ارتباط با وکیل رایگان متخصص

افرادی که به هر دلیل دارای پرونده حقوقی هستند، طبیعتا همیشه به دنبال یک وکیل می گردند. به این منظور به جای صرف هزینه های رفت و آمد و صرف وقت و انرژی زیاد، بهتر است که از روش ارتباط با وکیل رایگان استفاده کنند. مشاوره های حقوقی رایگان یکی از موفق ترین و پرمخاطب ترین خدماتی هستند که امروزه افراد زیادی به سمت آن ها روی آورده اند.

وکیل رایگان

 

مشاوره حقوقی فوری

مشاوره تخصصی تلفنی و متنی آنلاین با وکلای سراسر کشور

ارتباط با وکیل رایگان

متاسفانه به دلیل آنکه امروزه مشغله های زندگی افراد زیاد شده، باعث شده تا آن ها با مشکلات زیادی در زندگی روبرو شوند که نیازمند رسیدگی های یک وکیل می باشند. شاید بپرسید که ارتباط با وکیل رایگان به چه صورت امکان پذیر است و با توجه به شرایط اقتصادی دشوار، رایگان بودن این مشاوره برایتان غیر قابل باور باشد. بهتر بدانید که مشاوره با یک وکیل رایگان، تنها به منظور رسیدگی به پرونده شما انجام می شود و هدف آن ها برداشتن باری از مشکلات از دوش مردم است. به این ترتیب می توانید از طریق تلفنی و یا سایت های مطرح و شبکه ای اجتماعی با آن ها در ارتباط باشید. این وکلا در همه زمینه ها اعم از مسائل خانواده، ملکی، انحصار وراثت، کیفری، مالی، ثبت احوال، قرارداد و هر مشکل دیگری به شما کمک می کنند و می توانید با آن ها مشورت های لازم را انجام دهید.

ارتباط با وکیل رایگان صرفا برای گفتن این موضوع می باشد که آیا موضوع شما از طریق مراجعه به وکیل امکان پذیر  است یا خیر و مشاوره تخصصی در زمینه موضوع نیازمند پرداخت هزینه است و وکلا به صورت  رایگان فقط شما را راهنمایی می کنند که موضوع به نتیجه میرسد یا خیر . و اکثر موسساتی که به شما تحت عنوان مشاوره حقوقی رایگان مشاوره میدهد شخص وکیل با شما ارتباط برقرار نخواهد کرد و مشاوره توسط دانشجویان و کارشناسان حقوقی انجام می گیرد که در نهایت با یک مشاوره غلط مهلت و سرمایه شما سوخت خواهد شد. پس ارتباط با وکیل رایگان متخصص صرفا برای راهنمایی در خصوص شدن یا نشدن پرونده شماست نه ارائه مشاوره تخصصی و راهکار حقوقی کارآمد

وکیل حقوقی فردی است که در رشته حقوق تحصیل کرده و  آزمون وکالت داده و پروانه گرفته است و با مطالعه و تجربه و دانشی که کسب کرده است، بر قوانین و مقررات و رویه دادگاه تسلط دارد. اشخاص مختلفی در این حوزه مشغول به فعالیت هستند که می توانید با یک وکیل متخصص در این زمینه مشورت کنید. بهترین مشاور قطعا یک وکیل پایه یک دادگستری است که بتواند بر روند پیش برد یک پرونده در دادگاه و مراجع قضایی در طی سال های متمادی تجربه کافی را به دست آورده و قادر به ارائه یک مشاوره تخصصی و قوی در زمینه های مختلف باشد. بهترین راه برای یافتن یک وکیل دادگستری متخصص و با تجربه تماس با یک موسسه حقوقی مطرح و شناخته شده است که بهترین تیم از وکلا را در اختیار شما قرار دهد.

ویژگی های یک وکیل رایگان خوب

افراد، دفاتر وکالت و موسسات زیادی هستند که به ارائه مشاوره حقوقی می پردازند. ولی سوال اصلی اینجاست که چگونه می توان با یک وکیل خوب در ارتباط بود. از جمله مهمترین ویژگی های یک مشاور و وکیل حقوقی خوب می توان به موارد ذکر شده در زیر اشاره کرد:

  • وکیلی که بتواند با تکیهبر دانش حقوقی خود، همه ابعاد حقوقی را برای موکل مورد بررسی قرار دهد.
  • وکیلی که سعی دارد بهترین راه حل را به موکل خود ارائه دهد و مسیر پرونده را به درستی و با کمترین عوارض و خسارت پیش ببرد.
  • وکیل  خوب به صورتی است که موکل احساس نکند که فرد مشاوره دهنده به دنبال مسائل مالی و یا جذب پرونده و بازار گرمی است.
  • در یک مشاوره توسط وکیل رایگان، پرداخت اصلی برای حواشی صورت نمی گیرد و باید خود پرونده مورد بررسی قرار بگیرد. صحبت هایی نظیر امکان نفوذ در دادگاه یا تضمین نتیجه پرونده به هیچ عنوان در یک مشاوره جایگاهی ندارند.
  • در ارتباط با وکیل رایگان احتمال و میزان پیروزی در یک پرونده به صورت واقع بینانه باید با موکل در میان گذاشته شود و در صورتی که پرونده از نظر قانونی وجاهتی نداشته باشد، تلاش می شود تا موکل از طرح دعوای و صرف هزینه و زمان منصرف شود.
  • وکیل باید دلسوز و صبور، رازدار و امانت دار باشد و به مسئولیت خود تعهد داشته باشد. همچنین باید به تمامی قوانین و روند حقوقی واقف باشد.

روش های مشاوره حقوقی با یک وکیل رایگان

زمانی که به یک موسسه معتبر مراجعه کنید، بهترین وکلا به شما معرفی خواهند شد تا درباره پرونده خود با آن ها مشورت کنید. به این ترتیب راه های مختلفی برای ارائه این خدمات و ارتباط با وکیل رایگان وجود دارند که به شما کمک می کنند بتوانید در زمان مشخص شده و در کمترین زمان، با آن ها ارتباط برقرار کنید. برای ارتباط با وکیل رایگان با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۲۰۹۰ تماس بگیرید و همانطور که گفته شد از کم و کیف موفقیت در موضوع خود پرسجو کنید. اما برای گرفتن مشاوره تخصصی  راه های زیر وجود دارد:

  • مشاوره تلفنی

آسان ترین برای دریافت مشاوره و ارتباط با وکیل، از طریق تلفن است. شما می توانید در هر کجا قرار دارید، با وکیل خود تماس گرفته و از او مشاوره های لازم را دریافت کنید. روند دریافت مشاوره به اینصورت است که به محض تماس با موسسه مورد نظر، به کارشناسان وصل خواهید شد و سپس آن ها شما را به وکیل متصل می کنند. خوبی مشاوره تلفنی هزینه بسیار بسیار کم اما ارتباط با وکیل متخصص آن است. مشاوره تلفنی فقط سی هزار تومان برای شما هزینه خواهد داشت.

  • مشاوره آنلاین

در طول سال های اخیر با توجه به گسترش انواع شبکه های اجتماعی، افراد زیادی به سمت آن ها روی آورده اند. به این ترتیب به راحتی می توانید از طریق سایت های معتبر و انواع شبکه های مجازی با وکیل مورد نظر ارتباط برقرار کنید. بنابراین در هر زمان و در هر جای ایران که باشید می توانید از خدمات این وکلا بهره مند شوید.

مشاوره حقوقی رایگان

مشاوره حقوقی به صورت رایگان بهتر است یا غیر رایگان؟

از آنجایی که روزانه افراد زیادی به منظور ارتباط با وکیل رایگان تماس می گیرند، و این تماس ها شامل انواع سوالات ساده با پاسخ های کوتاه تا پرونده های پیچیده می باشد، وکلای ما این افتخار را دارند تا بتوانند روزانه به ۵۰۰ تماس از سراسر ایران پاسخ دهند. به این منظور پاسخ به تمامی تماس های افراد نیاز به انرژی زیادی دارد. به خصوص که ماهیت پرونده ها و سوالات حقوقی با مشکلات مردم در آمیخته و بار روانی برای آن ها ایجاد کرده است. به این ترتیب مشاوره با وکلای رایگان به صبر و حوصله زیادی نیاز دارد. در این راه باید بتوانید خونسردی خود را حفظ کنید و منتظر پاسخ وکیل بمانید. پاسخ  در این صورت می توانید بهترین خدمات مشاوره رایگان را دریافت کنید.

کلام آخر

امروزه با توجه به شرایط اقتصادی سخت، برخی از وکلای کارکشته و خبره قصد دارند تا با ارائه خدمات رایگان باری از دوش مردم عزیز بردارند. به این ترتیب با مراجعه به موسسات مطرح و معتبر می توانید در اسرع وقت با یک وکیل متخصص در ارتباط باشید و به پرونده خود رسیدگی کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای
24 نظرات
  1. مهدی آقایاری می گوید

    در حال حاضر، با کارفرما قرارداد یکساله دارم (یعنی تا پایان سال ۱۴۰۱)، نسخه ای از قرارداد در اختیار من نیست. می خواستم بدونم در صورت فسخ قرارداد از جانب کارفرما و‌قطع همکاری پیش از سررسید قرارداد از جانب ایشان، چگونه میتوانم یکساله بودن قرارداد فی مابین را در مراجع قانونی به اثبات برسانم.
    بر اساس آخرین اطلاعات من، از روی اسناد بانکی و گردش حساب بانکی و پرداختیهای شرکت میتوان رابطه کاری با یک کارفرما را به اثبات رساند( اگر اشتباه میکنم اصلاح بفرمایید) ولی نمیدانم‌مدت قرارداد را چگونه میتوان ثابت کرد، اگر در این مورد راهنمایی بفرمایید ممنون میشم .

  2. تنها می گوید

    باسلام وعرض ادب شکایتی کردم واعلام نمودم که فردی من را تهدید کرده ومورد ضرب وشتم قرار داده وشاهد هم داشتم ولی متأسفانه شاهد به دادگاه احضار شد ولی منکر آنچه که دیده بود شد.حال بفرمائید که چه بایدکرد

  3. سید علی حسینی می گوید

    باعرض سلام ملگی به خانومی اجاره دادم ایشون دوسال قرار دادش تمام شده وبدون اجازه من ملک داده به پدر ومادر وبرادرش سکونت میکنن باتوجه که در متن قرار داد نوشتیم حق واگذاری نداره وایشون ۲سال پول اجاره واب شارژ ندادن چون بنده رفتم ایشون نبودش واز پدر ومادر پیرشونم نخواستم طلب کنم وایشون الان میگه درصورتی تخلیه میکنم که هیچ پول کرایه ندم وباحساب من از پول پیش مبلقی نموده ایا باتوجه به واگذاری به غیر من میتونم گاز وبرق غط کنم چون من به اشخاصی که درحال حاضر سکونت دارن هیچ چیزی واگذار نکردم ممنون میشم لطف کنید راهنماییی کنید باتشکر فراوان از شما

    1. زینالی می گوید

      سلام: می توانید از طریق شورای حل اختلاف اقدام به تخلیه نمایید.

  4. سید علی حسینی می گوید

    سلام ببخشید من به علت یه اشتباه درمعامله ماشین به یک سال حبص تعزیری محکوم شدم ورفتم زندان بعذ یک ماه امدم مرخصی وبعدش به علت بیماری الان یک ماه غیبت کردم وباتوجه به این که نه سابقه کیفری دارم ونه هیچ مشگلی قبل وبعد از وقوع این مشگل ایا پابندی که تقاضاع دادم واماده بودش بااین غیبت ازبین میره ودوباره باید اقدام کنم ومن میتونم باتوجه به متاهل بودن وداری ۳فرزند از دادگاه تقاضای اینکه این ۱۰ماه زندانی رو جریمه پرداخت کنم که نرم اصلا دوباره داخل چون واقعا زندگیم ازهم میپاچه بانبودن سرزندگی و۳تا بچه وهمسرم شرایط سخت میشه وچون اصلا سابقه کیفری نداشتم ایا ممکنه ممنونم از راهنماییتون

  5. محمدرضا محمد رضایی می گوید

    سلام من محمد رضا محمد رضایی ساکن یکی از از شهرهای شمال کشور بهنام بازارجمعه می باشد حدودا چند وقت پیش بود که فهمیدم یکی از حساب های بانکی مسدود شده جالب اینجاست ست که فقط برداشت مسدود شده واریز همچنان باز هستش رفتم بانک سال کردم چرا مسدود شده به من گفتند ده میلیارد تومان پول به حساب آمده به خاطر همون مسدود شده به من گفتند ضابطین قضایی پلیس فتای تهران بزرگ آن را مسدود کرده است حالا نمی دانم چه کنم چون راهم دور و دستم از اداره جات کوتاه با این وقفه زمانی که در محل کارم دارم هیچ عنوان نمی توانم که به سمت اداره جات بروم اگر پول خود اگر پول خودم درون و حساب نبود بیخیال حساب شدم ولی متاسفانه پول خودم هم درون حساب می باشد مبلغ هنگفتی است ست که با فروش زمین دست خرید خانه را داشتم این اتفاق برای من افتاد حالا از شما تقاضا دارم تا جایی که می توانید به من کمک کنید تا حداقل بتوانم پول خودم را زنده کنم با تشکر محمد رضا محمد رضایی

  6. فاطمه عامری می گوید

    سلام شوهرم درخواست کمک مالی ازپدرش راخواستار است پدرش به همه ی پسرهایش کمک کردجز به شوهرم وضع مالیش بسیار خوب است آیا میشه شکایت کرد

  7. فاطمه عامری می گوید

    سلام شوهرم درخواست کمک مالی ازپدرش راخواستار است چون پدرش به همه ی فرزندانش چه مجردچه متاهل کمک مالی کرده وحاضربه کمک کردن به شوهرم نیس میتوان شکایت کرد

    1. زینالی می گوید

      سلام: خیر نمی توانید اقدام به شکایت نمایید.

  8. فریدون عبدالهی می گوید

    سلام من یک شرکت تعاونی را خریدم و یکی از اعضا از من تعهد گرفت که به کارش ادامه دهد ولی شرکت به اسم اینجانب انتقال نیافته بود و حالا هم انتقال نیافته کلاهبرداری بود ولی طرف بعد از ۱۱سال رفته از من شکایت کرده طبق تعهد به کار ولی سرکارنیامده حالا حقوق ۵ سال را از من خواسته آیا میتوا خسارت بگیرد

  9. جواد نعمتی می گوید

    یه درگیری پیش اومد بدون شناخت ریختن سر ما وه ما از خود دفاع کردیم یعنی دست انداختن مام دست انداختیم خوشبختانه یکی بوده که فیلم گرفته اونا حمله کردن و ماشین تخریب کردن بعد از مدتی شکایت کردن اونای دادن ۴۰۰ سند وما ۵۰ فیش حقوقی بعد پرونده باید از دادسرا بره دادگاه برا اجرای حکم الان از این قضیه ۵ ماه میگذره یک ماه پیش رفیتم دادسرا دوباره میگن بیاین دادسرا مگه نباید پرونده بره دادگاه ولی من حس میکنم تو دادسرا با دادیار یا منشی کسی آشنا دارن دارن یجوری مارو متهم میکنن با این که فیلم هم هست همینجور کشش میدن باید کجا اقدام کنیم که یجوری آشنا بازی در نیارن ممنون

  10. میلاد امیری می گوید

    سلام بنده پارسال برج یازده سیستم ماشین قسطی اوردم و سند وبرگه کمپانی ماشینمو گرو گذاشتم یکی از دوستام که سیستم فروش بود واسطه شد بعد از گذشت پنج شش ماه اونیکه سندماشینم پیشش بود بدهی زیادی بالا اورد و فرار کرد منم ماشینمو فروختم و احتیاج به سندش داشتم رفتم پیشه اون واسطه که سندمو پس بیاره اونم گفت مابقی قسططو بریز حساب من که برم سندتو بیارم منم مابقی که مبلغ ۴۸۰۰۰۰۰۰میلیون وهشتصد هزار تومان بود ریختم حسابش و قرار شد سندمو پس بیاره بعد از گذشت یک هفته زد زیر همه چی منم خودم رفتم سندمو که پیشه یکی بود اوردم ومبلغ ۴۸۰۰۰۰۰۰ریختم حسابش و پسش اوردم الان که میرم پیشه اون واسطه میگه پولتو پس نمیدم ایا میتونم شکایت کنم وپولمو پس بگیرم مدرکم دارم شاهدم دارم ممنون میشم جواب بدین

  11. مقصود شکراله فام می گوید

    سلام محکوم به پرداخت ۱/۳دیه کامل در پرونده ای هستیم که درسال ۱۴۰۰به وقوع پیوسته ودرسال۱۴۰۱حکم قطعی وماتسلیم به حکم دادیمواعساروقبولی آن .آیادرصورت پرداخت پیش قسط وتقسیط ماهیانه درسال۱۴۰۱وکشیده شدن اقساط به سالهای بعدی آیامیزان دیه افزایش می یابد یاما همان اقساط روخواهیم داد تا مبلغ تموم شود

    1. زینالی می گوید

      سلام: بله اضافه میشود

  12. سجاد می گوید

    سلام من ۱۶ سال هستمم میتونم گواهینامه رانندگی بگیرم

  13. مولوی می گوید

    سلام. بیشتر از یکسال و نیم پیش پولی به کسی قرض دادم ولی الان منکر این شده که بخواهد پس بدهد چطوری میتونم پولم را پس بگیرم؟

    1. زینالی می گوید

      سلام: باید دادخواست مطالبه وجه بدهید

  14. عرفان روستا می گوید

    سلام یکقطعه زمین۲۳۱۱ متری خریدم وعلاوه بران ۴۰۰متر راه به زمین پشتی که حق ارتفاق داشت به عرض۳متر برای عبور وسایل کشاورزی را از فروشنده گرفتم که حق دخل وتصرف راه بامن بوده ومالکیت۵۰ درصد ان طبق پشت نویسی قباله برای بنده بوده و۵۰ درصدش مال زمین پشتی که برای اون هم من به فروشنده پول دادم ورسیدگرفتم تا زمین پشتی مدعی نشود پس ۱۰۰درصد راه برای بنده است پس ازان با دونفردیگر شراکت کرده وراه را ۶متری به قسمت جنوبی زنینم منتقل کردم حالا یه نفردیگه که زمینش به کوچه اصلی راه داشت بهر زمین خود را فروخته وبازور دهیار در بازنگری می خوان عمومی کنن مالکیت الان کوچه که بن بسته وطولش ۱۴۰متره ومالکیتش با یک صورجلسه مشاع می باشد ایا دهیار می تونه واگر دربازنگری کوچه ایجادکرد چگونه باید ابطالش کرد تو طرح اصلی ده کوچه ای نبوده خودمون ایجاد کردیم

  15. حسین می گوید

    اینجانب کامیونی دارم که به راننده جهت کار با قرارداد و درقبال دریافت سفته برای ضمانت سلامت ماشین و پرداخت کارکرد دریافت کرده بودم که به دلیل بی احتیاطی و خواب الودگی راننده منجر به واژگونی ماشین و فوت راننده گردیده که اینجانب به عنوان صاحب ماشین خسارت مالی وارد کرده که با درخواست تامین دلیل ثبت گردیده همچنین جهت وصول خسارت درخواست انحصار وراثت داده ام که والدین متوفی در اسامی واث نوشته نشده جهت اصلاح باید چیکار کنم همچنین برای شکایت و توقیف دیه پرداختی توسط بیمه به وراث جهت تامین خسارتم چه اقدامی باید بکنم ممنون

    ۱۳:۱۵

  16. ها دی علیپور آذر می گوید

    سلام وخسته نباشید من چند ۱۵سال پیش در از بایجان شرقی هشترود سر اجو که برای افتتاح کارگاه سازندگی خاتم ولاانبیا سپاه که فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم ولاانبیا سر دار دوزدوزانی آمده بود که موردترورقرارداده بودن من خودرا سپرترورسرداردوزدوزانی کردم و دچار فراموشی شدم وحال بعد گذشت چند سال که شریک داشتم در شهرستان هشترود بنام بیک آقا کامیابی که سواستفاده از فراموش بنده کرده حق شراکت بنده را نمی‌دهد که جواب سربالا میدهد ومن به دادگاه انقلاب هشترود شکایت کرد م قاضی تحقیق نکرده چون آقای بیگ آقا کامیابی آشنای نمایید هشترود آقا ی سید حمزه امینی هست ومن حال از روی ناچاری شکایت به فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم ولاانبیا سپاه کردم که دفتر قضایی هشترود ثبت نکرده است ومن شکایت خود را از پست به مجتمع قضایی شهید قاضی طباطبایی فرستادم و حالا دنبال راه کار یا یک وکیل خوب میگردم .هادی علیپورآذر از هشترود ۰۹۲۲۸۷۳۱۶۴۶..۰۹۹۰۶۳۵۸۶۴۶

  17. سیدمصطفی بزرگ زاده می گوید

    سلام احدی ازوراث باتحصیل گواهی انحصار وراثت باوجود وارث دیگر اموال غیر منقول پدرم را بین خود تقسیم نمودند چون مادرم از زن اول
    پدرم بوده ودرشهرستان سکونت دارم نام مادرم رادر گواهی انحصار وراثت از قلم انداخته وما دادخواست اصلاح دادیم ورای اصلاح ونام مادرم
    بعنوان ورثه اضافه شد الان۱۶ سال
    از تقسیم میگذرد دادخواست مطالبه سهم الارث
    دادیم وملک در تهران قیطریه است دوروزقبل
    جلسه اول بود لایحه. دادیم علیه خاله هام پسر خاله ام که تازه وکیل شده وکالت خاله هام را قبول نموده آیا پسرخاله ام می‌تونه وکالت خاله هام را قانونی قبول کنه چون مادرش ذینفع است

    1. زینالی می گوید

      سلام: بله

  18. مشارکت می گوید

    سلام
    در قرارداد مشارکت ساخت، سازنده قبل از اتمام پروژه و تحویل سهم مالک در خواست انتقال مثلا ۳ دانگ از ملک را دارد (مثلا در مرحله پایان اسکلت). برای جلوگیری از تعطیلی یا کندی کار ساخت توسط سازنده آیا می توان به روش بیع شرط سند را انتقال داد و شرط را تحویل سند تک برگ سهم مالک طی مدت مشخصی قرار بدهیم در غیر این صورت سند به مالک برگشت شود؟ روشی هست انتقال باطل شود؟

  19. ناشناس می گوید

    سلام ببخشید من ی سوال داشتم ما اقدام ب طلاق توافقی کردیم و مشاوره هم رفتیم بعدش گفتن خبرتون میکنیم بعدع این ک اس اومد رفتیم درفترع قضای از اونجا بهنون گفتن اس میاد حالا اس اومده ک پرونده شما ب دادگاه خانواده ۲ تبریز رفته حالا موندم ک چ کنیم بریم دادگاه خانواده یا بازم اس میاد؟؟

زمان پاسخ به دیدگاه شما از طرف وکلای سایت وکیل تاپ ۴۸ ساعت می باشد. درصورت نیاز به مشاوره فوری حقوقی میتوانید از این لینک نسبت به پرسش سوال خود اقدام کنید.



سوالات خود را از ما بپرسید

وکلای پایه یک ما اماده پاسخ به سوالات شما هستند