شرایط و هزینه اجاره ی آپارتمان در روسیه

اگر در روسیه دانشجو هستید و به هر دلیلی نمی خواهید از خوابگاه استفاده کنید، یا اگر به قصد تجارت به این کشور سفر کرده اید و حتی اگر برای گردشگری عازم روسیه شده اید و به دنبال یک مکان برای اجاره یا خرید هستید برای شما در این مطلب چگونگی، شرایط و هزینه های اجاره و خرید آپارتمان در روسیه را ذکر می کنیم.

 در ابتدا از بهترین مزیت های اجاره ی آپارتمان در این کشور می گوییم. از چشمگیرترین مزایای این کشور هم قیمت بودن هتل ها و اجاره ی آپارتمان همراه با ارائه ی خدماتی همچون تلویزیون ماهواره ای، اینترنت رایگان و تماس تلفنی بین المللی می باشد که از امنیت کاملی برخوردار هستند..

اجاره موقت آپارتمان های روسیه

بارزترین ویژگی این آپارتمان ها این است که در مرکز شهر واقع شدند و در عین حال کم هزینه ترین اجاره ی ممکن را شامل می شوند. که برای اغلب بازدیدکنندگان یا بسیاری از دانشجویان بهترین گزینه هستند. مازاد بر نوع اجاره، یک یا دو اتاق در یک آپارتمان مشترک، بهترین گزینه برای زندگی در اتاق است که برای اجاره قرار داده شده است.


بیشتر بخوانید : قوانین و مقررات آپارتمان نشینی


مشاوره حقوقی فوری

مشاوره تخصصی تلفنی و متنی آنلاین با وکلای سراسر کشور

اجاره آپارتمان های ارزان در روسیه

این دسته از آپارتمان ها نیازمند تعمیرات هستند. در خروشچف یا برژنف قرار دارند. این آپارتمان ها بین یک تا سه اتاق خواب دارند و در آشپزخانه آن ها هم یخچال و گاز وجود دارد. حیاط این خانه ها برای تمامی ساکنین مشترک است پس ماشین ها می بایست در زیر پنجره ها پارک شوند.

اجاره آپارتمان با قیمت متوسط در روسیه

اجاره آپارتمان با قیمت متوسط در روسیه

در ولسوالی های متفاوت روسیه می توان آپارتمان های سطح متوسط را اجاره کرد. که با نمای آجری در حومه ی شهر قرار دارند . بعضی از این آپارتمان ها مبله و برخی مبله نیستد به هر ترتیب درها، یخچال، فریزر، ماشین لباسشویی و تلویزیون وجود دارد.

برای افرادی که به یک اجاره ی موقت یک تا سه ساله نیاز دارند اجاره ی این آپارتمان ها بسیار مناسب هستند. در نظر داشته باشید برای انتخاب یک آپارتمان داشتن حیوان خانگی و فرزند زیر ۱۴ سال کار را کمی دشوار می کند.

اجاره ی آپارتمان با قیمت بالا در روسیه

به طور کل کسانی که صاحب سرمایه هستند مانند: کارمندان شرکت های خارجی یا فرزندان بازرگانان، کنترل کننده و اجاره دهنده ی انواع آپارتمان ها می باشند. در این آپارتمان ها که دارای سقف بلند (از ۲ متر و ۸۰ سانتی متر تا ۳ متر و ۶۰ سانتی متر) هستند، دو حمام دارند که یکی برای صاحب خانه و دیگری برای مهمان است. در این آپارتمان ها سیستم نظارت تصویری و مخابره داخل ساختمان وجود دارد. همچنین مجهز به سیستم زنگ خطر داخلی و دربان هستند.

اجاره آپارتمان های لوکس روسی

این قیبل آپارتمان های خاص برای افرادی هستند که از توان مالی بالایی برخوردارند. آپارتمان هایی زبانزد با معماری فوق العاده که یا تازه ساخت هستند یا ساختمان هایی هستند که به طور کل بازسازی شده اند. بین دو تا پنج حمام با رختکن های مخصوص خود دارند. آشپزخانه با تمامی سرویس ها و از گران ترین اسباب ممکن آراسته شده و اغلب دارای نیم یا یک طبقه کامل با پنجره ها و چشم انداز در زوایای مختلف می باشند. این آپارتمان ها از سینمای خانگی، مبلمان ارزنده و پربها، و خصوصیات منحصر به فردی چون آکواریوم های عظیم دیواری، یک باغ زمستانی و… برخوردار هستند. با توجه به محاسنی که دارند، از سیستم حفاظتی امنتیی و هشداردهنده های کاملی برخوردارند.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
زمان پاسخ به دیدگاه شما از طرف وکلای سایت وکیل تاپ ۴۸ ساعت می باشد. درصورت نیاز به مشاوره فوری حقوقی میتوانید از این لینک نسبت به پرسش سوال خود اقدام کنید.



سوالات خود را از ما بپرسید

وکلای پایه یک ما اماده پاسخ به سوالات شما هستند