دادخواست تأمین خواسته به همراه تنفیذ فسخ قرارداد

دادخواست تامین خواسته هم می تواند به صورت مستقل مطرح شود البته به شرط آن که ده روز بعد آن دعوی ی اصلی طرح شود. هم می تواند مثل مورد زیر به همراه دعوی اصلی مطرح شود هم می توان در جریان دادرسی قبل از ختم دادرسی مطرح کرد. خواسته دعوی در اینجا تنفیذ فسخ قرارداد است. تصمیم در مورد تامین خواسته با دادگاهی است که به اصل دعوی رسیدگی میکند. این قرار از جانب خوانده قابل اعتراض می باشد.

مشاوره حقوقی فوری

مشاوره تخصصی تلفنی و متنی آنلاین با وکلای سراسر کشور

نمونه دادخواست تأمین خواسته به همراه تنفیذ فسخ قرارداد

مشخصات طرفین نام نام خانوادگی نام پدر شغل محل اقامت- شهر- خیابان- کوچه- شماره- پلاک
خواهان
خوانده
وکیل یا نماینده
تعیین خواسته صدور حکم به تنفیذ فسخ قرارداد به علت تخلف از شرط مقوم به………. ریال و استرداد وجوه پرداختی به میزان………. ریال به انضمام کلیه خسارات قانونی با قرار تأمین خواسته
دلایل و منضمات کپی مصدق ۱. قرارداد مورخ……….۲. اظهارنامه شماره………، ……….
 ریاست محترم مجتمع قضائی……….

با سلام، احتراماً به استحضار می‌رساند:

اینجانب با خوانده/ خواندگان قراردادی را در تاریخ………. دایر بر………. منعقد کرده و کلیه/ قسمتی از تعهدات قراردادی خود را انجام داده‌ام. نظر به اینکه در قرارداد قیدشده است که «………..» و با عنایت به اینکه از شرط مذکور در قرارداد تخلف گردیده و طبق بند………. قرارداد مورخ………. اینجانب دارای حق فسخ بوده‌ام و اراده اینجانب به فسخ معامله نیز به‌وسیله اظهارنامه به اطلاع وی رسیده است؛ فلذا صدور حکم به تنفیذ فسخ قرارداد استنادی و استرداد وجوه پرداختی به میزان………. ریال مستنداً به ماده ۳۹۹ قانون مدنی و ۱۹۸ قانون آیین دادرسی دادگاه‌های عمومی و انقلاب در امور مدنی به انضمام کلیه خسارات و هزینه دادرسی در حق اینجانب مورد استدعاست. بدواً وفق ماده ۱۰۸ قانون آیین دادرسی دادگاه‌های عمومی و انقلاب در امور مدنی صدور قرار تأمین خواسته و اجرای فوری آن حسب ماده ۱۱۷ همین قانون تقاضا می‌شود.

محل امضاء- مهر- انگشت

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
زمان پاسخ به دیدگاه شما از طرف وکلای سایت وکیل تاپ ۴۸ ساعت می باشد. درصورت نیاز به مشاوره فوری حقوقی میتوانید از این لینک نسبت به پرسش سوال خود اقدام کنید.



سوالات خود را از ما بپرسید

وکلای پایه یک ما اماده پاسخ به سوالات شما هستند