نمونه شکوائیه اخلال در نظم و آسایش عمومی

جرم موضوع این ماده جرمی مقید است ورابطه علت و معلولی وجود دارد. بدین معنی که لازم است هیاهو و جنجال عملا موجب اخلال در نظم و آسایش عمومی گردد یا مردم از کسب وکار بازدارد. چنانچه این جرم با توطئه قبلی و هر کس با هیاهو و جنجال یا حرکات غیر متعارف یا تعرض به افراد موجب اخلال نظم و آسایش و آرامش عمومی گردد یا مردم را از‌کسب و کار باز دارد به حبس از سه ماه تا یک سال و تا (۷۴) ضربه شلاق محکوم خواهد شد.یا به صورت دسته جمعی اتفاق بیفتد مرتکب به حداکثر مجازات محکوم خواهد شد. جرم موضوع این ماده جرمی آنیست و به محض انجام حرکت غیر متعارف و هیاهو به وقوع میپیوندد و نیازی به استمرار عنصر مادی آن در طول زمان نیست. البته که اخلال شدید در نظم عمومی در حد وسیع مفسد فی الارض محسوب و مجازات اعدام دارد.

مشاوره حقوقی فوری

مشاوره تخصصی تلفنی و متنی آنلاین با وکلای سراسر کشور

نمونه شکوائیه اخلال در نظم و آسایش عمومی

بسمه‌تعالی

شاکی/ شاکیه /شکات …فرزند/ فرزندان … به آدرس …

مشتکی‌عنه/ متشاکی/ مشتکی‌عنهم … فرزند/ فرزندان … به آدرس …

موضوع: اخلال در نظم و آسایش عمومی

ریاست محترم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان …

با سلام

 احتراماً به استحضار عالی می‌رساند؛ مشتکی‌عنه با هیاهو و جنجال بی‌مورد خویش آسایش و آرامش عمومی کلیه همسایه‌ها و من‌جمله اینجانب را برهم زده است. جهت اثبات ادعای خویش حاضر به تعرفه شهود می‌باشم. حال نظر به‌مراتب یاد شده و با استناد به ماده ۶۱۸ قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده) تقاضای رسیدگی و تعقیب کیفری نامبرده را از محضر عالی مستدعی می‌باشد.

با تجدید احترام

امضاء شاکی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
1 نظر
  1. علی می گوید

    سلام من یه نمونه متن صورتجلسه اخلال در نظم بانک توسط یک مشتری را میخواستم

زمان پاسخ به دیدگاه شما از طرف وکلای سایت وکیل تاپ ۴۸ ساعت می باشد. درصورت نیاز به مشاوره فوری حقوقی میتوانید از این لینک نسبت به پرسش سوال خود اقدام کنید.



سوالات خود را از ما بپرسید

وکلای پایه یک ما اماده پاسخ به سوالات شما هستند