دادخواست دستور موقت به منع از هرگونه استفاده و نقل ‌و انتقال تلفن

مالکیت حقی انحصاری و دائمی می باشد و هیچکس نمی تواند مالی را بدون رضایت صاحب مال از دسترس او خارج کند. در دادخواست زیر به محض بیع شخص مالک تلفن می شود و می تواند تمام حق مالکیتش را اعمال کند. لکن در مورد دادخواست زیر فروشنده از ایفا تعهداتش شانه خالی کرده است. نهاد دستور موقت در موارد فوری برای جلوگیری از ضررخواهان و عدم انتقال مال به یاری او می آید و شخص خواهان می تواند با پرداخت خسارت ناشی از دستور موقت مالش را حفظ نماید

 

مشاوره حقوقی فوری

مشاوره تخصصی تلفنی و متنی آنلاین با وکلای سراسر کشور

دادخواست دستور موقت به منع از هرگونه استفاده و نقل ‌و انتقال تلفن

مشخصات طرفین نام نام خانوادگی نام پدر شغل محل اقامت شهر- خیابان- کوچه- پلاک
خواهان
خوانده
وکیل یا نماینده
تعیین خواسته صدور دستور موقت به منع از هرگونه استفاده و نقل‌وانتقال تلفن شماره……….
دلایل و منضمات کپی مصدق: ۱. قرارداد مورخ……….۲. دلیل پرداخت ثمن،
ریاست محترم مجتمع قضائی……….

با سلام، احتراماً به استحضار می‌رساند:

اینجانب به نشانی مذکور برابر قرارداد مورخ………. ………. ………. امتیاز………. شماره تلفن ثابت/ همراه به شماره/ شماره‌های………. را از خوانده/ خواندگان خریداری نموده و مبلغ………. ریال به‌عنوان قسمتی از/ تمامی ثمن معامله نیز پرداخت‌شده است. علی‌رغم ایفاء تعهداتم به‌عنوان خریدار، متأسفانه خوانده/ خواندگان مذکور از اجرای مفاد قرارداد امتناع نموده‌اند. فلذا صدور دستور استعلام مالکیت از اداره مخابرات………؛ و با وصول پاسخ استعلام صدور دستور موقت بر منع از هرگونه استفاده و نیز نقل ‌و انتقال امتیاز شماره/ شماره‌های تلفن مذکور و اجرای فوری قبل از ابلاغ آن مستنداً به مواد ۳۱۰ و ۳۲۰ قانون آیین دادرسی دادگاه‌های عمومی و انقلاب در امور مدنی و اجرای فوری آن مورد استدعاست. دعوی راجع ‌به ماهیت ادعا وفق ماده ۳۱۸ همان قانون ظرف مهلت قانونی تقدیم خواهد شد.

 

محل امضاء- مهر- انگشت

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
زمان پاسخ به دیدگاه شما از طرف وکلای سایت وکیل تاپ ۴۸ ساعت می باشد. درصورت نیاز به مشاوره فوری حقوقی میتوانید از این لینک نسبت به پرسش سوال خود اقدام کنید.



سوالات خود را از ما بپرسید

وکلای پایه یک ما اماده پاسخ به سوالات شما هستند