از کجا می توانیم وکیل خبره و ماهر در تهران و سایر شهر ها پیدا کنیم؟

هر کسی در طول زندگی خود ممکن است یک بار یا بارها درگیر مسائل حقوقی در زمینه روابط مالی یا خانوادگی یا کیفری بشود.

مسائل حقوقی هم مانند باقی علم ها نیازمند متخصص در زمینه خود است. و افراد برای اینکه بتوانند راه حل مناسبی برای دعوا و مسائل حقوقی خویش بیابند، باید به کسی که دانش این حوزه را دارد مراجعه کنند.

اما آیا کسی که صرفا پروانه وکالت را دارد به این معنا است که متخصص و دارای دانش دفاع در دادگاه است باید گفت خیر، حقوق جایی است که مطالعه مستمر می طلبد و ممکن است کسانی بعد از گرفتن پروانه وکالت دیگر آنچنان اهمیتی به مطالعه پرونده ها و قوانین دیگر ندهند.

وکیل خبره و ماهر وکیلی است که اهل مطالعه بروز قوانین و کتب حقوقی است و مسلط به دکترین این حوزه می باشد. لذا چه بسا شناختن وکیل خبره و ماهر در یک حوزه برای افراد عادی کار دشواری باشد‌.

به این خاطر در همین زمینه سامانه و سایت وکیل تاپ برای حل این مشکل چاره سازی کرده است.

تخصص گرایی یک وکیل خبره

حتما می دانید که اگرچه یک وکیل می تواند در تمام حوزه ها وکالت کند و منع قانونی ندارد اما امروزه وکالت در بیشتر حوزه های تخصصی گشته و غالبا وکلا در حوزه ای تخصصی وکالت می کنند.

برای مثال وکیل در حوزه سرقفلی و حق کسب و پیشه این امر را تخصصا مطالعه کرده و پرونده های بسیاری هم در این زمینه کار کرده و بیشتر از باقی افراد که آشنایی آنچنانی با سرقفلی ندارند می تواند از پس این نوع پرونده ها بر آید‌. و حوزه های دیگر مانند وکیل متخصص در زمینه قراردادها یا پرونده های کیفری و…

در سامانه وکیل تاپ می توانید هر حوزه ای و هر مسئله حقوقی که برای شما پیش آمده وکیل متخصص آن حوزه را در شهر تهران و باقی شهر ها پیدا کنید.

البته می توانید در این زمینه به رزومه آن ها برای بررسی سابقه آن ها هم رجوع کنید و به تفصیل مشاهده نمایید.

تخصص گرایی یک وکیل خبره

مشاوره حقوقی فوری

مشاوره تخصصی تلفنی و متنی آنلاین با وکلای سراسر کشور

وکیل ماهر و خبره را چگونه بشناسیم؟

وکیل ماهر همانطور که گفته شد وکیلی است که به روز باشد زیرا با توجه به تغییرات حتی اندک که معمولا در قوانین انجام می شود اگر وکیل از جزئیات این اصلاحات مطلع نباشد کاری بسیار دشوار در حوزه وکالت پیش رو دارد.

به روز بودن به معنای اطلاع از قوانین جدید و حتی آرا وحدت رویه نیز می شود زیرا آنان هم در حکم قانون اند.

یک وکیل که خبره و ماهر باشد هرگز با وعده های پوشالی و الکی موکل را امیدوار نمی سازد.

زیرا یک وکیل خبره در کار خود می داند که در حوزه حقوق و وکالت تضمینی وجود ندارد و صرفا مسیر پرونده است که غالبا معلوم است نه نتیجه پرونده.

وکیل ماهر هیچ وقت ادبیات اینچنینی ندارد که صد در صد تضمین می کنم برنده این پرونده خواهیم شد.

وکیل خبره قصدش این نخواهد بود که هر طور شده به حق الوکاله اش برسد و سعی می کند از راه هایی مثل عدم رجوع به مراجع قضایی در پی حل مشکل باشد و اگر اینگونه سازش به عمل نیامد آن زمان نحوه رسیدگی در مرجع قضایی را برای موکل پیش بینی کند.

وکیل خوب و خبره وکیلی است که اهل تخصص گرایی در یک یا چند حوزه است به این ترتیب امکان تمرکز کردن روی موارد خاص وجود دارد و اعتماد بیشتری موکل، به چنین وکیلی خواهد داشت زیرا در یک یا چند حوزه خاص وکالت می کند و در این حوزه های خاص هم پرونده های بسیاری داشته است و هم مطالعات گسترده ای انجام داده لذا می تواند آسودگی خاطر موکل را در پیشبرد پرونده وی فراهم کند.

وکیل ماهر و خبره را چگونه بشناسیم؟

انتخاب وکیل خبره و ماهر

در ابن زمینه کافی است که وارد سامانه وکیل تاپ بشوید. و پروفایل وکیل با وکلای مورد نظر را مشاهده کنید. در رزومه ایشان نوع تخصص و میزان تحصیلات و میزان رضایت موکلین را می توان مشاهده کرد.

انتخاب وکیل خبره را با تبلیغات و جو سازی نمی توان انجام داد در این سامانه که مخصوص وکلاست می توان از رزومه افراد وکیل مطلع شد و سپس به انتخاب شخص مورد نظر پرداخت.

پیدا کردن وکیل خوب در تهران

اگر به دنبال یافتن وکیل خبره و متخصصی در حوزه مسئله حقوقی خود هستید یک راه این است که با تحقیق از کسانی که ایم مسئله را داشته اند به وکیل خوب و مناسبی برای انجام امور حقوقی خود دست پیدا کنید.

و راه دیگری هم که پیشنهاد می شود جستجوی وکیل در سامانه وکیل تاپ است که می توان از رزومه هر یک از وکلای متخصص هر حوزه مطلع و سپس وارد همکاری شد.

پیدا کردن وکیل خوب در تهران

نتیجه گیری

وکیل خبره و ماهر ویژگی هایی دارد که باعث می شود از وکلای دیگر تمییز داده شود برای مثال می توان به تخصص گرایی وی یا به مطالعه به روز قوانین و اطلاع از آن ها اشاره کرد.

 پیدا کردن وکیل کار دشواری نیست اما چه بسا پیدا کردن وکیل ماهر و خبره در حوزه خاصی کار دشواری باشد به همین خاطر سامانه وکیل تاپ برای حل این مشکل و دسترسی به وکلای متخصص کمک کار شما در زمینه انتخاب وکیل خبره خواهید بود.

در این زمینه سامانه وکیل تاپ با معرفی وکلا و قراردادن رزومه آنان راه را برای شما هموار کرده است.

سوالات متداول

برای این امر می توانید به سایت وکیل تاپ مراجعه کنید و رزومه وکلای مختلف را در شهر تهران مشاهده کنید.

برای پیدا کردن وکیل خوب در شهر خود می توانید به سامانه وکیل تاپ مراجعه کنید و رزومه وکلای مختلف را ملاحظه کنید.

وکلایی که تخصص گرایی دارند و اینکه در زمینه تغییر قوانین به روز هستند ک دارای مطالعه در زمینه خود می باشند.

غالبا وکلا به این شکل هستند که در حوزه های تخصصی خود به امر وکالت می پردازند زیرا دنیای حقوق دارای قوانین بسیار زیاد و پیچیده ای است و دشوار است که بگوییم یک شخص در چند حوزه تخصص دارد زیرا کسب تسلط و تخصص زمان بر است. لذا لازم است که وکیلی را که انتخاب می کنید تخصص وی در یک یا چند حوزه با پرونده شما مطابقت داشته باشد

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
زمان پاسخ به دیدگاه شما از طرف وکلای سایت وکیل تاپ ۴۸ ساعت می باشد. درصورت نیاز به مشاوره فوری حقوقی میتوانید از این لینک نسبت به پرسش سوال خود اقدام کنید.



سوالات خود را از ما بپرسید

وکلای پایه یک ما اماده پاسخ به سوالات شما هستند