دادخواست تأمین دلیل در عدم تکمیل تعمیرات

تامین دلیل در اینجا برای حفظ آثار و دلائل موجود وحفظ وضعیت فعلی است که احتمال می رود در آینده دسترسی به این دلائل سخت یا غیر ممکن شود. در اینجا به دلیل وجود یک قرارداد تعمیرات، خواندگان موظف به تعمیر طبق قرار بوده اند و تخلف کرده اند لذا خواهان می تواند از شورای حل اختلاف با پرداخت هزینه دعاوی غیر مالی (از دویست هزار ریال تا یک ملیون ریال ) درخواست تامین کند .این دلیل ها صورت برداری می شود اما به این معنا نیست که خواندگان نتواند خلاف آنرا اثبات کنن. تشخیص ارزش دلیل نیز با دادگاه رسیدگی کننده است نه شورای حل اختلاف.

 

مشاوره حقوقی فوری

مشاوره تخصصی تلفنی و متنی آنلاین با وکلای سراسر کشور

نمونه دادخواست تأمین دلیل در عدم تکمیل تعمیرات

مشخصات طرفین نام نام خانوادگی نام پدر شغل محل اقامت شهر- خیابان- کوچه- شماره- پلاک
خواهان
خوانده
وکیل یا نماینده
تعیین خواسته تأمین دلیل در عدم تکمیل تعمیرات
دلایل و منضمات کپی مصدق ۱. قرارداد ۲. نظر کارشناس ۳. ……….
ریاست محترم شورای حل اختلاف……….

با سلام، احتراماً به استحضار می‌رساند:

اینجانب با خوانده/ خواندگان قراردادی را در خصوص انجام تعمیرات طبق لیست ضمیمه در………. به امضا رسانده‌ایم. با وصف اینکه از تاریخ مندرج در قرارداد موضوع قرارداد را جهت انجام تعمیرات کلاً در اختیار خوانده/ خواندگان قرارداد و حتی پرداخت‌های متعددی را نیز به وی داشته‌ام و از آن زمان نیز حدود………. سپری می‌گردد؛ ولی خوانده/ خواندگان به تعهدات قراردادی خود عمل نمی‌نمایند. فلذا به‌منظور ثبت و حفظ آثار فعلی و موجود در موضوع قرارداد به استناد ماده ۱۴۹ قانون آیین دادرسی دادگاه‌های عمومی و انقلاب در امور مدنی صدور قرار تأمین دلیل با جلب‌نظر کارشناس رسمی دادگستری مورد استدعاست.

 

محل امضاء مهر- انگشت

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
زمان پاسخ به دیدگاه شما از طرف وکلای سایت وکیل تاپ ۴۸ ساعت می باشد. درصورت نیاز به مشاوره فوری حقوقی میتوانید از این لینک نسبت به پرسش سوال خود اقدام کنید.



سوالات خود را از ما بپرسید

وکلای پایه یک ما اماده پاسخ به سوالات شما هستند