دادخواست دستور موقت اتصال تلفن

دستور موقت یا دادرسی فوری در مواردی مطرح می شود که فوریت امر اقتضا می کند دادگاه دستور انجام عملی یا ترک انجام عملی یا توقیف مالی را صادر کند.دادگاه موظف است برای جبران خسارت های احتمالی از خواهان دستور موقت تامین بگیرد که صدور دستور موقت فرع بر سپردن تامین است.دستور موقت نیاز به تایید رییس حوزه قضایی دارد. دادگاه صالح تقاضا دستور موقت دادگاهی است که دعوی اصلی در آن مطرح است لکن استثنا دارد و آن هم در جایی است که موضوع درخواست موقت در مقر دادگاه دیگری باشد که آنوقت آن دادگاه صالح به رسیگی است. دستور موقت تاثیری در اصل دعوی ندارد. بدین معنی که شخصی که تقاضا دستور موقت می کند و با دستورش موافقت می شود حتما برنده دعوی نمی باشد.

 

مشاوره حقوقی فوری

مشاوره تخصصی تلفنی و متنی آنلاین با وکلای سراسر کشور

دادخواست دستور موقت اتصال تلفن

مشخصات طرفین نام نام خانوادگی نام پدر شغل محل اقامت- شهر- خیابان- کوچه- شماره- پلاک
خواهان
خوانده
وکیل یا نماینده
تعیین خواسته صدور دستور موقت به اتصال تلفن شماره……….
دلایل و منضمات کپی مصدق فیش‌های پرداختی
ریاست محترم مجتمع قضائی ……….

با سلام، احتراماً به استحضار می‌رساند:

 خوانده حسب سوابق موجود و به تصور وجود بدهی مشترک تلفن شماره………. مبادرت به قطع تلفن کرده و علی‌رغم مراجعات مکرر اینجانب و ارائه مدارک مربوطه و اینکه حسب سوابق موجود بدهی معوقه اشتراک تلفن مذکور و هزینه کارکرد آن وجود ندارد، اعتراض اینجانب مؤثر واقع نشده و همچنان تلفن شماره مذکور قطع می‌باشد. نظر به اینکه رسیدگی به حساب‌های فی‌مابین و حل اختلاف با خوانده وقت طولانی لازم دارد و قطع تلفن موجب بروز خسارات سنگینی می‌باشد؛ فلذا تا رسیدگی به حساب‌های فی‌مابین استدعای صدور دستور موقتِ اتصال شماره تلفن فوق‌الذکر مستنداً به مواد ۳۱۰، ۳۱۸ و ۳۲۰ قانون آیین دادرسی دادگاه‌های عمومی و انقلاب در امور مدنی و اجرای فوری قبل از ابلاغ آن استدعا می‌شود. دعوی راجع‌به ماهیت ادعا وفق ماده ۳۱۸ همان قانون ظرف مهلت قانونی تقدیم خواهد شد.

 

محل امضاء- مهر- انگشت

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
زمان پاسخ به دیدگاه شما از طرف وکلای سایت وکیل تاپ ۴۸ ساعت می باشد. درصورت نیاز به مشاوره فوری حقوقی میتوانید از این لینک نسبت به پرسش سوال خود اقدام کنید.



سوالات خود را از ما بپرسید

وکلای پایه یک ما اماده پاسخ به سوالات شما هستند