نمونه شکوائیه دایر کردن مرکز فساد و فحشاء

دایر کردن مراکز فساد و فحشا جزء جرائم غیر قابل گذشت می باشداجرای مجازات افرادی که اقدام به دایر یا اداره کردن مراکز فساد و فحشا می کنند غیر قابل تعلیق است. مجازات این جرم باید اجرا شود. اما قاضی دادگاه می تواند از ابزار تخفیف در تعیین مجازات استفاده نماید.

افراد زیر به حبس از یک تا ده سال محکوم میشوند:
(در مورد بند «‌الف» علاوه بر مجازات مقرر، محل مربوطه به طور موقت با نظر‌ دادگاه بسته خواهد شد.)

  • الف – کسی که مرکز فساد یا فحشا دایر یا اداره کند.
  • ب – کسی که مردم را به فساد یا فحشا تشویق نموده یا موجبات آن را فراهم نماید.

تبصره – هر گاه بر عمل فوق عنوان قوادی صدق نماید علاوه بر مجازات مذکور به حد قوادی نیز محکوم میگردد.

مشاوره حقوقی فوری

مشاوره تخصصی تلفنی و متنی آنلاین با وکلای سراسر کشور

نمونه شکوائیه دایر کردن مرکز فساد و فحشاء

بسمه‌تعالی

شاکی/ شاکیه /شکات …فرزند/ فرزندان … به آدرس …

مشتکی‌عنه/ متشاکی/ مشتکی‌عنهم … فرزند/ فرزندان … به آدرس …

موضوع: دایر کردن مرکز فساد و فحشاء

ریاست محترم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان …

با سلام

 احتراماً به استحضار عالی می‌رساند؛ اینجانب مالک ۳ دانگ از ۶ دانگ یک قطعه باغ به نشانی … می‌باشم. مشتکی‌عنه آقای … مرتکب دایر کردن مرکز فساد و فحشاء در آن باغ شده است. با این توضیح که نامبرده مالک ۳ دانگ دیگر باغ فوق‌الذکر می‌باشد و بنده در مورخ … به‌موجب اجاره‌نامه شماره … سهم خود را به مدت … سال به مشتکی‌عنه اجاره داده‌ام. طبق بند … اجاره‌نامه مشارالیه متعهد شدند که از مکان مذکور برای دایر کردن رستوران سنتی استفاده کنند متأسفانه در مورخ … طی تماس تلفنی چند تن از دوستانم متوجه شدم که نامبرده از تاریخ … به مدت ۳ ماه است که اقدام به دایر کردن مرکز فساد و فحشاء نموده است. مشارالیه ظاهراً فضای مزبور را به شکل رستوران سنتی در آورده اما در ساعات پایانی شب از آنجا به‌عنوان مرکز فساد و فحشاء استفاده می‌کرده و با برگزاری مهمانی‌های شبانه، موجبات فساد و فحشاء را برای مراجعین فراهم می‌ساخته است. در مورخ … ساعت ۱ بامداد پس از مراجعه به مکان صدر­الاشعار، صحت گفته‌های شهود محرز شد. به همین دلیل با پلیس تماس گرفته و موضوع را گزارش نمودم. با حضور مأمورین پلیس، مشتکی‌عنه و دیگر حضار دستگیر و به کلانتری منتقل شدند؛ فلذا با عنایت به شرح موضوع و با توجه به اینکه فعل ارتکابی مشتکی‌عنه از مصادیق بارز بند «الف» ماده ۶۳۹ قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده) می‌باشد. تعقیب و مجازات نامبرده به اتهام دایر کردن مرکز فساد و فحشاء مورد استدعاست.

با تجدید احترام

 امضاء شاکی

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
زمان پاسخ به دیدگاه شما از طرف وکلای سایت وکیل تاپ ۴۸ ساعت می باشد. درصورت نیاز به مشاوره فوری حقوقی میتوانید از این لینک نسبت به پرسش سوال خود اقدام کنید.



سوالات خود را از ما بپرسید

وکلای پایه یک ما اماده پاسخ به سوالات شما هستند