وکیل آنلاین چت رایگان واتساپ

رسیدگی به مسائل حقوقی و کیفری امروزه به یکی از مهمترین مشکلات در بین افراد تبدیل شده است. بنابراین تنها روشی که برای حل این مشکلات وجود دارد، مراجعه به یک وکیل خبره می باشد. در گذشته مراجعه به یک وکیل متخصص کار سختی بود ولی امروزه به راحتی می توان به عالی ترین وکیل آنلاین واتساپ مراجعه کرد و به مشاوره پرداخت.

مشاوره آنلاین با وکیل واتساپ

گرفتن مشاوره از وکیل آنلاین واتساپ

رسیدگی به مسائل و مشکلات حقوقی یکی از مهمترین مواردی است که نیازمند مراجعه به یک وکیل متخصص می باشد. بنابراین امروزه بستر مناسبی که برای افراد فراهم شده است، مراجعه به وکیل آنلاین واتساپ می باشد. به این صورت افراد به وسیله این وکیل می توانند به راحتی به جواب درستی نسبت به همه پرسش های متعدد در زمینه مختلف دست پیدا کنند. به این صورت افراد با صرف کمترین وقت می توانند با وکیل متخصص در این حوزه مشورت کنند و به حل و فصل مشکلات خود بپردازند. مدتی است که به لطف شبکه های اجتماعی که در بین مردم رواج پیدا کرده است، کاربران می توانند بیشتر از قبل به برطرف کردن نیازها و حل مشکلات حقوقی خود بپردازند.

به دلیل پیچیده بودن مسائل حقوقی و متفاوت بودن قوانین مربوط به آن، افراد نمی توانند آگاهی کاملی نسبت به آن ها داشته باشند. بنابراین به صورت غیر حضوری و آنلاین تنها از طریق واتساپ، در سریع ترین و آسان ترین راه می توان به جواب مورد نظر دست پیدا کرد. همچنین بهتر است بدانید که این راه یک روش کم هزینه است که هر فردی به راحتی می تواند به وکیل مورد نظر خود از این روش مراجعه کند و به حل مسائل پیچیده بپردازد. در واقع افراد می توانند بدون نیاز به حضور پیدا کردن در دفاتر وکالت، و بدون صرف هزینه های رفت و آمد به صورت غیر حضوری با وکیل خود در ارتباط باشند.

وکلای آنلاین از دسته وکلای پایه یک دادگستری می باشند که از اطلاعات به روز و قوانین مهم حقوقی و رویه های دادگاه آگاهی کاملی دارند و به روی همه آن ها مسلط هستند. بنابراین با خیال اسوده می توانید از راهنمایی های آن ها در زمینه های مختلف حقوقی استفاده کنید و به آن ها اعتماد کامل داشته باشید. از مهمترین نکات مراجعه به وکیل آنلاین واتساپ می توان به این اشاره کرد که علاوه بر مشاوره آنلاین می توانید به آدرس حضوری دفاتر وکلا نیز مراجعه کنید و مدارک را برای بررسی دقیق تر و مطالعه توسط وکیل ارائه دهید. به این صورت می توانید وکالت آن ها را برای رسیدگی و پیگیری پرونده های خود در مراجع قضایی قبول کنید.

گروه وکلای وکیل تاپ متشکل از صد ها وکیل متخصص کاربلد حرفه ای برای رفع رجوع مسائل و مشکلات حقوقی چه از طریق ارائه مشاوره و چه از طریق وکالت صفر تا صد دعاوی تشکیل شده است و یکی از خدمات سهل الوصول این سامانه ارائه خدمات مشاوره از طریق واتساپ در کوتاه ترین زمان ممکن و از طریق شماره ۰۹۱۰۹۱۱۰۸۶ و ۰۹۱۰۹۱۱۰۸۷ می باشد.

مشاوره حقوقی فوری

مشاوره تخصصی تلفنی و متنی آنلاین با وکلای سراسر کشور

مزایای مشاوره با وکیل آنلاین رایگان واتساپ

همانطور که می دانید، کار و مشغله زیاد امروزه یکی از مهمترین مسائلی است که همه افراد درگیر آن هستند. بنابراین زمانی که مسائل حقوقی پیش می آیند، به نوعی زندگی برای این افراد پیچیده تر خواهد شد. پس تنها کاری که برای حل این مسائل باید انجام داد، همانطور که ذکر شد، مراجعه به وکیل آنلاین از طریق شبکه های اجتماعی می باشد. در ادامه بهتر است که با مزایای مشاوره با وکلای آنلاین واتساپ آشنا شوید. این مزایا به شرح زیر است:

  • صرفه جویی چشم گیر در وقت و زمان و انرژی
  • کاهش چشم گیر هزینه های رفت و آمد و عدم تحمل ترافیک شهری
  • برخورداری از راهنمایی های دقیق و توضیحات کامل از سمت وکیل خبره و متخصص
  • امکان پرسیدن هر گونه سوالات حقوقی و کیفری در رابطه با پرونده مورد نظر
  • مشاوره راحت با وکیل در هر زمان و مکان و در هر کجای ایران

مشاوره حقوقی واتساپی

ویژگی های بهترین وکیل غیر حضوری واتساپ

برخی از افراد تصور می کنند که وکلای آنلاین وظیفه خود را به خوبی انجام نمی دهند. در صورتی که اینطور نیست و بهترین وکیل آنلاین واتساپ کسی است که بتواند از ویژگی های ی وکیل خبره و متخصص بهره مند باشد. بنابراین بهتر است با ویژگی های مهم این وکیل آشنا شوید. این ویژگی ها به شرح زیر است:

  • وکیل باید بتواند حجم زیادی از اطلاعات را به راحتی تحلیل کند.
  • وکیل باید با موکل خود حس همدلی و هم دردی داشته باشد.
  • وکیل باید بتواند موکل را از خود راضی نگه دارد.
  • رازداری و عدم فاش کردن اسرار از مهم ترین ویژگی های وکیل است.
  • آشنایی کامل وکیل از تمامی مسائل و قوانین مالی، حقوقی، روانشناسی و فلسفی
  • قابلیت توضیح دادن تمامی مسائل پیچیده قانونی برای موکل
  • وکیل باید بتواند به راحتی فشار پرونده های گوناگون را تحمل کند.
  • توانایی ایجاد کردن حس آرامش و اعتماد به نفس در موکلین
  • برخورداری وکیل از صبر و حوصله زیاد در پاسخ دادن به تمامی سوالات موکل

با توجه به ویژگی های ذکر شده در بالا، بهتر است بدانید که از طریق واتساپ می توانید با انواع وکلای پایه یک دادگستری، وکیل طلاق، وکیل خانواده و … در ارتباط باشید.

وکلای سامانه وکیل تاپ موظفند چه مشاوره هایی که از طریق سامانه به آنها ارجاع می شود چه مشاوره های چتی و از طریق واتساپ، صرفا در حیطه تخصص خود به ارائه خدمات وکالتی و مشاوره بپردازنند و در حوزه ای فعالیت کنند که در آن خصوص قبول پرونده کرده اند و رای موفقیت آمیز هم گرفته اند و این تخصص گرایی در عمل موجب شده که در کوتاه ترین زمان به بهترین راهکار ممکن برسند.

چرا افراد زیادی به دریافت مشاوره وکیل از طریق واتساپ تمایل دارند؟

همانطور که بارها راجع به این موضوع صحبت شد، امروزه مشغله و درگیری افراد در جامعه بسیار زیاد شده است و به همین دلیل افراد نمی توانند از پس هزینه های سنگین وکلای حضوری برآیند. بنابراین بیشتر افراد تمایل دارند تا به صورت غیر حضوری با بهترین وکیل غیر حضوری در واتساپ مشورت کنند. چرا که آن ها بدون صرف زمان و هزینه اضافی می توانند به تمام پاسخ های خود در رابطه با مسائل حقوقی که درگیر آن هستند دست پیدا کنند.

امروزه افزایش روز افزون استفاده از شبکه های اجتماعی، انجام بسیاری از کارها را برای افراد راحت تر کرده است. بنابراین از طریق فضای مجازی به راحتی می توان با وکیل متخصص در حوزه حقوقی و کیفری مشورت نمود و از تجربه و تخصص وکیل استفاده کرد. البته در صورت تمایل افراد می توانند به صورت حضوری نیز با این وکلا در ارتباط باشند. در هر صورت می توان به نتیجه مطلوبی در مشاوره آنلاین دست پیدا کرد.

چت با وکیل انلاین

ما در سامانه وکیل تاپ همراه شمایم تا بتوانیم در سریع ترین زمان ممکن به شما باچت انلاین مشاوره بدیم در نظر داشته باشد که ما برای راحتی شما در در داخل خود سامانه این قابلیت را فعال کرده ایم که شما در مشاوره متنی میتوانید بدون مشکل خاصی تمام مدارک و ادله خود را از همین طریق ارسال کنید

کلام آخر

مراجعه به مراجع قضایی برای حل و فصل کردن انواع مسائل و مشکلات در بین افراد امروزه بسیار زیاد شده است. بنابراین این امر نیازمند رسیدگی های یک وکیل خبره می باشد. پس به راحتی می توانید از طریق واتساپ با وکیل متخصص پایه یک دادگستری در ارتباط باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
12 نظرات
  1. محمدرضا می گوید

    با عرض سلام خدمت شم
    بنده سال ۹۵ یک واحد مسکونی به صورت پیش خرید از سازنده خریداری نمودم که پس از حدود یک سال بین مالک پروژه و سازنده اختلافات مالی ایجاد شد و کار ما به دادگاه کشید و پس از گذشت حدود سه سال رای دادگاه به نفع ما داده شد و ما واحد مسکونی خود را با حکم دادگاه تحویل گرفتیم سازنده به دلیل مشکلات مالی دچار ورشکستگی شد و به زندان افتاد و هم اکنون در زندان به سر می برد مسئله ما اکنون مربوط به کنتور برق است از آنجایی که امتیاز کنتور در اختیار مالک پروژه است و ما آپارتمان را از سازنده خریداری کردیم اکنون مالک پروژه از دادن کنتور برق به ما امتناع می کند مجتمع ۲۵ واحد دارد که ۵ واحد آن به صورت غیر مجاز ساخته شده و به دلیل تخلف مشمول جریمه های تراکم اضافی شده است واحد مربوط به ما جزء واحد های پروانه دار مجاز است
    روی پروژه بیست کنتور مطابق با پروانه اخذ شده است که ۱۷ تای آن نصب شده و سه عدد کنتور نیز اکنون خارج از سهم مالک و مربوط به واحدهای سازنده است با توجه به توضیحاتی که دادم من برای وصل کردن انشعاب خود چه راه حلی دارم؟ مالک قبلی پروژه به هیچ عنوان حاضر به همکاری نیست
    با تشکر از مساعدت و راهنمایی شما

    1. زینالی می گوید

      سلام: باید خودتان اقدام نمایید و هزینه را از مالک مطالبه نمایید

  2. حسین دیناروند می گوید

    سلام.من الان ۸سال ازدواج کردم وبایک خانمی که قبلاطلاق گرفته بود.یک دخترهم داردازدواج کردیم دخترش هم آوردپیش من بعدیکسال صاحب دخترشدیم بعد۲سال ازازدواج خانمم گرفتم بایکی حرف میزنه هرطورشده گذاشتم دست بکش بخاطروابستگی به دخترم نتونستم طلاقش بدم الان تو۸سال شاید۱۰بارگرفتم ازاین میزارم دست بکشه بعدیکی دیگه میادالان میخوام طوری پرینت بگیرم که فعلاخودش نفهم تامدرکی ازش به خانوادش نشون بدم چون هی انکارمیکن میگه من کاری نکردم.خسته شدم لطفاراهنمایی کنید

  3. آرمان می گوید

    کارتم.۳.ساله.مسدود.شده.به.دلیل.مازادلطفا.درستش.کنی.ممنون.یک.ملیون.شیرینی.میدم.

  4. سام ماندگار می گوید

    سلام … بنده در یک پرونده کیفری باتهام استفاده از سند مجعول رسمی و جعل سند عادی محکوم شده ام . سند مذکور ابطال و هیچگونه اسیب و یا عوارضی برای شاکی نداشت و در حکم صادره فقط بنده به اشد مجازات هر یک از جرائم (مجازات حبس ۳ سال و ۲ سال حبس ) محکوم شدم . تاریخ صدور رای بدوی انتهای سال ۱۳۹۳ میباشد . که طبعا از آن تجدید نظر خواهی کردم . لیکن رای تجدید نظر خواسته ۱۰ روز پس از ارجاع به شعبه عینا تائید گردید (۱۳۹۴/۰۲/۰۱) . پس از صدور رای شاکی به دادگاه و اجرای احکام علیرغم ابلاغهای مکرر مراجعه نکرد . طبعا اجرای احکام نیز بغیر از مکاتبه یا ثبت و بانک و انسداد کارت ملی هیچ اقدام جدی انجام نداد . ۲ سال پیش نیز شاکی فوت کرد . با توجه به عدم پیگیری شاکی و با عنایت به تاریخ صدور حکم و اینکه اینک حدود ۷ سال و ۶ ماه از تاریخ صدور حکم گذشته و با توجه به قانون کاهش مجازاتها ، ایا اجرای حکم مشمول مرور زمان گردیده است یا خیر ؟ پیشاپیش از لطفی که در پاسخگویی میفرمائید تشکر میکنم

  5. رباب قلیزاده می گوید

    سلام خسته نباشید ممنون میشم اگه جواب سوال منو بدید من تو یه پرونده درگیری شاکی هستم و تمام مراحل رو رفتم و انجام دادم و نامه پزشک قانونی وتایید ماموران کلانتری وبازپرسی همه اینها انجام شده وحالا برام تو ثنا اومده که متهم رفته شکایت کرده وقبول نکردن جرمی که انجام داده و به من ده روز وقت داده شده که اگر حرفه‌ای اون طرف مقابل رو قبول ندارم اعتراض بزنم ومن نمیدونم که چی بنویسم چه جوری اعتراض بزنم و از شما ممنون میشم اگه کمکم کنید تا پنج روز دیگه بیشتر وقت ندارم

  6. امین می گوید

    سلام بنده ۱۵ سال قبل یک قطعه زمین که و اگذاری بنیاد مسکن بود خرید کردم که متاسفانه بعلت عدم اگاهی و سود جویی مشاور املاک که بنده اصلاً مالک را هم ندیدم این ملک بصورت وکالتی به من فروخته شد در ضمن قبل من هم یک وکالت دیگر هم خورده بود الان بنده فهمیدم در صورت فوت مالک اصلی وکالت از بین میرود ، با یک وکیل مشاوره کردم ایشون بعد از مطالعه وکالت نامه گفتند شما وکالت تام الاختیار دارید و میتوانید یک صلح نامه تنظیم کرده و بجای مصالح و متصالح امضاء نمایید که دارای اعتبار میباشد در ضمن مالک اصلی در قید حیات هستند ، خواستم بدونم این صلح نامه که بنده هم بجای مصالح و هم متصالح امضاء میکنم درست هست؟ لطفاً راهنمایی کنید ممنون

  7. امیر می گوید

    سلام وقت بخیر شعبه ۳ دادگاه شهید مطهری دقیقا کارش چیه؟

  8. کمالی می گوید

    با سلام بعد از ۱۰ سال ازدواج. ۴سالی هست متوجه شدم همسرم استاد به شیشه داره دوسال پیش اینقدر کرایه خونه رو نداد که صاحب خونه حکم تخلیه گرفت وتقریبا کل پول پیش خونه رو برداشت ومارو بيرون کرد ومنم تصمیم به جدایی گرفتم با این زندگی با خفت خواری، خیلی راحت خانواده همسرم براشون اصلا اعتیاد مهم نیست کم وبیش همشون درگیر هستن .خیلی راحت اصلا نگفتن بچه رو میخواییم. متاسفانه خانواده ما از بس که ساده هستن وطلاق رو بد میدونن با همسرم حرف زدن ومن بدبخت رو راضی کردن جدا نشم واز تهران منطقه ۵ ، خونه تو دهات احمد آباد مستوفی گرفت و به خاطر دخترم تحمل کردم.اما باز هم همون اش و کاسه صاحب خونه مارو بيرون کرده به خاطر شکایت همسایه ها که ایشون تو خرپشته دیدن شیشه میزده ومعتاده. البته خودش این رو نمیدونه .فقط میدونه گفتن تخلیه کنید لازم داریم اما این رو همسایه به من گفت. تو رو هر کی میپرستید بگین چیکار کنم. البته من خواهرم یه خونه تو کرج خریده که میده من بشینم مشکل خونه ندارم .والبته پول پیش خونه ۳سال پیش من ۵۲ گرم طلا فروختم کلا ایشون همیشه بی‌پول بوده وزندگی با بدبختی داشتیم. که خانواده من وکمی خانواده خودش خرج خوراک مارو میدن

    1. زینالی می گوید

      با سلام
      دادخواست طلاق بدهید و عسرو حرج خود را با ازمایش اعتیاد و شاهدین ثابت کنید و با وجود وضعیت همسرتان حضانت را نیز به شما می دهند

  9. محمد می گوید

    تومحضرطلاق توافقی امصاکردیم اونم چون مجبوربودم ولی نمیخوام طلاقش بدم‌ ایاامکانش هس

    1. زینالی می گوید

      با سلام
      خیر بعد از امضا در محضر و جاری شدن صیغه طلاق طلاق صورت گرفته است

زمان پاسخ به دیدگاه شما از طرف وکلای سایت وکیل تاپ ۴۸ ساعت می باشد. درصورت نیاز به مشاوره فوری حقوقی میتوانید از این لینک نسبت به پرسش سوال خود اقدام کنید.



سوالات خود را از ما بپرسید

وکلای پایه یک ما اماده پاسخ به سوالات شما هستند