مهاجرت به کانادا فوری

مهاجرت به کانادا مطابق شرایط شما یکی از ده ها خدمات گروه مهاجرت وکیل تاپ که در  جهت فراهم سازی بستری امن برای مهاجرت برای اکثر علاقمندان با هر میزان از بودجه و تحصیلات و سایر شرایط مهاجرت در نظر گرفته شده است.دلیل تعدد در راه‌ حل‌ های موجود برای مهاجرت به کانادا این است که کشور کانادا یکی از مهاجر پذیر ترین کشورهای آمریکای شمالی است. با این‌ حال، با توجه‌ به محدودیت‌ ها یی که در سرتاسر دنیا برای شهروندان ایرانی وضع شده‌ است، برای مهاجرت فوری به کانادا نیازمند راهنمایی دقیق یک مشاور کاربلد از تیم وکیل تاپ  هستید. به‌طور کلی، اداره مهاجرت کانادا سخت‌ گیری چندانی برای پذیرش شهروندان ایرانی ندارد اما این موضوع به معنای آسان بودن اخذ ویزای مهاجرتی این کشور نیست.

مهاجرت به  کانادا

منظور از سخت‌ گیر نبودن این است که کانادایی‌ ها در برابر اعطای ویزا به افراد ایرانی گارد چندانی ندارند. برخی از کشورها هستند که ایرانیان به‌ صورت پیش‌ فرض شانس کم‌تری برای مهاجرت به آن‌ها دارند. در این دسته از کشورها، حتی اگر تمامی مدارک تان هم برای مهاجرت آماده و بی‌ نقص باشد، باز هم امکان رد درخواستتان برای اخذ ویزا وجود دارد. اما برای مهاجرت به کانادا از این خبرها نیست. کافی است استانداردهای تعیین شده توسط اداره مهاجرت کانادا را رعایت کنید تا ویزایتان به‌راحتی صادر شود.

در ادامه می‌ خواهیم ضمن معرفی روش‌ های مختلف مهاجرت به کانادا، توضیحات مختصری پیرامون استانداردهای هر کدام از روش‌ های مهاجرت ارائه کنیم.

مهاجرت به کانادا فوری

مشاوره حقوقی فوری

مشاوره تخصصی تلفنی و متنی آنلاین با وکلای سراسر کشور

مهاجرت به کانادا از طریق دریافت ویزای جاب آفر

اخذ ویزای جاب آفر یکی از محبوب‌ ترین روش‌ های مهاجرت به کانادا است. چنانچه استانداردهای مرتبط با این ویزا را رعایت کنید، می‌ توانید زمینه‌ ای بی‌نقص برای مهاجرت فوری به کانادا فراهم کنید. زمینه‌ ای که بر اساس آن نه‌ تنها راه ورودتان به کشور مقصد هموار می‌ شود، بلکه درآمد تان در کانادا نیز تضمین شده خواهد بود.

برای دریافت ویزای جاب آفر کافی است با ارسال یک رزومه قوی از شغل‌ و مهارت‌هایتان برای یک کارفرمای واجد شرایط، او را برای استخدامتان متقاعد کنید. در این صورت، خود کارفرما سایر مراحل مهاجرتتان را برایتان هموار خواهد کرد. البته که در این شرایط، کارفرما باید بتواند شرایط خود را برای پذیرش کارمند خارجی به اثبات برساند. برای مشاهده لیستی از کارفرمایان که می‌ توانند شما را در مسیر دریافت ویزای جاب آفر همراهی کنند، می‌ توانید به وبسایت‌ های کاریابی کشور کانادا مراجعه کنید.


وکیل مهاجرت کانادا

مهاجرت تحصیلی به کانادا

مهاجرت تحصیلی یکی از متداول‌ ترین روش‌ های اخذ اقامت موقت و سپس اقامت دائمی در کشور کانادا است. توجه داشته باشید که صرف بهره‌ مندی از ویزای تحصیلی کشور کانادا به معنای اخذ اقامت دائم این کشور نیست. بااین‌ حال، با رعایت برخی از قوانین ساده می‌توانید پس از اتمام دوران تحصیلتان برای دریافت پاسپورت کانادایی اقدام کنید.

نکته مهمی درباره مهاجرت تحصیلی به کانادا وجود دارد این است که احتمال موفقیت به شکل چشمگیری بیشتر از سایر روش‌های مهاجرت به این کشور است. اما نمی‌توان آن را در رده روش‌های مهاجرت فوری به کشور کانادا دسته‌بندی کرد. عمده افرادی که برای تحصیل به کشور کانادا مهاجرت می‌کنند، در مقاطع فوق‌ لیسانس یا دکترا وارد این کشور می‌شود.

روش ورود نیز به این شکل است که در صورت برقراری ارتباط موثر با اساتید دانشگاه‌های کانادا می‌توانید از آن‌ها توصیه‌نامه دریافت کنید. با در اختیار داشتن توصیه‌نامه اساتید، می‌توانید خیلی راحت برای دریافت ویزا و مهاجرت به کانادا اقدام نمایید.

دریافت استارتاپ ویزا برای مهاجرت به کشور کانادا

برای این روش باید بتوانید به یک ایده طلایی برسید و سپس ایده خود را تبدیل به یک پروپوزال و بیزینس پلن استاندارد کنید. مدارکی که تهیه می‌کنید باید کارآمدی اجتماعی و اقتصادی طرحتان در جامعه کانادا را به اثبات برساند. طرحی که ارائه می‌کنید توسط مراکز رشد کسب‌وکار در کشور کانادا مورد بررسی قرار می‌ گیرد و چنانچه قابلیت اجرایی‌ شدن داشته باشد، مورد تأیید قرار می‌ گیرد. نکته مهمی که درباره مهاجرت از طریق ایده استار تاپی به کانادا وجود دارد این است که افراد واجد دریافت این ویزا شانس بالایی برای دریافت مستقیم اقامت دائم دارند.

موسسه مهاجرتی کانادا

دریافت اقامت کشور کانادا از طریق ویزای توریستی

شاید به نظرتان منطقی نرسد اما مهاجرت به کانادا از طریق ویزای توریستی نیز ممکن است. ویزای توریستی کشور کانادا امکانات و اختیارات بی‌ نظیری در اختیار افراد می‌ گذارد. به بیان دیگر، شما با دریافت ویزای توریستی در کانادا از حقوق شهروندی ویژه‌ای در این کشور بهره‌مند خواهید شد.

با در اختیار داشتن حقوق شهروندی در کشور کانادا می‌ت وانید برای کسب امتیاز شهروندی در این کشور اقدام کنید. اصولا هرچه طی دوران سکونت‌  تان در کشور کانادا امتیازهای بیشتری کسب کنید، شانس بیشتری برای تبدیل ویزای توریستی‌تان به شکل‌ های دیگر ویزا خواهید داشت.

مهاجرت به کشور کانادا از طریق ثبت شرکت

برای بالابردن شانس‌تان در دریافت مستقیم اقامت دائم کشور کانادا لازم نیست که حتما دارای ایده استارتاپی باشید. یکی دیگر از روش‌های محبوب مهاجرت به کانادا، ثبت شرکت در این کشور است. شما می‌توانید یک شرکت پیش‌ساخته را در کشور کانادا خریداری کنید و یا از صفر اقدام به ثبت یک شرکت جدید در کشور کانادا کنید. برای این که فرایند ثبت شرکت در کانادا را به انجام برسانید، با قوانینی که در هرکدام از شهرهای این کشور برای ثبت شرکت تعریف شده است آشنا شوید.

توجه داشته باشید که ارائه بیزینس پلن بر اساس قوانین شهرهای مختلف برای به ثبت رساندن شرکت در کشور کانادا ضروری است.که تیم وکیل تاپ در این راه در کنار شماست  تا باتوجه به شرایط شما در نحوه ی تنظیم بیزنس پلن شما را راهنمایی کند برای بالابردن شانس شما. پس از تنظیم بیزنس پلن، باید آن را به همراه نامه دفاعیه حقوقی خود به اداره مهاجرت کانادا ارائه کنید. برای مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت لازم است تائیدیه ویزای کار این کشور را نیز دریافت نمایید. در صورت تائید شرایط‌تان توسط اداره کار و اداره مهاجرت، موفق به دریافت ویزای کار کشور کانادا خواهید شد.

مدرنیته در کانادا

شرایط مهاجرت به کشور کانادا از طریق self-employment

یکی دیگر از روش‌هایی که می‌توانید به کمک آن ساکن کشور کانادا شوید، خوداشتغالی در این کشور است. افرادی که مشغول به حرفه‌هایی مانند بازیگری و ورزش هستند، می‌توانند برای دریافت این ویزا اقدام کنند. دریافت ویزای خوداشتغالی از سوی کشور کانادا هزینه چندانی ندارد.

از طرفی شما برای دریافت ویزای خوداشتغالی این کشور نیازی به مهارت چندان در زبان انگلیسی ندارید. البته که دریافت ویزای خوداشتغالی به این سادگی‌ها هم نیست. برای دریافت این فرم از ویزا باید ماموران اداره مهاجرت به‌خوبی درباره بالا بودن سطح مهارت‌هایتان در حوزه مورد درخواست اطمینان پیدا کنند.

هزینه‌های مهاجرت به کشور کانادا

هرکدام از روش‌های ذکر شده برای مهاجرت، استانداردها و طبعا هزینه‌های مرتبط به خود را می‌طلبند. برای مثال، هزینه ثبت شرکت در کشور کانادا ممکن است بیش از ۷۰ هزار دلار کانادا برایتان تمام شود. در مثالی دیگر، هزینه‌های مرتبط با دریافت ویزای ثبت استارتاپ در کشور کانادا می‌تواند بین ۷۵ تا ۲۰۰ هزار دلار کانادا باشد.

البته که در صورت قوی بودن ایده استارتاپتان، ممکن است موسسات مختلف این هزینه را برایتان تامین کنند. بااین‌حال، باید حین ثبت درخواست و تهیه پروپوزال موارد ذکر شده را مدنظر داشته باشید. کم‌هزینه‌ترین روش برای مهاجرت به کانادا دریافت جاب آفر و یا ثبت ویزای دانشجویی است که بالاتر درباره چرایی کم‌هزینه‌بودن این روش‌ها صحبت کردیم.

جاذبه های کانادا

حرف آخر

همان‌طور که در ابتدای متن گفتیم، دولت کانادا روش‌های مختلفی را برای مهاجرت به این کشور تدوین و طراحی کرده است. کافی است سودمند بودنتان در جامعه کانادایی را به اثبات برسانید تا جامعه کانادا با آغوش باز از شما استقبال کند.

سوای از روش‌های ذکر شده برای مهاجرت به کانادا، ریز قانون‌های فدرال و استانی نیز وجود دارند که می‌توانید باتکیه‌بر آن‌ها به استان‌ها و شهرهای خاصی در این کشور مهاجرت کنید. توصیه ما به شما این است که برای اطلاع از جزئیات استانداردها و قوانین مرتبط با مهاجرت به کشور کانادا، حتما از یک مشاور حقوقی تیم وکیل تاپ کمک بخواهید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
1 نظر
  1. احسان حافظی می گوید

    تماس بگیرید

زمان پاسخ به دیدگاه شما از طرف وکلای سایت وکیل تاپ ۴۸ ساعت می باشد. درصورت نیاز به مشاوره فوری حقوقی میتوانید از این لینک نسبت به پرسش سوال خود اقدام کنید.



سوالات خود را از ما بپرسید

وکلای پایه یک ما اماده پاسخ به سوالات شما هستند