نمونه شکوائیه فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران

هر کس علیه نظام جمهوری اسلامی ایران یا به نفع گروه‌ها و سازمان‌های مخالف نظام به هر نحو فعالیت تبلیغی نماید به حبس از سه ماه تا ‌یکسال محکوم خواهد شد. هرگاه شخص انتقادی علیه عملکرد یک مسئول یا نهاد دولتی بدون اینکه قصد برانداختن حکومت وجودداشته باشددر صورتی که با کلیت نظام مخالفت نداشته باشداز شمول این ماده خارج است.در این ماده با توجه به قید آن هر نحو فعالیت تبلیغی از قبیل برگزاری تظاهرات ،راه انداختن ایستگاه های رادیو تلوزیون در خارج همگی تحت شمول ماده قرار میگیرد.

مشاوره حقوقی فوری

مشاوره تخصصی تلفنی و متنی آنلاین با وکلای سراسر کشور

نمونه شکوائیه فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران

بسمه‌تعالی

شاکی/ شاکیه /شکات …فرزند/ فرزندان … به آدرس …

مشتکی‌عنه/ متشاکی/ مشتکی‌عنهم … فرزند/ فرزندان … به آدرس …

موضوع: فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران

ریاست محترم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان …

با سلام

 احتراماً به استحضار عالی می‌رساند؛ مشتکی‌عنهم با برگزاری تظاهرات علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و به نفع گروه‌ها و سازمان‌های مخالف نظام فعالیت تبلیغی می‌نمایند که در این مورد تذکرات لازم نیز داده شده است؛ اما در جلوگیری از اقدامات مشارالیهم مؤثر واقع نشده است؛ لذا با تقدیم این شکوائیه مستنداً به ماده ۵۰۰ قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده) تقاضای رسیدگی و تعقیب کیفری نامبردگان را از محضر عالی مستدعی می‌باشد.

با تجدید احترام

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
زمان پاسخ به دیدگاه شما از طرف وکلای سایت وکیل تاپ ۴۸ ساعت می باشد. درصورت نیاز به مشاوره فوری حقوقی میتوانید از این لینک نسبت به پرسش سوال خود اقدام کنید.



سوالات خود را از ما بپرسید

وکلای پایه یک ما اماده پاسخ به سوالات شما هستند