نمونه شکوائیه آتش زدن خودروی سواری

هر کس سایر اشیاء منقول متعلق به دیگری را آتش بزند به حبس از شش ماه تا سه سال محکوم خواهد شد. هر کس عمداً اشیاء منقول و یا غیر منقول متعلق به دیگری را تخریب نماید یا به هر نحو کلاً یا بعضاً تلف نماید و یا از کار اندازد به‌حبس از شش ماه تا سه سال محکوم خواهد شدبرای تحقق این جرم شعله ور شدن مال نه لازم است نه کافی .یعنی چه بسا مال بدون شعله ور شدن بسوزدو خاکستر شود.

مشاوره حقوقی فوری

مشاوره تخصصی تلفنی و متنی آنلاین با وکلای سراسر کشور

نمونه شکوائیه آتش زدن خودروی سواری

بسمه‌تعالی

شاکی/ شاکیه /شکات …فرزند/ فرزندان … به آدرس …

مشتکی‌عنه/ متشاکی/ مشتکی‌عنهم … فرزند/ فرزندان … به آدرس …

موضوع: آتش زدن خودروی سواری

ریاست محترم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان …

با سلام

احتراماً به استحضار عالی می‌رساند؛ مشتکی‌عنه به دلیل اختلافات قبلی در نیمه‌شب مورخ …/…/۱۳۹۶ هنگامی که اینجانب به همراه خانواده منزل پدرخانم دعوت شده بودم ضمن آتش زدن خودرو سواری … به شماره پلاک … که در حیاط منزل پارک شده بود پا به فرار می‌گذارد اما با بررسی دوربین مداربسته نصب شده جلوی ساختمان محرز می‌گردد که مشارالیه اقدام به آتش زدن کرده است. بناء علی‌هذا با عنایت به مطالب معنونه و با استناد به ماده ۶۷۶ قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده) تقاضای رسیدگی و تعقیب کیفری نامبرده را از محضر عالی مستدعی می‌باشد.

با تجدید احترام

امضاء شاکی

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
زمان پاسخ به دیدگاه شما از طرف وکلای سایت وکیل تاپ ۴۸ ساعت می باشد. درصورت نیاز به مشاوره فوری حقوقی میتوانید از این لینک نسبت به پرسش سوال خود اقدام کنید.



سوالات خود را از ما بپرسید

وکلای پایه یک ما اماده پاسخ به سوالات شما هستند