نمونه شکوائیه سرقت تأسیسات بهره‌برداری آب

هرکس وسائل و متعلقات مربوط به تأسیسات مورد استفاده عمومی که به هزینه دولت یا با سرمایه دولت یا سرمایه مشترک دولت و‌ بخش غیر دولتی یا به وسیله نهادها و سازمان‌های عمومی غیر دولتی یا مؤسسات خیریه ایجاد یا نصب شده مانند تأسیسات بهره‌برداری آب و برق و‌ گاز و غیره را سرقت نماید به حبس از یک تا پنج سال محکوم می‌شود و چنانچه مرتکب از کارکنان سازمان‌های مربوطه باشد به حداکثر مجازات مقرر‌ محکوم خواهد شد. نکته ی این ماده این است که تاسیسات مورد استفاده عمومی باید نصب وایجاد شده باشد بنابر این سرقت مثلا یک منبع اب که هنوز در بنا نصب نشده شامل این ماده نخواهد شد و مجازات سرقت ساده دارد. نکته دیگر اینکه تشدید قسمت انتهای ماده که به صرف اینکه شخص کارمند باشد و سوء استفاده ای از مقام اداری خود نیز نکرده باشد نیز اتفاق می افتد.

مشاوره حقوقی فوری

مشاوره تخصصی تلفنی و متنی آنلاین با وکلای سراسر کشور

نمونه شکوائیه سرقت تأسیسات بهره‌برداری آب

بسمه‌تعالی

شاکی/ شاکیه /شکات …فرزند/ فرزندان … به آدرس …

مشتکی‌عنه/ متشاکی/ مشتکی‌عنهم … فرزند/ فرزندان … به آدرس …

موضوع: سرقت تأسیسات بهره‌برداری آب

ریاست محترم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان …

با سلام

 احتراماً به استحضار عالی می‌رساند؛ نظر به اینکه شرکت … عهده‌دار لوله‌گذاری جهت آب‌رسانی به شهرک … را دارد در مسیر خط لوله، لوله‌های آب را تخلیه نموده تا مورد بهره‌برداری قرار گیرد متأسفانه مشتکی‌عنه شبانه اقدام به جمع‌آوری تعداد ۴۴ لوله ۶ متری نموده است که هنگام فروش آن‌ها نامبرده دستگیر شده است؛ فلذا با عنایت به شرح موضوع و با استناد به ماده ۶۵۹ قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده) تقاضای رسیدگی و تعقیب کیفری نامبرده را از محضر عالی متمنی می‌باشد.

با تجدید احترام

امضاء شاکی

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
زمان پاسخ به دیدگاه شما از طرف وکلای سایت وکیل تاپ ۴۸ ساعت می باشد. درصورت نیاز به مشاوره فوری حقوقی میتوانید از این لینک نسبت به پرسش سوال خود اقدام کنید.



سوالات خود را از ما بپرسید

وکلای پایه یک ما اماده پاسخ به سوالات شما هستند