نمونه قرارداد انتقال اجرایی

در صورتی که بدهکار بانکی که نزد بانک ملکی را به وثیقه گذاشته است، بدهی خود به بانک را وصول نکند، بانک پس از گذشت مدت ۶ ماه اقدام به مزایده ملک در رهن بانک می نماید. پس از مزایده و طی تشریفات آن ملک به تملک بانک در می آید در اینجا با ارسال صورتجلسه تنفیذ مزایده و دستور رئیس اجرای ثبت، سند ملک از نام راهن خارج و به اسم بانک یا موسسه اعتباری انتقال پیدا می کند و بانک یا موسسه می تواند به موجب سند مالکیت، از دادگاه حقوقی متصرف حکم خلع ید بگیرد و متصرف را از ملک خارج نماید، حتی اجرت المثل ایام تصرف از مزایده تا لحظه خلع ید و اجرای آن را از متصرف دریافت می نماید.

مشاوره حقوقی فوری

مشاوره تخصصی تلفنی و متنی آنلاین با وکلای سراسر کشور

قرارداد انتقال اجرایی

 خانم / آقای:….فرزند آقای….  دارای شناسنامه شماره….  صادره از…. ساکن تهران:

به موجب سند رهنی شماره…. مورخ  /    /   ۱۳ دفترخانه شماره….. تهران شش دانگ عرصه و اعیان یک باب خانه مسکونی احداثی در ششدانگ یک قطعه زمین به مساحت…. متر مربع دارای پلاک فرعی از…. اصلی مفروز و مجزی شده از پلاک فرعی از اصلی مرقوم…  واقع در اراضی بخش ثبتی تهران که ذیل شماره….  مورخ …. صفحه…. دفتر املاک بخش مربوطه بنام مشار اليها ثبت و سند صادر گردیده و محدود است به حدود اربعه ذیل: شمالاً           شرقاً              غرباً                        جنوباً

به انضمام برق شماره پرونده ….. و آب شماره اشتراك….  و گاز شهری شماره شناسائی منصوبه های در آن از تاریخ    /  /  ۱۳ به مدت سه سال در قبال مبلغ…. ریال به انضمام خسارات در وثيقه بانك…. مقیم تهران به نشانی: …. گزارده و در موعد مقرر مذکور نسبت به پرداخت بدهی اقدامی ننموده لذا پس از صدور اجرائیه و تشکیل پرونده در دایره…. اجراء به کلاسه ….  اجرائیه در تاریخ   /   /  ۱۳ ابلاغ و صحت آن نیز توسط متصدی مربوطه گواهی شده و چون مدیون ظرف شش ماه مدت قانونی برابر گواهی متصدیان مربوطه درخواست حراج ملك مورد وثیقه را ننموده است بنابراین پس از انقضاء مدت هشت ۸ ماه مهلت مقرر در ماده ۳۴ اصلاحی قانون ثبت و باتوجه به اینکه در ظرف هشت ماه مذکور به موجب گواهی متصدیان اعتراضی به عملیات اجرایی نشده و طلب طلبکار هم تودیع نگردیده و با عنایت به اینکه کلیه حقوق دولتی نیز وصول شده ملك مزبور با ضمایم مرقوم در قبال مبلغ      ریال اصل طلب و مبلغ ریال خسارت تأخیر و مبلغ …. ریال نیم عشر اجرائی طبق مقررات آئین نامه اجراء مفاد اسناد رسمی لازم الاجراء و نظر به گذشتن هشت ماه مهلت مقرر در قانون فوق الذکر به بانك ….  به مشخصات فوق واگذار می شود و این ورقه به منزله سند انتقال اجرائی است.

 ضمناً نیم عشر اجرائی مذکور به موجب فیش شماره…. وصول گردیده و مبلغ …..  ریال وصولی از بستانکار طی فیش شماره  ….بنفع مدیون در صندوق اجراء تودیع شده است.

تذكاریه: ۱. این انتقال بدون ارائه سند مالکیت به لحاظ اظهار به عدم دسترسی به سند مالکیت، صورت پذیرفته ۲. از سوی اداره اجراء خانم/ آقای:….  فرزند آقای  …. دارای شناسنامه شماره….صادره از….طبق معرفی نامه شماره ….  و از سوی ….بانك ….خانم/ آقای ….  فرزند آقای ….  دارای شناسنامه شماره…. صادره از …. برابر معرفی نامه شماره ….  این سند را امضاء نموده و می نمایند.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
زمان پاسخ به دیدگاه شما از طرف وکلای سایت وکیل تاپ ۴۸ ساعت می باشد. درصورت نیاز به مشاوره فوری حقوقی میتوانید از این لینک نسبت به پرسش سوال خود اقدام کنید.



سوالات خود را از ما بپرسید

وکلای پایه یک ما اماده پاسخ به سوالات شما هستند