وکیل ملکی ارزان از وکلای سراسر کشور

دعاوی و مشکلات ملکی یکی از رایج ترین معضلاتی هستند که اغلب افراد با آن روبرو می شوند. اگر به مشکل و دعاوی ملکی برخورد کرده اید، بهتر است که به یک وکیل ملکی مراجعه کنید. از آنجایی که شرایط اقتصادی سخت و دشوار شده، شاید نگران این موضوع باشید که نتوانید هزینه های وکیل ملکی را پرداخت کنید. ولی نیازی به نگرانی نیست. چرا که به کمک یک وکیل کاربلد و وکیل ملکی ارزان می توانید به راحتی این مشکل را پشت سر بگذارید.

وکیل ارزان قیمت ملک و سرقفلی

مشاوره حقوقی فوری

مشاوره تخصصی تلفنی و متنی آنلاین با وکلای سراسر کشور

وکیل ملکی ارزان

دعاوی ملکی از دسته پیچیده ترین مشکلاتی است که معمولا در محاکم مطرح می شوند. بر این اساس، وکلایی که در این حیطه فعالیت میکنند، باید از علم کافی برخوردار باشند و بتوانند از قوانین زیادی از جمله قانون مدنی، قانون ثبت، قانون مجازات اسلامی، قوانین شهرداری و .. آگاه و از همه مهمتر به آن ها مسلط باشند. در واقع مسلط بودن به این قوانین باعث می شود تا وکیل  بتواند به درستی از حق و حقوق موکلین خویش دفاع کند. به این منظور باید به مجموعه ای مراجعه کنید که ارزان ترین وکیل را با علم و دانش کامل در اختیار شما قرار دهد.

در حقیقت شما در مجموعه مورد نظر، تنها یک هزینه وکیل پایه را پرداخت می کنید، ولی می توانید از تجربه و دانش یک گروه متخصص در این حیطه بهره مند شوید و در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید. این وکلا با تخصص کامل می توانند پیچیده ترین مسائل و دعاوی ملکی را حل کنند. دعاوی ملکی معمولا از سایر امورحقوقی پیچیده تر است و ممکن است با سازمان ها و ادارات زیادی سر و کار داشته باشد که هر یک از آن ها قوانین مخصوص به خودشان را دارند.

دعاوی ملکی با توجه به اینکه تنها بین دو نفر سر و کار دارد، باز هم ممکن است بر این تعداد افزوده شود و مالکان قبل و بعد نیز به میان کشیده شوند. به این منظور وکیل ملکی باید از تخصص ویژه برخوردار باشد تا بتواند با وجود تمامی افراد دخیل شده در این دعاوی، در پرونده حقوق ضایع شده را احیا کند و گره این پیچیدگی ها را به راحتی با هوش و ذکاوت خود باز کند. بهتر است با وظیفه این وکیل آشنا شوید.

وظیفه وکیل ملکی چیست؟

وکیل ملکی وظیفه دارد تا به روی امور و اختلافات ملکی متمرکز شود. این امور می توانند شامل خرید و فروش اراضی و املاک، اجاره، خق ارتفاق، تصرف، خلع ید یا تخلیه ید، اخذ به شفعه، فروش مال و … باشند. در بعضی مواقع نیز این دعاوی می تواند یک چهره حقوقی باشد و یا در فروش مال غیر، جنبه کیفری پیدا کند. در این زمان نیاز است که وکیل به همه آن ها رسیدگی کند. در این صورت زمانی که دعوا حقوقی باشد، به دادگاه های عمومی حقوقی و زمانی که کیفری باشد، دعاوی به دادگاه های کیفری ارجاح داده می شود.

این وکیل باید بتواند انواع تبصره ها و ماده ها در قانون جمهوری اسلامی ایران را بشناسد. چرا که این سطح از دانش در میسر کردن راه برای فرد مورد نظر تاثیرگذار خواهد بود. همچنین باعث کاهش ریسک شکست در دادگاه مربوط به ملک می شود. در بحث ملک و املاک مسائل مختلفی وجود دارند که ممکن است به اصطلاحات آن آشنایی نداشته باشید. مشکلات ملکی زمان ایجاد می شوند که یکی از طرفین به حقوق خود واقف نبوده و یا به آن ها عمل نکند. به این صورت باید برای حل این دعاوی به یک وکیل ملکی ارزان مراجعه کرد. در این صورت نه تنها می توانید این مشکلات را پشت سر بگذارید، بلکه هزینه مقرون به صرفه ای برای آن پرداخت خواهید کرد.

وکیل با قیمت مناسب و ارزان

بهترین وکیل ملکی

زمانی که فردی برای دعاوی خود به دنبال یک وکیل ملکی متخصص و خبره در این زمینه می گردد، باید بتواند بهترین شخص را در اولویت خود قرار دهد. بنابراین ابتدا باید بدانید که بهترین وکیل ملکی چه کسی است. بهترین وکیل کسی است که ضمن برخورداری از دانش حقوقی مرتبط با دعاوی ملکی، نسبت به این امور تجربه و سابقه کافی داشته باشد. همچنین باید به روش های تصمیم گیری و عملکرد قضاوت مربوطه آشنا باشد. در نهایت این وکیل باید بتواند با استدلال و فن بیان خود، توجه قاضی را نسبت به مسائل به خود جلب کند و دادگاه را به نفع خود تغییر دهد. شناخت وکیل از قاضی نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.

چرا که باعث می شود در ارائه لایحه خود، نکات شناختی از قاضی را لحاظ کرده و رای عادلانه ای را متناسب با لایحه دفاعیه خود صادر کند. پیدا کردن یک وکیل خوب برای بسیاری از افراد ممکن است دغدغه ساز باشد. بنابراین برای این کار بهتر است به مجموعه ای معتبر مراجعه کنید و در این زمینه از مشاوره های لازم برخوردار شوید. به این شکل می توانید یک تصمیم عالی داشته باشید. همچنین از میان وکلای دارای پروانه در کانون وکلای دادگستری یا مرکز وکلای قوه قضاییه می توانید یک وکیل مناسب پیدا کنید. در این امر بهتر است باید به صورت تخصصی به جستجوی وکیل بپردازید.

بهترین وکیل کسی است که در برابر مشکلات و چالش های یک پرونده صبور باشد و به خوبی بتواند مسائل را تحلیل و ادله را جمع آوری کند. همچنین این فرد باید صادق و دارای حسن نیت و حسن خلق باشد تا بتوان به راحتی به او اعتماد کرد. این وکیل باید بتوانید از آسیب ها جلوگیری کند و به احقاق حقوق موکل خود تا آخرین درجه کمک کند. وکیل باید بتواند از پس انواع دعاوی ملکی از جمله دعاوی حقوقی، دعاوی کیفری، دعاوی ثبتی، دعاوی الزام به تنظیم سند رسمی، دعاوی رفع تصرف عدوانی، دعاوی فروش ملک مشاع، دعاوی الزام به تحویل مبیع، دعاوی سرقفلی و حق کسی و پیشه و…. برآید.

کلام آخر

بهره مندی از یک وکیل ملکی ارزان یک امر ضروری در انواع دعاوی ملکی به حساب می آید. بنابراین باید با یک مشاوره در این زمینه مشورت کنید تا بتوانید یک تصمیم هوشمندانه داشته باشید. همچنین لازم به ذکر است که برای اطلاع از هزینه این وکیل می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
زمان پاسخ به دیدگاه شما از طرف وکلای سایت وکیل تاپ ۴۸ ساعت می باشد. درصورت نیاز به مشاوره فوری حقوقی میتوانید از این لینک نسبت به پرسش سوال خود اقدام کنید.



سوالات خود را از ما بپرسید

وکلای پایه یک ما اماده پاسخ به سوالات شما هستند