دیه دست و پا چقدر است مصوبه سال ۱۴۰۱

دیه دست و پا چقدر است مصوب سال 99 دیه دست و پا و قتی به شخص تعلق میگیرد در اثر حوادث کار، تصادفات یا دعوا، دست یا پا بسیار آسیب می بیند. از جمله آسیب هایی که ممکن است به این اعضا وارد شود، قطع شدن کامل یا ناقص آنها، فلج شدن، قطع انگشتان آن و … است که هر کدام دیه جداگانه دارد.

در قانون مجازات ما، در مواد ( ۶۳۵ تا ۶۴۶ ) دیه انواع جنایات وارد بر دست و پا به تفکیک مقرر شده است. در این نوشته، میزان دیه این دو عضو را طبق قانون و برحسب نرخ مصوب دیه سال ۱۴۰۱محاسبه می نماییم.

دیه قطع کردن و از بین بردن دست

قطع کردن و یا از بین بردن هرکدام از دست ها از قسمت مچ، نصف دیه کامل دارد البته به شرط آنکه دست دارای انگشتان کامل باشد. در این خصوص فرقی نمی کند که قربانی دو دست داشته باشد و یا به هر علت دارای یک دست باشد.

لازم به ذکر است نرخ دیه کامل در سال ۱۴۰۱ معادل ۶۰۰ میلیون تومان است؛ بنابراین دیه یک دست، نصف این مبلغ است که معادل ۳۰۰ میلیون تومان می باشد.دیه دست و پا چقدر است مصوب سال 99

مشاوره حقوقی فوری

مشاوره تخصصی تلفنی و متنی آنلاین با وکلای سراسر کشور

حالت های مختلف دیه قطع دست

  • دیه قطع کردن دست از قسمت بالاتر مفصل مچ: دستی که دارای انگشتان است؛ چنانچه از بالاتر از مفصل مچ قطع شود؛ علاوه بر نصف دیه کامل، ارش نیز دارد.
  • دیه قطع کردن دست از قسمت بالاتر از آرنج: همچنین دستی که دارای ساعد است؛ چنانچه از بالاتر از آرنج قطع شود؛ علاوه بر نصف دیه کامل، موجب ارش مقدار زائدی که قطع شده نیز خواهد بود.
  • دیه قطع کردن دست از آرنج: دیه قطع دست از آرنج چه دارای کف باشد چه نباشد نصف دیه کامل است؛ البته به شرطی که ساعد داشته باشد.
  • دیه قطع کردن دست از شانه: قطع کردن دست از شانه در صورتیکه دارای بازو باشد نصف دیه کامل دارد خواه دارای آرنج باشد خواه نباشد.
  • دیه قطع دست شخص دو دست: قطع کردن یا از بین بردن دست اصلی شخصی که از مچ یا آرنج یا شانه دارای دو دست می باشد، موجب نصف دیه کامل و قطع دست زائد نیز موجب ارش است. تشخیص دست اصلی و زائد بر عهده کارشناس مورد پزشکی قانونی است.

دیه از بین بردن انگشتان دست

 قطع کردن تمام انگشتان یک دست از انتهای انگشتان یا تا مچ، موجب نصف دیه کامل می باشد.

حالت های مختلف دیه انگشت دست

  • دیه قطع و از بین بردن هرکدام از انگشتان: هریک از انگشتان اصلی دست، یک دهم دیه کامل دارد.یعنی هر انگشت معادل چهل و هشت میلیون خواهد بود.
  • دیه بریدن و از بین بردن هر بند انگشت: بریدن یا از بین بردن هر بند انگشت به جز شست، موجب یک سوم دیه آن انگشت و هر بند انگشت شست، موجب نصف دیه شست است.
    بنابراین باید گفت دیه هر انگشت یک دهم دیه کامل و دیه هر بند انگشت یک سوم از یک دهم دیه کامل می باشد.
  • دیه انگشت اضافی: در صورتی که دست دارای انگشت اضافی باشد؛ دیه آن یک سوم دیه انگشت اصلی (یعنی یک دهم دیه کامل) و دیه بندهای انگشت زائد، یک سوم دیه همان بند اصلی و دیه بند زائد انگشت اصلی یک سوم دیه بند اصلی همان انگشت می باشد.

چنانچه بند انگشت عیب یا نقصانی داشته باشد به همان میزان از مقدار دیه آن کاسته می شود.


بیشتر بخوانید: دیه دندان چقدر است؟

دیه کف دست

در قطع کردن و یا از بین بردن کف دستی که کمتر از پنج انگشت دارد، علاوه بر دیه هر انگشت، میزانی از ارش کف دست نیز باید پرداخت شود.

به عبارت دیگر اگر مچ دست فقط دارای یک انگشت باشد، علاوه بر دیه یک انگشت، چهار پنجم ارش کف دست نیز ثابت می شود به همین ترتیب اگر دارای دو انگشت باشد، علاوه بر دیه دو انگشت، سه پنجم ارش کف دست و چنانچه دارای سه انگشت باشد، علاوه بر دیه سه انگشت، دو پنجم ارش کف دست و در صورتی که دارای چهار انگشت باشد، علاوه بر دیه چهار انگشت، یک پنجم ارش کف دست نیز پرداخت خواهد شد.

دیه قطع کردن و یا از بین بردن کف دست بدون انگشت: دیه از بین بردن یا قطع کردن کف دستی که به هر علت دارای انگشت نمی باشد، موجب ارش خواهد بود

دیه دست و پا چقدر است مصوب سال 99

دیه فلج کردن هر دست

  • دیه فلج کردن هر دست دو سوم دیه کامل می باشد (یعنی معادل دو سوم از۶۰۰ میلیون که می شود ۴۰۰ میلیون).
  • دیه فلج کردن هر انگشت نیز دو سوم دیه همان انگشت، دیه قطع دست فلج یک سوم دیه یک دست (یعنی یک سوم از یک دهم) و دیه قطع انگشت فلج، یک سوم دیه همان انگشت است.

دیه از بین بردن ناخن

از بین بردن ناخن به نحوی که دیگر نروید یا فاسد و دارای عیب بروید، یک درصد دیه کامل و اگر بدون عیب بروید، نیم درصد دیه کامل خواهد بود.

دیه پا

از آنجایی که مقدار و ساختار پا با دست یکی می باشد میزان دیه آن نیز مانند دیه دست می باشد به این معنی که دیه از بین بردن کامل دو پا معادل دیه کامل است و بقیه به میزان آسیب طبق دیه دست محاسبه خواهد شد. فرقی میان پا راست و چپ وجود ندارد.

نتیجه گیری

هر کدام از دست یا پا نصف دیه کامل را دارد؛ بنابر این در صورت قطع هر دو دست؛ دیه کامل به قربانی تعلق خواهد گرفت. در دیه اعضا ممکن است که دیه بسیار بیشتر از دیه نفس شود .برای مثال شخصی که دو دست ودو پای خود را از دست بدهد دو دیه کامل دریافت می کند که از دیه در حالت مرگ هم بیشتر است

برای محاسبه میزان دیه یا اعتراض به نظر پزشکی قانونی می توانید از طریق شماره ۰۲۱۹۱۰۰۲۰۹۰ به صورت آنلاین، تلفنی یا حضوری از وکلای متخصص وکیل تاپ مشاوره بگیرید و راه حل عملی را جویا شوید.

سوالات متداول

برای دریافت دیه اسیب به دست وپا در محیط کار نا امن چه باید کرد ؟

برای شکایت کیفری ایراد صدمه غیر عمدی ودریافت دیه باید به دفتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه کنید و شکایت ثبت کنید

دیه دست چپ و راست تفاوت دارد؟

خیر فرقی میان دست چپ و دست راست یا پای چپ و پای راست نیست و دیه ی آنها مساوی است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
178 نظرات
  1. Reza می گوید

    سلام انگشتای دوم سوم و چهارم پای چپم تو تصادف شکسته دیه چقد میشه؟

    1. محدثه لواسانی می گوید

      سلام هر انگشت معادل یک دهم دیه کامل

  2. باران شکری می گوید

    سلام دخترم عمل فتق داشتن دکتر ب اشتباه سیاه رگ پایی راست رو قطع کردن و چون نمیتونستن خودشون پیوند رو انجام بدن دخترم روب بیمارستان دیگه ارجاع دادن و عمل شد میخواستم بدونم دیه بهشون داده میشه واگر داده میشه چقدر هستش

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام از پزشک شکایت کنید و دیه بسته به نظر پزشکی قانونیه

  3. فرید می گوید

    باعرض سلام وخسته نباشید جفت پاهای من خورد شده کف پاهستش که سه تا انگشتم هم خوردشده وکف پاهم کامل پودرشده بود که داخل جفت پام پین گذاشتن می خواستم بدونم چه قدر دیه به من تعلق میگیره مرسی ممنون

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام باید ببینیم کدوم استخوان خورد شده رای دادگاه رو برامون بفرستید. با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۲۰۹۰ تماس بگیرید

  4. افشار می گوید

    سلام استخون اصلی مچ دست راستم به دلیل ضرب و جرج شکسته میخواستم ببینم دیه چقدر میشه؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام دقیق نمیشه گفت نظر پزشکی قانونی مهمه ولی ممکنه چهار پنجمه دیه باشه

  5. مرتضی مهربان می گوید

    سلام رای پزشک قانونی شکستگی استخوان زنداعلی ساعدراست که تحت عمل جراحی قرار گرفته چقدر است.یک درصدم برام عرش زده ممنون

    1. بهزاد زینالی می گوید

      حدودا سه میلیون

  6. علی می گوید

    سلام
    دیه شکستگی آرنج دست چپ چطور محاسبه میشه؟
    رأی صادره:۵۰درصد از چهارپنجم از نصف دیه کامل خردشدگی استخوان بازوی چپ که بدون عیب التیام یافته و نیز ۵۰درصد از دو درصد ارش بابت آسیب نسوج نرم محل خردشدگی استخوان بازوی چپ چقدر میشه؟؟؟
    ممنون میشم جواب بدین با تشکر

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام در قسمت محاسبه دیه وکیل تاپ حساب کنید ویا با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۲۰۹۰ تماس بگیرید

  7. حسین طالبی می گوید

    سلام. برادرم تو تصادف کشککه زانوش خورد شده. بالا تا پایینه پاهاش کوفتگی داره. زانوش جراحی شد و ۳ تا پیچ گذاشتن. چجوری دیه اش محاسبه میشه

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام ابتدا باید شکایت کنید و به پزشکی قانونی برای تشخیص میزان دیه مراجعه کنید

  8. محمد مهدی می گوید

    سلام دامیه پشت پا و کف دست و پشت دست و موضحه انگشت کوچک که عمل جراحی شده و ۷دهم درصد ارش دیه کامل دارد . اسیب عصب بند انگشت پنجم که دیگر درمان متصور نیست و ۱درصد ارش عصب بند انگشت چهارم و ۱درصد ارش زرپی انگشت چهارمو پنجم چقدر میشود جمعا.متشکرم

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام تماس بگیرید ۰۲۱۹۱۰۰۲۰۹۰

  9. ابراهیم می گوید

    سلام من داخل شرکت انگشت شماره دو و سه دست راستم حادثه دید که پیوند خورد وقطع نشد ولی خورد شدن استخوان داشت هر انگشتم ۶تابخیه خورد ناخن هاشم افتاده و بند اخر تا نمیشه دیه اش جقد میشه ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام اظهار نظر دقیق در مورد دیه صرفا بعداز شکایت وارجاع امر به پزشکی قانونی امکان پذیر است

  10. امیر می گوید

    سلام
    من در سال ۸۶ تصادف کردم ( ماشین بهم زد ) و ساق پای چپم به شدت شکست و به من دیه تعلق گرفت که پدرم دیه را دریافت کرد اکنون من چگونه میتوانم بفهمم چقدر دیه به من تعلق گرفته است و نمی توانم از پدرم بپرسم

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام از روی نامه ی پزشکی قانونی یا رای دادگاه جز این راهی نداره

  11. محمد می گوید

    سلام خسته نباشید زخم شدید پا و شکستگی انگشت بزرگه پا و کبودی بعضی نقاط پا و اسیب ناخن شدید انگشت بزرگ پا چقدر است خاهشا قیمت بگید حدودی بگید باسپاس

    1. بهزاد زینالی می گوید

      میزان اظهار نظر راجع به دیه صرفا بعد از نظر پزشکی قانونی و به تشخیص پزشک می باشد

  12. مجید می گوید

    سلام.دودرصددیه‌کامل‌بابت‌ساییدگی‌حارصه سمت چپ‌پیشانی‌وگوشه‌چشم‌چقدرمیشود؟ممنون

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام دیه کل ۳۳۰ میلیونه دو درصدش شش میلیون و ششصد

  13. علی می گوید

    سلام من درحال هل دادن یه ماشین بودم که یه ماشین ازپشت بهم زد و ۲پای من شکست پای راستم از۲ جا شکسته وپای چپم از ۶جا که الان میل داخل پای چپمه دیه من چقدر میشه ؟؟؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      اظها نظر در خصوص دیه صرفا بعد از دیدن نامه پزشکی قانونی معتبره

  14. رسول می گوید

    سلام میشه دیه ی من رو محاسبه کنید چقدر میشه؟
    ۱:سائیدگی (حارصه) بخش فوقانی و تحتانی بازوی چپ ۲:کبودی در حال جذب بخش میانی بازوی چپ وزیر آرنج دست راست ۳:شکستگی استخوان بند ابتدایی و بند میانی انگشت پنجم ۴:شکستگی بند ابتدایی انگشت اول دست چپ۵:شکستگی بند ابتدایی انگشت چهارم دست چپ۶:شکستگی ستون فقرات در محل جسم مهره های اول کمری و دوازدهم سینه ای ۷جراحت ترمیم شده (دامیه) قسمت داخلی لاله ی گوش چپ۸:جراحت (دامیه) پشت انگشت پنجم به طور کامل۹:جراحت (دامیه) قاعده ابتدایی بند ابتدایی انگشت شست دست چپ۱۰:کوفتگی ریه ی راست و چپ.۱۱:آسیب رباط باز کننده انگشت پنجم دست چپ.

    1. بهزاد زینالی می گوید

      در قسمت محاسبات حقوقی سایت وکیل تاپ وارد بشید و حساب کنید .

  15. حسین وحدانی می گوید

    سلام نامه پزشک قانونی زده :
    جراحت بخیه شده متلاحمه زانوی راست که تحت عمل جراحی بازکردن مفصل(ارتروتومی)وشتشوی داخل مفصل و ترمیم جراحت قرارگرفته است و درحد مطلوب التیام یافته است و دیه مقدر دارد. دیه چقد میشه؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام. برای محاسبه دیه یا وارد قسمت محاسبات سایت وکیل تاپ بشیدیا در قسمت مشاوره ها از وکلا بپرسید

      https://vakiltop.com/

  16. رامین می گوید

    سلام دیه پنج فقره حارصه دست به همراه شکستگی زند زیرین وافسل دست چپ وجراحی وبکارگیری پلاتین وسایل ارتوپدی چقدر است

  17. سعید می گوید

    سلام خسته نباشید،شکستگی استخوان کوبوئید پا بدون عمل،و زخم دامیه ممنون میشم بگید

  18. سعید قربانی می گوید

    سلام دیع قطع انگشت اشاره دست راست و شکستگی انگشت وسط چقدره؟؟

    1. وکیل تاپ می گوید

      سلام هر انگشت یک دهم دیه .در خصوص شکستگی باید پزشکی قانونی میزانشو تعیین کنه

  19. رضا می گوید

    سلام رضاهستم.
    مدتی پیش یک ونیم بندازانگشت شست پای چپم قطع شده ومدت ۱۰۰ روزاستراحت ازطرف پزشک قانونی برایم نوشته اند لطف کنیدمبلغ دیه ی منومشخص کنیدممنون میشم

  20. علی اسماعیلی می گوید

    سلام من در حین کار و به علت خرابی دستگاه پرس انگشت شصتم از پایین تر از ناخن قطع شده میخاستم ببینم چکار باید بکنم؟؟ بیمه هم دارم. از کارخانه هم سوال کردم گفت باید کارشناس بیمه ببینه

  21. محمد می گوید

    سلام دست چپ من ازمچ شکسته ویکی ازانگشتانم درفته است داخل دستم هم پلاتپن هست وهم بیرون اون هست

  22. محسن می گوید

    سلام تویه نجاری انگشت سوم و چهارم دست چپم رو اره بریده که بند اول انگشت سوممو پیوند زدن اما ۳ میل کوتاه تر شده و انگشت چهارمم سر بند انگشتمو اره برید و دوتا بخیه خورد .
    دیه اش چقد میشه با تشکر

    1. وکیل تاپ می گوید

      سلام اظهار نظر دقیق در خصوص دیه بعد از نامه پزشکی قانونی معتبر است

  23. مصطفی می گوید

    سلام وقت بخیر من تو تصادف سه تا از انگشتان پای چپم شکسته میخواستم بدونم دیعه چقدر محاسبه میشه

  24. کاظم عفری می گوید

    دوسال پیش در اربعین ماه محرم در عراق هنکامه بیاده. رویه اربعین بودم که ماشینی مرا زد فرار کرد مرا در کلابله بیمارستانه ایران بردن ومرا علکی مداوا کردن وکوفتن درمانت در ایران صورت بکیرهمشاکلته زندکی مرا از دست راست ناقس شدم شکستکی استخون کف اسیبه عصب زنداسقلی ساعده راست مهرهای چهار وپنج کمر پارکی سر دیه انها چقدر است

    1. محدثه لواسانی می گوید

      سلام لطفا تماس بگیرید ۰۲۱۹۱۰۰۲۰۹۰

  25. همایون می گوید

    سلام دیه قطع پای بالای زانو چه قدراست

    1. محدثه لواسانی می گوید

      سلام نصف دیه کامل

  26. رضا می گوید

    سلام دستم از آرنج فلج شده و حس وحرکت نداره دیه و ارش چقد میشه؟

  27. پارسا می گوید

    باعرض سلام.
    بنده ۴روز بود که رفته بودم سرکار که دچار حادثه شدم،ومتاکارپ چهارم دست چپم شکست وجراحی شدم.آیابا توجه به این که بیمه مسولیت وبیمه تامین اجتماعی،وبیمه تکمیلی دارم. چقدر دیه به بنده دیه تعلق میگیرد .وهزینه های درمانم را از کجا باید بگیرم .

  28. پارسا می گوید

    سلام خسته نباشید.
    دیه شکستگی متاکارپ چهارم دست چپ چقدر است.؟؟ممنون میشم جواب بدید

  29. یاسین می گوید

    سلام خسته نباشید.
    دیه شکستگی متاکارپ چهارم دست چپ چقدر است.؟؟ممنون میشم جواب بدید

  30. محمد علی نظری می گوید

    سلام دیه یک بند انگشت اشاره دست راست درایران چقدر است

    1. وکیل تاپ می گوید

      سلام. دیه هر انگشت یک دهم و دیه بند نیز یک سوم یک دهم خواهد بود

  31. یوسف می گوید

    سلام دست راستم.انگشت کوچکی ام یه بند اولیش شکسته عمل هم شدم.۱.۵درصددیه نوشتن.۱.۵رصد .پولش چند میشه

    1. وکیل تاپ می گوید

      سلام نزدیک پنج میلیون

  32. حسین می گوید

    سلام دیه سه قوزک پا ک پلاتین خورده چقدر میشه

    1. وکیل تاپ می گوید

      سلام اظهار نظر در خصوص دیه صرفا بعد از نامه پزشکی قاننونی معتبر است

  33. امیرمهدی عبادی می گوید

    سلام میخواستم بدونم دیه شکستن پا چقدر هست پایین زانو یا پشت زانو

  34. محمد رضا حسنزاده می گوید

    سلام خانمم پاش زیر ماشین مونده دو تا از کف پا شکستگی داره دیه اش چقدر میشه

  35. حمید قربانی می گوید

    سلام انگشت دوم دست چپم رفت زیربرش قطع نشد ولی بنسومش شکست و ۳۵تابخیه خورد انگشتمم کامل تانمیشه دیش چقدره به من پنج ملیون دادن

  36. حمید قربانی می گوید

    سلام انگشت دوم دست چپم پارسال رفت زیربرش ۳۵تابخیه خورد وبندسوم انگشتمم شکست دیش چقدرمیشه به من پنج ملیون دادن

  37. هادی می گوید

    سلام.بر اثر حادثه در کارگاه،بند اول انگشت اشاره دست چپم تقریبا کنده شد، یعنی فقط از پوست آویزان بود.ناخن هم جدا شد.عکس که گرفتم شکستگی هم داشت.خوشبختانه بخیه شد و پیوند موفقیت آمیز بود.حالا میخواستم بدونم چقدر دیه به من تعلق میگیره.ممنون از پاسخگویی

  38. کامران مرادی می گوید

    سلام خسته نباشید من انگشت شصت واشاره ام از بیخ قطع شده بغشونم شگستن کجو کوله شدن کامل ناقص شدم دیش چقدره بران ۱۹ درصد زدن خیلی کمه بالای این فقت هزیزه کردم

  39. امیر می گوید

    باسلام در کارگاهی کارمیکردم که پنج انگشت پای راست من قطع شد با قسمتی از کف پا لطف کنید بگید دیه من چقدر است

    1. محدثه لواسانی می گوید

      سلام قطع تمام انگشتان پا از انتهای انگشتان یا تا مچ، موجب نصف دیه کامل است

  40. پریدخت امین می گوید

    سلام ۸ سال پیش دختر نوزاد ۴ ماهه ام در مهدکودک بخاطر اینکه مربی ۲ ساعت بچه ها را تنها گذاشته بود و از مهد رفته بود بچه های دیگه با مداد تمام پوست صورت دخترم را خراش و چنگ انداختند متاسفانه دخترم از لحاظ روحی تا چند سال آسیب دید اون زمان من نامه از پزشکی قانونی گرفتم اما شکایت نکردم الان هم جای بعضی از خراشها روی صورتش مونده ، میتونم الان شکایت کنم ؟

    1. وکیل تاپ می گوید

      مرور زمان شکایت یک ساله است و بعد این همه سال امکان شکایت برای شما نیست

  41. سامان می گوید

    سلام من باموتورتصادف كردم ماشين مقصر صد درصدشد.ساعد دست چپم پلاتين گذاشتن ابروم بخيه خورده لب پاينم پارگي داشت ۹تابخيه خوردم دماغم هم شكسته.كبودي وخاراش روي دست راستم .خاهشن بگيد جقد ديه بهم ميدن

    1. وکیل تاپ می گوید

      دوست عزیز این موارد نیاز به اظهار نظر پزشک قانونی در خصوص میزان اسیبها دارد

  42. میثم می گوید

    سلام دیه ۴انگشت دست چپ چقدراست

    1. وکیل تاپ می گوید

      سلام هر انگشت یک دهم دیه کامل

  43. محمد می گوید

    سلام دست راستم اگشت سه و چهار ی بند رفته دیش چقدز میشه توروخدا ج بدید

  44. محمد می گوید

    سلام من دست راستم انگشت سه چهار ی بند رفته دوتاش دیش چقدر میشه چطوری حساب میکنن

    1. وکیل تاپ می گوید

      سلام اول باید شکایت کنید بع پزشکی قانونی ارجاع داده میشید و پزشک متخصص در خصوص اسیب شما اظهار نظر میکنه بعد قابل محاسبه هست

  45. ناشناس می گوید

    سلام،یکی از همکاران من، پیمانکاربیمه اش کرده،جای دیگه سنگ افتاده روی دستش،ولی دوستم به ببیمه دروغ داده که برای پیمانکار کارمیکرده،این رو چطوری باید به دفتر بیمه گزارش بدم

  46. محمد عرب می گوید

    سلام استخوان شصتم شکسته و نسوج کف دستم آسیب دیده میخواستم ببینم چند درصد بهم تعلق میگیره ممنون

  47. Ali می گوید

    سلام من مچ پام تو فوتبال شکست و عمل کردم و پیم گذاشتم و گچ گرفت و حدود ۳ ماه هم درست نمیتونستم راه برم احتمال آسیب صفحه رشد پام هم هست بیمه حوادث و تکمیلی هم دارم میخواستم بدونم حدودا دیه پام چقدر میشه

  48. حسن عیوضی می گوید

    سلام انگشت دوم من ازبند دوم وسوم ناقص شده وبه گفته دکتر کارای چندانی ندارد و انگشت چهارم نیز مختصر صدمه دیده لطفا دیه وارش این رابرام محاسبه کنید وبفرمائید

  49. حسن شفیعی می گوید

    سلام من نصف بند انگشت انگشترم قطع شده خواستم ببینم دیش چقدره

  50. بهرام می گوید

    سلام بنداول شصت چپ خوردشده به طوری که قابل استفاده نیست یعنی له شده زیر چرخ جرثقیل دیه چقدر میشه

  51. توحید کیانی می گوید

    سلام ناخون شکسته وعمل کردن وبند انگشتم شکسته

  52. علی کبیری می گوید

    سلام سه بند انگشت دست راستم حین کار دچار شکستگی شده خواستم بدونم چقدر دیه تعلق می گیره انگشتان مثل روز اولش نشده و دست شما نمی شود

    1. وکیل تاپ می گوید

      سلام اظهار نظر در خصوص دیه صرفا بعد از نامه پزشکی قانونی معتبر است

  53. عبدالعلیسیاحی می گوید

    سلام ۴انگشتان دستم سمت چپ قطع شده درنحل کار سال ۹۶ والان دیم درامده چقد میشه تشکر

    1. وکیل تاپ می گوید

      سلام دیه قطع هر انگشت معادل سی و سه میلیون می باشد

  54. علی می گوید

    سلام من سرکار دست چپ و راستم برق گرفت و سوخت دست راستم خوب شد اما دست چپم انگشت یک ود آسیب دیده و عمل پرونده گ راف زدن بعد ازطریق بیمه که داشتم فرستادم پیش دکتر ی که خودشون معرفی کردن دکتر گفت نقص عضو شدید می خواستم بدانم دیه چقدر میشه ممنون

  55. فرشادفتحی می گوید

    سلام انگشت وسطی دست چپم بندسومش شکسته مقداری بالای دستم زخم شده بخیه خورده دیش چقدره

  56. کریمی می گوید

    من درشرکت هنگام کاربادستگاه تراش باعث شکسته شدن ساق دست انگشت کوچک دست سمت چپ من شده که داخل انگشت پین گذاشتند ودوبارعمل کرده ام ودر حال حاظر انگشت به صورت کامل مشت ویا صاف نمی شود وتشخیص کارشناس بیمه ۶۰درصد من مقصر کرده و۴۰درصد کارفرما اگه میشه لطف کنید دیه ان چقدر می شود

    1. وکیل تاپ می گوید

      سلام برای محاسبه میزان دیه یا به قسمت محاسبات حقوقی وکیل تاپ مراجعه نمایید یا با شماره۰۲۱۹۱۰۰۲۰۹۰ تماس بگیرید

  57. شایان می گوید

    سلام استخوان بند اول انگشت دوم دست راستم خرد شده و پارگی زیاد هم داشته و ناخنم نصف شده دیش چقدر میشه؟

  58. شایان می گوید

    سلام در باشگاه دستم آسیب دیده صاحب باشگاه بیمه مسئولیت داره نیازی به شکایت هست یا بیمه مسئولیت جواب میدع

  59. مرتضی می گوید

    سلام
    سه انگشت میانی دست راستم دچار له شدگی و بریدگی عمیق شده
    جمعا حدود چهارده بخیه خورده
    کارفرما برام زده سهل انگاری

    دیه تعلق میگیره؟ چقدر؟

  60. مهدی می گوید

    باسلام خدمت شما دوست عزیز طی حادثه ای در محل کارم ۲عدد انگشت دست راستم یکی از بند اول و دومی از بند دوم قطع شده میخواستم بدونم چقدر دیه اش میشود

  61. مجتبی می گوید

    سلام من توی خدمت سربازی سه تا از انگشتای پای راستمو از دست دادم انگشت شماره ۲ بقلش رو زده انگشت شماره ۳ نصفش و ۴ و ۵ قطع کامل انگشتاس، چه قدر دیه تعلق میگیره میشه راهنماییم کنید

  62. Ali می گوید

    سلام وقت بخیر من تو شرکت گوزک خارجی پای راستم شکسته ورزشی قانونی هم رفتم میخواستم ببینم درصد ودیش چقدر میسه

  63. ثریا نقدی پور می گوید

    سلام وقت بخیرمن دوماهی میشه تصادف کردم فکم شکست دندونام شکستن ولق وترک خوردن گردنم سرم کمرم زانوم دستم آسیب خوردن مینیکس زانوم آسیب دیدوشکست انگشت سوم فکم شکست امانه برافک نه زانوم هیچی ننوشتن چکاری میتونم انجام بدم چه راهی دارم هنوزکه هنوزخون ازدندونام میادودردشدیددارم تازه برابقیه بدنمم نرمی نوشتن تواین شهرغریبم نمیدونمم چیکارکنم ازرفسنجان مزاحم میشم ممنون میشم راهنماییم کنین

  64. yasin می گوید

    سلام انگشت کوچک پای راستم شکسته دیه اش چقدر میشه ؟؟

  65. yasin می گوید

    سلام انگشت کوچک پای راستم شکسته دیه اش چقدر میشه ؟؟مرسی

  66. علیرضا می گوید

    سلام در حین کار دچار حادثه شدم رای پزشکی قانونی اینه که ۱_زخم نافذ دو مورد ۲-تورم شدید دست۳-شکستگی استخوان چهار و پنج کف دست۴-پارگی رباط خم کننده عمقی انگشت سوم و چهارم۵-قطع عصب انگشتی سه و چهار امکانش هست دیه رو برام محاسره کنید

  67. محمدی می گوید

    سلام بنده کار گر افغانی هستم در کاخانه سنگبری کارمیکنم در حین کار سنگ افتاد روی دستم و نصف بند انگشت چهارومم قطع شد ایا دیه تعلق میگره یانه
    اگر دیه تعلق بگیره چقدر میشه
    سوال دیگه . کسی که مدرک شناسایی داشته باشه یا نداشته باشه فرق میکنه یاخیر
    ممنون میشم اگه راهنمایی ام کنید

  68. امیر محمد می گوید

    سلام من تصادف کردم پای یکی قطع شده ۱۳سال دارم دیه چقدر میشه اگه ندم چی میشه به این شماره پیامک بدین ۰۹۹۴۱۷۰۹۶۲۴

    1. وکیل تاپ می گوید

      سلام نصف دیه

  69. حمید می گوید

    سلام توی در گیری دست خواهرم شکست قسمت بازووکتف عمل کردن و پلاتین انداختن حالا هم بیمارستان بستری هست . میخواستم ببینم دیه اش چقر میشه . با تشکر از شما .

  70. جعفر دهقانی می گوید

    سلام جناب انگشت شصت پای چپ من از قسمت ناخن به پایین قطع شده یعنی بند اول انگشت میخاستم درصد دیه چقدر بهش تعلق مسگیره

  71. احمدعلی می گوید

    سلام . وقت به خیر .من در تصادف با لیفتراک پای راستم قطع شد و دوباره پیوند شده است والان نواقصی دارد و میتونم راه برم آیا دیه پای قطع شده تعلق می‌گیرد. تشکر احمدعلی هستم از تهران

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام بله نصف دیه کامل تعلق میگیرد

  72. سید محمد حسینی می گوید

    سلام
    با عرض خسته باشید
    انگشت چهارم دست چپم قطع شد البته ناخ کامل از بین رفت میخواستم بدون میزان دیه چقدر است، البته اینم بگم من چپ دست هستم

  73. سید محمد حسینی می گوید

    سلام
    با عرض خسته باشید
    انگشت چهارم دست چپم قطع شد البته ناخ کامل از بین رفت میخواستم بدون میزان دیه چقدر است، البته اینم بگم من چپ دست هستم متشکر هستم جواب بدین

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام. حدود سی میلیون می باشد

  74. امیر می گوید

    با سلام پنج انگشت پای بنده قطع شده +نصف کف پا که آسیب شدید دیده درمحل کار کارفرما مقصر شده دیه بنده چقدر میشه با تشکر

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام. بله شما می توانید با مدراک مربوط به تصادف شکایتی در دادسزا طرح نمایید و در صورت شناخته نشدن عامل تصادف می توانید با مدارک و رای دادگاه به صندوق تامین خسارت های جانی مراجعه و دیه خود را دریافت کنید.

  75. عابد می گوید

    درودبنده ۱ماه پیش درمسیر کارباموتوردرحال حرکت بودم که ماشین منوزد ومتواری شد وتمام مراحل قانونی وانجام دادم بهم گفتن ازصندوق دولت دیه میدن برای خراشیدگی پوستی ۱۳میلیون بریدن استخوان مچ پام ترک خورده خواستم بدونم چقدمیشه وچقدزمان میبره تاازصندوق دولت بدن ممنون میشم ازراهنماییتون

  76. محسن می گوید

    دیبه قط انگشت پای راست انگشت شست چقدره

  77. Esmail می گوید

    سلام انگشت شست دست چپم شکسته پلاتین گذاشتن انگشتم کج مونده دیه چقد تعلق میگیره

  78. حمید می گوید

    انگشتان۳و۴من در حین کار در شرکت شکسته و تاندومانگشت۴ هم پاره شده به همراه۶تا بخیه دیه چقدر میشه

  79. روح الله احمدی اصفهان می گوید

    سلام خدمت شما وخسته نباشید،موتور بهم زدومتواری شدکه قاضی حکم را یک طرفه کرد، ومچ دست راستم دررفتگی وشکستگی که ۴پیم گذاشتند،که مچ بعد۸ماه است حرکتی ندارد،میخواستم بدونم دیه چه جوری محاسبه میشود،ممنون

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام میتوانید درخواست جبران خسارت از صندوق تامین خسارت بدنی را از دادگاه درخواست کنید و دیه به روز محاسبه خواهد شد.

  80. شهرام می گوید

    سلام دیه شکستگی ساعد چپ و زانوی چپ چقدر حساب میشه

  81. انوشیروان سلخوری مقدس می گوید

    سلام میخواستم بدونم پارگی انگشت چهارم دست راست. وقطع بند دبستال و جراحی ان و ترمیم سبز ناخن که پیم گزاشته شده و ترمیم تاندوم و شکستگی بند انتهایی انگشت چهارم چقد میشه

  82. محمود مهدی می گوید

    سلام وقت بخیر سال ۹۹ برج ۹ طی حادثه ای در شرکت ، پای راستم تمام تاندومها پاره شدن ودو تا شکستگی روی پا و شکستگی اسخوان کف پا شدم لطف میکنید دیه شو اعلام کنید ممنون میشم حدودی بفرمایید چون شرکت بیمه مسولیت داره خودش پیگیره

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام باشماره ۹۱۰۰۲۰۹۰تماس بگیرید

  83. محمود مهدی می گوید

    سلام سال۹۹ برج ۹ طی حادثه ای در شرکت پای راستم تمام تاندوما پاره شدن ودو تا شکستگی روی پا و شکستگی استخوان کف پا و گذاشتن دو تا پین و بخیه ، لطف میکنید حدودی دیه رو اعلام کنید ، چون شرکت بیمه حوادث داره خودش پیگیره ، من میخواستم حدودی بدونم ممنون از زحماتتون

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام باشماره ۹۱۰۰۲۰۹۰

  84. محیا می گوید

    سلام میخواستم بپرسم دیه شکستگی بند انگشت شصت دست راست چقد هستش؟؟ ممنون میشم جواب بدین.

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام۹۱۰۰۲۰۹۰تماس بگیرید

  85. حسین نوری می گوید

    سلام من دست چپم انگشت دوم و چهارمم سر انگشت شکستگی داره و انگشت سومم از بند اول شکستگی داره و پین هم الان داخلشه تا جوش بخوره دکتر در بیاره البته انگشت سومم یکمی له شده و دور تا دور بخیه داره میشه لطف کنید بگید چقد دیه تعلق میگیره

  86. محسن می گوید

    با سلام من ابان ۹۹ تصادف کردم زدم به عابر بعد چند تا عمل اخر پا بنده خدارو قطع کردن ماشنم بیمه داره چند درصد از دیه خودم باید پرداخت کنم ممنون میشم جواب بدین

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام جهت محاسبه دیه باشماره .۰۲۱۹۱۰۰۲۰۹۰تماس بگیرید

  87. مهدی میرزا می گوید

    سلام،انگشت دومی دست چپم ازوسط ناخن پریده دیه چقدرمیشه؟

  88. علی می گوید

    سلام
    علی هستم
    بصورت عمدی گلوله به پایم اصابت کرد و ۴ انگشت پای راستم منهای انگشت بزرگه به کلی قطع شده،ضمنا در ماه حرام این اتفاق افتاده
    هرکسی میتونه راهنماییم کنه که دیه انگشتانم چقد میشه
    شماره واتساپ ۰۹۱۶۴۴۰۴۸۸۷

  89. علیرضا چگینی می گوید

    باسلام خسته نباشید موضحه پاشنه پا دارد یعنی چقدر دیه دارد موضع بعدی پزشک قانونی میگه مشمول ارشی به میزان هشت درصد /۸٪دیه کامل انسان منظور ارش ودیه چیه چقدر فرقشه باتشکر

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام:برای محاسبه دیه باشماره ۰۲۱۹۱۰۰۲۰۹۰تماس بگیرید.

  90. شاهرخ می گوید

    سلام ببخشید دیه کبودی سر و مویه کردن کف پا ی راست چقدر است

  91. رشید عبدالهی می گوید

    سلام
    من و خانومم تصادف کردیم خودم دستم در ناحیه ساق حدود ۱۵سانت در ۵ سانت خراش برداشت که کاملا پوستش برداشته شد و زانوی پای چپم هم به همین شکل
    و خانومم زانوی پای راستش مو برداشته خواستم ببینم دیه چقد بهمون تعلق میگیره در ضمن در ماه حرام بوده
    باتشکر از راهنمایی های خوبتون

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: میزان ان را پزشکی قانونی تعیین میکند و ماه حرام مختص فوت می باشد نه جراحت.

  92. عابد می گوید

    سلام دیه انگشت سوم دست راست حدودا چند میلیون میشه

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: باید نامه پزشکی قانونی داشته باشید.

  93. رامین می گوید

    سلام
    خدا قوت
    ۷ سال پیش یکی از کارگرانم در حال کار ۳ تا از انگشتان دست خود را از دست داد.
    ما در حد توان خودمان به او در آن زمان کمک کردیم و او مشکلی نداشت و راضی بود.
    الان ادعا کرده که میخواهد برای دیه شکایت کند.
    آیا این امکان برای او وجود دارد ؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: بله

  94. سهیل می گوید

    سلام انگشت چهارم دست چپم ترک خورده
    میخواستم ببینم چقدر بهم دیه تعلق میگیره

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: باید نامه پزشکی قانون به دادگاه تقدیم نماییدتا دقیق مشخص نماید.

  95. مرتضی رحم نژاد می گوید

    سلام انگشت سوم و چهارم از بند اول قطع شدن و انکشت اشاره نیم بند قطع شده..دست چپم هست..و من چپ دست هستم

    1. بهزاد زینالی می گوید

      باسلام
      دیه براساس نظر پزشک قانونی و رأی دادگاه تعیین می شود.

  96. امیر می گوید

    سلام وقت بخیر تاندونهای انگشت سه وچهار وپنج بنده تو نزاع با چاقو اسیب دیدن پارگی کامل انگشت سه از بند دوم شکستگی داشت که عمل شد حدودا دستم ۴۰تا بخیه خورده ولی انگشت چهارمم نقص عضو شده حدودا نرخ دیه چنین جراحاتی چقدر هستش..ممنونم از راهنماییاتون سپاسگذارم..

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام
      در جراحتها دیه متفاوت می باشد و در انگشتان دست و پا كه داراى بندهاى متعدد است نيز متفاوت است و ديه انگشت نيز بين بندهاى آن تقسيم مى شود، دیه براساس نظریه پزشکی قانونی تعیین می شود. جهت کسب اطلاعات جامع تر از وکلای متخصص ما در این زمینه کمک بگیرید. موفق و موید باشید.

  97. عذرا رجبی می گوید

    سلام من پسرم تو تصادف دست راستش مچش آسیب دیده که تاندوم پاره شده و اینکه پوست دستش بلند شده که از دوتاپاش پوست برداشتند میخواستم ببینم دیه چقدر میشه؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام
      دادگاه با توجه به تشخیص پزشکی قانونی در خصوص دیه رأی صادر می نماید، لازم به ذکر است که میزان دیه در ماه های عادی و حرام متفاوت است. شما می توانید جهت دریافت جزئیات دقیق تر از وکلای متخصص ما در این زمینه اطلاعات تکمیلی را دریافت نمایید. موفق و موید باشید.

  98. اردستانی می گوید

    سلام خسته نباشید انگشت کوچیکه پا شوهرم در سر کار کامل قطع شده هزینه دیه چقدر میشه کارگر دامداری هست بیمه تامین اجتماعی

    1. بهزاد زینالی می گوید

      باسلام
      دادگاه براساس تشخیص پزشک قانونی درخصوص دیه رأی صادر می نماید. جهت دریافت مشاوره تخصصی در این خصوص، با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۲۰۹۰ تماس حاصل فرمائید.

  99. سجاد رفیعی می گوید

    با سلام
    انگشت دست چپم انگشت اشاره هنگام کار با دستگاه پرس له شده و پیوند خوده اما با این که دست چپم نمیتونم خوب بنویسم یا امضا کنم تخاستم بدونم شامل دیه میشه و چقده ممنون

    1. بهزاد زینالی می گوید

      باسلام
      میزان دیه پس از تشخیص پزشک قانونی و با رای دادگاه صورت می پذیرد. لطفا با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۲۰۹۰ تماس حاصل فرمائید تا وکلای متخصص در زمینه دیه شما را راهنمایی نمایند.

  100. احمدیان می گوید

    سلام وقت بخیر من دوماه میش در حین کار با دستگاه پرس نوک انگشت دست راستم و زدم دستگاه پرس هم خراب بود دوبار زد الان میش بپرسم دیه اش چقدر میش

    1. بهزاد زینالی می گوید

      باسلام
      دیه بر اساس تشخیص پزشک قانونی محاسبه می گردد. با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۲۰۹۰ تماس حاصل فرمائید تا وکلای متخصص وکیل تاپ در زمینه دیه شما را راهنمایی نمایند. موفق باشید.

  101. حسن اسماعیلی می گوید

    سلام وقت بخیر
    من یک ماه پیش تصادف کردم و مچ دستم شکست و مینیسک زانوم خفیف پاره شده.
    برگه تشخیص پزشک به این شکله
    شکستگی اپی فیز دیستال رادیو سمت چپ و شکستگی زائده استیلوئید اولنای سمت چپ.
    پارگی خفیف مینیسک زانو و ۳ ماهم طول درمانمه.
    میخوام بدونم چقدر دیه بهم تعلق میگیره.
    ممنون میشم پاسخ بدین.

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: ابتدا باید نامه پزشکی قانونی دریافت نمایید سپس تماس گرفته تا برای شما محاسبه نماییم.

  102. مهران می گوید

    با سلام و احترام..انگشن وسط دست چپم در ماه صفر با تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۲۰داخل معدن سنگ دچار آسیب شده..که طبق نامه پزشک قانونی این جور شرح داده شده…له شدگی نسخ نرم قسمت انتهایی بند آخر انگشت سوم چپ(جراحت سمحاق)به همراه شکستگی استخوان بند میانی وانتهایی انگشت سوم دست چپ و قطع شدن یک سوم انتهایی استخوان بند آخرسوم دست چپ که تحت عمل جراحی پیوند(فاپ)از پوست ساعد دست چپ قرار گرفته است….
    میشه لطفی کنید که چه مقدار دیه شامل حال بنده میشود

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: برای محاسبه دیه با شماره۰۲۱۹۱۰۰۲۰۹۰تماس بگیرید.

  103. علی می گوید

    سلام.
    من توی تراشکاری کار میکنم و دست راستم که دست اصلیم هستش رفت زیر دستگاه و انگشت شصتم نصفش رفته و انگشت کنار بقل انگشت کوچیکم یک بند و نصفی رفته و انگشت وسطیم دوبند کامل رفته میخواستم ببینم چقدر دیه میشه.

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: باید نامه پزشکی قانونی داشته باشید تا دیه محاسبه شود.

  104. نگار می گوید

    سلام من تصادف کردم ارنج دست راستم خرد شده ومحدودیت حرکت داره پزشکی قانونی تایید کردن دیه دست من چقدره

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: باید نامه پزشکی قانونی ارائه نمایید.

  105. علی می گوید

    سلام من سال ۹۹ تصادف کردم ماشین بهم زد دست از ارنج قطع شد و پای چپ از ناحیه ران خورد شد و دوتا دندون جلو نصف شکست و گونه سمت چپ صورتم ۶ تا بخیه خورد کل صورتم کبود شد بیمارستان خصوصی بردن برای پیوند بعد از ۱۱ تا عمل دستم پیوند خورد البته از پهلوم استخوان گرفتن و از پای راست پوست و گوشت برداشتن ‌که پیوند بزنن ولی الان دستم کار نمیکنه دکترم تونامه برای پزشک قانونی نوشته فلج کامل دست چپ و برای پام هم از قسمت دیگه پهلو استخوان برداشتن هم دستم پراتین گذاشتن هم پام از لگن تا زیر زانو پلاتین هستش خاستم ببینم چقدر بهم دیه تعلق میگیره و حذینه هایی که برای بیمارستان خرج کردم بهم میدن یا ن خیلی ممنون

    1. زینالی می گوید

      سلام: دیه دست دو سوم نصف دیه کامل می باشد و دیه پا را نیز باید بفرمایی که چه مقدار می باشد در نامه پزشکی قانونی ولی دیه اسیب دیدگی پا باید کاملا مشخص باشد.

  106. غلامعلی پناهی می گوید

    سلام،برادر من ی بند انگشتشو دستگاه پرس زده له کرد و بند اولش با بند دومش شکستی داشته و بند اولش سیاه شده دکترش گفته ک اون بند برداشته میشه میخواستم بدونم دیه چقدر میشه،،، البته تقصیر کار، کارفرما بودن چون بهش گفته دستگاه خرابه هیچ توجهی نکرده

    1. زینالی می گوید

      سلام: دیه یک بند انگشت یک دهم دیه کامل می باشد ولی بسته به اینکه انگشت دوبندی بوده یا سه بندی دو بندی باشد می شود یکدوم از یک دهم دیه کامل و اگر سه بندی باشد می شود یک سوم از یک دهم دیه کامل و شکستگی هک دیه خاص خودش را دارد که باید پزشکی قانونی درصد ان را مشخص کند.

  107. لیلا زرین می گوید

    سلام وقت بخیر دیه شکستگی پا که در جواب پزشکی قانونی شکستگی نازک نی و درشت نی و کف پا زده و هم اکنون کاملا صحت یافته چقدر است.

  108. محمد می گوید

    سلام برادر من ۱۲سالشه باقمه زدن مچ دست راستش ۱۰سانتیمتر پارگی داره به سرشم باقمه زده پوسته شده میخواستم بدونم دیه چقدر میشه ؟؟؟

    1. زینالی می گوید

      سلام: باید از طریق در یافت نامه پزشکی قانونی اقدام نمایید.

  109. رضا درویشی می گوید

    سلام وعرض ادب من در کارخانه نورد مشغول بکار بودم و ۵تا انگشت پای چپم قطع شد وخواستم ببینم چقدرباید به من دیه بدهند و این اتفاق سال ۹۷ برام پیش امده و تا الان درگیرم ممنون از پاسخ شما.

  110. حسنی می گوید

    سلام دیه شکیتگی و زخم شدن انگشت کوچک دست چقره؟

  111. حامد می گوید

    سلام من سر کار انگشتای دوم وسوم دست چپمو با اره زدم ناخن هامو کشیدن و هرکدوم پنج شش تا بخیه خوردن خواستم بدونم ب من دیه تعلق میگیره البته بیمه حوادث داریم و چقد یا چند درصد تعلق میگیره

    1. زینالی می گوید

      سلام: با توجه به اینکه در محیط کاری این اتفاق افتاده است بله دیه تعلق می گیرد و باید با داشتن نامه پزشکی قانونی از کارفرمای خودتان شکایت کرده و مطالبه دیه نمایید.

  112. حامد یوسف پور می گوید

    سلام دیعه شکستگی کف دست راست چقدر میشه

    1. زینالی می گوید

      سلام: باید پزشکی قانونی درصد بندی نماید همینجوری نمیتوان گفت که چقدر می باشد

  113. سامان می گوید

    سلام دیه شکستگی آرنج دست راست با ۵۰درصد نقص عضو چقدر میشه ممنونم

    1. زینالی می گوید

      سلام: باید ابتدا از طریق پزشکی قانونی اقدام به دریافت نامه کرده باشید و سپس درصد دیه نیز مشخص شود.

  114. سعید می گوید

    سلام. موتور داشتم و با ماشین از پشت به من زدن و دیستال اولنا مچ دست راستم شکست و چهار ناحیه بزرگ و عمیق از کمر من دچار زخم عمیق شده. درصد دیه من چقدر هست؟ تشکر

    1. زینالی می گوید

      سلام: بدون نامه پزشکی قانونی نمیتوان اقدام به محاسبه دیه نمود.

  115. وحید می گوید

    سلام.اعلام نظر پزشکی قانونی در مورد تصادفم:
    ۱.حارصه آرنج دست راست.۲.ساییدگی دامیه عمیق در ناحیه کتف سمت چپ.۳. ساییدگی دامیه عمیق در سمت چپ خلف قفسه سینه.۴. ساییدگی دامیه عمیق در قسمت ناحیه چپ کمر. ۵. ساییدگی دامیه عمیق در قسمت ناحیه راست کمر.۶. شکستگی قسمت انتهایی استخوان زند اعلی ساعد دست راست که تحت عمل جراحی و ادوات ارتوپدی قرار گرفته است ۷. شکستگی قسمت انتهایی( زائده استیلوئید) استخوان زند اسفل ساعد دست راست. خواهش می کنم ازتون به طور حدودی دیه من رو با توجه به نظر پزشکی قانونی محاسبه کنید. و مورد ۷ رو جداگانه مقدار دیه رو بگید لطفا.

  116. محمد عزیزی می گوید

    با سلام و خسته نباشید خدمت تیم مجرب و خوب شما یه سوال داشتم ممنون میشم راهنمایی کنید برای من دقیقاً این عبارت نوشته شده است : به دلیل محدودیت در بالا بردن شانه راست از پهلو و چرخاندن به داخل و خارج به میزان متوسط نقص عضو دارد که ارش آن معادل دو و شش دهم درصد (۲/۶%) است . ممنون میشم راهنمایی کنید که این الان چقدر میشه

  117. حسین علیمردانی می گوید

    سلام.دیه فلج هردوپا چقدراست ممنون حسین

زمان پاسخ به دیدگاه شما از طرف وکلای سایت وکیل تاپ ۴۸ ساعت می باشد. درصورت نیاز به مشاوره فوری حقوقی میتوانید از این لینک نسبت به پرسش سوال خود اقدام کنید.



سوالات خود را از ما بپرسید

وکلای پایه یک ما اماده پاسخ به سوالات شما هستند