بهترین وکیل خلع ید تضمینی تهران، سراسر ایران

 بهترین وکیل خلع ید شخصی هست که در این زمینه به صورت حرفه ای و تخصص کار کرده و مولف و مدرس باشد تا با تصمیم گیری درست ملک یا زمین شما را از غاصبین پس بگیرد.

اگرصاحب یک ملک هستید باید بدانید که هیچ شخصی حق  این را ندارد که بدون اجازه شما در آن ملک سکونت کند یا  ملکتان را تصرف کند یا مدعی شود که آن ملک برای شما نیست.

اگر صاحب ملکی  هستید که توسط دیگران از شما  غصب شده یا اینکه برای مدت طولانی ای به علت سفر یا مسافرت  در ملک خودتان حضور نداشته اید و با بازگشتشتان  متوجه شده اید  که ملکتان  توسط دیگران تصرف شده یا حتی شریکتان همه ی ملک را  برای خود تصاحب کرده است؛ با یک دادخواست حقوقی درست و یک دفاع صحیح  و جانانه توسط بهترین وکیل خلع ید، ملک شما با تمام خسارت هایی که در این دوران تحمل کرده اید به شما بر خواهد گشت

ثابت کردن خلع ید

 ثابت کردن خلع ید برای یک وکیل متخصص خلع ید  مثل آب خوردن است. سامانه وکیل تاپ همیشه بهترین وکیل خلع ید را به شما پیشنهاد خواهد کرد.

برای اینکه وکیل  خلع ید علیه شخص متصرف  تحت عنوان خلع ید دادخواست مطرح کند باید سه شرط حیاتی طرح این دعوا وجود داشته باشد وگرنه که دادخواست رد خواهد شد و شما مجددا باید هزینه پرداخت کنید و تمبر باطل کنید و زمان صرف کنید.

چگونه دعوای خلع ید را مطرح کنم

  • اول اینکه شما باید سند مالکیت داشته باشید و صرف اینکه متصرف آن ملک باشید و اجازه استفاده کردن از آن را داشته باشید؛ مجوز طرح دادخواست خلع ید نیست. البته که تحت عنوانین دیگری امکان شکایت وجود دارد که حق شما ضایع نشود.
  • دومین شرط این است که از قبل به شخص متصرف ملک اجازه نداده باشید و تصرف او قانونی نباشد.
  • شرط بعدی اینکه این دعوا حتما بر روی مال غیر منقول یعنی خانه و ملک و ساختمان و زمین قابل طرح است.

طرح دعوای خلع ید از شروع آن یعنی تنظیم دادخواست و ادامه ی آن جلسه رسیدگی دادگاه دارای پیچیدگی هایی است که نیازمند دانش حقوقی و تسلط در این زمینه است لذا همراهی با یک وکیل متخصص در زمینه خلع ید می توانند کمک کننده شما در این امر باشد. پیچیدگی هایی مثل اثبات مالکیت در جایی که سند رسمی وجود ندارد و اثبات غاصب بودن فرد از این موارد هستند. از آنجایی که بهترین وکیل خلع ید در موسسه وکیل تاپ دارای تخصص و تسلط در این زمینه و امور ملکی هستند و همچنین  تالیفات گوناگونی در این زمینه دارند توصیه ما این است که با یک وکیل متخصص در این زمینه مشورت کنید تا در پیشبرد کار شما کمک کننده باشد.

مشاوره حقوقی فوری

مشاوره تخصصی تلفنی و متنی آنلاین با وکلای سراسر کشور

وکیل خلع ید

موارد مشابه با خلع ید کدام است؟

برخی عناوین و موارد هستند که شباهت به خلع ید دارند اما در واقع ماهیت آنها متفاوت است در این زمینه در زمان طرح دعوا و نحوه تقدیم دادخواست باید دقت نظر به خرج داد. از اینموارد می توان رفع تصرف عدوانی و دستور تخلیه و حکم تخلیه اشاره کرد.

رفع تصرف عدوانی: این دعوا بیشترین شباهت را با خلع ید دارد از این نظر که هر دو مربوط به ملک هستند اما تفاوت در این است که در خلع ید لازم است که مالکیت مالک اثبات شود اما در تصرف عدوانی ملاک تصرف است و حتی مستاجر هم می تواند این دعوا را اقامه کند. برای مطالعه بیشتر در این مورد به مطالب همین سایت مراجعه کنید و یا اینکه با وکلا و کارشناسان ما به صورت آنلاین مسئله خود را مطرح نمایید. سامانه به شکل آنلاین شما را به بهترین وکیل خلع ید وصل خواهد کرد.

حکم تخلیه و دستور تخلیه:  این دو با هم متفاوت و با خلع ید هم متفاوت است از این جهت که دستور تخلیه برای زمانی ست که اجاره نامه مطابق قانون تنظیم شده است و مدت اجاره هم منقضی شده که به صورت فوری و خارج از نوبت دستور تخلیه صادر می شود از شورای حل اختلاف اما  حکم تخلیه برای موردی ست شرایط دستور تخلیه وجود نداشته باشد.

گرفتن خسارت و غرامت از غاصب

اگر بتوانید با داشتن سند مالکیت، مالک بودن خود را ثابت کنید دیگر گرفتن خسارت ها و سایر هزینه هایی که در جهت احقاق حق خود کرده اید کار راحتی است.

 با ثابت کردن مالکیت خود با سند  می توانید هزینه هایی که شخص در این مدت از ملک شما استفاده کرده را تحت عنوان اجرت المثل ایام تصرف از او بگیرید.

خلع ید و قلع و قمع کردن

اگر متصرف غیر قانونی ملک در ملک شما اقدام به ساختن ساختمان یا کاشت درخت کرده باشد؛ در دادخواست می توان علاوه بر خلع ید کردن ایشان و گرفتن اجرت المثل ایام تصرف همه ی آثاری را که از خود به جا گذاشته را هم قلع و قمع کرد . مانند اینکه ساختمان را تخریب کرد و درخت کاشته شده  را قطع کرد اما اگر ضرری که در اثر این قلع و قمع به مالک وارد شده است جبران ناپذیر باشد، با اجازه او قلع و قمع انجام نمی شود و شخص غاصب باید قیمت ملک را به مالک پرداخت کند.

متبحر ترین وکیل خلع ید، وکیل خلع ید تهران، شهرستان

شریکتان را خلع ید کنید 

گفتیم که شرط خلع ید کردن این است که شما سند مالکیت داشته باشید و با اثبات مالکیت، دیگر هیچ دفاعی از شخص متصرف غیر قانونی پذیرفته نمی شود و محکوم خواهد شد.. اما در شراکت که سند به نام هر دو طرف تنظیم شده است هم می توان علیه شریکی که بدون اجازه شریک دیگر خود ملک را متصرف شده می تواند طرح دعوا کرد و محکوم کرد و خسارت هایی که در این مدت به شما وارد شده را تمام و کمال مطالبه کرد.

از ملک به ارث رسیده و مشاع هم می توان خلع ید کرد با شرایطی که باید وجود داشته باشد که وکیل متخصص خلع ید به همه ی این شرایط آگاهی کامل دارد و مهم ترین مزیت استفاده از وکیل خلع ید وکیل تاپ، ضمانت مشاوره است به این صورت که اگر با گرفتن مشاوره به هدف خود نرسیدید و وکیل نتوانست به درستی شما را راهنمایی کند مبلغ مشاوره به شما مسترد خواهد شد. اما ما به شما اطمینان می دهیم که این دست موارد اصلا پیش نمی آید چون بهترین وکیل خلع ید در سامانه ما فعالیت می کند.  برای ارتباط با وکلای متخصص خلع ید وکیل تاپ هم می توانید از طریق سامانه آنلاین وکیل تاپ و شماره تلفن‌های موجود اقدام کنید.

خلع ید کردن وارثان 

زمانی که ساختمان یا زمین یا خانه ای از پدر شما(برای مثال) به شما و سایر برادران و خواهرانتان ارث می رسد تا زمانی که جداگانه تقسیم نشده است همه ی شما شریک محسوب می شوید و هیچ کدام حق این را ندارید که ملک را متصرف کنید.  اگر بدون اجازه ازشما  برادران و خواهرانتان، ملک را تصرف کرده اند می توانید علاوه بر اینکه مانع ادامه تصرف آنها بشوید از همه ی متصرفین هزینه و خسارت هم دریافت کنید.

خلع ید توسط مستاجر

مستاجر نمیتواند خلع ید بخواهد زیرا دعوای خلع ید توسط مالک باید طرح شود. او باید تحت عناوین دیگری مثل تصرف عدوانی یا مزاحمت، دادخواست بدهد.

وکیل برای خلع ید

وکیل متخصص خلع ید

دعاوی ملکی باید توسط وکیل طرح شود زیرا پای ملکی در میان است که در کمترین حالت میلیون ها تومان ارزش دارد و هر دعوایی عناصر مختص به خود را دارد که اگر در عنوان دادخواست اشتباه نوشته شود دادخواست رد می شود.  و اگر دفاع درست و قانونی انجام نشود شخص مقابل شما محکوم نخواهد شد و برای همیشه ملک را از دست خواهید داد.

برای مثال اگر شما سند مالکیت دارید اما از قبل اجازه تصرف کردن ملک خود را به متصرف داده اید و الان زمان اجازه شما به پایان رسیده و او همچنان ملک را تصرف دارد باید علیه دعوای تخلیه ید مطرح کنید نه خلع ید

گروه وکلای وکیل تاپ با داشتن وکلای زبده متخصص ملک و بهترین وکیل خلع ید که سال ها در این زمینه فعالیت کرده اند، خیال شما را از بابت طرح یک دادخواست بی نقص و یک دفاع جانانه راحت کرده است و شما می توانید به خاطری آسوده صفر تا صد طرح دعوا و گرفتن خسارت را به ایشان بسپارید.

نتیجه گیری

وکیل متخصص خلع ید کسی است که در امور ملکی متخصص است و تسلط کافی برای پیش برد پرونده ها را در این زمینه دارد که در بالا سعی داشتیم با اشاره مختصری به دعوای خلع ید وکیل متخصص در این زمینه را به شما معرفی کنیم. موسسه وکیل تاپ موسسه حقوقی تخصصی آنلاینی است که آمادگی دارد در هر لحظه به شما خدمات مشاوره ای و وکالت آنلاین و تلفنی چه در تهران و چه باقی شهر ها با نازلترین و هزینه و بیشترین میزان نتیجه گیری ارائه دهد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
زمان پاسخ به دیدگاه شما از طرف وکلای سایت وکیل تاپ ۴۸ ساعت می باشد. درصورت نیاز به مشاوره فوری حقوقی میتوانید از این لینک نسبت به پرسش سوال خود اقدام کنید.



سوالات خود را از ما بپرسید

وکلای پایه یک ما اماده پاسخ به سوالات شما هستند