وكيل تنظیم قرارداد كيست و چه ويژگي دارد؟

عالم حقوق غالبا به روابط خصوصی افراد با یکدیگر می پردازد. یکی از این روابط در بین افراد جامعه روابط مالی و قراردادی است هر کسی در جامعه ناگزیر از بستن قرارداد هایی در زندگی خود است.

هر عقد و قراردادی در عالم حقوق، ماهیت و احکام خاص خود را دارد.

تنظیم این قرارداد است که تعهدات را بر دیگری بار می کند و همین نحوه تنظیم است که بسیاری از جوانب را می تواند پیش بینی کند.

وکیل برای تنظیم قراردادهای شما

هر قراردادی چه مبایعه نامه یا بیع یا اجاره و یا امور دیگر باشد، دارای جزئیاتی است که نیازمند دانش خاص حقوقی است و برای افراد عادی  این امر کار دشواری خواهد بود.

در یک قرارداد اگر از وکیل تنظیم قرارداد استفاده بشود می توان اطمینان داشت تمام انتظارت شما در قرارداد با توافق گنجانده شده و همانطور هم که گفتیم امور مختلف و جوانب مختلف را هم ‌پیش بینی خواهد کرد.

به عبارتی وکیل تنظیم قرارداد با دانش خود مواردی را که امکان بروز اختلاف در آن می رود را پیس بینی می کند. و در عین حل راه حل های مناسبی راهم می تواند پیش بینی کند.

وکیل تاپ با وجود وکلایی متخصص در زمینه تنظیم قرارداد می تواند امور قراردادی شما را بر عهده بگیرد.

همانطور که گفتیم تنظیم قرارداد اهمیت بسیاری دارد و نقض کوچکی در آن باعث اختلاف شده و طول مدت هایی که برای رفع این اختلاف هم‌ پیش می آید خود مشکل بزرگتری است.

وکیل برای تنظیم قرارداد

مشاوره حقوقی فوری

مشاوره تخصصی تلفنی و متنی آنلاین با وکلای سراسر کشور

مزایای تنظیم قرارداد توسط وکیل

  • وکیلی که قرارداد را تنظیم می کند از نهاد داوری و قوانین مرتبط با آن مطلع است و می تواند بندی را پیش بینی کند که در آن اختلافات ناشی از قرارداد به دادگاه کشیده نشود یعنی به نوعی اولا اختلافات قرارداد را پیش بینی کند تا اختلافی پیش نیاید و ثانیا با پیش بینی نهاد داوری از شلوغی دادگاه ها طرفین را رهایی دهد.
  • وکیل تنظیم قرارداد می تواند با پیش بینی خسارات و هزینه ها از مبهم ماندن قرارداد جلوگیری کند.
  • در قرارداد ها همانطور که گفتیم به این دلیل که احکام خاصی در هر یک از آن ها جاری است. افراد عادی ممکن است با اشاره نکردن به یک قید باعث بی اثر شدن آن قرارداد شوند و آن قرارداد باطل اعلام شود.
  • برای مثال در برخی قرارداد ها باید مدتی در قرارداد پیش بینی شود در غیر این صورت قرارداد باطل و بی اثر خواهد بود.
  • وکیل تنظیم قرارداد می تواند با دانش حقوقی و پیش بینی نهاد هایی خاص از تخلف طرف مقابل برای انجام تعهد جلوگیری کند به شکلی که طرف مقابل اگر تعهد را انجام ندهد بیشتر زیان خواهد دید به این شکل راه تخلف را بر فرد متعهد خواهد بست.
  • تنظیم قرارداد محکم و خوب این مزیت را دارد که از حیله و فریب طرف مقابل جلوگیری خواهد کرد و فردی که منعقد کننده قرارداد است با خیال آسوده اجرای تعهد را طلب خواهد کرد. بر این امر می توانید با گروه وکلای وکیل تاپ تماس بگیرید.
  • قرارداد ها همچنان که گفته شد هرکدام احکام ‌خاص خود و پیچیدگی های خاصی در ماهیت خود دارند و کسی به صرف این که سواد عرفی دارد را نمی توان قابل اطمینان دانست زیرا مباحثی مهم مانند فسخ، ضمانت اجرا، تضمینات، چگونگی حل اختلاف و تعیین این مورد که هر کدام از طرفین متعهد به انجام چه چیز ی هستند از اموری نیست که یک فرد عادی به صرف داشتن دانش عرفی قادر به انجام آن باشد.
  • همین که یک فرد بدون دانش تخصصی و به صرف این که به تجارت و کاسبی در صنف خود مشغول است دست به تنظیم قرارداد میزند باعث پیش آمدن اختلاف و انجام هزینه های فراوان برای خود می شود.
  • اما وکیل تنظیم قرارداد چون در حوزه تخصص وی خواهد بود از ایجاد این هزینه ها جلوگیری خواهد کرد.

تنظیم قرارداد توسط وکیل

ویژگی وکیل تنظیم قرارداد

وکیل تنظیم قرارداد با گوش دادن و دقت در مذاکرات طرفین، قراردادی را تنظیم می کند که به شکلی نباشد که در آن نقص وارد شود و باعث اختلاف شود.

به عبارتی وکیل تنظیم قرارداد پیشگیری می کند از مشکلاتی که ممکن است در اثر نقص قرارداد به وجود می آید.

وکیل تنظیم قرارداد یک ویژگی بارز دارد و آن این است که در آن حوزه قراردادی به تمام قوانین عادی و خاص و فرعی آن مسلط است و با توجه به آن‌ ها قراردادی را تنظیم می کند.

پیشنهاد ما به شما برای تنظیم قرارداد در هر زمینه ای استفاده و بهره گیری از وکلای متخصص در گروه وکلا وکیل تاپ است.

دیگر این که بر خلاف بنگاه های مسکن که دانش حقوقی ندارند و صرفا برای واسطه گری و دلالی املاک ایجاد می شوند دارای تخصص و تحصیلات در این زمینه است و می توان اطمینان بیشتری به وکلا در این زمینه داشت.

نتیجه گیری

تنظیم قرارداد امری مهم در روابط مالی افراد با یکدیگر است  به شکلی که اگر یک قرارداد ضعیف و دارای نقص تنظیم شود مشکلات، هزینه ها و خسارتی را به بار خواهد آورد.

استفاده از وکیل تنظیم قرارداد می تواند از این مشکلات جلوگیری کند زیرا هر قراردادی در این زمینه دارای پیچیدگی خاص و احکام خاص خود است و فرد عادی از عهده این ‌امر بر نمی آید حتی کسی که ادعای دانش عرفی حقوقی دارد.

برای مثال در بحث ساختمان و اجاره و… بنگاه ها صرف نقش واسطه دارند در پیدا کردن و یافتن افراد برای معامله و دانش حقوقی برای تنظیم قرارداد ندارند.

لذا در هر قراردادی توصیه می شود از وکیل در حوزه قرارداد ها مشورت بگیرید و تنظیم قرارداد را بر عهده وکیل این حوزه قرار دهید.

گروه وکلای وکیل تاپ دارای افرادی متخصص در زمینه تنظیم قرارداد است که می توانند کمک کار شما در این امر باشند.

سوالات متداول

تنظیم قرارداد به خصوص در اموال با بار مالی زیاد، بهتر است توسط متخصص این امر انجام شود و صرف نوشتن قرارداد توسط طرفین باعث بروز مشکلاتی خواهد شد.

وکیل متخصص است که از اختلافات ناشی از قرارداد جلوگیری می کند. با دقت در مذاکرات طرفین و توافقات آنان قرارداد را با پیش بینی های لازم و مشورت با آنان تنظیم می کند.

برای مشورت و یا سپردن تنظیم قرارداد می توانید از گروه وکلای وکیل تاپ استفاده کنید. شما می توانید با مراجعه به سایت https://vakiltop.com/ در قسمت مشاوره تلفنی از تخصص وکلای متبحر این حوزه در خصوص تنظیم قرارداد مشورت داشته باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
2 نظرات
  1. رحمان می گوید

    سلام اگرپولی بکسی قرض داده باشیدومدرکت فقط فیش واریزی باشد چه راهی برای پس گرفتن آن وجه دارد ممنون میشم راهنمای کنید

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام:می توانید بااستنادبه فیش واریزی به عنوان سند عادی اقدام به طرح دعوای مطالبه طلب نمایید برای نتیجه بهترپرینت حساب بانکی را هم میتوانید ضمیمه دادخواست خودنمایید.

زمان پاسخ به دیدگاه شما از طرف وکلای سایت وکیل تاپ ۴۸ ساعت می باشد. درصورت نیاز به مشاوره فوری حقوقی میتوانید از این لینک نسبت به پرسش سوال خود اقدام کنید.



سوالات خود را از ما بپرسید

وکلای پایه یک ما اماده پاسخ به سوالات شما هستند