نمونه نامه حل مشکل تخلف ساخت به شهرداری

گاهی پیش می آید که شما به دلیل مشغله فراوان و یا مشکلات خانوادگی فراموش می‌کنید که تغییراتی که در ساخت بنای خود ایجاد کردید را به شهرداری گزارش دهید و پس از اینکه گزارش تخلف شما به شهرداری رسید باید نامه ای خطاب به شهرداری تحریر نمایید و از شهرداری درخواست مساعدت نمایید تا نسبت به ساخت بنا مجوز صادر کند. در ادامه یک نمونه نامه حل مشکل تخلف به شهرداری را به شما عرضه می‌کنیم:

مشاوره حقوقی فوری

مشاوره تخصصی تلفنی و متنی آنلاین با وکلای سراسر کشور

جناب آقای ………………

شهردار محترم ……………

موضوع: مساعدت جهت حل مشکل پروانه ساختمانی

با سلام و احترام

بدینوسیله خدمت جنابعالی عرض میشود که اینجاب ……………………….فرزند ………………….در مورخ…………. از شهرداری پروانه ساخت ……………………….را اخذ کردم. لیکن با شروع عملیات ساختمانی وامی دریافت نمودم که مرا قادر می ساخت تا بتوانم طبقه ای دیگر نیز بر بنا اضافه نمایم. متاسفانه به دلیل حجم کارهای و مشغله های موجود از اعلام موضوع به شهرداری غفلت ورزیده و از این بابت تاسف خود را اظهار می نمایم.

با آزروی موفقیت و پیروزی شما

با تقدیم احترام

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
1 نظر
  1. صلاح الدین قربانی می گوید

    با سلام،من ۸ سال پیش زمینی به مساحت هزار متر در مجاورت رودخانه داشتم با سند مشاع ارث رسیده از پدرم. از این مقدار ۶۰۰ متر را تفکیک کردم و ۴۰۰ متر عقب نشینی موقت داشتم چون ان زمان حریم و بستر رودخانه مشخص نبود و الان با کانال کشی رودخانه با استعلام از اداره آبیاری شهرستان مقدار ۳۰۰ متر از زمین بنده از حریم و بستر خارج شده است وشهرداری بلامانع نمیده که من این زمین باقیمانده را بفروشم میگه مال منه.آیا شهرداری میتونه این زمین را تصرف کند؟من هم سند دارم هم استعلام از اداره ابیاری هم حکم قطعی دادگاه که این هزار متر ارثی به من رسیده است؟

زمان پاسخ به دیدگاه شما از طرف وکلای سایت وکیل تاپ ۴۸ ساعت می باشد. درصورت نیاز به مشاوره فوری حقوقی میتوانید از این لینک نسبت به پرسش سوال خود اقدام کنید.



سوالات خود را از ما بپرسید

وکلای پایه یک ما اماده پاسخ به سوالات شما هستند