اظهارنامه قلع‌ و قمع بنا به همراه اجرت‌المثل دوران تصرف یک باب خانه

از عنوان دعوای قلع و قمع می توان به صراحت به این نتیجه رسید که این دعوا مخصوص اموال غیرمنقول بوده و اساسا طرح دعوای قلع و قمع در خصوص اموال منقول کاربرد ندارد منتفی است از طرف دیگر که در طرح دعوای حقوقی قلع وقمع تفاوتی نمی‌کند. دعوای قلع و قمع تحت عنوان یک خواستۀ مستقل یا به تبع دعوای حقوقی دیگر مطرح شود. غصب استيلا بر حق غير است به نحو عدوان غاصب، مسئول پرداخت اجرت المثل مال مغصوبه درطول ایام غصب است.

مشاوره حقوقی فوری

مشاوره تخصصی تلفنی و متنی آنلاین با وکلای سراسر کشور

اظهارنامه قلع‌وقمع بنا به همراه اجرت‌المثل دوران تصرف یک باب خانه

مشخصات و اقامتگاه اظهارکننده موضوع اظهارنامه مشخصات و اقامتگاه مخاطب
مخاطب محترم

با سلام

احتراماً همان‌طوری ‌که مستحضرید:

۱. جنابعالی یک قطعه زمین واقع در ………. را تصرف نموده‌اید و در آن احداث بنا کرده‌اید این تصرف به نحوه عدوان انجام‌شده مراجعات مکرر در جهت متقاعد کردن جنابعالی بر تحویل ملک اینجانب و رفع تصرف تأثیری نداشته است.

۲. حکم محکومیت شما مبنی بر رفع تصرف و قلع و قمع بنا و پرداخت اجرت‌المثل دوران تصرف از طرف شعبه ………. دادگاه عمومی ………. صادر شده است. (کپی دادنامه پیوست می‌باشد)

۳. از حضرت‌عالی تقاضا دارم ظرف ۱۵ روز از تاریخ دریافت این اظهارنامه تصمیم خود را مبنی بر (خرید ملک موصوف به قیمت روز یا فروش بنا و پرداخت اجرت‌المثل دوران تصرف) عملی نمایید و الا اقدام به اجرای حکم از طریق مراجع قضائی ذی‌صلاح خواهم نمود.

با تشکر

امضاء- تاریخ

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
زمان پاسخ به دیدگاه شما از طرف وکلای سایت وکیل تاپ ۴۸ ساعت می باشد. درصورت نیاز به مشاوره فوری حقوقی میتوانید از این لینک نسبت به پرسش سوال خود اقدام کنید.



سوالات خود را از ما بپرسید

وکلای پایه یک ما اماده پاسخ به سوالات شما هستند