نمونه شکوائیه تأسیس قمارخانه

هر کس قمارخانه دایر کند یا مردم را برای قمار به آنجا دعوت نماید به شش ماه تا دو سال حبس و یا از سه میلیون تا دوازده میلیون ریال‌ جزای نقدی محکوم می‌شود.دائر نمودن و دعوت نمودن  دو جرم مستقل از نوع مشابه است وارتکاب آن از سوی شخص واحد،از مصادیق تعدد مادی جرم است و بنابر ماده ۱۳۴ قانون مجازات در صورتی که مرتکب سه جرم و کمتر باشد مجازات اشد اجرا میگردد.تمام و نقود متعلق به قمار،حسب مورد،معدوم یا به عنوان جریمه ضبط میشود.نقود متعلق به قمار،مطلقا به عنوان جریمه ضبط میگردد خواه صاحب آن مشخص باشد خواه نباشد.

مشاوره حقوقی فوری

مشاوره تخصصی تلفنی و متنی آنلاین با وکلای سراسر کشور

نمونه شکوائیه تأسیس قمارخانه

بسمه‌تعالی

شاکی/ شاکیه /شکات …فرزند/ فرزندان … به آدرس …

مشتکی‌عنه/ متشاکی/ مشتکی‌عنهم … فرزند/ فرزندان … به آدرس …

موضوع: تأسیس قمارخانه

ریاست محترم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان …

با سلام

 احتراماً به استحضار عالی می‌رساند؛ مشتکی‌عنه با همکاری دو نفر از اراذل و اوباش منطقه که همگی از قماربازان حرفه‌ای و سابقه‌دار می‌باشند نسبت به تأسیس قمارخانه هم‌جوار دبیرستان دخترانه … اقدام نموده‌اند. لازم به ذکر است از زمان تأسیس این قمارخانه که حدود … ماه می‌گذرد با مزاحمت‌های مشارالیهم آرامش و آسایش دانش آموزان سلب شده است. استشهادیه معلمین بپیوست تقدیم حضور عالی می‌گردد. حال نظر به‌مراتب یاد شده و با استناد به ماده ۷۰۸ قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده) تقاضای رسیدگی و تعقیب کیفری نامبردگان را از محضر عالی مستدعی می‌باشد.

با تجدید احترام

امضاء شاکی

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
زمان پاسخ به دیدگاه شما از طرف وکلای سایت وکیل تاپ ۴۸ ساعت می باشد. درصورت نیاز به مشاوره فوری حقوقی میتوانید از این لینک نسبت به پرسش سوال خود اقدام کنید.



سوالات خود را از ما بپرسید

وکلای پایه یک ما اماده پاسخ به سوالات شما هستند