دادخواست الزام به انجام تعمیرات اساسی

مورد اجاره ملک موجر است و باید هرچیزی که برای کمال انتفاع از ملک لازم است را فراهم کند. تعمیرات ملک نیز بر عهده مالک آن است مگر آنکه شرط خلاف شده باشد یا عرف بلد تعمیرات را بر عهده مستاجر بداند .تمام لوازم و ادواتی که برای تعمیرا و استفاده از ملک لازم است بر عهده مالک است. البته که قانون روابط موجر و مستاجر تعمیرات را به دو قسمت کلی وجزئی تقسیم کرده که هزینه تعمیرات کلی مربوط به اصل بنا با موجر است ولی هزینه تعمیرات جزئی و تزئینات با مستاجر است.

 

مشاوره حقوقی فوری

مشاوره تخصصی تلفنی و متنی آنلاین با وکلای سراسر کشور

دادخواست الزام به انجام تعمیرات اساسی

مشخصات طرفین نام نام خانوادگی نام پدر شغل محل اقامت- شهر- خیابان- کوچه- شماره- پلاک
خواهان
خوانده/ خواندگان
وکیل یا نماینده
تعیین خواسته الزام به انجام تعمیرات اساسی در مورد اجاره مقوم به………. ریال به انضمام کلیه خسارات قانونی
دلایل و منضمات کپی مصدق: ۱. قرارداد اجاره ۲. کارشناسی ۳. ……….
ریاست محترم شورای حل اختلاف ……….

با سلام، احتراماً به استحضار می‌رساند:

بر اساس قرارداد اجاره شماره………./ مورخ……….، ………. واحد مسکونی/ تجاری جزء پلاک ثبتی………../ ………. بخش………. به نشانی………. درید استیجاری اینجانب قرار دارد نظر به لزوم تعمیرات در مورد اجاره در خصوص………؛ و تکلیف موجر در این مورد عندالاقتضاء با جلب‌نظر کارشناس رسمی دادگستری مستنداً به مواد ۲۰ و ۲۱ قانون روابط موجر و مستأجر و ۴۸۶ قانون مدنی صدور حکم به الزام خوانده/ خواندگان به انجام تعمیرات اساسی در مورد اجاره به انضمام جمیع خسارات و هزینه دادرسی مورد استدعاست.

 

محل امضاء- مهر- انگشت

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
زمان پاسخ به دیدگاه شما از طرف وکلای سایت وکیل تاپ ۴۸ ساعت می باشد. درصورت نیاز به مشاوره فوری حقوقی میتوانید از این لینک نسبت به پرسش سوال خود اقدام کنید.



سوالات خود را از ما بپرسید

وکلای پایه یک ما اماده پاسخ به سوالات شما هستند