شرایط طرح شکایت از سازمان بازرسی کل کشور

«سازمان بازرسی کل کشور»، یکی از دستگاه‌ های های مرتبط با قوه قضاییه است که جهت اجرای اصل ۱۷۴ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تشکیل شده‌ است. فعالیت سازمان بازرسی کل کشور زیر نظر «رئیس قوه قضاییه» انجام می‌شود.

وظیفه سازمان بازرسی کل کشور به طور کلی نظارت بر دستگاه‌های اداری به منظور اجرای صحیح قوانین می باشد. بطوریکه کلیه جریان‌ ها و امور به بهترین نحو انجام گیرد.

وظایف سازمان بازرسی کل کشور

شکایت از سازمان بازرسی کل کشوربه موجب ماده ۲ قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور، وظایف این سازمان شامل این موارد است: نظارت و بازرسی پیوسته بر وزارت خانه‌ها، ادارات دادگستری و امور مالی و اداری وابسته به آنها، نیروی نظامی، نیروی انتظامی، سازمان‌های وابسته به قوه قضائیه،  شرکت‌های دولتی، موسسات وابسته به شهرداری، شهرداری، دفاتر اسناد رسمی ‌و موسسات عام‌المنفعه و نهاد های انقلابی.

همچنین نظارت بر عملکرد سازمان‌هایی که کل و یا بخشی از سهام و سرمایه آنها به دولت تعلق دارد، نیز بر عهده این سازمان می باشد.

نحوه طرح شکایت از سازمان بازرسی کل کشور

به منظور ثبت شکایت، اعلام و پیگیری آن از ادارات و مراجع دولتی از طریق سامانه اینترنتی به سازمان بازرسی کل کشور باید وارد سایت اصلی سازمان بازرسی کل کشور به آدرس www.bazresi.ir شده و از لیست خدمات الکترونیک پایین صفحه گزینه سامانه رسیدگی به شکایات و اعلامات را انتخاب کنید.

با انتخاب این گزینه به صفحه اصلی سامانه رسیدگی به شکایات و اعلامات وارد خواهید شد و از امکان ثبت شکایت، ثبت اعلام و پیگیری شکایات و اعلامات در آن صفحه برخوردار خواهید شد.شکایت از سازمان بازرسی کل کشور

مشاوره حقوقی فوری

مشاوره تخصصی تلفنی و متنی آنلاین با وکلای سراسر کشور

نکات مهم شکایت از سازمان بازرسی کل کشور

در زمان طرح اعلام و یا شکایت به عملکرد دستگاه ها و سازمان های اجرایی و ارائه اطلاعات به نکات زیر می‌بایست توجه نمود:

  1. شکایات و اظهارات باید مدلل و مستند (متکی به دلیل و مدرک) باشند و صرف ادعا کافی نیست لذا شاکی باید دلایل و مدارک محکمه پسند برای طرح شکایت خود ارایه نماید.
  2. هنگام ورود اطلاعات، حتماٌ شماره تلفن همراه را وارد نمایید تا امکان ارسال کد پیگیری و اطلاع رسانی مراحل مختلف رسیدگی به شکایت به شما فراهم شود.
  3. شکایت باید بر اساس ماده ۲ قانون تشکیل سازمان، از عملکرد شرکت ها و مؤسسات و ارگان های دولتی و یا مؤسسات و شرکت های عام‌المنفعه و سازمان هایی که تمام یا قسمتی از سرمایه یا سهام آنان متعلق به دولت است یا دولت به نحوی از انحاء بر آنها نظارت یا کمک می نماید، باشد.

کدام امور در صلاحیت سازمان بازرسی کل کشور نمی باشد؟

رسیدگی به شکایات وارده از سازمان ها و ارگان های زیر در صلاحیت سازمان بازرسی کل کشور نمی باشد و این سازمان امکان رسیدگی به آن را ندارد. و در صورت شکایت از اشخاص حقیقی و حقوقی که در زیر ذکر می شوند، شاکی می بایست به مراجع حقوقی و قضایی واجد صلاحیت مراجعه نماید.

این اشخاص حقیقی و حقوقی عبارتند از:

    • طرح شکایت از اشخاص حقیقی و حقوقی غیردولتی
    • طرح شکایت از مراجع قضایی
    • طرح شکایت از دیوان عدالت اداری
    • طرح شكايت مربوط به گران‌فروشی
  • بررسی شكايت از روند انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و شوراهای اسلامی شهر و روستا
  • شکایت از آراء و تصمیمات مراجع غیر قضائی نظیر كميسيون‌هاي مالیاتی، ماده ۱۰۰ قانون شهرداری‌ها، هيأت‌هاي حل اختلاف كارگري
  • بررسی تخلفات مطبوعاتی
  •  اعتراض به تصمیمات شورای عالی انقلاب فرهنگی
  • بررسی تصمیمات شورای نگهبان در زمینه تایید و يا رد صلاحیت كانديداها
  • بررسی تصمیمات دیوان محاسبات کشور
  • مطالبه وام، مساعدت، كمك‌هاي مالی و درخواست کار و نظایر آن

سوالات متداول

 

یک نهاد امنیتی زیر نظر قوه قضاییه می باشد که عمده وظیفه آن نظارت چه موردی و چه مستمر دستگاه های اداری و جلوگیری از فساد در ادارات است.

سازمان بازرسی کل کشور بر کلیه سازمان هايی که سرمایه آنها دولتی است( تماما یا بخشی از سرمایه)  يا دولت به نحوی از انحا بر آنها نظارت يا کمک می نمايد نظارت دارد.


۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
137 نظرات
  1. behnam می گوید

    از کانون وکلا و مرکز امور مشاوران قوه قضاییه هم میشه شکایت کرد از این طریق؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      شکایت از کانون وکلا توسط دادگاه عالی انتظامی قضات می باشد

  2. مهرداد می گوید

    شکایت از کارگزاری های بورس رسیدگی نمیشود

  3. علی می گوید

    سلام عرض ادب من ۱ ما سهام عدالتمو فروختم خیلیا از من زودتر فروختن پولشون آمده به دفاتر مراکز مفید زنگ میزنیم میگه مجوز نیومده واس فروش چطور پس دوستان دیگ فروخته آقا بخدا لازم داریم این سهام عدالت نیست بی عدالتی همچنین میدونم شمام ب فکر مردم نیستید

  4. کمیل می گوید

    سلام.بنده در سال۱۳۹۵در حادثه منا در مکه دچار ضربه مغزی شدم و بسیار بسیار سختی کشیدم تا به حدی که در اخبار وآمار ایران تولیست فوتی ها بودم.به هر حال خدا مارو دوست داشت وزنده ماندیم.فقط راهنمایی میخواستم ببینم این همه حجاج میروند مکه بیمه هستند واین اتفاق بزرگ که تو تاریخ ثبت شدش و منو خونه نشین کردش بیمه نباید خسارت ویا دیه به من تعلق بگیره.

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام فکر میکنم بیمه باشید وبتونید خسارت بگیرید

  5. رضا می گوید

    سلام اداره بازرسی میتونه تو رای اعضا شورای شهر دخالت کنه

  6. Bahar می گوید

    با سلام و احترام
    به استحضار سازمان بازرسی می رساند مورخ ۳مرداد ساعت ۱۰ شب در برنامه زنده تلویزیون گفتگوی ویژه خبری شخص آقای محمود رضا خواجه نصیری (نائب رئيس هيئت مديره بورس تهران) صحبت میکنند و به جلسه ای اشاره میکند که با حقوقی های بزرگ داشته اند و خروجی این جلسه این بود و متن صحبت های ایشان در شبکه دوم بخش خبری:
    فردا هم حقوقی‌ها ۱۰ هزارمیلیارد تومان خرید خواهند کرد
    🔹 تا ۱۰ روز آینده این برنامه ادامه خواهد داشت و این حمایت قطع نخواهد شد
    امروز ١٠ هزار ميليارد توسط حقوقيا خريداري شده، تا ١٠ روز آينده حمايت ادامه دارد
    فردا هم ١٠ هزار ميليارد تومان تزريق پول توسط حقوقيا انجام خواهد شد.
    به واسطه این حرف ایشان آن روز بعد بدون حمایت مالی حقوقی ها بازار به سمت صف های خرید رفت اما ۵ مرداد حقوقی سهم شستا ۹۲میلیون سهم بصورت هدفمند عرضه کرد (تصاویر فروش حقوقی به پیوست ارسال میگردد) و باعث تزلزل اعتماد بازار از حرف تا عمل این مقام مسئول آقای خواجه نصیر گردید. سهامداران بازار سرمایه خواستار پیگیری کدهای حقوقی عرضه کننده ۹۲میلیونی سهم شستا به عنوان لیدر و بزرگترین سهم بازار که مورد توجه و مبنای تصمیم گیری کل بازار است که در دقایق آخر بازار عرضه شد شناسایی گردد.
    نکته دوم:
    آقای مجمود رضا خواجه نصیری (نائب رئيس هيئت مديره بورس تهران) همزمان با حفظ سمت مدیریت صندوق تمدن را به عهده دارند! با توجه به ((قانون تعارض منافع)) که هر مدیری در راستای منافع نباید سمت مدیریتی داشته باشد، و طبق قانون کارمند درجه ۳ و معمولی کارگزاری ها هم حق داشتن کد بورسی به دلیل این قانون تعارض منافع را دارا نمیباشند پس چطور ایشان در بالاترین مقام مدیریتی بورس تهران هم داور میدان هستند و هم بازیکن در رقابت بورس و این تضاد باعث شده خبری را از مدیر کارگزاری اقتصاد نوین چنین مطلبی بیان داشتند:
    سهام های خودشان را در سقف قیمت فروختند و با صف فروش دستوری بازار را پایین نگه داشته ان تا سهام مردم بدبخت را مفت خریداری کنند
    آن اقای که در دوربین نگاه میکند ( خواجه نصیری )و میگوید از فلان روز بازار متعادل میشود دروغ میگوید صندوق تمدن که وی مدیریت ان را در دست دارد بزرگترین حقوقی بازار است که صف فروش سنگین چند نماد بزرگ را تشکیل داده است.

    با توجه به احتمال وجود مافیا و دستکاری و هماهنگی حقوقی ها و صندوق ها در عرضه ها و حمایت ها در پایین ترین قیمت شائبه وجود فساد سیستماتیک به وجود آمده و خواهشمند است تمامی سابقه تماس ها و مکالمات شخص آقای مجمود رضا خواجه نصیری و افرادی که با ایشان ارتباط دارند (اقوام و نزدیکان ایشان و کد های خانواده و افراد مرتبط با ایشان) بررسی و ایشان و افراد مرتبط در دادگاه رسیدگی به تخلفات کارمندان دولت محاکمه گردند و ریز معاملات صندوق تمدن مورد بررسی قرار گیرد.
    (البته ایشان در زمان مدیریت آقای فطانت به دلایلی استعفا یا شاید اخراج به دلایلی!!) گردیده بود اما مجدد به عنوان عالی ترین مقام مسئول چنین تخلفاتی داشته اند. فایل مدارک تخلفات ایشان به انضمام ارسال میگردد. با تشکر

  7. جوادمظاهری می گوید

    سلام چطور میتوان از سازمان صدا وسیما شکایت کرد

    1. بهزاد زینالی می گوید

      وارد سایت نظارت بر صدا وسیما بشید و شکایتتونو ثبت کنید

  8. احمدعلی حقیقی می گوید

    با سلام
    از سازمان تعزیرات هم میتوان شکایت کرد ؟؟
    با تشکر

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام بله

  9. پورجعفر می گوید

    باسلام
    در صورت عدم پاسخگویی دستگاه اجرایی (بنیاد مسکن ) به شاکی در سه مرحله آیا اداره بازرسی کل کشور رای صادر می کند

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام بله

  10. صالحی می گوید

    سلام از مامورین وزارت اطلاعات بعنوان ضابطین دادگستری در پرونده قضایی هم میشه در سازمان بازرسی کل کشور شکایت کرد؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام با توجه به اینکه مسئول همه ی ضابطین چه عام و چه خاص دادستان است میتوانید در دادسرا شکایت مطرح کنید

  11. سید شهاب الدین نکوفر می گوید

    از تخلفات مدیران سازمان نظام مهندسی می توان شکایت نمود؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام بله قابل شکایتدر شورای انتظامی هست

  12. رضا مقدم می گوید

    باسلام.شرکت های واگذارشده(خصوصی شده ها).کارکنان رسمی مشغول در آنها در صورت دعوی شکایت ،آیا تحت پوشش ،دیوان عدالت اداری قرار میگیرند؟یا خیر؟اگر جواب منفی میباشد لطفا بفرمائید به کدام دستگاه بایست مراجعه کنند.؟(لازم به توضیح است که شرکت مادر(شرکت صنایع پتروشیمی)،ادعا کرده که شرکتی که من در آن مشغول خدمت هستم(شرکت پترو شیمی شازند خصوصی شده،و آن شر کت مادر(شرکت صنایع پتروشیمی )هم،مسئولیتی ندارد..باتشکر

  13. س خ می گوید

    سلام آیا امکان داره از کمیته ی امداد هم شکایت کرد?

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام بله امکانش هست خود سایت کمیته ثبت شکایت داره

  14. احمداحمدپور می گوید

    سلام
    اینجانب احمداحمدپور دبیر بازنشسته آموزش وپرورش از آذربایجان شرقی
    عرض ادب واحترام به محضر عالی
    حدود ۶ ماه پیش از بورس سهمهایی را به ارزش بیش از دویست میلیون که حاصل سی سال اندوخته خدمتم بود خریدم الان ارزش این سهم از نصف هم کمتر شده و تمام اندوخته هایم برباد رفته. همهش قفل صف فروشند عملا بلا استفاده، اینه جواب اعتماد به دولت؟ که گفته بورس جای سرمایه گذاریه واقعا در حق ما ظلم شده.بعد از مجمع رفتن با ۳۰%منفی باز کرده که هیج نظارتی نبوده. به هر کسی مراجعه یا پیام میدم میگن به ما ربطی نداره. از سازمان محترم رسیدگی به شکایات مردمی تقاضا دارم رسیدگی نمایید . با احترام. شماره ۰۹۱۴۴۱۲۳۵۱۴

  15. سیاوش می گوید

    سلام چگونه‌میتوان‌از شکایت ثبت شده در سایت سازمان بازرسی انصراف داد ؟؟کدام‌گزینه را باید انتخاب کنیم‌لطفا راهنمایی نمایید ممنون‌میشم

  16. M.o می گوید

    سلام. از یک موسسه آموزش عالی شکایت دارم. کجا باید ثبت کنم؟
    با فریب ، شرکت کننده جذب کردن، به عنوان دانشحو ولی در واقع موسسه ای بودن مثل مدرسان شریف

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام ممکنه که کلاهبرداری باشه ولی باید موضوعتونو بیشتر توضیح بدید برای مشاوره حقوقی به شماره ۰۲۱۹۱۰۰۲۰۹۰ تماس بگیرید

  17. محمدکریم یوسفوند می گوید

    اینجانب محمدکریم یوسفوند از اداره کل شیلات استان لرستان شاکی هستم مدیر امور اداری وقت آقای حسن رحمانیان چه بلا هایی در طول چند سال ۵سال بدون پست سازمانی آیا در طول این ۵سال مشکلی برای من پیش می آمد کی جوابگوی زن وبچه من بود و آخر به هر جایی شکایت کردم از بس که آقای رحمانیان نفوذ داشت به من جوابی ندادن وبدون هیچگونه هماهنگی با پیمانکار اداره شیلات تبانی ودوسال بیمه من رو بدون هیچ هماهنگی واریز به تآمین اجتماعی نمودند وابلاغیه به من دادند که شما بازنشست هستید لذا خواهشمندم در حق ۲۸سال خدمت به جمهوری اسلامی این است حرفم رو به کی بزنم که به دادزن وبچم برسن

  18. عباس میرزایی می گوید

    با سلام و خسته نباشید اینجانب عباس میرزایی احد از کارگران رسمی شرکت البرز قطعه کاسپین واقع در قزوین شهرک صنعتی کاسپین که بدلیل زد و بند وتبانی رئیس اداره کار شهرستان ابیک با مدیرعامل شرکت بنده را با پنج سر عایله با ۲۲ سال سابقه رسمی از کار اخراج نمودن با این ادله که بنده ترک کار نموده ام در صورتی که من درمحل کارم حضور فیزیکی داشته وثبت الکترونیکی انجام داده بودم علیجناب بنده درطول خدمتم بالای هفتاد مورد تشویقی بالاتر از رده های شغلی خود را دریافت نموده و کوچکتری بی انضباطی در پرونده بنده درج نشده و بالای شصت دست قالبها یی که طراحی و ساخت این قالبها خارج از کشور صورت گرفته بود بنده با یک تغییر ات کوچک توانستم به صورت صد در صد افزایش تولید دهم علیجناب خواهشمندم به پرونده بنده ورود کرده و فقط وفقط قانونی رسیدگی بفرمایند باتشکر

  19. محمدکریم یوسفوند می گوید

    اینجانب محمدکریم یوسفوند از اداره کل شیلات استان لرستان شاکی هستم بنده تا سال۹۴پست سازمانی داشته ام اما به محض ورود آقای حسن رحمانیان انتقال به شیلات پست سازمانی من حذف ومن در طول این چند سال پست سازمانی نداشته ام آیا درطول این چندسال اگر مشکلی برای من پیش می آمد کی جواب گوی زن وبچه من بود وآخر به هر جایی شکایت کردم ازبس که آقای رحمانیان نفوذ داشت به من جوابی ندادن وبدون هیچگونه هماهنگی با پیمانکار اداره شیلات تبانی و دو سال بیمه تامین اجتماعی من را واریز نمودندوابلاغیه به من دادن که شما بازنشست هستید لذا خواهشمندم درحق ۲۸ سال خدمت به جمهوری اسلامی این است حرفم رو به کی بزنم که به داد زن وبچه م برسن
    به خاطر خدا راهنمایی کنید که من چیکار کنم این همه بلا سر من اوردن مدارکشان موجود است.
    محمدکریم یوسفوند۰۹۱۶۸۷۶۱۴۹۱

  20. کریم پور می گوید

    باسلام، بنده از یک دستگاه اجرایی به سازمان بازرسی کل شکایت کردم، اما دستگاه مربوطه دو ماه است که پاسخی ندادند، گام بعدی چیست؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      حجم پرونده ها زیاده معمولا هم همینقدر طول میکشه

  21. عسکری می گوید

    با سلام
    اینجانب در خصوص مجوز دامداری یا پرواز بندی حدود یک سال و نیم تلاش کرده پرونده من بعد از کمیسیون در جهاد کشاورزی استان مثبت اعلام شده و بدلیل اینکه جهاد کشاورزی شهرستان و استان در نامه نگاری و استعلام آن و تسریع در فرایند مجوز خیلی کند عمل کرده و در همان موقع بخشنامه جدیدی اومده و این موضوع منجر شد که نامه مجوز بهم ندن وصدور مجوز کنسل و لغو گردد
    حالا من چطور میتونم شکایت بکنم و پیگیر مجوزم باشم در ضمن از کارمندش باید شکایت کنم یا از دستگاه

  22. کریم پور می گوید

    منظورم این است که دستگاهی که از آن شکایت کردم جوابی به سازمان بازرسی نداده، در واقع دوبار شکایت من از طریق سامانه بازرسی به آن دستگاه ارسال شده و هر دو بار دستگاه مورد شکایت جوابی نداده

  23. عابدی می گوید

    با سللام ‌ ضامن پرونده موسسه نور به مبلغ ۱۰ میلیون تومان. بودم که به علت دیر پرداخت شدن از حقوق بنده کسر می‌شد و تا مرداد سال ۹۸ سازمان بنده. اقساط را می‌داده . از مرداد سال ۹۹ که کسر حقوق تمام شده . بانک به بنده و متقاضی اعللام نکرده. و خودمان از طریق عدم صدور کارت بانکی بعد یکسال متوجه شدیم . . و موسسه نزدیک ۳۱ میلیون ما را بدهکار کرده . ضمن اینکه سیستم بانک مرکزی مبلغ ۱۱ میلیون جریمه رو اعللام کرده . هم تفاوت پرداخت که نزدیک ۲۰ میلیون و هم عدم اطللاع رسانی شعبه مورد شکایت می باشد . با توجه به شرایط فوق از چه طریقی باید پیگیر شکایت شد . ؟؟ آیا بازرسی کل کشور رسیدگی می کند ؟ تشکر فراوان

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام وارد لینک زیرشوید ودر قسمت مشاوره تلفنی یا متنی سوال کنید
      https://vakiltop.com/

  24. skh_tasisat@yahoo.com می گوید

    با سلام من کارمند رسمی صداوسیما یکی از استانها هستم چطور میتونم از حقم که ضایع شده شکایت کنم؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام نیاز به توضیحات بیشتری هست که از چه بابت باید شکایت کرد تماس بگیرید ۰۲۱۹۱۰۰۲۰۹۰

  25. مهران خرم پور می گوید

    باسلام،شکایت بابت ظلم انجام شده دردستگاهای دولتی توسط بنده انجام شده است،لکین نظرداده یا همان رای داده شده که بدون نظر خواهی وحضور اینجنانب ،توسط کارشناس سازمان بازرسی بدلیل عدم وجاهت قانونی وغیر کارشناسی صادر شده آیا میتوان شکایت کرد. باتشکر

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام
      باید با وکیل صحبت کنید
      از وکلای ما در قسمت مشاوره تلفنی یا متنی بپرسید
      https://vakiltop.com/

  26. آراني می گوید

    سلام ما زميني از شركت تعاوني مسكن كه از ۲۶ نفر بوده قسمتي را براي فضاي سبز طي قراردادي به شهرداري كاشان داده مي شود ولي شهرداري سند شش دانگ مي گيرد و زمين را تفكيك و مي فروشد و حتي به كمسيون ماده ۵ هم نبرده است وحتي حرف از زرنگي و كلاه سر مردم گذاشتن را مباهات مي داند مي گويند زمين مال خودمان است و يا اينكه در جاي ديگر فضاي سبز درست شده باشد قابل توجيه نيست ويا ساير بهانه ها كه زمين كوچك بود براي فضاي سبز آب نداريم به درختان فضاي سبز بدهيم و يا فضاي سبز هزينه نگهداري دارد و فروختيم و هر چه از احاديث و قرآن در مورد(وَ أَوْفُوا بِالْعَهْدِ إِنَّ الْعَهْدَ کانَ مَسْوءُلاً)گفتيم و ما راضي نيستيم و نماز و روزه تان باطل است و به اداره شهرسازي و شوراي شهر و فرمانداري و…. رفتيم ارجاع به شهرداري داده اند آيا شهرداري يك شخصيت حقوقي است كه بايد مردمي باشد و املاك شهرداري براي تغيير كاربردي به كمسيون ماده ۵ مي برد و يا حتي براي فروش آن هم آگهي در روزنامه نداده است تابتوانند همسايگان اين زمين ها طبق قانون شفعه حداقل در فضاي خلوت خانه درختي را داشته باشند و مردم را از داشتن پارك محلي كه امنيت و آرامش محله بهمرا ه داشت محروم مي كند و از طرفي شهري مثل كاشان كه با آلودگي هوا باعث تعطيل شدن مي شود اين فضاي سبز ريه شهر هستند و نيز آلودگي هوا باعث بيماريهاي قلبي و ريوي هم هست كه براقتصاد سلامت و محيط زيست درسالهاي آينده جبران ناپذير است و بايد طرح فضاي سبز محلي و همسايگي توسعه دهد ، شهرداري مردم را ترويج و تشويق به ايجاد فضاي سبز كند نه اينكه اعتماد و اطمينان عمومي را نسبت به خود سلب كند و به ديگر نهادهاي حكومتي هم بدبيني و بي اعتمادي سرايت خواهد كرد .

  27. علی می گوید

    سلام از بانکها وبانک مرکزی به چه نهادی باید شکایت کنیم ؟موضوع:چرا هیجکس نیست جلو باج گیری واضح بانکها رو بگیره.رفتم پولمو از بانک بگیرم میگن پول نداریم میگم پس چیکارکنم میگن یا باید ساتنا کنی یا باید چک بین بانکی بگیری هردو هم هزینه دارد هزینه هم الا ماشاله نجومی شده خلاصه برا ۵۵میلیون پولم ساتنا کردن از بانک به یک بانک دیگه اونطرف حیابان ۱۱هزار تومان بعدا دیدم ار حسابم کم شده روز بعد رفتم بانک گفتم این ۱۱هزارتومات بابت چیه گفتندکارمزد ساتنا گفتم من که ساتنا نخواستم شما پول نداشتید مشکل شما بود نه مشکل من پول به من میدادید میرفتم اونطرف خیابون توبانک دیگه واریز میکردم گفتن همینه بخشنامه بانک مرکزیه اخه این کارها رو کی داره انجام میده بانک داری اسلامی تبدیل شده به باجگیری واضح بضورت قانونی چه کسی باید جلو اینکارها رو بگیره مگه این مملکت ضاحب نداره خدا عاقبتمون روبخیر کنه.

  28. سجاد می گوید

    سلام بعد از ارسال شکایت به دستگاه مربوطه، اون دستگاه چند روز زمان داره تا پاسخ بده؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      شرایط متفاوته و یک ماه تا یک سال با توجه به نوع دستگاه

  29. زهرا قبادی می گوید

    شکایت از ایران خودرو که پارسال حواله خودرو گرفتم و قراره دوباره افزایش بده من کارمند از کجا بیارم دوباره مگه حقوق من چند دفعه افزایش پیدا کرده مگه دلار پایین نیومده این افزایش دوباره برای خودروهای پر تیراژ چه معنی داره چرا تو این مملکت کسی نیس رسیدگی کنه

  30. حسین می گوید

    با سلام. اداره اب و فاضلاب البرز تعرفه ۷۷۰ هزارتومانی انشعاب فاضلاب شهری رو در آبان ۹۹ با ۱۵۰ درصد افزایش با نرخ یک میلیون و هشتصد هزار تومان رسونده یعنی هیچ نظارتی رو سازمان اب و فاضلاب نیست!!!

  31. جواد اکبری می گوید

    سلام .چند قطعه زمین به صورت مزایده از راه و شهرسازی خریداری کردم و قرار داد هم گرفتم .الان رفتم برا اخذ سند و پروانه ساخت .ولی شهرداری ادعا دارد که راه و شهرسازی حق و حقوق ما را پرداخت نکرده و شما باید پرداخت کنین و نصف زمین کارشناسی میشه و از شما هزینه گرفته میشود .در صورتی که این اختلاف بین دو اداره هست ایا ما که خریداری کردیم باید پرداخت کنیم ؟اایا از بازرسی کل میشه شکایت کرد؟راه حل چیست

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام. در قسمت مشاوره های سایت زیر از وکلای متخصص این امر استعلام بگیرید
      https://vakiltop.com/

  32. شهرام می گوید

    شکایت از شرکت مخابرات ایران آیا در حیطه سازمان است؟
    اگر نه بعهده چه سازمانی است؟

  33. رحیم می گوید

    با سلام خدمت مدیر مسئول اینجانب که مبلغ ۱۵۰میلیون در سازمان بورس که با فراخوان اقای رئیس جمهور که برای رونق اشغال وتولید کشورمان والان از پولی که برام باقیمانده ۱۰۰ میلیون از پول من را سازمان بورس به یغما برده سهام هایی که خریدم بانکی ونفتی است به خدا این جهیزیه دخترم بوده است برای جهیزیه چکارکنم اقایان مسعولین تروبه خدا وخون شهدا ضررکردمارا از مدیرانی که به ما ضرر زده اند داحقاق حق نمایید و جبران نمایید با سلامتی و طول عمر مسعولین دلسوز۰۹۱۸۵۵۵۵۱۲۰

  34. ابراهیم می گوید

    باسلام من سال ۹۵ اثپات مالکیت روی یک قطعه زمین گرفتم قطعیت صادر شد به شهرداری مراجعه کردم برای پروانه ولی شهرداری از دادن پروانه خود داری یا دنبال نخود سیاه می فرستادم استعلام برای اداره ثبت زمینی که ن ثبت شده درخواست نقشه تفکیکی من حکم داشتم حدود اربعه جانمایی با کارشناس تامین دلیل با افرادی زمین خوار رو هم کردنه مثلا یک نمونه طرف مقابلم پلاک زمینش با زمین من ده پلاک فاصله داره میرم به شهرداری میگم پروانه به اینها نده این ورثه جانمایی پلاکش با پلاک ما فاصله داره میگه برو دستور موقت بیار اظهار نامه فرستادم هیچ گوش شنوا همه مدارک موجود دارم دستکاری طرف مقابل به برگه اصلاحات اراضی مثلآ قد دشمنی خواهش میکنم منه راهنمائی کنید

  35. نوری می گوید

    با سلام .ایا میتوان از شورای حل اختلاف بابت صدور حکم یک طرفه شاکی شد .

  36. سجادحامدفر می گوید

    سلام،دوتاسوال،اولا وقتی شکایتی درسازمان بازرسی ثبت کردیم حداکثرچقدرطول میکشدجواب نهایی بگیریم
    دوما اگراداره ای بازبه حکم بازرسی هم تمکین نکردازکجاشکایت کنیم ممنونم

  37. عطایی می گوید

    سلام ایا از کمیسیون نظارت استان برای اینکه به ذینفع تفهیم اتهام نکرده وفرد رو به دلیل بهانه های واهی اسقاط شرایط کردند میشه شکایت کرد

    1. وکیل تاپ می گوید

      سلام. وظیفه ای در این خصوص ندارد

  38. علی می گوید

    از شرکت سایپا بابت تحویل ندادن وانت نیسان

  39. عبدالهی می گوید

    با سلام و خدا قوت به همه مسولین زحمت کش قوه قضایه .رجا واثق داریم که تمام هم و غم جناب علی رفع نبض هست. و اجرای عدالت میباشد خدمتتان عارضم. چرا ف ناجا سردار اشتری قانون خدمات رسانی ایثارگران ماده ۸۷ بند ذ و تبصره ۱ در خصوص فرزندان ایثارگران مَشغول خدمت در ناجا تبدیل عضویت از پیمانی به رسمی که حداکثر سه ماه میباشد. برای پرسنل پیمانی که سه و چهارسال گذشته از سنواتشان پیگیر و انجام نمیده با آرزوی توفقگیق خدمت رسانی ۰۹۹۲۷۷۲۳۵۸۵

  40. عبدالهی می گوید

    با سلام و خدا قوت به همه مسولین زحمت کش قوه قضایه . .رجا واثق داریم که تمام هم و غم جناب علی رفع نبض هست. و اجرای عدالت میباشد خدمتتان عارضت. چرا سردار اشتری قانون خدمات رسانی ایثارگران ماده ۸۷ بند ذ و تبصره ۱ در خصوص فرزندان ایثارگران مَشغول خدمت در ناجا تبدیل عضویت از پیمانی به رسمی که حداکثر سه ماه میباشد. برای پرسنل پیمانی که سه و چهارسال گذشته از سنواتشان پیگیر و انجام نمیده با آرزوی توفقگیق خدمت رسانی ۰۹۹۲۷۷۲۳۵۸۵

  41. قاسم عباسی می گوید

    کارخانه سیمان اردبیل خارج از محدوده پروانه بهره برداری معدن اقدام به برداشت ماده معدنی پوزالان (ماده اولیه تولید سیمان که گرانقیمت هست) میکند بنده نیز در فاصله ۱۵ متری از معدن کارخانه سیمان اقدام به اخذ مجوز بتن آماده نموده ام از تمامی ادارات بلامانع دارم و جواز تاسیس بنده نیز صادر شده است اما منابع طبیعی در اقدام اول میخواست مانع اقدام بنده شود و گفت طی بخشنامه نمیتوانی بتن آماده درخواست بدی که بنده درخواست رویت بخشنامه را دادم و بخشنامه ای در کار نبود در اقدام دوم منابع طبیعی میخواست مجدد مانع از تحقق درخواست بنده شود و اعلام کرد زمین درخواستی بنده داخل در محدوده معدنی کارخانه سیمان میباشد اما پس از ۸ ماه توانستم ثابت کنم که تداخلی وجود ندارد و نداشته —در بار سوم حقه ای خطرناک تر از دو حقه قبلی بود منابع طبیعی نامه زد و اعلام کرد کارشناسان منابع طبیعی در تبدیل مختصات واگذاری اشتباهاتی داشته اند و به کارخانه سیمان داد و کارخانه سیمان به استناد نامه معاونت حفاظت و امور اراضی منابع طبیعی پرونده واگذاریش را به شورای عالی معادن وزارت صنعت ، معدن و تجارت برد تا به وسیله نامه دروغین منابع طبیعی ادعا کند که کارخانه سیمان بر محدوده واگذاری حساب و کتاب کرده و اگر واگذاری اشتباه بوده بر گردن منابع طبیعی است و کارخانه سیمان درخواست افزایش محدوده معدنی پوزالان واقع در روستای شیران میباشد اما واقعیت چیز دیگریست کارخانه سیمان و شخص مدیر کل منابع طبیعی استان اردبیل قصد دارند اینجانب عباس عباسی شیران را به هر نحوی از منطقه دور نمایند و آزادانه معدن را برداشت کنند و در کنار همه اینها مدیر کل منابع طبیعی باید تطمیع گردد چرا که هرگونه نامه ای راتنظیم میکند تا کارخانه سیمان بتواند درخواست افزایش محدوده معدنی دهد در ضمن لازم میدانم به اطلاع برسانم مختصات معدن کارخانه سیمان در پروانه بهره برداری همیشه و همیشه دارای یک یو تی ام میباشد که آقایان در نامه ها میگویند مختصات اولیه و به روز شده

  42. ناشناس می گوید

    باسلام.
    از خود سازمان بازرسی به کجا باید شکایت ببریم؟.
    :
    در فرایند بررسی یک پرونده با استناد به یک نظر غیر کارشناسی و غلط کارشناس رسمی دادگستری بنده را متهم کرده و سمت دادگاه فرستاده اند..شکایت تحمیل هزینه و زیرسوال بردن آبروی خود را با این اقدام سازمان بازرسی به کجا باید ببریم؟

  43. آرش می گوید

    سلام شکایت انصراف بدم چ مار کنم ؟

  44. عباس سرگلزایی از زاهدان می گوید

    متاسفانه اینجانب شکایتی از شرکت نفت سیستان وبلوچستان کردم با اینکه مدارک تحویل سازمان بازرسی شده اما هیچ اقدامی صورت نگرفته فقط نامه رو ارجاع دادن به شرکت بعد دادن دوباره اعتراض کردم هیچ جوابی ندادن و بازرسی هم هیچ کاری انجام نداده خوب پس برا جواب گرفتن باید چکار کرد تورو بخدا جواب بدین شرکت نفت اومده کالا برگ مردم رو از من فروشنده شرکت نفت تحویل کرده الان نه کالا برگ مردم رو برگشت میده نه سهمیه مردمو الان مردم سهمیه نفت میخوان وسط مردم وشرکت گرفتارم از بازرسی هم جوابی نمیبینم…
    خواهشا رسیدگی کنید ممنونم.

  45. ناربه در قهرمانیانس می گوید

    سلام من با یه ماشین تصادف کردم. که اون آقا ۹۸% مست و به پشت ماشین من زده پیاده شده منم زده مامور آشنای این آقا در اومد منو مقصر کردن تجدید نظر هم نشد من چکار باید بکنم

    1. محدثه لواسانی می گوید

      چرا تجدید نظر خواهی نکردید؟

  46. رویا می گوید

    سلام.خسته نباشید .ببخشید من در یک خانواده معمولی به دنیا اومدم وتا قلل اینکه دانشگاه قبول بسم زندگی عادی داشتم .مشکل من از زمانی شروع شد که برای کنکور ودانشگاه زیادی درس خوندم ودانشگاه سراسری قبول شدم .توی دانشگاه خیلی اذیت شدم وحتی روح وروانم هم به شدت اسیب دید .با هر بدبختی بود دانشگاه رو تموم کردم وسعی کردم یرای جبران به مقطع ارشد فک کنم.ولی بازم از وقتی رفتم ارشد دوباره مشکلات قبلیم دوبرابر شد به گونه ای که انگار یک محبط شببه یازی شده از مقطع قبلی رو برام ستخته لودن .در خود دانشگاه دوسال ونیم الافم کردن وشب وروز من وقت کزاشتم برای درس خوندن وپای کردن درسهام .ولی تو این میان محیط دانشکده مان به گونه ای بود که انگار فیلم بازی میکردن .مثلا سرکلاس درس یک دفعه استاد عوض میشد ودوقلویش به کلاس می امد یا در خوابگاه که بودم خودشان هم اتاقی تعیین میکردن ودوباره هم اتاقهایی بودن که دوقلو داشتن ودایما عوض میشدن وبه حاب هم استفاده میشدن .اینکه هدف چی بود هنوزم برام مشخص نشده ولی از کارسناسی انگار با بک زبان اشاره توجه من رو به اینور واونور جلب میکردن .بازهم سعی کردم ارشد رو هم تموم کنم (البته اینو هم بگم که از سادگی من یوایتفاده کرده ومن را در کلاس استادی میفرستادن که اصلا رشته اش مربوط به رشته قبولی من در یازمان سنجش نبود ) .الان یک سال ونیمه من درسهامو پاس کردم چه با فیلم بازی کردنشان وچه دروغ هایشان .ولی نمره سمینارم را ندادن .چندین بار ایمیل یا از طربق مدیر گروه پیگیرز کردم با حضورب رفتم ولی کسی پاسخگو نبود .به اموزش مراجعه میکردم در را از پشت قفل میکردن برای عدم پاسخگویی .سییتم سما هم چندین بار خود به خود دانشجوی اخراجی نوسته ویا هم بلاتکلیف.حتی من زمانیکه میخواستم از مدرک ترشد هم بگزرم ومدرک کارشناسی ام را فقط بگیرم ان راهم ندادن .بعدش برای استخدامی شرکت کردم به خاطر این بی بذنامگی ها والاف کردن دانشگاهم در ایتخدامی قیمت مصتحبه به مدارکم گیر الکی دادن .مدارکی مه الان خودمم نمیدونم باید بنویسم تحصیلات من چه مقطعی هست .برای کارگری له یکی از کارخانه ها مراجعه کردم انجا هم دوباره از وضعیت من سواستفاده کردن وبا فریب دادن به یک کارخانه دیگرشان با عنوان منشی بردن ولی انجا نیز کارهای مستخدمی ازم خواستن .وحتی در اخر لا بک حمله وحشیانه وکتک زدن من را بیرون کردن .برای کارگری به بک کارخانه دیگه رفتم در انجا نیز همان ماجرا ها توسط یک عده گمنام دیگر تکرار شد .حالا من سوالم اینه اگه در این نظام له دید بیمار روانی یا هرچیزی برای ما پرونده سازی میشود.ایا هرکسی حق دارد از وضعیت ما سواستفاده کند .چون وقتی به روش قانونی پیگیری کردم وبه کلانتری رفتم برای شکایت هیچ کس پایخگو نبود وحرفشان بک کلمه بود که مشکل شما ربطی به ما ندارد …مسکل من مربوط به کبه؟؟؟چرا من تو خونه خودم نباید امنیت داشته باشم؟چرا در گوشی خودم نباید له سابتهایی که دوی دارم برم وحتی سایتهای من را نیز یک عده دیگر عوض کنن .چرا من وقتی به بک دندانپزشک مراجعه میکنم برای دندان.دندانپزشک اجازه چه کسی امپول بیماری دیگری برای من تزریق میکند ….اینهایی که نوشتم بخش کوچکی از اتفاقات بود.یعنی اتفاقات خیلی بدتر از اینها وعمدی تر هم که باعث ناراحتی واذیت من یا ایجاد نا امنی روانی در من شده است .از شما خواهش میکنم له مشکل من رسبدگی بفرمایید.

    1. وکیل تاپ می گوید

      سلام سوالتون بسیار طولانی است در این قسمت به سوالات کوتاه پاسخ داده خواهد شد شما می توانید در قسمت مشاوره تلفنی یا متنی سایت زیر سوالتونو به شکل تفصیلی از وکلا مطرح نمایید
      https://vakiltop.com/

  47. مبین می گوید

    سلام من بخاطر مشکلات شدید مالی ۳۰درصد سهامم رو به بانک سپه فروختم ولی تا الان هیچی واریز نکرده چرا اخه …..من بخاطر اجاره عقب افتاده دارم اواره میشم ..کجا باید شکایت کنم

  48. حسن می گوید

    سلام و خسته نباشید . بدلیل یک گزارش به نیروی انتظامی و کمک در دستگیری یک خلافکار . من را چندین بار تهدید کردندکه یا برای خودت یا برای پسرت پرونده درست میکنیم . چندین بار قصد داشتن برای خودم پاپوش درست کنند که نتوانستند تا اینکه زمانی که من در شهر نبودم به واسطه یک مامور برای پسرم یک پاپوش درست کردند . از شما بخاطر خدا کمک میخواهم چون رفتند خانه من همسرم را کتک زدند و به کمک یک مامور اتهامهای دروغین به خانواده ام زدند من از بازپرس و دادستان تقاضا کردم از مردم درباره اتهامها تحقیق کنند ولی یک کیفرخواست صادر و دادگاه هم بخاطر کیفرخواست حکم صادر کرد . چون یک مامور پشت قظیه بود بخاطر خدا کمکم کنید تا حقایق روشن شود

    1. وکیل تاپ می گوید

      سلام باید با وکیل مشورت بگیرید در قسمت مشاوره تلفنی سایت زیر وارد شده و از وکلا راهنمایی بگیرید
      https://vakiltop.com/

  49. سعید ولیلو می گوید

    سلام وخسته نباشید بنده از آذر بایجان شرقی از شهرستان میانه هستم درخصوص اداره گاز که ان ماه صورت حساب کارکرد گاز رو فرستادن .دربین آن هم مبلغ های متفاوت باعنوان بدهی گذشته با درج کردند که بعداز پیگیری از اداره گاز متسدی امور مشترکین فرمودند که بخشنامه ودستور العمل است فرستادند ودر کل استان اجراع میشود این درحالی است که روی قبض هم مبلغ هزینه گاز رسانی درج شده هم ارزش افزودهکه درماه حدود ۲۰هزارتومان میشه .حال این مبلغ جدید با عنوان بدهی گذشته درمبلغ های متفاوت که کمترینشون ۱۰هزارتومان وبیشترینشون هم متفاوت است در چه خصوصی می باشد .امیدوارم که در این مورد کمک وراهنمایی فرماید .باتشکر

  50. محمد مهدی نظرعلیان می گوید

    سلام برای شکایت از اداره کل بازرسی استان تهران به کجا مراجعه کنم

  51. علی قلیزاده می گوید

    با سلام من از شهرداری وبازرسی وحراستشهرداری شکایت دارم که در مورد حقمن که سند مشاعی است کوتاهی کردن ومشاع بدون مجوز وپروانه ساخت وساز کرد ودر کوچه دو متری تعریض دیوار نکرد وبه ظلم شد چنانچه طبقه دوم را درست کند ما پشت گواره مانده ویک متر درمان میماند

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام جهت شکایت از شهرداری ارحیث نقض مقررات به طرفیت سازمان مربوطه دردیوان عدالت اداری داخواست تقدیم نمایید

  52. ناشناس می گوید

    درود برشما از پرسنل قراردادی که زیر نظر هیئت امنادانشگاه علوم پزشکی گیلان واحد اورژانس ۱۱۵باقرارداد تبصره ۴وحکم کارگزینی با عنوان قرارداد مشاغل کارگری هستم اما عیدی مانند کارمندان رسمی پرداخت میشود چگونه میتوانم پیگیری کنم دیوان بی عدالت اداری جوابگو نیست

  53. میثم می گوید

    درود برشما از پرسنل قراردادی که زیر نظر هیئت امنادانشگاه علوم پزشکی گیلان واحد اورژانس ۱۱۵باقرارداد تبصره ۴وحکم کارگزینی با عنوان قرارداد مشاغل کارگری هستم اما عیدی مانند کارمندان رسمی پرداخت میشود چگونه میتوانم پیگیری کنم دیوان بی عدالت اداری جوابگو نیست

  54. سجاد می گوید

    باسلام. از منابع طبیعی و ابخیزداری هم میشه شکایت کرد؟؟

  55. سجاد م می گوید

    باسلام. از منابع طبیعی و ابخیزداری هم میشه شکایت کرد؟؟

  56. رضا می گوید

    سلام چگونه میتوان از یک بازرس متخلف سازمان بازرسی شکایت کرد

  57. کامران حاجی احمدی می گوید

    باسلام من فرزند شهید هستم و۲۸سال سابقه دارم وحالا مدرک کارشناسی ارائه دادم ۸ ماه است ولی هنوز پستی سازمان به من نداده‌اند من باید چکار کنم

  58. نظری می گوید

    سلام ، بنده کارمند رسمی با سابقه نزدیک به ۲۵ سال یک اداره دولتی هستم، شدیدا به دیسک کمر و تنگی کانال و گردن مبتلا هستم، دو پزشک متخصص با بررسی تصاویر MRI برایم گواهی توصیه صادر کرده اند مبنی بر اینکه اداره در کارهای سبک از بنده استفاده نماید ولی مدیران اداره مان اصلا وضعیت مرا به حساب نمیگذارند و حتی از روی عقده حجم کار بنده را چندین برابر نموده اند، ایا این موضوع قابل شکایت در سازمان بازرسی میباشد ؟

  59. محمد رضا می گوید

    با سلام و عرض ادب چگونه میشود از خود سازمان بازرسی کشور شکایت کرد،آیا نتیجه ایی دارد یا آب در هاون کوبیدن است،بنده فرزند شهید هستم

  60. ناشناس می گوید

    هشدار جدی به وضعیت معیشتی مردم شریف ایران از طرف سازمان ملل متحد و حقوق بشر جهانی به بازرسی کل کشور alen ₩₩₩

  61. ناشناس می گوید

    هشدار جدی به بازرسی کل کشور موضوع معیشت زندگی مردم ایران شریف و شهید پرور از طرف سازمان ملل حقوق بشر جهانی alen ₩₩₩

  62. alen می گوید

    هشدار جدی به بازرسی کل کشور موضوع معیشت زندگی مردم ایران شریف و شهید پرور از طرف سازمان ملل حقوق بشر جهانی alen ₩₩₩

  63. پریسا می گوید

    سلام ببخشید من برای ستاد دانشگاهی ثبت شکایت کردم امروز یه خبری بهم رسید که خیلی مهمه تو متن شکابت بهش اشاره کنم ولی امکان ویرایش یا حذف شکایت نیست که بخوام به این موضوع اشاره کنم،چیکار میتونم بکنم اگه راهی هست میشه لطفا راهنماییم کنید؟ممنون از شما

  64. علیرضا می گوید

    سلام
    من شاکی پرونده ام بازرس کل کشوره
    که براساس شکایت شرکتی که در ان کار میکردم بوده
    من محکوم شدم
    والان در حبس هستم
    در این مدت متاسفانه به سرطان بدخیم روده بزرگ هم مبتلا شدم
    الان شرکتم نامه زده هم شکایت پس گرفته هم رضایت داده و هم صراحتا اعلام کرده که من ضرری و زیانی به شرکت نزدم
    سوالم اینه که من میتونم از ماده ۴۸۳ قانون دادرسی کیفری استفاده کنم یا هر راهکار دیگری

  65. نازنین می گوید

    با سلام و احترام .ایا میشود یک نفر با بدون رزومه مدیریتی در دستگاه دولتی رییس بازرسی استان شود و همزمان ابلاغ سرپرستی اداره دولتی در همان کلان شهر را بگیرد ؟ ایا این امکان پذیر است ؟ اگر کسی شکایت از این سرپرست داشته باشد باید به کجا مراجعه کند اخه خودش رییس بازرسی استان هست. با عقل جور در نمیاد به یک نفر این قدر قدرت بدهند تازه در همان اداره منزل دولتی هم گرفته .ممنون میشم جواب بدین

  66. نازنین می گوید

    ممنون میشم جوابم رو بدهید

  67. محمد رضا می گوید

    سلام وخسته نباشید،چطوری میشه از خود سازمان بازرسی کشور شکایت کرد،حتما باید وکیل گرفت،برای افرادی که وضعیت مالیشون خوب نیست چکارباید بکنند،فردی نمیشه عمل کرد لطفاً راهنمایی بفرمایید سوال دیگه سامانه مختص قوه قضائیه نیست که مستقیما درخواستمون بدست آقای رئیسی برسه؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام دردیوان عدالت اداری شکایت نمایید

  68. صمد می گوید

    در مجلس شورای اسلامی قانون تصویب شدکه به جانبازان بسیجی مثل ارتش حقوق دهد بنیاد شهید و زارت دفاع فعلا قانون را تا جانبازان ۳۰ درصد اعمال کردند و روی پرونده جانبازان ۲۵ تا ۳۰ درصد اقدامی نکردند درصورتیکه قانون شامل همه جانبازان می شود ایامی شود شکایت کرد

  69. مسعود آدم پیرا می گوید

    سلام خسته نباشید امکانش هست از کارمندان سازمان بازرسی تاکسیرانی شکایت نمود.

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام ازحیث وظیف نزد دیوان عدالت

  70. فاطمه حسینی می گوید

    پسرم را به اتهام دزدی گوشی موبایل گرفتندودرآگاهی برای اینکه اعتراف کندبقدری شکنجه دادند که تمام بدنش سیاه وکبودشده بود.وبراثرخوردکردن ۲ عددباطوم به سرش بینای یکی از چشمهایش راازدست داده است.من شاکی هستم از آقای لطفی مسئول شکنجه ی پسرم .کجا باید برم.کی جوار کور شدن چشم پسرم را در بازداشگاه آگاهی خواهد داد

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام از طریق دادسرای مربوطه شکایت نمایید

  71. علی می گوید

    اینجانب ۷ام فروردین وام ازدواج سال ۱۴۰۰اعلام شده ۱۰۰در صورتی که من ثبت نام کردم در سامانه بانک مرکزی ۷۰ثبت شده سن م زیر ۲۵سال عقدنامه هم سال۱۴۰۰ -اگر ۱۰۰میلیون پس بانک مرکزی قانون مجلس چرا اجرا نمیکن خواهشا پیگیرباشید

  72. حامد می گوید

    سلام .
    بنده در آزمون شرکتی اداره برق شرکت کرده بودم .و مجری برگزاری آزمون مجتمع عالی آموزشی آذربایجان میباشد .حال یکی از اولویت های این آزمون که خود مجتمع درج کرده .باید بومی شهر مورد تقاضا باشد .ولی متاسفانه از شهرستان های اطراف هم در این آزمون شرکت کرده و تعداد داوطلبین بالا رفته و شانس دواطلب بومی کاهش میبابد .و حالا ۷۰ درصد قبولین را غیر بومی ها تشکیل می دهند . به هر جا هم رفتیم گوش کسی شنوا نیست متاسفانه مجتمع هم جای برای اعتراض نذاشته . حال نمیدانم چه بکنم . ضمنا چند سالی هم در اداره برق بصورت پاره وقت کار کردم و بیمه هم دارم

  73. حمید رضا سوری می گوید

    از خود سازمان بازرسی چگونه میتوان شکایت کرد؟

  74. مهبد می گوید

    با سلام از سازمان بازرسی کل کشور به چه مرجعی میشه شکایت کرد؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام به دیوان میتونید شکایت کنید

  75. مصطفی عباسی می گوید

    باسلام سازمان تامین اجتماعی با دریافت مبلغ هشتادونه هزار میلیارد تومان از بوجه سال ۱۴۰۰قراربوده مرحله دوم همسان سازی حقوق بازنشستگان خود رااجراکند نه تنها دراحکام صادره یک ریال اضافه نکرده بلکه اضافه سالیانه که مصوب هیت وزیران است رابر اساس سال۹۸انجام داده لطف مراحل پیگیری بفرمایید البته این ظلم درحق ۳۶۰۰۰۰۰نفرانجام شده

  76. بهمن شیخ رحیمی می گوید

    درپرونده ما هم از خود بازرسی شکایت مکنیم چون منفقین منا فقین وسازمان انها در وقت غیر اداری وبعد از ظهر در پرونده باز پرسی ۲۱۰ دخالت نمودنند واز همه کثیفتر باقوانیین منا فقانه خود پروندهرا رسیدگی کردهاند وکلیه اهداف منافقین را هم اجرا کردند موارد اجرای قوانین منافقیندر پرونده بازپرسی به قار ذیل است دادن پرونده به دادیاری وبه منظور اجرایاهداف منا فقانه وسازمان مجاهدین ملعونو بی دین وکفریک -۱-متهمرا از کلاهبرداری و فروش مال غیر و وراثکه پدر ومادرش در سال ۹۰و۹۲ مردهاند وحصر وراثتدارم واز نظر اسلامی وقوانیین ائین دادرسی نظام مقدس جمهوری اسلامیهر وقت پدر ومادر مرد ووکالت مرده بلا اثر وفاقد وجاهت قانونی وغیر نافذ می شود این را قانون وقوانین ما می کویثدولی با قانون منا فقین متهم را از کلیه اتهامات که از نظر اسلامی مجرم بوده است ولی با قوانین منا فقانه وضد اسلام وضد دین وضد خدا وقران وضد امام خمینی (ر)وضد رهبری اقای وضد تمامی موازین قانونی منافقانه تبرئیه کردند وبه ان پسندیده نکردند وپرونده را منع پیگردد صادر وجهت قدرت نمائی خود واهداف سازمانیشان در حکم قطعی دادگاه تجدید نظر هم بدین شرح نوشته وافتخار هم منایند که قابل توجه کلیه حزبالهی هاست وکلیه مساما نان وکلیه مسئولین نظام وهمه دستکاه های اطلاعاتی و نظارتی قوه قضائیه ووظیفه همه حتی شما وما ودادسرا ودادکستریکه بشتابند وعجله کنند ومبارزه که چرا منافقین قدرت نشان می دهند ودر تاریخ ۹۶/۱۱/۲۹ جلب متهم صادر ودر تاریخ قید شده در حکم قطعی بتاریخ ۹۶/۱۱۳۰قار دادیار دولت جمهوری اسلامی ایران با قوانیین ضد اسلامی توسط ریاست دادگاه کیفری دومدر احکام صادر توسط منافقینو در دادنامه دادگاه اسلاممی قرار ضد اسلامی صادر وتائید مشود

  77. امین ادینه می گوید

    با سلام اینجانب امین ادینه هستم۱۵ فرودین ۹۸ عقد کردیم اما هنوز وام ازدواج نگرفتیم تو هر بانک تو بجنورد ثبت نام میکنیم میگن بودجه نداریم تو رو خدا رسیدگی کنید

  78. ناشناس می گوید

    با سلام و احترام
    حدود ۳ سال در استانداری مرکزی مشغول به کار بوده ام اما هیچ گونه قراردادی با من منعقد نشده حتی مشمول بیمه هم نبوده ام حقوق اندکی هم تا پایان سال ۹۸ پرداخت شده و در سال ۹۹ هیچ مبلغی دریافت نکرده ام.
    برای این مورد می توانم از سازمان بازرسی پیگیری نمایم.
    ممنون

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام در صورت اثبات بله

  79. افشین ربانی می گوید

    تصرف عدوانی املاک موروثی متوفی( پدر) و عدم همکاری دیگر وراث با متصرغف ونیز عدم همکاری وکلا بر مبنای هزینه که بالغ بر۴۰ وکیل مذاکره ودرخواست کمک طبققانون و ولایت هزینه از قدر السهم مورثی حقیر که دعا برابر هزینه وکیل است ، و عدم همکاری

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام متشکر سوال رو دقیق توضیح بدین

  80. منوچهر قادری می گوید

    با سلام
    ملکی را که سال ۸۲ خریداری کرده بودم پس از ۱۸ سال شکایت و اراء صادره از محاکم جزایی وحقوقی وتجدید نظر واجرای احکام مدنی توسط کارشناسان رسمی بخشی از ان را که توسط منابع طبیعی به صورت غیر قانونی درخت بادام کاشته شده بود با حکم قطعی قلع وقم تحویل گرفتم اینک شهرداری منطقه ۱ ارومیه در بخشی از ملک مجوز ساخت برای اشخاص دیگر بدون مدرک مالکیت صادر نموده و اقدامات قانونی بنده را به کانال های ضد دولتی و الحادی ارائه و پخش میکند و مدعی مالکیت است این در حالی است که هیچ مدرکی برای ادعای خود ارائه نمیکند و هر بار مزاحمت ایشان باعث ایجاد شبهه در اذحان عمومی میشود.
    موضوع مربوط به بازرسی میباشد؟؟
    با تشکر از راهنمایی شما بزرگواران.

  81. منوچهر قادری می گوید

    با سلام
    ملکی که برابر رای کمیسیون تشخیص و دادگاه تجدید نظر کشاورزی و نسق بوده و توسط دادگاه به صورت قطعی تحویل بنده شده چگونه اداره منابع طبیعی مدعی مالکیت ان است ان هم نه با سند وبرگه تشخیص با قولنامه ای به تاریخ ده سال از قرارداد بنده به سال ۹۲ در حالی که قرارداد حقیر سال ۸۲ میباشدو اداره منابع طبیعی طی لایحه ای در سال ۸۷ صریحا بر مالکیت بنده نسبت به دو هکتار اقرار کرده .
    اما هر روز با یک شکایت جدید رو برو میشوم ایا این روند طبیعی میباشد

  82. اسدی می گوید

    باسلام ازشهرمرزی بستان مرزچذابه دراستان خوزستان ماحدود۱۷۵کارگر درشهرداری کارمیکنیم الانم یک سال هست حقوق عقب افتاده داریم وچندسال بیمه نداریم درحالیکه اینجا بازارچه مرزی هست ودرامد زیادی دارن متاسفانه کسانی کار رادرست گرفتند که ازخدانمیترسن وگرنه کجای دنیا یک سال حقوق نمیدهن هرجا رفتیم کسی پیگیری نمیکنن انگار عزیزان یکی هستن خانواده داریم حتی توان خرید یک کیلوبادمجان رانداریم چون هیچکس نسیه نمیده درضمن بیشترین حقوقی که عزیزان میدن۳ملیون تومان میباشد ایاباچنین حقوقی میتوان یک سال دوام اوردخواهش میکنم رسیدگی کنید ماازکل سال ۹۹ فقط ۳ملیون تومان دادن ازکل سال

  83. راحله می گوید

    سلام روستای ما چهار سال است درگیر لوله کشی آب می‌باشد ۷۰٪ از اقدامات لوله کشی انجام شده ولی برای انجام مابقی پیمانکار بدلیل سنگی بودن بستر روستا کار رو تعطیل و اداره آب روستایی بعد از پیگیری های مداوم میگوید ما با کمبود بودجه مواجه ایم لطفاً راهنمایی کنید برای شکایت به کجا مراجعه کنیم

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: برای شکایت اداره آب می توانید به دیوان عدالت اداری شکایت نمایید.

  84. سیه چهره می گوید

    سلام..حدود ۴ماه پیش شکایتی رو با تمام اسناد و مدارک به سازمان بازرسی کشور ارسال کردم که بعد از مدتی شکایتم بدون اینکه نتیجه ای یا جوابی بگیرم بایگانی شد..در اون شکایت حتی مدرک ارائه کردم که دهیاری پولی را برای صدور پروانه ساختمانی به حساب شخصی دفتر فنی از من گرفته ..شکایتم از فرمانداری بوده..حالا چه اتفاقی افتاده که بدون جواب بایگانی شده نمیدونم..خواستم بدونم آیا میشه از خود سازمان بازرسی به نهادی شکایت کرد؟

  85. علی آبادی می گوید

    سلام بنده یک همسایه زوج داشتم که جدا شدند اقا همسایه ما هستند همچنان و و ضع مالی خوبی دارند اما برای اینکه مهریه پرداخت نکنند اموال خود را به نام شخص دیگری زدند چطور میتوانم به دادگاه اطلاع و این اموال را معرفی کنم که به این خانم کمک کنم .ایا شماره هست ؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: باید دادخواست معامله فرار از دین تقدیم دادگاه نمایید.

  86. حمیدرضا می گوید

    من از مدتی پیش ی شکایتی نوشتم از ی شرکتی نه مدرکی دارم نه چیزی بخاطر استخدام غیر بومی فقط متن نوشتم هواسم نبود فرستادمش الان تو مرحله سامانه هستش بنظر شما چه شکایت وارده یا نه میخوام انصراف بدم چون قصد نداشتم بفرستمش و اینکه مطلع شدن از شکایت یا نه و چ زمانی مطلع میشن اخه نمیخوام دردسر بشه

  87. زینب آگاهی قزاقی می گوید

    سلام چطور میشود شکایت بایگانی شده در سازمان بازرسی کل کشور رو دوباره به جریان انداخت

    1. بهزاد زینالی می گوید

      باسلام
      چنانچه بررسی موضوع خارج از وظیفه سازمان باشد، شکواییه بایگانی و شاکی به مرجع صالح، هدایت خواهد شد. با تقاضای شاکی، ضمائم شکواییه با اخذ رسید به وی تحویل داده می شود. جهت دریافت اطلاعات حقوقی دقیق تر با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۲۰۹۰ تماس حاصل فرمائید. موفق و موید باشید.

  88. سمیره سرخاب می گوید

    برای ارسال مدارک خواست شده به سازمان بازرسی کد رهگیری دستگاه اجرایی را میخواهد چگونه انرا پیدا کنم

  89. ناشناس می گوید

    برای ارسال مدارک خواسته شده به سازمان بازرسی کل کشور کد رهگیری دستگاه اجرایی را میخواهد این کد را چگونه بدست اورم

  90. ناشناس می گوید

    برای ارسال مدارک خواسته شده برای سازمان بازرسی کل کشور کد رهگیری دستگاه اجرایی را میخواهد انرا چگونه بدست اورم

  91. ناشناس می گوید

    برای ارسال مدارک خواسته شده به سازمان بازرسی کل کشور کد رهگیری دستگاه اجرایی را میخواه چگونه انرا به دست اورم

  92. ناشناس می گوید

    برای ارسال مدارک خود به سازمان بازرسی کل کشورکد رهگیری دستگاه اجرایی را میخواهدچگونه انرا بدست اورم

  93. ناشناس می گوید

    برای ارسال مدارک به سازمان بازرسی کل کشور کد رهگیری دستگاه اجرایی را میخواهد چگونه انرا به دست اورم

  94. ناشناس می گوید

    برای ارسال مدارک به سازمان بازرسی کل کشور کد رهگیری سازمان بازرسی کل کشور را میخواهد چگونه انرا به دست اورم

  95. یوسف دلشاد می گوید

    مرجع رسیدگی به تخلفات دهیاری ها کدام نهاد یا سازمان است

  96. رحیم می گوید

    اخیرا از یاست دانشگاه تبریز به سازمان بازرسی شکایت کرده ام که متاسفانه بدون ذکر دلیل آن را رد نموده اند و می ترسم تبانی باشد که در گذشته چنین موردی اتفاق افتاده است ، حال سوالم این است آیا نباید سازمان بازرسی دلیل در شکایتم را اعلام می کرد ؟
    آیا می توانم از رئیس سازمان بازرسی آذربایجان شرقی شکایت کنم و به کجا ؟

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: باید با وکیل مشاوره نمایید تا بهتر کمکتان کند.

  97. رضا می گوید

    سلام
    در سازمان بازرسی کل کشور از یک ارگان دولتی شکایت کردم
    پیام آمده شکایت به اعلام تبدیل شد
    یعنی چه ؟
    ممنون

  98. ایمان می گوید

    سلام شرکت حمل ونقل مبلغ صافی راننده دست درازی میکنه وسازمان شکایت کردیم جوابی نگرفتیم آیا بازرسی میتونم شکایت کنم

  99. محسن می گوید

    چگونه میشه از مسئول سامانه بازرسی امور صنعت و معدن مستقر در سازمان بازرسی کل کشور شکایت کرد؟هربار که در سامانه سازمان بازرسی کل کشور از شرکت سایپا به دلیل عدم تحویل خودرو ثبتنامی شکایت میکنم شکایتم به مسئول سامانه بازرسی امور صنعت و معدن(مرکز شکایت) ارجاع داده میشه اما ایشان بدون توجه به شکایت بنده، شکایتم را بایگانی میکنن! لطفا راهنمایی بفرمایید. ممنون.

  100. زهره روشنایی می گوید

    سلام وقت بخیر پرونده ای در دادگستری داریم که پرونده سازی کرده اند و با همان پرونده همسرم را محکوم کرده اند و از طریق اعاده دادرسی هم توجهی نشده چگونه می‌توان به سازمان بازرسی کل کشور شکایت کرد؟سپاس از توجه شما

  101. رسول رحیمی می گوید

    سلام رسول رحیمی هستم میخوام از کارشناس جهاد کشاورزی بابت گزارش خلاف واقع ش شکایت کنم باید کجا برم
    مامغازه نانوایی داریم صبح ها میاد میره ارد ها رو میشماره سه تا اضافه داشتیم که اونم تا غروب پخت میشه ولی سه کیسه رو کرده ۷ هفت کیسه و پرونده ش کرده فرستاده تعزیرات و تو گزارشش گفته که هفت ۷ کیسه کم داشتن والان تعزیرات هم میگه جریمه میشین .
    خسته مون کردن از بس هر روز میان بازید و نیم ساعت وقت مغازه رو میگیرن (خمیر خراب میشه)به کجا باید شکایت کنم از بازرسهای جهاد کشاورزی ؟
    هرچی هم براشون توضیح میدی نمیفهمن
    نمیدانم ممنون میشم راهنماییم کنید

  102. مرتضی می گوید

    سلام
    عنوان را اشتباه نوشته اید
    ( شکایت از سازمان بازرسی !!!) در صورتی که باید نوشته شود شکایت از طریق یا در سازمان بازرسی

  103. صابر باقری می گوید

    سلام بزرگوا جانباز ۳۰درصدم بنیادی هستم انگشتان دست راست ندارم کمک معیشتی بگیرم سه فرزند دختر دارم بیارتی هم بهم زده و چند جراحی دیگه کردم  بیمه بنیاد هستم جای نمیتونم کار کنم وسیله نقلیه ندارم خیلی اذیت میشم لطفا کمکم کنید  واقعا ۲تومان نون بچه هام نمیشه تا بتونم ماشین بگیرم تلفن۰۹۳۸۴۶۵۰۲۱۲

  104. عزت الله خالدیان می گوید

    سلام خسته نباشید جناب ما سه چهار ساله پرونده سرقت طلااز منزل توسط یکی از فامیل که با هزار مدارک وشواهد شکایت کردیم و همون اول به خاطر طلا شکایت کردیم ولب چون خودش به بردن وسایل با پیام متنی گفته بود من وسایل برداشتم وقت شکایت به خاطر فامیل بودنش با رئیس آگاهی منع تعقیب خود بار دوم قاضی گفت شکایت کنید خودم رسیدگی میکنم ولی باز هم چون سفارش شده بود فقط اون دو تا وسایل گه گفته برداشته فقط اونا ثابت شد دیگه کوچکترین سوالی نپرسیدن در مورد طلا یا هیچی که حکم شش ماه حبس براش صادرشده واز ادن موقع ما یک سره پیگیری با هزاران دلیل ولی رسیدگی نمی شه که نمیشه باید چکار کنیم

  105. اسماعیل می گوید

    سلام خسته نباشید،وقت شما بخیر ببخشید درسایت سازمان بازرسی کل کشور قسمت گزارش فساد ناشناس شکایت ثبت کردیم بعداز۲روز نتیجه بررسی زده اتمام فرایند یعنی چه چیزی میتونه باشه خیلی ممنون

  106. جلیل محمدی می گوید

    سلام‌خسته نباسید کجا بروم ازریسی جهموری ازاو شکایت می کنم‌ازوقت امده سرکار قول ها داد نه تنها عمل نکرد سرماکلاه کذشت قشر فقیر زیادتر بدبخت و قشر سرمایه دارثروت زیادتر ما پول نان پول توجبیب دختر م وشغل ندارم درامدی ندارم پول گرایه خانه‌پیش گرایه ندارم‌گرایه خانه ایسان امد سرکار صدبرابر گرانت پیش کرایه ندارم بدهم سرمایه دار میلیارد های وام بگیر من‌نوعی من‌یک میلیون نمی توانیم‌بگیر لطفا کجا ازایشان شکایت کنم دوست دارم اعدام بکند اززندگی بهتراست

  107. علیرضا موسی پور می گوید

    سلام از خود ماموران بازرسی کشور به کدام ارگان میشود شکایت کرد سو استفاده از مقام و استفاده از امکانات دولتی به نفع شخصی

زمان پاسخ به دیدگاه شما از طرف وکلای سایت وکیل تاپ ۴۸ ساعت می باشد. درصورت نیاز به مشاوره فوری حقوقی میتوانید از این لینک نسبت به پرسش سوال خود اقدام کنید.



سوالات خود را از ما بپرسید

وکلای پایه یک ما اماده پاسخ به سوالات شما هستند