دادخواست تخلیه به علت تغییر شغل

قانون مدنی می گوید: مستاجر باید در عین اجاره به طور متعارف رفتار کند و از تعدی و تفریط بپرهیزد. ثانیا عین مستاجره برای همان مصرفی که در اجاره مقررشده و در صورت عدم تعیین در منافع مقصوده که از اوضاع و احوال استنباط می شود استعمال نماید.لکن اگر منفعتی که در قرارداد تعیین شده به خصوصیات آن منظور نبوده مستاجر می تواند استفاده منفعتی کندکه ازحیث ضرر مساوی یا کمتراز منفعت معینه باشد. اگر منع مستاجر خاطی ممکن نباشد مستاجر حق فسخ خواهد داشت.

مشاوره حقوقی فوری

مشاوره تخصصی تلفنی و متنی آنلاین با وکلای سراسر کشور

نمونه دادخواست تخلیه به علت تغییر شغل

مشخصات طرفین نام نام خانوادگی نام پدر شغل محل اقامت- شهر- خیابان- کوچه- شماره- پلاک
خواهان
خوانده
وکیل یا نماینده
تعیین خواسته تخلیه مورد اجاره به لحاظ تغییر شغل به انضمام کلیه خسارت قانونی
دلایل و منضمات دادخواست کپی مصدق: ۱. سند مالکیت ۲. قرارداد اجاره ۳. استعلام ثبتی،
۴. معاینه و تحقیق محلی، ۵. تأمین دلیل
ریاست محترم مجتمع قضائی……….

با سلام، احتراماً به استحضار می‌رساند:

بر اساس قرارداد اجاره مورخ خوانده/ خواندگان در………. دانگ………. باب واحد تجاری جزء پلاک ثبتی………./ ………. بخش………. به جهت شغل………. ید استیجاری دارند. نظر به اینکه به‌موجب قرارداد اجاره مذکور مستأجر از تغییر شغل ممنوع بوده و حق نداشته است بدون اذن موجر شغل خود را در مورد اجاره تغییر دهد و وفق تأمین دلیل انجام‌شده خوانده/ خواندگان محترم شغل خود را از حرفه مندرج در قرارداد به………. تغییر داده است که این تخلف وی تجاوز آشکار از تعهدات قراردادی و موجب تضییع حقوق اینجانب شده است. فلذا نظر به‌مراتب مذکور ضمن صدور قرار معاینه و تحقیق محلی و اجرای آن‌ها صدور حکم محکومیت خوانده/ خواندگان به تخلیه مورد اجاره به لحاظ تغییر شغل مستنداً به مواد ۴۹۰، ۴۹۱ قانون مدنی و بند ۷ از ماده ۱۳ قانون روابط موجر و مستأجر سال ۱۳۵۶ به انضمام جمیع خسارات و هزینه دادرسی در حق اینجانب مورد استدعاست.

 

محل امضاء- مهر- انگشت

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
زمان پاسخ به دیدگاه شما از طرف وکلای سایت وکیل تاپ ۴۸ ساعت می باشد. درصورت نیاز به مشاوره فوری حقوقی میتوانید از این لینک نسبت به پرسش سوال خود اقدام کنید.



سوالات خود را از ما بپرسید

وکلای پایه یک ما اماده پاسخ به سوالات شما هستند