نمونه شکوائیه عمل شنیع لواط

لواط عبارت از دخول اندام تناسلی مرد به اندازه ختنه گاه در دبر انسان مذکر است. حد لواط برای فاعل، درصورت عنف، اکراه یا دارا بودن شرایط احصان، اعدام و در غیر این صورت صد ضربه شلاق است. حد لواط برای مفعول در هر صورت (وجود یا عدم احصان) اعدام است.در صورتی که فاعل غیر مسلمان و مفعول، مسلمان باشد، حد فاعل اعدام است. احصان عبارت است از آنکه مرد همسر دائمی و بالغ داشته باشد و در حالی که بالغ و عاقل بوده از طریق قبل با همان همسر در حال بلوغ وی جماع کرده باشد و هر وقت بخواهد امکان جماع از همان طریق را با وی داشته باشد. زنا لواط تفخیذ و مساحقه از جمله اعمالی ایست که برای اثبات آن شهادت چهار مرد که عاقل و بالغ و دارای طهارت مولد باشندلازم است. این جرم با چهار بار اقرار مرتکبین نیز قابل اثبات است.

مشاوره حقوقی فوری

مشاوره تخصصی تلفنی و متنی آنلاین با وکلای سراسر کشور

نمونه شکوائیه عمل شنیع لواط

بسمه‌تعالی

شاکی/ شاکیه /شکات …فرزند/ فرزندان … به آدرس …

مشتکی‌عنه/ متشاکی/ مشتکی‌عنهم … فرزند/ فرزندان … به آدرس …

موضوع: عمل شنیع لواط

ریاست محترم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان …

با سلام

 احتراماً به استحضار عالی می‌رساند؛ مشتکی‌عنه ردیف اول شب گذشته فرزند اینجانب به نام … را اغفال نموده و به منزل مشتکی‌عنه ردیف دوم برده است و در آنجا به زور با فرزندم عمل شنیع لواط انجام داده‌اند که با فریاد و درخواست کمک فرزندم همسایه‌ها پلیس را خبر نموده و مأمورین وارد منزل شده و با مشاهده عمل شنیع مشتکی‌عنهم فرزندم را از چنگال نامبردگان نجات داده و مشارالیهم را دستگیر کرده‌اند؛ لذا با تقدیم این شکوائیه مستنداً به مواد ۲۳۳ و ۲۳۴ قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده) تقاضای رسیدگی و تعقیب کیفری نامبردگان را از محضر عالی مستدعی می‌باشد.

با تجدید احترام

امضاء شاکی

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
زمان پاسخ به دیدگاه شما از طرف وکلای سایت وکیل تاپ ۴۸ ساعت می باشد. درصورت نیاز به مشاوره فوری حقوقی میتوانید از این لینک نسبت به پرسش سوال خود اقدام کنید.



سوالات خود را از ما بپرسید

وکلای پایه یک ما اماده پاسخ به سوالات شما هستند