دانلود نمونه شکوائیه برداشت و جمع‌آوری غیرقانونی پسته

طبق قانون تعزیرات هر کس محصول دیگری را بچراند یا تاکستان یا باغ میوه یا نخلستان کسی را خراب کند یا محصول دیگری را قطع و درو نماید یا به‌واسطه سرقت یا قطع آبی که متعلق به آن است یا با اقدامات و وسایل دیگر خشک کند یا باعث تضییع آن بشود یا آسیاب دیگری را از استفاده بیاندازد به‌حبس از شش ماه تا سه سال و شلاق تا (۷۴) ضربه محکوم می‌شود. از انجا که منطقه مورد نظر در شکوائیه منطقه حفاظت شده می باشد طبق ماده ۲ قانون حفاظت از مراتع و جنگل‌داری حفظ و احیاء و اصلاح و توسعه و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع و بیشه‌های طبیعی و اراضی جنگلی ملی شده متعلق بدولت بعهده‌سازمان جنگلبانی ایران است.

 

مشاوره حقوقی فوری

مشاوره تخصصی تلفنی و متنی آنلاین با وکلای سراسر کشور

نمونه شکوائیه برداشت و جمع‌آوری غیرقانونی پسته

بسمه‌تعالی

شاکی/ شاکیه /شکات …فرزند/ فرزندان … به آدرس …

مشتکی‌عنه/ متشاکی/ مشتکی‌عنهم … فرزند/ فرزندان … به آدرس …

موضوع: برداشت و جمع‌آوری غیرقانونی پسته

ریاست محترم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان …

با سلام

 احتراماً به استحضار عالی می‌رساند؛ مشتکی‌عنه بدون توجه به قوانین و مقررات خاص سازمان جنگل‌ها و مراتع و آبخیزداری کشور اقدام به جمع‌آوری غیرقانونی ۸۰ کیلوگرم پسته از ذخیرگاه پسته وحشی در محدوده استحفاظی منطقه … که با نصب تابلوی ممنوعیت جمع‌آوری به اطلاع اهالی محل رسیده بود، نموده است؛ لذا عمل ارتکابی مشارالیه طبق ماده ۶۸۴ قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده) و ماده ۲ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع و ماده واحده آن خلاف و جرم محسوب می‌گردد. بناء علی‌هذا با عنایت به شرح موضوع تقاضای رسیدگی و تعقیب کیفری نامبرده را از محضر عالی مستدعی می‌باشد.

با تجدید احترام

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان …

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
زمان پاسخ به دیدگاه شما از طرف وکلای سایت وکیل تاپ ۴۸ ساعت می باشد. درصورت نیاز به مشاوره فوری حقوقی میتوانید از این لینک نسبت به پرسش سوال خود اقدام کنید.



سوالات خود را از ما بپرسید

وکلای پایه یک ما اماده پاسخ به سوالات شما هستند