نمونه شکوائیه قاچاق مشروبات الکلی

وارد نمودن مشروبات الکلی به کشور قاچاق محسوب می گردد و واردکننده صرف نظر از میزان آن به شش ماه تا پنج سال حبس و تا هفتادوچهار(۷۴) ضربه شلاق و نیز پرداخت جزای نقدی به میزان ده برابر ارزش عرفی(تجاری) کالای یادشده محکوم می شود. رسیدگی به این جرم در صلاحیت محاکم عمومی است.به موجب این ماده فقط و ترد کردن مشروبات الکلی جرم است نه صادر کردن آن. مجازات حبس قاچاق کننده یک مقدار ثابتی می باشد ولی جزای نقدی به میزان ده برابر ارزش عرفی کالای وارد شده است.این جرم مطلقا غیرقابل تعلیق است.

مشاوره حقوقی فوری

مشاوره تخصصی تلفنی و متنی آنلاین با وکلای سراسر کشور

نمونه شکوائیه قاچاق مشروبات الکلی.

بسمه‌تعالی

شاکی/ شاکیه /شکات …فرزند/ فرزندان … به آدرس …

مشتکی‌عنه/ متشاکی/ مشتکی‌عنهم … فرزند/ فرزندان … به آدرس …

موضوع: قاچاق مشروبات الکلی

ریاست محترم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان …

با سلام

 احتراماً به استحضار عالی می‌رساند؛ مشتکی‌عنه که از کارکنان دولت می‌باشد با وارد نمودن مشروبات الکلی به کشور قاچاق می‌نماید. لازم به ذکر است که نامبرده قاچاق مشروبات الکلی را حرفه خود قرار داده و چندین پرونده در این خصوص دارد که در ۴ پرونده محکومیت حاصل نموده و یک پرونده دیگر نیز به کلاسه … در شعبه … دادگاه شهرستان … تحت رسیدگی دارد؛ فلذا با استناد به ماده ۷۰۳ قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده) تقاضای رسیدگی و تعقیب کیفری نامبرده را از محضر عالی مستدعی می‌باشد.

با تجدید احترام

امضاء شاکی

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
زمان پاسخ به دیدگاه شما از طرف وکلای سایت وکیل تاپ ۴۸ ساعت می باشد. درصورت نیاز به مشاوره فوری حقوقی میتوانید از این لینک نسبت به پرسش سوال خود اقدام کنید.



سوالات خود را از ما بپرسید

وکلای پایه یک ما اماده پاسخ به سوالات شما هستند