شرایط تمدید و تعویض انواع دفترچه بیمه سلامت در سال ۱۴۰۱

چند ماه پیش معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت گفته بود:

«دفترچه بیمه پایه سلامت رایگان در دوره شیوع بیماری ناشی از ویروس کرونا بدون الزام به ارزیابی وسع در اختیار مشمولان قرار می‌گیرد.»

این دفترچه ها دارای اعتبار ۶ ماهه هستند.

همچنین طبق گفته محمدمهدی ناصحی، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت، جهت تمدید دفترچه بیمه سلامت، به علت شیوع ویروس کرونا تسهیلاتی تعیین شد و تاریخ اعتبار دفترچه بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت، تا آخر سال تمدید شده است.

همچنین ایشان ذکر کردند در صورتی که کسی دفترچه بیمه برگه سفید داشته باشد، دیگر نیاز نیست به صورت حضوری به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند.

بر اساس دستور مدیر کل بیمه سلامت استان، کلیه موسسه ها و مراکز بهداشتی، درمانی طرف قرارداد با بیمه سلامت، می توانند خدمات مورد نیاز بیمه شدگان این اداره را در نسخه های سفید موجود در دفترچه بیمه آن ها درج کنند.

تعویض دفترچه بیمه سلامت در سال ۹۹

مشاوره حقوقی فوری

مشاوره تخصصی تلفنی و متنی آنلاین با وکلای سراسر کشور

شرایط تمدید دفترچه بیمه سلامت در سال ۹۹

تمامی بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت به غیر از بیمه شدگان صندوق بیمه سلامت ایرانیان، نیازی نیست که برای تمدید دفترچه بیمه خود به صورت حضوری مراجعه کنند.

کلیه بیمارستان‌ ها، داروخانه ها و آزمایشگاه ها دفترچه بیمه سلامت را می پذیرند.

بنابراین، آن عده از افرادی که اعتبار دفترچه بیمه سلامت آن ها از اول سال ۹۹ تمام شده باشد، نیازی نیست که برای تمدید آن مراجعه کنند. همچنین بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت برای اطلاع از تاریخ اعتبار دفترچه بیمه سلامت خود، می توانند عدد #۱۶۶۶* را شماره گیری کنند.

x (x)
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
5 نظرات
  1. مجیدنصیری می گوید

    سلام یکبار مغازه باشخصی معامله کردم عوض بیعانه یک زمین ویک خودروواگذارکرده بعدازتنظیم بایعه نامه از تحویل خودرو به بهانه خودداری کرده چندروز بعد هم مدارک زمین و برای انتقال سند از بنده گرفته و امانت نامه داده که پس از انتقال سند اوقافی مسترد نمایی که به هیچ یک از تعهدات و همچنین باقی ثمن عمل نکرده شکایت فروش مال غیر علیه بنده مطرح وقرارمنع تعقیب صادرشده اظهارنامه فرستاده که من مغازه را نمیخواهم وله تعهداتم عمل نمیکنم دادخواست فسخ بعلت مستحق الغیر داده ردشده وقطعی شده راغ مغازه هم نیامده بعداز۴سال اخیرا شکایت کیفری تصرف عدوانی کرده اینجانب جلسه اول بازداشت شدم وقراردهملیونی صادروباسندازاد شدم بازپرس دستورداده مغازه رو باید تحویلش بدی وبابت ثمن میتونی دادخواست بدی راهنمایی فوری لازم دارم احساس میکنم یکی از اعضایی شورا که شریک کاری خریدارمیباشد در این قضایا به وی کمک میکند انشالله که اشتباه کرده باشم آیا اظهارنامه و امانت نامه مدرک نمیباشد همه مدارک راارائه کردم اما بازپرس با بی احترامی هیچ توجهی نکردن متاسفانه برخورد مناسبی درحدمقام خودشان نداشتن

  2. روح اللاه می گوید

    سلام نمیتوانم وارد سایت شوم

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: باشماره۰۲۱۹۱۰۰۲۰۹۰تماس بگیرید.

  3. اصغر پارسا از شیراز می گوید

    زمین من را دارن از چنگم درمیارن کمکم کنید چون ضایع نخاعی هستم دارن حق من را میخورن
    طرف مقابل پولداره چون وکیل داره و پول خرج میکنه دارن حق را ناحق میکنن سند ومدارک گفته های من را تایید میکند شما را بخدای احد و واحد کمکم کنید تا حقم پایمال نشود اصغر پارسا از شیراز شهرک سجادیه

    1. بهزاد زینالی می گوید

      سلام: باید وکیل اختیار نمایید تا کارهای قانونی را انجام دهد.

زمان پاسخ به دیدگاه شما از طرف وکلای سایت وکیل تاپ ۴۸ ساعت می باشد. درصورت نیاز به مشاوره فوری حقوقی میتوانید از این لینک نسبت به پرسش سوال خود اقدام کنید.



سوالات خود را از ما بپرسید

وکلای پایه یک ما اماده پاسخ به سوالات شما هستند