دانلود نمونه شکوائیه مزاحمت تلفنی

هر گاه کسی به وسیله تلفن یا دستگاههای مخابراتی دیگر برای اشخاص ایجاد مزاحمت نماید علاوه بر اجرای مقررات خاص شرکت ‌مخابرات، مرتکب به حبس از یک تا شش ماه محکوم خواهد شد.اگر جرم مزاحمت از یک محل شروع و در محل دیگری  خاتمه یابد  دادگاه محل حدوث نتیجه دادگاه محل وقوع جرم است.مرتکب حتما باید شخص حقیقی باشد اشخاص حقوقی نمیتوانند مرتکب جرم مزاحمت باشند. ابزار تحقق این جرم تلفن یا سایر لوازم مخابراتیست.این جرم حتما از طریق فعل مثبت انجام می گیرد.مثلا سکوت فرد هنگام مزاحمت شخص دیگر جرم نمی باشد.مرجع صالح جرم مزاحمت تلفنی،دادگاه کیفری دو محل وقوع جرم است.

مشاوره حقوقی فوری

مشاوره تخصصی تلفنی و متنی آنلاین با وکلای سراسر کشور

 نمونه شکوائیه مزاحمت تلفنی

بسمه‌تعالی

شاکی/ شاکیه /شکات …فرزند/ فرزندان … به آدرس …

مشتکی‌عنه/ متشاکی/ مشتکی‌عنهم … فرزند/ فرزندان … به آدرس …

موضوع: مزاحمت تلفنی

ریاست محترم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان …

با سلام

 احتراماً به استحضار عالی می‌رساند؛ مشتکی‌عنه که یکی از خواستگارانم بوده است بعد از گرفتن جواب رد خواستگاری به دلیل عدم موافقت پدرم هر روز با تماس‌های مکرر مزاحمت‌هایی را برای اینجانبه ایجاد کرده و موجب سلب آسایشم گردیده است. بناء علی‌هذا با عنایت به مطالب معنونه و با استناد به ماده ۶۴۱ قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده) و ایضاً رأی وحدت رویه شماره ۷۲۱ مورخ ۲۱/۴/۱۳۹۰ تقاضای رسیدگی و تعقیب کیفری نامبرده را از محضر عالی مستدعی می‌باشد.

با تجدید احترام

امضاء شاکیه

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
زمان پاسخ به دیدگاه شما از طرف وکلای سایت وکیل تاپ ۴۸ ساعت می باشد. درصورت نیاز به مشاوره فوری حقوقی میتوانید از این لینک نسبت به پرسش سوال خود اقدام کنید.



سوالات خود را از ما بپرسید

وکلای پایه یک ما اماده پاسخ به سوالات شما هستند