خرید ملک در فرانسه از طریق مهاجرت / هزینه، قوانین و زمان مناسب خرید خانه در فرانسه

خرید ملک در فرانسه به تبع مسئله چگونگی اخذ اقامت دائم به وجود می آید. فرانسه کشوری به نسبت آرام است و هزینه های آن از انگلستان کمتر.

این مسئله در اقامت دائم افراد اثر مستقیم داشته یکی از این راه ها اقامت از طریق خرید ملک است. افراد می توانند با کسب اطلاعات صحیح و مورد نیاز در این زمینه و با توجه به بودجه ی خود، ملکی را خریداری کنند. در ادامه برای شما چگونگی و هزینه های مربوط به این کار را ذکر می کنیم.

هزینه های خرید ملک در کشور فرانسه

با توجه به مالیات های موجود دولت فرانسه در ابتدا بهتر است فرد مهاجر روش هایی با هزینه های کمتر از جمله: مهاجرت از طریق ویزای تحصیلی یا خواندن زبان فرانسه در فرانسه اقدام کند.

اما اگر به هر دلیلی ملزم به خرید یک ملک می باشد، می بایست بداند مالیات در کشور فرانسه با متر مربع محاسبه می شود. که به نسبت شهروند داخل یا خرج از اتحادیه اروپا تغییر می کند. فارغ از این هزینه های فروش را باید مدنظر داشته باشیم که توسط خود دولت فرانسه مشخص می گردد.

 این هزینه ها به نسبت قدیمی یا نوساخت بودن ملک، متراژ و در مرکز یا حومه ی شهر بودن متغیر هستند ولی به طور تقریبی خرید یک آپارتمان در مرکز شهر ۱۰۳۷۵ یورو و در حومه شهر ۷۳۴۹ یورو هزینه دارد.

خرید ملک در فرانسه از طریق مهاجرت

مشاوره حقوقی فوری

مشاوره تخصصی تلفنی و متنی آنلاین با وکلای سراسر کشور

زمان خرید ملک در فرانسه

قبل از خرید ملک بهتر است این نکته را در نظر داشته باشیم که در چه زمانی ملک را خریداری می کنیم؟ شرایط اقتصادی در همه ی دنیا به نوبه ی خود دچار تزلزل می باشد. اقتصاد فرانسه در سال ۲۰۱۸ دارای تثبیت در قیمت ها بوده ولی معاملات به نسبت گذشته کاهش داشته، این چرخه ی صعودی در سال ۲۰۱۵ به میزان زیادی با نرخ های وام مسکن دچار کم و کاستی شد و در فوریه ۲۰۱۹ به ۶۱.۱% رسید.

به هر ترتیب نرخ تورم پایدار به طور تقریبی ۳ یا ۴% بوده و علاقه مندان خارجی در قیاس با سال های گذشته نیازمند صرف هزینه های کمتری هستند. عامه مردم در فرانسه پس از خرید ملک شروع به اجاره دادن آن می کنند در سال های گذشته قیمت هر مترمربع ملک در فرانسه به تقریبا ۸۰۰۰ € تغییر یافته است.

مراحل قانونی خرید ملک در فرانسه

خرید ملک در فرانسه از طریق مهاجرتتوجه داشته باشید ملک انتخابی شما از نظر خرید و فروش ایراد قانونی نداشته باشد. سپس می توانید بخشی از مبلغ را تحت عنوان پیش پرداخت به مالک بپردازید و بعد از آن که تایید قانونی و امضای بین هر دو طرف شکل گرفت مابقی پول را پرداخت کنید. با این کار به طور مستقیم به اقامت دائم در فرانسه نرسیده و نیازمند طی کردن مواردی دیگر هستید.

واجدین شرایط خرید ملک در فرانسه

قانون موجود در فرانسه خرید ملک را برای همه ی افراد آزاد اعلام کرده و مهاجران با ویزای توریستی میتوانند ملکی را تهیه کنند. با توجه به این که ممکن است فرد تازه وارد به یک کشور با همه ی تحقیقات و اطلاعات باز هم به خوبی به مسائل اقتصادی کشور جدید مسلط نباشد بهتر است یک وکیل را برای سهولت در روند کارهای خود انتخاب کند تا از ضرر و زیان احتمالی جلوگیری شود.

در فرانسه برای خرید ملک به شخص وامی داده نمی شود مگر آن که ملک تجاری باشد و در این صورت وام ۶۵% دریافت می کند. به همسر، و فرزند زیر ۱۸ سال فرد ویزای توریستی اعطا می شود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
زمان پاسخ به دیدگاه شما از طرف وکلای سایت وکیل تاپ ۴۸ ساعت می باشد. درصورت نیاز به مشاوره فوری حقوقی میتوانید از این لینک نسبت به پرسش سوال خود اقدام کنید.



سوالات خود را از ما بپرسید

وکلای پایه یک ما اماده پاسخ به سوالات شما هستند