دانلود نمونه شکوائیه تهدید به افشای سر

هر گاه کسی دیگری را به هر نحو تهدید به قتل یا ضررهای نفسی یا شرفی یا مالی و یا به افشاء سری نسبت به خود یا بستگان او نماید،‌اعم از اینکه به این واسطه تقاضای وجه یا مال یا تقاضای انجام امر یا ترک فعلی را نموده یا ننموده باشد به مجازات شلاق تا (۷۴) ضربه یا زندان از دو‌ماه تا دو سال محکوم خواهد شد.جرم تهدید اعم از این است که شفاهی باشد یا کتبی.جرم تهدید جرمی کاملا مطلق است که به صرف تهدید شخص مستحق آن میگرددخواه  تهدید نتیجه بخش باشد و منجر به قتل و ضرر شود خواه صرفا یک تهدید برای ترساندن طرف مقابل باشد.

مشاوره حقوقی فوری

مشاوره تخصصی تلفنی و متنی آنلاین با وکلای سراسر کشور

 نمونه شکوائیه تهدید به افشای سر

بسمه‌تعالی

شاکی/ شاکیه /شکات …فرزند/ فرزندان … به آدرس …

مشتکی‌عنه/ متشاکی/ مشتکی‌عنهم … فرزند/ فرزندان … به آدرس …

موضوع: تهدید به افشای سر

ریاست محترم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان …

با سلام

 احتراماً به استحضار عالی می‌رساند؛ مشتکی‌عنه که وکیل اینجانبه در پرونده کلاسه … با موضوع طلاق بوده است به جهت عدم توانایی پرداخت حق‌الوکاله نامبرده، مرا تهدید به افشای سر نموده است. حال نظر به‌مراتب یاد شده و با استناد به ماده ۶۶۹ قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات‌های باز دارنده) تقاضای رسیدگی و تعقیب کیفری نامبرده را از محضر عالی مستدعی می‌باشد.

با تجدید احترام

امضاء شاکیه

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
زمان پاسخ به دیدگاه شما از طرف وکلای سایت وکیل تاپ ۴۸ ساعت می باشد. درصورت نیاز به مشاوره فوری حقوقی میتوانید از این لینک نسبت به پرسش سوال خود اقدام کنید.



سوالات خود را از ما بپرسید

وکلای پایه یک ما اماده پاسخ به سوالات شما هستند