دانلود اظهارنامه خلع‌ید و اجرت‌المثل دوران تصرف

اگر استفاده از مال دیگری بدون رضای صاحبش باشد می بایست مبلغی تحت عنوان اجرت المثل زمانی که مال در دستش غاصبانه تصرف شده است را بپردازد.

 

مشاوره حقوقی فوری

مشاوره تخصصی تلفنی و متنی آنلاین با وکلای سراسر کشور

اظهارنامه خلع‌ید و اجرت‌المثل دوران تصرف

مشخصات و اقامتگاه اظهارکننده موضوع اظهارنامه مشخصات و اقامتگاه مخاطب
مخاطب محترم

سلام‌علیکمهمان‌طوری‌ که مستحضرید:

۱. در غیبت اینجانب ………. یک قطعه زمین به پلاک ………. واقع در ………. را تصرف نموده‌اید که متعلق به اینجانب است.‌ (کپی سند مالکیت پیوست می‌باشد)

۲. تصرف حضرت‌عالی هیچ محمل قانونی و قضائی نداشته بلکه به نحو عدوان انجام‌شده و با مراجعات مکرر در جهت خلع‌ید و تحویل ملک به اینجانب جنابعالی در رفع تصرف اقدامی ننموده‌اید.

۳. مجدداً به حضرت‌عالی طبق این اظهارنامه رسماً اعلام می‌کنم از تاریخ رؤیت این اظهارنامه ۱۰ روز مهلت دارید که از ملک موصوف رفع تصرف کنید در غیر این صورت به محاکم دادگستری مراجعه، علاوه بر خلع‌ید مطالبه اجرت‌المثل از تاریخ ………. الی ………. به مدت ………. ماه به قرار ماهیانه ………. ریال مطالبه خواهم نمود.

با تشکر

امضاء- تاریخ

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
2 نظرات
  1. فردوس می گوید

    ملکی در شهرستان دارم مدت چندین سال است بصورت عیر قانونی وبدون اینکه مدرکی از من داسته باشد تصرف نموده وبا مراجعه اظهار میدارد باید مرا راصی کنید وبدن اجازه بنده اداره گاز گازنصب کرده

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: شما باید بخاطر تصرف عدوتانی ازاین شخص در دادگاه طرح دعوانموده و از اقدامات و تصرفات ان شخص جلوگیری نمایید.

زمان پاسخ به دیدگاه شما از طرف وکلای سایت وکیل تاپ ۴۸ ساعت می باشد. درصورت نیاز به مشاوره فوری حقوقی میتوانید از این لینک نسبت به پرسش سوال خود اقدام کنید.



سوالات خود را از ما بپرسید

وکلای پایه یک ما اماده پاسخ به سوالات شما هستند