یک مرد به خاطر یک پرده دختر رو بخواد همون اول بهتره که گورشو گم کنه، چرا که ممکنه اون دختر به هزار و یک دلیل بکارتش از بین رفته باشه نه به خاطر رابطه جنسی، اما در پزشک قانونی این کامل مشخص نشه و پزشک معالج تبحر نداشته باشد،اونموقع اون مردِ باید بگه زنم هرزه هست و باید طلاقش.بده؟ ، اصلا چرا این رسم صرفا برای خانم هاست؟ اگر کسی از دختری همچین درخواستی رو کرد به نظرم باید مشخص بشه که اون مردِ مقابل هم باکره هست یا خیر؟ و از همسرش هم درخواست کنه این معاینه رو قبل از ازدواج انجام بده،یعنی هم پسر انجام بده هم دختر، چه تبعیضی مگر بین زن و مرد هست؟ چرا اقایون حق دارن از پاکی همسرشون مطلع بشن اما دختر خانم ها حق ندارند از پاکی مردِ اینده شون هم مطلع بشن؟ چرا فقط این رسم رو برای دختر ها رایج کردید؟ بنده خودم دینم اسلامه و شیعه مذهب هستم و یک دختر، کاملا مذهبی و هیچ جای این دین و قران من هم حتی نگفته تنها زن ها باید باکره باشند، و اصلا بر فرض مثال دختری رابطه جنسی قبل از ازدواج داشته اما بعد ها توبه کرده و این کار رو دیگه انجام نداده، و اگر در معاینه پزشک قانونی این مشخص بشه که قبلا رابطه داشته اما هر چی اون دختر برای نامزدش قسم و این ها بخوره که توبه کرده اما اون مرد نپذیره طلاقش بده، همون بهتر که بره چرا که همچین مرد هایی پست تر از حیوانات هستن .من نمیگویم دختر نباید باکره باشد، اگر باشد که چه بهتر اما درخواست این معاینه باید جوری باشد که پسر هم معاینه شود درغیر این صورت توهین بسیار زیادی به دختران هست .

    3. امیر احمد اریانی می گوید

      استاد شما احتمالا این پیامو نمی خونی ولی بقیه می خونن قضاوت می کنن من خودم ی پسرم ولی ی سوال دارم اگر مرد حق داره زن چی زن هم حق داره بدونه !؟؟؟؟؟ ایا برا این راهی هست !؟؟؟ کسی بخواد با ی نفر ازدواج کنه کاری نمی کنه ک باعث اذیت شدن همسرش بشه و قطعا این مار برا هیچ بانویی و زنی خوشایند نیست من تحت هیچ شرایطی این باور غلطو قبول ندارم

    4. Sadegh می گوید

      حالا اینو بگم هر پسری قبل از ازدواجش سکس داشته این چیزیه ک واقعیه حالا با دوست دخترش داشته یا با تن فروشان
      پسر کمی هست ک سکس نداشته با کسی یا حد اقل با پسر دیگ ای رابطه نداشته باشه چرا فقط دختر باید باکره باشه یا راهی پیدا کنید ک باکره بودن پسر هم معلوم بشه یا این قانون مزخرف باکره بودن یا نبودن دختر هم بردارید
      ممنون

  5. زهرا می گوید

    من برا اولین بار ۱۲ سالگی پریود شدم از ترس کاغذ دستمالی لوله کردم گذاشتم داخل واژنم ترسم از اینه ک بکارتم سالمه یا نه میشه کمک کنین چون سنی هم ندارم برم معاینه شم

    1. محدثه لواسانی می گوید

      تنها راهش معاینه است ولی پزشک قانونی به راحتی میتونه تشخیص بده که بکارت در اثر حادثه اسیب دیده یا در اثر رابطه

      1. زهرا می گوید

        شما خودتون از رو عکس میفهمین؟؟

        1. محدثه لواسانی می گوید

          خیر این کار نیاز به متخصص داره

    2. نازگل می گوید

      سلام.من چند ماه پیش انگشت دستم محکم خورد به پرده بکارتم ولی خونی نیومد ولی الان که خودم نگاه میکنم در ساعت ۳ و ۹ کاملا پارگی اتفاق افتاده (قبلا چند ماه قبلش اینجوری نبود) من اگه ازدواج کنم طی رابطه جنسی خونریزی دارم؟چند ماهه خواب و خوراک ندارم بارها و بارها به خودکشی هم فکر کردم

      1. محدثه لواسانی می گوید

        سلام سوالتون کاملا پزشکی هست و باید با پزشک متخصص مشورت کنید

  6. زهرا می گوید

    سلام ببخشید ایا در ازمایش قبل ازدواج بکارت چک میشه یا نه

    1. محدثه لواسانی می گوید

      سلام خیر مگر اینکه زوجه با رضایت قلبی خودش راضی به تست بشه

  7. مینا می گوید

    من چندروز پیش از روی کنجکاوی این کارو کردم ایا سالمم.تروخدا جواب بدین

    1. محدثه لواسانی می گوید

      دوست عزیز شما باید معاینه بشید چشمی کسی نمیتونه بهتون بگه بکارت آسیب دیده یا نه

  8. ساحل می گوید

    سلام میخواستم بپرسم معاینه بکارت برای قبل از عقد هست یا بعد از اینکه عروس و داماد عقد کردند؟

    1. محدثه لواسانی می گوید

      سلام عنوان معاینه بکارت چه قبل عقد چه بعد عقد جز شروط ازدواج نیس اما اگر دختر رضایت به انجامش بده در عرف معمولا قبل عقد انجام میشه

  9. فاطمه می گوید

    سلام خسته نباشید
    من یک دوره ای خودارضایی میکردم اما دخول نداشتم . این امکان وجود داره که پرده بکارت آسیب دیده باشه ؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام بستگی داره وفقط با معاینه پزشکی قابل تشخیصه

  10. Farnoosh می گوید

    سلام‌خانم دکتر ببخشید ی سوال داشتم‌من نامزد کردم و باهاش رابطه داشتم‌ ولی بهم گفت ک پرده ندارم ینی احتمال میده ک پردم از نوع حلقوی باشه و من قبل اون هیچ رابطه ای نداشتم‌ک پردم بخواد پاره شه میشه لطفا راهنماییم کنید ک چجوری متوجه شم ؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام صرفا با معاینه پزشکی به پاسخ سوالتون میرسید

  11. Farnoosh می گوید

    سلام‌خانم دکتر ببخشید ی سوال داشتم‌من نامزد کردم و باهاش رابطه داشتم‌ ولی بهم گفت ک پرده ندارم ینی احتمال میده ک پردم از نوع حلقوی باشه و من قبل اون هیچ رابطه ای نداشتم‌ک پردم بخواد پاره شه میشه لطفا راهنماییم کنید ک چجوری متوجه شم

  12. هیچ می گوید

    سلام، اقای محترم ، اینکه یک مرد به خاطر یک پرده دختر رو بخواد همون اول بهتره که گورشو گم کنه، چرا که ممکنه اون دختر به هزار و یک دلیل بکارتش از بین رفته باشه نه به خاطر رابطه جنسی، اما در پزشک قانونی این کامل مشخص نشه و پزشک معالج تبحر نداشته باشد،اونموقع اون مردِ باید بگه زنم هرزه هست و باید طلاقش.بده؟ ، اصلا چرا این رسم صرفا برای خانم هاست؟ اگر کسی از دختری همچین درخواستی رو کرد به نظرم باید مشخص بشه که اون مردِ مقابل هم باکره هست یا خیر؟ و از همسرش هم درخواست کنه این معاینه رو قبل از ازدواج انجام بده،یعنی هم پسر انجام بده هم دختر، چه تبعیضی مگر بین زن و مرد هست؟ چرا اقایون حق دارن از پاکی همسرشون مطلع بشن اما دختر خانم ها حق ندارند از پاکی مردِ اینده شون هم مطلع بشن؟ چرا فقط این رسم رو برای دختر ها رایج کردید؟ بنده خودم دینم اسلامه و شیعه مذهب هستم و یک دختر، کاملا مذهبی و هیچ جای این دین و قران من هم حتی نگفته تنها زن ها باید باکره باشند، و اصلا بر فرض مثال دختری رابطه جنسی قبل از ازدواج داشته اما بعد ها توبه کرده و این کار رو دیگه انجام نداده، و اگر در معاینه پزشک قانونی این مشخص بشه که قبلا رابطه داشته اما هر چی اون دختر برای نامزدش قسم و این ها بخوره که توبه کرده اما اون مرد نپذیره طلاقش بده، همون بهتر که بره چرا که همچین مرد هایی پست تر از حیوانات هستن .من نمیگویم دختر نباید باکره باشد، اگر باشد که چه بهتر اما درخواست این معاینه باید جوری باشد که پسر هم معاینه شود درغیر این صورت توهین بسیار زیادی به دختران هست .

  13. ناشناس می گوید

    سلام
    میگم چکار کنیم از دست این همه بی عدالتی من بچه بودم تو بازی ضربه خوردم یادمه رفتم دکتر خون اومده بود یعنی پردم پاره شده چند وقته شب و روز ندارم خواب و خراک ندارم هنوذ سنی هم ندارم بخوام برم پیش دکتر بنظرتون من باید چکار کنم
    من نمیفهمم چرا این مردا اینقدر شکاکن خب ما چند نوع پرده داریم بعضیا هست کلاخونریزی نمیکنن گناه ما زن و دخترا چیه؟بعد اونا شک میکنن میگن پرده نداری نمیدونم یا قبلا پاره شده و ازین حرفا

    1. محدثه لواسانی می گوید

      شما میتونید به پزشک مراجعه کنید تا ایشون تشخیص خودشون که در اثر حادثه اسیب دیده رو مکتوب در اختیارتون قرار بدند

    2. حسین حبیبی می گوید

      خانوم محترم پارگی پرده بکارت در پزشک قانونی کاملا مشخصه که دلیلش رابطه جنسی بوده یا ضربات و مشکلات دیگر و اگرم کسی شک کرد با حضور نزد پزشک متخصص کاملا مشخص میشود پس زیاد ناراحت و غمگین نباشید

  14. F می گوید

    سلام ، من برای اولین بار با نامزدم رابطه داشتم و با اینکه آلتش رو خیلی داخل واژنم نکرد اما خونریزی کردم اصلا هم درد ندارم آیا پردم پاره شده؟ و اینکه اگه پردمو زده باشه اشکالی داره؟؟ ممنون

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام منظور از نامز اگر همسر در عقد موقت باشد خیر .صرفا با مراجعه به پزشک میتونید به جواب سوالتون مبنی بر سالم بودن بکارت برسید

    2. وکیل تاپ می گوید

      سلام مراجعه به پزشک شود

  15. .... می گوید

    سلام خسته نباشید من نامزدم و هنوز عقد نکردم و چند روز پیش نامزدم فقط سر التش رو داخل واژنم کرد ینی کاملا داخل نبود ن دردی حس کردم و ن سوزشی ایا پردم سالمه یا خیر

    1. وکیل تاپ می گوید

      سلام به پزشک باید مراجعه کنید

  16. زهرا می گوید

    من قبل از دوس پسرم با كسه ديگه رابطه نداشتم و الان بعد يه سال ميگه بايد ثابت شه من زدم يا نه چون خون هم نيومده من چطوري ميتونم بهش ثابت كنم ايا با دكتر رفتن معلوم ميشه پرده چه شكلي بوده و كي زده شده من چطوري حرفمو ثابت كنم ؟ لطفااا راهنماييي كنين

    1. محدثه لواسانی می گوید

      صرفا نوع پرده بکارت قابل تشخیص هست

    2. حسین حبیبی می گوید

      اگر مدت یک سال از رابطه ی جنسی شما میگذرد خیر هیچ گونه علایم و عدله ای باقی نمونده تنها بر اساس مدارک موجود ضبط شده از اعتراف خود دوست پسرتون وجود داشته باشه

    3. وکیل تاپ می گوید

      سلام خیلی گذشته تشخیصش سخته

  17. nawa می گوید

    سلام من ٤سال پيش رابطه داشتم پردم خون اومد الان با دوست پسرم كه ميخوايم ازدواج كنيم ١ساله رابطه جنسي دارم ولي بهش نگفتم كه پرده ندارم من اگه ازمايش بدم معلوم ميشه كه قبلا پردمو زدن؟

    1. محدثه لواسانی می گوید

      سلام با پزشک مشورت کنید

    2. مهدیه می گوید

      ازدواجت حرامه کلا هرجور ماس مالی کنی باید جواب بدی اون دنیا

  18. M می گوید

    سلام خسته نباشید من رابطه جنسی نداشم برای معاینه چن وقت پیش رفتم گفتن ک پرده بکارتت سالمه گفتن اطراف واژن ی خراش کوچیک برداشته این مرا نگران کرده آیا این خراش برای گواهی ازدواج مشکل می‌شود ب من گفتن پرده بکارتت سالمه اما یک خراش کوچک در اطراف واژن است ب نظر شما مشکل ساز است برای گواهی پزشکی کاریم نکردم ازمن پرسیدن رابطه جنسی داشتی این اوایل گفتم ن برای گواهی سلامت مشکل ساز می‌شود؟؟؟؟؟ لطفا پاسخ بدین ذهنمو خیلی مشغول کرده

    1. محدثه لواسانی می گوید

      سلام اگر بکارت سالم باشه گواهی سلامت صادر میشه

    2. وکیل تاپ می گوید

      سلام مشکلی نیست

  19. محمد می گوید

    سلام وقتتون بخیر
    در پزشکی قانونی اصلا ازمایشی به عنوان باکرگی مرد وجود دارد یا خیر ؟

    1. محدثه لواسانی می گوید

      سلام خیر

    2. حسین حبیبی می گوید

      از مقعد بله اما بکارت آلت خیر

    3. وکیل تاپ می گوید

      سلام بله

  20. MM می گوید

    سلام ببخشید من حدود ۲ یا ۳ بار از عقب رابطه داشتم ایا بنظر شما در معاینه پزشکی بکارتم سالمه؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام بله ربطی به بکارت نداره

    2. وکیل تاپ می گوید

      سلام این رابطه ربطی به بکارت نداره

  21. ... می گوید

    اگه رابطه از عقب باشه و مدت زیادی از رابطه گذشته باشه معلوم میشه؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام توسط پزشکی قانونی بله

    2. وکیل تاپ می گوید

      سلام خیر

  22. عسل می گوید

    سلام وقت بخیر من ۱۸ سالمه برا اولین بار ک پریود شدم از ترسم کاغذ دستمالی لوله کردم گذاشتم داخل واژنم الان خواستگار دارم از ترسم که بکارتم آسیب دیده باشه میترسم نمیتونمم برم دکتر معاینه شم چیکار کنم ترو قرآن یه راهی بگید

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام تشخیص این امر که بکارت توسط چه وسیله ای آسیب دیده توسط پزشکی قانونی ممکنه

  23. نمد می گوید

    سلام خسته نباشید،اگر دخول صورت گرفته به صورت استمناء بوده باشه در صورتی ک بکارت اسیب دیده باشه،پزشک قانونی چی تشخیص میده؟رابطه ی جنسی یا حادثه؟ممنون میشم پاشخ بدید

  24. مهران خان می گوید

    اخه کلااین تفکرات زاییده عقل عوام هستش اصلادختری که قبل ازدواجش باصدنفررابطه داشته باشه بعدبره پزشک پردشوواسش بدوزه عایااونوقت موقع معاینه بکارت سالم تشخیص داده میشع وگواهی بکارت نیزصادرمیشه براش پس ینی درنتیجه سالم یاخراب بودن دخترفقط بایه پرده ملوم میشه اون سالم بودن بدردنمیخوره

  25. A می گوید

    سلام در آزمایش خون مشخص میشه پرده نداریم؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام خیر

  26. مریم می گوید

    سلام خسته نباشین ؛ خواهش میکنم کمکم کنییییین ؛میگم من واقعا اصلا از پرده بکارت هیچ چی آگاهی نداشتم و از روی کنجکاوی یه شیئ رو داخل واژنم کردم ، به نظرتون پردم پاره شده ؟؟؟؟ و اگه برم دکتر متوجه میشن که پارگی حادثه بوده یا شی وارد شده و یا دخول انجام شده ؟؟؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      پزشکی قانونی میتونه تشخیص بده که با چه شی ای اسیب دیده

  27. مریم می گوید

    آخه بخدا من کار خلافی نکردم ، و الان که عقد کردم و تازه متوجه شدم خیلی نگرانم کرده

  28. مریم می گوید

    سلام میگم احتمال داره پرده بکارت با یه بار دخول پاره نشه؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام بله

  29. زهرا می گوید

    سلام اگه خون هنگام دخول بیاد ، ممکنه دفعه ی بعدی هنگام دخول بازم بیاد و پرده پاره نشده باشه ؟

  30. ح می گوید

    سلام آیا دختری ک به تنهایی بخواد بره به پزشک زنان مراجعه کنه بفهمه باکرس یا نه پزشک براش دردسر درست میکنه یا اینکه نیاز به نامه ای چیزی هست ک بدم به پزشک برای معاینه؟؟؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام نه پزشک حق انجام تحقیق و کارآگاه بازی نداره

  31. Rili می گوید

    آقا محمد پس شما اقایون که رابطه دارین با هرکی دلتون میخاد حال میکنین هیچ آزمایشی برای رابطه شما وجود نداره اون وخت چرا باید برا دخترا باشه چرا موقع ازدماج دنبال دختره باکره میگردین؟؟

  32. Mahsa hoseini می گوید

    من حدود ۴ سال پیش وقتی ۱۶ سالم بود از پشت رابطه داشتم می خواستم بدونم آزمایشی هست که نامزدم بتونه بفهمه من قبلا رابطه داشتم یا نه

  33. هیچ می گوید

    سلام وقت تون بخیر
    اگه پرده بکارت بخاطر ورزش اینا آسیبی دیده باشه ولی پاره نشده باشه گواهی سلامت رو صادر میکنن؟

  34. هیچ می گوید

    سلام وقت تون بخیر
    اگه پرده بکارت بخاطر ورزش اینا آسیبی دیده باشه ولی پاره نشده باشه گواهی سلامت رو صادر میکنن؟

  35. موناا می گوید

    سلام من ی دوستی دارم ک الان ۱۶سالشه و وقتی بچه بوده از سر کنجکاوی شی را وارد واژنش کرده و بعد این ک دردس گرفته درش اورده؟؟آیا پردش آسیبی دیده؟!

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام موضوعتون توسط پزشک باید تشخیص داده بشه نه وکیل یا کارشناس حقوقی

  36. موناا می گوید

    سلام من دوستی دارم ک تقریبا۱۶سالشه و وقتی کوچیک بوده از سر کنجکاوی شی ای رو سعی داشته داخل واژنش فرو کنه وقتی دردش اومده ادامه نداده
    ولی میترسه ک بکارتشاز دیت دادع باشه میشه راهنماییم کنید؟!

  37. من نوعی می گوید

    یه دختر میتونه به هزار و یک دلیل به جز رابطه ی جنسی پرده بکارت خودشو از دست داده باشه و بالعکس، یه دختری هم میتونه هر غلطی تو زندگیش کرده باشه اما فقط بکارتش سالم مونده باشه.
    به نظر من قضاوت پاک بودن یه دختر فقط از روی گواهی سلامت اشتباهه.
    من رزمی کارم و خیلی از دوستام توی باشگاه حین ورزش آسیب دیدن. دوتاشونم دخترای خوبی بودن که حتی بایه پسر غریبه تو عمرشون حرفم نزده بودن . بعد جالب اینجاست که واسه یکیشون حین ازدواج همین مشکل پیش اومد.
    به امید روزی که این سنت غلط از زندگی هامون حذف بشه …

  38. .... می گوید

    سلام برای ازدواج هنگام معاینه بکارت، معقدم معاینه میشه؟

  39. بی نام می گوید

    متأسفم برای فرهنگ مردم کشورم که آنقدر زن ستیز هستن و پاک بودن رو فقط مختص دختران میدونن، بعید میدونم پسرها حاضر بشن چنین توهین هایی رو در حق خودشون بپذیرن، چه دلیلی داره دختری که به خودش اطمینان داره پاک بودن ش رو به یک مرد اثبات کنه؟! در این صورت بهتر هست که هرگز ازدواجی صورت نگیره یا اینکه اون پسر هم پاک بودن خودش رو اثبات کنه، این یک تبعیض فاحش هست در حق زنان مثل تمام تبعیض ها و زن ستیزی های دیگه ای که توی قانون و فرهنگ این مملکت رسوخ کرده، پسر آزاد باشه هر غلطی دلش خواست بکنه بعد با اون آلودگی خودش بره دنبال دخترهای پاک، بعد از ازدواج هم بره دنبال صیغه و هزار تا غلط دیگه، و بگه اسلام بهم اجازه داده، کم کم دختران رو به سمت دوری از ازدواج سوق میدن این افکار و فرهنگ، یکی از علت های فرار دختران از ازدواج هم همین افکار پوسیده و جاهلی هست

  40. S می گوید

    تست بکارت توسط بهداشت منطقه ام میتونیم بدیم؟!
    و اینکه قبل از تست باید بریم پیش رکتر ک بنویسه بعد اون موقه تست بدیم یا اینکه همینجوری میشه؟!

  41. شکوفه می گوید

    فرق؟
    مگه دختری که رابطه جنسی قبل از ازدواج داشته الزاما باید فرقی با اونی که نداشته ، داشته باشه؟
    مگه پسری که قبل از ازدواج با چندین دختر بوده و روابط مختلف داشته رو میشه تست کرد که آیا باکره هست یا خیر؟
    و لطفاً نگید باکرگی برای زن هست فقط ، چون یک سرچ ساده کنید متوجه میشید همه جای دنیا به پسری که رابطه جنسی نداشته هم ، همین اصطلاح رو میگن.

    این تفکرات شما رو یک آدم خطرناک نشون میده.

    اینکه دختر قبل از ازدواج رابطه جنسی داشته یا میتونه تجاوز باشه ، یا مورد اغفال قرار گرفته باشه یا خودخواسته باشه.

    در همه موارد هیچ فرقی نمیکنه…شان و شخصیت اون دختر رو یک پرده تشکیل نمیده…شما قراره با دختر ازدواج کنید یا با پرده اش؟

    این پرده که خواه ناخواه روز اول از بین میره ، پس بود و نبودش چه فرقی داره؟

  42. نرجس می گوید

    آیا در تست سلامت پرده بکارت خوردارضایی هم تشخيص داده میشه، بااینکه بدون هیچ رابطه جنسی، و یاشیئی وارد واژن نشده باشه

  43. نرجس می گوید

    سلام، درآزمایش پرده بکارت میشه فهمید که دختر کی خوردارضایی کرده، یا چند بار بوده؟

  44. مهتاب می گوید

    سلام ایا همه پزشکان زنان میتونن گواهی سلامت بکارت بدن یا فقط بعضیاشون

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام گفته شده متخصصین زنان میتونند با معاینه گواهی بدهند

  45. آروین می گوید

    زمانه تغییر کرده قدیما حتی آزمایش و معاینه نبود شب عروسی مشخص میشد دختر سالمه یا نه دخترا انقد پاک بودن که اگه قبل ازدواج پردشونو از دست میدادن خودکشی میکردن پسرا هم همینطور کلا خوب بوده و همه هم خیالشون راحت ولی الان نه دختر خانم ۱۰ساله ای میشناختم که با ده نفر رابطه جنسی بسیار داغ داشت واین گفته خداست که برای مرد بدکاره زنی بدکاره و برای زن بد کاره مردی بدکاره قسمت میشود بارها دیدم و بهم ثابت شده پسری که … بازی درآورده یه دختر گیرش اومده که به ظاهر یه دختر پاک و معصوم ولی بعدا معلوم شده که این دختر یه بد کاره بوده قبل ازدواج

  46. Amir می گوید

    سلام آیا میشود دختری ک بکارت ندارد بدون اجازه پدر آزمایش بده و بفهمیم ک توسط چ کسی بکارت پاره شده؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام خیر

  47. امین می گوید

    خیلی جالبه که یه عده اومدن اینجا فاز روشنفکری برداشتن که بکارت مهم نیست و از این حرفا و اکثرا هم دخترن.
    گیریم که پسرها سر بکارت کوتاه اومدن. شما دخترا چرا سر خیلی چیزا کوتا نمیاین.
    همین الان یه پسر بخاد بیاد خواستگاریتون ازش توقع گنج قارونو دارین. بعدش هم توقع مهریه های آنچنانی.
    من که دور و برم اصلا ندیدم دختری که بخاد ساده بگیره و مراعات پسرو بکنه.
    چرا همش پسرا باید کوتاه بیان؟ ازدواجو کردین معامله حالا گله هم دارین.
    چطور موقعی که پدرتون در مقابل مهریه شما رو حراج میکنه ناراحت نمیشین؟
    چطور میگین ما به پسرا اعتماد نداریم شاید یه روز خیانت کنه یا طلاقمون بده واسه همین مهریه باید باشه.
    خب پسرا هم به شما اعتماد ندارن این به اون در
    اگه از روز اول خودتون و خانواده هاتون اینقدر ازدواجو سخت نمیگرفتین جامعه دچار این همه فساد نمیشد.
    و نصیحت به پسرا تامیتونین دور ازدواجو خط بکشین. امروزه ازدواجا تبدیل به معامله شده که بیشترین ضرر مالی این معامله رو دوش شما پسراست

  48. حدیث می گوید

    خیلی مسخرس ، یعنی هیچ گواهی ام برا پسر نیست که بفهمیم ایا قبلا رابطه داشته یا نه فقط دخترا؟

  49. محدثه می گوید

    ببخشید اگر کسی چند سال پیش هنگام خود ارضایی دخول با انگشت داشته باشه ولی خونریزی نداشته باشه پردش پاره شده یا اسیب دیده؟جزو اسیب دیده ها حساب میشه ؟ گواهی سلامت توسط پزکی قانونی براش صادر میشه؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام سوالتون فاقد جنبه حقوقی است

  50. حدیثه می گوید

    ببخشید اگر کسی چند سال پیش هنگام خود ارضایی دخول با انگشت داشته باشه ولی خونریزی نداشته باشه پردش پاره شده یا اسیب دیده؟جزو اسیب دیده ها حساب میشه ؟ گواهی سلامت توسط پزکی قانونی براش صادر میشه؟

  51. حامد می گوید

    اقا امین گل دقیقا زدی وسط خال
    در مراسم خواستگاری ک عملا نوعی حراج کردن هستش عیب و ایرادی و مشکل سنتی صنعتی وجود نداره و وقتی خانواده شون رقم رو بالا و بالاتر میبرند خنده بر لب هاشون میاد ولی و معیارشون غیر قابل اعتماد بودن مردا هستش…
    اگه خب مشکلی وجود نداره این مهریه پرداخت به دختر سالم از هر جهاتی هستش شما مهریه بالا ببرید مرد ها هم تست بکارت و… میذارن شما خانوم های عزیز یه طرفه به قاضی رفتن رو بسیار خوب یاد گرفتید حال ک شرایط ازدواج بیشتر شبیه حراجی و معامله و داد و ستد هستش با شرایطش کنار بیاید باید بکارت درش باشه به عنوان شرط امکانش رو ندارید پس نیازی به اون حراجی و معامله هم نیست ولی مطمئنا تنها جایی که مرد باید مدرن باشه و امروزی جایی هستش ک باید از بکارت کوتاه بیاد ولی مهریه نفقه شیر بها و…. همه جز سنت های پاک سرزمین هستند و چه کاریه زیر بارش بزنند باید باشه

    تا شرایط ازدواج معامله است و یه بازی تجاری به بازی باید پایبند باشید که بکارت هم بخشی از این بازیه پس گله نکنید و با این معامله کنار بیاید

  52. Sara می گوید

    اگه دختری بخواد بکارت بدوزه

    قبلش آزمایش انجام میشه ???

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سایت ما حقوقی هست سرکار خانوم

  53. Sahar می گوید

    سلام من با دوست پسرم رابطه جنسی داشتم و بکارتمو از دست دادم حالا میخوایم ازدواج کنیم اما اگه خانواده هامون بفهمن رابطه داشتیم نمیزارن…خواستم بپرسم اگه خودمون دوتا بریم پیش دکتر و دوست پطرم بگه ک خودم اینکارو کردم بهمون نامه میده؟؟ یا اگر بکارم مشخص میشه؟؟
    ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام خیر دکتر تصدیق خلاف واقع نمیده و اگر هم بده تخلف کرده .چه اصراری هست به گواهی گرفتن وقتی آقا در جریانه امور هست

  54. مبینا می گوید

    سلام ببخشید برای تشخیص پرده بکارت میشه خود دخنر تنها بره؟؟نیازی به نامه ای چیزی نیست؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام بله مشکلی نیست

  55. مریم می گوید

    یه دوستی دارم ۸ ماهه عقد کرده ولی الان میخاد طلاق بگیره مهرشو گذاشته اجرا و رابطه جنسی هم با همسرش داشته اونم به زور و با کتک ولی نمیتونه توی دادگاه ثابت کنه اصلا نمیدونم بتونه دوستم ثابت کنه یا نه
    پزشک قانونی اگر متوجه این موضوع بشه ممکنه گواهی سلامت بکارت بده؟

  56. مریم می گوید

    یه دوستی دارم ۸ ماهه عقد کرده ولی الان میخاد طلاق بگیره مهرشو گذاشته اجرا و رابطه جنسی هم با همسرش داشته اونم به زور و با کتک ولی نمیتونه توی دادگاه ثابت کنه اصلا نمیدونم بتونه دوستم ثابت کنه یا نه؟
    پزشک قانونی اگر متوجه این موضوع بشه ممکنه گواهی سلامت بکارت بده؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام خیر

  57. هیچ می گوید

    سلام وقتی برای ازمایش بکارت میریم ازمایش از پشت هم میگیرن؟ یا اگ بخوایم میگیرن؟

  58. هیچ می گوید

    سلام وقتی برای ازمایش بکارت میریم ازمایش از پشت هم میگیرن؟ یا اگ بخوایم میگیرن

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام خیر

  59. وحید می گوید

    هر مردی حق دارد از باکره بودن همسر ایندش مطمین بشه
    حالا شاید برگه یا گواهی گرفتن اشتباه باشه
    ولی مرد میتونه با رضایت طرفش به پزشک زنان مراجعه کنه و بصورت شفاهی هم اطمینان حاصل کنه
    مگه خانوما وقتی اعتماد ندارن و مهریه رو هزار تا سکه میکنن مردا ازشون ناراحت میشه؟؟

    تست بکارت حق مسلم ماست

  60. بینام می گوید

    اگه شخصی خود ارزیایی کرده باشه تو معاینه مشخص میشه ؟ و اینکه ایا فشار خیلی زیاد اب می‌تونه پرده رو پاره کنه ؟

  61. نجفی می گوید

    سلام خسته نباشید من با نامزدم رابطه داشتم ولی دخول نبوده تحرک آلت تناسلی روی واژنم بوده گواهی سلامت صادر میشه؟؟؟؟؟؟

  62. نجفی می گوید

    سلام خسته نباشید من با نامزدم رابطه داشتم ولی دخول نبوده تحرک آلت تناسلی روی واژنم بوده ایا گواهی سلامت صادر میشه؟؟؟؟؟؟

  63. ناشناس می گوید

    سلام ببخشید اگر پرده بکارت به خاطر خود ارضایی پاره شده باشد، در آزمایش مشخص می‌شود که علت پارگی خودارضایی بوده یا مشخص نمیشه؟

  64. رزی می گوید

    سلام ببخشید خود ارضایی هم مشخص میشه داخل پزشکی قانونی اگر دستی به پرده نزده باشی؟

  65. پریا می گوید

    ایا یک پزشک لیسانس عالی مامایی میتونه گواهی سلامت ازدواج بده؟
    ایا سالم بودن یا ناسالمی بکارت رو میتونه کاملا درست تشخیص بده یا خیر؟درصورت اسیب یا خراش یا مشکلی دربکارت گواهی صادر میشود؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      خیر گمان نمی کنم

  66. پریا می گوید

    ایا یک پزشک لیسانس عالی مامایی میتونه گواهی سلامت ازدواج بده؟

    ایا سالم بودن یا ناسالمی بکارت رو میتونه کاملا درست تشخیص بده یا خیر؟

    درصورت اسیب یا خراش یا مشکلی دربکارت گواهی صادر میشود؟

  67. یلدا می گوید

    اگه فقط ب گواهی پزشک قانونیه باید خیلی از پسر ها هم برنک هزار بار سکس میکنن با دخترای مختلف زنای مختلف رابطه دارن وقتی زن‌میگیرنبکارت سالم میخوان اخه تو خودت خیلی دست نخورده ای

  68. Yanosh می گوید

    باسلام تو کار خدا موندم که چرا برا پسرها پرده نزاشته که دخترها از پاکیشون مطلع بشن شاید خواست خدا این بوده ولی اگه دو نفر عاشق هم باشند این معنایی نداره درضمن گذشته هرکی به خودش برمیگره ولی از اون موقعی که برا ازدواج اقدام میکنه فرق میکنه. ولی اگه پسر یا دختر همدیگرو به هر نحوی فریب بدهند اون ازدواج هرچندم عشق توش باشه در اخر سردی و اختلاف بوجود میاره . اگه خدا میخواست پسر هم براش پرده میزاشت. حالا این که یکی خودشو قالب کنه به عنوان یه باکره به یک پسر خیلی سخت هست، اگه هم بشه شک نکند که دوامی ندارد. صداقت خیلی خوبه ولی با حماقت قاطی نشه . راهکارهای زیادی داره برا ترمیم ولی به لطف خدا ماه پشت ابر نمیمونه چرا چون دستگاه های مدرنی هست در مراکز پزشک قانونی که کاملا مشخص میکنه هر عللی را. موفق باشید . این تجربه زنده بود. ممنون

  69. حمید می گوید

    سلام ببخشید اگر خود ارضایی کرده باشم برای معاینه میفهمند ؟ یا اگر از پشت رابطه داشته بودم ؟

  70. M می گوید

    سلام ببخشید فقط پزشک قانونی میفهمه از عقب رابطه داشتی یاماما هم میفهمه

  71. محمد می گوید

    دخترا گرفتن گواهی بکارت توهین به شماست تصور کنید پسری قبل از ازدواج به گفته های همسرش درمورد باکرگیش اعتماد ندارم و حتما گواهی میخواد ، خب چنین فردی بعد ها در زندگی باز هم به همسر خود اطمینان نمی کند ، این مسأله درست مثل خرید حیوانات است که قبل از خرید بدن آنها چک می شود ،. بسیاری از دختران هستند که هزار جور عمل ناشایست انجام دادند بعد ب ترتیم بکارت رو می آوردند و نازمدشان فکر می کند با فرد خیلی پاک و متینی ازدواج کرده و بر عکس بسیاری از پسران هستند که چون آزمایش باکرگیشان وجود ندارد به هر کاری دست می زنند و بعد ها همسر باکره می خواهد «پس خودتان را گول نزنید»

  72. 12456.F.Sh می گوید

    سلام ببخشید من یه چند دفعه وقتی میخواستم بشینم چون من عادت دارم خودمو پرت میکنم رو مبل احساس کردم که لای پام درد گرفت بعد یه دو دیقه هم درده رفت. تا حالا دو یا سه دفعه این اتفاق افتاده. آیا ممکنه که پرده بکارتم پاره شده باشه؟ باید برم پیش پزشک؟

  73. صانی می گوید

    واقعا رسم مسخره و عجیبیه
    و واقعا متاسفم ک خانواده هایی هستن که
    دخترارو قبل ازدواج میبرن ببینن بکارت دارع یا نه
    غرور اون دخترو نابود میکنین انتظار دارین خوشحال باشه
    برای همچین خانواده هایی متاسفم
    و یچیزه دیگه
    حتما اجباره ک قبل ازدواج برن دکتر برای فهمیدن این قضیه یا نه هر کی دلش خواست؟!

    1. بهزاد زینالی می گوید

      خیر اجباری نیست

  74. میترا می گوید

    خسته نباشید من چندسال پیش ورزش سنگینی انجام دادم وچندقطره خون دیدم و روز بعد پریود شدم ولی حس کردم بکارتم از بین رفته.وچندروز پیش رابطه داشتم و هیچ خونریزی نداشتم.الان اگر پزشکی قانونی یا متخصص برم بازهم متوجه میشن بکارتم براثر ورزش ازبین رفته یا چون رابطه داشتم دیگه قابل تشخیص نیست؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام قابل تشخیص نیست

  75. * می گوید

    وقت بخیر، یه سوالی داشتم، دختری ک باکره نباشه میتونه به صورتی ک کسی باخبر نشه بره گواهی عدم بکارت بگیره تا با برای ازدواج لازم به رضایت پدر نباشه؟ و اینکه کجا باید بره و چیکار باید بکنه

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام پزشک متخصص تشخیص میده این امرو

  76. حسن رحمتی می گوید

    سلام وقتتون بخیر ..من ۳ ساله که ازدواج کردم و اوایل ازدواج با کلی دارو و مشاوره تونستم پرده بکارت همسرم رو بزنم .ولی از اونم قع تا الان ترس داره و نا هیچ وقت رابطه نداشتیم .الان شکایت کردم و میخوام طلاق بگیرم .ایا پزشک قانونی تشخیص میدن تا الان هیچ دخولی انجام نشده یا خیر

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام بله

  77. صانی می گوید

    یعنی الان هر کی خواست میره هر کی خاست نمیره؟!

  78. ساره می گوید

    ببخشید اگ پرده بکارت با لگد پاره شده باش چجوری باید ثابت کرد
    ایا پزشک قانونی اینو تشخیص میده ممنون میشم جواب بدین خواهشن

  79. Z می گوید

    سلام خواهر من وقتی نامزد بود خانواده شوهرش بدون اینکه بهش بگن یا ازش اجازه بگیرن بردنش برای آزمایش و حتی خانواده من هم خبر نداشتن حالا بعد ده سال و دوتابچه میگن دختر شما سالم نبود و برگه رو هم گمو گور کردن و میگن ما اصلا همچین کاری نکردیم و دختر شمارو به آزمایش نبردیم
    راه حلی سراغ دارین یا اینکه بدون اجازه بردنش و به ما خبر ندادن و الان هم میگن سالم نبود خواهر من می‌تونه اراده حیثیت کنه؟
    لطفاً کمکم کنین

  80. ناشناس می گوید

    سلام من قبلا چن بار از پشت رابطه داشتم ایا بعد یکی دوسال که ازدواج کنم تو ازمایش قبل ازدواج امکان تشخیص رابطه از پشت توسط دکتر زنان هس؟

  81. مهسا می گوید

    سلام میخواستم بگم من ۱۶سالمه امسال رو دو چرخه بود افتادم رو یه چیز تیز افتادم بعد احساس سوزش نکردم فقط یکم خون اومد میخواستم بگم پرده بکارت اینجوری پاره میشه

  82. مینو می گوید

    سلام وقت بخیر من دختری ۱۸ ساله هستشم حدود دوسال پیس از ناحیه مقعد خود ارزایی کردم حالا میخام بدونم هنگام معاینه پزشکی ایا قابل تشخیص است یانه؟

  83. Yyyy می گوید

    سوال خیلی هاس و نگرانی دوستم که ده سال پیش این اتفاق براش افتاده . به نظر شما توی آزمایشش معلوم میشه

  84. فرهادی می گوید

    با سلام متاسفانه مشکل ازدواج جوانان که در سنین کم باید انجام شودوب دلایل بسیار امکان پذیر نیست عواقب شومی در بر دارد که بعد از ازدواج هم گریبانگیر اشخاص میباشد ایا زوجینی که مسایل جنسی اشتباه گذشته داشته اند فکر میکنیم زندگی سعادتمندانه و فرزندان برومندی تربیت خواهند کرد؟تتها راه این مشکلات تربیت قرانی از کودکی وازدواج درشروع جوانی هست

  85. شرلوک می گوید

    تمام نظرات رو خوندم.
    از این پس علاوه بر تست بکارت، باید تست عدم دخول از عقب هم به شرایط عقد اضافه شود.
    زمانه بدی شده است.

  86. ۰۰۰۰۰ می گوید

    اگه دوسال پیش خودارضایی ولی با انکشت خودت نباشه ولی این چندین بار تکرار بشه معلوم میشه و دخول نداشتم واقعا خیلی فکرمو مشغول کرده جوری شده غذاهم نمیتونم بخورم

  87. لات می گوید

    سلام ببخشید یه سوال داشتم خواهش میکنم زود جواب بدید
    من دوساله پیش چند تا از انگشتام رو از سره کنجکاوی وارده واژنم کردم این عمل رو چند بار انجام دادم و یکبار احساس سورش داشتم میتونیم احتمال بدیم که پردم توسط رابطه پاره نشده و بخاطر اینکه انگشتم رو واردش کردم پاره شده باشه تروخدا جواب بدید موقع اذدواج چطوری ثابت کنم رابطه ای نداشتم خواهش میکنم انقد فکرم رو درگیر کرده افسره شدم تروخدا جواب بدید ممنون میشم…

    1. وکیل تاپ می گوید

      سلام موضوع توسط پزشک متخصص قابل اثباته

  88. سنا می گوید

    سلام من دختری ۱۷ ساله هستم در چهار ده پانزده ساله ای بدون اطلاع از بکارت و این چیز ها با آب خود ارضاعی میکردم حالا خواستگار دارم ولی می ترسم آبروریزی بشه جواب رد دادم

  89. ناشناس می گوید

    سلام وقت بخیر

    من ۱۴ سالمه و تازه معنی بکارت رو میفهمم و ۲ یا۳ سال پیش چند باری انگشتم رو داخل واژن کردم . اما نه دردی داشتم و نه خونی اومد
    ایا پرده من سالم هست یانه؟
    لطفا راهنمایی کنید
    این موضوع منو به شدت نگران کرده

    1. وکیل تاپ می گوید

      سلام برای اطلاع ازین موضوع پزشک متخصص تنها کمک کننده خواهد بود

  90. سحر می گوید

    سلام ببخشید بعد از ترمیم پرده آیا در معاینه قبل ازدواج معلوم میشود

  91. سارا می گوید

    برای رفتن پیش دکتر زنان برای گواهی سلامت پرده بکارت رضایت خانواده لازم هست؟و بدون ثبت مشخصات میشه گواهی بدن یا این ک میتونن شفاهی بهم بگن؟

  92. دنیا می گوید

    به نظر من این فرهنگ بکارت و اینارو جمع کنیم بزاریم
    باکسی وارد زندگی بشیم که باهاش زمان زیادی رو گزروندیم و بهش اعتماد کامل داریم اعتماد کنیم باهرکسی وارد زندگی نشیم و مهم تر از اینکه دخترامون پسرامون بیایین فرهنگ سازی کنیم یه دختر ممکنه از رو حادثه دست درازی یا کنجکاوی پردشو از دست داده باشه یه غشای نازک باشه نباشه چی میشه یه حیون ادم میشه ادم بد ذات درست میشه ن نمیشه هم دیگه رو درک کنیم همسرتونو سر یه پرده نرنجونین بحای لین چرت و پرتا رابطتتو صمیمی کنین بهم آرامش و عشق بدین تشکیل خانواده بده یه پوست که درعرض ۱۰دیقه پاره بشه ارزش اینو نداره خانومتونوزیر سوال ببرین باهاش حرف بزنین باارامش تا قضیه رو بدونین❤🌹

  93. SARA می گوید

    سلام خسته نباشید
    من از بچه گی خود ار ضایی داشتم واقعا یک عمل بچه گانه بوده و الانم خیلی پشیمونم
    دقیق ک نگاه میگنم یک گوشته ای اویزون شده😭الان چ کنم من اصلا درد یا خون ریزی هم نداشتم
    ایا باکره من سالمه😓😢تروخدا کمکم کنید

  94. ناشناس می گوید

    من میخواستم بدونم اگر پرده بکارت پاره شده باشه اما در اثر دخول نبوده باشه قابل تشخیص هست؟
    و براش گواهی سلامت صادر میشه یا خیر؟

  95. محمد می گوید

    سلام.دختری که بکارتش واز دست داده باشه چه با یه وسیله چه با نزدیکی و رابطه جنسی. با گرفتن تاییدیه پزشک قانونی مبنی بر باکره نبودن .میتونه بدون رضایت پدر فقط با دادن گواهی پزشک قانونی به محضر عقد کنه؟ یا باید از طریق دادگاه اقدام کنه

    1. محدثه لواسانی می گوید

      بله امکانش هست

  96. مهدیه می گوید

    سلام. ببخشید اگه بخایم فقط نوع بکارت رو بدونیم و مجرد باشیم باید سونوگرافی بریم یا متخصص زنان؟؟

    1. محدثه لواسانی می گوید

      سلام متخصص زنان

  97. عسل می گوید

    سلام میخاستم بپرسم برای فهمیدن نوع واینکه باکره باشی،دختر تنهایی میتونه بره برای معاینه هیچ مشکلی پیش نیاد؟یااینکه بخاد جوابشوب صورت گواهی بگیره میدن ؟ممنون میشم جواب بدین

    1. وکیل تاپ می گوید

      سلام بله امکانش هست

  98. سکوت می گوید

    سلام
    بدترین خاطره تلخ یه دختر تو دوران کودکیش لحظه ای که دخترونگیشو از دست داده

    ۶ ۷سالم بود که اون اتفاق افتاد من خودمو از اون ماجرا مقصر یا گناهکار نمی دونم‌اما از جسم خودم بدم میاد
    من از نظرسو استفاده استرس اون شخص تحت فشار نیستم اما همین که می بینمش حالم بد تازگیام یه حسی بهم پیدا کرده می ترسم از حسش بهم ، پسره خالم که این کارو باهام کرد نمی دونستم چه اتفاقی برام افتاده ولی بزرگترها شدم فهمیدم حتی چند بار مامانم غیر مستقیم بهم فهمونده که من… این خیلی آزارم میده
    من از آبروی پدرم می ترسم برای همین نمی رم مشاوره یا شکایت کنم
    من یکی دیگه رو دوست دارم اما از آینده ام می ترسم
    من باید چیکار کنم

  99. امیر می گوید

    سلام توروووووو خدااااا راهنماییم کنید
    میخاسم بدونم کسی که قبل از ۱۸ سالگی برای مشکل تخمدان سونوگرافی بره و دکتر بگه پرده اون ارتعاجیه آیا میتونه قبل از ۱۸ سالگی گواهی ارتعاجی بودن بکارتش رو بگیره و یا اصلا همچین گواهی مبنی بر ارتعاجی بودن پرده شخص وجود داره؟

  100. بی نام می گوید

    من چیکار کنم من یه چند بار خودارضایی کردم چیکار کنم وای خدا میترسم من چند بار هم دست به خودکشی زدم ولی نموردم از آبروی پدرم میترسم خیلی میترسم من چیکار کنم میکنم فکر میکنم اگه واسم خواستگار بیاد خودم رو از بالا پوشتمون میندازم پایین من چیکار کنم از روی کنجکاوی این کار رو کردم من چیکار کنم خیلی میترسم

  101. ناشناس می گوید

    سلام.
    من با دوست دخترم رابطه داشتم ولی دخول کامل نبوده و با اسرار خودش این اتفاق افتاده و اصلا شک دارم ک کار من بوده یانه …چون من قبل دخول متوجه شدم که بکارت نیست اخه خونریزیم نداشت .
    ۶ماه پیش این اتفاق افتاده .
    پزشک قانونی تشخیص میده ک با چ شخصی رابطه داشته یانه؟
    یعنی از من هم ازمایش میگیرن ؟
    بعد اگ شکایت کنه مهرالمثل چقد بش تعلق میگیره ؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. وکیل تاپ می گوید

      سلام پزشکی قانونی از کجا تشخیص بده که شما با چه شخصی ارتباط داشتید انهم بعد شش ماه؟

  102. حنانه می گوید

    من ۸ساله خودارضایی میکنم الان میخام ازدواج کنم چند باری هم تصمیم گرفتم ترک کنم اینارو اما نتونستم خانواده همسرم میگن آزمایش بکارت باید بگیری وقتی آزمایس بگیرن معلوم میشه خود ارضایی میکنم؟؟هیچ دستی ب پردم نزدم

    1. وکیل تاپ می گوید

      کسی نمیتواند شما را اجبار به ازمایش پرده بکارت کند و درمورد سوال دوم ازطریق پزشکی قانونی معلوم می شود

  103. زهرا می گوید

    ایا ازامایش بکارت واقعی هستش یا وقتی با نامزده ات شطیونی کنی و اون دستشو بکنه توش ولی پاره نشه معلوم میشه که دست توش بوده اصلا آزمایش بکارت چیست میشه لطفا راهنمایی کنید

    1. وکیل تاپ می گوید

      سلام تشخیص این امر باپزشکی قانونی هست

  104. سها می گوید

    سلام من یه سال خود ارضایی میکردم بعد ترک کردم الان نامزد کردم اصلا به پردم دست نزدم اگه منو بزور ببرن آزمایش بگیرن معلوم میشه رابطه نداشتم تو ازدواج مشکلی ندارم؟

    1. وکیل تاپ می گوید

      سلام اگه بکارت شما سالم باشه ایرادی ندارد اصلا مشکلی پیش نمیاد

  105. فاطمه می گوید

    سلام میخواستم بدونم الان اگه برم دکتر زنان برای معایته پرده بکارت دست نویس میتونه بهم بده ک پرده م سالمه یا ن؟

    1. وکیل تاپ می گوید

      سلا م بله میتوانید.

    2. وکیل تاپ می گوید

      سلام گواهی سلامت را پزشکی قانونی میده

  106. Omid می گوید

    سلام خسته نباشید من ۲ماه پیش واسه اولین بار با دوست دخترم سکس کردم بار اولش بود یکم خیلی کم خون اومد و میگفت سوزش دارم ما سال دیگه میخوایم ازدواج کنیم می‌ترسیم کسی بفهمه مشکلی پیش بیاد اگه تا سال دیگه سکس نداشته باشیم بازم می‌فهمن
    میشه راهنمایی کنید؟

    1. وکیل تاپ می گوید

      سلام اگرگواهی پزشکی نگیرین مشخص نمیشه که اونم به تقاضای شما صورت میگیرد

  107. ناشناس می گوید

    دخترا گول این حرفارو نخورید
    هیچکس قادر نیست بکارت دخترهارو تشخیص بده
    و چیزی هم ب اسم پرده وجود نداره
    یکم تحقیق کنید و اطلاعاتتون رو بالا ببرید

  108. سارا می گوید

    سلام ببخشید میخواستم بدونم آزمایش باکرگی مرد و کجا میتونیم بگیریم که قبلا با کسی رابطه داشته باشه یانه

    1. وکیل تاپ می گوید

      سلام یه همچین چیزی وجود نداره

  109. الهام می گوید

    سلام خسته نباشید
    من قبل ازدواج اصلا رابطه نداشتم یا دوست پسر هم نداشتم ولی وقتی با همسرم رابطه گرفتم هیچ اثری از پرده بکارت نبود
    من ورزش سنگین و بوکس کار میکردم میشه اون زمان از بین رفته باشه
    برای رفتن به پزشکی قانونی چه مدارکی باید باشه من ۱۷ سالمه و کارت ملی هم ندارم
    اگه میشه کمکم کنید 🥺

  110. ...... می گوید

    سلام
    ایا ازمایشی که روی دختر انجام میشه نشون میده که چه زمانی و با چه چیزی زده شده.؟؟

    منظورم ۷،۸
    ماه هم باشه نشون میده؟؟؟

  111. ........... می گوید

    سلام میخواستم بپرسم اگه به پزشک زنان مراجعه کنیم هنگام ازمایش پرده بکارت نشون میده که چه زمانی و چه چیزی پرده رو زده حتی اگه واسه خیلی وقت پیش باشع میخوام ببینم این ازمایش اخرش تا کی رو نشون میده؟؟؟؟
    ممنون میشم جوابم رو بدید

    1. وکیل تاپ می گوید

      سلام خیر

  112. الناز می گوید

    سلام میخواستم بپرسم اگه به پزشک زنان مراجعه کنیم هنگام ازمایش پرده بکارت نشون میده که چه زمانی و چه چیزی پرده رو زده حتی اگه واسه خیلی وقت پیش باشع میخوام ببینم این ازمایش اخرش تا کی رو نشون میده؟؟؟؟
    ممنون میشم جوابم رو بدید

    1. وکیل تاپ می گوید

      سلام خیر از طریق دکتر زنان مشخص نمی شود از طریق پزشکی قانونی البته در صورتی که به تازگی اتفاق افتاده باشد

    2. وکیل تاپ می گوید

      سلام خیر

  113. سحر می گوید

    سلام من با دوست پسرم از پشت رابطه داشتم قبلا میگم الان بخام برگه سلامت بگیرم واسه ازدواج تشخیص میده

  114. Mohammad می گوید

    ببیند دخترا حرف نزنید که نمی دونم اینم رسم و رسوم غلط برداشته بشه و این حرف ها …
    اگه خودتونو نگه دارید و قبل ازدواج با هیچ پسری رابطه جنسی نداشته باشید پرده بکارت سالم می ماند اگه پاک دامن باشید و تن به پسر های هوس پرست ندید تحمل کنید تا موقع ازدواج همچی خوب خواهد بود

  115. نارگل می گوید

    سلام ببخشید ازمایشی وجود داره ک بفهیم اقایی قبلا از ازدواج رابطه جنسی داشته یا خیر ؟

  116. الناز می گوید

    من ی دخترم اسمم الناز از پشت رابطه جنسی داشتم می خوام بدونم بعد ازدواج می فهمند

  117. ...ز..... می گوید

    سلام من یه بار خواستم ببینم از پریود تموم شدم یا نه انگشتمو کردم داخل واژنم اصلا درد نگرقت و خون هم نیومد اما انگشتم راحت میره تروخدا کمکم کنید اگه ازدواج کنم شوهرم منو نمیخواد ؟؟؟ تروخدا کمکم کنید میترسم افسردگی گرفتم دارم گریه مسکنم نکنه انگشت وسطمو کردم پاره شده

    1. وکیل تاپ می گوید

      سلام به پزشک زنان مراجعه کنید

  118. بی نام می گوید

    سلام من ۱۲ سالم بود بهم تجاوز شد همین تابستان قبل رفتم دکتر گفت چیز خاسی توش نمیبینم منظور دکتر چی بود چون همین حرفو تکرار میکرد از اون پسرهم پرسیدم گفت نکردم توش فقط بهش ساییدم خودم یادم نیس ولی مطمانم در اون لحظه خونی رو ندیدم منظور دکتر چی بوده ممنون👋

  119. آیدا می گوید

    سلام
    آیا پاره شدن بکارت در اثر خودارضایی نشان دهنده باکره بودن هست یا خیر؟

  120. آیدا می گوید

    سلام
    من آیدا ۱۸ سالمه این مسائل باکره بودن دختر برای ازدواج خیلی ذهنم رو درگیر کرده باعث بی خوابی و استرس شدیدی شده
    در شرف ازدواج هستم اما در اثر خودارضایی پرده بکارتمو از دست دادم اما به پزشک مراجعه نکردم

    آیا این مسئله پاره شدن پرده بدون رابطه جنسی باعث بی ابرویی و مشکلات در ازدواجم میشه؟
    لطفا به طور حقوقی کمکم کنید🙏🏻

  121. Mahsa می گوید

    مسئله اینه که اصلا داشتن سکس قبل از ازدواج نه برای پسر و نه برای دختر ناپاکی محسوب نمیشه.
    سکس فقط پاسخگویی به نیاز جنسی هست که درون هر انسانی وجود داره…مثل غذا خوردن.
    وقتی انجام سکس رو قبل ازدواج ناپاکی بدونیم مثل این هست که غذا خوردن رو ناپاکی بدونیم…😐

  122. ناشناس می گوید

    سلام
    من الان یک دختر ۲۴ ساله هستم
    توی ۴.۵ تا ۵ سالگی بود که یه پسر۱۴ ساله با من بازی کرد و یادمه دقیقا اذیت شدم و واژنم سوزش داشت
    دکتر همون موقع گفته بود چیز خاصی نیست چون بکارت ارتجاعی داشته
    الان برم دکتر میتونن تشخیص بدن که آسیب دیدم یا نه؟
    و اگر آثارش باشه چه نامه ای صادر میکنن برام؟

  123. زیبا می گوید

    سلام با توجه به مطالب یعنی قبل از ازدواج هیچ آزمایشی مبنی بر آگاهی از پرده بکارت از دخترا گرفته نمیشه؟من فکر میکردم مثل آزمایش ادرار و خون ،آزمایش بکارت هم داریم …اخه چند تا از دوستانم قبل از ازدواج این آزمایشو انجام دادن…

  124. فاطمه می گوید

    سلام ببخشید برای معاینه بکارت لازم ب معاینه مقعد هم هست؟؟؟

  125. فاطمه می گوید

    سلام ایا برای معاینه بکارت لازم ب معاینه مقعد هم هست

  126. & می گوید

    ببخشید ازمایش قبل از عقد مگه خود ارضایی معلوم میشه من قبلی خود ارضا میکردم الان خیلی میترسم میشه راهنمایی کنید

  127. & می گوید

    ببخشید ازمایش قبل از عقد مگه خود ارضایی معلوم میشه من قبلی خود ارضا میکردم الان خیلی میترسم میشه راهنمایی کنید خوب معلوم میشه یا نه

  128. M می گوید

    سلام دوستم یه بار از طریق مقعد رابطه داشته و بعدش فک میکنه از عقب خونریزی داشته در حد چند دقیقه ، ایا امکانش هست که پرده بکارتش پاره شده باشه یا که آسیب دیده باشه؟

  129. لیلا می گوید

    سلام میخواستم بدونم من دوبار از عقب رابطه داشتم آخرین بارم هفت ماه پیش بوده ولی پشیمونم میخواستم بدونم متخصص برم معلوم میشه می‌خوام ازدواج کنم نامزدمم دوستدارم ممنون کمکم کنید

  130. لیلا می گوید

    سلام من دوبار از عقب رابطه داشتم مخوام بدونم متخصص برم معلوم میشه هفت ماه پیش بوده رابطه

  131. fadoo می گوید

    از بی فرهنگی بعضی خانواده ها شاخ درمیارم!!
    با وجود اعتماد پسر به دختر.مجبور میکنن دخترو که آزمایش سالم بودن پرده بکارت بده!
    قضاوت های بیجا هم میکنن.یعنی اگه یه دختر پرده بکارتشو قبل از ازدواج از دست داده باشه ناپاکه؟!خیلیی مسخرس
    هزار و یک دلیل وجود داره ! حتی بخاطر دخول هم باشه نباید کسیو قضاوت کرد.
    بنظر من گذشته افراد اصلا مهم نیست و مهم آینده است! زندگیتون و بخاطر یه پرده بکارت خراب نکنین:/

  132. fado می گوید

    از بی فرهنگی بعضی خانواده ها شاخ درمیارم!!
    با وجود اعتماد پسر به دختر.مجبور میکنن دخترو که آزمایش سالم بودن پرده بکارت بده!
    قضاوت های بیجا هم میکنن.یعنی اگه یه دختر پرده بکارتشو قبل از ازدواج از دست داده باشه ناپاکه؟!خیلیی مسخرس
    هزار و یک دلیل وجود داره ! حتی بخاطر دخول هم باشه نباید کسیو قضاوت کرد.
    بنظر من گذشته افراد اصلا مهم نیست و مهم آینده است! زندگیتون و بخاطر یه پرده بکارت خراب نکنین:/

  133. مریم می گوید

    سلام من یکسال با نامزدم از جلو رابطه دارم میخوام بدونم الان اگه بخوام برم معاینه مشخص میشه که پرده من از چه نوعی بوده؟

  134. محدثه می گوید

    سلام اگه یک سال یا دوسال از این داستانی که یکی پرده شما رو زده غیر از اون با کسی رابطه نداشته باشی میتونیم ثابت کنیم ک ایشون پرده رو زده

    1. وکیل تاپ می گوید

      سلام خیر

  135. الهام می گوید

    دختر باید باکره باشه
    به هزار و یک دلیل اصلا قبلا رابطه داشته باشد احتمال فروپاشی زندگی هس
    البته اینم بگم پسرم رابطه داشته باشه
    شاید زن خودشو نپسنده و احتمال فرو پاشی
    در کل برا دختر خیلی ضروریتره

  136. ناشناس می گوید

    سلام من هفت سال پیش از بالای یه چیزی افتادم و دچار خونریزی شدم ایا دکتر می‌تونه تشخیص بده بر اثر چه چیزی پرده ام افتاده

    1. وکیل تاپ می گوید

      سلام به پزشک مراجعه شود

  137. هیچ می گوید

    ببخشید دوستان یه سوال داستم من یه دوستی داشتم تو ۶ سالگی با پسر عمش اون کادو کرده الان نمیدونه که پرده بکارتش پاده شده یانه اصلا دردوسوزش هم نشده ممنون میشم جواب بدین

    1. وکیل تاپ می گوید

      به پزشک مراجعه شود

  138. 1111 می گوید

    سلام منیه دوست ۱۶ ساله دارم در سن ۵سالگی با پسر عمش همچین کاری کرده اصلا سوزش یا در یا خونریزی نداشته نمیدونه پرده بکارتش پاره شده یا نه میشه یه راهنمایی بکنید ممنون میشم زود جوابمو بدین

    1. وکیل تاپ می گوید

      سلام پزشک زنان مراجعه شود

  139. لیلی می گوید

    سلام منیه دوست ۱۶ ساله دارم در سن ۵سالگی با پسر عمش همچین کاری کرده اصلا سوزش یا در یا خونریزی نداشته نمیدونه پرده بکارتش پاره شده یا نه میشه یه راهنمایی بکنید ممنون میشم زود جوابمو بدین

    1. وکیل تاپ می گوید

      سلام به پزشک زنان مراجعه شود

  140. D می گوید

    سلام من وقتی تو اینه به پردم نگا میکنه از بالا ی خطی هس و وسط ی دایره کوچک هس و پایین دو باره خط هس میتونین بگین چه شکلی هس یا پرده ام آسیب دیده اون شکلی دیده میشه تا به حالا رابطه هم نداشتم ولی خیلی میترسم پاره شده باشه

    1. وکیل تاپ می گوید

      سلام سالم هست میتونین به پزشک مراجعه کنین

  141. D می گوید

    من وقتی تو اینه به پرده بکارتم نگا میکنم ی خط هس که وسطش ی سوراخ هس میترسم که آسیب دیده باشه پرده کی این شکلی هس نه تا به حال رابطه داشتم نه جیزی ولی میترسم میشه جواب بدین که سالمه یا آسیب دیده است

    1. وکیل تاپ می گوید

      سلام سالم هست

  142. رها می گوید

    سلام ببخشید یک سوال داشتم
    اینکه فرض کنید یک پسر یک دختری رو قبل از ازدواج پردشو میزنه …. میخواستم بدونم در اینده هنگام ازدواج با تنها شخصی که میتونه ازدواج کنه همین پسره یا نه و اینکه دختر چطوری باید ثابت کنه با این پسر رابطه داشته و این پسر پردشو زده ؟؟

    1. وکیل تاپ می گوید

      سلام قابل اثبات نیست

  143. رها می گوید

    سلام یک سوال داشتم
    اینکه فرض کنید یک پسر یک دختری رو قبل از ازدواج پردشو زده ….. ایا این درسته که در اینده موقع ازدواج با تنها شخصی که میتونه ازدواج کنه همین فرده؟؟؟ و اینکه چجوری میشه دختر ثابت کنه که این پسر پردشو زده؟؟؟

    1. وکیل تاپ می گوید

      سلام قابل اثبات نیست

  144. هلما می گوید

    سلام خوبین میشه کمکم کنین من بااینکه سکس نکردم نه از جلو ونه از عقب از کصم اب میاد چیکار کنم؟لطفا راهنمایی کنین

    1. وکیل تاپ می گوید

      سلام مشکلی نیست

  145. نازنین می گوید

    سلام خسته نباشین ببخشید یه سوال داشتم دختری که عقد کرده و تو نامزدیش با نامزدش رابطه داشته و مادر دختر میخواد دخترشو ببره تست بده و برکه ازمایشو بده به نامزد دخترش که سالم بت دادم تاشب عروسی سالم باشه ولی دختر خیلی نگرانه نمیدونه چه کنه دلش نمیخواد بره ازمایش بده میشه بگید چه میشه کرد خواهشن زوتر جواب بدین ممون

    1. وکیل تاپ می گوید

      سلام مادر دختر نمیتواند به عدم رابطه الزام کند

  146. س می گوید

    با سلام
    خسته نباشید اگر قبل ازدواج رابطه داشته باشیم و پرده ارتجاعی باش همسر میفهم ک قبل از اون هم رابطه داشتیم مثلا من ۵ ماه عقد کردم الان بریم پزشک قانونی پزشک قانونی بهش میگن که چن ماه پیش رابطه داشته

    1. وکیل تاپ می گوید

      سلام خیر

  147. M می گوید

    سلام من ۱۶سالمه و دو سه سال پیش از سر کنجکاوی چیزی داخل واژنم کردم و یادم نمیاد که انگشتم بوده یا شی بوده آیا برای اینکه بعدا ازدواج کنم و قبل ازدواج به همسرم بگویم که اینکارو کردم آزمایشی وجود دارد که به همسرم ثابت کنم که رابطی نداشتم و خودم اینکارو کردم؟

  148. M می گوید

    سلام من ۱۶ سالمه و دو سه سال پیش از سر کنجکاوی چیزی داخل واژنم کردم و نمیدونم که شی بوده یا انگشتم من اگه بعدا بخواهم ازدواج کنم و این مسئله را به همسرم بگویم آیا آزمایشی وجود دارد که به اون نشان دهد من رابطه ای نداشتم و خودم اینکارو کردم؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام گواهی سلامت پزشکی قانونی

  149. بنده خدا می گوید

    آیا در آزمایش ادرار ام نشون میده ك پرده بکارت داری یا ن؟؟؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام به پزشک مراجعه شود

  150. علی می گوید

    سلام شما هاي که می گین آزمایش پرده بکارت چیه چرا باید انجام بشه بعد میگین این بی شعوریه. اولن این زمانه تقیر کرده اون موقع سنگسار می کردن الان برداشته شده از نظر من این آزمایش خیلی واجبه و از کسی بگه نه واجب نیست حتما کاری کرده یا باکره نیست بلا خره حرف سر یک هم زندگیه و خیلی واجبه و اونایی که انجام میدم آزمایش خیلی کار خوبی می کنم و بی شعور یا بی فرهنگ نیستن

  151. اگه نیاره یعنی اهزارو هویت کردی عزیزم می گوید

    سلام من چند بار انگشتم را به واژن فرو کردم اما نه دردی و نه خونریزی داشتم الان من پرده بکارت دارم یا نه

  152. .. می گوید

    سلام
    من چن بار خودارضایی کردم نمیدونم پردم سالمه یا نه ایا قبل ازدواج در ازمایش مشخص میشه واژنم سالمه یا نه؟؟

  153. بی نام می گوید

    سلام من یه سوال داشتم ،اگه پرده بکارت ترمیم کنیم و موقع ازدواج برای باکره بودن ببرن دکتر ،دکتر اگه متوجه بشه ترمیم شده تو نسخه مینوسه یا خیر؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      بله تشخیص داده میشود

  154. بی نام می گوید

    سلام ،اگه پرده بکارت ترمیم بشه و بعد واسه ازدواج برن واسه اینکه طرف باکره هست یا نه اگه دکتر متوجه ترمیم شده ایا تو نسخه مینویسه؟

  155. .. می گوید

    سلام
    ببخشین من چند سال پیش از روی کنجکاوی انگشت کردم توی واژنم
    اگه پرده ام توی حادثه که انگشت کردم توی واژنم از بین بره پزشک تشخیص میده که توی حادثه از بین رفته؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام بله قابل تشخیص هست

  156. سامان می گوید

    ببخشید من قصد ازدواج با دختری رو دارم که به دلیل عدم باکرگی گویا نیاز به اجاره پدرشون برای ازدواج نداریم درسته؟ و برای محضر فقط گواهی بکارت از پزشک زنان کافی است؟ اگر نیاز دیگری وجود دارد، بفرمایید ممنون میشم از جمله بحث نیاز یا عدم نیاز به شاهد.

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام بله کافی است معاینه پزشک وچون باکره نیستن اجازه پدرلازم نیست

    2. بهزاد زینالی می گوید

      باارایه گواهی پزشک معتمد ویاپزشکی قانونی به دفتر امکان ازدواج وجود دارد. سایر مراحل مانند ارائه جواب ازمایش و شهود مانند سایر ازدواج ها است

  157. NAZANIN می گوید

    سلام من دختر ۱۵سالہ ھستم برای اولین با از روی کنجکاوی باخودم ور رفتم و ب جای خروج ادرارم دست زدم و دیدم۔خیلی لذت دارہ و اصلا چیزی داخل واژن نکردم میشع بگین الان من پردہ دارم چند نفر گفتن برو خداروشکر کن ہردتو نزدی خیلی ترسیدم ھیچ خونی ھم احساس نکردم

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام مشکلی نیست ولی اگرزیادنگران هستین به پزشک زنان مراجعه نمایید

  158. هدیه 🦋 می گوید

    اگر اول خود فرد پردشو از بین برده باشه و بد از چند وقت رابطه داشته باشه چی ؟باز ملوم میشه ؟

  159. رامین می گوید

    این دخترایی که میگن ازمایش بکارت غیر اخلاقیه خب اینو اسلام گفته اگه شما مسلمون نیستید و خوشتون نمیاد از این رسمو رسوما مهریه و قانونای پول چاپیدن از پسرو هم بزارید کنار منم اصلا کاری ندارم با پرده یا کلا قانونای قدیمیو بزارین کنار یا چیزایی که ب ظررتونه رو حذف نکنین مهریه برا دختره نه کسی که با همه بوده و از ترسش اروپایی فکر میکنه

  160. میترا می گوید

    سلام من از بالای بلندی افتادم خون ریزی هم داشتم بعد عکس حالت تناسلیم برای یک دکتر فرستادم گفت پاره شد ممکن دروغ باشه نمی دونم راست میگه یا دروغ

  161. امین قربانپور می گوید

    سلام ،من پارسال این موقع با یدختری نامزد کردم عقدمونم جاری شده و تا الان هم هیچگونه رابطه جنسی از واژن باهاش نداشتم، نامزدم ۷ سال پیش با یک پسر دیع عقد کرده بود و حدود دو سه ماه بعد از هم جدا شدن بصورت توافقی و من از این موضوع کاملا باخبر بودم، ولی قبل عقد نامزدمو برا آزمایش بکارت نبردم تا از باکره بودنش مطمئن بشم خودش هم هیچوقت بهم نگفته بود باکره هست یا نه ولی مدتی هست ک به شک تردید افتادم که با نامزد اولش پرده بکارتشو از دست داده یا نه و این موضوع به شدت آزارم میده حتی با نامزدم به اختلاف خوردم باهاش در این مورد حالا ازش میخام به آزمایش ببرمش تا از همه چیز مطمئن بشم اولش قبول نمیکرد میگفت قبل عقد میبردی تو که شرایط منو میدونسی ولی با اصرار زیاد ازش خاسم بریم آزمایش، اگر در آزمایش نشان داده شد باکره نیست من چیکار باید بکنم چون اونموقع دیع نمیتونم باهاش زندگی کنم بهشم گفتم، آیا دادگاه قانون و قاضی به نفع من رای خاهد داد یا نه برا جدا شدن بدون مهریه؟؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام خیر نمیشود

  162. Zahra می گوید

    سلام ببخشید من حدود سه چهارماهی رابطه مقعدی داشتم وحدود یکی دوماهی رابطه از واژن داشتم ک خونی نیومدو این امر باعث شده ک بهم بگه دختر نبودی چون خونی نیومده میشه بهم بگین ک چرا نیومده آیا پرده ای هست ک هنگام دخول خونی نیاد ؟ من با مراجعه به پزشک متخصص زنان میتونم ثابت کنم ک بااون شخص فقط رابطه داشتم الان یکماهه ک جوابمو نمیده میگه باکره نبودی ؟ گناه ما دخترا چیه ؟ مگه دست ماست ک خون بیاد یا نه ؟ لطفا جوابمو بدین خیلی زود ممنون میشم خیلی نگرانم کرده دست به خودکشی هم زدم بخاطر این موضوع

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام بله به پزشک متخصص مراجعه کنید.

  163. مریم می گوید

    سلام ببخشید اگه از پشت رابطه داشته باشی بخوای بعدا ازدواج کنی و بری پزشک مامایی معلوم میشه

  164. سامان می گوید

    ببخشید من هفته پیش هم سوالم رو پرسیده بودم. برای ازدواج با دختری که باکره نیست اگر به اجازه پدر نیازی نیست دقیقا به چه مدارکی برای محضر نیاز است؟ یک گواهی بکارت فقط از پزشک زنان کافی هست؟ و حضور شاهد نیز که تعداد و ضروری هست؟ توضیحی لطف کنید ممنون می‌شم.

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام مدارک هویتی به همراه برگه آزمایش مورد نیاز

  165. رویا می گوید

    سلام ، من ۱۶ سالگی پرده ام را از روی نادانی و رابطه از دست دادم ، ۱۰ ساله ک همش وحشت افتاده تو روزگارم
    خواستگار ها رو رد میکنم ، خیلی مذهبی هستیم
    اگه ترمیم کنم ،متخصص زنان گواهی سالم بودن رو میده
    لطفا جواب بدین

  166. ....... می گوید

    سلام دوست من ۱سال و نیم پیش چند تا رابطه جنسی داشته باچند نفر پردشم سالمه ۲بار از جلو بود وبقیشه از عقب اگه بخواد ازدواج بره ازمایش مشخص میشه یانه ممنون میشم پاسخ بدین

  167. زهرا می گوید

    سلام ببخشید من یه دوسال پیش فک کنم رابطه داشتم من اون زمان چیزی از پرده بکارت… نمیدونستم اصلا پرده داریم بعد پسر گفت خودم برات درست میکنم… خاستم ببینم اگ برم بدوزم در آزمایش قبل ازدواج معلوم میشه یا ن خیلی استرس دارم 😢😢😢شب و روز خاب ندارم
    یا میتونم ندوزم بعد برم یه شیاف قرصی چیزی بگیرم ممنون میشم اگ سوالمو جواب بدین

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام دوست عزیز این پیج حقوقی می باشد وسوال شما مربوط به علوم پزشکی است

  168. زهرا می گوید

    سلام من دو سال پیش رابطه داشتم از سرنا نی و ندونستن پرده رو از دست دادم چون خون آمد خاستم بگم اگ برم ترمیمش کنم در آزمایش قبل ازدواج معلوم میشه

  169. آرین می گوید

    سلام من یک پسر ۲۷ ساله مجرد هستم ولی با هیچ دختری رابطه ای نداشتم ( همه مثل هم نیستن !!! )

  170. هدیه می گوید

    وقتی آبپندس میشه دخترا برای جراحی آیا یگان سدمی به پرده نمیرسانه ؟یک سوال دیگه هم داشتم برای عمل آبپندس ازکجا شکم جراحی میکنه

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام سوال پزشکی است

  171. حنانه ۶۵ می گوید

    ایا خود ادزیایی دخول جنسی محسوب میشه و به معنی باکرگی دختر نیست؟؟؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام دخول نیست

  172. حنانه ۶۵ می گوید

    سلام میخواستم بدونم ایا خود ارزایی دخول جنسی محسوب میشه وبه معنی باکره بودن فرد هست یانه

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام مشکلی ایجاد نمیکنه

  173. سینا می گوید

    خيلي جالبه والا.توقع دارن پسر مردم بياد نديده و نشناخته با اينا ازدواج كنه بعدهم خانم بره مهريه بزاره اجرا پدر پسره رو دربياره.اسمشم گذاشتن زندگي مشترك.حالا خوبه الان كلا از پسرا پول و خونه و ماشين و امكانات ميخان تا خاستگاري راه بدن پسره رو.يه كلام منظور اين جماعت دختر اينه كه شما مردان خر بشين تا ما سوارتون بشيم

  174. ناشناسس می گوید

    سلام.وقت بخیر.برای اخذ گواهی سلامت فقط متخصص زنان باید راجعه کرد؟ماما هم میشه ایا؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام بله

  175. محدثه می گوید

    با عرض سلام وخسته نباشید
    چندماه پیش بهم تجاوزشده پیش دکتر زنان رفتم ک گفت پردت اسیب دیده ولی ب طور کامل پاره نشده کوچک ترین دخولی باعث پارگی میشه.الان برای گرفتن گواهی سلامت پیش هردکترزنانی برم معلوم میشه پردم اسیب دیده یان؟؟؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام بله

    2. بهزاد زینالی می گوید

      سلا م بله

  176. سحر می گوید

    سلام وقت بخیر ۔ بندہ دختری ھستم ک تو خانوادہ ای بزرگ شدم ک ھممہ چیز واسشون عیب میدونن ۔و ی اعتقاداتی دارن ک میگن دختر تا قبل از ازدواج ھییچی نباید از رابطہ جنسی بدونہ۔ بطور خلاصہ بگم بخاطر ھمین من اطلاعاتم در مورد رابطہ و بکارت صفر صفر بود حاضرم بزنم سر قران اگر خدای نکردہ دروغی بگم۔ ۔ خلاصہ من تو اوج جوونی بودم ولی متاسفانہ اطلاعاتم صفر بود ۔بعد از فوت پدرومادرم ۔مجبور شدم بخاطر شرایط سخت زندگیم برم پیش ی ملا ک دعای بخت گشا بکنم ک زودتر ازدواج کنم سروسامون بگیرم۔ ملا ھم ی پیرمردی بود اصلا ھم بھش نمی یومد ک آدم کثیفی باشہ منم طبق معمول رفتم تو اتاق ک برام دعا بنویس و طالع بخون۔ک یھویی بخاااک مادرم ب برگ برگ قرآن یھو دست پا گیرم کرد یھو ببخشید معذرت میخوام زد پردمو پارہ کرد 😭😭😭😭 ولی خداروشکر ندیدم خون بیاد ۔ منم از رابطہ جنسی ھییچی نمیدونستم۔ تا اینکہ یبار ی خواستگاری اومدہ بود منم خوشحال شدم اولش بعد قایمکی خانوادہ رفتم دکتر زنان چکاب کردم چند جا گفتن ک پردت پارہ اما خداروشکر ی کوچولو اما خداروشکر خانوادم نمیدونن دیگہ از ھمون موقع کمی بیماری افسردگی و بیماری تشنج گرفتم اصلا از ھر لحاظ بھم ریختم ک بخاطر این موضوع ھمش جواب منفی ب خواستگارام میدم حالا ھم شرایط زندگیمو خیییلی از ھر لحاظ سخت بود و سخت تر ھم شد روحیہ ندارم۔ بلاتکلیف در ب در ۔عیلون ویلون ۔منبع در آمدی ھم ندارم ک برم ترمیمش کنم برم ازدواج کنم۔من از اون جور دخترایی ھستم ک آبروم از ھررررررچیز واسم مھم ترہ۔ چون خداروشکر ھمممہ خانوادم فامیل دوست آشنا از روی من قسم میخورن۔ منو ب چشم ی دختر سادہ و پاک و با خدا و بی الایش و اروم میدونن ک واااقعا ھم ھمینطورہ ۔ توروخدا کمکم کنید چکار کنم۔
    اگر خدای نکردہ خدای نکردہ زبونم لال خانوادہ چیزی بفھمن زندہ بگورم میکنن چون باورش براشون سخت۔
    حالا ھم برادرہ برام واسطہ شدہ برا امر خیر ۔میترسم ببرنم پزشک قانونی آبرو شرفم میرہ۔ ھیییچ منبع در آمدی ھم ندارم ک ترمیمش کنم ۔توروخدا کمکم کنید خاکی تو سرم بکنم ۔زندگیم سخت منم دوست دارم ازدواج کنم سروسامون بگیرم از این زندگی از تنھایی راحت شم ۔از ھررررررلحاظ نیاز دارم ک ازدواج کنم۔توروخدا کمکم کنید چکار کنم

  177. ناشناس می گوید

    باسلام وقتتون بخیر۔ بطور خلاصہ بگم۔ من دختری ھستم بیدار بخدا و بانماز و با ایمانی ھستم۔ و تو خانوادہ ای بزرگ شدم ک قدیمی فکر میکنن براشون ھممہ چی عیب و تا زمانی ک دختر ازدواج نکردہ نباید از رابطہ جنسی چیزی بدونہ واسمون عیب بودہ۔ خلاصہ بگم شرایط زندگیمون خیییلی سخت بودہ۔ و تو زندگیم بی نھایت سختیا و بدبختیا کشیدم و ھنوزم ھمینجورہ۔ بعدپدرومادرمو تو اوووج جوونی از دست دادم۔ و بعد از فوتشون ینفر بردم پھلو ی ملا ک بختم باز بشہ سروسامون بگیرم برم پر زندگیم ۔خلاصہ منم ب برگ برگ قرآن ھییییچ سر از پردہ بکارت و ببخشید رابطہ جنسی سر در نمیاوردم اطلاعاتم صفر بودہ در این بارہ۔ ک رفتم پھلو ملا سنش ھم بالا بود خلاصہ نوبت من شد رفتم تو ک در حین صحبت یھو گرفتم و بھم تجاوز کرد😭😭😭😭🙈🙈 پردمو پارہ کرد ۔ولی خداروشکر ندیدم خون بیاد ۔بعد رفتم ی کتابی در مورد رابطہ جنسی خریدم کمی ازش خوندم۔ بعد ی امر خیری بود اومدن پسندیدن ۔ بعد قایمکی خانوادہ رفتم چکاب کردم۔ ک میبینم دکتر گفتہ پردت پریودی خداروشکر ن زیاد۔ منم ک خداروشکر ھمممہ رومن از پاکدامنی قسم میخورن اعتماد دارن بھم ۔ب چشم ی دختر با ایمان و باخدا و مثبت نگاہ میکنن۔ من بعد از اون خبری ک دکتر بھم دادہ چند سال ک از فشار روحی و شرایط سخت زندگیم و نداری از اینورم کیس بادرک و دلسوزی کنارم نبودہ و نیست ک کمکم بکرد یا بکنہ ک ترمیم کنم ھممش تو دلم میریزم۔ خداروشکر خانوادم ھم از این موضوع اطلاع ندارن ۔ چون اگر خدای نکردہ زبونم لال زبونم لال چیزی بفھمن زندہ ب گورم میکنن چون باورش برا ھممہ سخت۔۔ خلاصہ بعد از اون خبر افسردگی گرفتم۔ بیماری صرع گرفتم۔ ھممہ خواستگارامو جواب رد میدم۔بخاطر این ۔ خییلی علاقہ ب ازدواج دارم دوست دارم سروسامون بگیرم ۔از ھرررلحاظ نیاز ب ازدواج دارم۔ ولی پول ندارم ک ترمییمش کنم توروخدا کمکم کنید ممنون میشم

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام به پزشک زنان مراجعه کنید

  178. ناشناس می گوید

    سلام من ۱۴سالمه و خیلی خیلی زیاد خودارضایی میکنم.ولی الان تصمیم گرفتم ترکش کنم.اون روز موقع خود ارضایی خون تقریبا زیادی ازم اومد.یادمه یکی دوسال پیش هم وقتی خودارضایی میکردم باز خون اومد ولی ن زیاد!!میخواستم بدونم اگه دیگه خودارضایی نکنم با رابطه ازم خون میاد؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      با پزشک مشورت نمایید

    2. بهزاد زینالی می گوید

      سلام به پزشک متخصص مراجعه نمایید

  179. مهسا می گوید

    سلام من۱۳ سالمه نامزد هستم اگه خانواده نامزدم بخوان منو برای آزمایش بکارت ببرم من میتونم بگم دوس ندارم این آزمایشو انجام بدم و نرم

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام هیچ شخصی حق الزام شمارا به این عمل ندارد

    2. بهزاد زینالی می گوید

      سلام نمیتوانند الزام کنن

  180. بهار می گوید

    اگر بکارت در اثر خودارضایی از بین بره پزشک تشخیص میده؟ من چند سال پیش خودارضایی میکردم و اصلا نمیدونستم پرده ای وجود داره و الان نمیدونم سالمه یا نه موقع گواهی بکارت پزشک میفهمه؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام شما بایستی ازمایش بکارت انجام دهید به این منظوربه پزشک متخصص زنان مراجعت نمایید

  181. ناشناس می گوید

    ایا دررابطه لاپایی ویا خود ارضایی بکارت ازدست میره؟
    من همش نگرانم واسه بکارتم قبلا انگشت کردم داخلم انگشتم کامل وفت تو نه درد داشت نه خون ریزی اینا بکارتم سالمه؟ جواب بدید🙏

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام به پزشک زنان مراجعت نمایید

  182. نورا می گوید

    سلام، من ۴۰ روز پیش، با دوست پسرم رابطه داشتم
    الان خاستگار دارم و ایشون ازم خواسته که بریم معاینه، برای سالم بودن بکارت و نوع بکارت
    سوالم این هستش که، در معاینه، علاوه بر نوع بکارت، زمانه رابطه رو هم مشخص میکنن؟ یا نمیتونن متوجه بشن؟ که آخرین بار چه زمانی رابطه داشتم!

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام خیراگربکارت شما سالم باشد هیچ مشکلی نیست

  183. رها می گوید

    سلام خسته نباشین
    میخواستم بدونم واسه معاینه میتونم بدون حضور مادر و یا اطرافیان تنها برم؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام بله

  184. فاطمه می گوید

    سلام
    تو رو خدا کمکم کنید
    من عقد کردم و الانم ۱۶سالمه
    بعد از ۶ماه اختلاف
    خود ارضایی کردم با شیع
    تو رو خدا بهم بگید برم ازمایش بدم معلوم میشه
    ک با چی خود ارضایی کردم
    یا بهم بگید بعد از چند مدت برم ازمایش بازم معلوم میشه

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام اگرپرده بکارت شما سالم باشه هیچ مشکلی نیست

  185. رها می گوید

    سلام‌من‌و‌دوستم‌دوتا‌دختربودیم‌و‌۱۳‌سالمون‌بود‌کوچیک‌بودیم
    و‌از هیچی‌خبر‌نداشتیم‌‌یبار‌فیلم سکس‌‌دیدیم‌و‌داخل‌خونه‌وقتی‌تنها‌شدیم‌اون‌اومد‌نشست‌رو‌واژنم‌و‌منم‌همون‌کارو‌انجام دادمو‌نخ‌کرد‌داخل‌واژنم‌میخواستم‌ببینم‌داخل‌ازمایش‌معلوم‌میکمه؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام اگربکارت شما اسیب نبیند مشکلی نیست

  186. نظری می گوید

    سلام اون اقایونی که میگن باید چنین گواهی باشه تا فرق دختر سالم وناسالم معلوم بشه باید گواهی برای باکره بودن پسران هم تعریف بشه تا به قول این اقایون ماهم بفهمیم اون اقا پسر قبل از ازدواجش غلطی نکرده باشه

  187. ... می گوید

    نصف کی…نامزدم داخل واژنم کرد و تلمبه نصفه نیمه زد ن پاره شد نه خون اومد بعد مادرش درخواست گواهی داد پیش دکتر رفتم با چشم دید گفت سالمه وقتی میخواست معاینه کنه منشیش تو مطب غش کرد و کار من کنسل شد و مجدد نوبت بهم داد که همون شبش نامزدم گلت بیخیال دکتر گفته سالمی شبش تا ته وارد کرد و درد داشتم به نظرتون من برم پیش دکتر بهش بگم قبلا معاینم کردی و گواهی رو مثبت بنویس قبول میکنه؟؟

  188. ... می گوید

    سلام من خودم با اصرار خودم کی…نامزدمو واردکردم و وادارش کردم تلمبه بزنه بریم پزشکی قانونی تشخیص میدن که ب خواست خود پسر نبوده؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام پزشکی قانونی فقط ازاله بکارت را تشخیص میدهد وبرقراری رابطه وتشخیص اینکه چه کسی اقدام به رابطه کرده قابل تشخیص نیست

  189. مریم می گوید

    سلام حال شما خوبه
    من ۱۷ سالمه و تاحالو اصلا رابطه و خود ارضایی نداشتم ، یه عمو دارم خیلی هوسی و پست و کثافت هست ، یک شب پیشش خوابیده بودم دلم شکه که بهم دست زده باشه ، صبح که بلند شدم نه درد داشتم و نه خون ریزی اصلا هیچی ، اما دلم خیلییییییی شکه که بهم دست زده باشه .
    چند بارم از خودش پرسیدم میگه نه مگه دیوونه شدی .
    در ضمن عموم متحل هست و زن داره .

  190. زهرا می گوید

    سلام‌اگه‌چند‌قطره‌خون‌بیاد‌یعنی‌پرده‌بکارت‌پاره‌شده‌لطفا‌بگوبید

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام به پزشک مراجعه شود

  191. دوئل می گوید

    سلام آیا گواهی سلامت قبل از ازدواج الزامی است یا نه لطفا پاسخ بدین

    1. بهزاد زینالی می گوید

      گواهی سلامت فقط نسبت به بیماریهایی که باعث تولید نسل خطرناک باشه

  192. دوئل می گوید

    سلام آیا گواهی سلامت قبل از ازدواج الزامی است برای عقد یا نه لطفا پاسخ بدین

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام خیر

  193. سیمااا می گوید

    سلام ایا درسته میگن جدیدا برای اثبات باکرگی قبل ازواج الزامیه لطفا بگیددد

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام خیر اخذ گواهی باکره بودن به درخواست طرفین میباشد

  194. اتینا می گوید

    سلام
    من چند وقت خود ارضایی میکردم و نمیدونم پرده پاره شده یا نه و اگر پاره شده باشه برای ازدواج پزشک قانونی میتونه تشخیص بده که در اثر خود ارضایی بوده و رابطه ای نبوده؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام به پزشک مراجعت نمایید

  195. mohana می گوید

    سلام ببخشید به من خیلی وقت پیش دست زدن من الان میترسم ایا در ازمایش دیده میشه که دست زدن بهم توروخدا جواب بدین من خاستگار دارم از ترس اون نمیرم

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام به پزشک مراجعه نمایید

  196. ناشناس می گوید

    سلام خسته نباشید من نامزدم رابطه جنسی داریم ولی التش رو کامل نمیکنه میخواستم بدونم پرده دارم یا نه چون تا حالا نه خونی اومده نه سوزش داشته نامزدم میگه نداری امامن با کس دیگه ای رابطه نداشتم .ایا متخصص میتونه تشخیص بده که پرده دارم یا نه ؟؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام میتوانید به پزشک مراجعت وگواهی سلامت دریافت نمایید

  197. عسل می گوید

    سلام ایا درسته که میگن طرحی امده به نام عفاف که گواهی سلامت برای عقد الزامیه یا ن؟؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام چنین قانونی منتشرنشده

  198. سارا ۷۵ می گوید

    سلام من حدود ۵ سال پیش با همجنسم رابطه داشتم و از طریق انگشت و اشیا سکس داشتیم و پیش یه متخصص هم رفتم ک گواهی بگیرم برای اطمینان خودم، متنشو یادم نیس اما در هر صورت محتوای کلی این بود ک مشخصه رابطه داشتم و نوعش پردمم گفتن ارتجاعی هست سوالم اینه ک ایا پزشک میتونه تشخیص بده ک با الت بوده از بین رفتن باکرگی یا شیئ دیگه؟؟؟؟؟ و اضافه کنم بعد اون ۵ سال دیگه هیچ رابطه ای نداشتم ولی همون رابطه ۵ سال پیشم دفعاتش زیاد بود

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام خیر

  199. مهسا می گوید

    سلام میخواستم بدونم برای آزمایش بکارت قبل عقد میبرن یا بعد عقد هم میبرن

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام :قبل عقد.

  200. مریم می گوید

    سلام.من پنج سال با پسری دوست بودم که به منظور ازدواج بود خواهرو برادرش هم در جریان بودند .یک سال بعد محل کارش با هم تنها بودیم به اسرار رابطه جنسی برقرار کرد ولی بدون خواست من بکارتم رو گرفت من خواستم شکایت کردم با گریه و قول عقد منو منصرف کرد ولی از اون به بعد به بهانه اینکه اگه نیای پیشم مجبورم دوست دختر بگیرم و عقدمون کنسل میشه من مجبور بودم نیاز جنسیش برطرف کنم .و الان بعد پنج سال متوجه شدم نامزد کرده و عقد کرد . الان من میتونم شکایت کنم ؟ ایا دیه بکارت بهم تعلق میگیره ؟ یا میشه مجبور به عقدش کرد ؟ چون من مدرکی ندارم فقط دوستام در جریان هستن که چهار سال پیش بکارت منو گرفته یک بار هم خواستگاری منزل ما اومد و دیگه پیگیر نشد .

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام چون خیلی مدت گذشته امکان اثبات خیلی سخته و الزام به ازدواج ممکن نیست تقریبا کاری نمیشود کرد

  201. ناشناس می گوید

    سلام ببخشید من یه بار که کلاس چهارم بودمو اصلا پریود هم نبودم نمیدونم خاک توسرم شه چرا انگشت کردم اونجام😭ولی هیچ دردو خونی احساس نکردم اصلاااا الان کلاس هشتمم نمیدونم اسیب دیده یا نه من حالا اگه یه موقع بخوام ازدواج کنم چون این کار با انگشتم بوده و خونو دردی هم نیومد آیا به من گواهی سلامت میدن یا نه تو رو خداااا جواب بدین دارم میمیرم😭😭😭😭😭😭

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام میتوانید به پزشک متخصص زنان مراجعت نمایید

  202. ناشناس می گوید

    خب اگه ببینه که در اثر دخول نبوده آیا گواهی سلامت بهم میده یا نه و من نگاه پردم کردم هلالیه و فک کنم اسیب ندیده باشه اگه اسیب کم باشه گواهی سلامت میدن؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: اگراسیب ببیند درگواهی سلامت قید میشود.

  203. fateme می گوید

    سلام… ایا امکان داره پرده بکارت در اثر سرسره خوردن موج های آبی از بین بره؟!

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام :بله

  204. زهرا می گوید

    سلام
    میخاستم بدونم توی برگه سلامت رابطه از پشت هم میگه یانه ؟؟؟
    ممنون میشم زود جوابمو بدین

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام:اثبات چنین امری ممکن نمی باشد.

  205. زهرا می گوید

    ببخشید من منظور شمارو نفهمیدم
    من ازتون پرسیدم که رابطه از پشت توی برگه سلامت نشون میده یا نه شما گفتین که اثبات همچین امری ممکن نمی باشد منظورتون رو نفهمیدم
    ؟؟؟؟؟
    و من الان ۳ ماه از رابطه ام میگذره

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام:رابطه ازپشت ربطی به برگه سلامت ندارد برگه سلامت فقط برای بکارت میباشد.

  206. زهرا می گوید

    من منظور شمارو نفهمیدم
    پرسیدم که در برگه سلامت رابطه از پشت رو نشون میده یا نه ؟؟؟
    و شما گفتید که اثبات همچین امری ممکن نمیباشد !!
    منظورتون رو نمیفهمم🤔🤔
    ؟؟؟؟؟؟
    و اخرین رابطم طی ۳ ماه پیش بوده

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام:برگه سلامت برای سلامت بکارت میباشد نه رابطه مقعدی پس اگر بکارت شماسالم باشد مشکلی وجودندارد.

  207. زهرا می گوید

    من کجا میتونم مراجعه کنم برای برگه سلامت تنهایی و بدون مادرو …….؟؟؟؟
    ممنون که جواب میدین 😉

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام:به پزشک متخصص زنان مراجعت نمایید.

  208. مریم می گوید

    سلام ببخشید اگر کسی یک بار معاینه شده باشه وبخواهد دوباره معاینه شود پزشک متوجه میشود که معاینه شده قبلا؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام:خیر

  209. لیلا می گوید

    سلام من در دوران دبستان دوستم ب عنوان شوخی ضربه محکمی زیر شکم من زد و باعث شده من خونریزی داشته باشم با لکه های تقریبا تیره,اون زمان پریود هم نمیشدم,بعدش از سر کنجکاوی و ترس انگشتم رو در واژنم فرو بردم و یکم دیگ ازش خون اومد،بعد از ان م پنج سال میگذره من هیچ رابطه جنسی نداشتم،سوالم اینک در ازمایش بکارت مشخصه ک بر اثر رابطه جنسی نبوده؟و یچیز دیگ اینک پریودی من هم عقب جلو میشه ایا ربطی ب این موضوع ندارع؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام:به پزشک متخصص زنان مراجعت نمایید.

  210. مریم می گوید

    سلام چند بار میشه تست داد؟؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام:مشکل درتکرارتست وجود ندارد.

  211. عسل می گوید

    سلام اگر رابطه ۶ الی ۷ بار از جلو باشه و بعد بمدت طولانی هیچ رابطه ای نباشد ایا پزشک متوجه این موضوع میشود یا خیر

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام:به پزشک متخصص زنان مراجعت نمایید.

  212. ساناز محمدی می گوید

    سلام من وقتی هفت سالم بود گم شدم و وقتی بهوش اومدم زیره دلم درد میکرد و چند قطره خون دیدم الان ۱۴ سالم هست تازه فهمیدم بکارت چیه ممکنه اون زمان بهم تجاوز شده باشه؟ اگه شده ازمایشی هست ک نشون بده بر اثر تجاوز از دست دادمش؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام:جهت اخذ گواهی سلامت به پزشک مراجعت نمایید.

  213. مریم می گوید

    سلام خسته نباشین من حدود سه ساله خود ارضای میکنم با مالش و الان۱۴سالمه و از۱۲سالگی این کارو میکردم و نمیدونستم اسمش خود ارضای الان فهمیدم و پشیمونم😔😔یه ـتغیبراتی دیدم میترسم سیاه شده و داخل‌ یه دایره میبینن وسطش و خیلی باز میشع امکان داره که پردمو زده باشم؟رابطه جنسی تا حالا نداشتم و چیزیم داخلش نکردم فقط فقط اولایل سال که حدود به سال با بالنج این کارو انجام میدادم و دوسال رو با مالش بالا…ممنون میشم کمک کنین از نگرانی در بیام با مادرم راحت نیستم که مرتجعه کنمو پدرم مردن😔😔😔

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: به پزشک زنان مراجعت نمایید.

  214. نیکا می گوید

    با سلام من ۲۱ساله هستم با دوست پسرم رابطه دشتم ولی خون ریزی نداشتم بهم میگ ک تو باکره نیستی و ما قرار بود هفته دیگ عقد کنیم ازم میخاد برم گواهی بگیرم من مجردم و میترسمم برام دردسر بشه معاینه ک بکنن برای صدور گواهی چیا میخان من نمیحام کسی بفهمهه کار ب پلیس و ابرو ریزی بکشه حیلی نگرانمم ایا دکتر میتونه چون مجردمو و باکره نباشم اقدام قضائیی کنه چجوریه؟؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: به پزشک زنان مراجعت نمایید.

  215. گمنام می گوید

    سلام آیا پرده بکارت صرفا با مالش دادن یا تحریک هم پاره میشه من تاحالا خونی هم ندیدم.

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: خیر ممکن نمی باشد.

  216. امیر می گوید

    سلام وقتتون بخیر
    چند روزی هست که خانمی با نامزد بنده تماس میگیرند و ادعا میکنند در دورانی نامزد من با همسر ایشون در رابطه بوده این ادعا درسته
    اما نامزد من در اون دوران اطلاعی از متاهل بودن اون فرد نداشته و هیچ رابطه جنسی با ایشون برقرار نکرده
    ایشون ادعا برقراری رابطه جنسی شوهرشون با نامزد من رو دارن و میگن در محل کار و زندگی نامزدم آبروریزی خواهند کرد که اگر ما مبلغی براشون واریز نکنیم انجام میدهند
    تمام این اتفاقات قبل از آشنایی ما و در دوران مجردی بوده
    نامزد من باکره ان و میتونن تست سلامت بدن
    بنظر شما از این خانم شکایت کنیم یا پیشنهاد شما چیه؟
    ممنونم ازتون

    1. بهزاد زینالی می گوید

      می توانید بابت تهدید از این فرد شکایت نمایید.

  217. نسترن می گوید

    سلام ، به دکتر مراجعه کردم برای معاینه ی پرده ، دکتر گفت پرده پاره نشده ولی در اثر ورود انگشت یکم تغییر حالت داشته و گشاد شده که خب تشخیصش درست بود،
    میخوام بدونم اینکه پرده وجود داره ولی کمی تغییر حالت داشته رو جواب گواهی سالم مینویسه یا غیر سالم؟
    یا توضیحی در مورد میزان آسیب میده؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: سالم

  218. هانیه می گوید

    سلام خیلی نیاز به کمک هست اگه میدونید حتما بگید
    کسی هست که از بچه گی خود ارضایی داشته و اصلا خبری از پرده بکارت نداشته و واقعا ناخواسته انجام داده و فقط به عنوان یه بازی ایا پرده بکارت پاره شده؟؟
    چطور نشون میده؟؟؟
    حالا که عقد کرده و برای بکارت دو خانواده میگن باید برن خیلی میترسه و حتی به خود کشی هم فکر کرده.
    شوهرش میدونه این ماجرا رو و میخوان یه طوری باشه کسی خبر دار نشه و خانواده ها جداشون نکنن و ابروی دختر حفظ بشه حالا چه راهکاری هست.
    اگه با هم با متخصص حرف بزنن قبول میکنه که بزنه پرده سالمه یا امکان داره اصلا سالم باشه؟؟؟؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: باید با توافق همسر خودتان به پزشک زنانم مراجعت نمایید.

  219. ناشناس می گوید

    سلام من ۱۵ سال دارم و با فرو کردن شی ب داخل واژنم شک دارم ک پرده را از دست دادم یا ن برای رفتن ب دکتر هم ترسی ندارم چون معلوم میشود ک با خود ارضایی این اتفاق افتاده و آن موقع هم اطلاعی از پرده و وجود پرده نداشتم اگر ب پزشک مراجعه کنم و در برگه قید شود ک در اثر خودارضایی پرده پاره شده مشکلی نیست و نامزدم منصرف نمیشود؟ چون دختر خوبی هم هستم و فقط اطلاعی از وجود این پرده نداشتم و ناخواسته بوده

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام:باید به پزشک مخصوص زنان مراجعت نمایید.

  220. Ayda می گوید

    سلام من از بچگی خودارضایی با اب میکردم و الانم ۱۳ سالمه اون موقع اصن نمیدونستم پرده بکارت چیه لطفا بهم بگید الان پردم سالمه یا نه؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: باید با پزشک متخصص زنان مراجعه نمایید.

  221. فاطمه می گوید

    سلام من از پشت رابطه داشتم پرده بکارتم سالم ایا وقتی برم ازمایش برای ازدواج به اون رابطه از پشت ربطی داره

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: خیر مشخص نمی شود.

  222. goli می گوید

    سلام وقتتون بخیر .بنده مدتی خودارضایی داشتم ی بار در حمام در حین خودارصایی در اثر مالش زیاد وهمچنین صابون بدم ب سورش افتاد وکمی خون امد امادخول نداشتم؛خودم گفتم شاید بخاطرصابون زیاد وبعد هم کیسه کسیدن محکم روی واژنم خون دیدم.نةرشماچیه؟ممنون میشم پاسخ بدید.

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: به پزشک متخصص زنان مراجعت نمایید.

  223. زهرا می گوید

    سلام ببخشید من چند سال پیش رابطه جنسی داشتم اما از پشت اینم مشخص میشه

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: خیر رابطه مقعدی مشخص نمی شود.

  224. Sara می گوید

    ببخشید اگه در دوران پریودی از عقب سکس داشته باشی میتونه باعث بیماری یا پاره شدن پرده بکارت بشه؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: خیر مشکلی ایجاد نمیکند.

  225. maaaaaahi می گوید

    سلام وقتتون بخر تورو خدا جواب بدید لظفا من۲۱ سالمه مدتی هس خودارضایی میکنم یکبار در حمام ب وسیله صابون وشلنگ پلاستیکی وازنم را ماسلژ میدادم ک کمی خون دیدم نمیدونم ب خاطر صابون بود بدنم له شد یا پیشده تورو خدا جواب بدید ممکنه پردم اسیب دیده باشه دخول نداشتم فقظ قبلا دوبار رابطه مقعدی داشتم .

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: باید به پزشک زنان مراجعت نمایید.

  226. مریم می گوید

    من نامزد کردم الان برم برگه سلامت بگیرم این برگه تا چقدر اعتبار داره ؟؟؟در دوران نامزدی بعد برگه اگه رابطه داشته باشم اگه عقد کنیم و به مشکل بر بخوریم بخوایم جدا بشیم با این برگه می توان ثابت کرد بعدا به مشکلی بر نمی خورم بخوان ادعا کنند که دوشیزه نبودم؟؟؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: برگه سلامت برای قبل ازدواج هست بعد ازدواج پزشکی قانونی مجددا نامه سلامت و بکارت میدهد.

  227. نیایش می گوید

    ببخشید من ۱۶ سالمه و در کودکی از روی کنجکاوی یکبار انگشتم رو وارد واژنم کردم چون کوچیک بودم یادم نیست خونریزی داشتم یا نه از مادرم بدون اینکه قضیه انگشت رو توضیح بدم درخواست کردم به پزشک مراجعه کنیم و گفت ما بد میدونیم دختر در این سن آزمایش بکارت بده رسم داریم قبل ازدواج معاینه بشه من نمیدونم چیکار کنم همچین موضوعی هم نمیتونم بهشون بگم میشه کمکم کنید

    1. بهزاد زینالی می گوید

      باسلام
      آزمایش بکارت مستلزم رضایت دختر و دستور قاضی داره موفق و پیروز باشید.

  228. دنیاکریمی می گوید

    ایا در مجردی هم بچه بندازی تو ازمایش پرده بکارت معلوم میشه؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      باسلام
      پرسش حقوقی نیست از پزشک متخصص زنان سوال بفرمائید.

  229. علی می گوید

    سلام آیا برای آزمایش ازدواج از مرد آزمایش برای هم جنس گرایی هم میگیرن

    1. بهزاد زینالی می گوید

      باسلام
      خیر

  230. زهرا می گوید

    سلام.من حدود ی سالو نیمه همسرم بکارتمو برداشت الانم میگه تو از روز اول پرده نداشتی نمیخوامت دیگه.پزشک قانونی مشخص میکنه ک بکارتمو برداشته خودش

    1. بهزاد زینالی می گوید

      باسلام
      بعد از گذشت یک هفته تاریخ زوال بکارت فقط به صورت حدودی مشخص می گردد. مثلا اگر ۱۵ ماه پیش صورت گرفته باشد شاید عنوان شود که حدود یک سال قبل بوده است. اینکه از چه نوعی بوده را نیز پزشک قانونی تعیین وبیان می نماید. با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۲۰۹۰ تماس بگیرید تا وکلای متخصص خانواده شما را راهنمایی نمایند. موفق باشید.

  231. نمی دونم می گوید

    سلام ببخشید من اولین بار با خود ارضایی انگشتمو چند بار تو واژنم بردم ا سر کنجکاوی بعد از اون چند دفعه سکس داشتم اگه ماینه پزشکی بشم میگن اولین بار سکس بوده یا توسط اشیایی چیزی

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: پزشکی قانونی فقط اظهار می کند که بکارت سالم است یا ازاله شده و ورود شی را هم تشخیص میده که جسم سخت بوده یا نرم.

  232. بی نام می گوید

    سلام ببخشید اگه ترمیم داشته باشیم پزشکی قانونی میزنه سالم یا غیر سالم؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: پزشکی قانونی ترمیم را متوجه میشود و در گواهی بکارت درج میکند که بکارت سالم یا ازاله شده.

  233. زهرا می گوید

    سلام ببخشید من خودارضایی داشتم و خون جزئی ایا با معاینه مشخص میشه ک رابطه نداشتم بدست خودم پاره شده؟
    یا امکان داره ک پردم سالم بمونه چون فک میکنم ناخنای انگشتم زخم کرده ک خون اومده لطفا جواب بدین

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: باید به پزشکی قانونی یا پزشک زنان مراجعت نماییدتا از سلامت بکارت خود باخبر شوید.

  234. رویا می گوید

    سلام من ۹ ماه عقد کردم و همش رابطه دارم شب اول خونی ازم نیومد و شوهرم ب شک افتاده و من هیچ کاری نکردم هر چی میگم براش قابل باور نیست الان میگ بریم پیش دوستم مشخص میکنه مخصوصا مقعدت
    دقیقا توی این آزمایش چه چیزی مشخص میشه میگه نیم ساعت کار داره
    دقیقا چی مشخص میشه
    میتونه بگه اولین رابطه من فقط همون شب اول بوده؟
    تو رو خدا یکی کامل بهم بگه چی ب چیه من ۱۳ سالمه

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: پزشک فقط میگه رابطه بوده یا نبوده نمیدونه کی رابطه داشتید.

  235. موسوی می گوید

    سلام وقت ب خیر ببخشید من عقد هستم میتونم ب همراه نامزدم برای معاینه برم اما از دکتر بخوام ک اگر بکارت ندارم فقط ب شوهرم بگه اما ب مادر شوهر و بقیه بگه ک من بکارت دارم؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: بله گواهی می دهد که این گواهی را فقط به همسرتان می دهد.

  236. fatihomayoon می گوید

    سلام
    من چندین بار از عقب دخول داشتم میخاستم بدونم معاینه بشم معلوم میشه/؟!
    و اینکه بکارتم ک آسیبی ندیده/؟!

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: بله مشخص می شود.

  237. ناشناس می گوید

    سلام. عقد هستم و با نامزدم رابطه دارم و این موضوع فقط بین دوتامونه و دیگه بکارت ندارم.
    بخاطر به سری مشکلات خانوادگی پدرم می‌خواد منو ببره پیش پزشک و مطلع بشه از باکره بودن یا نبودنم.
    به پزشک مراجعه کنم و جریان رو مطرح کنم پزشک می‌تونه به پدرم بگه ک من باکره نیستم و بکارت دارم؟؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: این موضوع بسته به صحبت شما با پزشک چون این موضوع حقوقی نیست شخصی است.

  238. مارال می گوید

    سلام خسته نباشید
    من ۱۱ سالم بود که خود ارضایی رو شروع کردم و هیچ اطلاعی هم از بد بودن اون کار نداشتم چون فیلمش رو هم دیده بودم فکر نمیکردم کار بدی باشه برای همین انجامش میدادم خیلی بعد ها دختر خالم متوجه موضوع شد و من رو از عواقبش اگاه کرد بعد از اون خیلی ناراحت شدم و تصمیم گرفتم ترکش کنم
    الان هم یه خاستگار خوب دارم خیلی دلم میخواد ازدواج کنم ولی میترسم از این موضوع و نمیخوام کسی متوجه بشه
    لطفا راهنماییم کنید چکارکنم

  239. حنا می گوید

    سلام
    من یازده سالم بود که خودارضایی رو شروع کردم حتی داخل واژن هم انگشت میکردم نه خون اومد و نه درد داشت
    و هیچ اطلاعی از اون نداشتم
    فک نمیکردم کار بدی باشه و انجامش میدادم با گذشت زمان زیادی وقتی عواقبش رو فهمیدم خیلی ناراحت شدم و ترکش کردم الان یه خاستگار خوب دارم و خیلی دلم میخواد ازدواج کنم ولی ازین موضوع خیلی میترسم لطفا راهنماییم کنید چکار کنم

    1. زینالی می گوید

      سلام: می توانید از طریق مراجعه به پزشک زنان از سلامت بکارت خودتان مطلع شوید.

  240. ناشناس می گوید

    سلام وقتتون بخیر من با نامزدم حدود سه ماه پیش رابطه مقعدی داشتیم الان دو ماه دیگه مپنده تا عید میخام برای اون موقع چند روز قبل از عقد برم برای تست میخام بدونم زمان معاینه مقعد هم مورد معاینه قرار میگیره یا نه فقط واژن مورد معاینه صورت میگیره من خیالم از باکره بودنم راحته ولی از اون روز تا الان خابو خوراک ندارم میترسم ک بفهمن

    1. زینالی می گوید

      سلام: فقط برای تست بکارت صورت می گیرد.

  241. ناشناس می گوید

    سلام خسته نباشید اگر دختری در سن بچگی در اثر ضربه خونریزی داشته باشه و پنهان کاری کند و به دکتر مراجعه نکن و بعد از چن سال رابطه ای داشته باشه ولی در رابطه دچار خونریزی نشه این پرده بکارت از زمان بچگی پاره شده؟؟ و اگر بعدا ب پزشک مراجعه کن پزشک میتواند این را تعیین کند ک پرده در اثر اون اتفاق در بچگی دچار اسیب شده و در و در هنگام رابطه نبوده؟

  242. هیچ می گوید

    سلام خسته نباشید اگه دختری تو بچگی بر اساس اتفاقی ضربه ای بخوره و خونریزی کند و به دلیل پنهان کاری ب پزشک مراجعه نکند و بعد از چن سال رابطه ای داشته باشه ولی تو اون رابطه خونریزی نکند پرده بکارتش اسیب دیده از همان بچگی؟ و اگه بعد از ۳ الی ۴ سال بخاد مراجعه کنه پزشک، پزشک میتونه تشخیص بده ک پرده در همان زمان بچگی دچار اسیب شده و قبل از رابطه بوده؟

    1. زینالی می گوید

      سلام: خیر قابل شناسایی به زمان سابق نمی باشد و صرفا درج می شود بکارت زایل شده است.

  243. هیچ می گوید

    یعنی الان بکارت از بین رفته با همون ضربه در اون سن بچگی؟

    1. زینالی می گوید

      سلام: باید از طریق مراجعه به پزشک زنان مطلع شوید که زایل شده یا خیر.

  244. هیچ می گوید

    اگه زایل شده باشه میشه ترمیم کرد؟

    1. زینالی می گوید

      سلام: بله می توانید به پزشک مراجع نمایید تا ترمیمش کند

  245. هیچ می گوید

    برای ترمیم ب زمانی ک مثلا زایل شده بستگی نداره ک چن ساله مثلا ازش گذشته تو هر زمانی میشه ترمیم کرد یعنی اگه چندین سال بینش وقفه بیوفته بازم امکان پذیر هست؟

    1. زینالی می گوید

      سلام: تشخیص این امر با پزشک میباشد.

  246. فانا می گوید

    سلام خسته نباشید
    من ۱۷ سالمه
    ۴ ۵ سال پیش یکم شیطنت داشتم اما دخول صورت نگرفت در حد مالش آلت تناسلی مرد به زن
    در آزمایش تست بکارت مشخص میشه؟

    1. زینالی می گوید

      سلام: خیر این اقدامات اصلا قابل تشخیص و ازمایش نیست.

  247. A. می گوید

    سلام.من الان ۲۲ سالمه و مجرد وقتی ۶یا۷ سالم بود توبازی از رو یه چوب عمود که طولش بلدتر از پاهای من بود پریدم و متاسفانه بهم برخورد کرد و دردم گرفت توالت که رفتم نشستم دیدم خون اومد… امروز دکتر زنان رفتم معاینه کرد گفت که پرده نداری و قبل ازدواج حتما برو پزشک قانونی…سوالم اینه تو پزشک قانونی مشخص میشه که بخاطر حادثه از بین رفته نه دخول و نزدیکی با کسی؟؟

    1. زینالی می گوید

      سلام: خیر پزشکی قانونی علت را تشخیص نمی دهد فقط بود یا نبود بکارت را تشخیص می دهد .

  248. رها می گوید

    تست بکارت برای افراد زیر ۱۸ سال بدون حضور مادر امکان پذیرایت؟

  249. ناشناس می گوید

    سلام خواهش میکنم سئوالمو واضح جواب بدید برام خیلی مهمه اگر کسی پرده بکارتش براثر خودارضایی اسیب ببینه داخل برگه سلامت یا توسط پزشک معلومه میشه که براثر رابطه نبوده لطفا این مورد رو بگید چون سئوال خیلی هاست.

  250. نفس می گوید

    سلام من ۱۹سالمه و۲سال پیش بادوس پسرم رابطه داشتم قصدمون جدی بود بره ازدواج وبخاطره عمین تن ب رابطه جنسی دادم ولی نه خونی اومد ون دردی داشت واولین رابطم بود اما کات کردیم باهم الانم یکیروواقعن دوست دارم قراره باهم ازدواج کنیم ایا تو ازمایش ازدواج مشخص میشه من رابطه داشتم خواهش میکنم کمکم کنید واینکه میشه نرفت آزمایش داد چون نمیخام کسی درمورد رابطه جنسیم خبرداربشه

    1. زینالی می گوید

      سلام: بله مشخص می شود که قبلا رابطه ای وجود داشته است.

  251. ارامش می گوید

    سلام ببخشید من رابطه داشتم اما دخول صورت نگرفته فقط انگشت بوده اما نه داخلش امروز که دکتر رفتم چشمی که نگاه کرد گفت پرده بکارتت شل و ارتجاعی احتمال داره که اشتباه گفته باشه و بخاطر اون رابطه شل شده باشه و

  252. سحر می گوید

    سلام من درحالی که باکره بودم باامزیش حامله شدم ۶ هفته شد ک باقرص سقطش کردم، ایاباکرگیم ازبین رفته؟

    1. زینالی می گوید

      سلام: بله صد درصد ازمایش هم بگیرید مشخص می شود

  253. هستی می گوید

    سلام من یه ازمایش دادم عفونت داشتم بعد میخوام برم با بابام ازمایش رو نشون بدم به نظرتون مبگه که پردم زده شده؟؟؟🥺🥺🥺🥺

    1. زینالی می گوید

      سلام: اگر بکارت زایل شده قبلا بله در گواهی درج می شود بکارت زایل شده است

  254. میترا می گوید

    سلام
    خسته نباشید
    در ازمایشات قبل ازدواج ، ازمایش بکارت انجام میشه یا نه؟

    اجباریه یا اختیاری؟

    و اینکه اگ نخوایم اون ازمایش انجام بشه باید چیکار کنیم؟

    1. زینالی می گوید

      سلام خیر اجباری نیست

    2. زینالی می گوید

      سلام: اجباری نیست اختیاری است و کسی نمی تواند شما را الزام به انجام این ازمایش بکند

  255. یزدان می گوید

    سلام در ازمایشات قبل از ازدواج ازمایشی وجود داره که مربوط به مسائل جنسی باشه؟؟
    خانمی که من میخوام باهاش ازدواج کنم۳سال پیش بکارتشو از دست داده ایا ممکنه در ازمایشات قبل ازدواج نداشتن بکارتش معلوم بشه.

    1. زینالی می گوید

      سلام: با انجام معاینه پزشکی قانونی مشخص میشه که با رابطه جنسی زایل شده یا روش دیگری

  256. Arsin می گوید

    والا منک اومدم تحقیق چندتا از دوست دخترام گفتن بیا پردمو بزن درصورتی ک رابطه جدی و طولانی نداشتیم،خیلی وسوسه شدم چون ی تعدادیشون گفتن آزمایش همش الکیو فلان ولی با خوندن کامنتاتون بیخیال این قضیه میشم،چیزی ک من تو جامعه میبینم اعتمادی وجود ندارع فساد جنسی چ دخترو پسر موج میزنه،پسرا اگر آزمایش میخان دخترام هزارتا ادا دارن مهر فلان جهاز فلان خونه ماشین هردوطرف مقصرین،اددمین پینش کن😂⁦🤦🏼‍♂️⁩

  257. علی می گوید

    سلام
    ایا بعد از گذشت ۲۰ سال از ازدواج وبجه دار شدن ونزدیکی های زیاد زن ومرد میتوان ادعا کرد که زن در شب عروسی باکره نبوده
    هرچند که خود مرد مطمئن بوده که زن باکره نیست اما به دلایلی اون موقع سکوت کرد والان بعد از ۲۰ سال میخواهد اعلام کند
    ایا پزشک میشه تشخیص داد
    راهمایی کنید

    1. زینالی می گوید

      سلام: خیر قابل تشخیص و شناسایی نیست

  258. دختری بدبخت با هزار آرزو می گوید

    سلام وقت بخیر من دختری ۱۵ ساله هستم تقریبا دو سال پیش وقتی که کلاس هفتم بودم یعنی ۱۳ سالگی در اثر خود ارضیایی بکارتم رو از دست دادم و اما در طی دو سال که گذشت فک کردم و فهمیدم که کار خیلی اشتباهی کردم و خیلی پشیمونم بخدا قسم شب و روز ندارم اینقد فک میکنم نمیدونم چیکار کنم من فقط ۱۳ سالم بود و هیچی حالیم نبود که این اتفاق برام افتاد الان از همه چی خبر دارم من بخدا تا حالا حتا یه بارم با هیچ پسری حتا تلفنی صحبت نکردم چه برسه به رابطه اما در اثر خود ارضایی ای که به کودکی کردم و الان پشیمونم بکارتم رو از دست دادم الان نمیدونم چیکار کنم منم دوس دارم زندگی کنم و آینده داشته باشم اما با وجود این اتفاق اصلا از زندگی سیر شدم و از فکر دارم روانی میشم پشیمونم خیلی تو رو خدا بم بگین چیکار کنم 😔😢

  259. عدالت می گوید

    چقدر وضع خراااااااب شده ک برای یک ازمایش ساده
    دختر خانوم ها یا ن میشه گفت زنها انقدر تنشون لرزیده و به خودشون شک دارن (:

  260. عدالت می گوید

    چقدر وضع خراب شده و دختر خانم ها چقدر تنشون لرزیده و به خودشون شک دارند ک برای یه ازمایش ساده انقدرررررر دارن دستو پا میزنن و شلوغش میکنن (:

  261. زهرا می گوید

    یه سوالی داشتم ممنون میشم جواب بدید من دوستم ازم پرسید و نتونستم جوابشو بدم اگه کسی چند سال پیش تو زمان پریودی ایش یه رابطه ناخواسته داشته و بعد از اون از فشار روحیش خود ارضایی میکرده به نظرتون هنوزم پرده بکارت اش سالمه یا نه؟ و اینکه آزمایش نشون میده که با چی بکارت شو از دست داده؟

    1. زینالی می گوید

      سلام: باید به پزشک امور زنان مراجعه نمایید

  262. یک پسر هستم می گوید

    ای پسر های احمق من خودم یک پسرم و خودارضای هم میکنم پس چرا دخترا نباید خود ارضای کنند این افکار بد مردم که به غلط از دین میفهمند یک سوال اصلا به تو چه این شخصیه شاید اون فرد بگیم که رابطه داشته اون با خدای خودش توبه کرده خب دلیل نمیشه فردا ابروش بیشتر بره دین چرا میگه باید سه شاهد بر سر صحنه رابطه نامشروع وجود و دیده بوده باشند به تو میفهمونه احمق ول کن دیگه اون از طرف خدای خودش ابرویش رفته لزومی نداره در این دنیا ی کثیف ابروش بره خلاصه حرف من اینه این تست نباید گرفته شه هر چیو برای دیگران میخوای برای خودتم بخوا پسرا دوست داشتید تا الان که فکر نکنم میتونستید که خودارضای نکنید ولی پدرتو برادر همسرت تورو ببرن ببینن چه غلطی کردی .
    مردم ندان ما فکر کنم تجربه به سواد رو باهم قاطی کردن .

  263. دین +عقل می گوید

    احمق های که به زبان دین میاد و گوه میخوره پدرسگ خواهر خودتم ابروش بره خوبه چرا دوست دارین ابروی مردم رو ببرین افکار احمقانه

  264. ستایش می گوید

    سلام من ۱۱سالم
    یادم یکی از دوستام که وقتی ۷سالم بود ی چیزی میکرد تو واژنم
    چند روز پیش ها ته برس را کردم تو واژنم
    ن درد داشتم ن خون ریزی هیچ درد حس نمیکرد
    ایا پرده دارم یا ن؟؟؟!

    1. زینالی می گوید

      سلام: باید به پزشک امور زنان مراجعه نمایید

  265. حدیث می گوید

    سلام خسته نباشید،باید پیش دکتر زنان برم که چک کنه؟ بعد امکانش هست پرده بکارت رو دوباره تمدید بزنن؟ برا دخترا مجرد! تورو خدا اگ میشه راهنمایی کنید

    1. زینالی می گوید

      سلام: باید با پزشک صحبت نمایید موضوع شما حقوقی نیست پزشکی است.

  266. ملیکا می گوید

    اگه کسی از عقب رابطه داشته اما دختر باشه و حتی یک بار از جلو رابطه نداشته پرده بکارت رو داره یا نداره و تو آزمایش نشون میده از عقب رابطه داشته

    1. زینالی می گوید

      سلام: بله رابطه مقعدی باعث زوال بکارت نیست بکارت در قسمت واژن قرار دارد و هیچ مشکلی به بکارت وارد نمی شود.

  267. دخترهستم می گوید

    آیا زمان از دست دادن باکرگی در آزمایش باکرگی مشخص میشود؟؟

    1. زینالی می گوید

      سلام: تقریب این زمان در نامه درج می شود

  268. علیرضا می گوید

    سلام چرا اصلا خدا دختران رو این موجودات بد رو افرید؟ بعد از آن باید گفت چرا دختران از آزمایش پرده بکارت ویا آزمایش پشتشان می‌ترسند گفت آن کس که حساب پاک است از محاسبه چه باک است؟یه عده از دخترا چون قبلا سابقه خیانت ویا تعرض رو بهشون داشتن میگن آزمایش بکارت رو برداریم آن ها فاسدند وگناه کار اصلا به نظر میرسه بهتربود چیزی به نام دختر نباشد بهتره

  269. علیرضا می گوید

    سلام آقایان قاضیان و کلا وقانون نویسان چرا یه ع ه از دختران باید اصلبکارت وپاکی زن رو زیر سوال ببرن وبگن که بکارت آزمایشش بردارن یامهم نیست و… تا با این کار به مقاصد شیطانی ورابطه با جنس مخالف وسکس بپردازند نه این کاملا اشتباهه ونباید برداشته بشه که کلا زندگی ها نابود میشه واین حتی برای ما پسرا هم قبل ازدواج لازمه تا آزمایش بدیم ببینن سالگیم یا ببخشید خدای ناکرده کونی هستیم که اگه باشیم لیاقت زندگی مشتر‌ک رو نداریم

  270. هستی می گوید

    آیا درحال حاضر معاینه پرده بکارت قبل از عقد اجباری است؟؟

  271. هستی می گوید

    آیا معاینه پرده بکارت قبل از عقد اجباری هست؟

    1. زینالی می گوید

      سلام: خیر اجباری نیست مگر اینکه طرف مقابل شما این درخواست را داشته باشد.

  272. سوگل می گوید

    در آزمایشات قبل ازدواج برسی میکنن که پرده دارند یانه

    1. زینالی می گوید

      سلام: در صورت درخواست طرف مقابل بله

  273. محمد می گوید

    به عنوان یک پسر میگم، وفاداری برای بعد ازدواجه نه قبل ازدواج.انسان مجرد حق داره هر شکلی که دلش میخواد با بدنش رفتار کنه.هزار سال دیگه طول میکشه تا این مغز های پوسیده تغییر کنن.

  274. ... می گوید

    سلام این راسته که به دکترا گفتن که اگه دختری بکارت نداشته باشه برای ازدواج نباید بگن که بکارت نداره میگن سالمه این درسته ؟

    1. زینالی می گوید

      سلام: خیر

  275. arghvan می گوید

    سلام وقتتون بخیر
    یه سوال داشتم ممنون میشم جواب بدین،
    معاینه قبل از ازدواج یه چیز ضروریه برای ازدواج یا فقط با درخواست فرد صورت میگیره؟؟

    1. زینالی می گوید

      سلام: اجباری نیست فقط با رضایت طرفین است.

  276. Rebecca می گوید

    سلام من دستمو داخل واژنم میکردم و اصلا چیزی از پرده نمیدونستم تا اینکه الان فهمیدم پرده ندارم آیا پزشک قانونی میتونه تشخیص بده که دستم بوده چیز دیگه نبوده

    1. زینالی می گوید

      سلام بله پزشکی قانونی اون موارد را تشخیص میده.

  277. S می گوید

    سلام من رابطه جنسی قبلا نداشتم ولی چند شب پیش از روی کنجکاوی دستم رو بردم داخل رفت داخل واژنم بدون خونریزی یعنی پرده ندارم ؟ یا پردمو زدم ؟ اگه برم دکتر متوجه میشن اینکارو خودم کردم ؟ چون امروز برام خواستگار اومد و مذهبی هستن احتمالا حتما باید آزمایش بدم

  278. ..م... می گوید

    سلام من الان سنی ندارم و حدود ی سال پیش خود ارضایی داشتم و چیزی را در واژنم کردم و خون اومد الان یعنی من نمیتونم ازدواج کنم!؟؟
    اگر خانواده داماد بگوید من باید آزمایش بدم اجباری است اگر من راضی نشوم یعنی ازدواج کنسل است؟
    لطفاً یک پاسخ دهید من الان سنم خیلی کم است برای مراجعه ب پزشک
    آیا راهی برای ترمیم بکارت هم هست!؟

زمان پاسخ به دیدگاه شما از طرف وکلای سایت وکیل تاپ ۴۸ ساعت می باشد. درصورت نیاز به مشاوره فوری حقوقی میتوانید از این لینک نسبت به پرسش سوال خود اقدام کنید.



سوالات خود را از ما بپرسید

وکلای پایه یک ما اماده پاسخ به سوالات شما هستند