مشاوره حقوقی تلفنی همه ساعت ۷ روز هفته

مشاوره حقوقی تلفنی در سامانه وکیل تاپ به صورت خودکار بین وکیل و موکل انجام میشه که این امکان را به کاربران و وکلای متخصص میدهد که در طول شبانه روز و به صورت هفت روز هفته بدون اینکه کاربر دغدغه زمان خاص را داشته باش مشاوره تلفنی بگیره سامانه وکیل تاپ به گونه ای طراحی شده که شما وکیل متخصص را در هر زمینه و هر شهر را پیدا کنید این موضوع شما را از سفرهایی که ممکن است به خاصر طرح دعوای به شهر های مختلفی دارید بی نیاز میکنه هم چنین تظمین بازگشت وجه و کیفت برقراری تماس رایگان این روند را بهبود بخشیده. در ادامه یا ما همراه باشید.

گسترش مرزهای بین‌المللی تجارت، توسعه روابط در زمینه‌های گوناگون و پیدایش کسب و کارهای نوین، لزوم اطلاع از حقوق بین‌الملل، حقوق عمومی، حقوق بشر، آزادی‌های مدنی و منشور حقوق شهروندی را ضروری ساخته است. اما عموم مردم و حتی بهترین وکلای خبره نیز از همه قوانین و مسائل حقوقی اطلاع ندارند؛ از این رو نیاز به مرجعی که شامل مجموعه‌ای از وکلای مجرب برای بررسی و انتخاب وکیل و دریافت مشاوره حقوقی باشد، به خوبی احساس می‌شود.

امروزه برای حل این مسئله، وب‌سایت‌هایی ایجاد شده‌اند که بر پایه پرسش و پاسخ هستند و در آنها وکلا و کارشناسان حقوقی ۲۴ ساعته و در بسیاری از زمینه‌های حقوقی و به روش های گوناگون، پاسخگوی افراد هستند. در این وب‌سایت‌ها، نقش مشاور حقوقی شناسایی مشکل مراجعه‌کننده، آگاه ساختن موکل از حقوق و تعهداتش و کمک به او در درک مسیرهای اقدامی است که می‌تواند انجام دهد. اساس کار این مراکز، ارائه خدمات بصورت مشاوره حقوقی تلفنی، متنی و همچنین رزرو مشاوره حضوری است.

سوال حقوقی رایگان، مشاوره حقوقی رایگان، پرسش پاسخ حقوقی

ضرورت ایجاد مراکز مشاوره حقوقی تلفنی رایگان شبانه‌ روزی

وجود مشکلاتی نظیر عدم وجود سامانه‌ای جامع برای شناخت و انتخاب آگاهانه وکیل، هزینه‌های گزاف خدمات حقوقی و پایین بودن اطلاعات حقوقی مردم باعث شد برای حمایت از جامعه وکلا و کاهش مشکلات و ابهامات حقوقی مردم، سامانه وکیل تاپ به عنوان مدرن‌ترین سامانه آنلاین حقوقی، طراحی و در اختیار تمام هموطنان عزیزمان در داخل و حتی خارج کشور قرار گیرد؛

نحوه ارائه خدمات در وب‌سایت وکیل تاپ به صورت ۲۴ ساعته است و ثبت انواع درخواست‌ها و پرسش‌های کاربران سایت در هر ساعت از شبانه‌روز امکان پذیر است. خدمات وکیل تاپ شامل مشاوره آنلاین متنی، مشاوره حقوقی تلفنی، مشاوره حقوقی حضوری، بانک لایحه‌ها و اسناد حقوقی و قضائی، قراردادها و داوری، املاک و مستغلات، کیفری، خانواده و ارث، درخواست ثبت اختراع و شرکت و برند در داخل و خارج از کشور و پشتیبانی تمامی خدمات ذکر شده می‌باشد. تمامی پرسش و پاسخ های مطرح شده در سایت وکیل تاپ رایگان است و بدون هیچ هزینه ای وکلا ظرف مدت ۷۲ ساعت به سوالات شما پاسخ خواهد داد.

مشاوره حقوقی تلفنی رایگان وکیل تاپ

یک روش جدید مقرون به صرفه و راحت برای اطلاع از تمام جنبه‌های قانون و حقوق، مشاوره حقوقی رایگان شبانه‌روزی سامانه وکیل تاپ است. مشاوره حقوقی تلفنی در مورد اکثر مسائل حقوقی برای هر شخصی در دسترس است. این نوع مشاوره یکی از بهترین و همچنین سریعترین راهکار برای حل مشکلات حقوقی است؛ برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان در وب‌سایت وکیل تاپ، کافیست وارد سایت شده و با انتخاب آیکون مربوطه و تکمیل فرآیند ورود، شامل وارد کردن شماره موبایل، ثبت رمز ارسالی و نوشتن نام و نام خانوادگی، درخواست را ثبت کرد؛

مزایای مشاوره حقوقی تلفنی رایگان شبانه‌ روزی

صرفه‌جویی در زمان: از آنجایی که برای انجام مشاوره تلفنی نیازی به مراجعه به دفاتر حقوقی نیست، این امکان باعث صرفه‌جویی در زمان به خصوص برای افراد دارای مشغله کاری زیاد می‌شود.

صرفه‌جویی در هزینه‌ها:ارتباط تلفنی رایگان با مشاور حقوقی با حذف هزینه‌های اضافی مانند ایاب و ذهاب و همچنین حذف حق‌الزحمه مشاوره حضوری، باعث کاهش هزینه‌ها تا حد بسیار زیادی می‌شود.

حفظ حریم خصوصی: بسیاری از افراد به علت اینکه در مشاوره تلفنی مجبور نیستند روبرو با مشاور صحبت کنند و به این ترتیب احساس راحتی بیشتری دارند، مشاوره غیرحضوری را به دیدار حضوری ترجیح می‌دهند؛ از طرفی کیفیت ارتباط غیرحضوری به همان اندازه مشاوره حضوری بوده و در کمال دقت و توجه توسط مشاوران و وکلای عزیز انجام می‌گیرد؛ از این رو بهترین گزینه مشاوره حقوقی، به صورت تلفنی است.

شماره تماس با وکیل

نتیجه گیری

‌دسترسی به خدمات حقوقی یک الزام مهم برای هر کسب و کاری است، به ویژه برای کسانی که اغلب در طول توسعه معاملات تجاری خود با تعدادی از موانع قانونی روبرو هستند. از این رو در دسترس بودن یک سیستم آنلاین مشاوره حقوقی و مشاوره حقوقی تلفنی رایگان شبانه روزی امری ضروری است؛ سامانه وکیل تاپ با ارائه خدمات حقوقی حضوری و غیر حضوری نامحدود در حوزه‌های مختلف، توانسته به خوبی این نیاز جامعه را هموار کند.

وب‌سایت وکیل تاپ با ۱۲ سال سابقه خدمت به هموطنان با دسترسی نامحدود و شبانه‌روزی و ارائه مشاوره فوری توسط وکلای مجرب در همه جنبه‌های شخصی و حرفه‌ای، عملا وارد دنیای خانواده‌ها، شرکت‌ها و تمام کسانی که مشکل حقوقی دارند، شده است.

استفاده از مشاوره حقوقی تلفنی رایگان به صورت پرسش و پاسخ در این سامانه، یکی از راه های دسترسی سریع و ارزان به وکلای مجرب است که این خدمت‌رسانی در کنار سایر خدمات وکیل تاپ، به خوبی باعث تحقق این شعار شده است: وکیل تاپ وکیل همراه شما

مشاوره حقوقی فوری

مشاوره تخصصی تلفنی و متنی آنلاین با وکلای سراسر کشور

سوالات متداول

برای اثبات این موضوع، تعدادی از پرسش‌های مطرح شده به صورت غیرحضوری در سایت وکیل تاپ و پاسخ‌های ارائه شده توسط مشاوران و وکلای سایت را باهم مشاهده می‌کنیم؛

آیا از لحاظ قانونی زن می‌تواند همسرش را وادار به مهاجرت کند؟

در صورتیکه وکالت در تعیین مسکن به زوجه داده نشده باشد، از لحاظ قانونی نمی‌تواند زوج را مجبور به مهاجرت به کشور دیگری کند؛ ولی در خصوص تعهد رسمی و ضمانت اجرای آن، بستگی به موضوع و شرایط دارد.

اگر نوشته‌ای طبق نظر کارشناس جعلی تشخیص داده شود، رأی دادگاه چه خواهد بود؟

اگر نظر کارشناسی قطعی اعلام شود و اعتراضی صورت نگرفته باشد، دادگاه براساس نظریه ۳ نفره تصمیم می‌گیرد، هرچند الزامی ندارد.

در صورت داشتن مجوز حمل شوکر توسط مرکز ناجا، در چه مواردی می‌توان از آن استفاده نمود؟

فقط در مقام دفاع مشروع و به حد ضرورت و تساوی در دفاع می‌توانید از وسایل دفاع شخصی استفاده نمایید.

اگر پس از تعویض پلاک، متوجه چپی بودن ماشین شویم چه باید کرد؟

با توجه به قرارداد، امکان فسخ معامله یا مطالبه خسارت با‌ نظر کارشناس فراهم است.

چطور می‌توان بابت سواستفاده جنسی شکایت کرد ؟

با حفظ آثار، هرچه سریع‌تر (تا ۷۲ ساعت) شکایت کرده تا با ارجاع به پزشکی قانونی مورد ثابت گردد.

مجازات استفاده از حساب دیگری چیست؟

با اثبات سوء‌نیت، حبس یا جزای نقدی تعیین می‌شود‌. بسته به نحوه دفاع و اثبات یا عدم اثبات جرم دارد.

آیا به جای ضامن معتبر در دادسرا می‌توان از استشهاد محلی یا پول استفاده کرد؟

استشهادیه مورد قبول نیست، ولی وجه نقد را بعنوان ضمانت قبول می‌کنند.

آیا کسی که پولی را قرض داده و سفته سه ماهه گرفته، می‌تواند قبل از موعد مقرر پولش را مطالبه کند؟

در صورتیکه سفته شما سه ماه مهلت دارد، مکلف به تادیه وجه در مدت زمان کمتر از سه ماه نیستید، علاوه بر اینکه امکان اخذ برگ جلب، قبل از احضار و دفاع وجود ندارد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
3 نظرات
  1. مهدی می گوید

    باسلام
    خسارات وارده ناشی از توقیف مستثنیات دین

    با توقیف موتور سیکلت که وسیله امرار معاش بوده اقدام به اعتراض در اداره ثبت شده و ارائه مدارک شغلی غیر معتبر مربوط به چند سال قبل ( که در احکام مربوطه تاریخ صدور و مدت اعتبار درج شده ) توسط زوجه به اداره ثبت ارائه شده و متاسفانه عدم بررسی یا استعلام مدارک توسط کارشناس پرونده سبب صدور رای ریاست ثبت مبنی بر عدم شمول موتورسیکلت بعنوان مستثنیات دین شده است
    اعتراض به رای رئیس ثبت شده و هنوز رای هیئت نظارت صادر نشده
    ضمنا حکم دادگاه برای اعسار و تقسیط و تعدیل تقسیط دارم که هر دو رای قطعی شده
    اتوقیف موتور (آذر ۱۴۰۰) تا اردیبهشت ۱۴۰۱ طول کشیده و معلوم نیست رای هیئت نظارت کی صادر میشه
    سوال : با توجه به اینکه کسب درامد و تامین امرار معاش بنده به این موتور بستگی داره و حداقل شش ماه هست که کسب درامد نداشتم ؛ جهت جبران این خسارت چه اقدامی کنم

  2. زهره می گوید

    در هنگام عقد صلح عمرا شهادت و یا حضور وراث دیگر لازم است؟

    1. زینالی می گوید

      سلام: اگر در قالب اسناد عادی باشد نیاز به دو شاهد هست ولی اگر در دفتر خانه این سند تنظیم شده باشد نیازی نیست چون سند رسمی است

زمان پاسخ به دیدگاه شما از طرف وکلای سایت وکیل تاپ ۴۸ ساعت می باشد. درصورت نیاز به مشاوره فوری حقوقی میتوانید از این لینک نسبت به پرسش سوال خود اقدام کنید.



سوالات خود را از ما بپرسید

وکلای پایه یک ما اماده پاسخ به سوالات شما هستند