نمونه شکوائیه توهین و فحاشی

بسمه‌تعالی

شاکی/ شاکیه /شکات …فرزند/ فرزندان … به آدرس …

مشتکی‌عنه/ متشاکی/ مشتکی‌عنهم … فرزند/ فرزندان … به آدرس …

مشاوره حقوقی فوری

مشاوره تخصصی تلفنی و متنی آنلاین با وکلای سراسر کشور

موضوع: توهین و فحاشی

ریاست محترم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان …

با سلام

 احتراماً به استحضار عالی می‌رساند؛ مشتکی‌عنه مقارن ساعت ۱۰ صبح مورخ …/…/۱۳۹۶ ضمن مراجعه به محل کارم با فحاشی و توهین در مقابل دیدگان همکارانم آبرو و حیثیت مرا از بین برده است که استشهادیه همکاران بپیوست تقدیم حضور عالی می‌گردد. بناء علی‌هذا با عنایت به مطالب معنونه و با استناد به ماده ۶۰۸ قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده) تقاضای رسیدگی و تعقیب کیفری نامبرده را از محضر عالی مستدعی می‌باشد.

با تجدید احترام

امضاء شاکی

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
2 نظرات
  1. رضا مظفری راد می گوید

    سلام خسته نباشید.همسرم از تاریخ ۹۹/۱۰/۲۳ خونه را ترک کرده و به همراه برادر و پدرش رفته و وارد منزل بنده درگیری پیش امده که برادر زنم بنده را تهدید کرده و زنگ زدم به ۱۱۰برای صورت جلسه و صورت جلسه شد.پدر زنم رفته ازم شکایت کرده و زنم و برده پزشک قانونی به دروغ گفته که شوهرش زده در صورتیکه خودشون وارد خونه من شدن و به من حمله کردن که زنم میاد جدا کنه از برادرش مشت میخوره به کتفش.
    شورای حل اختلاف هم میریم و تعهد میده که برگرده سر زندگی و برنمیگرده.و کارای قانونی رو انجام دادم.الان قاضی حکم و یک طرفه داده و خودمم شاکی هستم .و به قاضی هم گفتم که کار من نیست.الان باید چیکار کنم.نه سند دارم نه شاهد.اونا هم شاهد ندارن.جلب منو میخان بگیرن.من که فرار نکردم

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام میتوانید از ان ها درخواست دلیل بر ضرب وشتم همسرتان ارایه نمایند

زمان پاسخ به دیدگاه شما از طرف وکلای سایت وکیل تاپ ۴۸ ساعت می باشد. درصورت نیاز به مشاوره فوری حقوقی میتوانید از این لینک نسبت به پرسش سوال خود اقدام کنید.



سوالات خود را از ما بپرسید

وکلای پایه یک ما اماده پاسخ به سوالات شما هستند