درخواست وکیل آنلاین فوری با کمترین هزینه

درخواست وکیل آنلاین یکی از مهمترین ویژگی های سامانه وکیل تاپ هست که درخواست شما را به هزاران وکیل در سراسرکشور با تخصص انتخابی شما ارسال میکند، وکلای متخصص میتوانند در پرونده شما همراه شده تا در صورت نیاز بهترین راهنمایی ها را برای شما ارائه دهند این ویژگی تا جایی گسترش میابد که شما برای درخواست وکیل از شهرهای مختلف کافیست با سامانه وکیل تاپ با شماره آنلاین و ۲۴ ساعته ۹۱۰۰۲۰۹۰-۰۲۱ تماس گرفته و اعلام کنید از کدام شهر وکیل میخواهید همکاران ما بهترین ها را در همان شهر با تضمین بازگشت وجه و کیفیت تماس به شما معرفی کنند.

وکیل مانند هر صاحب فن دیگری در تمام رشته ها با تسلط به قانون و حقوق کار دفاع از افراد را در جامعه بر عهده دارد. از این جهت که لسان حقوق دانشی تخصصی به حساب می آید و کسی هم که در دادگاه اقامه دعوا می کند برای دفاع از حق خود باید مسلط به این دانش باشد لذا از وکیل در دعاوی استفاده می شود برای احقاق حق و ضایع نشدن حقوق افراد.

حق دسترسی به وکیل در غالب نظام های حقوقی جهان به رسمیت شناخته شده است که افراد بتوانند به وسیله وکیل از حقوق خود در دادگاه دفاع کنند به خصوص اگر فردی متهم واقع شود نقش وکیل بسیار پر رنگ تر جلوه خواهد کرد.

فراهم کردن وسایلی برای دسترسی ارزان تر و آسان تر به وکیل قطعا در راستای اصل حق دسترسی به وکیل خواهد بود.

در راستای همین امر موسسه حقوقی وکیل تاپ با تدارک سامانه ای در پی توسعه اصل و حق مزبور بر آمده است و دسترسی به وکیل را برای مردم سهل الوصول کرده است.

در سامانه وکیل تاپ می توان در حوزه حقوقی مورد نظر با وکلای مختلف از سراسر کشور ارتباط گرفت و مشکل حقوقی را با ایشان در میان نهاد و یا اینکه از طریق سامانه درخواست وکیل برای پرونده حقوقی مورد نظر را تقاضا کند.

درخواست وکیل آنلاین

گاهی افراد در وضعیت هایی هستند که در لحظه نیازمند آگاه شدن در برخی احکام حقوقی هستند گاهی لزوم طرح دعوا دیده نمی شود فرد می خواهد درباره امری تصمیم گیری کند یا اینکه اگر هم قصد اقامه دعوا وجود دارد به راهنمایی هایی در این راستا نیازمند است اینکه چگونه طرح دعوا کند، در دادگاه چه شهری و…

برای اختلافات خانوادگی و قراردادهای خرید و فروش شاید بیشتر بحث مشاوره مطرح بشود لذا فرد در پی این است که در لحظه و به صورت برخط با وکیل تبادل نظر کند و مسئله حقوقی خود را با ایشان در میان بگذارد.

برای ارتباط با وکیل در خصوص مسائل حقوقی مانند خانوادگی، قرارداد ها، بیمه، تصادفات و کیفری و هر مسئله دیگری می توان با مراجعه به سامانه وکیل تاپ به وکیل متخصص در حوزه خود دسترسی پیدا کنید و مشکل مزبور را طرح کنید تا راهکار لازم را دریافت کنید.

درخواست وکیل آنلاین

مشاوره حقوقی فوری

مشاوره تخصصی تلفنی و متنی آنلاین با وکلای سراسر کشور

درخواست وکیل معاضدتی

گاهی افراد تمکن مالی برای اخذ وکیل را ندارند در این زمینه طبق دستور قانون اساسی و آنچه در قوانین عادی پیش بینی شده است فرد در دعاوی حقوقی در صورت نداشتن تمکن مالی می تواند از دادگاه درخواست کند که برای وی وکیل معاضدتی تعیین کند.

در دادگاه خانواده که پرونده ها و اختلافات بسیاری از مردم در آنجا طرح می شود.

در ماده ۵ پیش بینی شده است که دادگاه می تواند برای فرد فاقد تمکن مالی، وکیل معاضدتی در نظر بگیرد. اگر دعوا در دادگاه عمومی طرح شده می توان از کانون وکلا درخواست وکیل معاضدتی کرد.

درخواست وکیل تسخیری از دادگاه

در امور کیفری هم فرد در صورت عدم تمکن مالی می تواند از دادگاه درخواست وکیل کند.

اگر دادگاه تشخیص دهد که متهم توانایی اخذ وکیل ندارد از بین وکلای حوزه قضایی وکیلی را برای متهم تعیین می کند و اگر وکیل هم حق الوکاله بخواهد از محل بودجه دادگستری پرداخت خواهد شد.

وکیل  تسخیری از دادگاه

درخواست وکیل برای طلاق

با وسط آمدن طلاق  صرف بحث جدایی میان نمی آید بلکه تمام حقوق مالی و غیر مالی زوجین به واسطه آن تعیین تکلیف می شود مانند حضانت، مهریه، اجرت المثل، تنصیف دارایی، نحله و… لذا اگر چه طلاق یک عنوان است اما تبعات دیگر نیز دارد و احکام آن نیز بعضا پیچیده می باشد.

به خصوص اگر طلاق از طرف زن یا زوجه باشد به این دلیل که وی حق ندارد بدون وجود عسر و حرج طلاق بگیرد امر مشکل تر خواهد شد.

لذا لازم است در این زمینه از وکیل و تجربیات وکیل خانواده استفاده شود. سامانه وکیل تاپ با بهره مندی از وکلای متخصص در زمینه دعوای خانوادگی مثل طلاق، مهریه، نفقه و… می تواند از شما در دادگاه دفاع به عمل بیاورد و سریع تر به مقصود مورد نظر برساند.

خدمات حقوقی سامانه وکیل تاپ هم به صورت آنلاین و انجام مشاوره است و هم انجام وکالت.

درخواست وکیل ملکی

دعاوی ملکی بسیار پر شمار و پر تعداد هستند به طوری که در قوانین مختلف پراکنده شده و وکلای متخصص در این حوزه به تمامی آنها مسلط هستند البته باید خاطر نشان کرد که  با داشتن صرف پروانه وکالت دلیل بر تبحر و تسلط وکیلی بر دعوای ملکی نمی باشد به همین جهت برخی وکلا تخصصا در امور ملکی وکالت و مشاوره انجام می دهند.

دعاوی ملکی را در همین سایت بعضا بررسی کرده ایم که می توانید مطالعه کنید.

در سامانه وکیل تاپ هم می توانید با وکلای ملکی در سراسر ایران در ارتباط باشید و مسئله خود را با ایشان در میان بگذارید.

سامانه مزبور از وکلای ملکی متخصصی بهره مند است که می توانند به ارایه راهکار و دفاع از پرونده ملکی پرونده شما را سریع تر به مقصود برسانند.

درخواست وکیل ملکی

درخواست وکیل سرقفلی و حق کسب و پیشه

وکیل سرقفلی اگر چه در اجاره و ملک هم مطرح می شود اما پیچیدگی های خاصی دارد تاسیس حقوقی سرقفلی بعد از حق کسب و پیشه امر مزبور را دو چندان کرد.

سرقفلی مربوط به اجاره های مشمول سال ۷۶ می باشد و اما حق کسب و پیشه مربوط است به اجاره های سال ۵۶. در سرقفلی مستاجر مبلغی را تحت این عنوان پرداخت می کند برای گرفتن امتیاز از موجر و عکس این قضیه هم امکان دارد.

مباحث مربوط به سرقفلی گاها اختلافی هم می باشد.

برای مشاوره و انجام وکالت توسط وکیل متخصص سرقفلی می توانید از طریق سامانه وکیل تاپ اقدام کنید.

جمع بندی

سامانه وکیل تاپ با بهره مندی از وکلای پایه یک و متخصص در امور مختلف حقوقی در تمام کشور به صورت آنلاین و طرق دیگر به عموم افراد خدمات حقوقی ارایه می دهد.

از طریق این سامانه همچنین می توان درخواست وکیل برای مشاوره و وکالت در پرونده های دادگاه را انجام داد. مشاوره به صورت آنلاین، تلفنی و متنی امکان پذیر می باشد.

در کنار نام هر وکیل حوزه تخصصی وی درج شده وه حسب مورد می توان برای مسئله حقوقی پیش آمده به هریک از ایشان مراجعه کرد.

سوالات متداول

در بالا به ساز و کار های مختلف اشاره شد یکی از این راه ها سامانه وکیل تاپ است که رسالت معرفی وکیل را نیز به نوعی عهده دار است.

وکیل معاضدتی و تسخیری نوعی وکیل برای افراد ناتوان از جهت مالی هستند که در بالا به آن اشاره شد.

در سامانه وکیل تاپ می توان به صورت آنلاین با وکلای مختلف ارتباط برقرار کرد و در جهت مشاوره یا انجام وکالت صحبت کرد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
زمان پاسخ به دیدگاه شما از طرف وکلای سایت وکیل تاپ ۴۸ ساعت می باشد. درصورت نیاز به مشاوره فوری حقوقی میتوانید از این لینک نسبت به پرسش سوال خود اقدام کنید.



سوالات خود را از ما بپرسید

وکلای پایه یک ما اماده پاسخ به سوالات شما هستند