وکیل تخلیه ملک/ وکیل برای تخلیه فوری ملک و منزل

وکیل تخلیه ملک وکیل متخصص در امور املاک هست و در نظر داشته باشید که این شخص در زمانی که تخلیه ملک به صورت قانونی انجام نمیشه به کمک شما میاد مثلا ملکی به اجاره داده شده است و مدت زمان قراردادی آن تمام شده و مستاجر از تخلیه ملک خودداری میکند؛ در اینجا وکیل تخلیه ملک دعوای تخلیه ید علیه مستاجر را اقامه میکند. که توصیه ما این است برای چنین دعوایی از وکیل پایه یک دادگستری هم جهت تسریع در روند کار و هم به جهت پیچیدگی امر استفاده کنید.

در ادامه راجع به تخلیه ملک و وکیل مربوط به آن مطالبی را بیان میکنیم.

وکیل برای تخلیه

وکیل تخلیه ملک فوری و قطعی

وکیل تخلیه ملک کسی است که تخصص و تجربه کافی در دادگاه ها و شورای های حل اختلاف در پرونده های مختلف را داراست و با تحلیل پرونده و اجاره نامه شما میتواند به راحتی اقدامی که مفید واقع شود را انجام دهد. از تقدیم دادخواست تا دفاع در زمان رسیدگی که برای این کار آشنایی با قوانین و مقررات مختلف و تسلط بر آن لازم است که وکیل متخصص در این حوزه بهترین راهکار برای مشاوره و انجام امور حقوقی چنین پرونده هایی خواهد بود.

مشاوره حقوقی فوری

مشاوره تخصصی تلفنی و متنی آنلاین با وکلای سراسر کشور

اولین قدم برای تخلیه فوری

ابتدائا باید گفت که در هر دعوایی اولین قدم برای طرح دعوا تقدیم دادخواست است آن هم از طریق دفاتر خدمات قضایی که از طریق این دفاتر دادخواست به دادگاه ارسال می شود.

دادخواست، عرضحالی است که شما در آن ادله و استنادات خود را بیان میکنید برای ارائه به دادگاه، که در اینجا استفاده از تخصص وکیل و مشاوران حقوقی بیشتر جلوه پیدا میکند.

شما میتوانید سوالات و مسائل خود را در این حوزه با وکلا و کارشناسان موسسه ما در میان نهید و در مدت زمان کوتاهی پاسخ خود را دریافت کنید.

وکیل تخلیه ملک و فسخ و تخلیه اجاره

گاهی تخلیه اجاره از جنبه دیگری است به این معنا که مدت زمان اجاره به پایان نرسیده است و برای مثال طرفین آن را به دلیلی یک طرفه یا دو طرفه فسخ کرده اند اما با این وجود مستاجر از تخلیه خودداری میکند که نمونه های آن ها را تجربه کرده ایم.

در این خصوص ابتدا لازم است فسخ اجاره به اثبات و سپس نوبت به تخلیه اجاره برسد. لذا بهتر است برای فسخ از طریق ارسال اظهارنامه اقدام کنید. در اظهارنامه که از طریق دفاتر خدمات قضایی ارسال می شود مل به طور رسمی فسخ کردن اجاره را به اطلاع مستاجر می رسانیم که در دادگاه کار ما ساده تر شود.

در این زمینه حتما با مشاور حقوقی و یا یک وکیل ملکی با تجربه مشورت کنید.

چه زمانی تخلیه فوری صادر می شود؟

اگر اجاره نامه در دو نسخه امضا شده و در آن مدت هم ذکر شده می توان از شورای حل اختلاف تقاضای تخلیه اجاره را به عمل آورد که ادله مربوط به آن باید ضمیمه دادخواست شود.

اگر این شرایط قرارداد اجاره نامه در بین نباشد باید از دادگاه تقاضای حکم تخلیه کرد که با تخلیه فوری در مواردی متفاوت است. لذا باید دقت کنیم که در مواردی باید دادخواست حکم تخلیه بدهیم و در مواردی درخواست دستور تخلیه یا تخلیه فوری و این دو مورد هم از نظر مرجعی که رسیدگی میکند جدا از هم هستند.

برای اخذ مشاوره میتوانید از طریق سامانه و ارتباط تلفنی با کارشناسان ما در ارتباط باشید‌.

"گرفتن

مشاوره حقوقی راجع به تخلیه فوری ملک

تخلیه فوری و یا دستور تخلیه در مواردی با حکم تخلیه متفاوت است و با توجه به هر موضوع و پرونده باید دید کدام یک از دعاوی باید از دادگاه و یا شورای حل اختلاف درخواست شود که این امر نیازمند دانش و تخصص حقوقی است توصیه ما این است که با وکلا و کارشناسان با تجربه موسسه وکیل تاپ در این زمینه مشورت کنید و از جزییات امر آگاه شوید.

برای ارتباط با کارشناسان ما می توانید از طریق سامانه وکیل تاپ و همچنین از طریق تماس تلفنی با شماره تلفن های موجود در سایت اقدام کنید.

نتیجه گیری

 دستور تخلیه فوری در مواردی صادر می شود که اولا اجاره و زمان آن پایان یافته باشد و اینکه مطابق قانون در دو نسخه با دو شاهد اجاره نامه امضا شده باشد.

دستور تخلیه از شورای حل اختلاف درخواست می شود که تفاوت هایی با حکم تخلیه دارد که در بالا به مطالبی در این خصوص اشاره شد.

سوالات متداول

درخواست تخلیه فوری در شورای حل اختلاف رسیدگی می شود.

در این زمینه شرایطی را در بالا ذکر کردیم مثل شرایط اجاره نامه و پایان قرارداد.

ارتباط با وکیل مجرب تخلیه فوری هم از طریق سامانه آنلاین و هم تماس تلفنی فراهم است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
2 نظرات
  1. ابراهیم انصاری می گوید

    سلام.من در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ کارگاهی در منطقه طرشت رهن و اجاره نمودن کارم به دلایل مختلف نگرفت دو ماه بعداز قرارداد تقاضای فسق. قرارداد شفاهی نمودم مالک با کارشکنی های گوناگون تا به امروز که یک سال تمام است بازهم نمیتوانم مبلغ رهن (یکصدو بیست میلیون تومان) دریافت کنم چگونه با من همکاری میکنید تا بتوانم از این مشکل رها یابم

    1. زینالی می گوید

      سلام: با توجه به اینکه موضوع شما تخصصی می باشد نیاز به وکیل دارید و قبل از موعد اجاره شما نمی توانید اقدام به فسخ قرارداد اجاره نمایید و باید دلیل موجهی داشته باشید برای راهنمایی بیشتر از طریق وکلای انلاین سامانه وکیل تاپ مشاوره نمایید

زمان پاسخ به دیدگاه شما از طرف وکلای سایت وکیل تاپ ۴۸ ساعت می باشد. درصورت نیاز به مشاوره فوری حقوقی میتوانید از این لینک نسبت به پرسش سوال خود اقدام کنید.



سوالات خود را از ما بپرسید

وکلای پایه یک ما اماده پاسخ به سوالات شما هستند