دادخواست صدور گواهی عدم امکان سازش به علت تحقق شروط عقدنامه

زن برای طلاق یا باید وکالت داشته باشد یا دلیل متقن و موجه. یکی از موارد دلیل موجه برای طلاق عسر و حرج مرد می باشد که دادگاه مرد را در صورت اثبات آن به طلاق مجبور میکند ویکی دیگر از موارد آن دلائل، شروط ضمن عقد ازدواج می باشد. طرفین عقد ازدواج می‌توانند هر شرطی که مخالف با مقتضای عقد مزبور نباشد در ضمن عقد ازدواج یا عقد لازم دیگر بنمایند: مثل این که شرط شود هر گاه شوهر زن دیگر بگیرد یا در مدت معینی غایب شود یا ترک انفاق نماید یا بر علیه حیات زن سوءقصد یا سوءرفتاری نماید که زندگانی آن‌ها با یکدیگر غیرقابل تحمل شود زن وکیل و وکیل در توکیل باشد که پس از اثبات تحقق شرط در محکمه و صدور حکم نهایی خود را مطلقه سازد.

مشاوره حقوقی فوری

مشاوره تخصصی تلفنی و متنی آنلاین با وکلای سراسر کشور

نمونه دادخواست صدور گواهی عدم امکان سازش به علت تحقق شروط عقدنامه

مشخصات طرفین نام نام خانوادگی نام پدر شغل محل اقامت- شهر- خیابان- کوچه- شماره- پلاک
خواهان
خوانده
وکیل یا نماینده
تعیین خواسته صدور گواهی عدم امکان سازش به علت تحقق شروط عقدنامه به انضمام کلیه خسارات قانونی
دلایل و منضمات کپی مصدق: ۱. عقدنامه ۲. ……….
ریاست محترم مجتمع قضائی……….

با سلام، احتراماً به استحضار می‌رساند:

 این جانبه با خوانده به‌موجب عقدنامه شماره………../ مورخ………. دفترخانه شماره………. عقد ازدواج دائم منعقد کرده‌ایم. حاصل این ازدواج در خلال مدت………. ماه/ سال تعداد………. پسر/ دختر به اسم/ اسامی………. می‌باشد. نظر به اینکه خوانده از بند/ بندهای………. عقدنامه تخلف نموده و………؛ و این جانبه نیز ضمن عقد ازدواج وکیل و وکیل در توکیل به غیر در امر طلاق هستم، فلذا با عنایت به‌مراتب مذکور ماده ۱۱۱۹ قانون مدنی صدور گواهی عدم امکان سازش برای اجرای طلاق و ثبت رسمی آن و تعیین تکلیف حضانت فرزند/ فرزندانم را به انضمام جمیع خسارات و هزینه دادرسی در حق این جانبه مورد استدعاست.

 

محل امضاء- مهر- انگشت

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
زمان پاسخ به دیدگاه شما از طرف وکلای سایت وکیل تاپ ۴۸ ساعت می باشد. درصورت نیاز به مشاوره فوری حقوقی میتوانید از این لینک نسبت به پرسش سوال خود اقدام کنید.



سوالات خود را از ما بپرسید

وکلای پایه یک ما اماده پاسخ به سوالات شما هستند